Έτσι ειδικά σεμινάρια θα ”εκπαιδεύουν” τους υποψήφιους πως να επικοινωνούν καλύτερα με τον κόσμο, γεγονός που συνεπάγεται χειραψίες στο δρόμο, εναγκαλισμούς, φυσική παρουσία σε αθλητικές ή πολιτιστικές εκδηλώσεις και διάφορες άλλες, τέτοιου είδους πρακτικές!
Οι ενδιαφερόμενοι, από τη Δευτέρα, 4 Οκτωβρίου, θα μπορούν να καθίσουν στα πανεπιστημιακά έδρανα και να παρακολουθήσουν τα σεμινάρια, που θα έχουν ως θέμα την εκλογική συμπεριφορά και την πολιτική επικοινωνία, καθώς και το σχεδιασμό και την ανάλυση των δημοσκοπήσεων.
”Οι άνθρωποι που ασχολούνται πρακτικά με την πολιτική, μπορεί να μην έχουν τη θεωρητική γνώση γύρω από τους παράγοντες που επηρεάζουν την εκλογή τους σε μία τοπική αναμέτρηση. Για παράδειγμα, θα πρέπει να ξεχωρίζουν το εκλογικό τους σώμα ανά ηλικίες. Να μην φέρονται σε όλους το ίδιο. Για κάποιους υποψηφίους, η χειραψία ή η παρουσίαση του βιογραφικού τους και μία φωτογραφία σε ένα φυλλάδιο ίσως είναι αρκετά. Όμως, συνήθως οι πολίτες που ανήκουν στην ηλικιακή κατηγορία 24 – 44 δεν επιθυμούν τις φιλοφρονήσεις. Θέλουν να ενημερωθούν για το πρόγραμμα και τις σκέψεις των υποψηφίων”, αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Επίκουρος Καθηγητής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας στο Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών, Γιάννης Κωνσταντινίδης.
Ο κ. Κωνσταντινίδης, έχει την επιστημονική ευθύνη των προγραμμάτων, σε συνεργασία με τον επίσης επίκουρο καθηγητή, Κώστα Ζαφειρόπουλο.
Ειδική μνεία θα γίνει βέβαια και στις ”παγίδες” που πρέπει να αποφεύγουν οι νεότεροι υποψήφιοι.
Φροντιστήριο για υποψήφιους δημάρχους, βουλευτές και περιφερειάρχες διοργανώνει το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, σε μία προσπάθεια ενημέρωσης ενόψει των επερχόμενων δημοτικών και περιφερειακών εκλογών του Νοεμβρίου.”Οι νεότεροι” σημειώνει ο κ. Κωνσταντινίδης ”έχουν το πλεονέκτημα πως είναι πιο κοντά στη χρήση νέων εργαλείων. Όμως κι αυτό είναι ζήτημα σωστής χρήσης. Ορισμένες φορές υπέρχρησιμοποιείται η χρήση γραπτών μηνυμάτων στα κινητά ή η επικοινωνία σε διαδικτυακούς τόπους, με αποτέλεσμα να φέρνει αντίθετα από τα επιθυμητά αποτελέσματα”.
Ένα επιπλέον πρόβλημα, όπως εντοπίζεται και από τις δημοσκοπήσεις, το οποίο θα πρέπει να αντιμετωπίσουν φέτος οι υποψήφιοι είναι η αποχή των πολιτών από τις εκλογές.
”Πλέον, οι υποψήφιοι θα πρέπει να σηκώσουν τον πολίτη από τη θέση του και να τον οδηγήσουν στην κάλπη. Δεν φτάνει απλά να πουν ότι είναι καλύτεροι από τους συνυποψηφίους τους, αλλά θα πρέπει να πείσουν τους πολίτες πως είναι διαφορετικοί. Δεν είναι καλό το αίσθημα των πολιτών απέναντι στους πολιτικούς, γι’ αυτό θα πρέπει να τους πείσουν πως θα κάνουν έργο”, προσθέτει ο κ. Κωνσταντινίδης.
Μοιραστείτε αυτή την ανάρτηση
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice