Την απόφαση για αναστολή των κινητοποιήσεών τους έλαβαν οι μεταφορείς μετά από πολύωρη συνεδρίαση. Παρόλα αυτά η ηγεσία τους εμφανίζεται διχασμένη, με την επιτροπή αγώνα να διαφωνεί.
Την απόφαση έλαβε το εννεαμελές προεδρείο του συνδικαλιστικού οργάνου των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων Δημόσιας Χρήσης.
Η συντονιστική επιτροπή αγώνα κατήγγειλε μεθόδευση ενάντια στην επιθυμία της βάσης και αποφάσισε νέα συνέλευσητην Παρασκευή (1/10) στις 3 το μεσημέρι για οριστικές αποφάσεις.
Το προεδρείο αποφάσισε τον τερματισμό των κινητοποιήσεων κατόπιν της τροπολογίας που «πέρασε» η κυβέρνηση για αφαίρεση αδειών και φυλακίσεις σε όσους δεν συμμορφώνονται με το νόμο.
Σημαντικό ρόλο έπαιξε και το «σήμα κινδύνου» που εκπέμπει η βρισκόμενη εδώ και μέρες σε κατάσταση ασφυξίας εμπορική και βιομηχανική αγορά.
Τέλος, στην αντιστροφή του κλίματος ρόλο έπαιξε η συνάντηση του προέδρου της ομοσπονδίας των ιδιοκτητών Γιώργου Τζωρτζάτου με τον υπουργό Ανάπτυξης Μιχάλη Χρυσοχοΐδη.
Σύμφωνα με πληροφορίες αντικείμενο της συνάντησης των δύο ανδρών, που σημειωτέον πραγματοποιήθηκε σε πολύ καλό κλίμα ήταν η ένταξη των μεταφορέων στον αναπτυξιακό νόμο, για την αντιστροφή μέρους των απωλειών που υφίστανται από το μηδενισμό της αξίας των αδειών τους.
«Όταν οι προθέσεις είναι καλές, οι συναντήσεις είναι σύντομες και αποτελεσματικές» δήλωσε ο κ. Τζωρτζάτος μετά τη συνάντηση.
Εντωμεταξύ η κατάσταση στην αγορά είναι απελπιστική. Σύμφωνα με «Τα Νέα» οι επιχειρηµατίες κάνουν λόγο για συνολική ζηµιά 1,5 δισ. ευρώ από τις κινητοποιήσεις, ενώ όπως έλεγαν χθες, ακόµα και µετά τη λήξη της αποχής θα χρειαστεί τουλάχιστον ένας µήνας για να ξαναµπεί το εµπόριο στους κανονικούς του ρυθµούς.
Mάλιστα, µεγάλος αριθµός επιχειρήσεων έχει επιβαρυνθεί µε χρεώσεις αποθηκευτικών δικαιωµάτων, κάτι που εγκυµονεί κίνδυνους και για ανατιµήσεις στην αγορά.
Για το i-live news
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice