Ου κλέψεις = ου εκ+λέψεις = ου εκλαμβάνεις ήτοι μην λαμβάνεις με το ζόρι ή χωρίς άδεια….
Ποίος δεν έκλεψε; Ο αναμάρτητος, Αυτού ανήκουν τα πάντα, διότι είναι τα σα εκ των σων = τα εσάς εκ των εσών/εσάς και τα εσωτερικά από τα εσωτερικά σας…. Όποιος αμάρτησε έκλεψε, αλλά τι να κάνουμε, υπάρχει άλλη οδός; Όχι, είναι η κλοπή και η Μετάνοια διά την κλοπή και βεβαίως η επιστροφή της κλοπής εάν είναι εφικτόν και σε ειδικές περιπτώσεις μη βλαβερόν….
Κάποιος αγόρασε μία αρχαία εικόνα η οποία κλάπηκε από τους Τούρκους Εισβολείς ή έντοπους εις τα κατεχόμενα μέρη της Κύπρου. Ο πωλητής ήταν Ελληνοκύπριος και ο αγοραστής Ελληνοκύπριος. Ο αγοράστής θεώρησε ότι η εικόνα δεν πρέπει να καταλήξει σε άθεα χέρια και να μην ταξειδεύσει στον εξωτερικόν σε ανθρώπους Κενοδοξοφιλότεχνους, συνεπώς έγινε κλεπταποδόχος ασπούμε [εφόσον ισχύει, Θεός μόνον γνωρίζει] της Πίστης!….
Τον πάτερ Κλεομένη τον αγαπάω πολύ, αφιέρωσα άρθρα προς το πρόσωπον του, αλλά σε κάποια τα παρακάνει, από υπερβάλλοντα χριστιανικόν ζήλον θαρρώ και θέλω να ευελπιστώ πάντοτε [βεβαίως ούτε αυτός, ούτε εγώ, ούτε κανένας θνητός αναμάρτητος, χαχαχα]…..
Το να επαιτείς/ζητιανεύεις από οκνηρία είναι κλοπή, είπε ο πάτερ Κλεομένης, και αναφέρθηκε εις τους γύφτους. Αλλά Ο Χριστός εις την επί Όρους ομιλία λέγει:
Ματθ. 6,14 Ἐὰν γὰρ ἀφῆτε τοῖς ἀνθρώποις τὰ παραπτώματα αὐτῶν, ἀφήσει καὶ ὑμῖν ὁ πατὴρ ὑμῶν ὁ οὐράνιος·
Ματθ. 6,15 ἐὰν δὲ μὴ ἀφῆτε τοῖς ἀνθρώποις τὰ παραπτώματα αὐτῶν, οὐδὲ ὁ πατὴρ ὑμῶν ἀφήσει τὰ παραπτώματα ὑμῶν.
Ένας Μοναχός εις το Γεροντικόν ήταν οκνηρός εις τα πνευματικά του και άλλα καθήκοντα. Χαροπαλευόμενος, συνήχθησαν άλλοι Μοναχοί πέριξ αυτού και ένας του είπε τι θα κάνεις που ήσουν οκνηρός εις τα καθήκοντα σου; Ναι αλλά ποτέ δεν έκρινα κανένα άρα τε δεν θα κριθώ! Τους αποσιώπησε. Συνεπώς, εάν ένας από τους γύφτους δεν κρίνει αλλά είναι οκνηρός επαίτης, πώς θα τον κρίνει Ο Θεός;…..
Ματθ. 7,1 Μὴ κρίνετε, ἵνα μὴ κριθῆτε·
Ματθ. 7,2 ἐν ᾧ γὰρ κρίματι κρίνετε κριθήσεσθε, καὶ ἐν ᾧ μέτρῳ μετρεῖτε μετρηθήσεται ὑμῖν.
Μία από τις κλοπές φίλε πάτερ Κλεομένη είναι να κρίνουμε, όλοι κρίνουμε ή σχεδόν όλοι μας [προσωπικά κρίνω]. Η κρίση είναι κλοπή, συνεπώς πάτερ Κλεομένη όταν κρίνεις κλέπτεις. Κρίνεις όλους τους ιερείς του Πάτριου και του Νέου, μα δεν υπάρχει ένας καλός; Και πως το γνωρίζεις, είσαι Θεός; Ακόμη και ο Προφύτης Άγιος Ηλίας όταν είπε εις Τον Θεόν ότι έμεινε μόνος να Τον πιστεύει του απάντησε: υπάρχουν ακόμη 7 χιλιάδες [χαχαχα, και αριθμός ος συμπεριλαμβάνεται εις τις 144,000 Παρθένων Αγίων π.Χ. εις Ισραήλ/Εισραήλ όπου αναφέρονται εις την Αποκάλυψη, και τον Ιωάννη τον έκρινε ως οκνηρόν Ο Χριστός πριν του φανερώσει την Αποκάλυψη, ουδείς αναμάρτητος!]….
