Υπάρχει 11η εντολή είς τά Ευαγγέλια; Ναί είναι γεγραμμένη… Καί τρείς άλλες = 14….
Λουκ. 18,17 ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ὃς ἐὰν μὴ δέξηται τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ ὡς παιδίον, οὐ μὴ εἰσέλθῃ εἰς αὐτήν.
Λουκ. 18,17 Αληθινά σας λέγω, εκείνος που δεν θα δεχθή την βασιλείαν του Θεού με την αφέλειαν και την εμπιστοσύνην μικρού παιδιού, δεν θα εισέλθη εις αυτήν”.
Λουκ. 18,18 Καὶ ἐπηρώτησέ τις αὐτὸν ἄρχων λέγων· διδάσκαλε ἀγαθέ, τί ποιήσας ζωὴν αἰώνιον κληρονομήσω;
Λουκ. 18,18 Και τον ηρώτησε κάποιος άρχων, λέγων· “Διδάσκαλε αγαθέ, τι πρέπει να κάμω, δια να κληρονομήσω την αιώνιον ζωήν;”
Λουκ. 18,19 εἶπε δὲ αὐτῷ ὁ Ἰησοῦς· τί με λέγεις ἀγαθόν; οὐδεὶς ἀγαθὸς εἰ μὴ εἷς ὁ Θεός.
Λουκ. 18,19 Είπε δε προς αυτόν ο Ιησούς· “εφ’ όσον με θεωρείς απλούν άνθρωπον, διατί με ονομάζεις αγαθόν; Κανένας δεν είναι απολύτως αγαθός, στον οποίον και να ταιριάζη πλήρως το όνομα αυτό, ει μη μόνον ο Θεός.
Λουκ. 18,20 τὰς ἐντολὰς οἶδας· μὴ μοιχεύσῃς, μὴ φονεύσῃς, μὴ κλέψῃς, μὴ ψευδομαρτυρήσῃς, τίμα τὸν πατέρα σου καὶ τὴν μητέρα σου.
Λουκ. 18,20 Γνωρίζεις τας εντολάς· να μη μοιχεύσης, να μη φονεύσης, να μη κλέψης, να μη ψευδομαρτυρήσης, να τιμάς τον πατέρα σου και την μητέρα σου”.
Λουκ. 18,21 ὁ δὲ εἶπε· ταῦτα πάντα ἐφυλαξάμην ἐκ νεότητός μου.
Λουκ. 18,21 Εκείνος δε είπε· “όλα αυτά τα εφύλαξα εκ νεότητός μου”.
Λουκ. 18,22 ἀκούσας δὲ ταῦτα ὁ Ἰησοῦς εἶπεν αὐτῷ· ἔτι ἕν σοι λείπει· πάντα ὅσα ἔχεις πώλησον καὶ διάδος πτωχοῖς, καὶ ἕξεις θησαυρὸν ἐν οὐρανῷ, καὶ δεῦρο ἀκολούθει μοι.
Λουκ. 18,22 Οταν ήκουσε τα λόγια αυτά ο Ιησούς του είπε· “ένα ακόμα σου λείπει· όλα όσα έχεις πώλησέ τα και μοίρασέ τα στους πτωχούς και θα αποκτήσης έτσι θυσαυρόν στον ουρανόν και εμπρός ακολούθησέ με ως πιστός και υπάκουος μαθητής μου”.
Λουκ. 18,23 ὁ δὲ ἀκούσας ταῦτα περίλυπος ἐγένετο· ἦν γὰρ πλούσιος σφόδρα.
Λουκ. 18,23 Εκείνος, όταν ήκουσε αυτά, ελυπήθηκε βαθύτατα· διότι ήτο πολύ πλούσιος και είχε προσκόλλησιν εις τα πλούτη του.
Λουκ. 18,24 ἰδὼν δὲ αὐτὸν ὁ Ἰησοῦς περίλυπον γενόμενον εἶπε· πῶς δυσκόλως οἱ τὰ χρήματα ἔχοντες εἰσελεύσονται εἰς τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ!
Λουκ. 18,24 Οταν δε τον είδε ο Ιησούς καταλυπημένον να φεύγη, είπε στους μαθητάς του· “πόσον δύσκολα αυτοί που έχουν τα χρήματα θα μπουν εις την βασιλείαν του Θεού!
