Διαφημίσεις

Κάποιο αναρχικό σύνθημα σε τοίχους έγραφε κάτι που κάνουν τρισεκατομμύρια μύγες σε όλο τον κόσμο παροτρύνοντας αυτόν που διαβάζει το σύνθημα να κάνει το ίδιο.

Για κάποιους αηδιαστικό, για άλλους γελοίο κι όμως έκρυβε μια αλήθεια. Ας  αναρωτηθεί ο καθένας από εμάς πόσες φορές στη ζωή του συμπεριφέρεται σαν μέρος μιας «μάζας», σαν αρκούδα που χορεύει όπως  χτυπά το ντέφι ο γύφτος.

Ας αναρωτηθεί πόσες φορές δεν μίσησε κάποιον μόνο και μόνο επειδή κάπου κάποτε έκανε κάτι που δεν κάνει …….όλος ο κόσμος.  Και αν δεν μίσησε τον  βομβάρδισε με κοινότοπες συμβουλές για να τον επαναφέρει σε τάξη.  Για να χορέψει με το ρυθμό που προστάζει ο αρκουδιάρης που χτυπά το ντέφι.   Και τι ειρωνεία!!!!!!  Είναι ο ίδιος που κάποτε ήταν στην άλλη όχθη του ποταμού, που σε μια στιγμή χαλάρωσης και διαύγειας έκανε κάτι που δεν κάνει όλος ο κόσμος, είπε κάτι που δεν λέει  όλος ο κόσμος και δέχτηκε ένα τσουνάμι κοινότοπες συμβουλές και «πρέπει» και μπήκε στο κοπάδι και χορεύει στους μονότονους  ρυθμούς   όπως προστάζει αυτός που χτυπά το ντέφι και χορεύει και χορεύει και χορεύει.

Αποτέλεσμα εικόνας για απρόσωπος κόσμος γαιτης

Ποιος είναι ο «αρκουδιάρης»;  Δεν τον βλέπεις αλλά είναι πανταχού παρών και συνεχώς χτυπά το ντέφι.  Δεν έχει σημασία ποιος είναι. Σημασία έχει ότι υπάρχει. Ίσως κάποια στιγμή εγώ εσύ και όλοι να παίξαμε το ρόλο του και να χτυπήσαμε το ντέφι. Ο αρκουδιάρης μπορεί να είναι ο οποιοσδήποτε, βαράει το ντέφι πίσω από την κουρτίνα και πίσω από ένα θολό σύννεφο.

Το «μεταφυσικό» είναι εδώ. Μην το ψάξετε σε μέρη μακρινά, στο εσωτερικό της γης και σε άλλους πλανήτες ή διαστάσεις. Ίσως να υπάρχουν όλα αυτά.  Αλλά ακόμα και αν υπάρχουν δεν βρίσκονται κάθε στιγμή δίπλα μας ούτε στο πιάτο μας ούτε στους κεφτέδες που μπουκώνουν τα παιδιά οι καλές μαμάδες.

Ποια δύναμη  βρίσκεται πίσω από τις μαμάδες με το τάπερ στις παραλίες και στα πάρκα που κυνηγούν με φωνές το παιδί να το μπουκώσουν με κεφτέδες, κοφτό μακαρονάκι και ………………………. πολλά άγχη, ενοχές και φόβους;

Ποια δύναμη κρύβεται πίσω από τους γονείς  και την καθημερινή «μανούρα» για το διάβασμα  «καθώς να καθαρίζουνε κρεμμύδια »;  Αφού αυτό έγινε μία από τις δουλειές των… οικιακών όπως το σφουγγάρισμα και το πλύσιμο των πιάτων   Ο ίδιος ρόλος με τα ίδια λόγια να επαναλαμβάνονται πίσω από τις κλειστές πόρτες των σπιτιών σαν ρεφραίν τραγουδιού:  «Θα γίνεις σκουπιδιάρης, θα γίνεις λούστρος και θα σε περιφρονούν όλοι».  Ξανά και ξανά και έτσι τα παιδιά μαθαίνουν να περιφρονούν τον σκουπιδιάρη δηλαδή τον Εργάτη αλλά να λατρεύουν την καθαριότητα και την τάξη λες και όλα τα καθαρίζει και τα τακτοποιεί η……. Μαίρη Πόπινς.  Μέχρι ο εργάτης να κάνει απεργία με κίνδυνο να βουλιάξει η πόλη στη βρώμα για να διαπιστώσουν όλοι ότι η Μαίρη Πόπινς δεν υπάρχει.

Στο παρελθόν υπήρχε η «μάζα» ή ο «όχλος» όταν συγκεντρώνονταν πολλά άτομα σε ένα χώρο.  Τώρα ο καθένας μπορεί να είναι μάζα μέσα στο ίδιο του το σπίτι. Δεν αναφέρομαι σε συγκεκριμένα πρόσωπα. Έτσι κι αλλιώς οι ρόλοι εναλλάσσονται. Όταν αναγνωρίζεις τη δύναμη ή τη δυναμική που βρίσκεται πίσω από πανομοιότυπους ρόλους φράσεις και συμπεριφορές ίσως μπορέσεις να τη νικήσεις. Όχι μην περιμένεις  «όλος  ο κόσμος» να βγει στο δρόμο. Όλος ο κόσμος λέει «Να βγουν οι άλλοι» λέει «Να βγουν οι νέοι» και οι νέοι λένε «Να βγουν οι μεγάλοι», να βγουν οι καραφλοί, να βγουν όσοι δεν έχουν παιδιά, όσοι δεν έχουν σκυλιά, όοοι δεν έχουν κάποιο ψαράκι στη γυάλα να του περιμένει.

Αν δεν μπορείς να αλλάξεις τον κόσμο μπορείς να μην δεχτείς τυποποιημένους ρόλους και τυποποιημένες σκέψεις, να μη δεχτείς  καμιά συνταγή, να μην πας εκεί που σε…………. περιμένουν, να μην πας εκεί που πάνε όλοι, να μην πεις τις ίδιες φράσεις.    Να μη φορέσεις το «κοστούμι» που έραψαν αυτοί που διαλέγουν «πριν από σας για σας».

Ας θυμηθούμε λίγο εκείνους τους κύκλους από τους οποίους ξεκίνησε και αναπτύχθηκε το ρεμπέτικο αλλά και ο καραγκιόζης.  Άνθρωποι «τυπικά» αναλφάβητοι οι λεγόμενοι Λούμπεν. Οι κυρίες φιλοπτώχων και όχι μόνο τους είχαν ετοιμάσει ένα ωραιότατο κοστούμι ζητιάνου και απόκληρου και ένα ρόλο στις ουρές των συσσιτίων α απλώνουν χέρι για ένα πιάτο φασόλια και ένα ξερό καρβέλι. Κι όμως αυτοκαθορίστηκαν σαν «μάγκες» αν και «αγράμματοι» έγραφαν στίχους και μάλιστα με φιλοσοφικό νόημα, έμαθαν τέχνες έξω από τους επίσημους θεσμούς, είχαν το δικό τους κώδικα αξιών, το δικό τους τρόπο ζωής, μετέδιδαν τα δικά τους μηνύματα στο λαό που δεν ήταν άσχετα με τη λαϊκή σκέψη τις παραδόσεις και τους θρύλους.

Οι «μάγκες» δεν υπάρχουν πια αλλά δεν τους πάτησε το τρένο. Τους κλώτσησε το ποδάρι κάποιου πολιτικού που χόρευε ζεμπεκιές τινάζοντας τα κανιά του.  Κάποια εποχή έγραψαν ιστορία σαν «λαός» Η τέχνη προοριζόταν για το «λαό» και διαμόρφωνε συνειδήσεις και νοήματα που δεν άρεσαν καθόλου σε αυτούς που θέλουν να χειραγωγήσουν και να κινήσουν τα νήματα μετατρέποντας το λαό σε μάζα και κοπάδι. Ξόρκισαν το φόβο καλώντας το Χάρο να χορέψει με το δρεπάνι του στα γλέντια τους, να τον μαστουρώσουν, να τον κοροίδέψουν να τον ξεγελάσουν.

Δεν πρόκειται για κάποια συνταγή. Κανείς δεν θα αλλάξει τον κόσμο πια παίρνοντας στα χέρια του ένα μπουζούκι.  Δεν είναι παράδειγμα προς μίμηση. Γιατί μίμηση δεν έχει τη δυναμική του πρωτότυπου και απροσδιόριστου. Η ιστορία τους υπάρχει μόνο για να δείξει ότι πίσω από αυτά που κάνει «όλος ο κόσμος» υπάρχουν άλλοι κόσμοι και άλλοι δρόμοι απάτητοι. Αυτό που μένει είναι η φαντασία να τους ανοίξεις ή να τους δημιουργήσεις.  Τότε θα δεις τι είναι αυτό που κρύβεται πίσω από την κουρτίνα. Δεν είναι τέρας ούτε κανένα μεγάλο ερπετό. Ένα μικρό βατραχάκι είναι που μπορείς να το βάλεις στο μπιντέ να σου κάνει μακροβούτια.



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από doctormarkon

Κάτοχος Διδακτορικού διπλώματος από το Τμήμα Κοινωνιολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου με τίτλο "Δόμηση και Άσκηση Γραφειοκρατικής Εξουσίας".

23 σχόλια στο “Γιατί ………. «Όλος ο κόσμος»…………………..κάνει το ίδιο!!!!!”
  1. Πίσω από τις μαμάδες με το τάπερ στις παραλίες, κρύβεται η δύναμη του υπερπροστατευτισμού και της μιμητικότητας. Σε πολλούς ανθρώπους τους αρέσει να ανήκουν κάπου, είτε σε ένα μικρό, είτε σε ένα μεγάλο σύνολο, ομάδα κ.λ.π. Η μιμητικότητα είναι βασικό χαρακτηριστικό της μάζας και διέπεται από το συναίσθημα της στιγμής. Στο παρελθών η μιμητικότητα της μάζας εκφράζονταν μέσα από πορείες, συγκεντρώσεις κ.λ.π. ήταν ποιο κοινωνικό φαινόμενο. Επί των ημερών μας λόγο των Μ.Μ.Ε. και του διαδικτύου ο μαζάνθρωπος μπορεί να εκφραστή πλέον σε ατομικό επίπεδο, ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά και των 2 τάσεων είναι ότι στις ενέργειες τους δεν “πρωτοτυπούν” έτσι είναι προβλέψιμοι. Τόσο η πρώτη κατηγορία, όσο και η δεύτερη κατηγορία μαζανθρώπων νομίζουν αμφότεροι ότι είναι ελεύθεροι, επειδή μπορούν να εκφραστούν! Είναι γνωστό ότι η επιβεβλημένη καθημερινότητα σκοτώνει το όραμα. Πρόσφατα ζεϊμπέκικο χόρεψε και ο Νικόλαος… ο πρίγκιπας βρε! Αλλά δεν γνωρίζω αν είναι καλύτερος από τον Γ.Α.Π. Αυτά.

    1. Ζεϊμπέκικο χόρεψε και ο Νικόλαος. Όπως χορεύουν και τάγκο που επίσης ξεκίνησε στην Αργεντινή από περιθωριακές ομάδες. Ένας τρόπος να πολεμήσουν κάτι είναι να το νομιμοποιήσουν και να το κάνουν δικό τους. Να το χρηματοδοτήσουν και να το προωθήσουν κάπως μεταποιημένο και ραμμένο στα μέτρα τους.

      1. Πολύ ενδιαφέρον. Κάπου το έχω ξαναδιαβάσει πριν καιρό. Σε ευχαριστώ που το ανέφερες. Να σαι καλά και Καλό απόγευμα.

    1. Για να ανήκεις σε ένα σύνολο δεν είναι ανάγκη να … μοιάζεις ούτε και να είσαι ομοιόμορφος.
      Αντίθετα στην κοινωνία της μάζας οι άνθρωποι είναι ξεκομένοι ο ένας απ τον άλλο και δεν επικοινωνούν ούτε καν “ανήκουν”. Η ομοιομορφία που έχει επιβληθεί φέρνει μοιραία και μία ιδιότυπη μοναξιά.
      Βρίσκεσαι για παράδειγμα στη στάση του λεωφορείου. Κάθε μέρα εδώ και χρόνια βλέπεις τα ίδια πρόσωπα. Κανείς δεν θα σου μιλήσει αλλά επίσης δεν επιτρέπεται να μιλήσεις σε κανέναν…….. γιατί “δεν πρέπει”. Η μάζα έχει επίσης τυπικές σχέσεις και ανταγωνισμούς. Εχει και μίση. Μία από τις ιδιότητες της “μάζας” δευτρερεύουσας σημασίας είναι να υπεραγαπά και να μισεί θανάσιμα. Η πραγματική ζωή δεν έχει “δίπολα<" αλλά οι μάζες έχουν. Ένα τέτοιο κλίμα κάθε άλλο παρά ευνοϊκό είναι για ουσιαστικές ανθρώπινες σχέσεις. Ακόμα και αν "ανήκεις" αυτό είναι συνήθως τυπικό και οι σχέσεις τυπικές. Οι τυπικές σχέσεις δεν είναι σχέσεις.

  2. ΠΕΙΡΑΜΑ 5 ΠΙΘΗΚΩΝ
    Σε ένα κλουβί που έχουμε κλεισμένους 5 πιθήκους, κρεμάμε ένα τσαμπί μπανάνες. Όλοι οι πίθηκοι τρέχουν να πιάσουν το τσαμπί. Ένας από τους πιθήκους, ο πιο γρήγορος, φτάνει πρώτος στο τσαμπί. Εκείνη τη στιγμή, καταβρέχουμε με νερό με πολλή πίεση τους υπόλοιπους, που έχουν μείνει πίσω.
    Αυτός που έτρεξε πρώτος και έπιασε το τσαμπί, τρώει τις μπανάνες και το ευχαριστιέται πολύ. Οι υπόλοιποι προσπαθούν να στεγνώσουν και να ξεπεράσουν το σοκ από το κατάβρεγμα.
    Μετά από 1-2 ώρες, η κατάσταση της ομάδας των πιθήκων επανέρχεται στο φυσιολογικό. Βέβαια, οι 4 που έφαγαν το κατάβρεγμα (και δεν έφαγαν μπανάνες), κοιτούν με κάποια ζήλια τον έναν που και τις μπανάνες έφαγε και το κατάβρεγμα το γλίτωσε.
    Επαναλαμβάνουμε την ίδια ενέργεια, δηλαδή κρεμάμε ένα τσαμπί μπανάνες στο κλουβί. Τρέχουν όλοι, αλλά ο ίδιος πίθηκος, ο οποίος όπως είπαμε είναι ο γρηγορότερος καταφέρνει και πάλι να φτάσει πρώτος στο τσαμπί.

    Εμείς ξανακαταβρέχουμε με πολλή πίεση τους υπόλοιπους, ενώ ο πρώτος τρώει επιδεικτικά τις μπανάνες που “κέρδισε δίκαια”, αφού ήταν ο γρηγορότερος. Επαναλαμβάνουμε το ίδιο 2-3 φορές.

    Κάποια φορά, καθώς ξεκινάει ο γρήγορος να πιάσει το τσαμπί που τοποθετήσαμε εκ νέου, τον πιάνουν οι υπόλοιποι 4 και τον κάνουν μαύρο στο ξύλο.

    Βρίσκεται λοιπόν το τσαμπί στη θέση του για κάποια ώρα, χωρίς να συμβαίνει τίποτα. Κάποια στιγμή, ο γρήγορος ξαναπροσπαθεί να τρέξει προς το τσαμπί, αλλά οι υπόλοιποι τον ξαναπλακώνουν στο ξύλο, γιατί φοβούνται το κατάβρεγμα.
    Μετά από μερικά ξυλοφορτώματα, ο γρήγορος “μαθαίνει το μάθημά του” και δεν ξαναπροσπαθεί. Μπορεί να προσπαθήσει και κάποιος άλλος, αλλά το αποτέλεσμα είναι πάντα το ίδιο: ξύλο από τους υπόλοιπους. Εδώ ξεκινάει το ενδιαφέρον της υπόθεσης.

    Βγάζουμε από το κλουβί έναν από τους 4 πιθήκους, αυτούς που καταβρέχαμε, όχι αυτόν που έφτανε πρώτος στο τσαμπί και βάζουμε έναν καινούριο πίθηκο, αντικαταστάτη.

    Ο καινούριος πίθηκος, με το που βλέπει το τσαμπί με τις μπανάνες το οποίο φυσικά δεν ακουμπάει πλέον κανένας από τους “έμπειρους” της ομάδας ορμάει να το πιάσει. Οι υπόλοιποι 4, συμπεριλαμβανομένου και του παλιού “γρήγορου”, τον βουτάνε και τον κάνουν μαύρο στο ξύλο.

    Ο παλιός “γρήγορος” μπορεί και να χαίρεται που τρώει και κάποιος άλλος ξύλο. Ο καινούριος δεν ξέρει γιατί τρώει ξύλο, αφού δεν είχε την εμπειρία του καταβρέγματος.

    Μαθαίνει όμως πολύ γρήγορα ότι αν ξεκινήσει να πιάσει το τσαμπί, αυτό συνεπάγεται ξύλο από τους υπόλοιπους. Έτσι, ξαναβρισκόμαστε σε κατάσταση “ισορροπίας” μέσα στο κλουβί, δηλαδή υπάρχει ένα τσαμπί μπανάνες το οποίο δεν πάει να πιάσει κανείς. Ξανά-αλλάζουμε έναν από τους παλιούς 3 πιθήκους (όχι τον παλιό “γρήγορο” και όχι τον νέο ξυλοφορτωμένο) με έναν αντικαταστάτη.

    Όπως καταλαβαίνετε, γίνεται η ίδια ιστορία της προηγούμενης παραγράφου, μέχρι να τους αλλάξουμε όλους (τελευταίο βγάζουμε τον παλιό “γρήγορο”, τον πρώτο που έφαγε ξύλο στην αρχή της ιστορίας).
    Τι έχουμε λοιπόν; Έχουμε ένα τσαμπί μπανάνες, μέσα σε ένα κλουβί με 5 πιθήκους, από τους οποίους κανείς δεν τρέχει να το πιάσει, και κανείς δεν ξέρει γιατί (δεδομένου ότι κανένας τους δεν ήταν στην αρχική ομάδα που έφαγε το κατάβρεγμα)”.
    Μια άλλη εκδοχή του πειράματος

    Έχουμε λοιπόν 5 νέους πιθήκους στο κλουβί και ένα τσαμπί μπανάνες άθικτο. Στη “συλλογική” μνήμη των οποίων είναι εγγεγραμμένο ότι το “κοινωνικά πρέπον” είναι να μην ακουμπάμε το τσαμπί γιατί το απαγορεύει ο νόμος. Όποιος προσπαθεί να το πλησιάσει, τις τρώει.
    Το αξιοσημείωτο εδώ είναι ότι αυτός που πάει να πιάσει τις μπανάνες εξ ενστίκτου, δεν μπορεί να καταλάβει γιατί τιμωρείται έτσι σκληρά αλλά και οι υπόλοιποι δεν γνωρίζουν γιατί του τις βρέχουν, αφού κανένας τους δεν έχει βιώσει τις δύσκολες μέρες στο κλουβί με τα κυνηγητά και τα καταβρέγματα.
    Η ζωή κυλάει ήρεμα στο κλουβί, με τις μπανάνες κρεμασμένες σε μια γωνιά που κανένας πίθηκος δεν τολμάει να τις ακουμπήσει. Οι μπανάνες έχουν γίνει πλέον “ιερές μπανάνες”. Δεν αποτελούν για την ομάδα προϊόν τροφής αλλά ταμπού.
    ΠΕΙΡΑΜΑ ΣΥΜΟΡΦΩΣΗΣ
    Το κοινωνικό πείραμα της συμμόρφωσης, γνωστό ως το «Παράδειγμα του Ας”, ήταν μία σειρά μελετών που δημοσιεύτηκαν τη δεκαετία του ’50, επιδεικνύοντας τη δύναμη της συμμόρφωσης στις ομάδες.

    Στα πειράματα υπό τον καθηγητή Πανεπιστημίου Σολομώντα Ας, ζήτησε από μία ομάδα φοιτητών του να πάρει μέρος σε ένα υποτιθέμενο “οπτικό τεστ”.
    Στην πραγματικότητα, όλοι οι συμμετέχοντες, πλην ενός, ήταν συνεργάτες του ερευνητή με αντικείμενο μελέτης το πώς θα αντιδράσει το υποκείμενο στη συμπεριφορά των “συνεννοημένων” συμμετεχόντων, οι οποίοι θα έδιναν όλοι τις ίδιες λανθασμένες απαντήσεις.
    Ο καθηγητής ζήτησε από τους συμμετέχοντες να υπολογίσουν ποια από τις τρεις άνισες γραμμές που εμφανιζόταν σε μία κάρτα ήταν ίση με τη σταθερή γραμμή που εμφανιζόταν σε μια άλλη και να ανακοινώσουν την απάντηση τους φωναχτά.
    Από τις τρεις γραμμές, η σωστή απάντηση ήταν ολοφάνερη, ωστόσο μερικοί από τους ανυποψίαστους επέλεγαν τη λάθος απάντηση, που εσκεμμένα είχαν διαλέξει οι προηγούμενοι.
    peirama
    Το 33% των φοιτητών συμμορφώθηκε, απαντώντας λάθος, ακολουθώντας τις εξόφθαλμα λανθασμένες απαντήσεις των άλλων συμμετεχόντων, ενώ ακόμα και αυτοί που έμειναν ανεπηρέαστοι από τις πιέσεις της ομάδας βίωναν μέσα τους μια σύγκρουση.
    Η δύναμη της συμμόρφωσης κυριαρχεί έναντι της λογικής και από κοινωνικής οπτικής η συναίνεση στο ευρύτερο κανόνα, λειτουργεί επιβεβαιωτικά στην τοποθέτηση του Γκάρι Μπέκερ, περί αδυναμίας του ατόμου να γίνει παραβάτης, φοβούμενος τον κοινωνικό στιγματισμό ή την τιμωρία.
    Εξίσου σημαντικό είναι ότι όταν ο Ας μετά το πείραμα ρώτησε τους συμμετέχοντες γιατί συμφώνησαν με την ομάδα, αρνήθηκαν ότι το έκαναν επειδή επηρεάστηκαν από τους συνεργάτες, αλλά υποστήριξαν ότι πράγματι είδαν τις γραμμές όπως οι υπόλοιποι.
    Το «πείραμα της συμμόρφωσης του Ας» όπως ονομάστηκε έδειξε την απίστευτη επιρροή που ασκεί η ομαδική πίεση στο άτομο αλλά και την παντοτινή επιθυμία του ανθρώπου να ανήκει στο σύνολο.

    1. Μάλιστα, αν οι πίθηκοι είχαν λόγο και ικανότητα πιο βαθιάς σκέψης, θα έκαναν το τσαμπί μπανάνες θεό, και θα ανταγωνιζόντουσαν για το ποιος είναι ο πιο πιστός. Θα έβγαζαν πύρινους λόγους και θα είχαν το ύφος του “ΕΓΩ, είμαι πιο πιστός από εσένα”… όχι φυσικά για τις ιερές μπανάνες, όχι δα, αλλά σαν μια καλή ευκαιρία για κοινωνική
      ανέλιξη εξουσία και πρωτοκαθεδρία. Έτσι, θα σχηματιζόταν μια νέα τάξη πραγμάτων, χωρίς ρίζες, ή ρίζες αόριστες, και μετά θα έλεγε ο καθ’ένας το μακρύ και το κοντό του, και θα σκοτώνονταν κιόλας για την επικράτηση απόψεων που βασίζονται στην κοινωνική ιεραρχία, με κάλυμμα θρησκευτικό μεν, δόλιων κινήτρων δε, που πηγάζουν από δαιμονική και λασπώδη φύση που καμμία σχέση δεν έχει με ιερό, το οποίο όμως ιερό, γίνεται αντικείμενο κοινωνικής εκμετάλλευσης και χειραγώγησης και πλουτισμού ολίγων. Ο πίθηκος-που θα έβγαζε τους πύρινους λόγους-θα ήταν ας πούμε σαν ιερέας και θα έλεγε:”ο θεός(οι μπανάνες εδώ), πρόσταξε αυτό(κι εκείνο, και το άλλο κοκ…), και μιλάει μέσω εμού. Οι υπόλοιποι πίθηκοι, προγραμματισμένοι πλέον από καταβρέγματα και ξύλο κλπ κλπ που πέρασαν στις συνήθειες τους, θα υπακούν τον ιερέα χιμπατζή και, ακόμα και αν κάποιος-οι αμφιβάλλει ή έχει ενστάσεις ή ότι άλλο, θα βγάζει τον σκασμό για να μην γίνει στόχος και διωχθεί-διωκτεί, και έτσι, θα συμβεί το εξής: όσο περισσότερες οι αμφιβολίες τους, τόσο πιο φανατικοί πιστοί(αυτού που αμφιβάλλουν)θα γίνουν!! Κάτι μου θυμίζουν βέβαια όλα αυτά…

      1. ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΘΕΙ ΣΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΩΝ 5 ΠΙΘΗΚΩΝ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΘΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ
        ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΑΛΛΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.
        ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΘΗΚΟ .
        Ο ΠΙΘΗΚΟΣ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ,ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΗΘΙΚΗ Η ΑΝΗΘΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΠΙΘΗΚΟ.
        ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ ΗΘΙΚΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΟ ΕΙΝΑΙ ΚΤΗΝΟΣ.ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ?
        ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ,ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΜΑΣ .
        ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΜΕ ΤΗΝ ΜΠΑΝΑΝΑ(ΧΙΟΥΜΟΡ)
        ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ O άνθρωπος και η μπανάνα μοιράζονται το ίδιο DNA σε ποσοστό 50%
        ΤΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΡΑΔΟΔΟΞΟ?
        Το γεγονός ότι αυτό που έχει αναγνωστεί στο DNA αποτελεί το 1-1,5% του συνόλου του ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ DNA.
        Κι αυτό γιατί από το σύνολο του γενετικού υλικού, μόνο τα 30.000 – 40.000 γονίδια (1-1,5%), περιέχουν πληροφοριακό υλικό, ενώ το υπόλοιπο 98,5% αποτελείται από επαναλαμβανόμενες αλληλουχίες χωρίς πληροφοριακό περιεχόμενο. Παρόλο όμως που αυτό χαρακτηρίζεται ως άχρηστο γενετικό υλικό (junk DNA), επειδή στερείται πληροφοριών ,η λέξη άχρηστο στην πραγματικότητα μάλλον αντανακλά το βαθμό της άγνοιάς μας.
        ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΧΡΗΣΤΟ ΥΛΙΚΟ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ‘’ΣΚΟΤΕΙΝΗ’’ ΥΛΗ ΤΟΥ DNA.
        ΜΑΣ ΘΥΜΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΑΥΤΟ? Σύμφωνα με την ερευνητική αποστολή Planck και πάνω στη βάση του Καθιερωμένου Προτύπου (Standard Model of Cosmology), η συνολική υλοενέργεια (ύλη-ενέργεια) του σύμπαντος περιέχει 4,9% συνηθισμένη ύλη, 26,8% σκοτεινή ύλη και 68,3% σκοτεινή ενέργεια .
        TA ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ!
        ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!

    2. τα πειράματα των ανθρώπων στα ζώα , πρώτα και έπειτα στους ανθρώπους. Στα ζώα φανερά , στους ανθρώπους έμμεσα . Δεν θα υπάρχουν εξαιρέσεις , θα υπάρχουν. Άντε να να τον συμμορφώσεις αυτόν… Τσάμπα κόπος…Άδικο και εάν έχει , δίκιο θα στο μετατρέψει. Πού είναι αυτός; χαχα
      καλημέρα σου..

      1. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΓΕΝΙΚΑ Η ΑΛΑΖΟΝΙΑ ΤΟΥ

        ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΧΤΥΠΑΕΙ ΚΟΚΚΙΝΟ.

        ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ-ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ

        ΛΟΓΟΥ ΧΑΡΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ DNA,TIΠΟΤΑ ΓΙΑ

        ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΕΠΑΡΣΗ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΣΑΝ ΝΑ

        ΞΕΡΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΑΥΤΑ .

        ΣΕ ΠΙΟ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΘΕΡΙΖΕΙ

        Ο ΕΓΩΙΣΜΟΣ.ΑΝΤΕ ΒΓΑΛΕ ΑΚΡΗ.ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!

        1. εγωισμός το ονομάζεις γιατί δεν μπορείς να δεις την εικόνα που βγαίνει στο προσκήνιο. Φυλαγμένη καλά είναι , αλλά υπάρχει τρόπος διαφυγής . Όταν έχεις ένα τρυπάνι , τρύπες βγάζεις οι οποίες αυτές από μόνες της έχουν την λύση του προβλήματος που εθεάθη.

  3. ΕΠΕΙΔΗ ΠΙΑΣΑΜΕ ΤΑ ΜΗ ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ,

    ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΥΠΑΡΧΕΙ

    ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ

    ΛΥΣΗ-ΕΛΠΙΔΑ.
    Το λεγόμενο φαινόμενο του 100ου πιθήκου έχει να κάνει με ένα ξαφνικό, αυθόρμητο άλμα συνείδησης, το οποίο επιτυγχάνεται όταν ξεπεραστεί ένα συγκεκριμένο σημείο καμπής, που αναφέρεται αλλιώς και ως κρίσιμο σημείο. Η ιδέα του φαινομένου του εκατοστού πιθήκου προέρχεται από τον Δρ. Lyall Watson στο βιβλίο του Lifetide (Παλίρροια της ζωής)(1979) στο οποίο περιγράφεται ένα πείραμα που έλαβε χώρα στη Ιαπωνία το 52.

    «Οι επιστήμονες παρακολουθούσαν τη συμπεριφορά πιθήκων“Mακακαφουσκάτη” που ζούσαν στο νησί Koshima. Κάποια στιγμή έδωσαν στους πιθήκους ως τροφή γλυκοπατάτες γεμάτες λάσπες. Εκείνοι ανταποκρίθηκαν με χαρά αφού τους άρεσε πολύ η γεύση της γλυκοπατάτας αλλά όχι το χώμα.

    Ένα μικρό όμως θηλυκό πιθηκάκι που την έλεγαν Ίμο δοκίμασε και έπλυνε στη θάλασσα τη γλυκοπατάτα της και την έφαγε πολύ πιο ευχάριστα. Αυτό το δίδαξε στη μητέρα της και στις φίλες της και σιγά-σιγά από το 1952 έως το 1958 σχεδόν όλοι οι πίθηκοι στο νησί είχαν μάθει πώς να ξεπλένουν τις γλυκοπατάτες προτού τις φάνε. Βέβαια οι επιστήμονες δεν ήξεραν τον ακριβή αριθμό των πιθήκων που γνώριζαν αυτή τη διαδικασία και υπέθεσαν πως ήταν 99. Μόλις λοιπόν και ο εκατοστός πίθηκος έμαθε πώς να ξεπλένει τη γλυκοπατάτα του προτού τη φάει, τότε συνέβη ένα μεγάλο άνοιγμα συνείδησης.

    Παρατήρησαν λοιπόν οι επιστήμονες πως πίθηκοι σε άλλα μέρη του κόσμου, μίλια μακριά από το συγκεκριμένο νησί των πιθήκων στο οποίο γινόταν το πείραμα, αυτόματα άρχιζαν να καθαρίζουν τις γλυκοπατάτες τους, ενώ μέχρι τότε δεν το έκαναν.

    Το συμβάν αυτό ονομάστηκε « ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ 100ου ΠΙΘΗΚΟΥ». Μπορεί οι επιστήμονες να μην γνώριζαν τότε τον ακριβή αριθμό των πρώτων πιθήκων πως οδήγησαν το είδος τους σε αυτή τη συνειδησιακή αλλαγή και να υπέθεσαν πως ήταν 100, ωστόσο αναγνώρισαν την ύπαρξη αυτής της φυσικής αλήθειας του συντονισμού συγκεκριμένου αριθμού ατόμων που μπορεί να οδηγήσει σε συνειδησιακά άλματα.

    Ύστερα από αυτό λοιπόν το πείραμα οι επιστήμονες συμπέραναν πως όταν λίγοι άνθρωποι ανακαλύπτουν κάτι νέο αλλά δεν το διαδίδουν προς τα έξω, αυτή η γνώση μένει στον κύκλο των λίγων. Όταν όμως αρχίζει να αυξάνει ο αριθμός των ανθρώπων που γνωρίζουν και δημιουργηθεί ένα κρίσιμο πλήθος, τότε δημιουργείται μία δύναμη και η γνώση των λίγων γίνεται γνώση για όλους.»
    ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!

    1. ΝΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ ΣΤΗ ΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΜΕ Η’ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ.ΚΑΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΕΛΩΝ ΕΙΝΑΙ 108.ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΠΩΣ? ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ

  4. ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ,ΑΠΛΑ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΟΤΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΣΕ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΕΣ ΥΠΟ-ΟΜΑΔΕΣ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ,ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΡΡΩΣΤΗ
    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΣΤΕΝΑ ΚΛΟΥΒΑΚΙΑ ΤΗΣ ΥΠΟ-ΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΟΧΙ ΜΕ ΣΧΕΣΗ ΑΓΑΠΗΣ ΑΛΛΑ ΣΥΝΔΕΣΗ ΦΟΒΟΥ ΚΑΙ ΜΙΣΟΥΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ‘’ ΑΝΤΙΠΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ’’.
    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ,Η ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΦΡΟΝΗΜΑΤΑ,ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΛΕΙΩΤΕΣ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΔΙΑΡΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΧΕΙΡΑΓΩΓΕΙΤΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ.
    ΛΟΓΟΥ ΧΑΡΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ –ΙΔΙΩΤΙΚΟΙ,ΑΦΕΝΤΙΚΑ-ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ,
    ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ –ΜΗ ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ,ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ Η ΑΛΦΑ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ Κ.Ο.Κ.
    Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΕΞΑΝΤΛΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΜΕ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΜΙΣΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΆΛΛΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΟΜΑΔΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ.
    ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΤΗ ΣΤΑΣΗ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΠΟΤΕ ΑΣ ΜΑΣ ΒΛΕΠΟΥΝ
    ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΣΕ ΠΟΙΑ ΥΠΟ-ΟΜΑΔΑ ΑΝΗΚΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΦΟΒΟΥΝΤΕ.
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΑΣ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΤΑΝ ΘΕΩΡΗΣΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ
    ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΑΠΟ ΕΜΑΣ.Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΑΚΡΟΚΟΣΜΙΚΑ
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ ΒΓΟΥΜΕ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΛΟΥΒΑΚΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΜΕ.
    ΣΕ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΟΝΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ,
    ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΡΚΕΙΣ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΕΥΡΥΤΕΡΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ.
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!

