Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η ορκωμοσία των πρώτων γυναικών – εθελοντριών του ελληνικού στρατού το πρωί της Παρασκευής 26 Ιουνίου στη Λαμία.
Η ορκωμοσία έγινε παρουσία του Υφυπουργού Εθνικής Άμυνας, Θανάση Δαβάκη και του Αρχηγού ΓΕΣ, Αντιστράτηγου, Γεώργιου Κωστίδη.
Στις αρχές του Ιουνίου, έδωσαν το παρών 72 γυναίκες, οι οποίες θα υπηρετήσουν την Ελλάδα ως εθελόντριες. Τα νεαρά κορίτσια που βρέθηκαν στο Στρατόπεδο της Λαμίας ήταν αποφασισμένα για αυτή τη νέα τους κίνηση.
Δείτε το σχετικό βίντεο:
Ποια είναι τα κίνητρα για όσες γυναίκες αποφασίσουν να στρατευτούν
-αναγνώριση χρόνου θητείας ως προϋπηρεσία,
-μοριοδότηση σε διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ,
-πρόσληψη κατά προτεραιότητα πτυχιούχων ως πολιτικό προσωπικό (νοσηλεύτριες, βρεφονηπιοκόμοι, διοικητικό προσωπικό κλπ.),
-πρόσβαση σε παροχές των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων (στρατιωτικά νοσοκομεία, λέσχες κλπ).
Πηγή: Lamia Report
