Διαφημίσεις

Μετά τό The Hamburg Sydrome (1979) καί τό Songbird (2020) τό: 2022: The Survivors ( Soylent Green = Soulend/Soilend Green) 1973 …. Πάρε ανάσες!…

Πάρε ανάσες καί συνδοίασε καί τίς τρείς ταινείες, μέ τό θέμα τής 2022: The Survivors ( Soylent Green ) υπάρχει καί μία αμερικάνικη που δέν θυμάμαι τώρα… Μήν χάσεις τό τέλος τά έχασες όλα, εκεί είναι τό ζουμί αλλά διάβασε πρωτίστως τά προηγούμενα νά ετοιμαστείς καί μετά φρέσκαρε τά βίδεος νά ξεβιδωθείς από τήν εικονοτεχνητοψευδοπραγματικοτητορεαλιστικότητα….

Αφορμή γιά τό άρθρο τό σχόλιον τού μυστηριώδους καλού μού φίλου Α.Α.Α.Α.

: AAAA 17/11/2021 @ 8:09 ΠΜ

it.wikipedia.org/wiki/2022%3A_i_sopravvissuti

στό άρθρο:

ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ…

τό οποίο καί μετάφρασα από τά ιταλικά στά ελληνικά μέ αυτόματο μεταφραστή…

σημειώνω τό όνομα κάποιου πρωταγωνιστή μέ τό όνομα Tab Fielding. Tab = Καρτέλα/Ταπέλλα, Tab Field = Καρτέλλα/Ταπέλλα Πεδίου/Χραφιού Tab Fielding = Καρτελοπεδίον, Καρτελοπεδικός, Ταπελλοπεδίον, Ταπελλοπεδικός Καρτάλινος Χωραφικός καί Ταπέλλινος Χωραφικός, όλ’ αυτά τροφή διαλογισμού τί μέλλει γενέσθαι, τί αποφασίστηκε καί τί θά μοχθήσουν νά κάμουν διά νά μήν κηρυχθεί ό εγωϊσμός τούς επίορκος καί αυτοεπίορκος!!!!… Τό όνομα αυτό όπως θά δείτε έχει σχέση μέ τό νόημα προαναγγελίας τής ταινείας…

Ό συγγραφέας Ο Χάρι Χάρισον , γεννημένος ως Henry Maxwell Dempsey ( Στάμφορντ , 12 Μαρτίου 1925Κρόουμπορο , 15 Αυγούστου 2012 ), ήταν συγγραφέας , γκλοτοτέτα και Εσπεράντο Αμερικανός συγγραφέας μυθιστορημάτων επιστημονικής φαντασίας . Τά Henry καί Maxwell είναι ύποπτα γιά όσους είναι μυημένοι…

Ό ηθοποιός Ο Edward G. Robinson , ψευδώνυμο Emanuel Goldenberg ( Βουκουρέστι , 12 Δεκεμβρίου 1893 [1]Λος Άντζελες , 26 Ιανουαρίου 1973 [1] ), ήταν Ρουμάνος ηθοποιός που πολιτογραφήθηκε στις ΗΠΑ ό οποίος ομοιάζει μέ έναν παλαιό Έλληνα ηθοποιό καί έχει μία περίεργη φάτσα . Πάλαι ύποπτο, όπως ό θάνατος τού σκηνοθέτη «Μάτια Ερμητικά Κλειστά», η τελευταία ταινία του σκηνοθέτη Στάνλεϊ Κιούμπρικ, ο οποίος πέθανε 4 μέρες αφότου έδειξε στην Warner Bros την τελευταία μορφή της ταινίας…. Εάν τό συνεχίσουμε μέ παρόμοιες υποθέσεις, όπως καί εφετεινή ταινεία «Πώς νά σκοτώσεις τόν πρωταγωνιστή σού» μέ τόν Ρόμπερτ Ντέ Νίρο, τά γυρίσματα τής ταινείας τό Κοράκι που σκότωσε τόν Μπράττον Λή (τόν είχαν άχτιν γιά διάφορους λόγους ήτοι γιά μαγκιές καί γνώσεις που είχε ό πατέρας τού καί που ό Μπράττον γνώριζε, τραγωδία, αφού έφαγαν εντέχνως καί τόν Μπρούς Λή πατέρα τού). Μπράττον Λή Ο Μπράντον Λι δηλώθηκε νεκρός στις 31 Μαρτίου 1993, στη 01:00 μετά τα μεσάνυχτα, σε ηλικία 28 ετών, από τόν Μάϊκλ Μάσι που ποτέ δέν απαγγέλθηκαν κατηγορίες. Η φωτογραφία μέ τό Κοράκι είναι τήν ώρα που πυροβολήθηκε ό Μπράττον Λή. Στίς 21/10/2021 ό Άλεκ Μπόλτουϊν πυροβόλησε σέ γυρίσματα ταινείας τήν Χαλίνα Χάτσινς, όλ’ αυτά εάν μελετήσετε αριθμούς καί αριθμοσοφίες κάπου θά σάς βγάλουν, ήδη τό Κοράκι λέγει πολλά!…
Ακολουθεί η αυτόματη μετάφραση τής ταινείας:

2022: The Survivors ( Soylent Green ) είναι μια ταινία επιστημονικής φαντασίας του 1973 σε σκηνοθεσία Richard Fleischer . Βασίζεται στο μυθιστόρημα δυστοπικό του Χάρι Χάρισον , Λάργκο! Πλατύς! του 1966 .

Είναι η τελευταία ταινία με πρωταγωνιστή τον Edward G. Robinson , ο οποίος πέθανε λίγο μετά το τέλος των γυρισμάτων.

Έτος 2022: η Γη καταστρέφεται από τη ρύπανση και τον υπερπληθυσμό. Το φυσικό περιβάλλον σχεδόν δεν υπάρχει πια και το κλίμα είναι ζεστό. Οι εποχές έχουν μειωθεί σε ένα πολυετές καλοκαίρι με θερμοκρασίες πάνω από 30 °C. Η Νέα Υόρκη είναι μια μυρμηγκοφωλιά 40 εκατομμυρίων κατοίκων στριμωγμένη σε ερειπωμένες συγκυριαρχίες, η τεχνολογική κυριαρχία και ο καταναλωτισμός έχουν ξεθωριάσει επειδή τα αντικείμενα που παράγουν καταρρέουν, λόγω έλλειψης ανταλλακτικών. συχνά δεν υπάρχει ρεύμα. η τροφή και το νερό είναι μερισματικά.

Οι φτωχοί ζουν σε αυτοκίνητα και κοιμούνται στις σκάλες των κτιρίων. Ένας ιερέας κάνει ελεημοσύνη σε φτωχούς ανθρώπους παρέχοντάς τους χώρο για ύπνο στο έδαφος στην εκκλησία. Στις εύπορες γειτονιές η κατάσταση είναι καλύτερη, υπάρχει κλιματισμός, τρεχούμενο νερό, κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης, μπάτλερ παλατιού. Οι νεότερες και πιο όμορφες γυναίκες αποτελούν μέρος του «προικισμού» του διαμερίσματος. Μόνο οι πλούσιοι μπορούν να αντέξουν οικονομικά ένα κανονικό κόστος φαγητού όπως ένα κοτσάνι σέλινο, λίγα μήλα, μια ντομάτα, ενώ το πολύ σπάνιο κρέας πωλείται σε απαγορευτικές τιμές.

Το φαγητό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα της ανθρωπότητας. Ο μόνος κοινός πόρος που απομένει είναι τα Soylent, θρεπτικά μπισκότα διαφόρων χρωμάτων. Η διαφήμιση υποστηρίζει ότι το πλαγκτόν είναι η πρώτη ύλη για το πράσινο Soylent, το τελευταίο προϊόν της εταιρείας Soylent, που προορίζεται να γίνει η κύρια τροφή του πληθυσμού καθώς η γη στεγνώνει. Προκειμένου να αμβλυνθεί το πρόβλημα του υπερπληθυσμού, η κυβέρνηση έχει νομιμοποιήσει εδώ και αρκετό καιρό την υποβοηθούμενη αυτοκτονία: για το σκοπό αυτό έχουν δημιουργηθεί οι Ναοί, μέρη όπου οι άνθρωποι μπορούν να πάνε να πεθάνουν σε ένα άνετο περιβάλλον.

Ο Θορν είναι ένας αστυνομικός που δεν είναι όρθιος αλλά αφοσιωμένος στη δουλειά του. Ζει με τον Πρεσβύτερο Σόλομον Ροθ (Σολ), έναν ειδικό ερευνητή σε βιβλιοθήκες και αρχεία. Ο Σολ ζει στην παραγκούπολη και είναι αρκετά μεγάλος για να θυμάται πώς ήταν ο κόσμος πριν τον καταστρέψει η ρύπανση.

Μια μέρα στον Θορν ανατίθεται η υπόθεση της δολοφονίας του Γουίλιαμ Σάιμονσον, ενός πλούσιου μέλους του διοικητικού συμβουλίου της Σόιλεντ. Κατά την επιθεώρηση της σκηνής της δολοφονίας, ο Θορν ασχολείται κυρίως με τη λεηλασία του σπιτιού του θύματος, αλλά αμέσως υποπτεύεται ότι δεν πρόκειται για ληστεία. Ανακρίνει τον σωματοφύλακα του Σάιμονσον, Ταμπ Φίλντινγκ, και το «προικισμό» του, την όμορφη Σιρλ. Ακολουθώντας τους δύο ως επικεφαλής, ο Thorn συνειδητοποιεί ότι ο Fielding ζει σε συνθήκες που φαίνονται πολύ άνετες για έναν απλό σωματοφύλακα και ο Shirl – τις οποίες εκμεταλλεύεται σωματικά – ομολογεί ότι ο Simonson είχε σοβαρή κατάθλιψη και είχε πάει να εξομολογηθεί στην εκκλησία πολλές φορές.

Σύντομα συνειδητοποιεί ότι κάποιος στο γραφείο του κυβερνήτη πιέζει τον επικεφαλής του τμήματός του να καλύψει την υπόθεση και, όταν ο τελευταίος αρνείται να κλείσει την έρευνα, ένας δολοφόνος, κατά τη διάρκεια μιας ταραχής, επιχειρεί να τον σκοτώσει, αλλά χωρίς επιτυχία, ως δολοφόνος συντρίβεται από μια μπουλντόζα που χρησιμοποιείται για την καταστολή της εξέγερσης. Στη συνέχεια, ο Θορν δέχεται θεραπεία από τη Σιρλ, με την οποία γεννιέται ένα συναίσθημα που και οι δύο ξέρουν ότι είναι αδύνατο, και μετά αποφασίζει να πάει στον πατέρα Παύλο, τον καθολικό ιερέα της ενορίας στον οποίο ο Σάιμονσον είχε εκμυστηρευτεί ένα σκοτεινό μυστικό, και προσπαθεί να τον αμφισβητήσει, αλλά μάταια. Το επόμενο πρωί ο ιερέας δολοφονείται από τον Tab Fielding.

Εν τω μεταξύ, ο Sol συμβουλεύεται το Ανώτατο Σώμα – ό,τι απομένει από το δικαστικό σύστημα των ΗΠΑ – για να ερμηνεύσει δύο βιβλία που βρέθηκαν από τον Thorn στο σπίτι του θύματος: αυτή είναι μια εμπιστευτική αναφορά από τον Soylent, που μιλά για την εξάντληση των παγκόσμιων αποθεμάτων πλαγκτόν [1] και αμφισβητεί τη σύνθεση του πράσινου Soylent. Σοκαρισμένος από την αποκάλυψη, ο Σολ αποφασίζει να πάει στο Ναό. Ο Θορν τον προλαβαίνει, αλλά είναι πολύ αργά για να αντιταχθεί στην αυτοκτονία του φίλου του, ο οποίος ήπιε μια ουσία που προκαλεί ευθανασία μέσα σε 15 λεπτά. Ο Solomon έχει χρόνο να τον ενημερώσει για την ανακάλυψή του και του ζητά να βρει στοιχεία για την απάτη του Soylent. Το σώμα του Sol φορτώνεται με όλα τα άλλα σε φορτηγά που τα μεταφέρουν σε εγκαταστάσεις διάθεσης έξω από την πόλη.

Ο Thorn κρύβεται σε ένα φορτηγό που μπαίνει σε μια εγκατάσταση απόρριψης και, κατά την επιθεώρηση, ανακαλύπτει ότι τα ανθρώπινα πτώματα είναι το υλικό από το οποίο είναι φτιαγμένο το πράσινο Soylent. Λίγο αργότερα, ο Θορν ανακαλύπτεται από δύο άνδρες και δραπετεύει στην Ανώτατη Οντότητα, η οποία ωστόσο φυλάσσεται από κάποιους δολοφόνους του Σόιλεντ με επικεφαλής τον Ταμπ Φίλντινγκ. Ο αστυνομικός καταφέρνει να φτάσει στην εκκλησία, σκοτώνει τους δολοφόνους, συμπεριλαμβανομένου του Fielding, αλλά, τραυματισμένος και με αγωνία, δεν κάνει τίποτα άλλο από το να αποκαλύψει την αλήθεια στον ανώτερό του που έφτασε στην ώρα του: το τελευταίο ανθρώπινο δυναμικό, το Soylent, είναι φτιαγμένο με πτώματα. Στη συνέχεια ο Θόρν μεταφέρεται από την εκκλησία ουρλιάζοντας από το φορείο στο πλήθος γύρω του, χωρίς να φαίνεται ότι το καταλαβαίνουν.

ο σενάριο γράφτηκε με βάση το μυθιστόρημα Largo! Πλατύς! του Χάρι Χάρισον (1966), που διαδραματίζεται το έτος 1999 με τα θέματα του παγκόσμιου υπερπληθυσμού και της εξάντλησης των προμηθειών τροφίμων σε πρώτο πλάνο. Ο Χάρισον αποκλείστηκε συμβατικά από οποιαδήποτε δημιουργική παρέμβαση στη συγγραφή του σεναρίου, καθώς η MGM απέκτησε τα δικαιώματα από αυτόν. [2] Συζήτησε τη διασκευή του μυθιστορήματός του στο βιβλίο Omni‘s Screen Flights / Screen Fantasies (1984), [2] [3] δηλώνοντας μισο ικανοποιημένος από τη δουλειά που έκαναν οι σεναριογράφοι του Χόλιγουντ. [2]

Στο μυθιστόρημα γίνεται αναφορά στις «μπριζόλες soylent», αλλά το «green soylent», τα μπισκότα φαγητού που βλέπετε στην ταινία, δεν αναφέρεται ποτέ. [4]

Αυτή ήταν η 101η και τελευταία ταινία του Edward G. Robinson . ο ηθοποιός πέθανε από καρκίνο 12 ημέρες μετά το τέλος των γυρισμάτων, στις 26 Ιανουαρίου 1973. Ο Heston ισχυρίστηκε ότι κανείς δεν γνώριζε για τη νόσο του Robinson κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της ταινίας, αλλά ότι έμαθε ότι ο ηλικιωμένος ηθοποιός αφαιρέθηκε. σκηνή θανάτου του χαρακτήρα του Sol Roth, ως πολύ αδύναμος για να σταθεί μόνος του. [5] Ο Ρόμπινσον είχε συνεργαστεί προηγουμένως με τον Χέστον στην υπερπαραγωγή The Ten Commandments (1956) και κατά τη διάρκεια της πρόβας μακιγιάζ του Planet of the Apes (1968).

Η σκηνή του θανάτου του Sol Roth περιέχει συμφωνική μουσική υπό τη διεύθυνση του Gerald Fried και αποτελείται από αποσπάσματα από τη Symphony No. 6 ( Pathetic ) του Τσαϊκόφσκι , από τη Συμφωνία αρ. 6 ( Pastorale ) του Μπετόβεν και από το Peer Gynt ( Το πρωί και ο θάνατος του Åse ) του Grieg .

Γιά περισσότερες πληροφορίες πηγαίνετε στήν ιστοσελίδα που ανάφερα στήν αρχή…

Τό Songbird τού 2020 μ.Χ. που αναφέρεται στά μετέπειτα τού κορωνοϊού κάνει αναφορά γιά μεγάλες εξεγέρσεις ήτοι πολιτική ανομαλία (Αγίου Ιωσήφ Βατοπαιδινού/Βατοπεδινού, ίδωμεν) τό έτος 2023 μ.Χ. καί τό έχω αναλύσει περύσι. Θυμίζω ότι από πρίν γνώριζα ότι προανακοινώνεται ότι κάτι πολύ σπουδαίο θά γίνει τό έτος 2023 μ.Χ. από πειρατές διαδικτύου = χάκκερς τού darkweb/deepweb…

Ποία είναι τά μυστικά τού Soylent Green; Τών επιζόντων τού 2022 μ.Χ.;… Κατά παράφθορα γραμμάτων καί φωνητισμού έχουμε τό Soulend Green! = soul end green, δηλαδή μάς λέει ότι η πράσινη ειρήνη που μάς πωλούν τά σκ@τόμουτρα τώρα καί η ισλαμοειρήνη τού πράσινου Ισλάμ που μάς λέει τό I pet goat III είναι τό ίδιο σκ@τόπραμα που είναι τό τέλος τής ψυχής = soul end by the excuse = X cuse/αιτίαση τής πράσινης ειρήνης, τής πράσινης οικολογίας, τού πράσινου περιβάλλοντος άνευ άνθρακα που ήταν τό θέμα μού τίς τελευταίες ημέρες καί ΠΡΑΣΙΝΑ ΑΛΟΓΑ όπως λέγαμε παλαιότερα!… Συνάμα Soyl = Soil = ΗΛΙΑΚΟ = Sol = ΗΛΙΟΣ = Los/ΟΙ = Loss/Απώλεια = Los/Loss ANGELES = Οι Χαμενοι Αγγελοι = η απώλεια των Αγιων που αναφερει ο Ιωαννης ο Θεολογος εις την Αποκαλυψη εκ Χριστου, βεβαιως καποιοι θα επιζησουν. Παραδέχεται δηλαδή ό διάβολος καί οί διαβολάνθρωποι ότι αυτοί είναι οί σατανάδες καί οί Αγνοί Χριστιανοί καί Αγνοί Ανθρώποι οί Αγγέλοι που θέλουν ν’ απωλαίσουν όπως προαναφέρει ό Γεώργιος Όργουελ είς τό μυθιστόρημα του 1982 ό μεγάλος αδελφός!… Κάτι θά συμβή στό Los Low Loss Angeles ασπούμε καταποντισμός τού από σεισμό σύγκρουσης τεκτονικών πλακών στο περιβόητο Ρήγμα τού Αγίου Ανδρέα; Νά τό περιμένουμε 31 Νοεμβρίου που είναι τ’ Αποστόλου Ανδρέα ή μήπως όποτε τούς τό λέμε τό προλαμβαίνουμε καί ό εγωπαθής διάβολος τ’ αλλάζει γιά νά μήν δείχνει ότι αυτός καί οί διαβολάνθρωποι τού υπάρχουν καί προβλέπονται;… Τά τρία L άνω κάτω μέ τήν ευθεία πρός τά αριστερά = τρία εξάρια εβραϊστί…

Τί άλλο μάς προειδοποιεί τό Soylent/Soulend Green = G+reen = rene = reneis = reneid = reneida = ρενάϊδα σουηδιαστί καί άλλα! G ERNE = God Erne = God Ern E = εαρν = earn = κερδίζω. Μάς λέγει ότι θά έρθει λοιμός, λιμός, ό καταποντισμός που σάς έλεγα τίς προάλλες, προβλέπεται γιά τό Ρήγμα τού Αγίου Ανδρέα καί γιά τήν Αττική από τόν Νοστράδαμο, ώστε νά θαυτεί τό χώμα που γέννησε τούς σοφότερους ανθρώπους συμπληρώνει… Έχουμε καί Τουρκία καί άλλα. Τί άλλο μάς λέγει; Ανθρωποφαγία καί δή Μονανθρωποφαγία, τρώνε οί ανθρώποι όσους αυτοκτονούν ή αποθαίνουν, ήτοι δέν δικαιούντε νά φάνε ό,τι δή πότε άλλον, διά νά είναι δίκαιοι πρέπει νά τρώνε τό είδος τούς καί όχι άλλον είδος! Τά άλλα είδη ή εξαφανίσθηκαν ή απαγορεύεται νά τά φάνε διά νά προστατευτούν καί νά τά απολαμβάνουν τοιουτοτρόπως οί σατανοκράτες όταν η ανθρωπότητα καί οί ανθρώποι αποτελειωθούν από τήν εξευτελιστική παρεξαναγκαστική υποχρέωση καί μοναδική επιλογή τής αυτοειδοφαγίας καί ίσως καί αυτοφαγίας όπως ό όκταπος όταν τρώγει τό έναν τού βρουλί όταν δέν έχει τίποτε άλλο νά φάει!… Μάς λένε ότι πάντοτε η λύση τούς ήταν μία σέ σχέση μ’ εμάς: «νά τούς κάνουμε συνεχώς νά αυτοτρώγονται είτε κυριολεκτικά, είτε μέσω πολέμων, είτε μέσω επιχειρήσεων, είτε μέσω ιδεολογικών, θρησκειών, γενεολογιών, πατριωτισμών, όχι πώς αυτά είναι κακά αλλά αφού τά θέλουν θά τούς τά τραβάμε πάντοτε ώς τά απέραντα έσχατα άκρα»…

Μάς λένε ότι θά λείψουν τά προϊόντα, τά καύσιμα, οί εξαγωγές/εισαγωγές, η παραγωγή καί θά μάς μετατρέψουν μία μαύρη αγριότητα, κνώδαλα τής επιπολαιότητος, απληστίας, κακίας, αφέλειας, υπεροψίας μάς!!!!

Τά κινούμενα σχέδια καί οί ταινείες είναι πιό πραγματικά από τήν πραγματικότητα. Έκαναν τήν εικονική πραγματικότητα πραγματική πραγματικότητα καί τήν πραγματική πραγματικότητα εικονική πραγματικότητα, ενώ ταυτόχρονα η κάθε μία είναι καί αυτή που είναι ώστε νά συμπληρούται ό Νόμος τής Τετραπιθανότητος. Μέσα τούς οί σύγχρονοι ανθρώποι ζούν μία εικονική πραγματικότητα από τίς τηλεοράσεις ώς τά 5G κινητά ώστε νά χάσουν κάθε επαφή μέ τό πραγματικό περιβάλλον καί νά πιστεύουν σέ στημένες προφυτείες που προαναγγέλλουν καί μεταπραγματοποιούν όπως προναγγέλλουν έναν πόλεμο ή μία πολυκατοικία καί τήν κτίζουν… Κατάλαβες τώρα γιατί επέμενα τόσους καιρούς στήν λέξη Προφυτεία = πρό φυτεία; Διότι αυτά τά πράγματα τά έβλεπα, καί βλέπω πολύ πιό παράξενα πράγματα που άμα τά ακούσεις δέν θ’ αντέξεις νά μήν σκανδαλισθείς γι’ αυτό δέν στα λέω, κατά τ’ άλλα διαβάζεις Κατοχικά Νέα θεωρώντας τον εαυτόν σού μυημένο καί υπεροπροχωρημένο αλλά πολλοί δέν είναι καί τό αποδεικνύουν δυστυχώς…

Προαναγγέλλουν πώς θά έρθει εποχή ήτοι η τρέχουσα ερχόμενη που η εικονική μέ τήν ρεαλιστική πραγματικότητα δέν θά ξεχωρίζουν καί θά είναι μία, ήτοι μία κατάσταση άπειρης ακολασίας κόλλασης που δέν φαντάζεστε, αυτό είναι εκείνο που λένε μετάνθρωπος, ψηφιοποίηση τού ανθρώπου, τεχνητή τεχνολογία, καί άν τό αποδεχθείς καί σού τό εφαρμόσουν δέν θά ξέρεις ποίος είσαι, ποίος από τούς δύο ή πολλούς είσαι ή άν τώ όντι είσαι, ό εικονικός ή πραγματικός καί ποίος είναι ό πραγματικός καί ποίος ό εικονικός! Τά παρασθησιογόνα βότανα ήταν προθέρμανση καί ωχριούν σ’ αυτό που έρχεται, εκεί μπορεί νά βρείς καμμία αλήθεια, στήν σαλάτα καί ζωμό τεχνιτής, εικονικής καί πραγματικής πραγματικοτητας θά χάσεις πάσα ταυτότητα, θά χάσει η μάνα τό παιδί καί τό παιδί τήν πραγματική τού μάνα, θά χάσεις πάσα ψυχή!… Ό Θεός νά σέ φυλάξει, νά μάς φυλάξει, νά μέ φυλάξει!… Αυτά ξέρεις όσα έτη πρίν τά βλέπω;… Η αρχή έγινε όταν ήμουν τεσσάρων ετών, σ’ αυτά θά βλέπεις τήν Αλήθεια καί δέν θά τήν αναγνωρίζεις, άμα δέν τήν αναγνωρίζεις τώρα θά τήν αναγνωρίζεις μετά απ’ αυτά όταν θά είσαι μετάνθρωπος χαϊβάνι; Δέν θά μπορείς νά πείς πιά Κύριε Ιησού Χριστέ Ελέησον μέ τόν παναμαρτωλόν, ούτε, Θεέ μού όποιος καί άν είσαι προστάτευσε μέ!…

Θέλετε καί τό κερασάκι τής τούρτας; Στήν ταινεία Soylent/Soulend Green ό αστυνομικός μέ τόν τηλεβόα φέρει είς τό κράνος τού τήν εξάλφα ή διαλληλεισερχόμενα όμοια ισοσκελή τρίγωνα ή άστρον τού Δαυίδ ή σήμα τού νέου Ισραήλ, θέλετε κι’ άλλο;…

Άγε δή (Ελληνοβυζαντινιστί) = άϊντε ακόμη έναν. Ό άνθρωπος μέ τήν στολή σκελετού μέ μαύρο σώμα καί κίτρινα κόκκαλα στό Σύνδρομον τού Αμβούργου είναι ό ίδιος στό I pet goat III απέναντι από τόν Σηκουάνα που χορεύει αλλα Μιχαήλ Ιακώβου όταν από τήν εδώ μεριά πέφτει ό εμβολιασμένος καταμελανιασμένος καί αφού πρωτίστως πέφτει ύστερα εμβολιάζεται καί τό αίνιγμα λύσαμε εψές ότι τό “πέφτει καί μετά/meta εμβολιάζεται συμβολίζει τό μετά/meta χέζης μπούκ = Προσωποβιβλίον = Facebook… Πώς μία ταινεία τού 1979 μ.Χ. δείχνει κάτι που θά έδειχναν κινούμε σχέδια τού 2021 μ.Χ. καί που τό έτος 2022 μ.Χ. (κακά τά πολλά δυάρια μαζύν, πρώτη φορά μετά τό 1222 μ.Χ. ξανά, 2022-1222=800 θά είναι όγδοος αιώνας Άγιος Μέγας Προφύτης Κοσμάς ό Αιτωλός… ) είναι τό όνομα τής ταινείας survivors 20202 soylent/soulend green;. Πώς όλα αυτά που διάλεξα σέ χρόνον μηδέν νά παρουσιάσουν καί οί δύο προφύτες που αναφέρω, ενδεχομένως, συνάδουν;… Δέν θά πώ άλλον τουλάχιστον πρός τό παρόν, νά εύχεστε νά είμαι καλά καί νά είστε καλά νά τά λέμε, επειδή σάς φάνηκα λίγο πεσμένος τελευταία νομίζατε πώς δέν θά μπορούσα νά ράψω ωδές άπειρου ομήρου αντί Ομήρου;…. χεχεχεχε!… Περιμένετε μήν βιάζεσθε, δέν σάς είπα γιά τήν Αποκάλυψη. Ό κιτρινιάρης σκελετόστολος τού Συνδρόμου τού Αμβούργκου = Ham+burger = η Ιστορία τού survivors 20202 soylent/soulend green είναι ό έσχατος καβαλλάρης τού 6ου κεφαλαίου τής…1 Θυμάστε ότι σάς έγραψα ότι ό πρώτος καβαλλάρης μέ τήν κορώνα ενδεχομένως είναι ό κόρωνος; Ό δεύτερος;…

ροσεκύνησαν.
ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ ΣΤ
Καὶ εἶδον ὅτε ἤνοιξε τὸ ἀρνίον μίαν ἐκ τῶν
ἑπτὰ σφραγίδων· καὶ ἤκουσα ἐνὸς ἐκ τῶν
τεσσάρων ζῴων λέγοντος, ὡς φωνὴ
βροντῆς· ἔρχου.
6-2 καὶ εἶδον, καὶ ἰδοὺ ἵππος λευκός, καὶ ὁ
καθήμενος ἐπ᾿ αὐτὸν ἔχων τόξον· καὶ ἐδόθη
αὐτῷ στέφανος, καὶ ἐξῆλθε νικῶν καὶ ἵνα
νικήσῃ.
6-3 Καὶ ὅτε ἤνοιξε τὴν σφραγῖδα τὴν
δευτέραν, ἤκουσα τοῦ δευτέρου ζῴου
λέγοντος· ἔρχου. 6-4 καὶ ἐξῆλθεν ἄλλος
ἵππος πυρρός, καὶ τῷ καθημένῳ ἐπ᾿ αὐτὸν
ἐδόθη αὐτῷ λαβεῖν τὴν εὶρήνην ἐκ τῆς γῆς
καὶ ἵνα ἀλλήλους σφάξωσι, καὶ ἐδόθη αὐτῷ
μάχαιρα μεγάλη. 6-5 Καὶ ὅτε ἤνοιξε τὴν
σφραγῖδα τὴν τρίτην, ἤκουσα τοῦ τρίτου
ζῴου λέγοντος, ἔρχου. καὶ εἶδον, καὶ ἰδοὺ
ἵππος μέλας, καὶ ὁ καθήμενος ἐπ᾿ αὐτὸν
ἔχων ζυγὸν ἐν τῇ χειρὶ αὐτοῦ.
6-6 καὶ ἤκουσα ὡς φωνὴν ἐν μέσῳ τῶν
τεσσάρων ζῴων λέγουσαν· χοῖνιξ σίτου
δηναρίου, καὶ τρεῖς χοίνικες κριθῆς
δηναρίου· καὶ τὸ ἔλαιον καὶ τὸν οἶνον μὴ
ἀδικήσῃς.

6-7 Καὶ ὅτε ἤνοιξε τὴν σφραγῖδα τὴν
τετάρτην, ἤκουσα φωνήν τοῦ τετάρτου ζῴου
λέγοντος· ἔρχου.
6-8 καὶ εἶδον, καὶ ἰδοὺ ἵππος χλωρός, καὶ ὁ
καθήμενος ἐπάνω αὐτοῦ, ὄνομα αὐτῷ ὁ
θάνατος, καὶ ὁ Ἅδης ἠκολούθει μετ᾿ αὐτοῦ·
καὶ ἐδόθη αὐτῷ ἐξουσία ἐπὶ τὸ τέταρτον τῆς
γῆς, ἀποκτεῖναι ἐν ῥομφαίᾳ καὶ ἐν λιμῷ καὶ
ἐν θανάτῳ καὶ ὑπὸ τῶν θηρίων τῆς γῆς.
6-9 Καὶ ὅτε ἤνοιξε τὴν πέμπτην σφραγῖδα,
εἶδον ὑποκάτω τοῦ θυσιαστηρίου τὰς ψυχὰς
τῶν ἐσφαγμένων διὰ τὸν λόγον τοῦ Θεοῦ
καὶ διὰ τὴν μαρτυρίαν τοῦ ἀρνίου ἣν εἶχον·
6-10 καὶ ἔκραξαν φωνῇ μεγάλῃ λέγοντες·
ἕως πότε, ὁ δεσπότης ὁ ἅγιος καὶ ὁ
ἀληθινός, οὐ κρίνεις καὶ ἐκδικεῖς τὸ αἷμα
ἡμῶν ἐκ τῶν κατοικούντων ἐπὶ τῆς γῆς;
6-11 καὶ ἐδόθη αὐτοῖς ἑκάστῳ στολὴ λευκή,
καὶ ἐρρέθη αὐτοῖς ἵνα ἀναπαύσωνται ἔτι
χρόνον μικρόν, ἕως πληρώσωσι καὶ οἱ
σύνδουλοι αὐτῶν καὶ οἱ ἀδελφοὶ αὐτῶν οἱ
μέλλοντες ἀποκτείνεσθαι ὡς καὶ αὐτοί.
6-12 Καὶ εἶδον ὅτε ἤνοιξε τὴν σφραγῖδα τὴν
ἕκτην, καὶ σεισμὸς μέγας ἐγένετο, καὶ ὁ
ἥλιος μέλας ἐγένετο ὡς σάκκος τρίχινος,
καὶ ἡ σελήνη ὅλη ἐγένετο ὡς αἷμα,
6-13 καὶ οἱ ἀστέρες τοῦ οὐρανοῦ ἔπεσαν εἰς
τὴν γῆν, ὡς συκῆ βάλλουσα τοὺς ὀλύνθους
αὐτῆς, ὑπὸ ἀνέμου μεγάλου σειομένη,
6-14 καὶ ὁ οὐρανὸς ἀπεχωρίσθη ὡς βιβλίον
ἐλισσόμενον, καὶ πᾶν ὄρος καὶ νῆ

Βρέ καταλάβετε; Θά σφάξωσι αλλήλοις από πείνα, ταραχές, έλλειψη προϊόντων, ίδε soylent/soulend green. Ό τρίτος ίππος; Μετά έρχεται πείνα μεγάλη! καί ό τέταρτος ό πράσινος ή πρασινοκίτρινος ήτοι η στολή τού σκελετού μέ κίτρινα οστά καί μαύρη σάρκα καί η πράσινη ειρήνη τής ψευδοοικολογίας καί τού Ισλάμ καί ό έσχατος… ό άδης έτοιμος καί ύστερα η δικαίωση όσων αντέξουν εκτός όλων αυτών ήτοι εμβολίων, χαραγμάτων, διωγμών, απειλών από τούς κακούργους που θά τούς κάνουν νά γίνουν Μάρτυρες διά σφαγής ή Μάρτυρες διά φυγής είς τά όρη καί τά λαγκάδια, Βρέ καταλάβετε;… Η πράξεις τούς επιβεβαιώνουν τήν Αποκάλυψη… Ακόμη καί εάν τήν ακολουθούν διά νά κάνουν τίς κακίες που αναφέρει ότι θά γίνουν η Αποκάλυψη επιβεβαιώνεται, διατί δέν έκαμαν ό,τιδήποτε άλλον ή μέ άλλη σειρά; Δικαιώνονται συνάμα όσοι Μαρτυρήσουν απ’ αυτούς που κάνουν τά κακά που αναφέρει η Αποκάλυψη!!!!….

Σάς είπα λίγο πολλά θά τά θυμάστε; Μά όλα σ’ ένα οδηγούν, χαχαχαχα!… Δέν αρκεί νά ξέρεις κάθε λεπτομέρεια κάθε φολίδας γιά νά ξέρεις πώς είναι τό ουροβόρο καί αυτοουροβόρο αρπακτικό ερπετό;… χαχαχαχα!… H Αποκάλυψη/Αποκάληψη λέγει ότι ό ήλιος θά καίγει μάτια, όπως ό Άγιος Παϊσιος ό Αγειορίτης ότι θά σάς κάνουν εμβόλια καί θά σάς καίνε οί ακτίνες ηλίου = Soil End = Soilend Green = Ηλιόκαυση Πράσινη, τί σάς έλεγα εψές που δέν είχα ακόμη υπόψιν τήν έν λόγω ταινεία γιά τόν άνθρακα ότι χρησιμεύει ώς ακτινοασπίδα από τούς κινδύνους τού Διαστήματος καί ότι συνάμα δέν επτρέπει τήν θερμότητα από τήν γήν νά φύγει όλη στό Διάστημα ούτε αυτή από τό Διάστημα νά εισέρχεται στήν επιφάνεια τής γής καί τόν αέρα τής απρόσκοπτα, αλλά ότι φιλτράρει, καθυστερεί, ισοζυγεί καί αφομοιώνει τόν από Διαστήματος καί από Γής άνθρακα ενώ συνάμα συμβάλλει ό αέρας! Νάτα μάς η Πράσινη Ειρήνη θά φέρει Επικύνδινη Ηλιακή Πολυειδοακτινοβολία!…

Τά συμπεράσματα δικά σάς καί ευλογία νά έχετε όσοι πιστεύετε… ΚΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΕΣΤΕ ΥΠΕΡΣΘΕΝΑΡΑ ΣΕ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΣΩΜΑ…

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΙΑΣ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription
Μια σκέψη στο “Μετά τό The Hamburg Sydrome (1979) καί τό Songbird (2020) τό: 2022: The Survivors ( Soylent Green = Soulend/Soilend Green) 1973 …. Πάρε ανάσες!…”

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek