Οι απαιτούμενες αυτές συνθήκες, θα λέγαμε εμείς, συνθέτουν μια ιερή γεωμετρία. Ενα μυστικιστικό κύβο, όπου ο χώρος αποτελεί τα σημεία του, οι αποστάσεις μεταξύ των σημείων το (χρονικό) διάστημα, και οι άνθρωποι το περιεχόμενο με το οποίο γεμίζει ο κύβος – που γεμίζει και αδειάζει την αίθουσα του χορού, όπως η ανάσα που γεμίζει και αδειάζει τα πνευμόνια (Al-La). Στο κέντρο αυτού του κύβου βρίσκεται ο δερβίσης, που σταυρικά με το σώμα του ενώνει τα τέσσερα σημεία (με όλα τα σημεία να εφάπτονται στον πυρήνα του σχήματος μας, την καρδιά του χορευτή), ενώ ο ίδιος κινείται περιστροφικά διαγράφοντας δυο κύκλους, έναν περιμετρικά και έναν γύρω από τον εαυτό του. Η διπλή αυτή πορεία που ομοιάζει την πλανητική τροχιά είναι η κίνηση του Εγώ γύρω από τον Εαυτό, και η περιφορά του Εαυτού γύρω από τον Θεό. Εκείνος είναι το κοσμικό κέντρο που μας έλκει με την βαρύτητα της αγάπης Του.
Ο Ρουμί θα γράψει σχετικά: «Είμαι γεμάτος μεγαλοπρέπεια όταν περιστρέφομαι με την αγάπη σου. Μοιάζει σαν να περιστρέφομαι γύρω σου, όμως όχι, περιστρέφομαι γύρω από τον εαυτό μου».
Who is who: Ο Γιώργος Ιωαννίδης είναι ψυχολόγος (Ba Psychology, Ma Psychoanalysis), συγγραφέας (έξι βιβλίων πάνω στον εσωτερισμό και την φιλοσοφία, όπως το «Ο Δρόμος του Βουβαλιού: Η Σοφία του Ζεν μέσα από 10 Εικόνες», «Δαίμονες: Οι Σκοτεινοί Αγγελοι» κ.α.), καθηγητής Ψυχολογίας στο Life Therapy Academy και διευθυντής των εκδόσεων Δαιδάλεος. Από τις εκδόσεις Δαιδάλεος κυκλοφορεί η μελέτη του «Το Πρόσωπο του Ιησού ως Αρχέτυπο του Ανθρώπου». Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε τον προσωπικό του ιστότοπο www.apophenia.gr.
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice