Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

18:14 - 30/12/2020

Άξονας Τουρκίας-Πακιστάν-Κίνας: Ενώνονται οικονομικά και στρατιωτικά οι τρεις χώρες

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Την ενεργοποίηση του σχεδίου σιδηροδρομικής σύνδεσης Τουρκίας, Ιράν και Πακιστάν, η οποία συνιστά σαφώς μέρος του τεράστιου κινεζικού σχεδίου του ”Δρόμου του Μεταξιού”, δημιουργεί αυτόματα έναν οικονομικό, εμπορικό και αμυντικό άξονα των χωρών αυτών που στρέφεται κατά της δύσης προκαλώντας αναταράξεις στην ΕΕ.

Το παρωχημένο παλαιό σιδηροδρομικό δίκτυο του Πακιστάν, μεγάλο μέρος του οποίου χρονολογείται από τη βρετανική αποικιακή εποχή, είναι ένα από τα εμπόδια του έργου για την σιδηροδρομική σύνδεση μεταξύ Δυτικής και Ανατολικής Ασίας, με μια νέα σύνδεση που δημιουργεί σαφώς νέες συνθήκες ανάμεσα σε Τεχεράνη, Ισλαμαμπάντ και Άγκυρα με πληθώρα έργων και γεωπολιτικών σχεδίων.

Οι κυβερνήσεις της Τουρκίας, του Ιράν και του Πακιστάν θα αναβιώσουν μια διεθνή σιδηροδρομική γραμμή που θα συνδέει την Κωνσταντινούπολη, την Τεχεράνη και το Ισλαμαμπάντ το 2021, με κινεζικά όμως κεφάλαια. Ο διεθνής σιδηρόδρομος θα ενισχύσει τη συνδεσιμότητα με την κινεζική πρωτοβουλία “Δρόμος του Μεταξιού”, παρέχοντας σιδηροδρομική σύνδεση μεταξύ της Κίνας και της Τουρκία, αλλάζοντας έτσι πλήρως όλα τα δεδομένα για την γεωπολιτική κατεύθυνση των Τούρκων που στρέφονται πλέον προς τον κινεζικό γίγαντα αγνοώντας πλήρως την δύση.

Οι ρίζες αυτού του μεγάλου έργου βρίσκονται στον Οργανισμό Οικονομικής Συνεργασίας. Η ECO είναι ένας 10μελής πολιτικός και οικονομικός διακυβερνητικός οργανισμός που ιδρύθηκε το 1985 από το Ιράν, το Πακιστάν και την Τουρκία. Η τεράστια σιδηροδρομική διαδρομή θα εκτείνεται σε 6.540 χλμ, περισσότερο από το ένα έκτο της παγκόσμιας περιφέρειας.

Περίπου 1.950 χλμ. διαδρομής βρίσκονται εντός τουρκικού εδάφους, 2.600 χλμ στο Ιράν και άλλα 1.990 χλμ στο Πακιστάν. Το ταξίδι από την Κωνσταντινούπολη στο Ισλαμαμπάντ θα διαρκεί δέκα ημέρες, πολύ πιο σύντομο από τις σημερινές 21 ημέρες δια θαλάσσης μεταξύ Τουρκίας και Πακιστάν.

Μιλώντας με την προϋπόθεση της αυστηρής ανωνυμίας, ένας Πακιστανός κυβερνητικός αξιωματούχος δήλωσε ότι το επόμενο σχέδιο αφορά την σιδηροδρομική διασύνδεση με την ονομασία ITI, η οποία αφορά την αυτόνομη περιοχή Xinjiang Uyghur (Ουιγούροι) της Κίνας η οποία θα συνδεθεί με το πακιστανικό έδαφος μέσω της πακιστανικής σιδηροδρομικής γραμμής ML-1. Το σχέδιο ML-1 θα είναι αξίας 6,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων και αποτελεί τη μεγαλύτερη συνιστώσα στον Οικονομικό Διάδρομο Κίνας-Πακιστάν. Ο Lukasz Przybyszewski, αναλυτής σε θέματα Δυτικής Ασίας για το Κέντρο Ερευνών στην Ακαδημία στρατιωτικών σπουδών της Βαρσοβίας, εκτιμά ότι το Πεκίνο θεωρεί τις υποδομές μεταφορών του Ιράν ως κομμάτι του κινεζικού δρόμου του μεταξιού.

“Σε περιόδους κρίσης και πολέμου, τέτοιες εναλλακτικές οδικές εμπορικές συναλλαγές είναι πολύτιμες και κερδοφόρες”, δήλωσε ο Przybyszewski. Ο ίδιος τόνισε ότι το Πεκίνο εκτιμά ότι αυτές οι χώρες θα είναι ενεργοί εταίροι του που θα δεχθούν την συνεχόμενη ροή των κινεζικών επενδύσεων. Για να επενδύσουν όμως οι Κινέζοι τα δις τους θα πρέπει να είναι σίγουροι ότι Τούρκοι, Ιρανοί και Πακιστανοί, θα ανήκουν στην δική τους σφαίρα επιρροής, αυτό τουλάχιστον ισχύει εδώ και χιλιάδες χρόνια.

Η επόμενη εναλλακτική διαδρομή για τους Κινέζους είναι δια μέσω Τουρκίας, Γεωργίας, και Αζερμπαϊτζάν, Καζακστάν διασχίζοντας την Κασπία Θάλασσα. Η Τουρκία θα γίνει ο βασικός κόμβος μεταφορών της Ευρασίας, και για το σκοπό αυτό έχει νόημα για την Τουρκία να αναπτύξει πολλαπλές σιδηροδρομικές συνδέσεις με τη Νότια Ασία και την Κίνα. “Για την Τεχεράνη, αυτή είναι μια ελκυστική εναλλακτική οδός εμπορίου, επειδή οι χώρες του ECO ανταλλάσσουν τα νομίσματα τους”, δήλωσε ο Przybyszewski.

Οι επτά χώρες μέλη που προσχώρησαν στην ECO το 1992 είναι το Αζερμπαϊτζάν, το Αφγανιστάν, το Καζακστάν, το Κιργιστάν, το Ουζμπεκιστάν, το Τατζικιστάν και το Τουρκμενιστάν. Για αυτό λοιπόν και οι Τούρκοι ενεπλάκησαν πρώτα στο Ναγκόρνο και τώρα στο Κασμίρ, αφού όπως όλα δείχνουν ενεργούν ως προπομποί των Κινέζων, οι οποίοι τους χρηματοδοτούν όλο αυτό το “δύσκολο” διάστημα που δέχονται την οικονομική επίθεση της δύσης.

Το ερώτημα εδώ είναι ένα, θα επιτρέψουν οι ΗΠΑ να καταστεί η Τουρκία η κύρια “γέφυρα” των Κινέζων στην Ευρώπη, η θα δράσουν πιο δυναμικά; Η εκτίμηση είναι ότι η δύση στο σύνολο της θα δράσει άμεσα αλλιώς θα γίνει μελλοντική “αποικία” των Κινέζων που θέλουν να γίνουν κοσμοκράτορες.

https://hellasbook.gr/post/axonas-toyrkias-pakistan-kinas-enonontai-oikonomika-kai-stratiotika-oi-trei–5fec7dc966eb7fb83b0ba327



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • Select Your Subscription Plan

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με IOANNIS KATSIREAS
Μετά από 30 χρόνια περιπλανήσεις σε όλες τις θάλασσες του πλανήτη και μετά από πολύ κούνημα του μυαλού μου αποφάσισα να ρίξω άγκυρα ξανά στην πόλη όπου μεγάλωσα. Από μικρός μου άρεσε η έρευνα το διάβασμα, ονειρευόμουνα έναν κόσμο καλύτερο όπου η τεχνολογία θα μας έκανε πιο εύκολη τη ζωή τελικά αυτό που συνειδητοποίησα μετά από πολλά χρόνια ήταν ότι όλα αυτά είναι η καταστροφή του ανθρώπου και της ελευθερίας του μέσω της τεχνολογίας. Αγαπώ τη ζωή γιατί είμαι ελεύθερος και μέσα από τα ταξίδια μου ένιωθα πραγματικά ελεύθερος και Παραμένω να νιώθω το ίδιο ελεύθερος όπως και παλιότερα. Ένα πράγμα μόνο με τρομάζει η απώλεια της ψυχής μου όλα τα υπόλοιπα δεν με τρομάζουν.

Be the first to comment

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*