Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

21:25 - 29/07/2020

Πως ο Πλάτων απορρίπτει το δεν μπορώ να είμαι Χριστιανός γιατί είμαι Έλληνας

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Στο άρθρο αυτό μεταφέρω απόσπασμα από το ΦΑΙΔΩΝ (περί ψυχής) του Πλάτων. Το άρθρο αυτό δεν είναι κατήχηση παρά μόνο να ενημερωθεί ο κάθε ένας που δεν ξέρει γιατί δεν θέλουν τον Έλληνα χριστιανό. 

Όπως θα δείτε παρακάτω οι απόψεις του Σωκράτη που μας μεταφέρονται μέσω του Πλάτωνα όχι μόνο δεν έρχονται σε αντίθεση με το χριστιανισμό αλλά θα έλεγε κάποιος ότι η ουσία του βρίσκεται κάπου εκεί.

Θα δούμε ότι οι φιλόσοφοι της εποχής πολύ πριν έρθει ο Χριστός είχαν πιάσει το νόημα ότι για να φτάσει η ψυχή στην αλήθεια θα πρέπει να αποκοπεί από τα υλικά και γήινα. Κάτι που μας το είπε και ο Χριστός. Δηλαδή ότι θα πρέπει να απορρίψουμε το κόσμο αυτό.

Χρονικά ο διάλογος μας μεταφέρει στις μέρες που ο Σωκράτης έχει καταδικαστεί σε θάνατο και περιμένει την εκτέλεση της ποινής του.

<<Όσοι καταπιάνονται σωστά με τη φιλοσοφία υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μην πάρουν είδηση οι άλλοι ότι το μόνο πράγμα στο οποίο επιδίδονται είναι το να πεθάνουν και ο θάνατος. Αν αυτό είναι αλήθεια, τότε θα ήταν παράδοξο σε όλη τους τη ζωή να μην ποθούν τίποτε άλλο, και, όταν φτάνει,να αγανακτούν μ’ αυτό στο οποίο παλιότερα με ζήλο επιδίδονταν.

Ο Σιμμίας γέλασε και είπε: Μα τον Δία, Σωκράτη, δεν είχα τώρα δα καμιά διάθεση, κι όμως εσύ με έκανες να γελάσω. Γιατί, φαντάζομαι, το πλήθος, όταν ακούσει τούτο εδώ, θα θεωρήσει ότι πολύ σωστά ειπώθηκε για τους φιλοσόφους – και οι δικοί μας άνθρωποι θα συμφωνούσαν απολύτως –ότι πράγματι οι ασχολούμενοι με τη φιλοσοφία επιζητούν τον θάνατο και, έχει καταλάβει ότι είναι άξιοι της τύχης αυτής.

Και θα έλεγε αλήθεια, Σιμμία, εκτός από το ότι έχει καταλάβει. Γιατί δεν έχει καταλάβει με ποια έννοια επιζητούν τον θάνατο και με ποια έννοια είναι άξιοι του θανάτου και ποιου θανάτου οι αληθινοί φιλόσοφοι. Ας το συζητήσουμε εμείς μεταξύ μας, είπε, κι αυτούς ας τους κατά μέρος. Νομίζουμε λοιπόν πως ο θάνατος είναι κάτι;

Βεβαιότατα, είπε ο Σιμμίας παίρνοντας το λόγο.

Άραγε είναι κάτι διαφορετικό από την απαλλαγή της ψυχής από το σώμα; Και μήπως θάνατος δεν είναι να μείνει το σώμα χωριστά κι αυτόνομο, αφού απαλλαγεί από την ψυχή,και η ψυχή να υπάρχει χωριστά κι αυτόνομα, αφού απαλλαγεί από το σώμα; Είναι κάτι άλλο άραγε ο θάνατος από αυτό;

Όχι, αυτό ακριβώς, είπε.

Σκέψου λοιπόν, καλέ μου, αν θα συμμεριστείς και συ την άποψή μου. Γιατί από αυτά, νομίζω, θα προχωρήσουμε παραπέρα στα θέματα που εξετάζουμε. Σου φαίνεται ότι είναι γνώρισμα φιλοσόφου ανθρώπου να κατατρίβεται με τις υποτιθέμενες ηδονές αυτού του είδους, δηλαδή φαγητά και ποτά;

Κάθε άλλο, Σωκράτη, είπε ο Σιμμίας. 

Και με τις ηδονές του έρωτα;

Σίγουρα όχι.

Και τις υπόλοιπες φροντίδες για το σώμα; Νομίζεις ότι τις έχει σε υπόληψη ένας τέτοιος άνθρωπος; Όπως για παράδειγμα την απόκτηση εκλεκτών φορεμάτων και υποδημάτων και τους άλλους καλλωπισμούς σχετικά με το σώμα, ποιο απ’ τα δύο, σου φαίνεται ότι τους δίνει ή όχι αξία,στο μέτρο που δεν είναι πραγματικά αναγκασμένος να συμμετέχει σε αυτά;

Μου φαίνεται ότι δεν τους δίνει αξία, είπε, εκείνος τουλάχιστον που είναι πραγματικός φιλόσοφος.

Λοιπόν πιστεύεις γενικά, συνέχισε, ότι ένας τέτοιος άνθρωπος δεν ασχολείται με το σώμα και ότι,στον βαθμό που μπορεί, έχει απομακρυνθεί απ’ αυτό κι έχει στραφεί προς την ψυχή;

 Έτσι πιστεύω.

Επομένως, πρώτα απ’ όλα σε παρόμοιες καταστάσεις δεν είναι που φαίνεται ο φιλόσοφος, καθώς προσπαθεί να αποδεσμεύσει όσο γίνεται περισσότερο την ψυχή από την επικοινωνία με το σώμα,σε μεγαλύτερο βαθμό απ’ τους άλλους;

Προφανώς.

Και θεωρούν μάλιστα οι πολλοί, Σιμμία, ότι εκείνος που δεν αισθάνεται καμία ευχαρίστηση με τέτοιου είδους απολαύσεις και δεν παίρνει μέρος σε αυτές δεν είναι άξιος να ζει, αλλά ότι αντίθετα τείνει και πλησιάζει προς τον θάνατο αυτός που δεν φροντίζει για τις απολαύσεις που δημιουργούνται δια μέσου του σώματος.

Αυτά που λες είναι απολύτως αληθινά.

Και ποια είναι η γνώμη σου για την απόκτηση της φρόνησης; Είναι το σώμα εμπόδιο ή όχι, αν κάποιος το συμπεριλάβει βοηθό στην αναζήτησή της; Να για παράδειγμα τι εννοώ: Η όραση κι η ακοή προσπορίζουν άραγε ένα μέρος της αλήθειας στους ανθρώπους, ή μήπως στην πραγματικότητα συμβαίνει κάτι παρόμοιο με αυτά που μας επαναλαμβάνουν συνέχεια οι ποιητές,ότι δηλαδή δεν ακούμε τίποτα με ακρίβεια ούτε βλέπουμε; Κι όμως, αν είναι αναξιόπιστες και θολές αυτές οι αισθήσεις του σώματος, σκέψου οι άλλες… Γιατί όλες είναι κατά κάποιο τρόπο κατώτερες απ’ αυτές. Ή μήπως δεν σου φαίνονται έτσι;

Ασφαλώς, είπε.

Πότε λοιπόν, είπε αυτός, αγγίζει η ψυχή την αλήθεια; Γιατί όταν επιχειρεί με την μεσολάβηση του σώματος να εξετάσει κάτι, τότε, είναι φανερό, το σώμα την εξαπατά.

Αλήθεια λες.

Άρα λοιπόν δεν είναι μόνο μέσα στον λογισμό, αν είναι κάπου, που βλέπει ολοφάνερα μπροστά της κάποιο από αυτά που είναι;

Ναι.

Και αναμφίβολα καλύτερα διαλογάται τότε, όταν κανένα απ’ αυτά δεν την παρενοχλεί, ούτε η ακοή ούτε η όραση ούτε η οδύνη ούτε κάποια ηδονή, αλλά αντίθετα μένει τελείως μόνη με τον εαυτό της, χωρίς να λογαριάζει το σώμα και, στον βαθμό που μπορεί, χωρίς να επικοινωνεί και να έρχεται σε επαφή με αυτό, λαχταρά αυτό που πραγματικά υπάρχει (το Όν).

Έτσι είναι πράγματι.

Και στην περίπτωση τούτη λοιπόν, η ψυχή του φιλοσόφου δεν περιφρονεί τελείως το σώμα, δεν το αποφεύγει άραγε, και δεν αναζητά να μείνει μόνη με τον εαυτό της;

Έτσι φαίνεται.

Και για τούτα εδώ, Σιμμία, τι έχεις να πεις; Λέμε ότι υπάρχει κάτι δίκαιο καθ’ αυτό ή όχι;

Το λέμε βέβαια, μα τον Δία.

Και κάτι ωραίο και καλό;

Πως όχι;

Είδες ωστόσο μέχρι τώρα κάποιο από τα πράγματα αυτού του είδους με τα μάτια σου;

Όχι βέβαια, απάντησε εκείνος.

Αλλά ίσως τα άγγιξες με κάποια άλλη απ’ τις αισθήσεις, που λειτουργούν μέσω του σώματος. Και αναφέρομαι σε όλα, στο μέγεθος, στην υγεία, στη δύναμη, και στα άλλα, με μια λέξη σε όλα,άγγιξες την ουσία τους, δηλαδή τι ακριβώς είναι στην πραγματικότητα καθένα από αυτά; Άραγε η καθαρότερη αλήθεια γι’ αυτά ατενίζεται δια μέσου του σώματος ή μήπως συμβαίνει το εξής:όποιος από μας ετοιμαστεί στον μεγαλύτερο βαθμό και με τη μεγαλύτερη ακρίβεια να σκεφθεί για καθένα από τα πράγματα που ερευνά και εξετάζει, αυτός δεν είναι που θα μπορούσε να φτάσει πιο κοντά στο να γνωρίσει το καθένα από αυτά;

Ασφαλώς.

Και αυτό δεν θα το έκανε άραγε σε όλη του την καθαρότητα αυτός που, στον μεγαλύτερο δυνατό βαθμό, θα αντιμετώπιζε καθένα από αυτά με τη διάνοια και μόνο, χωρίς να παρεμβάλλει στη διανοητική διαδικασία την όραση και χωρίς να σέρνει πίσω του καμιά άλλη αίσθηση για να συνοδεύει τον λογισμό, αλλά, χρησιμοποιώντας την αμιγή διάνοια αυτή καθ’ αυτή, θα άρχιζε να κυνηγάει καθένα από τα όντα αυτό καθ’ αυτό, και απρόσμικτο, απαλλαγμένος όσο γίνεται απ’ τα μάτια, απ’ τα αυτιά, με δυο λόγια από το σώμα στο σύνολό του, επειδή το σώμα, όταν παίρνει μέρος, ταράζει και δεν αφήνει την ψυχή να αποκτήσει την αλήθεια και τη φρόνηση; Αυτός δεν είναι άραγε, Σιμμία, αν υπάρχει κάποιος στον κόσμο, που θα πετύχει το όν (την πραγματικότητα);

Είναι απίστευτο, είπε ο Σιμμίας, το πόσο σωστά μιλάς, Σωκράτη.

Εξαιτίας όλων αυτών λοιπόν, είπε, αναγκαστικά γεννιέται στο μυαλό των γνήσιων φιλοσόφων μια τέτοια γνώμη, ώστε και μεταξύ τους να μιλούν περίπου έτσι: «Ναι, υπάρχει πράγματι η πιθανότητα, όπως ένα μονοπάτι, να μας βγάλει η σκέψη προς τα εκεί ότι, όσο έχουμε το σώμα και η ψυχή μας είναι ζυμωμένη μ’ ένα τέτοιο κακό, ποτέ δεν θα μπορέσουμε να οικειοποιηθούμε σε ικανοποιητικό βαθμό αυτό που επιθυμούμε. Αυτό που όπως λέμε είναι το αληθινό. 

Γιατί χιλιάδες ενοχλητικές ασχολίες μας δημιουργεί το σώμα με την ανάγκη για τροφή. Επιπλέον, αν μας βρουν τίποτε αρρώστιες, μας δημιουργούν εμπόδια στο κυνήγι του όντος. Με έρωτες, επιθυμίες, φόβους,με κάθε είδους φαντασιοκόπημα και ανόητη φλυαρία μας πλημμυρίζει, ώστε πράγματι, και είναι απόλυτα αληθινό αυτό που λέγεται, ότι εξαιτίας του δεν μας έρχεται ποτέ η παραμικρή σωστή σκέψη. Γιατί και τους πολέμους, τις επαναστάσεις και τις μάχες δεν τις δημιουργούν παρά το σώμα και οι επιθυμίες του.

Για την απόκτηση αγαθών βέβαια γίνονται όλοι οι πόλεμοι, και τα αγαθά εξαναγκαζόμαστε να τα αποκτήσουμε για χάρη του σώματος, υπόδουλοι σ’ αυτό και τη φροντίδα του. Εξαιτίας του πάλι δεν έχουμε καιρό να ασχοληθούμε με τη φιλοσοφία, για όλους αυτούς τους λόγους. 

Και το αποκορύφωμα είναι ότι, αν τύχει και μας αφήσει το σώμα καιρό για να στραφούμε προς τη διερεύνηση κάποιου θέματος, κατά τη διάρκεια της έρευνας παρεμβαίνει συνέχεια παντού,προξενεί θόρυβο και ταραχή και μας αποδιοργανώνει, έτσι που να μην μπορούμε εξαιτίας του να διακρίνουμε καθαρά την αλήθεια. 

Αντίθετα έχουμε πράγματι την απόδειξη ότι, αν είναι να γνωρίσουμε ποτέ κάτι ξεκάθαρα, πρέπει να απαλλαγούμε από αυτό, και ότι μόνο με την ψυχή πρέπει να ατενίζουμε ατά τούτα τα πράγματα. Τότε μόνο, καθώς φαίνεται, θα γίνει δικό μας αυτό που επιθυμούμε και λέμε ότι είμαστε εραστές του, η φρόνηση, όταν έχουμε πια τελευτήσει, όπως δηλώνει το επιχείρημα, και όχι όσο ζούμε.

Γιατί, αν δεν είναι δυνατόν, με τη μεσολάβηση του σώματος, να γνωρίσουμε κάτι ξεκάθαρα, ένα απ’ τα δυο ισχύει: ή δεν υπάρχει περίπτωση στον κόσμο να αποκτήσουμε κάποτε τη γνώση ή μόνο αφού πεθάνουμε. Γιατί τότε θα υπάρχει η ψυχή αυτή καθ’ αυτή και χωριστά από το σώμα, κι όχι πρωτύτερα. Αλλά και ενόσω ζούμε, έτσι, καθώς φαίνεται, θα πλησιάσουμε πολύ κοντά στη γνώση, αν, όσο το δυνατόν περισσότερο, δεν έχουμε καμία επαφή και επικοινωνία με το σώμα, εκτός αν υπάρχει απόλυτη ανάγκη, ούτε μολυνόμαστε από τη φύση του, αλλά απέχουμε απ’ αυτό, μέχρις ότου ο ίδιος ο θεός μας απελευθερώσει. 

Και έτσι αγνοί, απαλλαγμένοι από την αφροσύνη του σώματος, θα είμαστε, κατά πως φαίνεται, μαζί με τέτοιου είδους ανθρώπους και θα γνωρίζουμε αφ’ εαυτού μας ό,τι είναι αμιγές. Αυτή ίσως είναι η αλήθεια. Γιατί, είναι ανεπίτρεπτο κάτι μη καθαρό αγγίζει κάτι καθαρό». Τέτοιου είδους πράγματα, Σιμμία, νομίζω ότι συζητούν μεταξύ τους και πιστεύουν όσοι είναι σωστοί φίλοι της γνώσης. Ή μήπως δεν είσαι αυτής της γνώμης;

Και πολύ μάλιστα, Σωκράτη.

Λοιπόν, σύντροφε, αν αυτά είναι αληθινά, είπε ο Σωκράτης…>>

 

Τώρα μπορεί να ξεκαθαρίζει μέσα σου γιατί δεν θέλουν τον Έλληνα Χριστιανό.

Τώρα μπορεί να καταλαβαίνεις πιο εύκολα γιατί όταν ο Χριστός συνάντησε τους Έλληνες είπε ότι ήρθε η ώρα να δοξαστεί ο υιός του ανθρώπου. Εκείνη την εποχή μόνο ο Έλληνας μπορούσε να δεχτεί τη διδασκαλία του καθώς οι φιλόσοφοι των Ελλήνων όπως ο Πλάτων είχαν δει την ουσία της διδασκαλίας του.

Αυτό που φοβούνται δεν είναι ούτε ο Έλληνας αλλά ούτε και ο Χριστιανός. Αυτό που τρέμουν είναι τον Έλληνα Χριστιανό.



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • Select Your Subscription Plan

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας

Σχόλια Αναγνωστών (103)

  1. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/29/2020 @ 11:33 ΜΜ

    Καλησπέρα Κωνσταντίνε και σε όλους τους αναγνώστες του Κατοχικά.

    Ο κάθε ένας φιλόσοφος είχε την δική του θεωρία περί ψυχής όπως ο Αριστοτέλης που την ταύτιζε με το ίδιο το σώμα αντίθετα από τον Πλάτωνα.

    Οπότε έχεις λάθος όταν λες: «οι φιλόσοφοι της εποχής πολύ πριν έρθει ο Χριστός είχαν πιάσει το νόημα…»

    Ο Παρμενίδης ο οποίος θεωρείται ως «ο ιδρυτής της οντολογίας», αποφαίνεται πως πέρα από την αληθινή και τέλεια γνώση η οποία επιτυγχάνεται μέσω της λογικής μεθόδου έρευνας, υφίστανται και οι δοξασίες οι οποίες διατυπώνονται από τους ανθρώπους και είναι ψευδείς λόγω του ότι προέρχονται από συγκεχυμένες και μεταβαλλόμενες μαρτυρίες των αισθήσεων.

    Ο Ηράκλειτος έγραφε «Αυτόν τον κόσμο που είναι για όλους, ούτε κανείς θεός ούτε άνθρωπος τον έκανε, αλλά ήταν από πάντα και είναι και θα είναι αιώνια φωτιά, που ανάβει με μέτρο και σβήνει με μέτρο».

    Ο Επίκουρος υπήρξε ένας σημαντικός άθεος της αρχαιότητας. Επηρεασμένος από τον Λεύκιππο, Δημόκριτο και άλλους Ατομιστές, υποστήριξε μια υλιστική θεωρία στην οποία το Σύμπαν κυβερνάται από φυσικούς νόμους που δεν αλλάζουν και δε χρειάζεται κάποια θεία παρέμβαση.

    Μπορώ να συνεχίσω αλλά το νόημα το έπιασες!

    Όσον αφορά τον χριστιανισμό αυτός δίωξε το αρχαίο Ελληνικό Πνεύμα και το χλεύασε. Πως μπορούμε να ξεχάσουμε άλλωστε τον Χρυσόστομο που αποκαλούσε τους φιλοσόφους φλύαρα παιδιά που έγραφαν ανοησίες; ‘Η το άλλο ότι ο Θεός Γιαχβέ – Ιησούς τους έκανε μαλάκες;

    • Κωνσταντίνος 07/30/2020 @ 1:24 ΠΜ

      Πάλι το παπά σου εσύ με το Χρυσόστομο. Δεν σου έγραψα όλοι οι φιλόσοφοι της εποχής. Έχεις μια τάση για μυθοπλασίες. Εννοείται δεν είχαν όλοι την ίδια άποψη και φαίνεται σε όλους τους διαλόγους ότι υπήρχαν διαφωνίες.

      • 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/30/2020 @ 12:47 ΜΜ

        Αν ήθελες να πεις αυτό που λες τώρα θα έγραφες: ΚΑΠΟΙΟΙ φιλόσοφοι της εποχής… Διάλεξε λοιπόν τι από τα δύο είσαι.

        Αγράμματος η κουτοπόνηρος;

        Για τον Χρυσόστομο και τους άλλους χλευαστές του Ελληνικού Πνεύματος ουδέν αντεπιχείρημα!

        • Κωνσταντίνος 07/30/2020 @ 1:39 ΜΜ

          Είσαι 5 ή 10 ετών; Όταν λέω φιλόσοφοι όπως ο Πλάτων τι δεν καταλαβαίνεις; Έχεις γίνει ίδιος με τον Απόλλων.

          • 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/30/2020 @ 3:31 ΜΜ

            Δεν είπες κάτι τέτοιο αλλά έγραψες: «Θα δούμε ότι οι φιλόσοφοι της εποχής πολύ πριν έρθει ο Χριστός είχαν πιάσει το νόημα…»

            Διάλεξε λοιπόν τι από τα δύο είσαι.

            Αγράμματος η κουτοπόνηρος;

          • Κωνσταντίνος 07/30/2020 @ 4:32 ΜΜ

            Προφανώς δεν έφτασες μέχρι το τέλος γιατί είσαι από αυτός που διαβάζουν δύο γραμμές και κουράζεσαι και βγάζεις συμπεράσματα από δύο γραμμές. Διάβασε το ως το τέλος κ θα σου λυθούν οι απορίες.

          • 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/30/2020 @ 8:59 ΜΜ

            Και στο τέλος έφτασα και συμπέρασμα έβγαλα για την πάρτη σου!

            Θα δούμε ότι οι φιλόσοφοι της εποχής…

            ‘η

            Θα δούμε ότι κάποιοι φιλόσοφοι της εποχής…

            Ποιο είναι το σωστό: Απάντησε κουτοπόνηρε!

          • Κωνσταντίνος 07/31/2020 @ 9:47 ΠΜ

            Σπίρτο δεν σου είπα αρχικά θα δούμε όλοι οι φιλόσοφοι της εποχής. Ξύπνα βλάκα.

          • 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/31/2020 @ 3:31 ΜΜ

            Γιατί δεν απαντάς φιλαράκι; Ποιο είναι το σωστό:

            Θα δούμε ότι οι φιλόσοφοι της εποχής…
            ή Θα δούμε ότι κάποιοι φιλόσοφοι της εποχής… ❓

            Έλα διασκέδασε με κουτοπονηρούλη!

  2. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/29/2020 @ 11:34 ΜΜ

    Ο Χριστιανισμός πήρε από την Ελλάδα την πλατωνική αντίληψη περί ψυχής, αλλά την μετέτρεψε για να ταιριάζει στην ιουδαϊκή παράδοση.Πήρε επίσης την ορφική αντίληψη περί του Άδη, που τον θεωρούσε σαν έναν ενδιάμεσο σταθμό της ψυχής μέχρι να ξαναγεννηθεί, και έβαλαν εκεί τους κοιμούμενους νεκρούς, οι οποίοι βρίσκονται σ’ ένα μεταβατικό στάδιο αναμένοντες την νεκρανάσταση. Τέλος δε, τα Ηλύσια Πεδία των αρχαίων μετατράπηκαν σε Παράδεισο και ο Χάρος αντικαταστάθηκε με τον αρχάγγελο Μιχαήλ. Αφού λοιπόν σχημάτισαν ένα ολοκληρωμένο σχέδιο περί ψυχής με ελληνικά στοιχεία, τα προσάρμοσαν στην ιουδαϊκή κοσμοαντίληψη με προσθήκη νέων χριστιανικών αντιλήψεων.

    Οι χριστιανοί όλα τα πήραν από τους ειδωλολάτρες: Το 1879 ο καρδινάλιος Τζων Χένρυ Νιούμαν στο έργο του «Μελέτη για την εξέλιξη της χριστιανικής διδασκαλίας» τόμος Β΄σελ. 233 γράφει: Σχεδόν όλα γενικά αυτά που θεωρούνται ως χριστιανικές αλήθειες, βρίσκονται στις παγανιστικές Θρησκείες.

    «Η Χριστιανική θεολογία και πράξις κατάγονται κατά μέγα μέρος από την θρησκείαν των μυστηρίων της Ελλάδος (τα Ελευσίνια και τα Ορφικά) από τα Ελληνικά δόγματα τού θείου Υιού (Ιάκχου), πού αποθνήσκει διά την ανθρωπότητα και ανίσταται εκ νεκρών.»
    (Will Durant, 1885-1981, ιστορικός & φιλόσοφος.)

    «Κατά τη διάρκεια του σουμερικού, στη συνέχεια βαβυλωνικού, πολιτισμού, αναπτύχθηκαν διάφοροι μύθοι οι οποίοι είχαν σημαντική επίδραση στις μυθολογίες, στις θρησκευτικές αντιλήψεις, στα έθιμα άλλων λαών και δη των αρχαίων Εβραίων έως και των σύγχρονων χριστιανών.» ( Ακαδημία Επιστημών της ΕΣΣΔ, Παγκόσμια Ιστορία, εκδόσεις «Μέλισσα» και «Μόρφωση» 1965, τόμος Ι, σελίδα 355. )

    Η χριστιανική διδασκαλία συγκροτήθηκε από προϋπάρχουσας Μύθους, ως αποτέλεσμα την διαιώνιση των μύθων μέσα από μια άλλη οπτική.

    • Κωνσταντίνος 07/30/2020 @ 1:27 ΠΜ

      Δεν μπορώ να ασχοληθώ άλλο μαζί σου. Είσαι κολλημένος. Έχεις πάρει αυτά που βολεύουν τα πιστεύω σου και τα θεωρείς σωστά επειδή είναι κοντά στο χαρακτήρα σου αυτά που αναπαράγεις. Δεν έχει νόημα άλλο αν αντιλέγω.

      • 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/30/2020 @ 12:48 ΜΜ

        Αν τα όσα παρέθεσα παραπάνω είναι μια πραγματικότητα, τότε δεν εκφράζω την πίστη μου αλλά την αλήθεια. Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να τα αποδομήσεις αλλιώς δεν έχεις λόγο. Βασικά το μόνο που διαθέτεις είναι μεγάλο στόμα και μπόλικες αλκοολικές φαντασιώσεις.

        Lol

        • Κωνσταντίνος 07/30/2020 @ 1:42 ΜΜ

          Εγώ αναπαράγω κείμενα κυρίως και δίνω το δικό μου συμπέρασμα ούτε το έπαιξα Σωκράτης ούτε τίποτα τέτοιου είδους.

          Εσύ από την άλλη αρεσκεσαι το να μπαίνεις και να αποδομεις ότι δεν είναι της δικής σου αντίληψης. Στη τελική τι σε ενδιαφέρει εσένα τι άποψη έχω εγώ; Κάνε ένα ταξίδι στο παρελθόν και πες τα στο δημιουργό των κειμένων αυτών.

          • 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/30/2020 @ 3:32 ΜΜ

            Εφόσον δεν μπορείς να φέρεις ούτε ένα αντεπιχείρημα στα όσα παρέθεσα δεν έχεις λόγο. Είσαι όλο λόγια του αέρα!

            Και για να κάνουμε κεφάλι!

            Οι χριστιανοί όλα τα πήραν από τους ειδωλολάτρες:
            Η τελετουργία του θείου λόγου είναι Πλατωνική, η διδασκαλία της ενσάρκωσης Ινδική, και οι άγγελοι και οι Δαίμονες ανήκουν στην Περσική παράδοση. Επίσης η σχέση αμαρτίας και σώματος είναι Γνωστική, η αγαμία του κλήρου είναι Αιγυπτιακή όπως και η ιεραρχία. Η ιδέα της νέας γέννησης είναι Κινεζική και Ελευσίνια. Η πίστη στην αρετή είναι Πυθαγόρεια και η τιμή που αποδίδεται στους νεκρούς πολυθεϊστική.

            Τα πράγματα όλα αυτά καθώς και άλλα ανήκουν στους ειδωλολάτρες…

        • Κωνσταντίνος 07/30/2020 @ 4:34 ΜΜ

          Είσαι αστείος πραγματικά. Τι νομίζεις ότι κάνω εγώ; Σίγουρα όχι αυτό που κάνεις εσύ. Εγώ αναπαράγω ένα κείμενο και λέω το συμπέρασμα μου. Εσύ μπαίνεις και κρίνεις εμένα για το κείμενο που έχει γραφτεί πριν χιλιάδες χρόνια. Τζάμπα μάγκας είσαι. Το μόνο που δεν θα καταφέρεις είναι να μου αλλάξεις γνώμη. Δεν είναι τόσο αφελής όσο εσύ.

          • 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/30/2020 @ 9:00 ΜΜ

            Τι έκανε λέει; Λες τα συμπεράσματα σου; Όχι φίλε μου να μην μας τα λες! Δεν έχεις λόγο! Ουδέν αντεπιχείρημα! Ο τζάμπα μάγκας εδώ είσαι εσύ!

            «Το Ευαγγέλιο του Ιωάννη επηρεάστηκε από τις ιδέες του Πλατωνισμού…»

            (Porter, Stanley E. (2015), John, His Gospel, and Jesus: In Pursuit of the Johannine Voice pp. 102–104.)

            Έλα διασκέδασε με!

          • Κωνσταντίνος 07/31/2020 @ 9:49 ΠΜ

            Εγώ ουρές επιχείρημα. Να σαι καλά με έκανες κ γέλασα. Εσύ προσπαθείς να αποδείξεις ότι είναι λάθος χωρίς ουσία. Στο ξανά λέω δεν είναι δικές μου εμπνεύσεις αυτές. εσύ όμως θεωρείς ότι εγώ τα έχω γράψει αυτά. Τόσα ξέρεις τόσα λες. Να σαι καλά πάντως. Πρώτη φορά βλέπω τόσο κολλημένο άνθρωπο.

          • Κωνσταντίνος 07/31/2020 @ 9:49 ΠΜ

            Ουδέν*

          • 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/31/2020 @ 3:32 ΜΜ

            Δεν ασχολούμαι με αυτά που παρέθεσες από τον Πλάτωνα αλλά με τα αυθαίρετα συμπεράσματα σου. Δεν κάνω τίποτα άλλο από το να διασκεδάζω με αυτά στρέφοντας σε εναντίον των λόγων των Αγίων. Από χριστιανός έγινες Αγιομάχος! Άντε σου εύχομαι και αρχιδιάολος!

            Και για να μην ξεχνιόμαστε!

            «Το Ευαγγέλιο του Ιωάννη έχει επηρεαστεί επίσης από συμβολισμό που συνδέεται με τη λατρεία του Διονύσου.»

            1️⃣ Salier, Willis Hedley (2004), The Rhetorical Impact of the Sēmeia in the Gospel of John pp. 66–69.

            2️⃣ Stibbe, Mark W. G. (1993), «The Elusive Christ: A New Reading of the Fourth Gospel» pp. 241–242.

            3️⃣ Kierspel, Lars (2006), The Jews and the World in the Fourth Gospel: Parallelism, Function, and Context pp. 202–203.

  3. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/29/2020 @ 11:35 ΜΜ

    Κωνσταντίνε σχετικά με το «ήρθε η ώρα να δοξαστεί ο υιός του ανθρώπου» θα αφήσω να σε ραπίσει ο Γεώργιος Μεταλληνός.

    «Η (ρατσιστικά) εθνικιστική κατανόηση του χωρίου δεν δίστασε να φθάσει στην πλαστογράφηση του Κυριακού λόγου «Ελήλυθεν η ώρα, ίνα δοξασθῇ ο Ελληνισμός», κάτι που δεν περιέχεται στον ευαγγελικό λόγο. Δόξα του Χριστού είναι η φανέρωση της θεότητάς Του, δηλαδή το πάθος Του, όπως ο ίδιος εξηγεί παρακάτω μιλώντας για τον σπόρο του σίτου, που πρέπει να πεθάνει (να σαπεί) στη γη, για να φέρει πολύν καρπόν»

    Αυτά είναι!

  4. ενας διαβαζε εκατο γραφανε.πλατων στην ελιτ της εποχης σαν να διαβαζεις τσιπρα ή κουλη μετα απο χιλια χρονια

    • Κωνσταντίνος 07/30/2020 @ 1:41 ΠΜ

      Έχεις δίκιο τη Σωκράτης και Πλάτων τι Τσίπρας και Κούλης. Μπράβο που τα ξεκαθάρισες τόσο εύκολα.

      • δεν ειπα για σωκρατη αλλα οταν μεσα σε κειμενα δεν αναφερεται ουτε μια ημερομηνια απλα δεν το διαβαζεις ειναι ολα πειραγμενα.αλλα και απο αυτα τι εκανε ο πλατων οταν σκοτωσαν το σωκρατη;φοβηθηκε μην παρει σειρα στα σφηνακια με το κονιο και το γυρισε στο ζεμπεκικο;

        • Κωνσταντίνος 07/30/2020 @ 2:56 ΠΜ

          Ε δεν γίνεται να σου βάλω σε ένα άρθρο όλο το βιβλίο για να δεις τους χρόνους που θες για να πειστείς να το διαβάσεις. Εδώ έδωσα ένα τμήμα του βιβλίο τα υπόλοιπα στο βιβλίο για όσους ενδιαφέρονται.

          Επίσης όταν λες τι έκανε ο Πλάτων όταν σκότωσαν το Σωκράτη είναι σαν να σου λέω εγώ τώρα εσύ τι έκανες όταν έκαναν τη Αγιά Σοφιά τζαμί.

          • Χασαμε την Αγια Σοφια ..εμεις οι ανθρωποι την χασαμε ; Η το κολπο γκροσο της νεας παγκοσμιας ταξης και η αλλαγη στην σκακιερα σε ολα τα επιπεδα ..ακομα και στην πιστη ;…

  5. Δεν γνωρίζω αν αναφέρεται κάπου για το τι έκανε ο Πλάτων….αλλά…1) οι μαθητές του Σωκράτη (μαθητής του ήταν και ο Πλάτων) βρήκαν τρόπο να τον φυγαδεύσουν από την φυλακή (προσπάθησαν να κάνουν κάτι) …και ο Σωκράτης αρνήθηκε να το πράξει ..2) δεν θυμάμαι σε ποιο έργο του Πλάτωνα…ο ίδιος αναφέρει τους λόγους για τους οποίους δεν το κάνει …όπως το ότι αποδέχεται την απόφαση της δίκης του από σεβασμό στους νόμους των Αθηνών, και ότι αυτό θα έπρεπε να πράττουν όλοι οι πολίτες της..
    3) στον Φαίδων αναφέρεται η περίοδος του θανάτου του…
    Δεν είναι κείμενα που διαβάζονται ΜΟΝΟ σαν ιστορικά βιβλία…υποκρύπτουν έννοιες που δεν είναι ορατές για τον περισσότερο κόσμο..

    • Κωνσταντίνος 07/30/2020 @ 11:10 ΠΜ

      Έχεις δίκιο σε όσα λες όπως και στη δική αν έπραττε όπως και οι σημερινοί κατηγορούμενοι (δηλαδη κλαψα και παρακάλια) ίσως είχε γλιτώσει το θάνατο με μια εξορία αλλά πάλι ο Σωκράτης αρνήθηκε.

  6. Απόλλων Έρως 07/30/2020 @ 9:20 ΠΜ

    Ολοι οσοι αναγνωριζουν το δικαιωμα αυτοπροσδιορισμου και της θρησκευτικης ελευθεριας μπορουν να αυτοπροσδιοριζονται οπως θελουν και ειναι προφανες οτι η Πλατωνικη θεολογια σχετικα και μετον Δημηιουργο και τον Μεγα Γεωματρη εχει πολυ μεγαλυτερη σχεση με τον Χριστο παρα με την ασθενεια της αρχαιοκαπηλομαλακιας του παρανοικου τουρκοσπορου οπως ο συγκεκριμενος δαιμονισμενος παρανοικος, που ανοιξε πολεμο στην ψυχη του συμανπαντος για να ταιζει την αλαζονοβλακεια και εγωμαλακια που δερνει τον μαλακα τον απογονο του μαλακα.

    Οι ξεφτυλισμενοι αχρηστου τουρκαλβανοι αρχαιοκαπηλοι οπως ο συγκεκριμενος που ειναι η μεγαλυτερη ντροπη και ξεφτυλα του ανθρωπινου ειδους δεν εχουν αυτο το δικαιωμα του αυτοπροσδιορισμου καθως προσπαθουν σαν μανιακοι να επιβαλουν την εθνορατσιστοφασιστοβλακεια και να καταργησουν αυτο το δικαιωμα που επανεφεραν οι Διαφωτιστες Αλεξανδρινοι που οδηγησαν και στν αναγεννηση του Ελληνικου εθνους του οποιους αλλωστ υβριζουν οπως και το υπολοιπο συμπαν για να ταισουν την δαιμονικη αρρωστια του αχρηστου εθνοφασιστοπαρανοικου παρασιτου της υπαρξης που ειναι το πλεον αχρηστο σουργελο στην πλανητικη ιστορια που δεν αξιζει να αναπενεει τον αερα τον ανθρωπων.

    Τα υπολοιπα θα μπορουσαν να αποτελεσουν το αντικειμενο διαλογου αναμεσα σε ανθρωπους και οχι ασφαλως με δαιμονισμενα σκουπιδια του ειδους που το μονο που ψαχνουν ειναι για την ψυχικη ενεργεια των αλλων για να ταισουν την δαιμονικη παρανοια του ξεφτυλισμενου εθνορατσιστοφασιστα απογονου της κλανιας του χοιρου που δεν αξιζει ουτε την ροχαλα του προγονου μας του πιθηκου.

  7. Απόλλων Έρως 07/30/2020 @ 9:39 ΠΜ

    Το αχρηστο σκουπιδι το “εθνος” του αρχαιοκαπηλου νεοναζι εθνορατσιστοφασιστοπαρανοικου ξεφτυλισμενου βοθροπαρασιτου της υπαρξης αξιζει οσο τα σκατα του βοθρου καθοτι μιλαμε για ενα ανυπαρκτο βοθροπαρασιτο που υπαρχει μονο μεσα στα αχρηστα και καμμενα μυαλα παρανοικων ηλιθιων που επι της ουσιας στοχος τους ειναι η θανατοση του νεοελληνικου εθνους το οποιον αλλωστε δημιουργησαν οι Ελληνοχριστιανοι Διαφωτιστες.

    Ευτυχως το νεοελληνικο εθνος κανει μεταγγιση αιματος με τους μεταναστες καθως αυτον θα βοηθησει προς την κατευθυνση της θεραπαειας του μαλακα που πασχει απο μαλακισμενα γονιδια και ο Ελληνισμος θα φτασει και παλι στην κορυφη με την βοηθεια και του μπαιχταρα μας του Ελληναρα του Γιανναρου που ειναι ασφαλως πραγματικος Ελληνας σε αντιθεση με τα εθνοφασιστορατσιστοσκουπιδια που δεν μπορουν να θεωρουνται καν ανθρωποι.

  8. Απόλλων Έρως 07/30/2020 @ 10:29 ΠΜ

    Τι σχεση εχουν αυτα τα διποδα σκουπιδια με τα αρχαια μυστηρια και τους αρχαιους θεους τους οποιους υβριζουν και με τα Ελληνικα τους ονοματα για να ταιζουν τον χωρις προηγουμενο κομπλεξισμο του ταχα μου “απογονου” μεσα στα πλαισια της δαιμονικης πανουκλας του εθνοφασιστορατσισμου που απευθυνεται στον πατο της πανανθρωπινης γελοιοτητας και ξεφτυλας?

    Ποιο ασεβη και ξεφτυλισμενα παρανοικα βοθροσκατομιαμαστα δεν εχουν υπαρξει ποτε στην πλανητη ιστορια. Μιλαμε για τα παρανοικα ανθρωπομορφα βοθροσκατα που ειναι οι μεγαλυτεροι υβριστες της ψυχης του συμπαντος που εχουν υπαρξει ποτε στην πλανητικη ιστορια που δεν αξιζουν ουτε το σκατο τον Νεοπλατωνιστων οπως ο Γιουγκ τον οποιον εβριζαν για να ταιζουν την δαιμονικη ρατσιστοφασιστοπανουκλα που εσπειραν τα παρανοικα τουρκαλβανα που παριστανουν τους Ελληναρες.

    Τι σχεση εχουν αυτοι οι παρανοικοι αχρηστοι σαπιοβρωιαρηδες αυτα τα καταραμενα σκουπιδια της υπαρξης με τον κοσμο των ιδεων-αρχετυπων του Πλατωνα και των οντων του Αριστοτελη που και οι δυο αλλωστε αυτοεξοριστηκαν απο το αρχαιο μπουρδελο και κατεληξαν δια μεσω του Αριστοτελη στην χρονογραμμη του Αλεξανδρου και των Γνωστικων-Ερμητιστων οπως και ο Γιουγκ τον οποιον υβριζουν οπως και τις αρχετυπες δυναμεις με ολα τους τα ονοματα?

    Αυτοι καλοι ειναι μονο για τον σκατο του Χριστου πανω στον ταφο τους και αυτο θα παραλαβουν.

    • Κωνσταντίνος 07/30/2020 @ 11:10 ΠΜ

      Ανησύχησα που ήσουν τόση ώρα. Εσύ και ο γιατρός ξεκινάτε τη κασέτα κάθε φορά.

      • 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/30/2020 @ 12:49 ΜΜ

        Ναι, έχω μια κασέτα η οποία έχει λιώσει στο παίξιμο! Παίζει όλη μέρα και σου ρίχνει σφαλιάρες με το τουλούμι! Αντίκα είναι η κακομοίρα και μόλις τα κακαρώσει θα βάλω μπροστά το mp3 player να σε τουλουμιάσει.

        Η επανάληψη είναι «μήτηρ πάσης μαθήσεως» (έλεγαν οι αρχαίοι) που οδηγεί από την προσωρινή εγγραφή των σχηματισμών νευρωνικής ενεργοποίησης στη σταδιακή τους ενίσχυση και στην τελική παγίωσή τους ως σταθερών μνημονικών αποτυπωμάτων.

        Με λίγα λόγια θα αφήσω το αποτύπωμα μου στο μυαλό σας!
        Lol

        • Κωνσταντίνος 07/30/2020 @ 1:44 ΜΜ

          Τουλάχιστον πιστεύεις ότι μου ρίχνεις εικονικές σφαλιάρες. Κάτι είναι και αυτόν έκανες μια πρόοδο και πιστεύεις σε κάτι. Μπορεί σε χίλια χρόνια να πας ένα βήμα πιο πέρα.

          • 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/30/2020 @ 3:34 ΜΜ

            Εσύ μπορεί να πιστεύεις ότι σου ρίχνω εικονικές σφαλιάρες αλλά κάποιος άλλος σου ρίχνει πραγματικές.

            Γεώργιος Μεταλληνός: «Η (ρατσιστικά) εθνικιστική κατανόηση του χωρίου δεν δίστασε να φθάσει στην πλαστογράφηση του Κυριακού λόγου «Ελήλυθεν η ώρα, ίνα δοξασθῇ ο Ελληνισμός», κάτι που δεν περιέχεται στον ευαγγελικό λόγο. Δόξα του Χριστού είναι η φανέρωση της θεότητάς Του, δηλαδή το πάθος Του, όπως ο ίδιος εξηγεί παρακάτω μιλώντας για τον σπόρο του σίτου, που πρέπει να πεθάνει (να σαπεί) στη γη, για να φέρει πολύν καρπόν»

            Έχει δίκιο ή λέει μπούρδες;
            Αν μπορείς απάντησε κουτοπόνηρε!

          • Κωνσταντίνος 07/30/2020 @ 4:35 ΜΜ

            Αν νομίζεις ότι τα επιχειρήματα σου είναι άξια να με κλονίσουν είσαι πολύ μικρός γιατρακο.

          • 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/30/2020 @ 9:02 ΜΜ

            Ποια επιχειρήματα μου τρελό παιδί; Σου έριξε σφαλιάρα ο Πρωτοπρεσβύτερος Γεώργιος Μεταλληνός και στο καπάκι σε ρωτώ.

            Έχει δίκιο ή λέει μπούρδες;
            Απάντησε αν σε παίρνει!

        • Κωνσταντίνος 07/31/2020 @ 9:50 ΠΜ

          Σε συγχωρώ γιατί είσαι παιδάκι. Όταν μάθεις πραγματικά έλα να τα πούμε πάλι.

          • 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/31/2020 @ 3:33 ΜΜ

            Ζήτα συγχώρεση για τα αμαρτήματα σου από τον Εβραίο Ιησού του οποίου το όνομα σημαίνει ο Γιαχβέ σώζει που δεν είναι άλλος από τον Θεό της Παλαιάς Διαθήκης.

            Εδώ δεν εκθέτω την δική μου γνώση, αλλά αυτή του Πρωτοπρεσβύτερου Γεωργίου Μεταλληνού. Συνεπώς ήρθες αντιμέτωπος με αυτόν!

            Η φράση σου αυτή: «Όταν μάθεις πραγματικά έλα να τα πούμε πάλι.» είναι άσχετη και εκφράζει έναν άνθρωπο που θέλει να αποφύγει το στρίμωγμα.

            Στριμώχτηκες φιλαράκι;

            Έχει δίκιο ή λέει μπούρδες;
            Απάντησε στριμωγμένο μου παιδί!

  9. ΚΟΣΜΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ 07/30/2020 @ 12:29 ΜΜ

    Ευγε Κωνσταντινε !!!!!!!…………….μην σταματας και ριχνεις πετρες στα σκυλια !!!!!!!!!!……….ασε τα να φωναζουν ………… συνεχισε τον δρομο σου…………..καλα πας …………….οσοι νοημονες ας ακολουθησουν …………..και αφιερωσε τους αυτο = — Δεν έχει σημασία η αλήθεια για αυτούς τους ανθρώπους όσο έχει σημασία το δόγμα η ο φόβος τους να κατανοήσουν ότι κάποιοι τους κοροιδευσαν !
    Το εγώ αυτων που δεν θέλουν πάρα τα αποδεικτικά στοιχεία να δουν είναι τεράστιο και αντι να το διαχειριστούν απλά μειώνουν όλους όσους μπορεί να τους λένε την αλήθεια !
    Επί της ουσίας λοιπόν τι γίνεται .. ο κάθε ένας που δεν έχει την δύναμη να αντιμετωπίσει τον ξαφνικό απογαλακτισμό του από το ψέμα … αδειάζει όλη την σαβούρα και τα εσωτερικά του σκουπίδια σε συνανθρώπους του ..που δεν τον πείραξαν ποτέ στην πραγματικότητα απλά είπαν μια ανακάλυψη τους η μια ιδέα τους για το ποια είναι η πραγματικότητα τους ….!! Το άρρωστο όμως στοιχειό του ανθρώπου θα ξεφτιλίσει και θα χλευάσει τον διπλανό του ..φτάνει να μην δεχθεί ότι καποιος τον εξαπάτησε…και με αυτό τον τρόπο εξαπατά αυτός τους πάντες με το να εμποδίζει μια αλήθεια να γίνει γνωστή !
    Αυτό είναι μεγάλη αρρώστια , ένας ιος που δυστυχώς τον κυοφορεί το 95% της ανθρωπότητας !!
    Στο ζυγι λοιπόν για το δρόμο της αλήθειας να γνωρίζεται όλοι ότι το έπαθλο της είναι η μεγάλη μοναξιά , είναι το στομάχι να σπάει από την ενεργειακή σαβούρα που σου ρίχνουν τα άνθρωπο βαμπίρ που δεν αφήνουν το ψέμα της πραγματικότητας να φύγει από κοντά τους ..γιατί για αυτούς είναι η μαμα τους που τους γαλούχησε μέσα σε αυτό !
    Όσες και αλήθειες να έχουν αποδειχτεί …όσες φορές και αν είχαν δίκιο οι συνωμοσιολογοι… η πίκρα , η μοναξιά, ο πόνος , το ξεφτίλισμα, η ντροπή, η προδοσία θα παραμένει πάντα ….και το ουσιαστικό έγκλημα που έκαναν τα ανθρώπινα βαμπίρ … που στέρησαν απόν το διπλανό τους να δει μια αλήθεια ..θα παραμένει πάντα ατιμώρητο ! ……………………επισης θα συμπληρωνα στην ανωτερω αναρτηση σου = — Ο Πλάτωνας αποκαλύπτει σχετικά :»Φιλοσοφία εστί μελέτη θανάτου». Ο Ιησούς είπε: “Άν δεν πεθάνετε δεν θα ζήσετε”. “Αν πεθάνεις πριν πεθάνεις, δεν θα πεθάνεις όταν πεθάνεις”, διδάσκει επίσης στην Ορθοδοξία η αγιορείτικη σοφία. Όποιος με την βοήθεια του Θεού νεκρωθεί ως προς τα αμαρτωλά πάθη και ενωθεί με τον Χριστό, «θάνατον ου μη θεωρήση εις τον αιώνα» (Ιωάν. 8, 51). “Αγωνίσου να γίνεις αθάνατος από τώρα, πεθαίνοντας εδώ στην γη για τον κακό εαυτό σου”, είπε κάποτε σε πνευματικό του τέκνο, ο μακαριστός π. Πορφύριος.
    Ο Ιεροκλής διακηρύσσει: «Ευσεβής είναι εκείνος που κατέχει τη Θεία Επιστήμη και προσφέρει εις το Θείον ως άριστη τιμή τη δική του τελείωση. Κάθε άνθρωπος, προσπαθώντας κατά άλλον τρόπο να τιμήσει το Θείον και μη προσφέροντας ως θυσία τον ίδιο τον εαυτό του, γινόμενος παρανάλωμα εξωτερικής ευπορίας, εκτελεί πράξη άχρηστη και μάταιη».Εκείνο που πρέπει ο άνθρωπος να αντιληφθεί και να παραδεχθεί είναι ότι οι νόμοι που διέπουν τη μεταθανάτια ζωή είναι ανώτεροι της ανθρώπινης διάνοιας, είναι αδέκαστοι, αλλά συγχρόνως δίκαιοι και είναι αδύνατον να αστοχήσουν ή να παραπλανηθούν.— Οι Στωικοί δια της απλότητος και ειλικρίνειας του βίου, απέδειξαν ότι πράγματι ήσαν ό,τι συμβούλευαν τους άλλους, να είναι Άρχοντες της ψυχής τους.
    Ή στωική πίστη, όπως την διετύπωσε ο Επίκτητος δέχεται ότι ο Θεός είναι ο Λόγος, Δημιουργός των πάντων και πατήρ των ανθρώπων (πρόγονος). τρεις βαθμίδες οδηγούν τον άνθρωπο προς την τελειότητα: Διαυγής Νους, Υγιής Πόθος και Αγαθή Δράση. Εάν θέλεις να μην είσαι δούλος, έλεγαν, φρόντιζε να μην έχεις κανέναν δούλο σου. Διότι εάν ανέχεσαι να έχεις δούλους είναι τεκμήριο ότι είσαι συ πρώτος δούλος της δουλείας την οποίαν εξασκείς στους άλλους. ο Στωικός είναι απέριττος, κύριος εαυτού, δούλος ουδενός, κόλαξ ουδενός, τύραννος ουδενός και ολιγαρκής.
    Οι θεμελιώδεις αρχές του νεοπλατωνισμού κατά τους ανωτέρω είναι: Ενότητα και Αγαθότητα του θεού. σφαίρες υποστάσεως, εκπορευόμενες εκ του θεού. ο άνθρωπος είναι μικροσκοπική άναπαράσταση του Σύμπαντος.
    Ή ψυχή προϋπήρχε του σώματος, εξακολουθεί να υπάρχει μετά τον θάνατο του και ενσαρκώνεται σε νέο σώμα, εξελισσόμενη δια των οργανισμών. Ή ψυχή είναι προορισμένη για την θέωση και ο νους φωτίζεται δια ελλάμψεως. Ή ψυχή δύναται να έλθει σε έκσταση εσωτερικώς ενουμένη με τόν θεό. Οι διαβαθμίσεις της υποστάσεως είναι: Θεός – Νους – Ψυχή – Λόγος – Αίσθηση – Ζωτικότητα – Ύλη. ο Πλωτίνος δίδει την κάτωθι εντολή σε κάθε άνθρωπο, επιθυμούντα να βαδίσει σε μία πραγματική ψυχική εξέλιξη:
    —Ημών το πολίτευμα εν «ουρανοίς υπάρχει». Εδώ ψευτοζούμε, λοιπόν να μη στενοχωρούμεθα ό,τι και να μας συμβή…
    -Δόξα τω Θεώ πάντων ένεκεν. Εμείς αυτό πρέπει να λέγωμε είτε καλά έχομε είτε κακά.»
    — Η γνώση του θανάτου του δημιουργεί στον άνθρωπο φόβο, από τον οποίο ορισμένοι φιλόσοφοι, προσπάθησαν να τον βοηθήσουν να απαλλαγεί.
    Ένας από αυτούς ήταν ο Επίκουρος ο Αθηναίος, ο ιδρυτής της σχολής του Κήπου.
    Κοίτα να συνηθίσεις στην ιδέα ότι ο θάνατος για μας είναι ένα τίποτα.
    Κάθε καλό και κάθε κακό βρίσκεται στην αίσθηση μας όμως θάνατος σημαίνει στέρηση της αίσθησης.
    Γι’ αυτό η σωστή εκτίμηση ότι ο θάνατος δεν σημαίνει τίποτα για μας, μας βοηθά να χαρούμε τη θνητότητα του βίου: όχι επειδή μας φορτώνει αμέτρητα χρόνια αλλά γιατί μας απαλλάσσει από τον πόθο της αθανασίας. …
    Δεν υπάρχει, βλέπεις, τίποτα το φο­βερό στη ζωή του ανθρώπου που ‘χει αληθινά συνειδητοποιήσει ότι δεν υπάρχει τίποτα το φοβερό στο να μη ζεις.
    Άρα είναι ανόητος αυτός που λέει ότι φοβάται το θάνατο,
    όχι γιατί θα τον κάνει να υποφέρει όταν έρθει,
    αλλά επειδή υποφέρει με την προσδοκία του θανάτου.
    Γιατί ότι δεν σε στεναχωρεί όταν εί­ναι παρόν,
    δεν υπάρχει λόγος να σε στεναχωρεί όταν το προσδοκείς.
    Το πιο ανατριχιαστικό, λοιπόν, από τα κακά, ο θάνατος, είναι ένα τίποτα για μας, ακριβώς επειδή όταν υπάρχουμε εμείς αυτός είναι ανύπαρκτος, κι όταν έρχεται αυτός είμαστε ανύπαρκτοι εμείς.
    Ο θάνατος λοιπόν δεν έχει να κάνει ούτε με τους ζωντανούς ούτε με τους πεθαμένους, αφού για τους ζωντανούς δεν υπάρχει, ενώ οι τελευταίοι δεν υπάρχουν πια.
    Βέβαια, οι πολλοί άλλοτε πασχίζουν ν’ αποφύγουν το θάνατο σαν να ‘ναι η πιο μεγάλη συμφορά, κι άλλοτε τον αποζητούν για ν’ αναπαυθούν από τα δεινά της ζωής.
    Απεναντίας ο σοφός ούτε τη ζωή απαρνιέται ούτε την ανυπαρξία φοβάται.
    Γιατί δεν του είναι δυσάρεστη η ζωή αλλά ούτε και θεωρεί κακό το να μη ζει.
    Κι όπως με το φαγητό δεν προτιμά σε κάθε περίπτωση το πιο πολύ μα το πιο νόστιμο, έτσι και με τη ζωή: δεν απολαμβάνει τη διαρκέστερη μα την ευτυχέστερη.
    Κι εί­ναι αφελής όποιος προτρέπει τον νέο να ζει καλά και τον γέ­ρο να δώσει ωραίο τέλος στη ζωή του’ όχι μόνο γιατί η ζωή είναι ευπρόσδεκτη αλλά γιατί το να ζεις καλά και να πεθαί­νεις καλά είναι μία και η αυτή άσκηση.
    Όμως πολύ χειρότε­ρος είναι εκείνος που λέει πως καλό είναι να μη γεννηθείς «αλλά μιας και γεννήθηκες, βιάσου να διαβείς τις πύλες του Άδη» Αν το λέει επειδή το πιστεύει, γιατί δεν αποσύρεται από τη ζωή;
    Στο χέρι του είναι να το κάνει, αν το ‘χει σκεφτεί σοβαρά.
    Αν πάλι το λέει στ’ αστεία, είναι ελαφρόμυαλος σε πράγματα που δεν σηκώνουν αστεία.»
    ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ: «Επιστολή προς Μενοικέα».

