«DIESELGEDDON»
Η ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΝΤΙΖΕΛ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΣΤΑ ΠΡΟΘΥΡΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ, ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΡΟΦΙΜΩΝ, ΛΙΠΑΣΜΑΤΩΝ, ΑΝΘΡΑΚΑ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Σε αυτό που αποκαλούμε πλέον Dieselgeddon, η προσφορά καυσίμου ντίζελ στις Ηνωμένες Πολιτείες πέφτει κατακόρυφα. Μέχρι το τέλος Μαΐου ή τις αρχές Ιουνίου – εκτός αν αλλάξει κάτι δραματικά – το πετρέλαιο ντίζελ θα γίνει εξαιρετικά σπάνιο και θα πρέπει να διατεθεί με δελτίο σε όλη την Αμερική.
Επειδή το ντίζελ χρησιμοποιείται από σχεδόν όλα τα τρένα (επειδή είναι “ντιζελο-ηλεκτρικά” τρένα), τα φορτηγά μεταφοράς, τα μηχανήματα έργων και τα γεωργικά μηχανήματα, η κατάρρευση της διαθεσιμότητας του ντίζελ θα επηρεάσει έντονα όλα τα παρακάτω:
Διαθεσιμότητα τροφίμων
Λιπάσματα για την καλλιέργεια τροφίμων
Ο άνθρακας για την τροφοδοσία του ηλεκτρικού δικτύου
Κατασκευαστικά έργα
Μεταφορά καταναλωτικών αγαθών στα καταστήματα λιανικής
UPS, Fedex, USPS και άλλοι μεταφορείς δεμάτων
Λίγοι άνθρωποι συνειδητοποιούν πόσο σημαντικό είναι το καύσιμο ντίζελ για την οικονομία, αλλά πρόκειται να μάθουν αυτό το τόσο σημαντικό μάθημα με τον δύσκολο τρόπο: Χωρίς καύσιμο ντίζελ, η οικονομία της Αμερικής παύει να λειτουργεί. Τελεία και παύλα.
Χωρίς ντίζελ, η UPS δεν μπορεί να παραδώσει πακέτα. Η Amazon.com κλείνει. Η USPS σταματά να παραδίδει αλληλογραφία.
Χωρίς ντίζελ, τα τρένα δεν μπορούν να παραδώσουν λίπασμα στους αγρότες. Οι καλλιέργειες τροφίμων δεν φυτεύονται ή αποτυγχάνουν να παράγουν επαρκείς σοδειές για να θρέψουν τον κόσμο.
Χωρίς ντίζελ, όλα τα κατασκευαστικά έργα σταματούν, πράγμα που σημαίνει ότι οι δρόμοι και οι γέφυρες δεν επισκευάζονται πλέον. Η υποδομή των αυτοκινητοδρόμων καταρρέει.
Χωρίς ντίζελ, οι Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής παύουν να λειτουργούν.
Όλα αυτά εγείρουν το ερώτημα: Γιατί υπάρχει έλλειψη ντίζελ;
Μυστηριώδεις πυρκαγιές και μετατροπές υφιστάμενων διυλιστηρίων σε βιοντίζελ
Ένας λόγος για τον οποίο δεν έχουμε αρκετό ντίζελ που διυλίζεται στην Αμερική είναι επειδή τα τελευταία χρόνια, τα μεγάλα διυλιστήρια καυσίμων έκλεισαν τις δραστηριότητές τους στο ντίζελ και άρχισαν να μετασκευάζονται για να παράγουν “βιοντίζελ” – ένα εξαιρετικά αναποτελεσματικό, προϊόν σηματοδότησης αξίας το οποίο είναι στην πραγματικότητα απαίσιο για το περιβάλλον, ενώ εξαρτάται σχεδόν αποκλειστικά από την παραγωγή τροφίμων για την παραγωγή του καυσίμου.
(Είναι απίστευτα σπάταλο να καλλιεργείς τρόφιμα και στη συνέχεια να τα μετατρέπεις σε καύσιμα. Κοιτάξτε μόνο το φιάσκο της αιθανόλης από καλαμπόκι που είναι ένας οικολογικός εφιάλτης…)
Όπως ανέφερε η JWN το 2020, “Μαζικά διυλιστήρια πετρελαίου μετατρέπονται σε εργοστάσια βιοκαυσίμων στη Δύση”. Κατά τη διάρκεια των επινοημένων αποκλεισμών του covid, αποδεικνύεται ότι υπήρχε τόσο πολύ πλεόνασμα ντίζελ στον αγωγό, ώστε οι εταιρείες αυτές ήταν ισχυρά οπλισμένες για να “πρασινίσουν” μετατρέποντας τα διυλιστήρια τους σε εργοστάσια βιοκαυσίμων. Αυτό σημαίνει, φυσικά, ότι δεν μπορούν πλέον να παράγουν πραγματικό ντίζελ από πετρέλαιο. Από αυτή την ιστορία:
Η Phillips 66 έγινε την Τετάρτη η τελευταία σε μια σειρά από διυλιστήρια των ΗΠΑ που δήλωσαν ότι μετατρέπουν ένα διυλιστήριο πετρελαίου στην Καλιφόρνια σε εργοστάσιο βιοκαυσίμων, καθώς η βενζίνη χάνει τη λάμψη της από τα καύσιμα που προέρχονται από γεωργικά προϊόντα και απόβλητα.
Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι το διυλιστήριο Rodeo με δυναμικότητα 120.000 βαρελιών ημερησίως κοντά στο Σαν Φρανσίσκο θα γίνει το μεγαλύτερο εργοστάσιο στον κόσμο που παράγει το λεγόμενο ανανεώσιμο ντίζελ, καθώς και βενζίνη και καύσιμα αεροσκαφών, από χρησιμοποιημένα μαγειρικά έλαια, λίπη, γράσα και έλαια σόγιας.
Η ανακοίνωση ήρθε περίπου μια εβδομάδα μετά την ανακοίνωση του γίγαντα καυσίμων Marathon Petroleum Corp. ότι μπορεί να μετατρέψει δύο διυλιστήρια σε εργοστάσια ανανεώσιμου ντίζελ. Τον Ιούνιο, η HollyFrontier Corp. δήλωσε ότι θα μετατρέψει το διυλιστήριο της Cheyenne, Wyoming, σε εργοστάσιο ανανεώσιμου ντίζελ μέχρι το 2022.
Συνειδητοποιήστε ότι για να παραχθεί βιοκαύσιμο από τρόφιμα, κάποιος πρέπει πρώτα να παράγει τα τρόφιμα. Και αυτό σημαίνει ότι οι αγρότες χρειάζονται λίπασμα και καύσιμο ντίζελ για τα τρακτέρ τους προκειμένου να καλλιεργήσουν τα τρόφιμα.
Αλλά το ντίζελ τελειώνει ακριβώς επειδή τα διυλιστήρια ντίζελ μεταπήδησαν σε βιοκαύσιμο, αλλά το βιοκαύσιμο χρειάζεται τροφή, η οποία μπορεί να καλλιεργηθεί μόνο με τη χρήση ντίζελ… καταλαβαίνετε.
Είναι ένας φαύλος κύκλος καταστροφής και βλακείας. Σύντομα, η Αμερική θα έχει πολλά ναρκοθετημένα διυλιστήρια που μπορούν να παράγουν βιοκαύσιμα από τρόφιμα, αλλά δεν θα έχουν καθόλου τρόφιμα για να τροφοδοτήσουν τα διυλιστήριά τους.
Δεν μπορεί να φανταστεί κανείς το επίπεδο της βλακείας που απαιτείται για να φτάσουμε σε αυτό το σημείο.
Συν τοις άλλοις, μια μυστηριώδης πυρκαγιά οδήγησε σε τεράστια έκρηξη ενός διυλιστηρίου ντίζελ στη Φιλαδέλφεια το 2019. Η εταιρεία που διαχειριζόταν το διυλιστήριο, η “Philadelphia Energy Solutions”, κατέθεσε αίτηση πτώχευσης τον Ιούλιο του 2019, μετά την πυρκαγιά και την έκρηξη που το έθεσε εκτός λειτουργίας, αναφέρει το CNBC.
Αυτού του είδους η πυρκαγιά, την οποία το CNBC αποδίδει σε έναν “ελαττωματικό σωλήνα”, μας θυμίζει τη σειρά πυρκαγιών που πλήττουν εγκαταστάσεις τροφίμων στις ΗΠΑ τους τελευταίους μήνες. Όλα μοιάζουν με συντονισμένο σαμποτάζ των υποδομών που παρέχουν ενέργεια και τρόφιμα στην Αμερική.
Συνοπτικά, είναι η μετατροπή στα λεγόμενα “πράσινα” βιοκαύσιμα – καθώς και η μυστηριώδης πυρκαγιά και έκρηξη στη Φιλαδέλφεια – που έχει οδηγήσει σε DIESELGEDDON που πρόκειται να πλήξει σκληρά την Αμερική. Καθώς το ντίζελ τελειώνει και οι μεταφορές γίνονται εξωφρενικά ακριβές και αναξιόπιστες, ο Τζο Μπάιντεν και οι Δημοκρατικοί στέλνουν 40 δισεκατομμύρια δολάρια στην Ουκρανία, ενώ αρνούνται εντελώς να κάνουν οτιδήποτε για να βοηθήσουν στην υπεράσπιση των ενεργειακών υποδομών της Αμερικής.
Αυτό σας δείχνει τις προτεραιότητές τους, έτσι δεν είναι; Όλα τους είναι για να σώσουν την Ουκρανία, ενώ καταστρέφουν την Αμερική.
Αυτό κάνουν οι δημοκράτες, φυσικά: Καταστρέφουν ό,τι αγγίζουν.
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Ψωφος κακός..για ότι έχει γίνει και θα γίνει φταίμε μόνο εμείς που τους αφήσαμε..καλό παράδεισο