Λουκ. 18,25 εὐκοπώτερον γάρ ἐστι κάμηλον διὰ τρυμαλιᾶς ῥαφίδος εἰσελθεῖν ἢ πλούσιον εἰς τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ εἰσελθεῖν.
Λουκ. 18,25 Διότι είναι ευκολώτερον να περάση μια γκαμήλα από την μικρή τρύπα που ανοίγει ένα βελόνι, παρά ένας πλούσιος να εισέλθη εις την βασιλείαν του Θεού”.
Λουκ. 18 ,26 εἶπον δὲ οἱ ἀκούσαντες· καὶ τίς δύναται σωθῆναι;
Λουκ. 18,26 Εκείνοι δε που τον ήκουσαν είπαν· “και ποιός είναι δυνατόν να σωθή, αφού λίγο-πολύ όλοι ανακατευόμεθα με τα χρήματα και ελκυόμεθα από τα χρήματα;
Λουκ. 18,27 ὁ δὲ εἶπε· τὰ ἀδύνατα παρὰ ἀνθρώποις δυνατὰ παρὰ τῷ Θεῷ ἐστιν.
Λουκ. 18,27 Ο δε Κυριος είπεν· “τα αδύνατα δια τους ανθρώπους είναι κατορθωτά και δυνατά στον Θεόν”.
Λουκ. 18,28 Εἶπε δὲ ὁ Πέτρος· ἰδοὺ ἡμεῖς ἀφήκαμεν πάντα καὶ ἠκολουθήσαμέν σοι.
Λουκ. 18,28 Λαβών ο Πετρος αφορμήν από την προτροπήν του Κυρίου προς τον πλούσιον είπε· “Κυριε, ιδού ημείς αφήσαμεν όλα και σε ηκολουθήσαμεν”.
Λουκ. 18,29 ὁ δὲ εἶπεν αὐτοῖς· ἀμὴν λέγω ὑμῖν ὅτι οὐδείς ἐστιν ὃς ἀφῆκεν οἰκίαν ἢ γονεῖς ἢ ἀδελφοὺς ἢ γυναῖκα ἢ τέκνα ἕνεκεν τῆς βασιλείας τοῦ Θεοῦ,
Λουκ. 18,29 Ο δε Κυριος τους είπε· σας διαβεβαιώνω, ότι δεν υπάρχει κανένας που αφήκε οικίαν η γονείς η αδελφούς η γυναίκα η τέκνα δια την βασιλείαν του Θεού,
Λουκ. 18,30 ὃς οὐ μὴ ἀπολάβῃ πολλαπλασίονα ἐν τῷ καιρῷ τούτῳ καὶ ἐν τῷ αἰῶνι τῷ ἐρχομένῳ ζωὴν αἰώνιον.
Λουκ. 18,30 και ο όποιος να μη τα ξαναπάρη πολλαπλάσια κατά τον καιρόν της επιγείου του ζωής, κατά δε τον αιώνα που έρχεται αιωνίαν ζωήν”.
Λουκ. 18,31 Παραλαβὼν δὲ τοὺς δώδεκα εἶπε πρὸς αὐτούς· ἰδοὺ ἀναβαίνομεν εἰς Ἱεροσόλυμα καὶ τελειωθήσεται πάντα τὰ γεγραμμένα διὰ τῶν προφητῶν τῷ υἱῷ τοῦ ἀνθρώπου.
Λουκ. 18,31 Επήρε τότε ιδιαιτέρως τους δώδεκα και τους είπε· “ιδού αναβαίνομεν τώρα εις Ιεροσόλημα και θα πραγματοποιηθούν πλήρως όλα όσα έχουν γραφή από τους προφήτας δια τον υιόν του ανθρώπου.
Λουκ. 18,32 παραδοθήσεται γὰρ τοῖς ἔθνεσι καὶ ἐμπαιχθήσεται καὶ ὑβρισθήσεται καὶ ἐμπτυσθήσεται,
Λουκ. 18,32 Διότι ο υιός του ανθρώπου θα παραδοθή από τους άρχοντας των Ιουδαίων στους εθνικούς και ειδωλολάτρας και θα τον εμπαίξουν και θα τον υβρίσουν και θα τον φτύσουν.
Λουκ. 18,33 καὶ μαστιγώσαντες ἀποκτενοῦσιν αὐτόν, καὶ τῇ ἡμέρᾳ τῇ τρίτῃ ἀναστήσεται.
Λουκ. 18,33 Και αφού τον μαστιγώσουν, θα τον φονεύσουν· και την τρίτην ημέρα από του θανάτου του θα αναστηθή”.
Λουκ. 18,34 καὶ αὐτοὶ οὐδὲν τούτων συνῆκαν, καὶ ἦν τὸ ῥῆμα τοῦτο κεκρυμμένον ἀπ᾿ αὐτῶν, καὶ οὐκ ἐγίνωσκον τὰ λεγόμενα.
Λουκ. 18,34 Αυτοί όμως τίποτε δεν εκατάλαβαν από αυτά και έμεινε κρυμμένος και ακατάληπτος από αυτούς ο λόγος αυτός του διδασκάλου και δεν εγνώριζαν ποίαν σημασίαν είχαν τα λεγόμενα του.
Η 11η εντολή, μία από τίς εντολές που τσακκίστηκαν από τά χέρια τού Μωϋσή αποκαλύπτεται εδώ:
Λουκ. 18,20 τὰς ἐντολὰς οἶδας· μὴ μοιχεύσῃς, μὴ φονεύσῃς, μὴ κλέψῃς, μὴ ψευδομαρτυρήσῃς, τίμα τὸν πατέρα σου καὶ τὴν μητέρα σου.
Λουκ. 18,20 Γνωρίζεις τας εντολάς· να μη μοιχεύσης, να μη φονεύσης, να μη κλέψης, να μη ψευδομαρτυρήσης, να τιμάς τον πατέρα σου και την μητέρα σου”.
Λουκ. 18,21 ὁ δὲ εἶπε· ταῦτα πάντα ἐφυλαξάμην ἐκ νεότητός μου.
Λουκ. 18,21 Εκείνος δε είπε· “όλα αυτά τα εφύλαξα εκ νεότητός μου”.
Λουκ. 18,22 ἀκούσας δὲ ταῦτα ὁ Ἰησοῦς εἶπεν αὐτῷ· ἔτι ἕν σοι λείπει· πάντα ὅσα ἔχεις πώλησον καὶ διάδος πτωχοῖς, καὶ ἕξεις θησαυρὸν ἐν οὐρανῷ, καὶ δεῦρο ἀκολούθει μοι.
Είς τόν ανώθι στίχον επιπαρουσιάζεται η 11η Εντολή… Αυτήν τήν Εντολήν τηρούν κατά κόρον οί Μοναχοί ή έστω αυτήν υποτίθεται ότι πρέπει νά τηρήσουν μαζύν μέ τίς άλλες…
Κατά Ματθαίο ΚΒ’ (22), 36-40
διδάσκαλε, ποία ἐντολὴ μεγάλη ἐν τῷ νόμῳ;
ὁ δὲ ᾿Ιησοῦς ἔφη αὐτῷ· ἀγαπήσεις Κύριον τὸν Θεόν σου ἐν ὅλῃ τῇ καρδίᾳ σου καὶ ἐν ὅλῃ τῇ ψυχῇ σου καὶ ἐν ὅλῃ τῇ διανοίᾳ σου.
αὕτη ἐστὶ πρώτη καὶ μεγάλη ἐντολή.
δευτέρα δὲ ὁμοία αὐτῇ· ἀγαπήσεις τὸν πλησίον σου ὡς σεαυτόν.
ἐν ταύταις ταῖς δυσὶν ἐντολαῖς ὅλος ὁ νόμος καὶ οἱ προφῆται κρέμανται.
Όστις αγαπάει Τόν Θεόν απαρνείται εί απαραίτητον τά πάντα διά χάριν Θεού…
Λουκ. 18,20 τὰς ἐντολὰς οἶδας· μὴ μοιχεύσῃς, μὴ φονεύσῃς, μὴ κλέψῃς, μὴ ψευδομαρτυρήσῃς, τίμα τὸν πατέρα σου καὶ τὴν μητέρα σου.
- ου ποιήσεις σεαυτώ είδωλον, ουδέ παντός ομοίωμα, όσα εν τω ουρανώ άνω και όσα εν τη γη κάτω και όσα εν τοις ύδασιν υποκάτω της γης. ου προσκυνήσεις αυτοίς, ουδέ μη λατρεύσεις αυτοίς· εγώ γαρ ειμί Κύριος ο Θεός σου, Θεός ζηλωτής, αποδιδούς αμαρτίας πατέρων επί τέκνα,έως τρίτης και τετάρτης γενεάς τοις μισούσι με και ποιών έλεος εις χιλιάδας τοις αγαπώσι με και τοις φυλάσσουσι τα προστάγματά μου.
- ου λήψει το όνομα Κυρίου του Θεού σου επί ματαίω· ου γαρ μη καθαρίση Κύριος ο Θεός σου τον λαμβάνοντα το όνομα αυτού επί ματαίω.
- μνήσθητιτην ημέρα των σαββάτων αγιάζειν αυτήν. εξ ημέρας εργά και ποιήσεις πάντα τα έργα σου· τη δε ημέρα τη εβδόμη σάββατα Κυρίω τω Θεώ σου· ου ποιήσεις εν αυτή παν έργον, συ και ο υιός σου και η θυγάτηρ σου, ο παις σου και η παιδίσκη σου, ο βους σου και το υποζύγιόν σου και παν κτήνος σου και ο προσήλυτος ο παροικών εν σοί. εν γαρ εξ ημέραις εποίησε ο Κύριος τον ουρανόν και την γην και την θάλασσαν και πάντα τα εν αυτοίς και κατέπαυσε τη ημέρα τη εβδόμη· δια τούτο ευλόγησε Κύριος την ημέραν την εβδόμην και ηγίασεν αυτήν.
- τίμα τον πατέρα σου και την μητέρα σου, ίνα εύ σοι γένηται, και ίνα μακροχρόνιος γένη επί της γηςτης αγαθής, ης Κύριος ο Θεός σου δίδωσί σοι.
- ου μοιχεύσεις
- ου κλέψεις
- ου φονεύσεις
- ου ψευδομαρτυρήσεις κατά του πλησίον σου μαρτυρίαν ψευδή.
- ουκ επιθυμήσεις την γυναίκα του πλησίον σου. ουκ επιθυμήσεις την οικίαν του πλησίον σου ούτε τον αγρόν αυτού ούτε τον παίδα αυτού ούτε την παιδίσκην αυτού ούτε του βοός αυτού ούτε του υποζυγίου αυτού ούτε παντός κτήνους αυτού ούτε όσα τω πλησίον σου εστί.
Είς 18,20 αναφέρονται από Τόν Χριστόν οί πέντε Εντολές καί μία που δέν αναφέρεται είς τίς 10 Εντολές ήτοι 11η. Οί πέντε που δέν αναφέρονται ώς νά εννοούνται μέσα από τήν 11η καί οί 5 σύν η 11η = 6 Εντολές….
Τό ότι είναι σκληρή η 11η Εντολή ισχύει, τό θέμα είναι εάν ανταποδίδεται μισθός ουράνιος διά αυτήν τήν σκληράδα. Όπως κάποιος που εργάζεται σκληρά καί ανταμοίβεται δικαίως! Όποιος δέν μπορεί νά ακολουθήσει τήν 11η Εντολή θά ανταμοιφθεί ολίγοτερως ή καί όπως Κρίνει Ό Θεός!…
Τό νόημα τής κοσμικής απεριουσίας ήτοι τού νά μήν κατέχεις τίποτε σημαίνει καμμία μέριμνα καί φροντίδα καί δουλεία πρός τά κατεχόμενα ή καί εχόμενα καί ώς έκ τούτου πλήρη ελευθερία, διάθεση, χρόνος καί συγκέντρωση είς Τόν Θεόν!…
Λουκ. 18,29 ὁ δὲ εἶπεν αὐτοῖς· ἀμὴν λέγω ὑμῖν ὅτι οὐδείς ἐστιν ὃς ἀφῆκεν οἰκίαν ἢ γονεῖς ἢ ἀδελφοὺς ἢ γυναῖκα ἢ τέκνα ἕνεκεν τῆς βασιλείας τοῦ Θεοῦ,
Λουκ. 18,29 Ο δε Κυριος τους είπε· σας διαβεβαιώνω, ότι δεν υπάρχει κανένας που αφήκε οικίαν η γονείς η αδελφούς η γυναίκα η τέκνα δια την βασιλείαν του Θεού,
Λουκ. 18,30 ὃς οὐ μὴ ἀπολάβῃ πολλαπλασίονα ἐν τῷ καιρῷ τούτῳ καὶ ἐν τῷ αἰῶνι τῷ ἐρχομένῳ ζωὴν αἰώνιον.
Λουκ. 18,30 και ο όποιος να μη τα ξαναπάρη πολλαπλάσια κατά τον καιρόν της επιγείου του ζωής, κατά δε τον αιώνα που έρχεται αιωνίαν ζωήν”.
Βάσει τού τυπικού τής Μοναχικής Ζωής, σέ δέχοντε σέ Μοναστήρι εάν είσαι τέκνον που αφήνεις τούς γονείς σού ή τά αδέλφια σού, αλλά όχι όταν αφήνεις τό έτερον ήμισυ σού ή τά τέκνα σού, ενώ εδώ δηλώνεται ότι καί αυτόν είναι ευλογημένον, ενώ σ’ άλλη περικοπή πώς πρέπει κάποιος νά τό κάνει καί αυτόν εάν έχει σύντροφον καί παιδιά, διά νά αγιάσει καί δείξει απόλυτη υποταγή είς Τόν Θεόν, όπως έκαμαν οί Αποστόλοι καί όπως έκαμε ό Σωκράτης αφήνωντας κατ’ ουσίαν τήν γυναίκα τού καί τά παιδιά τού…
Τό σύγχρονον τυπικόν Μοναχικής Ζωής δέν δέχεται ν’ αφήσεις παιδιά καί σύντροφον εκτός εάν έχεις νυμφεύσει τά παιδιά σού ή έχουν ενηλικιωθεί καί αφού καί ό σύντροφος σού θά Μοναχεύσει… ή έχει αποθάνει… ώστε νά μήν γίνουν ευτράπελες αμαρτίες, είναι καί θέμα εποχής, τότες ήταν διαφορετικές συνθήκες αλλά σέ πολλές περιπτώσεις χειρότερες από τίς σύγχρονες ή καί όμοιες. Εντούτοις εάν τό κάνεις ήτοι εγκαταλείψεις τήν οικογένεια από αγάπη Θεού ειλικρινή ό,τι καί νά γίνει θά λάβεις τεράστιον ουράνιον μισθόν καί χάριν πρός τούς συγγενείς σού ή καί όπως είπε ό Άγιος Παϊσιος συγχωρούντε τού Αγίου 7 γενεές πρίν καί 7 γενεές μετά τήν γέννηση καί τόν θάνατον τού…
Αποφασίζεις εσύ σέ τί βαθμόν θά αφοσιωθείς, καί αναλόγως αμοίβεσαι…
Όσον διά τήν σκληράδα που μπορεί νά αισθάνεστε σέ όλ’ αυτά αλλά καί τά δίκαια, θά τά συγκρίνουμε μέ σκληράδα, δίκαια καί αδικίες από άλλες θρησκείες, όπως τό Δωδεκάθεον, ώστε νά μήν λένε κάποιοι ότι η αυστηρότητα Τού Χριστιανικού Θεού υπάρχει αλλά δέν υπάρχει αυστηρότητα σ’ άλλες θρησκείες, επειδή θέλουν νά κάνουν Μαύρη Πολιτική, απιστίας γενικότερως!…
Θά γράψουμε καί τί απαιτούσαν οί θεοί τών Αρχαίων Ελλήνων, που τούς έκαμαν οί Αρχαίοι Έλληνες ή έκαμαν τούς Αρχαίους Έλληνες; δηλαδή κάνουμε τούς θεούς ή κάθε ομάδα θεών κάνει έναν διαφορετικόν λαόν; Καί εάν οί θεοί κάποιας θρησκείας είναι άδικοι θά τούς πιστεύουμε επειδή τούς πίστευαν οί προγόνοι, όσον τούς πίστευαν καί είς τήν περίπτωση τού Δωδεκάθεου μέ μαρτυρία από τόν Ηρόδοτον ότι αφήχθηκε από τούς Φοίνικες έξ’ Αιγύπτου τό 1519 π.Χ….
Η δωδεκάτη εντολή είναι ν’ αγαπάς τόν πλησίον σού όπως αγαπάς εσένα καί Τόν Θεόν…
Η δεκατρίτη εντολή είναι νά χρεώνεις τό πταίξιμον πάντοτε σ’ εσένα καί ποτέ είς έτερον ή τόν εχθρόν… Καλύτερα νά αδικείσαι αδίκως παρά νά δικαιώνεσαι αδίκως. Καλύτερα νά αδικείσαι αδίκως παρά νά αδικείσαι δικαίως καί νά αδικείται άλλος αδίκως καί νά δικαιώνεσαι αδίκως… Όταν αδικείσαι δέν χρεώνεται είς τά Αιθερικά Κατάστιχα τών Ακασικών/Αχασικών Αρχείων. Όταν αδικείς ή δικαιώνεσαι αδίκως καί τό αποδέχεσαι καί δή τό διαλαλείς από ματαιοδοξία, κενοδοξία καί υστερόβουλη πολιτική, εκμετάλλευση, στρατηγική διά άδικον καί ιδιοτέλεια, καί όχι επειδή θέλεις νά επιβιώσεις, χωρίς όμως νά καταδικάζεις άλλον ός αθώος, τότε υπερκαταχρεώνεσαι είς τά Ακασικά/Αχασικά Αρχεία μόλις περάσει τά σύνορα από τό έδαφος τού πλέον νεκρού σώματος είς τό έδαφος τής αϋλότητος που γίνεται Πολίτισσα η ψυχή…
Η δεκατετάρτη εντολή είναι ν’ αγαπάς περισσότερον Τόν Θεόν απ’ εσένα ή οίον ή ο,τιδήποτε άλλον έστω καί άν δέν σού τάσσει ανταμοιβή…
Υπάρχουν καί άλλες εντός τής Καινής Διαθήκης…
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΙΑΣ
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Λουκάς 18:17 Όλα τα λεφτά! Τέτοιους θέλει ο Χριστός! Οπαδούς να έχουν την αφέλεια και την εμπιστοσύνη ενός παιδιού. Μάλιστα! Όπως τα λέει είναι! Πρέπει κάποιος να είναι πολύ αφελής και ευκολόπιστος για να δεχτεί τα όσα έχουν προσάψει οι ανώνυμοι συγγραφείς των ευαγγελίων και οι πλαστογράφοι για τον Χριστό και την νεκρανάσταση του.
Η δωδέκατη εντολή!
Χριστός: «Αγάπα τον πλησίον σου όπως τον εαυτό σου»
Θαλής ο Μιλήσιος: «Να αγαπάς τον πλησίον σου λίγο περισσότερο από ότι αγαπάς τον εαυτό σου.»
Όλα όσα υποτίθεται ότι είπε ο χριστός για την αγάπη τα είχαν πει οι αρχαίοι Έλληνες πριν οι ανώνυμοι συγγραφείς των ευαγγελίων τα βάλουν στο στόμα του.
Η δέκατη τέταρτη εντολή!
Ο Απ Παύλος είχε πει ότι αν δεν υπήρχε η ανάσταση θα ήταν μάταιη η πίστη! Θα ήμασταν χειρότεροι από τους ειδωλολάτρες που λένε ας φάμε κι ας πιούμε διότι αύριο πεθαίνουμε. Χωρίς ανταμοιβή Πάνο μάταιη η πίστη στον Χριστό! Δεν ωφελεί! Όσον αφορά την αγάπη προς αυτόν ούτε αυτή ωφελεί! Ούτως ή άλλως δεν ωφελεί η πίστη σε έναν «θεό» που αποδείχθηκε ως ο μεγαλύτερος αποτυχημένος προφήτης όλων των εποχών. Μη μου πεις ότι δεν το γνωρίζεις διότι θα φας σφαλιάρα!