Πηγαίνεις εις το Βατοπαίδιον και σε ταΐζουν, ποτίζουν, κοιμίζουν και δεν σου ζητάνε τίποτε, εάν θέλεις αγοράζεις από τα ενθύμια και εάν θέλεις ρίχνεις χρήματα εις τα κιβώτια, το τι έργον γίνεται, το γνωρίζουν όσοι έχουν ισχυρά πνευματικά βιώματα. Εμένα ο Πνευματικός μου δεν με έκλεψε, απεναντίας, με ανέχεται, διά τις αμαρτίες μου και με ευλογεί, είναι ο εν ζωή Άγιος Αντώνιος των Τρούλλων…. Την πρώτην φοράν όπου Εξομολογήθηκα αφού έγινε κυκλώνας υπεράνω Τρούλλων 20 Αυγούστου 2001, κατακαλόκαιρον μόνον εις το χωρίον αυτόν και αφού έφυγε βάρος και πέτρα ίση με βουνόν από μέσα μου, μού λέγει: σε δύο μήνες θα γνωρίσεις την γυναίκα σου, δεν την γνωρίζεις τώρα, όπερ και έγινε! Την επομένη αφυπνίζομαι κάθομαι εις την κλίνη και ο Σκοτοφόρος σε δύο μέτα ύψος με σταυρωμένα τα χέρια και πόδια θυμωμένος, έγιναν και άλλα τα οποία έγραψα παλαιότερα….
Παίζει ο άλλος τζόκερ και κερδίζει και είναι κλέπτης; Αφού είναι συνεννοημένον παίγνιον να τα πάρει ένας ή μερικοί, εάν παίξεις πολλά, αυτόν θα έπρεπε να εξετάζεται από θεσμόν, ώστε ο μη έχων πολλά να παίζει ολιγότερα και όστις λυπάται όχι επειδή έχασε χρήματα αλλά επειδή τα κέρδισε άλλος, είναι και αυτός ίσως κλέπτης, όπως και αυτός όπου κερδίζει κατά τον πάτερ Κλεομένη. Βεβαίως, τα τυχερά παίγνια είναι του μαμωνά και εθίζουν, είναι θέμα μέτρου, πίνεις έναν ποτήριον οίνον ή δέκα φιάλες [χαχαχα]. Το να μην επιτρεπόταν είναι καλύτερον….
Βεβαίως ο πάτερ Κλεομένης λέγει όπως πάντοτε υπερεύστοχα εις το βίντεο, αλλά από ζήλον λέγει και ανεύστοχα και υπερβολικά. Λοιπόν, πολύ σωστά λέγει διά τους Τραπεζίτες και Τραπεζικούς και τους Διεθνείς εβραιοσιωνιστές Τραπεζίτες αλλά εις την επί Όρους Ομιλία Ο Χριστός λέγει τα εξής:
Ματθ. 5,25 Ἴσθι εὐνοῶν τῷ ἀντιδίκῳ σου ταχὺ ἕως ὅτου εἶ ἐν τῇ ὁδῷ μετ᾿ αὐτοῦ, μήποτέ σε παραδῷ ὁ ἀντίδικος τῷ κριτῇ καὶ ὁ κριτής σε παραδῷ τῷ ὑπηρέτη, καὶ εἰς φυλακὴν βληθήσῃ·
Ματθ. 5,25 Συμβιβάσου και συμφιλιώσου γρήγορα με τον αντίδικόν σου, εφ’ όσον ευρίσκεσαι μάζή του στον δρόμον, που οδηγεί στο δικαστήριον. Πρόλαβε, μήπως σε παραδώση ο αντίδικος στον δικαστήν, και ο δικαστής σε παραδώση ως ένοχον στον εκτελεστήν των ποινών και ριφθής έτσι εις την φυλακήν.
Ματθ. 5,26 ἀμὴν λέγω σοι, οὐ μὴ ἐξέλθῃς ἐκεῖθεν ἕως οὗ ἀποδῷς τὸν ἔσχατον κοδράντην.
Ματθ. 5,26 Σε διαβεβαιώνω ότι δεν θα βγης από εκεί, έως ότου εξοφλήσης και το τελευταίον δίλεπτον.
