Διαφημίσεις

Λόγω των χαοτικών καταστάσεων που προκλήθηκαν στα καταστήματα έγιναν και συλλήψεις

Τη στιγμή που συζητάμε για την επιβολή πλαφόν στα τρόφιμα λόγω των ελλείψεων που θα μπορούσαν να παρουσιαστούν στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω των μειωμένων αποθεμάτων βασικών πρώτων υλών που σχετίζονται με τον πόλεμο στην Ουκρανία, όπως τα σιτηρά, μία διόλου ευκαταφρόνητη μερίδα συμπολιτών μας στην Ελλάδα – αλλά και στον κόσμο – στήθηκε επί αρκετές ώρες έξω από τα καταστήματα της γνωστής εταιρείας ρολογιών, Swatch, το Σάββατο που μας πέρασε και εν μέσω τριημέρου, προκειμένου να αποκτήσει ένα ρολόι με λιανική τιμή πώλησης στα 250 ευρώ. Τι το ιδιαίτερο είχε το συγκεκριμένο ρολόι; Αποτελούσε ουσιαστικά ένα πιστό αντίγραφο του διάσημου ρολογιού της Omega, Speedmaster, στην οικονομική του εκδοχή και μάλιστα έφερε διπλή υπογραφή των δύο εταιρειών κοινών συμφερόντων, της Omega και της Swatch.

Συμφωνα με το capital.gr και τον Γιώργο Λαμπίρη, όλα τα ρολόγια που κυκλοφόρησαν φέρουν το διπλό λογότυπο Omega X Swatch, καθώς και τo λογότυπο Speedmaster αλλά και το νέο λογότυπο MoonSwatch, που αποτελεί την παραλλαγή του Moon Watch όπως είναι γνωστό το μοντέλο του συγκεκριμένου ρολογιού από την Omega. Για λόγους καταγραφής, η φωτογραφία που βλέπετε στο συγκεκριμένο άρθρο προέρχεται από ανάρτηση διαφόρων χρηστών στο Facebook και προέρχεται από το κατάστημα της Swatch στην οδό Ερμού στο Σύνταγμα. Σύντομα μάλιστα τα αποθέματα των συγκεκριμένων ρολογιών που κυκλοφόρησαν το Σάββατο σε 11 διαφορετικές αποχρώσεις, εξαντλήθηκαν.

Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι στα δύο εξουσιοδοτημένα καταστήματα που διατηρεί η Swatch στην οδό Ερμού και στο The Mall Athens οι ουρές των υποψήφιων αγοραστών ενός από τα ρολόγια που κυκλοφόρησαν στην ελληνική αγορά σχηματίζονταν από αρκετά νωρίς το πρωί του Σαββάτου και μάλιστα εν μέσω τριημέρου της 25ης Μαρτίου, όπου αρκετά μεγάλο μέρος των Ελλήνων εξέδραμαν σε εξοχικά και κοντινούς ή λιγότερο κοντινούς προορισμούς. Εκτός από την Ελλάδα, στη Γενεύη της Ελβετίας, χώρας καταγωγής της Swatch και της Omega, οι ουρές σχηματίζονταν από νωρίς το πρωί, ενώ λόγω των χαοτικών καταστάσεων που προκλήθηκαν έγιναν και συλλήψεις.

Ουρές σε όλες τις γωνιές του πλανήτη – Το ρολόι των αστροναυτών του Apollo 11

Tην ίδια στιγμή σε καταστήματα της Swatch σε όλο τον κόσμο οι ουρές που σχηματίστηκαν ήταν κάτι περισσότερο από εξωπραγματικές και ίσως για κάποιους μη αναμενόμενες (όχι πάντως και για την ίδια την εταιρεία). Από την Αυστραλία και το κατάστημα της Swatch στη Μελβούρνη έως και πολλά αντίστοιχα καταστήματα ευρωπαϊκών χωρών, οι ουρές ήταν παροιμιώδεις με τους εν δυνάμει αγοραστές να επιδιώκουν να αποκτήσουν το αντίγραφο του εμβληματικού Speedmaster Professional, γνωστού ως “Moon Watch”, το οποίο φορούσαν οι αστροναύτες της διαστημικής αποστολής των ΗΠΑ το 1965. Μάλιστα αυτή ήταν 4η γενιά του Speedmaster που παρείχε μικρές – σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα – αλλά σημαντικές αλλαγές στη σχεδίαση του χρονογράφου, o οποίος κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1957. Για πρώτη φορά στο συγκεκριμένο μοντέλο τυπώθηκε και η λέξη “Professional” στο καντράν. Tα μοντέλα 105.012 και 145.012 είναι τα ίδια τα ρολόγια που φορούσαν οι αστροναύτες του Apollo 11 κατά την αποστολή τους στο φεγγάρι.

Η συγκεκριμένη κίνηση αποτελεί μέρος της στρατηγικής του Swatch Group στο οποίο ανήκει και η Omega, προκειμένου να αναθερμάνει το ενδιαφέρον του κόσμου για τα ρολόγια που παράγει, προσφέροντας με αυτόν τον τρόπο μία αίσθηση πολυτέλειας, ενός ρολογιού που κοστίζει στην παραδοσιακή του έκδοση με ατσάλινη κάσα και μπρασελέ και αποκλειστικά με το λογότυπο της Omega στο καντράν του, περί τα 6.900 ευρώ αυτή τη στιγμή, ενώ στην κοινή έκδοση των Omega και Swatch η τιμή του είναι 250 ευρώ. Σημειώνεται ότι το “φθηνό” Omega Χ Swatch αντί για ατσάλινη κάσα και μπρασελέ, είναι κατασκευασμένο από κεραμικό υλικό, ενώ σε σχέση με το πρωτότυπο ρολόι που έχει αυτόματο μηχανισμό και η λειτουργία του τροφοδοτείται με το κούρδισμα, το συγκεκριμένο ρολόι λειτουργεί με τη χρήση μίας μπαταρίας.

Η εταιρεία ελπίζει με αυτόν τον τρόπο να αντιστρέψει το κλίμα στην αγορά και την πρόσφατη τάση που έχει οδηγήσει τις ελβετικές εξαγωγές των ακριβότερων ρολογιών να καταγράφουν ράλι σε επίπεδο τιμών, μετά την αρχική βουτιά που είχαν σημειώσει λόγω πανδημίας, ενώ τα ρολόγια με τιμή κάτω από τα 500 ευρώ να χάνουν έδαφος. Σημειώνεται πάντως ότι τα ακριβότερα ρολόγια αποτέλεσαν για πολλούς και ένα επενδυτικό καταφύγιο, στο οποίο τοποθέτησαν χρήματα στη διάρκεια της πανδημίας.

Από τα ράφια των καταστημάτων της Swatch με δεκαπλάσια τιμή στο ebay

Ενδιαφέρον ωστόσο παρουσιάζει το γεγονός ότι πολλά από τα φθηνά Οmega X Swatch των 250 ευρώ, λίγη ώρα μετά την αγορά τους από τις κατά τόπους μπουτίκ της Swatch ανά τον κόσμο, βρέθηκαν στα ηλεκτρονικά “ράφια” του e-bay με τιμές τουλάχιστον δεκαπλάσιες από την αρχική. Το γεγονός αυτό καταδεικνύει την ευρύτερη τάση στην αγορά, με βάση την οποία αρκετές εταιρείες προβαίνουν σε συνεργασίες είτε με γνωστούς καλλιτέχνες, σχεδιαστές μόδας, αθλητές ή και μεγάλες μάρκες μεταξύ τους, με προϊόντα που παράγονται σε περιορισμένο αριθμό τεμαχίων, δημιουργώντας στη συνέχεια την αίσθηση του συλλεκτικού και κατ’ επέκταση μία παράλληλη αγορά μεταπώλησης πολλών δισεκατομμυρίων ευρώ ανά τον πλανήτη. Τέτοια παραδείγματα αποτελούν η παλαιότερη συνεργασία της μάρκας Jordan, την οποία διαχειρίζεται η Nike, για την παραγωγή αθλητικών παπουτσιών σε συνεργασία με τον οίκο Dior. Tα συγκεκριμένα αθλητικά παπούτσια αυτή τη στιγμή – αναλόγως την διαθεσιμότητα ανά μέγεθος – αγγίζουν σε τιμή πώλησης στον δημοφιλή ιστότοπο αγοραπωλησιών αθλητικών ειδών και ενδυμάτων, StockX, ακόμα και τις 35.000 ευρώ, ενώ η αρχική τιμή λιανικής ήταν στα επίπεδα των 1.800 ευρώ ανά ζευγάρι.

Οι επιδόσεις του Swatch Group στην Ελλάδα

Στην Ελλάδα ο όμιλος Swatch – διακινεί στην Ελλάδα τα ρολόγια Swatch, Omega, Τissot, Longines, Rado, Hamilton – το 2020 εν μέσω πανδημίας έχασε περισσότερα από 10 εκατ. ευρώ του τζίρου του, με τον κύκλο εργασιών του να κατέρχεται στα 10,43 εκατ. ευρώ από 21,62 εκατ. ευρώ που ήταν το 2019, σημειώνοντας μάλιστα αύξηση στις ζημίες του σε 3,08 εκατ. ευρώ από 1 εκατ. ευρώ που ήταν το 2019. Η εταιρεία διατηρεί μπουτίκ της Omega στην οδό Βουκουρεστίου, μπουτίκ Tissot στην οδό Πανεπιστημίου καθώς και εξουσιοδοτημένα καταστήματα Swatch, στην Ερμού, το The Athens Mall καθώς και στην οδό Τσιμισκή στη Θεσσαλονίκη. Πρόσφατα μάλιστα πραγματοποιήθηκε αύξηση κεφαλαίου στην ελληνική εταιρεία, κατά 3 εκατ. ευρώ με στόχο την ενίσχυση της οικονομικής ρευστότητας της εν λόγω επιχείρησης στη χώρα μας.



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

10 σχόλια στο ““Ουρές” σε Ερμού και Mall για ένα ρολόι Omega των 7.000 ευρώ με τιμή…250 ευρώ”
  1. αν ηταν κανωνικο ρολοι το οποιο απο 7000 εκανε 200 χωρις καμια διαφορα ισως το περνα αλλα εδω λετε οτι ηταν κεραμικα αντι για ατσαλινα και με μπαταρια αντι για κουρδισμα, ουτε 50 ευρο και πολα λεω

  2. Ο/Η Είναι ωραίος ο ιδιωτικός τομέας της βιομηχανίας - δόμησης και παραγωγής - Θα σφίξουν οι κ%$^! λέει:

    Εγώ ως Έλληνας του εξωτερικού, δίχως σόια και περιουσίες και παππούδες και γιαγιάδες και θειούς να με υποστηρίζουν και δίχως την δυνατότητα εν καιρώ μνημονίων ν’ αράζω στις καφετέριες και να ζω στην γυάλα του glam, δίχως ρουσφέτια και βύσματα και γνωστούς, δίχως τα λεφτά και το σπίτι και την επιχείρηση του μπαμπά, τους λέω να πάνε να γαμηθούν, ψόφο στην μεταπολίτευση και θέλω να τους δω τι θα κάνουν με όσα έρχονται, τώρα που η θα στραφούμε στην αυτάρκεια η πείνα.

  3. προσωπική εμπειρία.. εχω αγοράσει αυτην την μαρκρα παλια.. 2-3 φορες.. ολα χαθηκαν για καποιο λόγο.. και τα ενταξα στα γρουσούζικα… χαχαχα

  4. εκει μας καταντησαν!!!! μου ειναι εντελως αδιαφορο και θυμωνω με τις ουρες για ενα ρολόι κι οχι για λίγο φαγητο στους απορους …. ντροπη !!!!

  5. Ω μέγα τι πληροφορία!!! Χ . Είμαστε Ζόμπι και σε λίγο καιρό σοκ δέος. Αχ ρε στρεϊντζερ πόσα χρόνια χτυπάς καμπάνες και εμείς εδώ στον καναπέ αραχτοί, σαν να μην συμβαίνει τίποτα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek