Διαφημίσεις

Οι ουλές της διπλής μαστεκτομής στο σώμα του μοντέλου προκάλεσαν θυέλλα αντιδράσεων και επικριτικών σχολιασμών

Διαφήμιση της εταιρίας Braun που παρουσιάζει έναν τρανς άνδρα, με εμφανείς τις ουλές της διπλής μαστεκτομής στο σώμα του, να χρησιμοποιεί ξυριστική μηχανή (trimmer) στο πρόσωπό του, αναδημοσιεύτηκε αυτήν την εβδομάδα από λογαριασμούς στο Twitter προκαλώντας διάφορες αντιδράσεις.

Το 1,6% των ενηλίκων στις ΗΠΑ είναι τρανς – δηλαδή περίπου 5,4 εκατομμύρια άτομα
Η Maya Forstater, εκτελεστική διευθύντρια της τρανσφοβικής «ακτιβιστικής» ομάδας Sex Matters, δήλωσε στην Telegraph ότι η διαφήμιση αντιβαίνει στην Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων (ASA).

«Η προώθηση της αφαίρεσης υγιούς ιστού του στήθους δεν είναι μόνο σοκαριστικά ανήθικη, αλλά και ενάντια στις οδηγίες των διαφημιστικών προτύπων για να μην ωραιοποιείται ή ευτελίζεται η αισθητική χειρουργική», δήλωσε η Forstater. Ωστόσο, οι χειρουργικές επεμβάσεις επιβεβαίωσης φύλου (gender-affirming care) θεωρούνται ασφαλείς, αποτελεσματικές και απαραίτητες για τα τρανς άτομα, σύμφωνα με τις περισσότερες μεγάλες ιατρικές ενώσεις των ΗΠΑ. Δηλαδή, οι χειρουργικές επεμβάσεις δεν είναι «αισθητικές» – οι επαγγελματίες υγείας τις θεωρούν σωτήριες για τη ζωή.

Δεν είναι η πρώτη φορά που παρατηρούμε τέτοιες τρανσφοβικές αντιδράσεις

Οι σχολιασμοί και οι αντιδράσεις

Αρκετοί σχολιαστές στα social media επέκριναν τη διαφήμιση λέγοντας ότι προωθεί αυτού του είδους τις χειρουργικές επεμβάσεις, και ζήτησαν από τους καταναλωτές να εκφράσουν τη δυσαρέσκειά τους με μποϊκοτάζ στα προϊόντα της Braun. Υπήρξε βέβαια και ο αντίλογος από σχολιαστές που είδαν θετικά τη συγκεκριμένη διαφήμιση, λέγοντας ότι προωθεί τη συμπεριληπτικότητα και δεν έχει τίποτε το επιλήψιμο.

Γιατί η οργή;

Ένας χρήστης του Twitter, ο @mrSpungoe, έγραψε: «Οι τρανς άνδρες μπορεί και να ξυρίζονται. Η Braun πουλάει προϊόντα ξυρίσματος. Γιατί η οργή; Ας μην προσποιούμαστε ότι έχει να κάνει με τα σημάδια του top surgery. Πρόκειται 100% για την συμπερίληψη των τρανς ατόμων στο δημόσιο χώρο και είναι 100% τρανσφοβικό».

Στο Ηνωμένο Βασίλειο, η διαφήμιση χαρακτηρίστηκε «σοκαριστικά ανήθικη» και φέρεται να διερευνάται για τα παραβίαση των οδηγιών της Αρχής Προτύπων για τη Διαφήμιση, σύμφωνα με το Pink News.

in.gr



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Μια σκέψη στο “Καταιγισμός αντιδράσεων για διαφήμιση ξυριστικής μηχανής από τρανς”

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek