Ριζικές αλλαγές προβλέπει το νέο επιχειρησιακό σχέδιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.Συγκεκριμένα, θα ανασταλεί η λειτουργία του σε μεγάλα τμήματα του δικτύου.
Μεταξύ αυτών: όλα τα δρομολόγια της Πελοποννήσου, πλην των τουριστικών, τα δρομολόγια της δυτικής Μακεδονίας, το Θεσσαλονίκη – Σέρρες καθώς και τα δρομολόγια προς Φλώρινα.
Το σχέδιο προβλέπει επίσης αλλαγές στην τιμολογιακή πολιτική της εταιρίας, προκειμένου τα έσοδα από τις επιβατικές μεταφορές να ανέλθουν το 2011 στα 112 εκ. ευρώ, από 61 εκ. ευρώ το 2009.
Για το 2012 και το 2013, τα έσοδα θα διαμορφωθούν στα 115 εκ. ευρώ και 119 εκ. ευρώ αντίστοιχα.
Σε ό,τι αφορά τις δαπάνες μισθοδοσίας, προβλέπεται να μειωθούν περισσότερο από 50% συγκριτικά με το 2009.
Πιο αναλυτικά, εκτιμάται πως ο τερματισμός των ζημιογόνων δρομολογίων θα αποφέρει στον οργανισμό καθαρό κέρδος 34.123.000 ευρώ, ποσό ίσο με τις ζημιές που καταγράφει κάθε χρόνο ο προαστιακός σιδηρόδρομος της Αθήνας.
Με την επικείμενη μείωση του προσωπικού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μέσω των μετατάξεων 751 εργαζομένων της εταιρείας, το 2011 η δαπάνη μισθοδοσίας θα ανέλθει σε 48,5 εκ. ευρώ.
Στο μεταξύ, οι σιδηροδρομικοί προκήρυξαν 24ωρη απεργία για τις 8 Δεκεμβρίου.
Σύμφωνα πάντως με στελέχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ορισμένα από τα δρομολόγια που αναστέλλονται στο σχέδιο αναδιάρθρωσης της εταιρείας ενδέχεται να μην καταργηθούν και να διατηρηθούν με την κρατική επιδότηση ύψους 50 εκ. ευρώ ετησίως.
«Εάν δεν εφαρμοστεί ο νόμος ο ΟΣΕ θα κλείσει» επανέλαβε για ακόμα μία φορά ο υπουργός Μεταφορών, Δημήτρης Ρέππας, και κάλεσε τους εργαζόμενους να δείξουν μεγαλύτερη υπευθυνότητα.
Ελληνα ο σημερινός εχθρός σου είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδες κάτι που σε άγγιξε , κάτι που το θεωρείς σωστό, ΜΟΙΡΆΣΟΥ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύεις οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένεις απαθής. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα. Μοιραστείτε αυτή την ανάρτηση
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice