Γράφει ο Χρήστος Μαντζιάρης
Επί τη ευκαιρία επισκέψεως του Προέδρου της Τουρκικής Δημοκρατίας , του κου Ντ. Ερντογάν, στην Ελλάδα, για να συναντηθεί με τον φίλο τοῦ Bibi. Επί τη ευκαιρία της επισκέψεως του κυρίου «διεκδικώ όλα όσα οι άλλοι είναι ανίκανοι να κρατήσουν», για να συναντηθεί με τον εκπρόσωπο του «δεν διεκδικούμε τίποτα». Επί τη ευκαιρία αυτού του επικείμενου γεγονότος, αναφέρονται τα παρακάτω στοιχεία.
Μέσα ΚΑΙ απ’ αυτά τα στοιχεία αποδεικνύεται ότι το μεγαλύτερο τμήμα της Τουρκίας είναι Ελλάς. Η διαφορά είναι ότι τα εν λόγω στοιχεία είναι άγνωστα στην πλειοψηφία των Ελλήνων, καίτοι οι πρόγονοί μας φρόντισαν επαρκώς και ποικιλοτρόπως ώστε να δικαιούται η Ελλάς τον χαρακτηρισμό «Αιώνια». Είναι άγνωστα, αλλά είναι σημαντικότατα και μοναδικά καθόσον μόνο ένα πνεύμα, όπως το ελληνικό, θα μπορούσε να τα δημιουργήσει.
Η Ελλάς έχει ένα μοναδικό χαρακτηριστικό στην παγκόσμιο γεωγραφία. Είναι ίσως η μοναδική χώρα που συνορεύει μόνο με εδάφη της. Η Ελλάς ως χώρα ευρίσκεται στενοχωρημένη (σε στενό χώρο) σε μια μικρή έκταση γης. Μικρή αλλά σημαντικοτάτη. Η Ελλάς όμως, ως πνευματική οντότητα, είναι παγκόσμιος. Είναι παγκόσμιος ευεργέτης. Η πνευματικότης των Ελλήνων είν’ αυτή που έθρεψε τον παγκόσμιο πολιτισμό ως φωτοδότης ελευθερίας και όχι ως αίτιο σκοταδισμού και δουλείας.
Πολλά όμως από τα επιτεύγματα των Ελλήνων, μας είναι άγνωστα. Εν’ απ’ αυτά είναι και η τοποθέτηση των πόλεων και των Ιερών με βάση την γεωμετρία, ως παράγων της αρμονίας, και της «γεωγραφίας» του ουρανού. Ο Αριστοτέλης στα Πολιτικά του γράφει ότι «οι Ναοί για την λατρεία των Θεών αρμόζει να βρίσκονται όχι μόνο σε κατάλληλη θέση, αλλά και στην ίδια ακριβώς που τους πρέπει, εκτός από εκείνους τους Ναούς των οποίων την θέση την ορίζει ο Νόμος ή κάποιο Μαντείο με χρησμό πυθόχρηστο. Μέχρι και τα ιερά των αγροτικών περιοχών πρέπει να βρίσκονται κατανεμημένα συμμετρικά όλα όσα είναι αφιερωμένα σε Θεούς και ήρωες». Ο δε Παυσανίας έγραψε (Αττικά) ότι «οι μικροί Δήμοι της Αττικής ιδρύθηκαν από τύχη». Αυτό σημαίνει ότι οι μεγάλοι Δήμοι ΔΕΝ ιδρύθηκαν από τύχη.
Σε μας δεν είναι γνωστά πολλά, διότι μας τα έκρυψαν και διότι δεν συστάθηκε επιστήμη μελέτης του Ελληνικού χώρου. Ο Ελληνικός χώρος δεν έχει καμία σχέση με τα όρια του σημερινού ελληνικού κράτους. Σε μας είναι γνωστά μόνο λίγα στοιχεία και αυτά που απορρέουν από απλές, απλούστατες, γεωμετρικές σχέσεις. Γνωρίζουμε π.χ. ότι οι Δελφοί ισαπέχουν από την Αθήνα και την Ολυμπία, ή ότι οι Μυκήνες ισαπέχουν από την Αθήνα και τους Δελφούς, ή ότι η Δωδώνη ισαπέχει από την Αθήνα και την Σπάρτη. Γνωρίζουμε τόσο απλές σχέσεις. Δεν μας είναι γνωστές αναλογίες με χρήση των αριθμών «π» και «φ» που τόσο πολύ χρησιμοποιούσαν οι πριν από ‘μας Έλληνες.
Ο πρόγονός μας, ο τότε πλανητάρχης βασιλεύς μας, ο Μέγας Αλέξανδρος, που ήταν μαθητής του Αριστοτέλους, δεν ήταν δυνατόν να μην ήταν γνώστης, βαθύς γνώστης μάλιστα, των ελληνικών πραγμάτων. Αυτός, λίγοι το γνωρίζουν, δεν έκτιζε τις «Αλεξάνδρειες» όπου να ‘ναι. Τις έκτιζε ώστε να είναι σε αρμονία με τις σημαντικές πόλεις ή Ιερά της Ελλάδος.
Όταν λοιπόν ο Μέγας Αλέξανδρος πέρασε στην Ασία, στην χερσόνησο που ευρίσκεται το αρχαίο Ίλιον (Τροία), έδωσε εντολή και κτίσθηκε σε σημείο που υπέδειξε ο ίδιος, η Αλεξάνδρεια η Τρωάς. Ήταν η πρώτη Αλεξάνδρεια που έκτισε. Αυτή η πόλις είχε τα εξής χαρακτηριστικά:
Την έκτισε σε σημείο ώστε η Πέλλα (Π-έλλα = πύλη Ελλάδος), η γενέτειρα του Μεγάλου Αλεξάνδρου, ν’ απέχει το ίδιο από την Αθήνα και από την Αλεξάνδρεια την Τρωάδα. (Σημείο μετρήσεως των αποστάσεων από την Αθήνα ήταν ο Ναός του Ολυμπίου Διός. Οι πολλοί οικισμοί γύρω από την Αθήνα ήταν «μικρές Αθήνες», εξ ου και ο πληθυντικός της πόλεως «Αθήναι»)
Η Δήλος ισαπέχει από τους Δελφούς και την Αλεξάνδρεια την Τρωάδα.
Η Ελευσίς (Έλευσις;), Ελευσίνα, ισαπέχει από την Δωδώνη και την Αλεξάνδρεια την Τρωάδα.
Η Δωδώνη ισαπέχει από την Δήλο και την Αλεξάνδρεια την Τρωάδα. Παρεμπιπτόντως να επισημανθεί εδώ ότι και το Βυζάντιο, η μετέπειτα Κωνσταντινούπολις, και η Ρώμη ισαπέχουν από την Δωδώνη. Η Κωνσταντινούπολις ισαπέχει από την Κνωσό και την Δωδώνη.
Η Επίδαυρος ισαπέχει από την Πέλλα και την Αλεξάνδρεια την Τρωάδα.
Η Σπάρτη ισαπέχει από την Σμύρνη και την Αλεξάνδρεια την Τρωάδα.
Η Ολυμπία ισαπέχει από την Τέως (πολίχνη κοντά στην Σμύρνη) και την Αλεξάνδρεια την Τρωάδα.
Εδώ, αναφέρονται απλές μαθηματικές σχέσεις, χωρίς Χρυσούς αριθμούς», «χρυσές τομές», «κανονικά πολύγωνα», κλπ. Το πεδίο έρευνας της γεωδαισίας του ελληνικού χώρου, ειδικά σε συνδυασμό με την αριθμοσοφία, είναι άπειρο αλλά και συνάμα ανεξερεύνητο στις μέρες μας.
Αν προεκτείνουμε την ευθεία Πέλλα – Αλεξάνδρεια Τρωάδος θα συναντήσει την Αλεξανδρέττα, ή Ισκεντερούν όπως την ονομάζουν σήμερα οι τούρκοι. Η πόλις αυτή βρίσκεται στα νότια παράλια της Τουρκίας, στον Ισσικό Κόλπο, κοντά στα σύνορα με την Συρία.
Η Αλεξανδρέττα ονομαζόταν Αλεξανδρέττα της Ισσού. Εκεί πολέμησε και νίκησε ο Μέγας Αλέξανδρος τον Δαρείο ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ τον και προς ανάμνηση της νίκης του, ο Αλέξανδρος έκτισε την Αλεξανδρέττα. Οι πόλεις μετακινούνται ή καταστρέφονται δυσκολότερα σε σχέση με τα μνημεία.
Η προέκταση της ευθείας Πέλλας – Δήλου (Η Δήλος, όπως προαναφέρθηκε, ισαπέχει από τους Δελφούς και την Αλεξάνδρεια την Τρωάδα) συναντά την Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου. Τώρα, η Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου και η Αλεξάνδρεια της Ισσού ισαπέχουν από την Πέλλα.
Μόνο ο νους των Ελλήνων που είχαν την κατάλληλη γλώσσα και επιστήμες μπορούσε να επιτύχει τέτοια κατορθώματα. Ουδείς άλλος. Στο αντίπερα άκρο, ο περισσότερο μισών εμάς λαός πορευόταν με μαγείες και δεισιδαιμονίες.
Η δε Σμύρνη ισαπέχει από την Ελευσίνα και την Κωνσταντινούπολη (Βυζάντιον). Ισαπέχει επίσης από τους Δελφούς και το Ιδαίον Άντρο, το μέρος δηλαδή όπου ανατράφηκε ο Δίας. Η Σμύρνη μεταφέρθηκε κατά 4 περίπου χιλιόμετρα από τον Μέγα Αλέξανδρο πιο πέρα για να συμπίπτουν ακριβώς οι μετρήσεις!
Μ’ όλα αυτά φαίνεται το δέσιμο του ζωτικού χώρου των Ελλήνων, ένα δέσιμο που ουδείς άλλος λαός μπορεί να επιδείξει. Και μόνο η γνώση της σχέσεως της γεωγραφίας της Ελλάδος με τον ουρανό μπορεί να συμβάλει στην περεταίρω κατανόηση της Ελληνικής Μυθολογίας.
Η γεωδαισία του ελληνικού χώρου και η σχέση του με τα άστρα, όσο και αυτό θα φανεί αιρετικό σε πολλούς, φαίνεται και στην Αποκάλυψη του Ιωάννου. Αυτό το υποστηρίζουν κάποιοι μελετητές. Η Αποκάλυψη αρχίζει με τις επιστολές στις επτά εκκλησίες της Μικράς Ασίας. Η τοποθέτηση των επτά Εκκλησιών στην Μικρά Ασία είναι αναλογικά η ίδια με τα άστρα του αστερισμού των Πλειάδων!
Πλειάδες, για να καταλάβουμε την σημασία των συμβολισμών και το ότι ο Χριστός μας διδάσκει πιο πολύ με τις πράξεις του, ήταν κόρες του Τιτάνα Άτλαντα. Άρα είχαν Κρόνια καταγωγή. Τα υπόλοιπα κατανοούνται ευκόλως.
Αυτό αναφέρθηκε, αν και δεν έχει σχέση με τον Μέγα Αλέξανδρο, για να δειχθεί ότι και μέσω των ορθοδόξων χριστιανικών βιβλίων φαίνεται ότι όντως υφίσταται η γεωγραφία της Ελλάδος σε σχέση και με τον ουρανό. Η μελέτη της Ελλάδος και του ελληνικού πνεύματος επεκτείνονται πολύ μακρύτερα απ’ όσο μπορούν να φαντασθούν οι περισσότεροι.
Ο Μέγας Αλέξανδρος, ως γνήσιος αριστοτελικός Έλλην, επέκτεινε την σοφή γεωδαισία της Ελλάδος λες και γνώριζε τις επιβουλές των ηγετών των απογόνων του.
Χρήστος Μαντζιάρης
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
δεν ειδα στο αποσπασμα καπου να λεει οτι το αστρο ενος εκ των επτα εκκλησιων της μικρας ασιας λειπει