Τι χαπάρια τώρα πάτερ Κλεομένη;
Ασπούμε, όχι ασπούμε, χιλιάδες οι περιπτώσεις όπου οι Τράπεζες των εβραιοσιωνιστών αφού λάβουν δέκα φορές τόκους και είτε λάβουν είτε όχι χρήματα δεν δίδουν είναι όλα εικονικά και από υποθήκες ακινήτων, παίρνουν εις το δικαστήριον τον δανειολήπτη που τον μάδησαν, τι πρέπει να κάνει να συμφιλιωθεί μαζύν τους και να τους ευνοήσει [25 Ἴσθι εὐνοῶν τῷ ἀντιδίκῳ σου ταχὺ]; Εσύ λές όχι όπως και εγώ άρα λοιπόν διαφωνούμε αμφότεροι με Τον Χριστόν ή προσωπικά το έγραψα και προσφάτως σε άρθρον αυτόν δεν έχω την δύναμη να το κάνω και ζητώ συγχώρεση εάν είναι αμαρτία! Δηλαδή να ευνοήσω τον κλέπτη τον Αντίχριστον ή μη Αντίχριστον ασπούμε και να του δώσω και την ζωήν μου; Βεβαίως, τα πάντα είναι Του Θεού και εξ’ Αυτού οι Νόμοι και όσα έχουμε, αλλά πού είναι το Κοινόν Φυσικόν Δίκαιον; Αφού γεννήθηκα πρέπει να ζήσω! Και συνάμα, εάν δεν γίνουν όλοι κάπως αμαρτωλά επαγγελματίες πώς θα επιβιώσουν, υπεραυξηθήκαμε και όσα έχω και όσα έχεις συμπεριλαμβανομένης της εικονοληπτικής μηχανής να μαγνητοφωνείς, από κλέπτες κάπως έγινε!
Και συνεχίζει Ο Χριστός εις την επί του Όρους Ομιλία:
Ματθ. 5,40 καὶ τῷ θέλοντί σοι κριθῆναι καὶ τὸν χιτῶνά σου λαβεῖν, ἄφες αὐτῷ καὶ τὸ ἱμάτιον·
Ματθ. 5,41 καὶ ὅστις σε ἀγγαρεύσει μίλιον ἕν, ὕπαγε μετ᾿ αὐτοῦ δύο·
Ένας Ασκητής εις της Αιγυπτοσυριακής Ερήμου εις το Γεροντικόν αφού τον έκλεψαν οι κλέπται και άφησαν μερικά πράγματα, έτρεχε την νύχτα και τους φώναζε πάρτε και αυτά πάρτε και αυτά. Σταμάτησαν να ιδούν τι θέλει και εκπλάγηκαν, έν τέλει του επέστρεψαν τα πάντα και έγιναν υποτακτικοί του Ασκητές! Βεβαίως αυτός δεν χρειαζόταν τίποτε, ζούσε με Τον Θεόν και σε τόπον μη ενοχλητικόν, αλλά εμείς οι άλλοι σε αυτόν τον πανάνοστον κόσμον; Κατά τον τόπον όπου ζης θα μετρηθείς, όταν αινέσαμε Μοναχούς εις το Άγιον Όρος διά την δύναμη τους να ζουν εκεί Μόνοι, μας είπαν ότι αυτοί θαυμάζουν εμάς διότι ζούμε εντός των πειρασμών, κατά συνέπεια:
Ματθ. 7,2 ἐν ᾧ γὰρ κρίματι κρίνετε κριθήσεσθε, καὶ ἐν ᾧ μέτρῳ μετρεῖτε μετρηθήσεται ὑμῖν.
Δηλαδή, βάσει των πλεονεκτημάτων και μειονεκτημάτων του τόπου της ζωής σου, του επαγγέλματος σου και των λοιπών καταστάσεων, θαρρώ θα κριθείς, εννοώ τον καθέναν μας!….
Δυστυχώς πάτερ Κλεομένη η φιλοσοφία είναι η ηρωΐνη ήτις κυλάει εκ γενετής εις το αίμα μου, έχει τα πλεονεκτήματα της έχει και τα μειονεκτήματα της, θαρρώ περισσότερα τα μειονεκτήματα αλλά και μυστικά καταστήματα….
Ματθ. 5,25 Ἴσθι εὐνοῶν τῷ ἀντιδίκῳ σου ταχὺ ἕως ὅτου εἶ ἐν τῇ ὁδῷ μετ᾿ αὐτοῦ, μήποτέ σε παραδῷ ὁ ἀντίδικος τῷ κριτῇ καὶ ὁ κριτής σε παραδῷ τῷ ὑπηρέτη, καὶ εἰς φυλακὴν βληθήσῃ·
Ματθ. 5,25 Συμβιβάσου και συμφιλιώσου γρήγορα με τον αντίδικόν σου, εφ’ όσον ευρίσκεσαι μάζή του στον δρόμον, που οδηγεί στο δικαστήριον. Πρόλαβε, μήπως σε παραδώση ο αντίδικος στον δικαστήν, και ο δικαστής σε παραδώση ως ένοχον στον εκτελεστήν των ποινών και ριφθής έτσι εις την φυλακήν.
Ματθ. 5,26 ἀμὴν λέγω σοι, οὐ μὴ ἐξέλθῃς ἐκεῖθεν ἕως οὗ ἀποδῷς τὸν ἔσχατον κοδράντην.
Βεβαίως ειδικώς ο 5,25 αναφέρεται και πνευματικώς θαρρώ, αλλά ποίος είναι ο άξιος δικαστής ο επίγειος να δικάσει δανειολήπτη κλεμμένον από Τραπεζικόν ή και Τραπεζούχον κλέπτη; Το λέγεις και εσύ: πηγαίνετε και βάζετε τα χρήματα σας στην Τράπεζα να σας τα προσέχουν οι κλέπτες και συμφωνώ. Συνεπώς, είναι αμαρτία να κλέβεις αυτόν όπου σε έκλεψε, ασπούμε την Τράπεζα ή έναν άλλον κλέπτη, να πάρεις από τα κλεμμένα και όχι μόνον χρήματα, αλλά και κόπους, μόχθους, σπατάλη ζωής; Όχι θαρρώ και θαρρώ συμφωνείς και εσύ με όσα λέγεις!….
Ματθ. 5,26 Σε διαβεβαιώνω ότι δεν θα βγης από εκεί, έως ότου εξοφλήσης και το τελευταίον δίλεπτον.
Μετά λέγει:
Ματθ. 5,37 ἔστω δὲ ὁ λόγος ὑμῶν ναὶ ναί, οὒ οὔ· τὸ δὲ περισσὸν τούτων ἐκ τοῦ πονηροῦ ἐστιν.
Εάν με έκλεψε η Τράπεζα αρκεί έναν ναι ή έναν όχι εις την υπεράσπιση μου; Εάν τον σκότωσες άθελα σου, και ερωτηθείς πρέπει να ειπείς ναι χωρίς άλλη λέξη;
Όσον διά το ότι η παρακολούθηση είναι κλοπή όπως λές, εγώ σου λέγω την Τετραπιθανότητα: α) κλοπή β) μη κλοπή ή δικαίωμα ή προστασία ή αγαθοποίημα γ) ουδέτερον δ) ανάμεικτον….
Λέγεις ότι ο γύφτος κλέβει επειδή επαιτεί από οκνηρία και εάν ένας από αυτούς είναι οκνηρός επειδή προσεύχεται μυστικά και δεν έχει χρόνον δι’ εργασίαν [χαχαχα]; Πώς είσαι βέβαιος ότι όλοι είναι ίδιοι;….
Όταν παρακολουθείς κάποιον διά κακόν είναι κακόν, εάν τον παρακολουθείς χωρίς πρόθεση ουδεμία είναι ουδέτερον, εάν τον παρακολουθείς διά καλήν πρόθεση είναι αγαθόν και εάν διά το ανάμεικτον ή διάφορους λόγους, τότε το ανάμεικτον αυτών με διάφορα ποσοστά!
Θέλεις έναν παράδειγμα; Ενίοτε υπάρχουν αλλοδαποί, μετανάστες, Μωαμεθανοί εις την γειτονιά μου και τους παρακολουθώ, επειδή γνωρίζω ότι μπορεί να είναι κλέπτες, συνεπώς εάν παρακολουθείς τον Μουσουλμάνον όπου εσύ λές βρώμικον επειδή δεν βαπτίστηκε [λες και βαπτίσθηκε ο Εβραίος ή ο Ινδός; Αυτοί βαπτίζοντε διά των θρησκειών των] είναι κλοπή ή Αντικλοπή και πρόνοια και εγγρήγορση και εκμάθυνση προσοχής, όπως μαθαίνουμε εις τον στρατόν και αλλού να προσέχουμε Θερμοπύλες;….
Και άγωμεν παρακάτω:
Ματθ. 5,42 τῷ αἰτοῦντί σε δίδου καὶ τὸν θέλοντα ἀπὸ σοῦ δανείσασθαι μὴ ἀποστραφῇς.
Ματθ. 5,42 Εις εκείνον που έχει πράγματι ανάγκην και σου ζητεί ελεημοσύνην, δίδε με ειλικρινή αγάπην, και μη περιφρονήσης αυτόν, που θέλει να δανεισθή από σε χωρίς τόκον.
Η μετάφραση εδώ μεταξύ μας δεν είναι ακριβής, και κάπως έτσι τα είπες και εσύ εις το βίδεο, αλλά δεν είναι έτσι όπως εις την επί Όρους Ομιλία, παρότι προσωπικά συμφωνώ περισσότερον μαζύν σου και με την μετάφραση, αλλά δεν είναι αυτά όπου λέγει Ο Χριστός, έτσι δεν είναι;….
Ματθ. 5,39 Ἐγὼ δὲ λέγω ὑμῖν μὴ ἀντιστῆναι τῷ πονηρῷ· ἀλλ᾿ ὅστις σε ῥαπίσει ἐπὶ τὴν δεξιὰν σιαγόνα, στρέψον αὐτῷ καὶ τὴν ἄλλην·
Αυτόν σημαίνει μεταξύ άλλων: άφησε τον πονηρόν να σε φάγει, τον Τραπεζίτη να πάρει την περιουσία σου, τον Μουσουλμάνον την χώραν σου, εσύ θα σωθείς ως ψυχή και αυτός θα χαθεί εάν δεν Μετανοήσει όπως πρέπει και ίσως και ως Χριστιανός μόνον, εσύ τι λές πάτερ Κλεομένη;…. Αλλού βεβαίως Ο Χριστός λέγει αντιστήναι, όταν θα μας δικάζουν οι μισητές Του. Συνάμα λέγει ότι άμα αντισταθείς εις τον πονηρόν ίσως πίπτεις την παγίδα να γίνεις πονηρός και απωλαίνεις τον ουράνιον μισθόν Μαρτυρίου αντοχής και ανοχής αγάπης, όπως το να ανέχεσαι τον Μουσουλμάνον εισβολέαν ασπούμε! Ο Χριστός ωμιλάει διά τον καθέναν εκλεκτόν Του προσωπικά και όχι σε ομαδικόν πνεύμα έθνους, κράτους, οργανισμού, επιχείρησης, χώρας κ.ο.κ….
Λουκ. 21,15 ἐγὼ γὰρ δώσω ὑμῖν στόμα καὶ σοφίαν, ᾗ οὐ δυνήσονται ἀντειπεῖν οὐδὲ ἀντιστῆναι πάντες οἱ ἀντικείμενοι ὑμῖν.
Λουκ. 21,15 Διότι εγώ θα σας δώσω πνεύμα φωτεινόν και σοφίαν, δια να ευρίσκετε ακλόνητα νοήματα και επιχειρήματα, εις τα οποία δεν θα ημπορούν να αντείπουν η να αντισταθούν όλοι οι αντίπαλοί σας.
Εδώ λέγει ότι δεν θα μπορούν οι άλλοι να αντιστέκονται, διότι όντως πώς να αντισταθείς εις το δίκαιον με λόγους;
Λουκ. 17,33 ὃς ἐὰν ζητήσῃ τὴν ψυχὴν αὐτοῦ σῶσαι, ἀπολέσει αὐτήν, καὶ ὃς ἐὰν ἀπολέσῃ αὐτήν, ζωογονήσει αὐτήν.
Λουκ. 17,33 Εκείνος που θα ζητήση με την προσκόλλησίν του εις τα υλικά αγαθά, να εξασφαλίση την ζωήν του, θα την χάση. Και εκείνος που θα χάση την ζωήν του, δια να μείνη πιστός στο καθήκον του, εις την πραγματικότητα θα την διατηρήση.
Δεν γνωρίζω εάν η μετάφραση είναι σωστή, αλλά αντιλαμβάνομαι ότι όστις ζητάει να σώσει την ψυχήν του ήτοι την ζωήν του συνάμα, γίνεται συμφεροντολόγος, άρα τε ιδιοτελής και θα την απωλαίσει διότι θα γίνει άδικος! Εκείνος δε όπου την απωλαίνει διότι δεν μεριμνάνει με αδικία έναντι των πέριξ και διά την ψυχήν του μόνον, θα την ζωογονήσει ή και θα του την δώσει οπίσω Ο Χριστός όπως αναφέρεται αλλού εις την Καινή Διαθήκη [σε άλλον Ευαγγέλιον]….
Ματθ. 5,32 Ἐγὼ δὲ λέγω ὑμῖν ὅτι ὃς ἂν ἀπολύσῃ τὴν γυναῖκα αὐτοῦ παρεκτὸς λόγου πορνείας, ποιεῖ αὐτὴν μοιχᾶσθαι, καὶ ὃς ἐὰν ἀπολελυμένην γαμήσει, μοιχᾶται.
Ματθ. 5,32 Εγώ όμως σας λέγω ότι όποιος χωρίσει την γυναίκα του χωρίς την αιτίαν της μοιχείας, την σπρώχνει εις την μοιχείαν (διότι μοιχεία είναι πλέον, εάν αυτή έλθη εις νέον γάμον, εφ’ όσον ζη ο πρώτος της ανήρ). Και εκείνος που θα λάβη ως σύζυγον διεζευγμένην γυναίκα, διαπράττει μοιχείαν.
Εδώ μας τα «χαλάει», δικαιούται να απωλήσει γυναίκαν αυτού και να μην είναι μοιχεία, εφόσον μοιχάται η γυναίκα του! Διατί δεν ισχύει και διά τις τράπεζες και αντίδικους αυτόν ή μήπως ισχύει αλλά ο λακωνικός Λόγος Του δεν γίνεται αντιληπτός; Υπάρχει και κάτι άλλον εδώ όμως όπου δικαιώνει Τον Λόγον Χριστού! Η μοιχαλίδα μιαίνει τον άνδραν της και το αντίστροφον ο μοίχος την γυναίκαν του! Διότι το να έχεις μοιχαλίδα είναι ως να μοιχεύεσαι και αποδέχεσαι και σ’ αρέσει η μοιχεία, εκτός εάν την βαστάεις από αγάπη ή ανάγκη επειδή την χρειάζεσαι. Η μοιχαλίδα και ο μοίχος μπορεί να γλείφει τα γεννητικά όργανα άλλου δεν είναι αναγκασμένος ο σύντροφος να το ανέχεται. Είναι κλοπή η απάτη συντρόφου, δεν το είπες θαρρώ πάτερ Κλεομένη, ήτοι η πάσα απάτη τι είναι; Κλοπή….
Ματθ. 5,24 ἄφες ἐκεῖ τὸ δῶρόν σου ἔμπροσθεν τοῦ θυσιαστηρίου, καὶ ὕπαγε πρῶτον διαλλάγηθι τῷ ἀδελφῷ σου, καὶ τότε ἐλθὼν πρόσφερε τὸ δῶρόν σου.
Ματθ. 5,24 άφησε εκεί το δώρον σου εμπρός στο θυσιαστήριον και πήγαινε πρώτον συμφιλιώσου με τον αδελφόν σου και έπειτα έλα να προσφέρης το δώρον σου στον Θεόν.
Ποίος είναι ο αδελφός μου; Ο Μουσουλμάνος; Αυτός όπου έχει πάρει τον οίκον μου εις την κατεχόμενη Κυρηνεία ή Αμμόχωστον; Αυτός όπου μου σκότωσε η βίασε το παιδί, ή ο συνόμοιος και Συγχριστιανός μου; Και βεβαίως ο κυριολεκτικός αδελφός μου. Εάν όλοι οι ανθρώποι είναι αδέλφια τότε πρέπει να εύρω τον Μουσουλμάνον ή αυτόν όπου με μισεί και δεν θέλει να με ιδεί να του ζητήσω να συμφιλιωθούμε όποιος και όσον και εάν πταίει από τους δύο μας; Ή μήπως αδέλφια οι Χριστιανοί και φρόνιμοι εις την Ηθική; Και εάν δεν συμφιλιώνεται τι να κάνω; Και εάν γνωρίζω ότι εάν του ζητήσω να συμφιλιωθούμε θα γίνει χειρότερος τι να κάνω; Να τον βλάψω ή να κάνω το καθήκον μου; Βεβαίως, όλα αυτά έχουν ισχύν όταν συνοδεύεσαι ακράδαντα εξ’ Αγίου Πνεύματος, και όταν θέλει Ο Θεός! Και εν καιρώ πολέμου να συμφιλιωθώ με τον αντιορυγματωμένον;
Ματθ. 5,22 Ἐγὼ δὲ λέγω ὑμῖν ὅτι πᾶς ὁ ὀργιζόμενος τῷ ἀδελφῷ αὐτοῦ εἰκῆ ἔνοχος ἔσται τῇ κρίσει· ὃς δ᾿ ἂν εἴπῃ τῷ ἀδελφῷ αὐτοῦ ῥακά, ἔνοχος ἔσται τῷ συνεδρίῳ· ὃς δ᾿ ἂν εἴπῃ μωρέ, ἔνοχος ἔσται εἰς τὴν γέενναν τοῦ πυρός.
Ματθ. 5,22 Εγώ όμως σας λέγω ότι καθένας που οργίζεται αδίκως και χωρίς σοβαρόν πνευματικόν λόγον ενάντιον του αδελφού του, έχει την ιδίαν ενόχην, όπως εκείνος που δικάζεται δια φόνον στο επταμελές συνέδριον. Εκείνος δε που θα υβρίση τον αδελφόν του και θα του είπη με περιφρόνησιν “ανόητε, τιποτένιε”, είναι ένοχος εγκλήματος βαρυτέρου, από εκείνά που δικάζει το μεγάλο συνέδριον, το ανώτατον δηλαδή δικαστήριον των Εβραίων. Εκείνος δε που θα είπη με μίσος στον αδελφόν του “αμυαλε, τρελλέ”, είναι βαρύτατα ένοχος και άξιος να τιμωρηθή με την στον Αδην γέενναν του πυρός.
Μην υποτιμάεις κανέναν εκτός εάν είναι θέμα Ευλάβειας Θεού νομίζω, όπως ο Σωκράτης είπε η ειρωνεία δεν είναι καλή παρά μόνον όταν πρόκειται περί Θεού υποστήριξη και αλήθειας….
Ματθ. 5,20 λέγω γὰρ ὑμῖν ὅτι ἐὰν μὴ περισσεύσῃ ἡ δικαιοσύνη ὑμῶν πλεῖον τῶν γραμματέων καὶ Φαρισαίων, οὐ μὴ εἰσέλθητε εἰς τὴν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν.
Ματθ. 5,20 Διότι σας λέγω και τούτο· εάν η αρετή σας δεν ξεπεράση πολύ την επιφανειακήν και τυπικήν αρετήν των Γραμματέων και Φαρισαίων, δεν θα εισέλθετε εις την βασιλείαν των ουρανών.
Δηλαδή να είναι πέραν της τυπικής καθημερινής φιλίας συμφερόντων και ορίων ιδιοτέλειας….
Ματθ. 5,44 Ἐγὼ δὲ λέγω ὑμῖν, ἀγαπᾶτε τοὺς ἐχθροὺς ὑμῶν, εὐλογεῖτε τοὺς καταρωμένους ὑμᾶς, καλῶς ποιεῖτε τοῖς μισοῦσιν ὑμᾶς καὶ προσεύχεσθε ὑπὲρ τῶν ἐπηρεαζόντων ὑμᾶς καὶ διωκόντων ὑμᾶς.
Ματθ. 5,45 ὅπως γένησθε υἱοὶ τοῦ πατρὸς ὑμῶν τοῦ ἐν οὐρανοῖς, ὅτι τὸν ἥλιον αὐτοῦ ἀνατέλλει ἐπὶ πονηροὺς καὶ ἀγαθοὺς καὶ βρέχει ἐπὶ δικαίους καὶ ἀδίκους.
Ματθ. 5,46 ἐὰν γὰρ ἀγαπήσητε τοὺς ἀγαπῶντας ὑμᾶς, τίνα μισθὸν ἔχετε; οὐχὶ καὶ οἱ τελῶναι τὸ αὐτὸ ποιοῦσι;
Ματθ. 5,47 καὶ ἐὰν ἀσπάσησθε τοὺς φίλους ὑμῶν μόνον, τί περισσὸν ποιεῖτε; οὐχὶ καὶ οἱ τελῶναι οὕτω ποιοῦσιν;
Δηλαδή πάτερ Κλεομένη βάσει του 5,44-47 εσύ και εγώ πρέπει να αγαπούμε τους Μουσουλμάνους όπου εισβάλλουν εις την χώραν μας και τους γύφτους και κλέπτες εβραιοψευδοσιωνιστές, διότι Σιωνισταί εισίν οι Αγίοι κατ’ ακρίβειαν….
Εγώ πάντως πάτερ Κλεομένης σε πολλά της επί του Όρους Ομιλία αυτοβαθμολογούμαι υπερχάλια! Δεν περνάω τις εξετάσεις να γίνω τέλειος όπως Ο Πατήρ μας….
Εδώ Ο Χριστός ωμιλεί όπως εις τον Αδάμαντον και την Εύαν και παρουσιάζει το άλλον σχέδιον Του Θεού το οποίον ματαιώθηκε όταν οι Αδάμαντος και Εύα αμάρτησαν. Ο μυστήριος Σάββας μου είπε ότι είχε άλλον σχέδιον Ο Θεός και με ξένισε κάπως ο τρόπος όπου το εννοούσε, αλλά επειδή γνωρίζω ότι είναι μυστήριος και μία ημέρα μου είπε κάτω από έναν δένδρον ως τρίμυθος εις την Αγία Παρασκευή Σωτήρος Αμμοχώστου: ξέρεις πώς λειτουργεί αυτόν το δένδρον [με ύφος είναι μυστήριον Θεού που δεν προσεγγίζουμε] και σύναδε με τις τότε περισκέψεις μου, εκπλάγηκα και όταν του το θύμισα τα μεσάνυχτα πριν μερικές ημέρες, του είπα θυμάσαι, ενώπιον του Μάρκου του ψυχολόγου, μου είπε ναι, δεν περίμενα να θυμάται, μου είπε και άλλα περίεργα με Θαύματα, ίσως τα αναφέρω άλλη φορά….
Ο Χριστός δεν σκέπτεται όπως εμείς, δηλαδή να κάνουμε παιδιά και να πληθύνουμε, παρότι Ο Ίδιος έδωσε την Ευλογία, θέλει τώρα όπου ωρίμασαν τα πράγματα μετά την Παλαιά Διαθήκη να κάνουμε όχι τον υπερβατικόν διαλογισμόν αλλά την υπέρβαση της αγάπης, της πίστης και της συγχώρεσης, όπου διά να γίνει αυτόν πρέπει σε κάποιον ποσοστόν να συνοδευτεί με υπερβατικόν διαλογισμόν επί των Υπερβατικών Λόγων Του επί του Όρους Ομιλία, δεν είναι τυχαίον όπου είναι επί Όρους = ορώ = βλέπω και συνάμα ορίζω και ρίζω [από την ρίζα ή όριζα και ορίζυον = ρύζιν επειδή είναι ρίζες εντός ύδατος, και ορίζα].
Η επί Όρους Ομιλία είναι η Υπέρβαση της Αγιότητος, αδιαφορώντας εάν θα βλαφθεί το σαρκίον και τα τέκνα, όστις την πιστεύσει και πράξει είναι ήδη υπεράγιος εκ των θνητών…. Ουσιαστικώς φθάνει εις τα όρια της Ιεράς και Αγαθής Τρέλλας, διότι συνάμα φαίνει την Υπεραγάπη προς Τον Θεόν και την άρνηση των συγγενών [όχι από μίσος αλλά επειδή όλη η αγάπη προσδίδεται εις Τον Θεόν] και τότε επέρχεται το Θαύμα….
Λοιπόν, το αρχικόν σχέδιον ήταν να είναι όλοι οι ανθρώποι Άγιοι, αλλά η δοκιμασία, έριξε τους εκλεκτούς Αδάμαντον και Εύαν εις τους ανθρώπους όπου εξελίχθηκαν μάλλον από ζώα ασπούμε, διότι η Γένεσις [η οποία διάκρινα μυστήρια, πολύ μεγαλύτερα από ό,τι νομίζετε και είναι συγχυστικώς σε υπέρμετρον βαθμόν αποκρύφων και αποριών] λέγει τα εξής:
Γεν. 4,14 εἰ ἐκβάλλεις με σήμερον ἀπὸ προσώπου τῆς γῆς καὶ ἀπὸ τοῦ προσώπου σου κρυβήσομαι, καὶ ἔσομαι στένων καὶ τρέμων ἐπὶ τῆς γῆς, καὶ ἔσται πᾶς ὁ εὑρίσκων με, ἀποκτενεῖ με.
Γεν. 4,14 Εάν όμως με διώξης από την περιοχήν αυτήν, όπου σήμερον ευρίσκομαι, και αποστρέψης το πρόσωπόν σου από εμέ και θα είμαι σαν κρυμμένος από την θείαν σου παρουσίαν, θα περιφέρωμαι στενάζων και τρέμων εις την γην, και τότε ο πρώτος τυχών, που θα με συναντήση, θα με φονεύση”.
Γεν. 4,15 καὶ εἶπεν αὐτῷ Κύριος ὁ Θεός· οὐχ οὕτως, πᾶς ὁ ἀποκτείνας Κάϊν ἑπτὰ ἐκδικούμενα παραλύσει. καὶ ἔθετο Κύριος ὁ Θεὸς σημεῖον τῷ Κάϊν τοῦ μὴ ἀνελεῖν αὐτὸν πάντα τὸν εὑρίσκοντα αὐτόν.
Γεν. 4,15 Είπε δε προς αυτόν ο Θεός· “δεν θα συμβή κάτι τέτοιο· διότι εκείνος ο οποίος θα φονεύση τον Καιν, θα επισύρη εναντίον του πολύ περισσοτέρας τιμωρίας και θα παραλύση κάτω από το βάρος αυτών”. Εθεσε δε ο Θεός κάποιο σημάδι στον Καϊν, ώστε κανείς από όσους θα τον συναντούσαν, να μη τον φονεύση.
Αφού ήταν αυτός, ο Αύελ και λέγεται και μία αδελφή πρώτοι, πού ερεύθηκαν οι άλλοι να τον αποκτήνουν τον Κάϊν; Υπήρχαν από πριν εκτός Παραδείσου!…
Ασπούμε ότι δωροδόκησες διά να σώσεις κάποιον από την φυλακή, έναν άρρωστον, έναν αδικημένον, τότε έκλεψες μία ψυχή από την καταστροφή, έκανες ελεημοσύνη, εξαρτάται από την Τετραπιθανότητα. Εάν συμφώνησες 40 ευρώ προς τον εργάτη αλλά δεν έκανε την εργασία; Είπαμε, Τετραπιθανότητα και χάρις, λές δεν πειράζει, αλλά εξαρτάται και το ποσόν, άλλωστε η μικρή τιμωρρία μεγάλη διδασκαλία. Θεέ μου πρόσεχε με, συγχώρα με, δίνε μου δύναμη….
Απειροαλειπτοτρισκύριος ειμοί ΒοηΘείος και ου φοβηθήσομαι τι ποιήσει μοι δαίμων και άνθρωπος και ου φοβηθήσομαι κακά.
Παναγιώτης Δίας
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Καλημέρα Παναγιώτη.
Εκατομμύρια φορές και αν διαβάσω οτιδήποτε
Πάντα με οδηγεί σε ένα σημείο αναφοράς,
Στην πηγή!
Η πηγή μας περιμένει όλους, απο οποιαδήποτε πληροφορία δράσης και αναμένει!
Όπως βέβαια και η διδαχή του Ε εν Δελφών:
Ούτε λέγεται
Ούτε κρύβεται
Παρά μόνο, ΣΗΜΑΊΝΕΙ.
Τι σημαίνει!
Ότι ακριβώς και ο αριθμός των ανθρώπων που υπαρχουμε εδώ, εις την χθωνα!
Καλή μας συνέχεια και όλα βαίνουν αναλογικά καλώς.
Γεώργιε, Ο Θεός μαζύν σού, Πατριωτισμός σημαίνει Πατήρ, !