Η Ελλάδα των F-35, η Ελλάδα που είναι πολύ «απλόχερη» στην παροχή «υλικών» προς την Ουκρανία, είναι «σφιχτή» για «υλικά» που κρίνονται απαραίτητα για τον απόπλου της φρεγάτας ΥΔΡΑ για την Ερυθρά Θάλασσα;
Αυτό είναι το πρώτο ερώτημα προς τον ΥΕΘΑ και τον Α/ΓΕΝ. Ακολουθούν μερικά ακόμη:
1. Είναι αλήθεια ότι τρεις τουλάχιστον κατώτεροι αξιωματικοί μηχανικοί έχουν παραιτηθεί για προβλήματα τα οποία είναι γνωστά στην εκάστοτε ηγεσία του ΓΕΝ και δεν έχουν δοθεί λύσεις μέχρι σήμερα;
2. Είναι αλήθεια ότι και οι τρεις -ο ένας από τη φρεγάτα ΥΔΡΑ και οι άλλοι δύο από άλλα πολεμικά πλοία του Στόλου- οδηγούνται στην παραίτηση θεωρώντας ότι έρχονται αντιμέτωποι με συμπεριφορές και νοοτροπίες εκ διαμέτρου αντίθετες των αξιών και των αρχών που διδάχτηκαν στην ΣΝΔ και στο Στόλο;
3. Είναι αλήθεια ότι πρώτα παραιτήθηκε αξιωματικός μηχανικός της φρεγάτας ΥΔΡΑ και δύο προσπάθειες που έγιναν αντικατάστασης του με αξιωματικούς μηχανικούς από άλλα πλοία απέβησαν άκαρπες, αφού παραιτήθηκαν κι αυτοί;
4. Έχουν ελεγχθεί όλα τα μηχανικά, οπλικά και εγκαίρου προειδοποιήσεως συστήματα της φρεγάτας; Είναι ικανοποιημένοι στο ΓΕΝ από τα αποτελέσματα των ελέγχων;
Οι απαντήσεις νομίζουμε ότι είναι γνωστές στο ΓΕΝ αφού όπως μάθαμε εμπλεκόμενοι στην υπόθεση κλήθηκαν από Ανώτατο Αξιωματικό για να ερωτηθούν λεπτομερώς για τα προβλήματα που υπάρχουν αλλά και για να μεταπειστούν στο θέμα της παραίτησης τους.
Να υπενθυμίσουμε ότι η Ελλάδα έχει αναλάβει τη διοίκηση της επιχείρησης μέσω του Στρατηγείου της Λάρισας. Υπάρχει η άποψη ότι η χώρα μας πρέπει να έχει ισχυρή παρουσία στην περιοχή της κρίσης κυρίως λόγω του μεγάλου εμπορικού στόλου που διαθέτει. Το ερώτημα που προκύπτει είναι γιατί δεν απευθύνεται η κυβέρνηση, το ΥΠΕΘΑ ή όποιος θέλει και μπορεί στους εκπροσώπους αυτού του τεράστιου εμπορικού Στόλου; Αναφερόμαστε στους Έλληνες εφοπλιστές που μπορούν υποθέτουμε να βάλουν το χέρι στην τσέπη και να βοηθήσουν όπως πρέπει για τον απόπλου της φρεγάτας ΥΔΡΑ κι όχι μόνο. Είναι προφανές ότι θα πρέπει για παν ενδεχόμενο να είναι έτοιμη και δεύτερη φρεγάτα του Στόλου, γιατί η ΥΔΡΑ δεν μπορεί να περιπολεί …αιώνια στην Ερυθρά Θάλασσα.
Συνεπώς καλές οι απόψεις για την ανάγκη παρουσίας μας στην Ερυθρά Θάλασσα, αλλά το ζητούμενο είναι αυτή η παρουσία να είναι επιτυχής για να μην έχουμε άλλα ζητήματα να αντιμετωπίσουμε. Υποτίθεται ότι μετά από τραγικά γεγονότα που ζήσαμε στις Ένοπλες Δυνάμεις τους τελευταίους μήνες κάτι μάθαμε. Ή μήπως δεν μάθαμε…
ΥΓ. Καλό θα είναι το ΚΥΣΕΑ που όπως διαβάσαμε θα «ανάψει πράσινο» φως για τον απόπλου της φρεγάτας ΥΔΡΑ να ενημερωθεί για το «κόκκινο φως» που έχουν ανάψει οι ΕΜΠΕΙΡΟΤΑΤΟΙ μηχανικοί του Πολεμικού Ναυτικού, χάρη στους οποίους χρόνια τώρα ο Στόλος μας λειτουργεί. Μόνο που η αποστολή στην Ερυθρά Θάλασσα δεν μπορεί να στηριχθεί σε πατέντες αλλά σε επαγγελματικές λύσεις, όπως αυτές προβλέπονται.
militaire.gr
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Εκτός από τα τεχνικα προβλήματα υπαρχουν και αλλα θέματα, που δεν μπορεί καποιος να αγνοήσει. Η Σομαλια παραχώρησε τον έλεγχο της Ερυθρας Θαλασσας στη Τουρκία. Υπαρχει κίνδυνος να γίνει προβοκατσια και να γίνουν χειρότερα από ότι έγινε στη Λιβύη. Αυτή η κυβέρνηση δεν λέει ποτέ όχι στις ΗΠΑ και το ΝΑΤΟ
Τέμπη: Ο Καραμανλής αλλοίωσε διάταξη ευρωπαϊκής Οδηγίας για τη σιδηροδρομική ασφάλεια προκειμένου να αποποιηθεί των ευθυνών του και να σώσει το τομάρι του (έγγραφα)!
https://anazitiseis.gr/tebi-o-karamanlis-alloiose-diataxi-evropaikis-odigias-gia-ti-sidirodromiki-asfaleia-prokeimenou-na-apopoiithei-ton-efthynon-tou-kai-na-sosei-to-tomari-tou-engrafa/
Ν.Δ – ΠΑΣΟΚ – ΤΣΥΡΙΖΑ……….OXI KYΡΙΟΙ ΔΕΝ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ
ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΦΑΓΑΤΕ………….
Δυστύχημα στα Τέμπη: Ποιος διέλυσε τα Ελληνικά τρένα;
https://www.youtube.com/watch?v=yepkiknJII8
Πως το κράτος εξαφάνισε την Ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία;
https://www.youtube.com/watch?v=pRAvI4skXGo