  10. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/30/2020 @ 12:50 ΜΜ

    Κωνσταντίνε έχει δίκιο ο Γεώργιος Μεταλληνός ή λέει μπούρδες κι αυτός;

    • Κωνσταντίνος 07/30/2020 @ 1:45 ΜΜ

      Γύρνα τη κασέτα τελείωσε η πλευρά.

      • 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/30/2020 @ 3:35 ΜΜ

        Πολύ ευχαρίστως!

        Σε προηγούμενο άρθρο σου απαξίωνες την Παλαιά Διαθήκη ως διαβολικό ανάγνωσμα.

        Παραθέτω τα λόγια του Αγίου Χρυσοστόμου για την Παλαιά Διαθήκη.

        «Η Παλαιά προδήλωσε την Καινή και η Καινή ερμήνευσε την Παλαιά. Δεν είναι κάτι ξεχωριστό αλλά ομοιάζουν με δύο υπηρέτριες που ακολουθούν τον Ένα Δεσπότη» (PG 50, 796).

        Ερώτηση: Έχει δίκιο ο Άγιος ή λέει μπούρδες;
        Απάντησε αν μπορείς πονηρούλη!

        • Κωνσταντίνος 07/30/2020 @ 4:53 ΜΜ

          Εμένα η παλαιά διαθήκη ούτε με βοηθά ούτε με κάνει καλύτερο άνθρωπο.

          Τώρα αν ο Χρυσόστομος ως άγιος είχε την ικανότητα να ερμηνεύσει όλα αυτά που λέει λέει μέσα καλώς έχει.

          Για τον απλό κόσμο όχι μόνο δεν τον βοηθά να σωθεί αλλά όπως έχει πει κ ο απόστολος Παύλος η παλαιά διαθήκη σε κάνει δέσμιο της σάρκας της ύλης και του κόσμου αυτού.

          Εσύ λες το παπά σου. Έλα να γυρνάμε γύρω γύρω και να λέμε τα ίδια.

          • 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/30/2020 @ 9:04 ΜΜ

            Αμφισβητείς για το αν ο Άγιος είχε την ικανότητα να ερμηνεύσει την Γραφή;

            Lol

            Προφανώς εσύ την έχεις και πολύ μεγάλη μάλιστα! Τα συμπεράσματα τα δικά σου εκμηδένισαν τον λόγο των Αγίων και τον παραμέρισαν.

            Αποφεύγεις να απαντήσεις;
            Ναι, δεν σε παίρνει διότι έχεις λερωμένη την φωλιά σου.

            Έχει δίκιο ο Άγιος ή λέει μπούρδες;
            Έλα διασκέδασε με!

  11. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/30/2020 @ 1:26 ΜΜ

    Ναι ρε Κωνσταντίνε, όπως τα λέει ο Παραπάνω σχολιαστής είναι. Ρίξε μπόλικες πέτρες στα κοπρόσκυλα, διότι θέλω να φτιάξω μια πέτρινη μάντρα για το αυθαίρετο μου. Μόλις μαζέψω αρκετές θα βάλω τον δάσκαλο Απόλλων Έρως να μου την χτίσει. Είδες ρε μεγάλε πως του βγήκε χολή; Όλοι οι άλλοι εκτός από αυτόν τον αδογμάτιστο (γελάμε τώρα) είναι ανόητοι, ενώ εκείνος έχει υψηλή νοημοσύνη. Άσε που προδόθηκε δηλαδή λέγοντας ότι τα τραμπουκόσκυλα επιτίθενται σε όσους έχουν μια ιδέα για το ποια είναι η πραγματικότητα τους.

    Η πραγματικότητα τους;
    Μάλιστα μάλιστα!

    Ξέρεις και οι τρελοί έχουν την δική τους πραγματικότητα! Να ήταν μόνο αυτοί; Τι θα λεχθεί για την πραγματικότητα των εκατοντάδων χριστιανικών θρησκειών;

    Τόσες πολλές θρησκείες με ένα βιβλίο πίστης και διαφορετική πίστη.
    Lol Η ανθρώπινη κατάντια σε όλο της το μεγαλείο!

    Είθε ο Γιαχβέ – Ιησούς να μην σταματήσει ποτέ να τροφοδοτεί με αλκοολικές φαντασιώσεις την πίστη σας. Είθε να επεκτείνει ακόμα περισσότερο το εύρος της, ώστε να λάβετε το βραβείο της Θέωσης και γίνετε όμοιοι με τον πρωτόπλαστο Νεάντερταλ Αδάμ. Η προσφορά σας στην ψυχαγωγία είναι ανεκτίμητη. Οι Νέες γενιές πλέον γελάνε με τα χάλια σας και ο Θεός ξύνει το κεφάλι του και αναρωτιέται τι δεν πήγε καλά.

    • Κωνσταντίνος 07/30/2020 @ 3:16 ΜΜ

      Πάντως για την ώρα εσύ κάθεσαι και μας ψυχαγωγείς και ανεκτίμητα θα έλεγα. Επίσης να ξέρεις ότι εμείς δεν γελάμε με τα χάλια κανενός ούτε με τα δικά σου. Δεν θέλουμε βλέπεις να μπούμε στο ίδιο καζάνι.

      Θαυμάζω τη προσπάθεια σου να δικαιολογήσεις στον εαυτό σου τα παράδοξα ότι λες παρόλο που γίνεται μέσω της προσπάθειάς σου να βγάλεις ψεύτες και φαντασμένους τους άλλους.

      Ελπίζω κάποια μέρα να διοχετεύσεις το ζήλο αυτό σε σωστές κατευθύνσεις και όχι στο να χλευάζεις τους άλλους.

      • 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/30/2020 @ 3:36 ΜΜ

        Εγώ διασκεδάζω απλά με τους απατεώνες παραμυθάδες που το μόνο που κάνουν είναι να σπέρνουν τους σκοταδιστικούς τους σπόρους με όποιο μέσω μπορούν. Ιδίως όταν βράζετε από θυμό και η αμηχανία σας είναι έκδηλη η διασκέδαση χτυπάει κόκκινο! Όπως εσύ για παράδειγμα που ξεφτιλίστηκες στο προηγούμενο άρθρο σου. ‘Έλιωσα στο γέλιο μαζί σου!

        Τσάμπα χτυπιέστε! Η νέα γενιά δεν σας γουστάρει με τίποτα! (σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις)

        Είστε ένα κατάλοιπο του παρελθόντος και εκεί είναι η θέση σας!

        • Κωνσταντίνος 07/30/2020 @ 4:55 ΜΜ

          Αυτά τα αποδεδειγμένα συμπεράσματά σου με κάνουν και γελάω.

          • 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/30/2020 @ 9:05 ΜΜ

            Είπες κάτι για τα συμπεράσματα μου;

            Εκατοντάδες χριστιανικές θρησκείες με ένα βιβλίο πίστης και διαφορετική πίστη.

            Η ανθρώπινη κατάντια σε όλο της το μεγαλείο!

            Και γαμώ τα συμπεράσματα δικέ μου!
            Ρε τι πλάκα που έχετε! 🤣

        • Κωνσταντίνος 07/31/2020 @ 9:52 ΠΜ

          Αφού δεν έχεις το μυαλό ούτε την αντίληψη να καταλάβεις τις έννοιες και δηλώνουν τα κάθε βιβλία και οι κάθε ιστορίες κάνε τουμπεκί γιατί θα δώσεις λόγο κάποτε.

          • 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/31/2020 @ 3:35 ΜΜ

            Αυτοί που δεν έχουν το μυαλό ούτε την αντίληψη είναι οι χριστιανοί!

            Εκατοντάδες χριστιανικές θρησκείες με ΕΝΑ βιβλίο πίστης και διαφορετική πίστη.

            Γεγονός ✔️

            Ο μόνος που πιστεύει ότι θα δώσει λόγο είσαι εσύ! Ναι, θα δώσεις λόγο στον Γιαχβέ Ιησού και στους 144.000 Ισραηλίτες του. Αν κριθείς ένοχος θα καταλήξεις στα καζάνια της κόλασης, όπου εκεί θα ψήνεσαι ημέρα και νύχτα μαζί με τον διάολο και ο καπνός σου θα είναι οσμή ευωδίας προς τον Κύριο Γιαχβέ Ιησού αμήν και τα μυαλά σου στα κάγκελα.

  12. Γιατρε μιλάμε για σανοφαγαδες δίχως σταματημό!!!! Όλα είναι αντιγραφή από τον ελληνισμό!!! Αλλά επιμένουν να παίρνουν αρχαία ελληνικά κείμενα και να “εξηγούν” όπως τους βολεύει η @@@ τους εγκεφάλου τους… Ο Απόλλων προφήτευσε το Χριστό- Λιάκο— άντε βγάλε άκρη… Ποτέ κανείς δεν έχει αναρωτηθεί το εξής: Ποια είναι η πιο τέλεια γλώσσα πάνω στη Γη;;;; Μα η Αρχαία Ελληνική!!! Ερχεται λοιπόν ο “σωτήρας” ο τέλειος στη Γη και αντί να ομιλεί την τέλεια γλώσσα! ομιλεί 2 γλώσσες “βοσκών” να το πω… Εβραϊκά αραμαϊκά… Άντε βγάλε άκρη… Και διδάσκει βέβαια που; στα αγράμματα πρόβατα… Απορώ πόσους μεταφραστες γνώστες της εποχής πλήρωσαν για να γράψουν αυτά τα 4 ψεύτικα ευαγγέλια στα αρχαία ελληνικά… Έλληνες μήπως να ξεκινήσουμε να μιλάμε εβραϊκά και αραμαϊκά μπας και σωθούμε;;; Χαχαχαχα!!!!!

    • 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/30/2020 @ 4:03 ΜΜ

      Όπως τα λες και θα θίξω άλλο ένα θέμα με τους απατεώνες χριστιανούς. Τους σιβυλλικούς χρησμούς που και καλά προφητεύουν τον Χριστό. Θα παραθέσω απευθείας από την britannica για να μην λένε τα πρόβατα ότι γράφω αηδίες.

      «Οι προφητείες ήταν στην πραγματικότητα το έργο κάποιων Εβραίων και χριστιανών συγγραφέων από το 150 μ.χ. έως το 180 μ.χ και δεν πρέπει να συγχέονται με τα Σιβυλλικά βιβλία.»

      Ελάτε να με διασκεδάσετε απατεώνες του σκότους! Είστε η ξεφτίλα του ανθρώπινου γένους και η πραγματικότητα σας είναι χωμένη βαθιά μέσα στην μήτρα (χύτρα) της μυθοπλασίας σας.

      Σε έφαγα δάσκαλε της μήτρας babalon 666! Αντί να τα βάζεις μαζί μου θα έπρεπε να τα χώσεις στα πρόβατα με το καμένο μυαλό. Τέλος πάντων!

      • Κωνσταντίνος 07/30/2020 @ 4:57 ΜΜ

        Είσαι ο ορισμός του σκοταδιστή . Το μόνο που σε ενδιαφέρει είναι να παρασύρεις στο βούρκο των πιστεύω σου όσους βλέπεις να έχουν άλλη άποψη.

        • 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/30/2020 @ 9:06 ΜΜ

          Των πιστεύω μου; Σοβαρά; Όρμα τρολάκι να αποδομήσεις τα όσα παρέθεσα από την britannica και άσε τις εξυπνάδες. Εμπρός ξεκίνα! Έλα διασκέδασε μας! Κοιτάξτε κόσμε ποιος έχει άποψη και συμπεράσματα! Θα τα πούμε παρακάτω για τα συμπεράσματα σου.

    • Κωνσταντίνος 07/30/2020 @ 4:57 ΜΜ

      Είσαι τόσο σίγουρος ότι το σανό το τρώμε εμείς και όχι εσύ; Εχθές ιδέα τι είναι το σανό;

  13. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/30/2020 @ 3:37 ΜΜ

    Μιας και μιλάμε για διασκέδαση απάντησε αν μπορείς στην παρακάτω ερώτηση.

    Έχει δίκιο ο Γεώργιος Μεταλληνός ή λέει μπούρδες κι αυτός;

    Έλα καραγκιόζη μου δώσε γέλιο!

    • Κωνσταντίνος 07/31/2020 @ 9:53 ΠΜ

      Επειδή νομίζω ότι έχεις διαβάσει μόνο Μεταλληνό για πες εσύ όταν λέει ο απόστολος Παύλος η παλαιά διαθήκη σε καθιστά δέσμιο της σάρκας της ύλης και του κόσμου αυτού τι εννοεί.

      Άσε ξέρω εσύ μόνο Μεταλληνό διαβάζεις. λίγο σανό ρε παιδιά του τελείωσε.

      • 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/31/2020 @ 3:36 ΜΜ

        Όχι, δεν διαβάζω μόνο Μεταλληνό! Διαβάζω Άγιο Χρυσόστομο, Παΐσιο και άλλους πολλούς.

        Για σένα που κατέληξες στο συμπέρασμα ότι ο Θεός της Παλαιάς Διαθήκης είναι ο διάολος και η Π.Δ σατανικό ανάγνωσμα, σου αφιερώνω το παρακάτω.

        Άγιος Χρυσόστομος: «Η Παλαιά προδήλωσε την Καινή και η Καινή ερμήνευσε την Παλαιά. Δεν είναι κάτι ξεχωριστό αλλά ομοιάζουν με δύο υπηρέτριες που ακολουθούν τον Ένα Δεσπότη» (PG 50, 796).

        Άγιος Παΐσιος: «Στην Παλαιά Διαθήκη εκείνη την γλώσσα, εκείνον τον νόμο καταλάβαιναν. Ο ΙΔΙΟΣ ΘΕΟΣ ήταν και τότε, αλλά εκείνος ο νόμος ήταν για εκείνους τους ανθρώπους που δεν καταλάβαιναν αλλιώς…» (Αγίου Παϊσίου Αγιορείτου Λόγοι Α΄)

        Περαστικά σου και καλή χώνεψη τρολάκι!

        Α, άλλα λέει ο Απ Παύλος και άλλα οι Άγιοι σχετικά με την Παλαιά Διαθήκη;
        Lol το έκαψες!

        📢 Δείξε μου μέσα από την Αγία σου Γραφή τι είπε ο Απ Παύλος για την Παλαιά Διαθήκη.

        Έλα διασκέδασε με!

  14. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/30/2020 @ 3:43 ΜΜ

    Ο Ιησούς Χριστός δεν είναι η συνέχεια των αρχαίων σοφών μας, αλλά είναι ο Γιαχβέ της μυθολογίας των Εβραίων (Π.Δ). Αυτό υποστηρίζει η ορθόλοξη εβραιοεκκλησία, και η Αγία σου Γραφή.

    Οι πατέρες της εκκλησίας τόλμησαν και αντιπαρέβαλαν αυτό το εβραϊκό μόρφωμα με το αρχαιοελληνικό πνεύμα, χλευάζοντας τους Έλληνες φιλοσόφους.

    Στην δογματικά ορισμένη Ορθόδοξη Πατερική Θεολογία, η χρήση της ελληνικής Φιλοσοφίας αφορούσε μόνο τη χρησιμοποίηση ορολογίας και σχημάτων και όχι αποδοχή της θεολογούσας αρχαιοελληνικής σκέψης.

    Είσαι απόγονος του Αδάμ και της Εύας, και κληρονόμησες το προπατορικό τους αμάρτημα. Και είσαι περήφανος γι` αυτό;

    Άντε και εις άλλα με υγεία εβραιοέλληνα!

    • Κωνσταντίνος 07/30/2020 @ 5:06 ΜΜ

      Έπεσες στη πλάνη κακομοίρη. Αν νομίζεις ότι αυτή είναι η αλήθεια που λες κοιμάσαι σε βαθύ ύπνο. Αν νομίζεις ότι γράφοντας απανωτές βλακείες θα πείσεις τον εαυτό σου ότι έχει δίκιο κάνεις λάθος. Το μόνο που καταφέρνεις είναι να γίνεσαι περίγελος προσπαθώντας να αλλάξεις γνώμη σε μένα. Σε ευχαριστώ πάντως ότι μου δίνεις τόση σημασία.

      • 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/30/2020 @ 9:08 ΜΜ

        Αν νομίζεις ότι γράφω βλακείες ή ότι βρίσκομαι σε πλάνη τότε απόδειξε την αλήθεια του ισχυρισμού σου. Έλα εδώ είμαι και σε περιμένω!

        📢 Απόδειξε μου ότι ο Ιησούς δεν είναι ο Γιαχβέ της Παλαιάς Διαθήκης.

        Στο φωνάζω με την ντουντούκα! Έλα διασκέδασε με!
        Αλλά τι λέω τώρα; Εσύ το μόνο που διαθέτεις είναι μεγάλο στόμα και μπόλικες αλκοολικές φαντασιώσεις!

        • Κωνσταντίνος 07/31/2020 @ 9:55 ΠΜ

          Γιαχβέ : θα σας βοηθήσω να σκοτώσετε τους εχθρούς σας.

          Ιησούς : να αγαπάτε και να προσεύχεστε για τους εχθρούς σας.

          Καλή σου μέρα κουτε άνθρωπε.

          • 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/31/2020 @ 3:37 ΜΜ

            Κουτός άνθρωπος εγώ; Είδες σε αυτό το θέμα να εκφέρω την άποψη μου;

            Θα αφήσω να σε τουλουμιάσει ο Άγιος Παΐσιος.

            «Στην Παλαιά Διαθήκη εκείνη την γλώσσα, εκείνον τον νόμο καταλάβαιναν. Ο ΙΔΙΟΣ ΘΕΟΣ ήταν και τότε, αλλά εκείνος ο νόμος ήταν για εκείνους τους ανθρώπους που δεν καταλάβαιναν αλλιώς. Μη σας φαίνεται εκείνος ο νόμος σκληρός και το Ευαγγέλιο διαφορετικό. Ήταν ο νόμος που θα ωφελούσε εκείνη την εποχή. Δεν ήταν ο νόμος εκείνος βάρβαρος, αλλά η γενιά εκείνη ήταν βάρβαρη.» (Αγίου Παϊσίου Αγιορείτου Λόγοι Α΄)

            Έλα φώναξε το δυνατά!

            📢 Ο Άγιος Παΐσιος ήταν ένας κουτός άνθρωπος!

            Μήπως θέλεις να ανακαλέσεις; Όχι φιλαράκι μου, δεν θα το κάνεις διότι είσαι ένας εγωίσταρος ψευτοχριστιανός με τα μυαλά στα κάγκελα. Είσαι ένα καμένο χαρτί που ενώ έχεις καεί συνεχίζεις να αποτελείς ρυπογόνο παράγοντα για τους γύρω σου.

  15. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/30/2020 @ 3:45 ΜΜ

    Είσαι τόσο άσχετος που δεν ξέρεις ούτε τι σημαίνει το όνομα του Θεού σου.

    Τι σημαίνει το όνομα Ιησούς;

    Έλα διασκέδασε με!

    • Κωνσταντίνος 07/30/2020 @ 4:59 ΜΜ

      Απλά σου απαντάω για να συντηρώ τις παπατζες που λες. Για την ώρα απολαμβάνω τη δική σου προσπάθεια να με διασκεδάσεις. Αν νομίζεις ότι μπορεί άνθρωπος να ερμηνεύσει το όνομα του θεού είσαι τόσο χαζός όσο τα πτηνά που πετάνε.

      • 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/30/2020 @ 9:08 ΜΜ

        Παραθέτω από το βήμα της ορθοδοξίας:

        «Κατά την όγδοη ημέρα της επίγειας ζωής του ο Κύριος δέχθηκε την περιτομή και ονομάστηκε Ιησούς, που σημαίνει ο Γιαχβέ σώζει.»

        Μάλιστα μάλιστα!
        Είσαι ορθόδοξος; Αλλά γιατί ρωτάω μήπως είσαι χριστιανός; Την άλλη φορά μας έλεγες ότι τον κόσμο τον δημιούργησε ο διάβολος!

        Δεν υπάρχεις!

        • Κωνσταντίνος 07/31/2020 @ 9:56 ΠΜ

          Δεν μπορώ να κάνω ανάλυση σε κάθε άρθρο τα ίδια. Βρες πηγές του Ιησού και μάθε. Ο ίδιος ο Ιησούς έχει πει ότι ο κόσμος αυτός είναι δημιούργημα του πατέρα του ψεύδους.

          Αν ήταν δικό του δημιούργημα δεν θα σου έλεγε να απορρίψεις το κόσμο αυτό.

          Κουτε άνθρωπε.

          • 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/31/2020 @ 3:38 ΜΜ

            Παραθέτω και από την Ορθόδοξη Ομάδα Δογματικής Έρευνας (οοδε) για κάτι αιρετικά σκυλιά σαν κι εσένα.

            «Ο Άγγελος Κυρίου λέγει ότι ο Χριστός θα λάβει το όνομα ΙΗΣΟΥΣ ( = ο Γιαχβέ σώζει) ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΣΩΣΕΙ – «αυτός γάρ σώσει τον λαόν αυτού από των αμαρτιών αυτών» (Ματθ. 1/α΄ 21). Δηλαδή η αιτιολόγηση της απόδοσης του ονόματος ΙΗΣΟΥΣ στον Χριστό αποδεικνύει ότι ο Χριστός είναι ο Γιαχβέ με σάρκα που ΣΩΖΕΙ τους αμαρτωλούς . Ο Χριστός λοιπόν έλαβε το όνομα ΙΗΣΟΥΣ με θεία εντολή και όχι τυχαίως. Αντιθέτως, οι άλλοι Εβραίοι που είχαν το όνομα ΙΗΣΟΥΣ, δεν το είχαν λάβει με θεία εντολή»

            Πάμε παρακάτω! Δείξε μου μέσα από την Αγία σου Γραφή ότι δημιουργός του κόσμου είναι ο διάβολος.

            Περιμένω …

  16. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/30/2020 @ 3:50 ΜΜ

    Ο Πλάτων και ο Σωκράτης ουδέποτε μίλησαν για κάποιον ξυλουργό-μεσσία που θα σώσει την ανθρωπότητα, ούτε για ιουδαίους μεσσίες.

    Γιατί όμως οι χριστιανοί δημαγωγοί τα επαναλαμβάνουν συνεχώς (αυτά και κάτι άλλα όπως οι αηδίες του Κωνσταντίνου) ενώ ξέρουν ότι είναι ψέματα; Προσπαθούν να μας πείσουν ότι έτσι και αλλιώς θα ερχόταν ο χριστιανισμός οπότε μην διαμαρτύρεστε. Δεχθείτε την επιβολή του χριστιανισμού ως φυσιολογική. Φυσικά οι πάντες γνωρίζουν ότι ο χριστιανισμός επεβλήθη.

    • Κωνσταντίνος 07/30/2020 @ 5:02 ΜΜ

      Ο Πλάτων και ο Σωκράτης μίλησαν για τον ένα Θεό το δημιουργό των πάντων. Ο Πλάτων μίλησε για τη κρίση της ψυχής. Όπως είδες και στο κείμενο αυτό είχαν την άποψη ότι για να φτάσει στην αλήθεια η ψυχή θα πρέπει να αγνοεί τα υλικά. Κάτι το οποίο στο λέει κ ο χριστιανισμός. Επίσης ο Χριστός σου είχε πει ότι πρέπει να απορρίψεις το κόσμο αυτό.

      Τώρα εσύ ξέρω λες το παπά σου. Ο Χρυσόστομος είχε πει…

      Δεν έχεις επιχειρήματα κακομοίρη μου. Έχεις βρει δύο τρία πράγματα τα έχεις ερμηνεύσει όπως γουστάρεις για να το παίζεις τζάμπα μάγκας.

      Εδώ σε θέλω κάβουρα. Κάνε μια Μάλτση σε ένα άρθρο να δούμε το ψεύτικο του (ψεύτικο για σένα) του Χριστού και του χριστιανισμού.

      Μπορείς; Παπάρια μπορείς . Το μόνο ότι ξέρεις να έλα τι είχε πει ο Χρυσόστομος.

      • Κωνσταντίνος 07/30/2020 @ 5:03 ΜΜ

        Κάνε μια ανάλυση*

      • 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/30/2020 @ 9:10 ΜΜ

        «Ο Πλάτων και ο Σωκράτης μίλησαν για τον ένα Θεό το δημιουργό των πάντων.»’

        Ήταν μονοθεϊστές ο Πλάτωνας και ο Σωκράτης;
        Μίλαγαν για τον Θεό των χριστιανών Γιαχβέ – Ιησού;

        • Κωνσταντίνος 07/31/2020 @ 9:57 ΠΜ

          Δεν είχαν γνωρισειτ το Χριστό πως θες να μιλάνε για αυτό. Αλλά έχουν δώσει προφητείες για αυτόν.

          Βέβαια εσύ που διαβάζεις μόνο Μεταλληνό που να ψάξεις να μάθεις την αλήθεια .

          • 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/31/2020 @ 3:40 ΜΜ

            Καταρχάς κουτοπόνηρε γιατί δεν απάντησες στην ερώτηση μου; Μήπως ζορίζεσαι;

            Ήταν μονοθεϊστές ο Πλάτωνας και ο Σωκράτης;

            Έλα διασκέδασε με!

  17. Whats up Doc ??? 07/30/2020 @ 5:21 ΜΜ

    Γιατρε μαλλον πρεπει να επισκεφτεις κανα συναδερφο ψυχιατρο! Προφανως θα σου κανει κ καλες τιμες.Ετοιμασου…..κι συ κι κατι τυποι σα κι σενα ημιμαθεις νεοεποχιτες που το παιζουν αρχαιογνωστες. Τα χεις βαλει με τους Χριστιανους κι μιλας για ολους μαζι παπικους ,ιεχωβαδες κι δε ξερω τι αλλο εχεις μες στο γλουτενικο μυαλο σου. Χωρις να ξεχωριζεις Ορθοδοξια απ τα υπολοιπα. Προφανως βραζεις εσυ στο ζουμι σου κι οχι ο Κωσταντινος. Με την επιμονη σου με τον Μετταληνο .Εισαι για γλεντημα… Οποιος δε βλεπει οτι το μοναδικο εμποδιο για την συνεχεια της ΝΤΠ ειναι η Ορθοδοξια η τυφλος η ασχετος ειναι. Οποτε τα πολλα λογια ειναι φτωχια. Κι ορθοδοξια δεν ειναι αυτο που φαινεται στις μερες μας . Πρεπει να ψαξεις πολυ κι να προσπαθησεις να βρεις αξια παραδειγματα.Τωρα τι σοι γιατρος εισαι με τοσο χαμηλη νοημοσυνη κι τετοιο στυλ επεξηγησης κι μπερδεψουρας μαλλον για κτηνιατρος το πολυ…..χαχαχαχαχαχα γραφε τωρα γραφεεεεε…..βεβαια αν μπερδεψουμε τις παπικες σταυροφοριες με την ορθοδοξια ο Χριστιανισμος επεβληθη….για 4.000.000 μαρτυρες δε σε ειδα να γραφεις τιποτα ;;; Τη καραμελα σου με το Μετταληνο.Ειδωλολατρης ……

    • 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/31/2020 @ 3:41 ΜΜ

      Καλησπέρα φίλε μου.

      Γράφεις ότι είμαι για γλέντημα σχετικά με την επιμονή (που έχω και καλά) με τον Μεταλληνό. Ο Κωνσταντίνος έκανε ένα τραγικό λάθος και τον έστρεψα εναντίον ενός ορθόδοξου τούμπανου Ιερέα ++

      Ο λόγος του Κωνσταντίνου 🆚 Γεωργίου Μεταλληνού!

      Το ποιος γλεντάει ποιον είναι εμφανές! Θα επιμένω έως ότου πρηστούν τα μαγουλάκια του από τις μπούφλες και καταλήξει στο ιατρείο μου αναίσθητος.

      Όποιος δεν βλέπει ότι η Παλαιά τάξη πραγμάτων και η Νέα έχει τα ίδια αφεντικά τότε είναι ένας απλός άνθρωπος!

      Ρώτησε με πως το γνωρίζω.

  18. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/30/2020 @ 9:11 ΜΜ

    Επειδή μας λέει ο Κωνσταντίνος ότι έχει αλάθητα συμπεράσματα ανώτερα από αυτά των Αγίων θα παραθέσω ένα παλαιότερο σχόλιο του.

    «Άσε τι λέει ο ένας και ο άλλος και πες μου εσύ που είσαι έξυπνος όταν διαβάζεις στη παλαιά διαθήκη για λιθοβολισμους και στη καινή για το αναμάρτητος πρώτος το λίθο βαλέτω ή όταν διαβάζεις στη παλαιά ότι ο Γιαχβέ θα βοηθήσει τους Εβραίους να σκοτώσουν τους εχθρούς τους και στη νέα οτι πρέπει να συγχωρείς και τους εχθρούς τι συμπέρασμα βγάζεις. Προφανώς για σένα επειδή σε βολεύει αφού γουστάρεις να είσαι αρνητής θα πεις είναι το ίδιο. Ε λοιπόν είναι ίδιο όταν μιλάμε για χαζούς.»

    Εγώ θα αφήσω να σε τουλουμιάσει ο Άγιος Παΐσιος.

    «Στην Παλαιά Διαθήκη εκείνη την γλώσσα, εκείνον τον νόμο καταλάβαιναν. Ο ΙΔΙΟΣ ΘΕΟΣ ήταν και τότε, αλλά εκείνος ο νόμος ήταν για εκείνους τους ανθρώπους που δεν καταλάβαιναν αλλιώς. Μη σας φαίνεται εκείνος ο νόμος σκληρός και το Ευαγγέλιο διαφορετικό. Ήταν ο νόμος που θα ωφελούσε εκείνη την εποχή. Δεν ήταν ο νόμος εκείνος βάρβαρος, αλλά η γενιά εκείνη ήταν βάρβαρη.» (Αγίου Παϊσίου Αγιορείτου Λόγοι Α΄)

    Ήταν χαζός ο Άγιος Παΐσιος Ναι ή Όχι;

  19. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/30/2020 @ 9:16 ΜΜ

    Όλες οι απόψεις των φιλοσόφων απεδοκιμάσθησαν από τους Πατέρας της Εκκλησίας. Η Εκκλησία δεν δέχετε την διδασκαλία περί ιδεών, ούτε την οντολογία του Θεού, όπως την περιγράφουν οι φιλόσοφοι, ούτε την προΰπαρξη της ψυχής, ούτε την αιωνιότητα του κόσμου και του χρόνου, ούτε τα περί λυτρώσεως του ανθρώπου (ότι πρέπει, δηλαδή, να φύγη η ψυχή από το σώμα, που είναι δεσμωτήριο της ψυχής) ούτε ότι ο θεός είναι το πρώτον ακίνητον κινούν κ.λ.π. Αντίθετα, οι άγιοι Πατέρες εκφράζουν την αλήθεια της Εκκλησίας, ότι ο Θεός δεν είναι η ιδέα του αγαθού, όπως έλεγε ο Πλάτων, αλλά ο προσωπικός Θεός που εμφανίσθηκε στους Προφήτες (της Π.Δ) Αποστόλους και αγίους.

  20. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/30/2020 @ 9:19 ΜΜ

    Τι πιο αισχρή και ανέντιμη πράξη από αυτή των Πατέρων της Εκκλησίας. Φοίτησαν σε ελληνικές φιλοσοφικές σχολές, έλαβαν την χάρη της γνώσης και το φως του πολιτισμού και αντί να είναι ευγνώμονες σε αυτούς που τους εξανθρώπισαν, αντιθέτως τους καθύβρισαν και τους κυνήγησαν μετά μανίας.Αλλά το μένος των χριστιανών έναντι των ελλήνων και του πολιτισμού τους εκδηλώνεται ακόμη και στους θρησκευτικούς του ύμνους. Οι πιο γνωστοί ύμνοι της ορθοδοξίας οι οποίοι ψάλλονται μέχρι και σήμερα με περισσή ευλάβεια από τους ελληνορθόδοξους, περήφανους κατά τα άλλα για τον πολιτισμό των ελλήνων, δείχνουν το μίσος του χριστιανισμού έναντι του ελληνισμού. Στον ύμνο εις πεντηκοστήν λούζονται με διάφορα κοσμητικά όλοι κατά σειρά Έλληνες φιλόσοφοι, ο Όμηρος, ο Πλάτων, ο Πυθαγόρας, ο Δημοσθένης.Στους Χαιρετισμούς ακούμε τα εξής σπουδαία «χαίρε Μαρία που διέλυσες την φιλοσοφία των Αθηναίων κι έκανες τους σοφούς ασόφους»

  21. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/30/2020 @ 9:21 ΜΜ

    «Ο Μέγας Αθανάσιος έγραψε τον περιβόητο λόγο κατά των Ελλήνων με τον οποίο δεν αρκέστηκε στο να τους αποκηρύξει ως ειδωλολάτρες αλλά κατέκρινε και χλεύασε και την σοφία τους.» Ιστορία του ελληνικού έθνους Τομ 9 σελ 192.

    «Η ελληνική ποίηση, η φιλοσοφία, η φιλολογία και η ιστορία καταπολεμήθηκαν απο την εκκλησία.» Ιστορία του ελληνικού έθνους Τομ 9 σελ 194.

  22. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/30/2020 @ 9:24 ΜΜ

    Ο Ιωάννης ο Νηστευτής θέσπισε 4 Κανόνες «περί μαλακίας» όπου μεταξύ άλλων κατηγορεί τους Έλληνες φιλόσοφους ότι είχαν κυριευθεί από το πάθος της μαλακίας.

    «Ο Θεός μισώντας τόσο πολύ εκείνους τους υπερηφάνους φιλόσοφους των Ελλήνων, τους άφησε να κυριευθούν από την αμαρτίαν αυτήν δια τιμωρία της ειδωλολατρίας των»
    (Πηδάλιον σελ 567)

    Μαλάκες λοιπόν οι Έλληνες φιλόσοφοι.

  23. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/30/2020 @ 9:25 ΜΜ

    Ο Κλήμης Αλεξανδρεύς στον «Προτρεπτικό» λέει για τον Ορφέα πως ήταν απατεών και διαφθορέας των συνειδήσεων (κεφ. 1), για τον Όμηρο πως είναι διδάσκαλος πορνείας (κεφ. 4), ο Πλάτων είναι απατεών που κατέκλεψε την σοφία των Εβραίων (κεφ. 6), ο Φειδίας, ο Πραξιτέλης και οι άλλοι μεγάλοι γλύπτες είναι ηλίθιοι (κεφ. 10)

  24. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/30/2020 @ 9:27 ΜΜ

    Ιωάννης Χρυσόστομος:
    «Αν κοιτάξεις στα ενδότερα (των ελληνικών σκέψεων) θα δεις, τέφρα και σκόνη και τίποτε υγιές, αλλά τάφος ανοιγμένος είναι ο λάρυγγας, όλα δε είναι γεμάτα ακαθαρσίες και πύον, και πάντα τα δόγματα τους βρίθουν από σκουλήκια. Αυτά γέννησαν και αύξησαν οι Έλληνες, παίρνοντας από τους φιλοσόφους τους. Εμείς όμως, δεν παραιτούμαστε από την μάχη εναντίον τους». (Υπόμνημα εις τον άγιον Ιωάννην τον Απόστολον και Ευαγγελιστήν, Ομιλία Ξ’, 59.369-370)

    Πόλεμο είχαν ανοίξει οι Νεοφαρισαίοι Πατέρες με τους προγόνους μας.

  25. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/30/2020 @ 9:30 ΜΜ

    Ιωάννης ο Χρυσόστομος:
    «Πού είναι τώρα οι σοφοί των Ελλήνων με τα πυκνά τους γένια, με τους έξωμους χιτώνες τους και με τα παραφουσκωμένα λόγια; Όλη την βάρβαρη Ελλάδα ο σκηνοποιός (ο Παύλος) επέστρεψε (εκχριστιάνισε). Ας είναι ανάμεσά τους κι αυτός ο περιβόητος Πλάτων, που τρεις φορές πήγε στη Σικελία, γεμάτος επίδειξη και κομπορρημοσύνη, μα κανείς δεν του έδωσε προσοχή.» (Ερμηνεία εις την “Προς Ρωμαίους επιστολήν”, 60.407)

    Βάρβαρη η Ελλάδα και οι φιλόσοφοι της!
    Μάλιστα! Μάλιστα!

  26. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/30/2020 @ 9:33 ΜΜ

    Kαι υπήρξε τόσο το μένος των βαρβάρων χριστιανών «ταγών» κατά του Ελληνισμού ώστε ο Ιωάννης Χρυσόστομος δε δίστασε να προσλάβει ακόμη και μισθοφόρους για να γκρεμίσει Ελληνικά μνημεία:

    «Ο δε μέγας Ιωάννης (ο Χρυσόστομος) ασκητάς πυρπολούμενους από ζήλον θεού (φανατισμένους καλόγερους) συνέλεξε, με βασιλικούς δε νόμους αυτούς οπλίσας, κατά των ειδωλικών (ελληνικών) έπεμψε τεμενών, τα δε χρήματα για τους κατεδαφιστές και τους βοηθούς, δεν έλαβε απ’ τα βασιλικά ταμεία, αλλά από πλούσιες γυναίκες που φιλοτίμως να παρέχουν κατέπειθε, ώστε με την λαμπρή τους πίστη να κερδίσουν την ευλογία. Έτσι με τον τρόπο αυτόν τους υπολειπόμενους Σηκούς (ελληνικούς ναούς) με τούτον τον τρόπον εκ βάθρων ανέσπασεν.»

    (Θεοδώρητου, Εκκλησιαστική Ιστορία Τομ. 5ος σελίδες 328 – 330)

  27. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/30/2020 @ 9:37 ΜΜ

    Ι Χρυσόστομος:

    «οι φιλόσοφοι (των Ελλήνων) είναι καταγέλαστοι και δεν διαφέρουν από τα φλύαρα παιδιά. Είναι τόσο γελοία αυτά που έγραφαν ώστε τα βιβλία τους εξαφανίστηκαν κι αν διεσώθει κάποιο βιβλίο τους, βρίσκεται στα χέρια χριστιανών και με αυτόν τον τρόπο εξευτελίζουμε τις πλεκτάνες τους διότι δεν φοβόμαστε τα φίδια και τους σκορπιούς. Έχουμε λάβει εντολή από τον Θεό να καταπατούμε τα φίδια και τους σκορπιούς» (539,2 D–E)

    Φίδια και σκορπιοί λοιπόν για τους χριστιανούς Πατέρες ο Πλάτων, ο Σωκράτης, ο Ηράκλειτος, ο Αριστοτέλης και όλοι οι άλλοι.

    • Κωνσταντίνος 07/31/2020 @ 10:06 ΠΜ

      Στο ξανά λέω δεν έχεις κρίση. Όταν μιλάει για Έλληνες οι οποίοι πίστευαν ότι η ψυχή ζει ανάλογα με τη. Υστεροφημία είναι λογικό να έχει τέτοιες απόψεις.

      Φυσικά επειδή είσαι πανέξυπνος το έχεις γενικεύσει και έχεις βάλει στο τσουβαλι και Έλληνες μονοθεϊστες.

      • 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/31/2020 @ 3:43 ΜΜ

        Δεν έχεις κρίση διότι ούτε γνώση έχεις ούτε και την ικανότητα. Ο Χρυσόστομος μιλά εδώ για φιλοσόφους όπως ο Πλάτωνας.

        Παραθέτω από έναν άλλο λόγο του.
        «Πού είναι τώρα οι σοφοί των Ελλήνων με τα πυκνά τους γένια, με τους έξωμους χιτώνες τους και με τα παραφουσκωμένα λόγια; Ας είναι ΑΝΑΜΕΣΑ ΤΟΥΣ κι αυτός ο περιβόητος Πλάτων, που τρεις φορές πήγε στη Σικελία, γεμάτος επίδειξη και κομπορρημοσύνη, μα κανείς δεν του έδωσε προσοχή.»

        Ανάμεσα σε αυτούς τους φιλοσόφους με τα παραφουσκωμένα λόγια (των φλύαρων παιδιών) είναι και ο Πλάτωνας. Οπότε όταν μιλάει ο Χρυσόστομος για τους φιλοσόφους των Ελλήνων γίνεται κατανοητό ποιους εννοεί. Φιλοσόφους σαν τον Πλάτωνα εννοεί!

        Κάτι είδα για Έλληνες μονοθεϊστές. Ποιοι είναι αυτοί; Μήπως εννοείς τον Σωκράτη και τον Πλάτωνα;

        Για έλα διασκέδασε με!

  28. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/30/2020 @ 9:40 ΜΜ

    Άγιος Γρηγόριος Ναζιανζηνός ο Θεολόγος:

    «Η σοφία των Ελλήνων είναι τύφος… Οι Έλληνες είναι αλαζόνες…δεισιδαίμονες…αυθάδεις…».

    • Κωνσταντίνος 07/31/2020 @ 10:04 ΠΜ

      Όταν μιλάει για άτομα που πίστευαν στο 12θεο και ότι όταν έχει κεραυνούς εκδηλώνεται ο θυμός του Δία τι ήθελες να σου πει.

      Όπως είναι προφανές δεν έχεις κρίση σε αυτά που διαβάζεις και το κακο είναι ότι όχι μόνο καταλαβαίνεις λάθος αλλά τα αναπαράγεις .

      • 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/31/2020 @ 3:45 ΜΜ

        Μιλάει για την σοφία των Ελλήνων! Ποια είναι αυτή ξέρεις Κωνσταντίνε; Είναι ο αρχαίος πνευματικός πλούτος ο οποίος χτίστηκε από τους Έλληνες φιλοσόφους και όχι από άσχετους σαν κι εσένα.

        Σύμφωνα δε με τον Ιωάννη Χρυσόστομο, η σοφία αυτή την οποία αποκαλεί τύφο ο Ναζιανζηνός, είναι έργο φιλοσόφων σαν τον Πλάτωνα.

        Περαστικά σου!

  29. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/30/2020 @ 9:41 ΜΜ

    Τι είναι η σοφία των προγόνων σας εβραιοέλληνες;
    Τι ήταν οι Έλληνες πρόγονοι σας;

    • Κωνσταντίνος 07/31/2020 @ 10:15 ΠΜ

      Γιατρέ στο λέω και στο ξανά λέω. Είσαι χαζός δεν μπορείς να ερμηνεύσεις τα γραπτά . Σταμάτα το σε χαλάει. Κανείς και το λάθος να αναπαράγεις λάθος πράγματα και παρασύρεις και άλλους στο μικρόκοσμο σου.

      Όταν ο Όμηρος στα έργα του και ο κάθε ομηρος έγραφαν για δόξες μέσω των πολέμων σφάζοντας εχθρούς και κάνοντας κάθε είδους αμαρτίες είναι λογικό να τους κρίνουν ως φλύαρους και ότι θες .

      Από την άλλο φιλόσοφοι όπως ο Πλάτων κ ο Σωκράτης ενώ δεν είχαν γνωρίσει Χριστό είχαν απόψεις όμοιες με το χριστιανισμό.

      Αυτό θα έπρεπε να σε κάνει να αναρωτηθείς μήπως όλοι αυτοί οι χαρακτηρισμοί δεν αφορούν όλους τους Έλληνες;

      Έπρεπε να πεις μήπως είμαι χαζός που βάζω στο ίδιο καζάνι τους Έλληνες που έπεφταν με μανία στις μάχες και στις σφαγές με τους Έλληνες όπως ο Σωκράτης που αρνήθηκε μπροστά στους δικαστές να σταματήσει να λέει όσα έλεγε για να του χαριστεί η ζωή και αυτό το έκανε γιατί νόμιζε ότι παρεβαινε την εντολή του Θεού.

      Φυσικά ένα σπίρτο σαν εσένα ούτε σκέψη ότι μιλάμε για διαφορετικές περιπτώσεις.

      Μείνε στο παραμύθι σου γιατρακο.

      Εγώ. Θα συνεχίσω να λέω αυτά που λέω εσύ από την άλλη μπορείς να συνεχίσεις να γίνεσαι περίγελος των άρθρων ξεπερνώντας και τον Απόλλων προσπαθώντας να αλλάξεις γνώμη σε αρθρογράφους που αυτά που γράφουν δεν είναι δικά τους αλλά αναπαράγουν άλλων.

      Τόσο έξυπνος , τόσο μάγκας είσαι.

      Εγώ να ξέρεις είναι η τελευταία φορά που απάντησα σε σχολιο δικό σου. Δεν έχει νόημα να μιλάω στο τοίχο. Γράψε ότι θες και πίστευε ότι θες.

      Χαρισε μας στιγμές ανεπανάληπτες.

      • 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/31/2020 @ 3:46 ΜΜ

        Μα εδώ ο Χρυσόστομος δεν κρίνει φλύαρους τους Έλληνες που έγραφαν για πολέμους, αλλά φιλοσόφους σαν τον Πλάτωνα.

        Ιωάννης Χρυσόστομος:
        «οι φιλόσοφοι (των Ελλήνων) είναι καταγέλαστοι και δεν διαφέρουν από τα φλύαρα παιδιά… Πού είναι τώρα οι σοφοί των Ελλήνων με τα πυκνά τους γένια, με τους έξωμους χιτώνες τους και με τα παραφουσκωμένα λόγια; Ας είναι ΑΝΑΜΕΣΑ ΤΟΥΣ κι αυτός ο περιβόητος Πλάτων, που τρεις φορές πήγε στη Σικελία, γεμάτος επίδειξη και κομπορρημοσύνη, μα κανείς δεν του έδωσε προσοχή.»

        Άστο φίλε μου το έκαψες!
        Ρε τι γέλιο που βγάζετε εσείς οι χριστιανοί!

        Γράφεις: «…ο Σωκράτης που αρνήθηκε μπροστά στους δικαστές να σταματήσει να λέει όσα έλεγε για να του χαριστεί η ζωή και αυτό το έκανε γιατί νόμιζε ότι παρεβαινε την εντολή του Θεού.»

        Ερώτηση: Την εντολή ποιου Θεού;
        Έλα διασκέδασε με!

  30. ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΡΑΦΤΗΚΑΝ ΤΟΝ 4ο αι μχ, οπως αποκαλυπτει το υφος της γραφης τους, μηπως σας περναει καθολου απο το φτωχο σας μυαλουδακι, οτι ο χριστιανισμος των ευαγγελιων, που ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΥΣΕΒΙΟ, ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΝΙΚΑΙΑΣ, ΣΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΤΩΝ ΠΛΑΤΩΝΙΚΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΩΝ?
    Ειναι ακριβως η ιδια τακτικη, με την κατασκευη των Εβραιων “προφητων”, που οι προφητειες τους κατασκευαστηκαν κατα την συγγραφη τησ ΕΒΡΑΙΚΗΣ ΘΡΗΣΚΣΕΙΟΛΟΓΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 70, ΕΠΙ ΠΤΟΛΕΜΑΙΟΥ.
    Ο ΙΔΙΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ, ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΟΛΠΑ ΚΑΝΕΙ !!!
    Ετσι, για να εχετε να προβληματιζεστε λιγο
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ

  31. Αλλωστε, κανεις ΕΛΛΗΝ, ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ Ο ΠΛΑΤΩΝ, δεν εκστομησε τετοια φραση, γιατι οι ΕΛΛΗΝΕς ΔΕΝ ΗΣΑΝ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟΙ.
    Αντιθετα, αυτο ειναι ΠΑΡΑΦΡΑΣΗ, αυτου το ειπε, ο μεγας διωκτης του Ελληνιαμου και εμπρηστης του εργου του μεγαλου ελληνα ΠΛΗΘΩΝΟΣ ΓΕΜΙΣΤΟΥ, ο Γενναδιος Σχολαριος, με την απαξιωτικη για τους Ελληνες αποστροφη :
    “ΕΙΜΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΚΑΙ ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΔΕΝ ΔΥΝΑΜΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝ”
    Aλλωστε, Ο εν λογω “κυριος”, HTAN AΠΟ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΟΥΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΤΗΣ ΑΛΩΣΗΣ ΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ.
    Ενα παραδειγμα της αισχρα ανθελληνικης και προδοτικης συμπεριφορας του, ειναι οτι Ο “λεβεντης” , οταν ο Αυτοκρατορας πολεμουσε στα καστρα τους τουρκους, αυτος ΑΝΑΡΤΟΥΣΕ ΣΤΟΥΣ ΤΟΙΧΟΥΣ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΥΟΥΣΑΣ, ΚΑΤΑΡΕΣ ΚΑΙ ΑΦΟΡΙΣΜΟΥΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΟΤΡΥΝΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΕ ΜΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ

  32. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/31/2020 @ 3:47 ΜΜ

    Σε παραπάνω σχόλιο μου σχετικά με τον λόγο του Αγίου Χρυσοστόμου (που παρέθεσα), ο Κωνσταντίνος έδωσε έναν σύνδεσμο (διότι δάγκωσε την γλώσσα του ) που με κατευθύνει σε ένα άλλο του άρθρο νομίζοντας ότι μου απάντησε. Το σημαντικό εδώ είναι η εισαγωγή στην μπουρδολογία του. Πάμε να δούμε!

    «Η Αγία μας Ορθόδοξη Καθολική Εκκλησία…»
    Σοβαρά; Η Αγία μας; (μας;)

    Δηλαδή ο Κωνσταντίνος είναι ορθόδοξος; 🤣

    Και το πιο ωραίο έχει να κάνει με τον τίτλο του!
    «Άρθρο χαστούκι σε αμαθείς που οδηγούν άλλους στη πλάνη»

    Όργιο!! Ορθόδοξος είσαι πουλάκι μου;

    Για σένα που κατέληξες στο συμπέρασμα ότι ο Θεός της Παλαιάς Διαθήκης είναι ο διάολος και η Π.Δ σατανικό ανάγνωσμα, σου αφιερώνω το παρακάτω.

    Άγιος Χρυσόστομος: «Η Παλαιά προδήλωσε την Καινή και η Καινή ερμήνευσε την Παλαιά. Δεν είναι κάτι ξεχωριστό αλλά ομοιάζουν με δύο υπηρέτριες που ακολουθούν τον Ένα Δεσπότη» (PG 50, 796).

    Άγιος Παΐσιος: «Στην Παλαιά Διαθήκη εκείνη την γλώσσα, εκείνον τον νόμο καταλάβαιναν. Ο ΙΔΙΟΣ ΘΕΟΣ ήταν και τότε, αλλά εκείνος ο νόμος ήταν για εκείνους τους ανθρώπους που δεν καταλάβαιναν αλλιώς…» (Αγίου Παϊσίου Αγιορείτου Λόγοι Α΄)

    Και γαμώ τους ορθόδοξους μιλάμε! Αγόρι μου εσύ δεν έχεις την ορθή δόξα αλλά την ορθή λόξα. Η μόνη σου σωτηρία είμαι εγώ και όχι ο Χριστός! Έλα από το ιατρείο μου έχω κάτι χάπια που δεν έχουν δοκιμαστεί ακόμα σε ανθρώπους, να τα φας να δούμε τι θα απογίνεις.

    Ο Μέγας αγιομάχος Κωνσταντίνος μας το παίζει χριστιανός ορθόδοξος! Μωρέ αυτός ούτε χριστιανός δεν είναι! Ψεύτικος από πάνω μέχρι κάτω! Είναι ο λύκος ενδεδυμένος με χιτώνα προβάτου!

  33. ΠάνοςΓέριμου 08/01/2020 @ 9:23 ΜΜ

    Εύγε Κωνσταντίνε!

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*