    1. Καλό βράδυ και πολύ σωστά το θέτεις. Έχω στα σκαριά ένα άλλο άρθρο για ομάδες που θα ανέβει προσεχώς. Και μέσα στις ομάδες δεν υπάρχουν σχέσεις αγάπης ούτε καν συμπάθειες αλλά και εκεί μέσα υπάρχουν ανταγωνισμοί. Κάποιοι θέλουν να γίνουν αρχηγοί. Και έτσι μπαίνει στην πρίζα το χριστιανόμετρο, το αριστερόμετρο, το ελληνόμετρο το ολυμπιακόμετρο και δε συμμαζεύεται. Ο ένας ελέγχει τον άλλον για την πίστη και την αφοσίωση στην ομάδα. Δοκίμασε ένα πείραμα. Φτιάξε ένα φαν κλάμπ για κάποιον που σου αρέσει για παράδειγμα το Θανάση Βέγγο. Μέσα σε ένα μήνα τα μέλη της ομάδας θα φαγωθούν και θα διαλυθούν. Όχι ότι είναι στη φύση του ανθρώπου κάτι τέτοιο. Η μανία της εξουσίας είναι από μόνη της μία άρρωστη κατάσταση και μέσα στο ίντερνετ υπάρχουν οι ανταγωνισμοί π.χ για τα likes ακόμα και σε θέματα με απόλυτα ψυχαγωγικό χαρακτήρα. Η ποσοτικοποίηση και οι ανταγωνισμοί είναι από τα στοιχεία του διαίρει και βασίλευε ακόμα και μέσα στα πλαίσια μιας ομάδας άσχετης με ιδεολογία και συμφέροντα. Όταν ανήκεις σε μία ομάδα πρέπει και καλά να αποδεχτείς ένα ολόκληρο πακέτο αξιών συμπεριφορών ακόμα και αν αυτές είναι άσχετες με τις επιδιώξεις και τους στόχους της ομάδας.

  5. γιατι αδελφια,ποτε ο κοσμος σε ολη την ιστορια της γης δεν εκανε το ιδιο?……………….παρτε παραδειγμα την μοδα!!!! δειτε τι φοραγαν στην αρχαια Αθηνα…….δειτε τις χλαμυδες,τους κοθορνους,και ολο το σετακι του ντυσιματος του κοσμου……..ολοι φοραγαν τα ιδια…!!!!…..μερικοι περιθωριακοι κυνικοιφιλοσοφοι φοραγαν σπαρτιατικο χιτωνα για δειξουν πως ειναι σκληροτραχηλοι και πως δεν θελανε πολυτελειες και αμεσως οι αθηναιοι το βουτηξαν και εγινε της μοδας!!!!! …….ειναι εντυπωσισακο πως οι κυνικοι εισηγαγαν νεα μοδα σαν τον ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΚΩΣΤΕΤΣΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΙΧΑΛΗ ΑΣΛΑΝΗ!!! χαχχαχαχαχχαχαχχα……………….Μια ζωη ετσι αυτα ειναι τα πραμματα παιδια,καποιος περιθωριακος στην αρχη βγαζει κατι ,μετα βουτανε την ιδεα τα χαρτια και στο τελος την επιβαλλουν στον λαο!!!!!!!!!………………., ετσι εγινε και η μοδα με τα τατου…..πριν μερικα χρονια τατου φοραγαν μονο οι περιθωριακοι ,οι φυλακισμενοι και τα πρεζονια……και τωρα αν βγεις μια βολτα στους δρομους της Αθηνας θα νομιζεις πως εισαι στο ΜΠΡΟΝΞ Η ΣΤΟ ΑΛΚΑΤΡΑΖ!!!! ΘΑ ΔΕΙΣ ΤΥΠΟΥΣ ΠΟΥ ΦΟΡΑΝΕ ΟΛΑΚΕΡΑ ΜΑΝΙΚΙΑ!!!!! …..ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΙΜΟ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΑ ΤΩΝ ΧΕΡΙΩΝ ΤΟΥΣ!!!!!……………..τα ιδια γινονται με την μουσικη ,το ειδος θεατρου που βλεπει ο κοσμος ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ……..ΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΘΥΜΑΤΑΙ ΤΟ ΖΙΒΑΓΚΟ ΤΟΥ ΠΑΠΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΟΙΧΤΟ ΠΟΥΚΑΜΙΣΟ ΤΩΝ ΣΥΡΙΖΑΙΩΝ?…………………….ΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΘΥΜΑΤΑΙ ΠΟΣΟ ΙΝ ΗΤΑΝ Ο ΕΛΑΦΡΑ ΑΤΗΜΕΛΗΤΟΣ ΑLEX KAI TA ΛΟΙΠΑ ΣΥΡΙΖΙΑ?……..Τοσμουσε να πει κανεις πως ηταν Ν.Δ και με τον σφιγμενο Σαμαρα πριν απο δυο χρονια ?……θα ηταν OUT ΚΑΙ ΟΧΙ ΙΝ……………χαχαχχαχαχ…..οποτε αγαπητοι φιλοι δεν χειαζεται να ανησυχουμε…η μοδα παει και ερχεται…..αλωστε φορας καμπανες και αλλοτε στενο παντελονι……….η ζωη κανει κυκλους και φυσικα ολα αλλαζουν…

    1. Όμως η μόδα δεν περιορίζεται σήμερα μόνο στο ντύσιμο αλλά πάει και αλλού.
      Τρόποι συμπεριφοράς που τους υιοθετείς επειδή έτσι κάνει όλος ο κόσμος ακόμα και αν ξέρεις ότι είναι εις βάρος σου. Τη μόδα την ακολουθείς συνειδητά ενώ το άλλο που εννοούσα στο άρθρο είναι κάτι αυτόματο.
      Το πιο αστείο σχετικά με τη μόδα είναι η σκηνή από την ταινία Νόμος 4000 περί τεντυπούσμού. Ο νεαρός πέταξε γιαούρτι στον καθηγητή και τον κούρεψαν γουλί με την ψιλή. Τώρα που τα ξυρισμένα κεφάλια είναι μόδα θα έπρεπε να ισχύει ο νόμος με την ίδια ποινή. Τα γιαούρτια θα έπεφταν βροχή για να πετύχουν τσάμπα κούρεμα. Κατά προτίμηση ληγμένα.

      1. ναι φιλε μου η ταινια….!!!χαχχαχχα ….εχεις δικιο σε αυτο ,αν υπηρχε αυτος ο νομος θα ειχαν αδειασει τα σουπερμαρκετ απο γιαουρτια…και οι μαθητες θα εβγαζαν το αχτι τους απεναντι στους ξινους καθηγητες….και θα ειχαντζαμπα κουρεμα..το τερπνόν μετά του ωφελίμου ………………………την μοδα δεν την ακουλυθεις συνειδητα ,οπως λες….ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ….!!!ΑΝΤΕ ΡΙΞΕ ΣΗΜΕΡΑ ΓΚΟΜΕΝΑ, ΜΕ ΦΡΑΚΟ ΚΑΙ ΗΜΙΨΗΛΗ ΚΑΠΕΛΑΔΟΥΡΑ……..ΕΠΕΙΔΗ ΘΕΣ ΝΑ ΝΤΥΝΕΣΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΑΛΛΙΩΣ!!!!!…..ΟΧΙ ΜΠΑΚΟΥΡΟΣ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙΣ,ΜΠΑΚΟΥΡΟΜΠΑΚΟΥΡΟΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΙ Η ΜΠΟΥΚΑΛΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΟΥ ΦΙΛΗ…, ………………….εδω ο ΦΑΙΔΩΝΑΣ Ο ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ ΞΥΡΙΣΕ ΤΗΝ ΜΟΥΣΤΑΚΑ ΤΟΥ ,ΦΟΡΕΣΕ ΚΑΜΠΑΝΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ ΚΑΙ ΚΟΛΛΗΤΑ ΜΩΒ ΜΠΛΟΥΖΑΚΙΑ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΜΟΔΑ ΤΟΤΕ..Η ΓΙΑ ΝΑ ΡΙΞΕΙ ΤΗΝ ΛΑΣΚΑΡΗ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΣΑΝ ΤΑ ΚΡΥΑ ΤΑ ΛΟΥΤΡΑ……………………ετσι ειναι αδελφε…για να αποκτησεις κατι πρεπει να θυσιασεις κατι……Η ΜΟΔΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΡΟΥΧΑ ΑΛΛΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ……..ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΟΡΑΣ ΝΙΚΕ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ,ΛΑΚΟΣΤ ΜΠΛΟΥΖΑΚΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ TO SUMSUNG TO 8ARI TO KINHTO KAI NA ΕΙΣΑΙ ΜΑΡΞΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΗΚΕΙΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ………..χαχαχχαχαχχαχαχ με τι μουτρα θα μπεις στον κυκλο τους,θα σε παρουν με τις πετρες…….!!!!!!!!!!………..Καθε κυκλος εχει και το ενδυματολογικο λουκ του ΓΙΑΥΤΟ ΘΑ ΦΟΡΕΣΕΙΣ ΤΖΑΚΕΤ ,ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΜΑΝΤΙΛΑ ΤΗΝ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΑΚΗ ,ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΟ ΤΡΑΠΕΖΟΜΑΝΤΗΛΟ,ΑΡΒΥΛΑΚΙΑ,ΘΑ ΤΡΩς ΣΕ ΤΑΒΕΡΝΕΙΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΛΙΓΟΥΡΙΚΑ ΣΕ ΣΚΗΝΕΣ ,ΑΣΧΕΤΟ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΧΑΡΤΗΣ Η ΟΧΙ………………ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟ ΑΥΤΟ?….ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΜΙΜΗΣΗ………!!!! ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΜΗΣΗ….ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΠΟς ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΠΟΥ ΘΕΣ ΝΑ ΣΥΝΑΝΑΣΤΡΑΦΕΙΣ…………………………Ειμαι βεβαιος πως αυτο συμβαινει και στα πνευματικα πραμματα………….ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΟΤΕ ΝΑ ΕΜΠΑΙΝΕ ΣΟΦΙΣΤΗΣ ΣΤΟΝ “Hi, Society” ΚΥΚΛΟ ΤΟΥ ΣΩΚΡΑΤΗ?…..ΝΑ ΠΟΥΝ ΤΙ?ΑΦΟΥ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥΣ ΘΑ ΗΤΑΝ Η ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ……ΘΑ ΤΟΝ ΠΕΡΝΑΝΕ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΤΡΕΣ…………….

        1. Από που προέρχεται όμως η μόδα? Μόδα υπήρχε πάντα ακόμα και στα αρχαία χρόνια. Και έπειτα δεν είναι αναγκαίο να είναι όλοι γλόμποι σαν τον “τεντυ μπόυ” στο Νόμο 4000. Στη μόδα μπορείς να αυτοσχεδιάσεις και να έχεις το δικό σου στυλ. Μπορείς να παίξεις αρκετά έτσι ώστε να τη φέρεις στα μέτρα σου.
          Γι αυτό και είναι κάτι που το κάνεις συνειδητά επειδή σου αρέσει η αλλαγή μεγάλη η μικρή και έχει και κάτι το διασκεδαστικό. Στις διατροφικές συνήθειες τα πράγματα περιπλέκονται όπως και στο τι είναι υγιεινό και τι όχι. Και εκεί υπάρχει μόδα. Η κατανάλωση κρέατος δεν έχει ιστορικό προηγούμενο. Άσε και εκείνοι που μαγειρεύουν στο χαιβάν ντουλάπ και γύρω τους τα μπουκαλάκια με τις ετοιματζήδικες σαλτσούλες και οι συσκευασίες μαργαρίνης κάνουν πάρτυ. Ποιος ξέρει ποιο είναι το πολύ και πιο το …λίγο?

          1. η μόδα προέρχεται από κάποιον που την εκπνέει στους άλλους. Γίνεται σαν πρότυπο αναφοράς για τους άλλους. Ο όχλος συνήθως ακολουθεί αυτά τα πρότυπα ΄λίγο ή πολύ. Σκοπός είναι η μίμηση και η ακολουθία που ταιριάζει στην σημερινή κοινωνία . Σαν μικρόβια που γίνονται αυτόνομα στον οργανισμό. Πρέπει να υπάρχει όμως το κατάλληλο αντιβιωτικό ώστε αυτά τα μικρόβια να μην έχουν έκταση . Λίγο πολύ ακολουθούνται αλλά λίγο πολύ όχι από όλους. Αυτό το λίγο είναι αρκετό να είναι από μόνο του ένα πρότυπο που δεν θέλουν να το ακολουθήσουν και έτσι αυτο απομονώνεται.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek