Διαφημίσεις

Και μιας και είπα βαφτίζουμε, ας χρησιμοποιήσω την βάφτιση του γιου μου για παράδειγμα. Ήθελα η βάφτισή του να γίνει βάσει των αξιών/σωστών μου, αυτών των αξιών που μου υποδείκνυε, καραμπινάτα και αδιαμφισβήτητα για σωστά, το μέσα μου. Είπα λοιπόν, σε όλους τους εμπλεκόμενους, πώς θέλω να γίνει η βάφτιση: Να είναι Ιερό το μυστήριο, να μην έχει κόσμο (να μην μετατραπεί σε κοσμικό γεγονός, αφορμή κουτσομπολιού, πώς ντύθηκε η μία, κι αν χώρισε η άλλη), να μην έχει κάμερες, φώτα, φωτογράφους (να σε στήνουν για να δείξεις πόσο χαίρεσαι), να μην χρειάζεσαι λεφτά για να τελεστεί (δηλ. ο φτωχός δεν μπορεί να αγιάσει το παιδί του; ), να υπάρχει αγνότητα και απλή άδολη αγάπη, ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ να μπορέσει μετατραπεί σε άγιο το λάδι που αγοράζει από το σούπερ μάρκετ ο παπάς για να ευλογήσει το παιδί σου.

(Το παρατράβηξα ε, θα το θέσω και λογικά: ) Αν δεν είναι σκοπός του μυστηρίου να φέρει κατάνυξη και ανύψωση στον άνθρωπο, ώστε να γίνει ένα με το θείο και/για να μπορέσει να κάνει το λαδάκι άγιο, γιατί δεν βαφτίζεις το παιδί σου μόνος σου στο σπίτι σου με το λάδι που έχεις στο ντουλάπι; Το ίδιο έχει κι ο παπάς. Θα γλιτώσεις και του κόσμου τα χρήματα. Κι αν είσαι από εκείνους που δεν πιστεύεις σε κατανύξεις, ανυψώσεις, θεία και αηδίες, γιατί τελείς το μυστήριο της βαφτίσεως; Έχεις την επιλογή να το αφήσεις αβάπτιστο το παιδί σου, επιλογή δεν έχεις να αμαυρώσεις το μυστήριο.)

Όταν είπα τα ανωτέρω στους εμπλεκόμενους, όλοι (φυσικά) αντέδρασαν, κανείς δεν συμφωνούσε με τα δικά μου σωστά, και μου έδωσαν τα δικά τους ως αντίλογο: Έμαθα λοιπόν ότι τα παιδιά τα βαφτίζουν για τα δώρα. Που, αν θελήσει ο γονιός (έχει την επιλογή) θα πει στους καλεσμένους αντί για δώρο να του δώσουν χρήματα… (Όταν μου το είπαν, εκείνη την εποχή, αναρωτήθηκα κάτι.. Γιατί εγώ πήγαινα σπάνια σε κοινωνικές εκδηλώσεις, και γιατί δεν ήξερα ότι στις βαφτίσεις δίνουν δώρο; Γιατί πήγαινα μόνο εκεί που αγαπούσα και αντί δώρου πρόσφερα τις ευχές μου, τις ευχές που έχουν αξία ανεκτίμητη γιατί έβγαιναν μέσα από την καρδιά μου. Μετά από αυτόν τον συλλογισμό κατάλαβα και τι σημαίνει αντίδωρο.)

Ένα άλλο δικό τους σωστό, που έδωσαν ως αντίλογο είναι: Είναι ντροπή να μην καλέσουμε συγγενείς και φίλους (ακόμη και όσους δεν γουστάρουν μία -κυρίως αυτούς θέλουν να καλέσουν), γιατί έτσι είθισται!! Είναι λάθος να δώσουμε αφορμή για σχόλια, πρέπει να αποφεύγονται οι παρεξηγήσεις κλπ. Να σημειωθεί εδώ ότι ΚΑΝΕΙΣ δεν θέλει να τον υπακούσει, ειδικά αυτόν τον συγκεκριμένο κανόνα της κοινωνίας, του είθισται (τα λεφτά/δώρα τους συμφέρουν, δεν καν αυτοερωτώνται). ΟΛΟΙ οι άνθρωποι, ΚΑΤΑ ΒΑΘΟΣ, δεν θέλουν να τηρήσουν αυτόν τον κανόνα, όλοι «αναγκάζονται» και τον τηρούν. Και το λέω με βεβαιότητα αυτό το όλοι, διότι σε όποιον έχω πει τις θεωρίες μου, μου λέει: ωραία αυτά που λες αλλά δεν γίνονται.

Γίνονται ή δεν γίνονται; Σε αναγκάζει κάποιος να πατήσεις αυτό που θεωρείς σωστό ή επιλέγεις εσύ να το πατήσεις; Αυτό που είσαι κατά βάθος σου έχει ύπαρξη, αν δεν το εφαρμόζεις ζώντας;

Δεν θα μακρηγορήσω, περίμενα βέβαια 2,5 χρόνια (οι τύψεις!!! με πείθανε ότι δεν είναι μόνο δικό μου το παιδί!! δεν έχω μόνο εγώ δικαίωμα στην απόφαση), ΟΜΩΣ η βάφτιση του γιου μου έγινε σύμφωνα με τις αρχές μου. (Άρα.. ΓΙΝΕΤΑΙ φίλε μου. Αν ένας το μπορεί -το ό,τι- σημαίνει πως γίνεται/κανείς δεν ευθύνεται που δεν το επέλεξες/είσαι αποκλειστικά και μόνο αυτά που εφάρμοσες, κι όχι το κατά βάθος σου.)

Δεν ήταν οι τύψεις μου ο μόνος λόγος που καθυστέρησα τόσο να βαφτίσω το γιο μου. Δεν έβρισκα και παπά! Για να βρω έναν κανονικό παπά, Ιερέα δηλ., που να τελεί το μυστήριο όχι για να κονομήσει, έψαχνα δύο χρόνια! Στην αρχή έψαχνα σε μοναστήρια, διότι εκεί -λογικά- είναι πιο πιθανό κάποιος να βρει πνευματικό άνθρωπο. Όσοι μονάζουν δεν τρίβονται, δεν έρχονται αντιμέτωποι με δυσκολίες, δεν τρώνε στην μάπα την σαπίλα, δεν εκβιάζονται να συμμετέχουν στο σαθρό γιατί αλλιώς θα τους περιθωριοποιήσουν, δεν έχουν προβλήματα, δεν κουβαλούν ευθύνες παιδιών, βιοπορισμού κλπ, που τους κοινούς θνητούς αναγκαστικά τους οδηγούν μακριά από την θεία τους υπόσταση. Άρα, πώς γίνεται κάποιος που μονάζει να είναι απλά ένας κοινός θνητός; Και ακόμα χειρότερα, πώς γίνεται να είναι ο χειρότερος (με την έννοια του πιο άψυχος) των κοινών θνητών; Σε όσους παπάδες είπα τα ιερά και άξιά μου (ό,τι έλεγα και στους δικούς μου είπα και σ’ αυτούς, και τα έλεγα από την καρδιά μου και με αγάπη, όχι όσο χονδροειδώς τα γράφω), ΟΛΟΙ με κοιτούσαν σαν να είμαι τρελή και με κάποια δικαιολογία την έκαναν με ελαφρά (κάποιος τους ζητούσε, κάποια δουλειά προέκυπτε κλπ).

Τυχαία βρήκα έναν ιερέα (δεν θυμάμαι πώς, τις συγκυρίες), που λειτουργεί στην Νίκαια. Δεν ήταν σαν τον πάτερ Φραγκίσκο της Ασίζης, ήταν ένας κανονικός μοντέρνος παπάς. Όταν του ανέφερα τα ανωτέρω, μου είπε: μπράβο κορίτσι μου, δεν έχω ξανακούσει τέτοια λόγια από κανέναν μέχρι σήμερα, σε συγχαίρω για τις απόψεις σου. Αυτός βάφτισε τον γιο μου. Κι όχι μόνο τέλεσε το μυστήριο ΚΑΝΟΝΙΚΑ, με όλη δηλ. την ιερότητα και την «μαγεία» του μυστηρίου, αλλά ανέλαβε κι όλη την γραφειοκρατική δουλειά (;;;!!! δεν θα το σχολιάσω) που έχει μία βάφτιση, για να μην την υποστώ εγώ (σαν να μην ήθελε να μην με βγάλει από την κατάνυξή μου ένα πράγμα), ανέλαβε τα πάντα και τα έφερε εις πέρας τέλεια παρά του ότι υπήρχαν και κάποιες δυσκολίες, όπως πχ το ότι ήμουν ανύπαντρη. Στην εκκλησία ξέρεις, έχουν πρόβλημα με αυτό.. όπως έχουν πρόβλημα και με το να θάψουν αυτόν που αυτοκτονεί, αλλά θα το αφήσω αυτό προς ώρας. Ο λόγος που δεν παντρεύτηκα ήταν ότι δεν ήμουν σίγουρη αν μπορώ να τηρήσω τον όρκο μου, αυτό το «μέχρι να μας χωρίσει ο θάνατος». Η εκκλησία φυσικά δεν έχει πρόβλημα με αυτούς που δεν τον τηρούν, που δεν τηρούν αυτόν τον απίστευτα φοβερό όρκο, ενός απίστευτα φοβερού μυστηρίου. Δεν έχει πρόβλημα με αυτόν λοιπόν που τόσο ελαφριά την καρδία τον παίρνει, αλλά και τόσο ελαφριά την καρδία τον καταπατεί, έχει πρόβλημα με αυτόν που δεν θέλει να τον ατιμάσει. Είχε κι ένα άλλο μπέρδεμα η υπόθεσή μου.. Είχα επιλέξει να γίνει η βάφτιση σ’ ένα ξωκλήσι άλλης ενορίας…. Το ξέρεις ότι απαγορεύεται να πάει ένας παπάς να λειτουργήσει σε ενορία που λειτουργεί άλλος παπάς; Μπορείς να φανταστείς τον λόγο που αυτό γίνεται; Για την κονόμα, πολύ σωστά. (Αν ντρέπεστε να ξέρετε ότι δεν μπορείτε να ρίξετε τα βάρη στον γραφιά, εσείς τα εφαρμόζετε, δικά σας πεπραγμένα είναι.) Το εκκλησάκι βρίσκεται στο Πέραμα, στην κορυφή ενός λόφου (ανεβαίνεις άπειρα σκαλιά για να το φτάσεις) και πίσω του έχει τρεις τεράστιους σταυρούς (πιο μεγάλους από το εκκλησάκι!) που τους βλέπεις και σου έρχεται στο νου κατευθείαν η Σταύρωση. Γι’ αυτό το επέλεξα.

Φεύγουμε τώρα από το μελό, και πάμε στο ζήτημα το καθεαυτό, που είναι τα κριτήρια!

ΟΛΟΙ όσοι είναι υποχρεωμένοι να με φαν στην μάπα (οικογένεια, παιδιά, σόι μου), αλλά και όσοι έχουν την «τύχη» να βρεθούν στο διάβα μου έστω και για λίγο, έχουν την ίδια ακριβώς γνώμη για μένα, η οποία είναι: Δεν μπορεί άνθρωπος να σου μιλήσει, έχεις μία απίστευτα εγωιστική συμπεριφορά όταν νιώθεις ότι έχεις δίκιο, κι αυτό δεν γίνεται να είναι σωστό! Σου διαφεύγει ότι ο κάθε άνθρωπος έχει την δική του πραγματικότητα, σωστή ή λάθος, δεν έχει σημασία. Αν αυτός την βλέπει για σωστή, με καλό σκοπό πάντα, τότε ναι είναι σωστή. Το να είσαι ακριβοδίκαιη δεν είναι στα συν. Είναι ένα τρυπάκι που σε οδηγεί τις πιο πολλές φορές σε λάθος δρόμους.

(Τέλεια το έθεσα ε; Δεν είναι δικό μου, ένας φίλος μού το έγραψε πρόσφατα και είναι πραγματικά ό,τι ακριβώς πιστεύει ο κάθε ένας που με γνωρίζει! Και μου το έχει πει φυσικά ο καθένας, πολλάκις.)

Αυτό ακριβώς μου έλεγαν και όλοι εκείνοι που διαφωνούσαν με το πώς θα γίνει η βάφτιση του γιου μου. Ερωτώ: Τι αναζητείται μέσα από έναν αντίλογο, το πιο σωστό ή το πιο βολικό; Είναι δύο άνθρωποι που διαφωνούν, πώς θα βρουν την ιδανική λύση για το πρόβλημά τους; Μήπως διαλέγοντας κάτι ενδιάμεσο, να γίνει λίγο το χατίρι του ενός, λίγο του άλλου; Ας πούμε (χρησιμοποιώντας ως βάση το παράδειγμα) να βαφτίσουμε το παιδί σε εξωκλήσι, αλλά ως κοσμικό γεγονός; Το ζήτημα είναι να μην στεναχωρηθεί ένας από τους δύο διαφωνούντες; Μήπως το ζήτημα είναι να μην αισθανθεί λιγότερος ένας από τους δύο διαφωνούντες; Τα κριτήρια τώρα, με τα οποία θα ψάξουμε να βρούμε την ιδανική λύση, είναι το κατά πόσο εύκολη ή δύσκολη είναι; Το κατά πόσο μας συμφέρει; Το κατά πόσο θα γίνουμε ρεζίλι αν την επιλέξουμε; Το κατά πόσο αγαπητοί ή όχι θα είμαστε αν την επιλέξουμε;

Θα πω στο σημείο αυτό ότι πάντοτε, σε όλη μου την ζωή, το δικό μου γίνεται. Το πείσμα μου ευθύνεται, λένε όλοι. Εγώ θα σου πω ότι ευθύνεται η σιγουριά μου! Την δική σου αλήθεια (για όποιο θέμα, βάλε στο νου σου οτιδήποτε) δεν την πιστεύεις!

Καμία «αλήθεια» δεν μπορεί να γίνει πιστευτή από τον ίδιο τον άνθρωπο που την τηρεί/εφαρμόζει, αν του προέκυψε χρησιμοποιώντας ως κριτήριο την ευκολία, το συμφέρον, το πρέπει, το είθισται κλπ. Ο ίδιος που την έχει, αυτός που την τηρεί και την εφαρμόζει, ο ίδιος δεν την πιστεύει, γι’ αυτό χάνει.

Αν προσθέσεις τώρα και την ανυπέρβλητη δυσκολία που έχει να τηρήσει κάποιος αυτό που το μέσα του (πες το απλοϊκά συνείδηση) τού υπαγορεύει για σωστό.. Σκέψου δηλ. τι κούραση, τι μάχη πρέπει να δώσει κάποιος για να τα εφαρμόσει, με πόσους πρέπει να παλέψει, να τα βάλει με θεούς και δαίμονες, με ό,τι υπάρχει σήμερα ως κατεστημένο/θέσφατο, σκέψου λίγο την κούραση του…. Πώς γίνεται αυτός να κερδίζει; Δεν είναι κουφό;

Τιπ: Όση δύναμη σπαταλάει ο άνθρωπος για να καταφέρει να εφαρμόσει την αλήθεια που βγήκε από μέσα του, τόση δύναμη, στο εξαπλάσιο τού επιστρέφεται.

Επίσης, τιμώ τον εαυτό μου σημαίνει ακριβώς αυτό: Ακολουθώ/εφαρμόζω τα σωστά/αλήθειες που μου υπαγορεύει το μέσα μου/η συνείδησή μου, με όποιο κόστος/κούραση/πόνο/αντίκτυπο κλπ.

Επίσης, το τιμώ τον εαυτό φέρνει την αυτοεκτίμηση (βλ. ανάγκη για εκτίμηση δεν έχω, όσο εγώ με εκτιμώ).

Επίσης, το τιμώ τον εαυτό κάνει τον άνθρωπο αγαπητό. Θα μείνω λίγο σε αυτό.. Αν ο χαρακτήρας σου είναι Α και εσύ πράττεις Ω, ποιος είσαι; Όχι κατά σε, για τους άλλους ποιος είσαι; Οι άλλοι διαισθάνονται κάπως τον Α αλλά βλέπουν τον Ω. Ποιος νομίζεις ότι πιστεύουν ότι είσαι; Οι άνθρωποι κρατάνε για σιγουράκι αυτό που βλέπουν. Όμως, επειδή πάντα έχουν κι αυτή την αίσθηση ότι και κάτι άλλο παίζει, έχουν μία ΟΧΙ ξεκάθαρη άποψη για σένα. Γι’ αυτό δεν γίνεται να αγαπηθείς. Γιατί οι άλλοι ΔΕΝ ΣΕ ΞΕΡΟΥΝ.

Επίσης, αν ο άνθρωπος δεν τιμά τον εαυτό του στην κανονική του ζωή, αν δεν μπορεί να εφαρμόσει αυτό που ο ίδιος θεωρεί σωστό, επειδή θα τον κράξει ο γείτονας, αν δεν αντέχει δηλ. ούτε με τον γείτονα να τα βάλει (ούτε καν με τον περαστικό, που δεν θα τον ξαναδεί ποτέ ρε φίλε, μέχρι κι αυτός τον νοιάζει τι θα πει!) πώς θα τα βάλει με τον δυνάστη; Πώς θα παλέψει για τις αξίες του, την Ελευθερία, το Δίκαιο, την Δημοκρατία, με κάποιον που θεωρεί γίγαντα, όταν γίγαντα βλέπει και τον περαστικό;

Τέλος, επειδή διαφαίνεται πώς μάχη δεν γίνεται σήμερα, να πω ότι γίνεται και μάλιστα η μεγαλύτερη των μαχών, η σκληρότερη όλων. Είναι αυτή τού να φτιάξουμε εαυτόν, αυτή η μάχη δίνεται σήμερα. Όπως εγώ, όπως εσύ, έτσι κι όλοι, αγωνιζόμαστε, τρώμε τις σάρκες μας, ματώνουμε, για να καταφέρουμε να γίνουμε Άνθρωποι. ΟΛΟΙ αυτόν τον μεγαλειώδη αγώνα δίνουμε (ακόμη κι όσοι δεν το γνωρίζουν). Και να θαυμάζεις τον εαυτό σου γι’ αυτόν τον άνισο/ανυπέρβλητο αγώνα που δίνεις. Να τον θαυμάζεις τόσο, όσο τον μισείς επειδή δεν μπορεί.

(Η μόνη αγάπη που υπάρχει είναι αυτή.)

Stefania Ligerou



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

8 σχόλια στο “Με τι κριτήρια βαφτίζουμε κάτι σωστό;”
  1. Συμφωνώ με τα γραφόμενά σου απόλυτα απλά δεν τα πράττω. Μου είναι πιο απλά να υποχωρώ, με κουράζει λιγότερο. Και μιλάω σαν τρόπο ζωής γενικά. Μπορεί να βάλω και εγώ τα πόδια κάτω για να γίνει το δικό μου (γιατί περί αυτού πρόκειται, αφού στην ουσία δεν υπάρχει σωστό και λάθος) αλλά δεν το κάνω συνέχεια. Εσύ είσαι έτσι σε όλα; Έχεις άποψη για το τι θα φορέσει ο σύντροφός σου; Και αν δεν συμφωνείς πρέπει να αλλάξει ρούχα γιατί “έτσι το θεωρείς σωστό”;, το που θα πάτε να φάτε; τι έργο θα δείτε; που θα πάτε διακοπές; και περνάω και στα πιο δύσκολα. Αν δουλεύεις υπάλληλος έχεις αντίθετη άποψη από τον προϊστάμενο; αν έχεις δικιά σου δουλειά πρέπει όλοι να κάνουν αυτό που εσύ θέλεις; Και φτάνω και στα ακόμα πιο δύσκολα. Αν πχ δεν θεωρείς τον ΕΝΦΙΑ σωστό (αφού είναι επίκαιρος) δεν τον πληρώνεις; Αν έναν νόμο (πχ ζώνη ή κράνος) δεν τον θεωρείς σωστό δεν τον εφαρμόζεις;

  2. ΑΛΛΗ ΜΙΑ 12ΘΕΙΣΤΡΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΗΞΕΙ ΜΕ ΜΠΟ@ΡΔΕΣ ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗΣ(ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ να μπορέσει μετατραπεί σε άγιο το λάδι που αγοράζει από το σούπερ μάρκετ ο παπάς για να ευλογήσει το παιδί σου.)ΤΡΑΒΑ ΤΡΕΞΕ ΚΑΝΕ ΚΑΜΙΑ ΩΔΗ ΣΤΟΝ ΔΙΑ Η ΣΤΟ ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΡΦΙΑ Κ ΒΑΦΤΙΣΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ ΜΕ ΚΑΝΑ ΟΝΟΜΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΠΟΥ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑ ΣΑΝ ΤΟ ΣΩΚΡΑΤΗ ΠΟΥ ΚΥΝΗΓΗΣΑΝ ΤΟΝ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗ,ΤΟΝ ΠΡΩΤΑΓΟΡΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΘΕΟΙ Κ ΤΟΝ ΕΔΙΩΞΑΝ ΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΤΟΥ ΚΑΨΑΝ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ Η ΤΟΥΣ ΕΠΙΚΟΥΡΕΙΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΩΧΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥΘΕΙΣΤΕΣ ΜΕΣΣΗΝΙΟΥΣ,Κ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕΣ ΤΙ ΦΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΔΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΦΤΑΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΘΟΛΟΚΟΥΛΟΥΤΟΥΡΑ ΣΟΥ ,…ΠΕΣ ΤΟΝ ΔΙΑ ΝΑ ΣΤΟ ΕΥΛΟΓΗ Η ΚΑΝΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 12 ΤΟΥΣ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΑ ΕΣΥ

    1. ΦΙΛΕ ΜΟΥ, ΙΣΩΣ Ο ΔΟΓΜΑΤΙΚΟΣ ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΣ ΣΟΥ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΟΤΙ ΒΡΙΖΕΙΣ ΜΙΑ Ο-Μ-Ο-Δ-ΟΞ-Η ΣΟΥ !!!
      ΕΠΙΣΗΣ, ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ Ο ΟΠΑΔΟΣ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΠΟΥ ΞΑΠΑΤΩΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΟΙΚΡΑΗΣΕΙ ΔΙΑ ΠΥΡΟΣ ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟΥ, ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΓΑΙ ΔΙΩΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΑΔΑ, ΠΟΥ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΧΑΝ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ…
      ΡΙΞΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟΝ ΜΕΣΑΙΩΝΑ, ΓΑΛΙΛΑΙΟ, ΤΖΙΟΡΝΤΑΝΟ ΜΠΡΟΥΝΟ ΚΛΠ…
      ΡΙΞΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ, ΠΟΣΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΞΕΠΑΤΩΣΑΝ ΟΙ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΟΙ ΤΗΣ “ΑΓΑΠΗΣ”…
      ΡΙΞΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ ‘ΕΙΣ ΕΔΑΦΟΣ ΦΕΡΕΙΝ”, ΠΟΥ ΓΚΡΕΜΙΣΑΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟΓΟΡΕΥΣΑΝ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΕΛΛΗΝ, ΕΠΙ ΠΟΙΝΗ ΘΑΝΑΤΟΥ, ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ…
      ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΜΑΘΑΝ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΣΚΥΘΟΠΟΛΗ ΤΗΣ ΣΥΡΙΑΣ, ΟΠΟΥ ΟΙ ΟΜΟΔΟΞΟΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΦΡΟΝΕΣ, ΒΑΣΑΝΙΖΑΝ ΚΑΙ ΣΚΟΤΩΣΑΝ 19,000,000 ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΑΡΝΟΥΝΤΟ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΙΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ…
      ΝΑΙ ΚΑΛΑ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΦΙΛΕ…
      19,000,000(ΔΕΚΑΕΝΝΙΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ)ΟΜΟΕΘΝΕΙΣ Ε-Λ-Λ-ΗΝ-Ε-Σ , ΠΕΡΑΣΑΝ
      ΣΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ, ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΛΑΓΝΟΙ…
      ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ, ΛΟΙΠΟΝ, ΤΟΥ ΚΡΕΜΜΑΣΜΕΝΟΥ, ΔΕΝ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΣΧΟΙΝΙ…
      ‘Η ΠΟΛΥ ΘΡΑΣΣΟΣ ΕΧΕΙΣ Ή ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΝΟΙΑ…

    2. Δεν έχεις και άδικο στα περισσότερα. Απλά οι δωδεκαθειστές έχουν πάθαίνουν παράκρουση όταν πιάνεις συζήτηση για την δική τους θρησκεία και αρχίζουν να λέγονται αλήθειες, κρύβονται.

  3. ΕΧΩ ΓΕΩΡΓΙΑΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΙΑΓΙΑ
    ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΛΒΑΝΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ
    ΕΝΑΝ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΗΠΟ
    ΠΑΩ ΣΕ ΕΝΑΝ ΣΥΡΟ ΓΙΑΤΡΟ
    ΕΧΩ ΠΟΛΩΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ
    ΚΑΙ ΒΟΥΛΓΑΡΟ ΓΙΑ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
    ΚΑΙ ΓΕΡΜΑΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΔΑΝΕΙΚΑ
    ΣΥΝΤΗΡΩ ΜΙΑ ΕΥΡΩΠΗ ΟΛΟΚΗΡΗ
    ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ ΕΠΙΣΗΣ …

    ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΑΛΛΟ ΘΕΛΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΨΟΥΝ ΝΑ ΜΕ ΛΕΝΕ
    [ ΒΑΦΤΙΖΟΥΝ ] ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΡΑΤΣΙΣΤΗ ΓΑΜΩ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ…

    ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

  4. Στεφανια να βγαλεις παιδια που θα ειναι σιγουροι για τους αιωνιους ορκους ,παιδια που θα γινουν ιερεις χωρις να κοιτανε το χρημα και να εχουν αγαπη για τη θεϊκη ταπεινωση που διδαξε ο ιδιος ο Χριστος
    Ολα τα αλλα νομιζω πολυ φασαρια γιατι απλα θελουμε ναδειχνουμε ξεχωριστοι
    Αυτο ειναι μια διαρκης αναγκη του ανθρωπου αλλα οδηγει σε ολες τις αμαρτιες του πλανητη

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek