… Ποτέ δεν κοίταξες μέσα σου στον εαυτό σου να δεις ποιος είσαι. Δεν γνωρίζεις καν τον τρόπο να κοιτάξεις μέσα σου. Αυτή η εικόνα που σού έφτιαξαν είναι ψεύτικη, επειδή κανένας άλλος δεν μπορεί να ξέρει ποιος είσαι και κανένας άλλος δεν μπορεί να σου πει ποιος είσαι. Μόνο εσύ μπορείς να βρεις ποιος είσαι, μόνο σ΄ εσένα είναι διαθέσιμη η εσωτερική σου πραγματικότητα και σε κανέναν άλλο. Μόνο εσύ μπορείς να βρίσκεσαι εκεί.
Την ημέρα που θα καταλάβεις, ότι η ταυτότητά σου είναι ψεύτικη, πως είναι ένα συνοθύλευμα από γνώμες, που έχεις μαζέψει από άλλους, τότε κάτσε σιωπηλά και σκέψου ποιος είσαι. Θα εμφανιστούν πολλές ιδέες. Απλά παρατήρησε από πού έρχονται και θα μπορέσεις να βρεις την πηγή. Τα περισσότερα έρχονται απ΄ την μητέρα σου περίπου 80%, κάτι απ΄ τον πατέρα σου, κάτι απ΄ τους δασκάλους σου στο σχολείο, κάτι έρχεται απ΄ τους φίλους σου και κάτι απ΄ την κοινωνία. Παρατήρησε, τίποτα δεν έρχεται από σένα, ούτε καν το 1%. Την ημέρα που καταλαβαίνεις αυτό αρχίζεις να ψάχνεις για μία τεχνική, για μία μέθοδο, ώστε να μπορέσεις να μπεις μέσα στην ύπαρξή σου, ώστε να μπορέσεις να γνωρίσεις με ακρίβεια και ουσιαστικά ποιος είσαι στ΄ αλήθεια. Μία απ΄ αυτές τις μεθόδους είναι ο διαλογισμός.
Ποιος ο λόγος να ρωτάς τους άλλους για σένα; Και ποιον να ρωτήσεις; Οι άλλοι είναι τόσο αδαείς, όσο είσαι κι εσύ. Δεν γνωρίζουν τον εαυτό τους. Πως μπορούν λοιπόν να γνωρίσουν εσένα; Απλά δες πως λειτουργούν τα πράγματα. Έχεις εξαπατηθεί, είσαι ριγμένος, ζεις μέσα στα ψέματα. Εκείνοι που σ΄ εξαπάτησαν πιθανότατα να μην το έκαναν συνειδητά. Μπορεί να εξαπατήθηκαν κι αυτοί από άλλους. Ο πατέρας σου, η μητέρα σου, οι δάσκαλοί σου, όλοι έχουν εξαπατηθεί απ΄ τους δικούς τους. Έτσι έχουν εξαπατήσει κι εσένα. Θα κάνεις κι εσύ το ίδιο με τα δικά σου τα παιδιά;
Σ΄ ένα καλύτερο κόσμο, όπου οι άνθρωποι δεν θα κοιμούνται όρθιοι και θα είναι στοιχειωδώς έξυπνοι και αρκετά συνειδητοί, θα διδάσκουν στο παιδί, ότι η ιδέα τής ταυτότητας που γνωρίσαμε στην εποχή μας είναι ψεύτικη: «Χρειάζεται, θα στη δώσουμε, είναι για λίγο, μέχρι ν΄ ανακαλύψεις εσύ τον εαυτό σου και το ποιος είσαι». Πρέπει να πας εσύ και να σκάψεις βαθιά μέσα σου, στην ύπαρξη.
Η ταυτότητά που σου δώσανε δεν είναι η πραγματικότητά σου. Και όσο συντομότερα ανακαλύψεις το ποιος είσαι, τόσο το καλύτερο για σένα. Η προσωπικότητα είναι ψεύτικη, είναι δανεική· η ατομικότητα και η αυθεντικότητα είναι αληθινές. Όσο συντομότερα μπορέσεις να εγκαταλείψεις την ψεύτική σου ταυτότητα, τόσο το καλύτερο, επειδή εκείνη τη στιγμή θα γεννηθείς στ΄ αλήθεια και θα γίνεις πραγματικά αυθεντικός, αληθινός. Μόνο τότε θα γίνεις άνθρωπος…
OSHO ‘Διαλογισμός, ταξίδι στο εδώ και τώρα’
aream-nimertis.blogspot.gr
thesecretrealtruth.blogspot.com
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Πάρα πολύ καλό…
Το να γνωρίσεις αυτό που πραγματικά είσαι κ όχι αυτό που σου είπανε η σε θέλουνε να είσαι, ίσος είναι η αρχή της αφυπνίσεις, το ξεκίνημα μιας προσωπικής επανάστασης οπού θα αρχίσεις να παίρνεις την ζωή σου πάνω σου…
Τα παρακάτω είναι μερικά από αυτά που δεν θέλει να σου διδάξει το μάτριξ…
Να έχεις οδηγό την αλήθεια σε όλα…
Μην είσαι ψεύτης…
Μην είσαι πισώπλατος…
Να έχεις το θάρρος να παραδέχεσαι ακόμα κ το λάθος σου, ακόμα κ αν κάτι έκανες σε κάποιον να του το εξομολογηθείς αυτοπροσώπως…
Να μην κάνεις πράγματα που δεν σου αρέσουν να σου κάνουν οι άλλοι…
Μην είσαι χρηματολατρης, σταμάτησε να τα βλέπεις όλα με χρηματική αξία…
Μην αφήσεις τα εμπορικά ζώδια να επηρεάζουν τον χαρακτήρα σου…
Να διώξεις ότι εγωιστική ιδεολογία σου δημιούργησε το μάτριξ κ μας απομόνωσε, έτσι θα γίνεις πιο κοινωνικός κ μαζί θα γινόμαστε μια γροθιά…
Τα πάντα ξεκινάνε ήδη από την βρεφική ηλικία. Ετικετοποίηση, ταμπέλες, επιφανειακοί χαρακτηρισμοί. Παιχνιδι, ρολοι αντίστοιχοι με το φύλο και τις μετεπειτα υποχρεωσεις. Από τα φετινά Προμήθεια, παραθέτω τα εξής: ο ρόλος της νηπιαγωγού είναι ο πιο σημαντικός. Από αυτή την ηλικία και μέχρι τα 8 μπορείς να πλάσεις τον χαρακτήρα του παιδιού. Στο νηπιαγωγείο καθορίζεται εάν θες ελεύθερους ανθρώπους ή δούλους. Εκεί θα έπρεπε να διδάσκονται η φυσική αγωγή για υγεία, η αισθητική αγωγή, το ωραίο και το άσχημο και η αγωγή του λόγου.
ΤΟ ΚΑΚΟ ΒΡΙΣΚΕΙ ΕΔΑΦΟΣ ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΧΘΡΙΚΟΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ.
ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ ΟΤΑΝ ΠΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑ ΠΟΛΛΑ ΒΑΡΗ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΓΝΟΙΕΣ Η ΠΛΑΤΗ ΤΟΥ ΚΥΡΤΩΝΕΙ ΧΑΝΕΙ ΤΗΝ ΛΑΜΨΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΔΙΣΜΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΥ,
ΣΑΝ ΕΛΛΟΓΑ ΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΥΘΥΤΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΛΥΓΙΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΤΙΞΟΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ,
ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΟ ΚΑΙ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΓΑΠΑΜΕ..ΤΟ ΙΔΙΟ
ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ.
ΕΚΕΙΝΟΥ ΠΟΥ Η ΨΥΧΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΤΗΡΙΓΜΑ Ο ΄΄ ΟΥΡΑΝΟΣ ΄΄ ΘΑ ΠΕΦΤΕΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΒΑΡΥΣ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥ,
ΦΙΛΙΚΑ
Κ,Μ
,
“Όσο συντομότερα μπορέσεις να εγκαταλείψεις την ψεύτική σου ταυτότητα, τόσο το καλύτερο, επειδή εκείνη τη στιγμή θα γεννηθείς στ΄ αλήθεια και θα γίνεις πραγματικά αυθεντικός, αληθινός. Μόνο τότε θα γίνεις άνθρωπος…”
Μόνο τότε θα είσαι Ελεύθερος
http://treloskalogeros.blogspot.gr/2015/07/blog-post_869.html
Ελευθερία σημαίνει να είναι κανείς φως του εαυτού του.
Είμαστε ετερόφωτοι ή αυτόφωτοι;
Τιμαρετή, εκείνοι που μας έβαλαν από παιδιά να μπούμε σε αυτό το μάτριξ, μας θέλουν να είμαστε ετερόφωτοι, να πιστεύουμε ότι μας πλασάρουν χωρίς να το επεξεργαζόμαστε πέρα από τα δικά τους όρια… Δεν πρέπει να βασιζόμαστε σε αυτά μας έμαθαν οι γονείς μας, επειδή η παγίδες που βίωσαν πολλές προηγούμενες γενιές είναι πάρα πολλές…
Εμείς από μόνοι μας πρέπει να γίνουμε αυτόφωτοι για να αφυπνιστούμε… Όσο ζούμε μαθαίνουμε από της εμπειρίες μας ο καθένας… Ακόμα κ μια εμπειρία κάποιου άλλου, αν την νιώσεις πολύ μπορεί να πάρεις κάποια συμβολή απ’ αυτήν, φτάνει να έχεις εξασκήσει το νου σου να λειτουργεί έτσι…
Πρέπει να πάρουμε την ζωή μας στα χέρια μας, όχι με την εγωιστική ιδεολογία, αλλά με εκείνη της κοινωνικής συνεργασίας…
ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΤΟΥ ΑΛΑΤΕΝΙΟΥ ΤΟΝ ΕΠΑΨΕ ΤΟ ΜΗΤΡΙΚΟ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΑΛΑΤΙ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΔΕΛΦΩΘΕΙΤΕ ΚΑΨΤΕ ΤΟΝ ΒΡΑΧΟ ΤΟΥ ΕΓΩ ΣΑΣ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΕ ΤΟ ΟΛΟΝ !
https://www.youtube.com/watch?v=pjZwsSlNN4U