Διαφημίσεις

Καλησπέρα παιδιά , είμαι ο Τρεχαλίτσας , μερικοί με γνωρίζεται καθώς εχουμε ανταλλάξει κουβέντες στο

παρελθόν , για άλλους πάλι ειμαι τελείως άγνωστος , δεν πειράζει θα χαρώ να σας γνωρίσω όλους απ την αρχή.

Το άρθρο μου βέβαια δεν θα αναφερθεί στο ποιος είμαι … ή τι κανω ..

Θα μοιραστώ μαζί σας κάποιες γνώσεις μου , παρατηρήσεις , εμπειρίες που πιστεύω θα ταυτιστούν πολλοί μαζί μου.

Τελευταία βλέπω πως ‘σκοτώνονται’ πολλοί μεταξύ τους. Για το πια είναι η αλήθεια και πια όχι .

Όμως παντα καπου ανάμεσα στο μίσος και την αγάπη βρίσκεται η Αλήθεια.

Η εκκλησία κακά τα ψέμματα τα χει κάνει σκ@τά έχει αποτύχει παταγωδώς με τους εκπροσώπους της , κατάντησε να γίνεται πωλητής Αλήθειας , ασφάλειας , πίστης … κι αυτό με στεναχωρεί .. Δεν με ταμπελιάζω δεν ανήκω σε καποιο δόγμα , αίρεση , θρησκεία ή οτι άλλο θέλετε.. Πιστεύω ΕΛΕΥΘΕΡΑ.

Έχετε καταλάβει άραγε πόσο γρήγορα περνάει η μέρα τις τελευταίες 2 δεκαετίες;  Για τους λίγο μεγαλύτερους

αν καποιος σας μιλήσει για μία δεκαετία πίσω αυτομάτως το μυαλό πάει στο 90′ ΓΙΑΤΙ;

Δεν προλαβαίνουμε να ζήσουμε ούτε στιγμές… αν πάτε στις δορυφορικές εικόνες που μας δίνουν κάποιες σελίδες με

live αναμετάδοση θα δείτε πόσο πλεον πιο γρήγορα γυρίζει η Γη , τι είναι αυτό που έρχεται και πολλοί δεν προλαβαίνουμε να δούμε;

Τα όνειρα μας γίνονται όλο και πιο περίεργα , πιο μπερδεμένα. Πως θα αντιμετωπίσουμε την καθημερινότητα μας;

το πνεύμα το σώμα μας;  Ισως καποιοι απο εσάς τελευταία να ζουν αυτό που ζω κι εγώ , να κοιτάνε γύρω τους και να βλέπουν : 11:11 , 12:12 , 5:55 και πάει λέγοντας … Είναι σημάδια , είναι η γλώσσα που δεν κατανοούμε ακόμη πλήρως του Σύμπαντος . Πόσοι αραγε θα αντέξουν την μετάβαση; Ουτε εγώ ο ίδιος δεν γνωρίζω αν το καταφέρω.

Τα όπλα που θα ήθελα να σας δώσω , είναι Διαλογισμός ‘με όποιο ανώτερο Ον έχετε περισσότερο αγάπη‘ , επαφή με την φύση … Κατανόηση του συνανθρώπου ,βοήθεια σε αδύναμους. Και πιστέψτε με , είναι πολύ δύσκολο.

Υ.γ το άρθρο μου ίσως να μην ειναι κατανοητό , θα θελα να με συγχωρέσετε που δεν μπόρεσα να βαλω σε μία σειρά τις σκέψεις μου.



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Trexalitsas

Τα όνειρα είναι η ρίζα της μεταφυσικής, η πηγή της ιδέας ότι ψυχή και σώμα είναι ξεχωριστά. Φρήντριχ Νίτσε.

34 σχόλια στο “Πάντα γαρ φύσει έχει τι θείον.”
  1. Ο/Η Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» λέει:

    https://www.pemptousia.gr/2012/05/mistikismos/

    Ελληνικός Μυστικισμός

    Ο ελληνικός μυστικισμός πρωτοαναπτύχθηκε κυρίως φιλοσοφικά στην περί ενός και παντός διδασκαλία των προσωκρατικών φιλοσόφων και μέσα στο ευρύτερο θρησκευτικό κλίμα που είχαν δημιουργήσει η διονυσιακή λατρεία και τα ορφικά μυστήρια με τον εκστασιακό χαρακτήρα τους. οι μύστες του Διονύσου πίστευαν ότι εγίνοντο «ένθεοι», ενώ οι ορφικοί αποσκοπούσαν στην επιστροφή στη θεία ουσία με την έκσταση. Η ελληνική φιλοσοφική διανόηση εξευγένισε τις αρχικές παραστάσεις ενώσεως με το θείο των ελληνικών μυστηρίων και στη θέση των παλαιών τελετουργιών καλλιέργησε την έκσταση που προκαλείται κυρίως με διαλογισμό.

    Οι Έλληνες ανέπτυξαν, μεταξύ άλλων, τον μονισμό και τον πανθεϊσμό, διδάσκοντας ότι ο κόσμος προέρχεται από μιά πρώτη Αρχή, στην οποία και επιστρέφει. Μ’ αυτήν τη σύλληψη συνδέθηκε η αντίληψη της αιώνιας ανακυκλήσεως των όντων και ακόμη η θεωρία της μετεμψυχώσεως. Ο Πλάτων (428/427-348/ 347 π.Χ.) πλούτισε περισσότερο τον ελληνικό φιλοσοφικό μυστικισμό με τη θεωρία του περί ιδεών, ενώ οι στωικοί προσέφεραν την πανθεΐζουσα φιλοσοφία περί λόγου.

    Η πιο εντυπωσιακή όμως μυστική σύνθεση πραγματοποιήθηκε με τον Νεοπλατωνισμό, που συνέκρασε στοιχεία από την πλατωνική, αριστοτελική, πυθαγόρεια και στωική φιλοσοφία, συμπληρώνοντας πιθανώς το αμάλγαμα αυτό με συλλήψεις της ιουδαϊκής ερμηνευτικής παραδόσεως. Ο Νεοπλατωνισμός παρουσιάσθηκε ως καθολικό φιλοσοφικό σύστημα, ανυψωτικό πνευματικά και εδραίο διανοητικά. Ιδρυτής του θεωρείται ο Αμμώνιος Σακκάς (175-242), αλλά διαμορφωτής του υπήρξε κυρίως ο Πλωτίνος (206-269),που δίδαξε στη Ρώμη.

    Στη συνέχεια αναπτύχθηκε περαιτέρω από τον Πορφύριο (232-303), τον Ιάμβλιχο (205-330) στη Συρία και τον Πρόκλο (411-485) στην Αθήνα. Για τον Νεοπλατωνισμό, αρχή και πηγή του κόσμου είναι το Εν, το Πρώτο, το Αιώνιο, το Ύψιστο, το Αγαθό, που ταυτίζεται με τον Θεό. Ο κόσμος προήλθε από το εν με απορροή, που συντελέσθηκε σε επάλληλες φάσεις. Πρώτη απορροή είναι ο νους, ο όποιος αποτελείται από ιδέες που αντιστοιχούν στον πλατωνικό νοητό κόσμο, δεύτερη η ψυχή του παντός, τρίτη οι επιμέρους ψυχές και τελευταία η ύλη, που είναι περισσότερο απομακρυσμένη από το Εν. Στη φιλοσοφία του Πλωτίνου κάθε απορροή από το εν αντανακλά την πρότερα της ως εικόνα. Αυτό σημαίνει κάτι πολύ περισσότερο από εξωτερικό αντίγραφο· η κάθε σφαίρα της πραγματικότητας αναφέρεται στο βάθος της ουσίας της σε μιά ανώτερη και πρέπει να επιστρέψει σ’ αυτήν. Με τη μεταφυσική αυτή, και κυρίως με τη θεωρία της απορροής, συνάπτεται ο νεοπλατωνικός μυστικισμός.

    Η ανθρώπινη ψυχή πρέπει να διαπεράσει τα σύνορα των αισθήσεων, της ύλης, και να κοινωνήσει με το Εν, το Απόλυτο. Η τελική ένωση μαζί του συντελείται με ασκητική κάθαρση και έκσταση που οδηγεί στη μυστική θεωρία του θείου. Η πλωτίνεια ένωση με το εν έχει ονομασθεί εκστατική, αλλά κυρίως είναι εισδυτική (διείσδυση εις εαυτόν). Ο Πλωτίνος ενέταξε στο σύστημα του τις τέσσερις βασικές αρετές της πλατωνικής ηθικής – σοφία, ανδρεία, σωφροσύνη, δικαιοσύνη -, απλώς ως προϋποθέσεις. Εκείνο στο όποιο κυρίως αποβλέπει ως ύψιστο σκοπό, ως ευδαιμονία και αγαθό, είναι η μυστική ένωση της ψυχής με τον Θεό. Η συγχώνευση με το εν μπορεί, κατά τον Νεοπλατωνισμό, να πραγματοποιηθεί ήδη κατά τη διάρκεια του επίγειου ανθρώπινου βίου. Ο Πλωτίνος και ο Πορφύριος υποστήριξαν ότι είχαν τέτοια εμπειρία. Γενικά, η νεοπλατωνική διδασκαλία παρουσιάζεται μάλλον ψυχρή, χωρίς συναισθηματισμό και οράματα. Ο Νεοπλατωνισμός υπήρξε ο μεγάλος αντίπαλος του Χριστιανισμού και στην αντιπαράθεση μαζί του ορισμένες ιδέες μεταπλάσθηκαν από τους χριστιανούς μυστικούς.

  2. Τρεχαλίτσα η Εκκλησία τα έχει όντως κάνει μαντάρα σήμερα. Μπορείς όμως να μου πεις πως ακριβώς διαμορφώνει την κοινωνία ως “πωλητής της αλήθειας”; Στην πράξη μπορείς να μου το εξηγήσεις; Εκτός από τελετές τυπικές η εκκλησία πως διαμορφώνει συνειδήσεις σήμερα στην κοινωνία; Αν ρωτήσουμε 100 νέους σήμερα από 20 ως 30 χρονών, σε τι ποσοστό το μυαλό τους επηρεάζεται από την εκκλησία, το ευαγγέλιο ή την θεολογία; 80%; Μήπως 50% ή μήπως τελικά λιγότερο από 1%; Γιατί όσο τριγυρνώ την Ελλάδα δεν γνώρισα ΚΑΝΕΝΑ νέο τριαντάρη να διαβάζει το ευαγγέλιο ή να μελετάει θεολογικά ζητήματα, ή να μελετάει την ιστορία του Βυζαντίου επειδή η εκκλησία του το “φύτεψε” στο μυαλό μέσω κάποιου είδους προπαγάνδας. Δεν λέω ότι δεν υπάρχουν και τέτοιοι, απλώς δεν έτυχε να γνωρίσω KANENAN. Τρεχαλίστσα σου έχω νέα! Το πραγματικό ιερατείο σήμερα είναι το ΕΚΔΟΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ! Εκείνοι οι βιβλιοπώληδες που έχουν στηθεί με τους πάγκους τους να πουλάνε Εθνικισμό, φανατισμό, ηλιθιότητα ή αριστερή θολοκουλτούρα. Το εκδοτικό Ιερατείο που προωθεί και τα νέα ΔΟΓΜΑΤΑ περί “Γιαχβέ του Αβραάμ”. Αυτό το ΙΕΡΑΤΕΙΟ έχει μετατρέψει το ΜΥΑΛΟ ΚΑΠΟΙΩΝ σε ΖΕΛΕΔΑΚΙ (και γι’αυτό βλέπεις εδώ στα Κατοχικά πολλές διαφωνίες) και η Εκκλησία αντιδρά με ρυθμούς χελώνας. Άρα λοιπόν Τρεχαλίστα σήμερα ποιός είναι το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ που καθιερώνει τα ΝΕΑ ΔΟΓΜΑΤΑ στην κοινωνία; Δεν είναι το Ιερό Δάσος (Hollywood); Και τι ακριβώς θεολογία και ιδεολογία προωθεί στα νέα παιδιά το Hollywood; Βυζαντινή; Χριστιανική; Θεολογική; ή μήπως ΕΩΣΦΟΡΙΚΗ (βλ. Doctor Strange);

    1. Δεν θα διαφωνήσω στο ότι και λιγότερο νέοι δεν μορφώνονται γενικά για θέματα πνευματικά , δεν μίλησα για αυτούς τους ανθρώπους , μιλάω όμως για δυστυχώς την πλειοψηφία των Ιερέων , τι πουλάνε; Πίστη , ασφάλεια κτλ για αυτούς μιλώ … επειδή ακριβώς ομως υπάρχει όλο αυτό το χάος της πληροφόρησης όπως ανέφερες για τα Τηλεοπτικά εκδοτικά ιερατεία , ακριβώς γιαυτό απομακρύνονται και οι πολλοί. Εσύ κι εγώ κι άλλοι σαν εμάς δεν πρέπει να κάνουμε κάτι; έστω να βάλουμε ένα σπόρο; ο Stranger χρόνια προσπαθεί , δεν πρέπει να βοηθήσουμε; να αφήσουμε στην άκρη το μίσος που χουμε για κάποιους που καταβροχθίζουν συνειδητά τα μυαλά και τις ψυχές των ανθρώπων; των Συνελλήνων;

      1. Αγαπητέ αν εδώ από τα Κατοχικά υπήρχε έστω ΜΙΑ καινοτόμα ιδέα για την αναμόρφωση της εκκλησίας, θα ήμουν ο πρώτος που θα την συζητούσα. Όμως τα ΚΑΤΟΧΙΚΑ ΝΕΑ ΕΤΕΡΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ως προς την Εκκλησία την οποία και “δαιμονοποιούν” (χωρίς να θέλουν να την αναμορφώσουν έστω και ριζοσπαστικά) και ταυτόχρονα ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ως προς την καθε “σαβούρα” που πουλάει το κάθε ΝΕΟ ΜΑΓΑΖΙ, κάθε σαβούρα της “νέας εποχής” που καταναλώνεται ΑΜΑΣΗΤΗ με διαφημιστικά λόγια περί “ΑΦΥΠΝΙΣΗΣ”. Πόσα άρθρα ανέβηκαν για το “Γιαχβέ του Αβραάμ” ως ΑΜΑΣΗΤΟΣ ΣΑΝΟΣ; Και από που προέκυψε αυτό το ΝΕΟ ΔΟΓΜΑ; Δεν προέκυψε από ένα ΕΚΔΟΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ που διαβάλλουν τις ιστορικές πηγές, ΧΩΡΙΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ???!!! Όχι μόνο τα Κατοχικά δεν ασκεί κριτική σε αυτό το ΙΣΧΥΡΟ ΝΕΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ (ΕΚΔΟΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ) αλλά επιπλέον ΥΙΟΘΕΤΕΙ και προβάλλει ΤΑ ΔΟΓΜΑΤΑ ΤΟΥ!!! Ο Stranger έχει ΥΙΟΘΕΤΗΣΕΙ ΠΛΗΡΩΣ τον εωσφορισμό του Doctor Strange, του Μάτριξ και κάθε άλλης Εωσφορικής Χολιγουντιανής μόδας, ως ΘΕΟΛΟΓΙΑ! Έχει υιοθετήσει το “Γιαχβέ του Αβραάμ” και την υπονομευτική αναφορά στον Ιησού ως “Χριστούλη”. Και όποιος δεν δέχεται την Υβρη…. του αποδίδεται η μομφή ότι είναι κολλημένος σε “δόγμα” ή σε “ταμπέλες” ή ότι τον “ελέγχει η εκκλησία”. Αν όμως κάποιος δέχεται ΑΜΑΣΗΤΑ ΤΑ ΝΕΑ ΔΟΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΟΥΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΣΥΜΠΤΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ ΙΣΧΥΡΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ (το Ιερό Δάσος ή Hollywood)…. είναι επειδή είναι αδογμάτιστος και ανοιχτόμυαλος!!! Κατάλαβες πως πάει το παραμύθι; Αντί λοιπόν να ρίξουμε το βλέμμα μας να ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΙΣΧΥΡΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ, σας έχουν πείσει ότι θα πρέπει να ασχολούμαστε να ποδοπατήσουμε και να Υβρίσουμε κάθε τι το ελληνοχριστιανικό, κάθε τι το Βυζαντινό κλπ. Γιατί; Επειδή ο Βυζαντινός Ελληνισμός, αν συγκριθεί με τα ΙΔΙΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΤΑΘΜΑ με την Ευρώπη ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΠΟΧΗ ήταν ασύγκριτα μπροστά από την εποχή του! Η ζωή για πρώτη φορά πήρε θεόπνευστη αξία. Λέξεις όπως νοσοκομείο, λοχοκομείο, ορφανοτροφείο κλπ. είναι κληρονομιά του Βυζαντινού Ελληνισμού. Η πρόσβαση στα νοσοκομεία ήταν…. δωρεάν! Τα ορφανά παιδιά είχαν δωρεάν εκπαίδευση! Ο Σωκράτης στην απολογία του ζήτησε δωρεάν σίτηση από το δήμο, και του έδωσαν κώνιο. Οι πρώτες χριστιανικές εκκλησίες παρείχαν για πρώτη φορά ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ (οικονομική στήριξη) στους ηλικιωμένους! Και αντί να προσπαθούμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ να ξαναθυμηθούμε το ένδοξο παρελθόν του ελληνισμού που έγινε ριζικά πιο ανθρωπιστικός (ελληνοχριστιανισμός), αντί να κάτσουμε να δούμε τι πήγε στραβά και να το διορθώσουμε…. καθόμαστε και ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΑΡΘΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ, ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ, ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΟΡΙΣΤΑ από “δήθεν ανοιχτόμυαλους”!!! ΑΠΟ ΔΗΘΕΝ ΑΔΟΓΜΑΤΙΣΤΟΥΣ!!! ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΟΜΩΣ ΤΑ ΝΕΑ “ΔΟΓΜΑΤΑ” ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ ΜΕ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ!

        1. Νομίζω πως εχεις κάτι προσωπικό με την Θέση του Στρέιντζερ , κι εκεί μονο ο ίδιος θα μπορέσει να σου απαντήσει . Είμαι υπέρ σε οτιδήποτε Ελληνικό δημιούργησε και πρόσφερε στον Κόσμο , χωρίς να ταμπελώνω !

        2. Τρεχαλίτσα δεν έχω ΚΑΝΕΝΑ προσωπικό ζήτημα με τον Stranger. Δεν τον γνωρίζω προσωπικά και δεν με γνωρίζει. Έθεσα όμως ως μείζων ζήτημα τα ΝΟΗΜΑΤΑ των τριών λέξεων: “δόγμα”, “ιερατείο” και “ταμπέλα” στο οποίο θεωρώ ότι υπάρχει τεράστια παρανόηση και είναι “καραμέλες” που χρησιμοποιείς και εσύ και γι’αυτό σχολιάζω. Και θέτω κάποια ερωτήματα πχ. (α) Ποιο είναι το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΙΣΧΥΡΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ σήμερα; (β) Ποια είναι τα ΔΟΓΜΑΤΑ που προωθεί αυτό το Ιερατείο και ποια μέσα; και (γ) Και τι σημαίνει η λέξη ΤΑΜΠΕΛΑ ή ΔΟΓΜΑ; Το θέμα μου ΔΕΝ είναι προσωπικό με κανέναν. Όταν όμως γράφεις “η εκκλησία κακά τα ψέμματα τα χει κάνει σκ@τά” αυτομάτως βάζεις μια ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΤΑΜΠΕΛΑ στην εκκλησία. Και εγώ επίσης συμφωνώ μαζί σου σε αυτό, και βάζω την ΙΔΙΑ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΤΑΜΠΕΛΑ στην σημερινή εκκλησία. Άρα, και οι δυο μας, βάζουμε ταμπέλες. Αν εγώ τώρα γράψω επιπλέον ότι “εγώ δεν βάζω ταμπέλες αλλά εσύ βάζεις”, από τη μεριά μου θα ήμουν υποκριτής. Οι αρθρογράφοι όμως των Κατοχικών, ενώ βάζουν ταμπέλες συνέχεια ισχυρίζονται ότι ΔΕΝ το κάνουν. Είναι αδύνατον ένας άνθρωπος να σκεφτεί χωρίς ταμπέλες διότι κάθε λέξη έχει μια ερμηνεία και κάθε ερμηνεία πάνω στην λέξη είναι μια μορφής ταμπέλα. Τώρα, στα πλαίσια αυτού του ιστολογίου (και δεν αναφέρομαι σε εσένα προσωπικά) τα Κατοχικά Νέα δεν βάζουν απλώς ταμπέλες, αλλά προκλητικές και ΥΒΡΙΣΤΙΚΕΣ ταμπέλες! Μέσα από συνεχόμενους προκλητικούς τίτλους στα άρθρα. Όταν πχ. ανεβαίνει άρθρο που χαρακτηρίζει τον Ιωάννη τον Χρυσόστομο ως ΒΡΩΜΟΣΤΟΜΟ στον τίτλο του…. αυτό είναι μια ΥΒΡΙΣΤΙΚΗ ΤΑΜΠΕΛΑ. Και αυτό που παρατηρώ είναι πως δεν ανέβηκε ακόμα άρθρο που να χαρακτηρίζει πχ. τον Λιακόπουλο ως Βρωμόστομο. Κατάλαβες; ΟΙ ΤΑΜΠΕΛΕΣ δηλαδή ΕΧΟΥΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ, ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΜΙΑ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΣΥΜΠΤΩΣΗ ΣΥΣΤΡΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΔΟΓΜΑΤΑ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΚΔΟΤΙΚΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ. Αυτές τις παρατηρήσεις μεταφέρω με μορφή σχολίων εδώ, στα πλαίσια ενός δημόσιου διαλόγου.

          1. Πριν μίλησα για τον εαυτό μου πως δεν με βάζω ταμπέλα πως ανήκω σε κάποιο δόγμα ή αίρεση , εσύ μπορείς να με βάλεις όποια ταμπέλα θες , είναι δικαίωμα σου .. κατάλαβες με ποια έννοια το πα;

            Τώρα εαν γίνεται καραμέλα το όλο θέμα , πρεπει να μάθουμε ποια είναι η σωστή γεύση .

  3. Και τη δουλεια εχει ακριβως η εκκλησια με τη θρησκεια;
    Και που ακριβως η θρησκεια σου απαγορευει να εκφραστεις;
    Η μεταβαση που ακριβως;
    Αν καποιος μιλησει για δεκαετια πισω παμε το πολυ στους διδυμους πυργους στη δεκαετια του 90 ειμαστε στανταρ στην εικοσαετια.
    Το ανωτερο Ον συνδεεται με το θεικο το θεικο συνδεεται αυτοματα με μια θρησκεια.
    Τα ονειρα ειναι πολυ μεγαλο θεμα και ο χρονος περιορισμενος.
    Ο διαλογισμος ειναι μια αποψη μια προσπαθεια ισως αλλα δεν ειναι παντα λυση.
    Επαφη με τη φυση εχεις θες δε θες αλλα θα πρεπει να μπορεις και να την αποδεχτεις κι ολας οπως ειναι κι οχι να τις πηγαινεις κοντρα και στη σημερον κοινωνια το 99% των ανθρωπων ειναι κατα της φυσης.

  4. Καλως ηρθες Trexalitsa….πιο κατανοητες δεν γινοταν οι σκεψεις σου. Πιο απλα δεν μπορουσες να τις εκφρασεις. Πιστευω και ο πιο αδαης…να καταλαβε. Ο χρονος κυλαει πιο γρηγορα απο το 80΄ και μετα και ειδικα απο το 97΄ ακομα πιο αισθητα. Οι δονησεις της γης εχουν αυξηθει κατακορυφα. Ειμαστε οντα συντονισμενα σε συχνοτητες. Η συχνοτητα της αντηχησης shcumann (που ειναι πηγη δημιουργιας, και ζωης του συμπαντος του πλανητη, και ολων των εμβυων οντων) απο τα 7.8 hz που ειναι το σταθερο κυμα παλμων της γης, εχει φτασει στα 12 hz. Και ειναι και μερες που φτανει στα 16 hz. Η γενια η δικη μου των 50αρηδων αλλα και η επομενη… θυμομαστε τη 10ετια του 80΄ εντελως διαφορετικα το 24ωρο πως περνουσε. Στην ουσια τωρα η διαρκεια της μερας ειναι 16 ωρες. Ειναι μεγαλο θεμα και χωραει πολυ συζητηση. Αυτα τα ολιγα προς το παρον.Και καλη αρχη στο μοιρασμα, της γνωσης σου.

    1. Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα και ναι !!!
      Μίλησα με μεγαλύτερους μου που δούλευαν στα χωράφια
      και μου λέγανε πως μεσημέριαζε και λέγανε δεν θα περάσει αυτή η μέρα;;

    2. Ο χρόνος είναι επίσης (ή μάλλον) ψυχολογικός. Συνήθως όσο μεγαλώνεις (ή νομίζεις ότι μεγαλώνεις) οι μέρες περνάνε πιό γρήγορα.
      Ηλίας Α. Λυμπέρης

  5. Όλα είναι καλά, όλα είναι καλά παρ’ όλο πού όλα είναι ένα μπέρδεμα όλα είναι καλά. Ηλίας Α. Λυμπέρης

  6. Τρεχαλιτσα συμφωνεις πως χιλιαδες χρονια τωρα προσπαθουν και κανουν τα πανα ωστε οι Ελληνες να ειμαστε κατω απο τα ορια της υπογενετικοτητας; και αν ναι μπορεις να μας πεις μερικους τροπους; σε ρωταω για να ξερω ξερω γω, ποιον διαβαζω. Εχεις προσεξει πως πλεον ολοι οι παλαιοι ειδημονες προσπαθουν να μαθουν οσο πιο πολλα μπορουν απο τα νεα γι αυτους ανησυχα πνευματα;

    1. Θα ήθελα να συμφωνήσω αλλά δεν εχω καταλάβει πλήρως τι θέλεις να πεις.
      Αν μπορείς ξαναγράψε μου καθαρά τις ερωτήσεις σου … ποιοι παλαιοί ειδήμονες; ποια νέα ανήσυχα πνεύματα;

  7. εγώ τα τελευταία 2 χρόνια συνέχεια βλέπω το 11:11 όταν βλέπω την ώρα.. και εννοώ συνέχεια.. Στο αγγλόφωνο διαδίκτυο αναφέρουν οτι σχετίζετε με ανεπτυγμένους πνευματικά ανθρώπους, δηλαδή ανάλογα με τα ταλέντα που έχει ο κάθε άνθρωπος πλέον βλέπει και ανάλογη αριθμολογία μπροστά του… όπως το 1111, 222 555

    1. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.

      ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΜΑΣ

      ΑΠΟ ΤΑ ΟΥΣΙΩΔΗ, ΦΑΝΕΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ

      ΚΑΙ ΘΝΗΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΜΑΣ.

      ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΙΣΟΡΟΠΗΣΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΟ

      ΩΚΕΑΝΟ ΑΠΟ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ

      ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΑΙΣΘΑΝΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΑΠΕΙΛΗΤΑΙ ΑΠΟ

      ΤΗΝ ΜΑΖΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΜΙΑ ΑΤΟΜΙΚΗ

      ΣΧΕΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΠΛΕΥΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΝΙΩΣΕΙ ΟΤΙ

      ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ.

      Π.Χ ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΠΡΟΣΕΧΑ

      ΤΟ 222 ΑΛΛΗ ΤΟ 2222 ΑΛΛΗ ΤΟ 1111

      ΑΛΛΗ ΤΟ 333 ΚΑΙ 4444.ΑΛΛΗ ΕΠΟΧΗ ΟΛΑ ΜΑΖΙ

      ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ.ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΟ

      ΤΙΠΟΤΑ.ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΟΙ

      ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΟ

      ΥΠΕΡΤΟΝΙΖΟΥΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ

      ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ.ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ.

  8. Ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός
    «Οι κληρικοί θα γίνουν οι χειρότεροι και ασεβέστεροι των όλων» προφητεύει για τα έσχατα χρόνια ο άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός.
    ===========
    Ο Άγιος Ιππόλυτος

    «Οι ποιμένες ως λύκοι γενήσονται. Οι ιερείς το ψεύδος ασπάσονται. Οι μοναχοί τα του κόσμου ποθήσουσιν…» γράφει για την εποχή του Αντιχρίστου ο άγιος Ιππόλυτος.
    =========
    Ο Άγιος Νείλος ο Αγιορείτης

    «Όταν πλησιάση ο καιρός της ελεύσεως του Αντιχρίστου θα σκοτισθή η διάνοια των ανθρώπων από τα πάθη της σαρκός και θα πληθυνθή σφόδρα η ασέβεια και η ανομία… Οι ποιμένες των Χριστιανών Αρχιερείς και ιερείς θα είναι άνδρες κενόδοξοι, μη γνωρίζοντες παντελώς την δεξιάν οδόν από την αριστεράν… Αι εκκλησίαι δε του Θεού θα στερηθούν ευλαβών και ευσεβών Ποιμένων και αλλοίμονον τότε εις τους εν τω κόσμω ευρισκομένους Χριστιανούς οι οποίοι θα στερηθούν τελείως την πίστιν, διότι δεν θα βλέπουν από κανένα φως επιγνώσεως…» προφητεύει ο άγιος Νείλος ο Αγιορείτης και Μυροβλύτης.
    =================
    Ο Αββάς Μωϋσής

    «Εν ταις ημέραις εκείναις… θέλουν προχειρίζεσθαι ηγούμενοι και ποιμένες άνδρες αδόκιμοι αρετής, άπιστοι… μη διακρίνοντες την δεξιάν οδόν εκ της αριστεράς, αμελείς, φιλομέριμνοι, τα πρωτεία με δώρα αρπάζοντες… μη γνωρίζοντες κατηχείν και νουθετείν το ποίμνιον… εκ της τοιαύτης δε αμελείας και καταφρονήσεως των ποιμένων απολούνται οι αδελφοί…» προφητεύει και ο Αββάς Μωϋσής.
    =============
    Ο Άγιος Κύριλλος

    «Αλλά ζητάμε δικό μας σημείο της παρουσίας του Κυρίου. Εμείς οι εκκλησιαστικοί ζητάμε εκκλησιαστικό σημείο, και ο Κύριος λέγει· “και τότε θα σκανδαλισθούν πολλοί και θα παραδώσουν ο ένας τον άλλο και θα μισήσουν ο ένας τον άλλο” (Ματθ. Κ’ , ις’ ). Αν ακούσεις ότι, επίσκοποι στρέφονται εναντίον επισκόπων, και κληρικοί εναντίον κληρικών, και λαοί εναντίον λαών, και φτάνουν μέχρι να χυθεί αίμα, να μην ταραχθείς. Διότι κάτι τέτοιο είναι ήδη γραμμένο»
    =======
    Ο Αββάς Παμβώ

    Ερώτησε κάποτε ένας μοναχός τον αββά Παμβώ:
    «Αλήθεια γέροντα, θα αλλάξουν οι συνήθειες και οι παραδόσεις των χριστιανών (στα έσχατα χρόνια) και δεν θα υπάρχουν ιερείς στις εκκλησιές;»

    Και ο Γέροντας απάντησε:
    «Εκείνο τον καιρό θα ψυχραθεί η αγάπη των πολλών και θα πέσει μεγάλη θλίψη. Θα γίνουν επιδρομές εθνών. Μετακινήσεις λαών, αστάθεια στους βασιλείς, ανωμαλία στους κυβερνήτες, οι ιερείς θα γίνουν άσωτοι και οι μοναχοί θα ζουν με αμέλεια. Οι ηγούμενοι θα αδιαφορούν για τη δική τους σωτηρία αλλά και του ποιμνίου τους. Θα είναι όλοι τους πρόθυμοι και πρώτοι στα τραπέζια και εριστικοί. Οκνηροί στις προσευχές αλά πρόθυμοι στην καταλαλιά, έτοιμοι για κατηγορία. Δεν θα θέλουν ούτε να μιμούνται ούτε αν ακούνε βίους και λόγους Γερόντων, αλλά κυρίως θα φλυαρούν και θα λένε “αν ζούσαμε κι εμείς στις μέρες τους, θα αγωνιζόμασταν και εμείς”. Οι επίσκοποι πάλι των καιρών εκείνων θα δείχνουν δουλικότητα προς τους ισχυρούς, θα βγάζουν τις αποφάσεις ανάλογα με τα δώρα που θα παίρνουν και δεν θα υπερασπίζονται τους φτωχούς, όταν θα κρίνονται. Θα θλίβουν τις χήρες και θα καταταλαιπωρούν τα ορφανά. Ακόμη θα εισχωρήσει και στον λαό απιστία, ασωτία, μίσος, έχθρα, ζήλεια, φιλονικία, κλεψιά, μέθη, έξαλλες διασκεδάσεις, μοιχεία, πορνεία, φόνοι και διαρπαγές».

    Είπε τότε ο αδελφός: «Και τί θα μπορεί να κάνει κανείς σε τέτοιους δύσκολους καιρούς;»
    Και ο Γέροντας απάντησε:
    «Παιδί μου, σε τέτοιες ημέρες θα σωθεί εκείνος που θέλει και προσπαθεί να σώσει την ψυχή του και αυτός θα ονομαστεί μέγας στη Βασιλεία των Ουρανών».

  9. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΤΡΕΧΑΛΙΣΑ,ΔΙΑΦΩΝΩ

    ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ

    ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ

    ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΜΕ ΚΑΘΑΡΗ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ.

    Ο ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΑΝΑΤΟΛΙΤΙΚΟ ΕΙΣΑΓΟΜΕΝΟ

    ΠΑΝΑΡΧΑΙΟ ΥΠΟΠΡΟΙΟΝ, ΜΕΤΑΛΑΣΕΙ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ

    ΣΕ ΦΥΤΑ .ΕΙΝΑΙ ΕΥΧΗΣ ΕΡΓΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ

    ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ ΟΛΗ Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ

    ΤΟ ”ΡΙΞΕΙ” ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟ!

    Ο ΔΥΤΙΚΟΣ ΥΠΟΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ,ΜΑΣ ΑΝΑΤΡΕΦΕΙ ΣΑΝ

    ΖΩΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ,

    ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

    ΕΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΕΤΑΛΑΧΘΟΥΜΕ ΣΕ ΦΥΤΑ.ΔΕΝ ΤΟΝ

    ΧΑΛΑΕΙ ,ΙΣΑ ΙΣΑ.

  10. ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΤΡΕΧΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΩΡΕΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΕΧΟΥΝ ΛΙΓΟΣΤΕΨΕΙ.ΤΟ 24ΩΡΟ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΣΧΕΔΟΝ 1ΩΡΟ ΜΕ 18ΩΡΟ.ΝΑΙ.ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.ΟΤΙ ΤΡΕΧΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ.ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΠΡΑΚΤΙΚΑ;ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ,ΑΝ ΤΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΡΟΛΟΓΙΑ ΔΟΥΛΕΥΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ,ΘΑ ΒΛΕΠΑΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΑ.ΑΠΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΗΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ,ΑΡΑ ΚΑΤΙ…,ΙΣΩΣ ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ,ΕΠΙΡΕΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΡΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ;ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΑΔΥΝΑΤΟ.ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΚΛΑΣΙΚΟ ΗΧΟ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟΔΕΙΚΤΗ ΘΑ ΤΟΝ ΑΚΟΥΓΑΜΕ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΑΝ ΑΥΤΟΜΑΤΟ….,ΓΡΗΓΟΡΑ.ΕΝΩ ΑΥΤΟΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΙΔΙΩΣ.ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΠΑΙΔΙΑ.ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ.

  11. Οι ορθόδοξοι έχουν την μοναδική αλήθεια. Το ίδιο πιστεύουν καί οι αλλόθρησκοι καί οι άθεοι για την δικιά τους μοναδική αλήθεια.

    Ηλίας Α. Λυμπέρης

      1. Αυτή, ίσως, είναι η δικιά σου αλήθεια καί δεν είναι κατακριτέο να είσαι απόλυτος σ’αυτή.

        Αν θές προσπάθησε να την επιβάλεις καί σε άλλους.__
        Η αλήθεια είναι αυτή πού ισχύει παντού ακόμα καί εκεί πού δεν την αναγνωρίζουν.
        Ηλίας Α. Λυμπέρης

        1. ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΑΛΛΩ ΣΕ

          ΚΑΝΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΟΥ.ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ

          ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΨΑΞΕΙ

          ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΑΡΕΙ ΣΤΑ

          ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ.

          ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!

          1. Εσύ την συνάντησες καί ελευθερώθηκες, συγχαρητήρια.
            Ηλίας Α. Λυμπέρης

  12. ΟΤΑΝ Ο ΘΕΟΣ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΦΤΑΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟΝ ΟΓΔΟΟ [ 8 = 2 ΕΙΣ ΤΗΝ 3 = 23 ] ΑΙΩΝΑ ΒΑΖΕΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΦΩΝΕΙ…ΑΥΤΟΣ Ο ΑΙΩΝΑΣ [ ΧΙΛΛΙΕΤΙΑ ] ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΣΕ ΑΜΑΡΤΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΘΑ ΤΟΝ – ΚΟΨΩ – ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΣ ΑΜΕΣΩΣ ΓΥΡΙΖΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟ ΜΙΧΑΗΛ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΑΤΑΖΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Η – ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΕΩΣ – [ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ] ΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ……ΣΕ ΓΗΙΝΟ ΧΡΟΝΟ ΑΣΥΤΟ ΣΥΝΕΒΕΙ ΤΟ 1992 [ ΜΙΑ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΣΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΟΓΔΟΟΥ ΑΙΩΝΑ… 5508 Π.Χ. [ ΑΠΟ ΑΔΑΜ ] ΣΥΝ 7.500 ΧΡΟΝΙΑ = 1992 …ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ Η ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΧΑΛΑΣΜΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΑΛΜΑΤΙΚΕΣ ΑΚΤΕΣ = Η ΚΡΟΑΤΙΑ ]…ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΟΜΕΥΣΗ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΕΠΑΝΕΛΛΕΙΜΕΝΩΣ ΠΡΟΣΤΙΘΕΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΕΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΚΑΘΕ ΛΙΓΑ ΕΤΗ ΧΩΡΙΣ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΗΓΕΙ ΤΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΛΟΓΟ…ΖΟΥΜΕ ΗΔΗ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ…ΠΡΩΤΟ ΣΗΜΑΔΙ ΠΟΥ ΗΔΗ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΝΤΟΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ [ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΕΙ ΗΔΗ ΕΠΤΑ ΦΟΡΕΣ ΠΙΟ ΦΡΗΓΟΡΑ ]…ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΗΜΑΔΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ… ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΣΗΜΑΔΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΟΥΛΙΩΝ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΡΠΕΤΩΝ… ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

  13. Ο/Η Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» λέει:

    http://www.oodegr.com/oode/theos/yios/proswpo_yiou_genika_1.htm

    3. Ο Ιησούς στην ιστορία

    Ο Ιησούς Χριστός γεννήθηκε, σύμφωνα και με τον μεγάλο ιστορικό και γιατρό της Πρώτης Εκκλησίας Λουκά, στα χρόνια του αυτοκράτορα Οκταβιανού Αυγούστου (31 π.Χ. – 14 μ.Χ.). Σ’ αυτόν αναφέρονται οι τέσσερις ευαγγελιστές Ματθαίος, Μάρκος, Λουκάς και Ιωάννης, οι επιστολές της Καινής Διαθήκης και εκείνες του αποστόλου Παύλου. Αλλά και οι ιστορικοί: Ιώσηπος (Ιουδαίος), Τάκιτος και Σουετώνιος (Ρωμαίοι), Πλίνιος ο νεώτερος (110 μ.Χ.), διοικητής της Βιθυνίας, το εβραϊκό Ταλμούδ, ο ειδωλολάτρης Θαλλός (55 μ.Χ.), καθώς και οι αιρετικές πρωτοχριστιανικές ομάδες. Ο Ιώσηπος αναφέρει ότι ο Ιησούς υπήρξε ‘παραδόξων έργων ποιητής’, ότι δηλαδή έκανε μεγάλα θαύματα και σημεία ανάμεσα στο λαό, όπως τα περιγράφουν και οι ευαγγελιστές, ενώ ο Πλίνιος αναφέρει σε επιστολή του προς τον αυτοκράτορα Τραϊανό ότι οι χριστιανοί λάτρευαν τον Χριστό ως Θεό, μόλις 10 χρόνια μετά τη συγγραφή του 4ου ευαγγελίου. Το Ταλμούδ τέλος ερμηνεύει, από την πλευρά των Ιουδαίων, τη θαυματουργική δράση του Ιησού ως μαγεία, ενώ δέχεται χωρίς ενδοιασμούς την ιστορική του ύπαρξη. Ακόμη και ο Κέλσος, ο αρνητής πλατωνικός φιλόσοφος του β’ μισού του 2ου αιώνα, δεν αμφέβαλε για την ιστορικότητα του Χριστού, αν και επιτίθεται στο έργο του «Αληθής Λόγος» κατά της διδασκαλίας της Εκκλησίας και εναντίον των θαυμάτων του Κυρίου. Ο Λουκιανός, από τα Σαμόσατα της Συρίας (125-195 μ.Χ.), σοφιστής του 2ου μ.Χ. αιώνα, αναφέρει ότι ο «πρώτος νομοθέτης» των χριστιανών, «ο ανεσκολοπισμένος εκείνος σοφιστής», σταυρώθηκε στην Παλαιστίνη, επειδή δίδαξε μια νέα θρησκεία στον κόσμο (στο έργο του ‘Περί της Περεγρίνου τελευτής’). Τέλος, ολόκληρη σειρά αιρετικών των πρωτοχριστιανικών χρόνων δεν αμφισβήτησαν ποτέ την ιστορικότητα του Ιησού Χριστού, όπως οι Γνωστικοί (Βασιλείδης, Σατουρνείλος, Βαλεντίνος) ο Μαρκίωνας, ο Μάνης, ο Μοντανός κ.α. (βλ. και Λεωνίδου Κ. Διαμαντόπουλου: ‘Ιησούς ο Χριστός, ως ιστορική προσωπικότης’, εκδ. ‘Ο Σωτήρ’, Αθ. 1996).

    Το ερώτημα ‘γιατί δεν ασχολήθηκαν περισσότεροι ιστορικοί στην εποχή Του με τον Χριστό;’, απαντάται ικανοποιητικά αν αναλογιστούμε ότι, στα χρόνια των αποστόλων Του, ο αριθμός των Ιουδαίων στη ρωμαϊκή αυτοκρατορία έφτανε μέχρι και τα πέντε εκατομμύρια, ενώ οι χριστιανοί αριθμούνταν σε μερικές χιλιάδες μόνο. Όχι μόνο λοιπόν αρκετοί ιστορικοί της εποχής δεν έδωσαν σημασία, αρχικά, σε ένα κίνημα που δεν διέφερε στα μάτια τους από τα τόσα πνευματικά και επαναστατικά κινήματα των χρόνων τους, αλλά και πολλοί εξ αυτών αντιπαθούσαν το Ιουδαϊκό έθνος, ενώ απέφευγαν να αναφέρουν ακόμη και το όνομά του. Συν τω χρόνω αυξάνονται και οι ιστορικές μαρτυρίες για τη ζωή και διδασκαλία του Ιησού (βλ. και Ανδρέα Κεφαλληνιάδη: ‘Μια τάξη γεμάτη απορίες’, εκδ. ‘Φωτοδότες’).

  14. Ο/Η Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» λέει:

    http://katohika.gr/autognosia/panta-gar-fisei-exei-ti-theion/#comment-353842

    Το μεγαλείο του Χριστού έγκειται στην άκρα Ταπείνωσή Του να κενωθή όχι μόνο από την Δόξα Του, με το να γεννηθή ως άνθρωπος, αλλά και με το να κενωθή από τις ιδιότητες της αναμάρτητης ανθρωπίνης φύσεώς Του και να ενεργήση τα αδιάβλητα πάθη μας.

    Το μεγαλείο του Χριστού έγκειται στην άφατη αγάπη Του για μας, στον πόθο Του για τη σωτηρία και Ανάστασή μας. Ότι για χάρη μας και μόνο για χάρη μας, χωρίς να έχη καμμιά ανάγκη, έκανε για μας τα πάντα. Γεύθηκε εκουσίως την πείνα μας, τη δίψα μας, την κούρασή μας, τους πόνους μας, μάτωσε και τελικά γεύθηκε τον θάνατο για να μας «οδοποιήση την ζωήν», για να κατασκευάση δρόμο στην καρδιά του θανάτου, που να οδηγεί στην Ανάσταση και στην Αιώνια Ζωή. Γι’ αυτό η Εκκλησία μας συνεχώς τονίζει ότι το Πάθος του Χριστού είναι εκούσιον.

    Αυτή είναι η Διάβαση, που λέγεται Πάσχα. Αυτή είναι η Διάβαση «εκ του θανάτου εις την Ζωήν». Αυτή η Διάβαση είναι ο Χριστός, γι’ αυτό ο Απόστολος Παύλος μας παραγγέλλει «ίνα επακολουθήσωμεν τοις ίχνεσιν Αυτού». Μόνο πατώντας στα χνάρια του Χριστού, μόνο πίσω από τον Χριστό, πίσω Του επακριβώς, όπως με λεπτομέρειες μας καθοδηγεί η Εκκλησία μας, θα απαλλαγούμε από τον φόβο του Θανάτου και θα νοιώσουμε την αληθινή χαρά, που τεντώνει το συρρικνωμένο από την κατάθλιψη στέρνο του σώματος αλλά και της ψυχής μας.

    Βαδίζοντας πίσω από τον Χριστό, δηλαδή ζώντας τη Ζωή Του, δεν υπάρχει τίποτα και κανείς να μας φοβίζη, αφού θάνατος πια δεν υπάρχει, «θάνατος ουκέτι κυριεύει».

    Να, γιατί το Πάσχα είναι ο Χριστός. Να, γιατί χωρίς να συζήσουμε με τον Χριστό, χωρίς να ζήσουμε τα αδιάβλητα πάθη μας, την πείνα μας, τη δίψα μας, την κούρασή μας, τις πληγές μας, τους πόνους μας και τον θάνατό μας με τον νου και την ψυχή μας προσηλωμένα στον Χριστό, με την καρδιά μας στον Χριστό, δεν θα βρούμε ποτέ, μα ποτέ, ανάπαυση!

    1. Ο/Η Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» λέει:

      Το Πάσχα είναι ο Χριστός

      Το μεγαλείο του Χριστού έγκειται στην άκρα Ταπείνωσή Του

      Πρωτοπρ. Βασίλειος Ε. Βολουδάκης

      Πηγή: Δημοσιεύθηκε στο Ενοριακό Έντυπο του Αγ. Νικολάου Πευκακίων «ΕΝΟΡΙΑΚΗ ΕΥΛΟΓΙΑ» Αριθμ. Τεύχους 45 ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2006.

      “Ου θέλω δε υμάς αγνοείν, αδελφοί, ότι οι πατέρες ημών πάντες υπό την νεφέλην ήσαν, και πάντες δια της θαλάσσης διήλθον, 2 και πάντες εις τον Μωϋσήν εβαπτίσαντο εν τη νεφέλη και εν τη θαλάσση, 3 και πάντες το αυτό βρώμα πνευματικόν έφαγον, 4 και πάντες το αυτό πόμα πνευματικόν έπιον· έπινον γαρ εκ πνευματικής ακολουθούσης πέτρας, η δε πέτρα ην ο Χριστός. ” (Α΄ Κορ. 10/ι: 1-4). “αγνοείτε ότι όσοι εβαπτίσθημεν εις Χριστόν Ιησούν εις τον θάνατον αυτού εβαπτίσθημεν;” (Ρωμαίους 6/ς: 3).

      Συνηθίσαμε να μεταφράζουμε απλώς τη λέξη «Πάσχα» από την Εβραϊκή γλώσσα στην Ελληνική, που σημαίνει «Διάβαση», χωρίς να επιμένουμε στην ερμηνεία του νοήματος που κρύβεται πίσω απ’ αυτή τη λέξη και γι’ αυτό δεν συνειδητοποιούμε το βαθύτερο νόημά της, αφού, τελικά, δεν την ταυτίζουμε με ένα Πρόσωπο. Το Πρόσωπο του Χριστού.

      Ο άγιος Απόστολος Παύλος με την κατηγορηματική του διατύπωση «Και γαρ το Πάσχα ημών υπέρ ημών ετύθη Χριστός» (1 Κορ. 5, 7), δεν μας αφήνει κανένα περιθώριο να απομακρυνθούμε από το Πρόσωπο του Χριστού, γιατί το Πρόσωπο Αυτό είναι το Κλειδί των Μυστηρίων της ανθρωπίνης φύσεως. Με άλλα λόγια, «η ζωή (ημών) κέκρυπται συν τω Χριστώ εν τω Θεώ» (Κολ. 3,3) και γι’ αυτό, χωρίς τον Χριστό, κανείς άνθρωπος δεν θα μπορέση ποτέ να γνωρίση βαθειά την ύπαρξή του, να ξεκλειδώση τα στενάχωρα σπλάγχνα του, να αξιοποιήση τον εαυτό του και να αποκτήση την πολυπόθητη ειρήνη και τη χαρά.

      Το Πρόσωπο του Χριστού πολέμησε απ’ αρχής ο Διάβολος με τις διάφορες αιρέσεις, που έχουν όλες κέντρο και σκοπό να αλλοιώσουν και να νοθεύσουν τον Αληθινό Χριστό και να τον διδάξουν στους ανθρώπους αλλοιωμένον, κάλπικον, πραγματικόν «Ψευδόχριστον». Γι’ αυτό, η αγία μας Εκκλησία παρουσιάζει συνεχώς στους πιστούς το Αληθινό Πρόσωπο του Χριστού γιατί πρέπει όλοι μας να συνειδητοποιήσουμε ότι το Πρόσωπο του Χριστού είναι και το πρόσωπο της ανθρωπίνης φύσεως και όχι, όπως πολλοί νομίζουν, το πρόσωπο του καθενός μας.

      Η ανθρώπινη φύση μας δεν είναι απρόσωπη, ώστε να δικαιολογήται ο καθένας μας να την λειτουργή με το τάχα δικό του πρόσωπο, με τον δικό του αυθαίρετο τρόπο. Μια τέτοια ανθρώπινη φύση θα ήταν κατάρα, χωρίς καμμιά προοπτική σχέσεως και επικοινωνίας των ανθρώπων μεταξύ τους, χωρίς προοπτική ενότητος και αγάπης, αφού με την αυθαιρεσία τους ποτέ δεν θα μπορούσαν να συμπέσουν και να συμπλεύσουν τόσες -όσες η ανθρωπότητα- ανθρώπινες υπάρξεις.

      Η ανθρώπινη φύση δεν έχει ανθρώπινο πρόσωπο για να μην υποτιμηθή. Γιατί υποτίμησή της θα ήταν το να υποστασιάζεται σε κάθε ανθρώπινη ατομικότητα= μικρότητα. Η ανθρώπινη φύση έχει Πρόσωπο, το Πρόσωπο του Θεού Λόγου, ώστε να ανυψωθή και να αξιοποιηθή στο έπακρον αλλά και για να διατηρηθή αιωνίως, εφ’ όσον ο Θεός Λόγος, που είναι το Πρόσωπό της, δεν είναι θνητός αλλά ως φύσει Θεός έχει «αθανασίαν, φώς οικών απρόσιτον» (1 Τιμ 6,16).

      Φαίνεται πως δεν έχουμε δώσει όση θα έπρεπε σημασία στην διατύπωση της Αγίας Γραφής ότι ο άνθρωπος πλάσθηκε «κατ’ εικόνα Θεού» και όχι ως Εικόνα Θεού, γι’ αυτό και κάνουμε συνεχώς λόγο για το ανθρώπινο πρόσωπο σαν να είναι κάτι το αυθύπαρκτο, ανεξάρτητο και με δικαιώματα αυθαιρεσίας και διακινδυνεύσεως. Συγχέουμε το αυτεξούσιο, που μας έδωσε ο Θεός, με το πρόσωπο, όμως κάνουμε μεγάλο λάθος.

      Εμείς οι άνθρωποι πλασθήκαμε «κατ’ εικόνα Θεού» κατ’ εικόνα του Χριστού, «ός εστιν Εικών Θεού» (2 Κορ. 4,4). Ο Χριστός είναι η Εικόνα του Θεού. Εμείς οι άνθρωποι, πλασθήκαμε εικόνα της Εικόνος, δηλαδή, «κατ’ εικόνα» «του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, του Μεγάλου Θεού και Σωτήρος, της ελπίδος ημών· «ός εστιν Εικών της (του Πατρός) αγαθότητος, σφραγίς ισότυπος, εν εαυτώ δεικνύς τον Πατέρα» (Μ. Βασίλειος).

      Για να μιλήσουμε απλά, τελικά δεν υπάρχει ανθρώπινο πρόσωπο που εκ φύσεως μας ανήκει, αλλά το Πρόσωπο του Θεού Λόγου ως Πρόσωπο-Υπόσταση της ανθρωπίνης φύσεως δίδει «κατά χάριν» πρόσωπο σε εκείνους που προσπαθούν να μένουν ενωμένοι μαζί Του δια των Μυστηρίων της Εκκλησίας και της θελήσεώς τους να ενεργούν την ανθρώπινη φύση τους, όπως την ενήργησε ο Χριστός κατά την επίγεια ζωή Του. Μόνο αυτούς ο Θεός αναγνωρίζει, αυτοί μόνο έχουν “πρόσωπο”, οι άλλοι μακρυά από τον Χριστό γίνονται απρόσωποι, αγνώριστοι και γι’ αυτό ο Θεός τους λέει: «ουκ οίδα υμάς».

      * * *

      Άν επιχειρήσουμε να συναναστραφούμε νοερά τον Χριστό και να συζήσουμε με Αυτόν, θα διαπιστώσουμε μέσα από τα ιερά κείμενα, που μας εξασφαλίζουν αυτή τη δυνατότητα, ότι ο Χριστός δεν ήλθε στη γη για να παγιδευθή στους περιορισμούς της πεπτωκυίας φύσεώς μας και να παρασυρθή στην ανθρώπινη περιπέτεια της διακινδυνεύσεως κάνοντας κατορθώματα ως άνθρωπος, όπως τον λανσάρουν κάποιοι σύγχρονοι θεολόγοι για να δικαιολογήσουν τη ροπή τους στον “τυχοδιωκτισμό”, οδηγώντας τους ανθρώπους σε μια ατέρμονη και επικίνδυνη περιπέτεια. «Ο Χριστός δεν ήλθε στη γη για να αγωνισθή, ούτε για να δοκιμάση τις δυνάμεις Του και να αναδειχθή τροπαιοφόρος και νικητής. Ήλθε επι της γης αναδεδειγμένος νικητής για να μας σώση. Όχι για να διακινδυνεύση αγωνιζόμενος κατά της αμαρτίας και της φθοράς της ανθρωπίνης φύσεώς Του»1.

      Ο Χριστός, όπως ομολογεί η Εκκλησία μας, από τη στιγμή της συλλήψεώς Του στην κοιλία της Θεοτόκου ένωσε στο Θείο Του Πρόσωπο την ανθρώπινη φύση και έτσι η ανθρώπινη φύση του Χριστού «εξ άκρας συλλήψεως» εθεώθη. Δεν γεννήθηκε πρώτα ως απλός και κοινός άνθρωπος και κατόπιν ενώθηκε με την ανθρωπίνη φύση Του ο Θεός, όπως πιστεύουν οι αιρετικοί, αρνούμενοι να ονομάσουν την Παναγία μας Θεοτόκον, αποκαλώντας την μόνο «Χριστοτόκον», αλλά ήλθε επι της γης Θεάνθρωπος, με ενωμένες στο Θείο Πρόσωπό Του και την Θεία και την ανθρώπινη φύση, οι οποίες μετέδιδαν τα ιδιώματά τους η μία φύση στην άλλη.

      Ως Θεάνθρωπος ο Χριστός, με θεωμένη την ανθρωπίνη φύση Του, δεν υπέκειτο αναγκαστικα στα «αδιάβλητα ανθρώπινα πάθη» (=ακατηγόρητα πάθη, τα οποία αυτά καθ’ εαυτά δεν είναι αμαρτία αλλά τεκμήρια ελλείψεις θεώσεως και συνεπώς ήσαν προ Χριστού εμπόδια για τη σωτηρία και την Ανάστασή μας από τον θάνατο), στα οποία υποκείμεθα εμείς οι άνθρωποι λόγω της πτώσεώς μας από τον Παράδεισο. Δηλαδή δεν υπέκειτο αναγκαστικά ο Χριστός στην πείνα, στη δίψα, στην κόπωση, στην αιμάτωση, στον θάνατο. Όμως, παρ’ ότι δεν υπέκειτο σ’ αυτά αναγκαστικά και υποχρεωτικά, τα ενήργησε κατά την επίγεια ζωή Του όποτε και όσο ήθελε, για να προσλάβη επάνω Του το επιτίμιό μας και έτσι, ενώ μέχρι τότε, όποιος άνθρωπος υπέκειτο στα «αδιάβλητα πάθη» οδηγείτο σταδιακά στον θάνατο, από τον οποίον δεν υπήρχε επιστροφή και ανάσταση, με το να ενεργήση εκουσίως τα αδιάβλητα πάθη μας ο Χριστός και δια της ενεργείας αυτών να φθάση μέχρι τον θάνατο, άνοιξε για όλο το ανθρώπινο γένος ο δρόμος της αναστάσεως αφού δεν ήταν δυνατόν να κρατηθή «υπό του θανάτου ο Αρχηγός της Ζωής»!

      Συνεπώς, το μεγαλείο του Χριστού δεν έγκειται στο ότι νίκησε την αμαρτία, όπως ισχυρίζονται πολλοί, υποβιβάζοντας τον Χριστό στο επίπεδο του «υπό παθών ενοχλουμένου ανθρώπου>, που με την ηθική του νίκησε την αμαρτία, αποπροσανατολίζοντας έτσι τους ανθρώπους από τον Αληθινό Χριστό, διότι ο Χριστός και Αναμάρτητος ήλθε επι της γης και ως Ενωμένος κατά την ανθρωπίνη φύση Του, με το Θείο Του Πρόσωπο ήταν αμετακίνητος προς την αμαρτία.

      Το μεγαλείο του Χριστού έγκειται στην άκρα Ταπείνωσή Του να κενωθή όχι μόνο από την Δόξα Του, με το να γεννηθή ως άνθρωπος, αλλά και με το να κενωθή από τις ιδιότητες της αναμάρτητης ανθρωπίνης φύσεώς Του και να ενεργήση τα αδιάβλητα πάθη μας.

      Το μεγαλείο του Χριστού έγκειται στην άφατη αγάπη Του για μας, στον πόθο Του για τη σωτηρία και Ανάστασή μας. Ότι για χάρη μας και μόνο για χάρη μας, χωρίς να έχη καμμιά ανάγκη, έκανε για μας τα πάντα. Γεύθηκε εκουσίως την πείνα μας, τη δίψα μας, την κούρασή μας, τους πόνους μας, μάτωσε και τελικά γεύθηκε τον θάνατο για να μας «οδοποιήση την ζωήν», για να κατασκευάση δρόμο στην καρδιά του θανάτου, που να οδηγεί στην Ανάσταση και στην Αιώνια Ζωή. Γι’ αυτό η Εκκλησία μας συνεχώς τονίζει ότι το Πάθος του Χριστού είναι εκούσιον.

      Αυτή είναι η Διάβαση, που λέγεται Πάσχα. Αυτή είναι η Διάβαση «εκ του θανάτου εις την Ζωήν». Αυτή η Διάβαση είναι ο Χριστός, γι’ αυτό ο Απόστολος Παύλος μας παραγγέλλει «ίνα επακολουθήσωμεν τοις ίχνεσιν Αυτού». Μόνο πατώντας στα χνάρια του Χριστού, μόνο πίσω από τον Χριστό, πίσω Του επακριβώς, όπως με λεπτομέρειες μας καθοδηγεί η Εκκλησία μας, θα απαλλαγούμε από τον φόβο του Θανάτου και θα νοιώσουμε την αληθινή χαρά, που τεντώνει το συρρικνωμένο από την κατάθλιψη στέρνο του σώματος αλλά και της ψυχής μας.

      Βαδίζοντας πίσω από τον Χριστό, δηλαδή ζώντας τη Ζωή Του, δεν υπάρχει τίποτα και κανείς να μας φοβίζη, αφού θάνατος πια δεν υπάρχει, «θάνατος ουκέτι κυριεύει».

      Να, γιατί το Πάσχα είναι ο Χριστός. Να, γιατί χωρίς να συζήσουμε με τον Χριστό, χωρίς να ζήσουμε τα αδιάβλητα πάθη μας, την πείνα μας, τη δίψα μας, την κούρασή μας, τις πληγές μας, τους πόνους μας και τον θάνατό μας με τον νου και την ψυχή μας προσηλωμένα στον Χριστό, με την καρδιά μας στον Χριστό, δεν θα βρούμε ποτέ, μα ποτέ, ανάπαυση!

  15. ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΕΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΣΟΥΒΑΛΙΑΣΜΑ…
    ΚΑΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΙΕΡΑΤΕΙΟ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ…ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΤΣΟΥΒΑΛΙΑΖΕΙ ΛΕΣ ΚΑΙ ΞΕΡΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ Ή ΤΟΝ ΛΑΟ ΠΟΥ ΑΠΑΡΤΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ!
    ΕΙΣΤΕ ΑΣΤΕΙΟΙ ΚΑΙ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΙ…ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΠΟΛΛΑΚΙΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕ ΟΣΑ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΖΕΤΕ, Η ΛΕΞΗ ΑΙΡΕΣΗ ΩΧΡΙΑ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ.
    ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΑΣ…ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΨΟΦΗΣΕΤΕ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ Ο ΘΕΟΣ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΛΕΣΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ…
    ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΔΙΠΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΓΕΛΑΩ!
    ΑΥΤΑ.

    1. Αμά εσύ δεν μπορείς να καταλάβεις τι εννοούμε όταν λέμε ιερατείο, τότε εμείς τι φταίμε;
      ΙΕΡΑΤΕΙΟ = ΤΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ, ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΕΚ ΤΟΥ ΚΛΗΡΟΥ ΠΟΥ ΑΣΚΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΡΟΗ! Όταν λέμε ιερατείο, δεν εννοούμε τους ιερείς όλους και τον λαό που πιστεύει…Έλεος!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek