Το σοβαρότερο πρόβλημα εντοπίζεται σε 23 κεντρικές διασταυρώσεις δρόμων, όπως στη Μεσογείων, την Παπαδιαμαντοπούλου, τη Βασ. Σοφίας, την Βασ. Όλγας, την Βασ. Κωνσταντίνου, την Καβάλας, την γέφυρα Μοσχάτου στην Πειραιώς, στην Κηφσίας στο ύψος της Εθνικής Αντιστάσεως. Οι φωτεινοί σηματοδότες έχουν τεθεί εκτός λειτουργίας, ελλείψει ανταλλακτικών, αφού εκκρεμεί η υπογραφή σύμβασης με την εταιρεία που θα αναλάβει τη συντήρησή τους.
Όπως δήλωσε στον BHMA 99,5 ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννης Μαγκριώτης, νέος διαγωνισμός βρίσκεται σε εξέλιξη, ώστε το πρόβλημα να αντιμετωπιστεί μέσα στον επόμενο μήνα.
Μέχρι το καλοκαίρι, οπότε έληξε η προηγούμενη σύμβαση, το έργο της συντήρησης ανήκε στη Siemens.
Μέσα στο Σαββατοκύριακο αναμένεται να επιλυθεί το πρόβλημα
“Μέσα στο Σαββατοκύριακο, θα έχουν αντιμετωπισθεί τα προβλήματα που παρουσιάζονται στη λειτουργία ορισμένων φαναριών στο λεκανοπέδιο”, δήλωσε ο γενικός γραμματέας δημοσίων έργων, Γιάννης Οικονομίδης, την Παρασκευή (12/11).
“Το πρόβλημα δεν είναι στην έκταση που παρουσιάζεται”, σημείωσε, διευκρινίζοντας ότι πρόκειται για περίπου 20 κόμβους στο κέντρο και 10-15 σε περιφερειακούς δήμους.
Οπως είπε, ο κ. Οικονομίδης, θα πρέπει να αντιμετωπιστεί συνολικά το πρόβλημα που έχει ανακύψει με τη συμμετοχή της εταιρίας Siemens στο θέμα της λειτουργίας των φαναριών, αλλά και στα έργα του μετρό που έχουν καθυστερήσει. Το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα αναμένεται να ληφθούν σχετικές αποφάσεις, σε κυβερνητικό επίπεδο, για την επίλυση συνολικά του προβλήματος.
Το θέμα με τα φανάρια έχει δύο παραμέτρους. Τα προβλήματα που αφορούν συνολικά τον κομβικό του εξοπλισμό, ρυθμιστές, κοντρόλες κλπ, αλλά και τα προβλήματα με τα αναλώσιμα υλικά, λαμπτήρες, καλωδιώσεις κλπ. Μεγάλο τμήμα του συστήματος φαναριών, έχει αναλάβει η Siemens.
Αυτή τη στιγμή έχει ολοκληρωθεί ένας διαγωνισμός για τη συντήρηση του δικτύου φαναριών που τον έχει κερδίσει μία άλλη εταιρία, η οποία τις επόμενες 2-3 ημέρες θα ομαλοποιήσει το σύστημα και όπου απαιτείται κομβικό υλικό (κοντρόλες κλπ) μεταφέρεται από άλλα σημεία του δικτύου.
Ωστόσο, θα πρέπει μέσα σε ένα μήνα να έχει επιλυθεί οριστικά το πρόβλημα με τη Siemens που έχει το μεγαλύτερο μέρος του κομβικου εξοπλισμού και του δικτύου.
Το υπουργείο Υποδομών, προτίθεται να προχωρήσει σε δύο διαγωνισμούς, έναν για τον κομβικό εξοπλισμό (ρυθμιστές, κοντρόλες κλπ) και έναν για τα συμβατικά υλικά (λαμπτήρες κλπ), για να μην υπάρχει πρόβλημα με τη συντήρηση του δικτύου.
Σε ότι αφορά τα έργα του μετρό, οι σταθμοί και προς το Ελληνικό και προς τις άλλες επεκτάσεις έχουν προχωρήσει κατά 80-90%, όμως η συμμετοχή της Siemens, που έχει κερδίσει το διαγωνισμό στα ηλεκτρομηχανικά καθυστερεί την ολοκλήρωσή τους και θα πρέπει να βρεθεί λύση.
Ο κ. Οικονομίδης, είπε ότι έχει γίνει μελέτη για το πρόβλημα από επιτροπή, οι διαδικασίες θα είναι διαφανείς, αλλά τον τελικό λόγο θα τον έχει το Υπουργικό Συμβούλιο.
cosmo.gr
Ελληνα ο σημερινός εχθρός σου είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδες κάτι που σε άγγιξε , κάτι που το θεωρείς σωστό, ΜΟΙΡΆΣΟΥ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύεις οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένεις απαθής. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα. Μοιραστείτε αυτή την ανάρτηση
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice