Διαφημίσεις

Ο ἄνθρωπος δημιουργήθηκε ἀπό τόν Θεόν κατ’ εἰκόνα καί καθ’ ὁμοίωσιν. Γι’ αὐτό ποθεῖ τήν ἀθανασία. Ἡ διαστροφή αὐτοῦ τοῦ ἐμφύτου πόθου τόν ὠθεῖ στήν προσπάθεια νά ἐπιτύχη τήν ἀθανασία χωρίς τόν Θεόν, στηριγμένος – ὅπως πιστεύει – στίς δικές του δυνάμεις, πρᾶγμα ὡστόσο ἀδύνατο. Ἡ ἀνθρωπότητα, κατά τήν πλειοψηφία της, ἀκολουθεῖ, στήν προσπάθεια νά ξεπεράση τίς συνέπειες τῆς Πτώσεως, τόν Ἑωσφόρο, κάνοντας τόν ἑαυτό της θεόν στήν θέση τοῦ Ἀληθινοῦ Θεοῦ, καί κυρίως ἀντικαθιστῶντας τόν Θεόν μέ τήν ἐπιστήμη.

Ἄλλοι τά κάνουν αὐτά ἐνσυνείδητα, ὅπως π.χ. ὁ Dr. Faust στό ὁμώνυμο ἔργο τοῦ Γκαῑτε, ὁ ὁποῖος βλέποντας τό πεπερασμένο τῶν σπουδῶν καί τῶν γνώσεων του συνάπτει ἕνα συμβόλαιο μέ τόν διάβολο, ὁ ὁποῖος τοῦ ὑπόσχεται νά τοῦ φανερώση, «τό τί συγκρατεῖ τόν κόσμο στά ἐσώτερά του», δηλ. τήν οὐσία τῶν πραγμάτων.

Ἄλλοι πάλιν, οἱ πολλοί, οἱ μή «εἰδικοί» ἀκολουθοῦν στά τυφλά. Καί ὅπως ὁ διάβολος ξεγέλασε τόν Faust γιά μεγάλο χρονικό διάστημα, φανερώνοντάς του ὡς πνεῦμα «ἀνώτερες γνώσεις», ἔτσι ξεγελάει καί ὅλην τήν ἀνθρωπότητα. Μέ μιά ὅμως ἀδιάψευστη διαφορά: Παρά τήν ἐξωτερική μίμηση τοῦ Θεοῦ ἐφαρμόζει μιά ἐντελῶς διαφορετική μέθοδο. Ὁ Χριστός εἶναι Ἀγάπη, ὁ διάβολος ἀνθρωποκτόνος. Ὁ Χριστός μᾶς θέλει ἐλεύθερους, μᾶς κάνει ἐν δυνάμει Θεούς κατά χάριν: «Ὅστις θέλει ὀπίσω μου ἐλθεῖν». Ὁ διάβολος καί τά ὄργανά του ἀναγκάζουν τούς ἀνθρώπους «γιά τό καλό τους, γιά τήν ὑγεία τους, γιά τήν εὐτυχία τους». Ὁ Χριστός φέρνει Καινή Κτίση, φέρνει τήν κοινωνία τῆς ἀγάπης, στήν ὁποία ὁ ἄλλος εἶναι μιά εὐκαιρία νά διορθώσουμε τούς ἑαυτούς μας.

Οἱ ἄρχοντες τοῦ κόσμου τούτου θέλουν καί αὐτοί νά φέρουν ἕνα νέον κόσμο: «Ὁ ἰός ἦρθε γιά νά μείνη καί νά ἀλλάξη τά πάντα», μιά νέα κοινωνία, στήν ὁποία ὁ ἄλλος εἶναι μιά ἀπειλή, μιά κοινωνία ἀντισηπτικῶν καί ἀποστάσεων, μέ πρῶτο σύμπτωμα τήν θεώρηση τοῦ ἄλλου ὡς ὑποψήφιου ἐχθροῦ καί καταδότη.

«Προσπαθοῦν νά ὑποσκάψουν τά πάντα στό ἐσωτερικό τῆς Ἐκκλησίας, νά καταφέρουν ὥστε οἱ Ἱερεῖς νά ὑπηρετοῦν τούς ἀθέους ἀντί νά ὑπηρετοῦν τόν Θεόν, νά κάνουν τίς Ἀκολουθίες μέ ὅσο γίνεται μεγαλύτερη ἀμέλεια, νά τίς ἀδειάζουν ἀπό κάθε ζωντανό περιεχόμενο…. Καί τί νά ποῦμε γιά τόν τρόπο πού ἐργάζεται ἡ «Ὑπηρεσία Τάξεως» τήν νύχτα τοῦ Πάσχα; Μόλις δοῦν νέους νά πλησιάζουν στήν ἐκκλησία χυμοῦν ἀπάνω τους: Ποῦ πᾶτε;» Ἐδῶ δέν πρόκειται γιά ἕνα σημερινό κείμενο, πού περιγράφει τήν τωρινή μας κατάσταση, ἀλλά γιά ἕνα κείμενο γραμμένο ἀπό τόν μαρτυρικό Ἱερέα π. Δημήτριο Ντοῦτκο τό 1974 στήν τότε Σοβιετική Ἕνωση1 . Κάθε ὁμοιότητα μέ τήν σημερινή πραγματικότητα εἶναι τυχαία!

Κι’ ὅμως: Οἱ ὑπερασπιστές μιᾶς τέτοιας «νέας τάξεως» ἦσαν, εἶναι καί θά εἶναι πάντοτε καί σ’ ὅλα τά καθεστῶτα τρομοκρατημένοι ἄνθρωποι. Σ’ αὐτό τό δεδομένο στηρίχθηκε τό πείραμα στήν τότε σοσιαλιστική Ρουμανία, στίς φυλακές τῆς πόλεως Πιτέστι γύρω στό 1950. Τό πείραμα ἤθελε νά ἀποδείξη, ὅτι μποροῦν νά λειτουργοῦν αὐτές οἱ φυλακές χωρίς δεσμοφύλακες, ἀλλά μόνο μέ τρομοκρατημένους κρατουμένους. Ἕνας ἀπό τούς κρατουμένους αὐτῶν τῶν φυλακῶν ἦταν καί ὁ νέος ὁμολογητής τῆς Ρουμανικῆς Ἐκκλησίας Ἰωάννης Ἰανολίδε2 . Γράφει ὁ ἴδιος: «Ἔμεινα χρόνια στίς φυλακές τοῦ Πιτέστι, ἀλλά τά μικρόβια, πού μοῦ ἔστειλε ἡ πρόνοια τοῦ Θεοῦ μέ προφύλαξαν ἀπό τήν σειρά τῆς ἀναμόρφωσης καί μεταφέρθηκα στό νοσοκομεῖο τῆς πόλεως Τίργκου Ὄκνα γιά θεραπεία τῆς φυματίωσης πού μέ εἶχε προσβάλει…. Ἤμουν ὁ ἔμπιστος πολλῶν ἀπό ἐκείνους πού πέρασαν ἀπό τήν ἀναμόρφωση, καί οἱ μαρτυρίες τους μ’ ἔχουν συντρίψει (σελ. 133). Τά βάσανα τά ἐπέβαλλαν οἱ κρατούμενοι μεταξύ τους, χωρίς προσφυγή σέ κάποιον καί εὐθύνη, χωρίς ἀπάντηση καί χωρίς νόμο (σελ. 132). … Τό πείραμα εἶναι φαινόμενο πεμπτουσίας τοῦ σατανισμοῦ αὐτοῦ τοῦ αἰῶνος. Εἶναι ἕνα εἶδος συλλογῆς ὅλων τῶν σατανικῶν ἐνεργειῶν καί μεθόδων τῆς ἱστορίας, πού ἔγιναν γιά τόν σφαγιασμό τῆς Χριστιανικῆς ψυχῆς (σελ. 129).

Ἄρα τό πείραμα τοῦ Πιτέστι ἔπρεπε νά γίνει παγκόσμιο γιά τόν σκοπό τῆς ἀναμόρφωσης ὁλόκληρης τῆς ἀνθρωπότητας, σύμφωνα μέ τούς νόμους τοῦ ἱστορικοῦ ὑλισμοῦ» (σελ. 130). Τήν συνέχεια αὐτοῦ καί ἄλλων πειραμάτων ζοῦμε στίς μέρες μας μέ τή λεγόμενη «Παγκόσμια πρόβα», μόνο πού γίνεται μέ πιό ἔντεχνο τρόπο, ὄχι πλέον μέ βασανιστήρια, ἀλλά ὡς προστασία τῆς Δημόσιας Ὑγείας.

Αὐτόν τόν σκοπό ἐξυπηρετεῖ ὁ ἐγκλεισμός ὅλης τῆς ἀνθρωπότητας, ἀλλά καί ἡ δῆθεν ἀπελευθέρωση κατόπιν ἐμβολιασμοῦ. Κάτω ἀπό τήν πίεση τῶν μακρᾶς διαρκείας περιορισμῶν θεμελιωδῶν ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων καί μέ τήν ὑπόσχεση σχετικῆς ἐλευθερίας διαφημίζονται τά ἐμβόλια ἀπό τούς ἰδίους τούς ἐγκλείστους.

Ὅπως στό πείραμα τοῦ Πιτέστι ὁ ἐμπνευστής καί διοικητής τῆς φυλακῆς, ὁ Ἑβραῖος Zeller, ἔταξε στούς κρατουμένους του – ἄν καί ἐφ’ ὅσον ἐκτελοῦσαν τά σχέδιά του εἰς βάρος συγκρατουμένων – τήν ἐπιστροφή στίς οἰκογένειές τους, ἔτσι καί σήμερα οἱ ἐμπνευστές καί ἐξουσιαστές ὑπόσχονται τήν ἐπιστροφή στήν κανονικότητα σ’ ὅσους περνοῦν τήν ἀναμόρφωση μέσῳ ἐμβολιασμοῦ!

Παρακάμπτοντας τίς ἀπαραίτητες δοκιμές βιάζονται νά ἐμβολιάσουν τήν ἀνθρωπότητα μέ τήν ὑπόσχεση τῆς προστασίας καί ἀναβαθμίσεως της (νά ζοῦμε σέ καλή υγεία καί χίλια χρόνια) καί μέ ἀπώτερο σκοπό τόν ἀπόλυτο ἔλεγχό της. Αὐτή ἡ σκοπιμότητα φάνηκε ξεκάθαρα σέ μία ἀπό τίς προηγούμενες πρόβες, τό 2009 μέ τήν λεγομένη γρίπη τῶν χοίρων, ἀπό τόν ἰό Η1Ν1. Καί τότε ἔσπευσαν οἱ «ἐπιστήμονες» νά παρασκευάσουν ἕνα φθηνό ἐμβόλιο μέ δυνατότητα μαζικῆς παραγωγῆς γιά τόν “κοσμάκη”. Παράλληλα παρασκευάσθηκε καί ἕνα ἄλλο ἐμβόλιο, oἰκονομικά ἀσύμφορο μέ μικρή παραγωγική δυνατότητα γιά τούς «ἐκλεκτούς».

Στή Γερμανία παρήγγειλε σκανδαλωδῶς ἡ ὁμοσπονδιακή κυβέρνηση, τόν Σεπτέμβριο 2009, 50 ἑκατ. δόσεις τοῦ ἐμβολίου Pandemrix τῆς ἑταιρείας GlaxoSmithKline γιά τόν “κοινό” πληθυσμό, καί 200.000 δόσεις τοῦ ἐμβολίου Celvapan τῆς ἑταιρείας Baxter γιά τήν Καγκελάριο (καί τότε Merkel), τά μέλη τοῦ Κοινοβουλίου καί τούς ὑπαλλήλους τῶν ὑπουργείων, καθώς καί τό στράτευμα3 . Τό Pandemrix, τό ἐμβόλιο γιά τό εὐρύ κοινό περιεῖχε τόν ἐνισχυτή δράσεως ΑS03 σέ μορφή νανοστοιχείων (adjuvants) καί μικρότερη ποσότητα τοῦ ἰδίου τοῦ ἰοῦ. Τέτοιοι ἐνισχυτές δράσεως εἶναι ἀπαραίτητοι, ἄν πρέπει σέ περίπτωση πανδημίας νά διατεθοῦν μεγάλες ποσότητες ἐμβολίων σέ μικρό χρονικό διάστημα. Αὐτοί οἱ ἐνισχυτές κατευθύνουν τά ἀνθρώπινα κύτταρα πρός τήν παραγωγή ἀντισωμάτων ἐναντίον τοῦ συγκεκριμένου ἰοῦ, ὁ ὁποῖος περιέχεται στό ἐμβόλιο εἶτε ζωντανό, εἶτε νεκρό, εἶτε κάποια στοιχεῖα του. Τό ἐμβόλιο χωρίς τόν ἐνισχυτή, τό Celvapan, ἔλαβε ἄδεια ἀπό τόν Εὐρωπαϊκό Ὀργανισμό Φαρμάκων (ΕΜΑ) τό 2009, ἡ ὁποία ἄδεια ἀνακλήθηκε τόν Δεκέμβριο τοῦ 2016 κατ’ ὄπιν αἰτήσεως τῆς ἴδιας τῆς παρασκευαστικῆς ἑταιρείας Baxter γιά οἰκονομικούς λόγους. Γιά τούς ἴδιους λόγους εἶχε σταματήσει ἡ κυκλοφορία στήν Εὐρωπαϊκή ἀγορά ἤδη ἀπό τό 2010 4.

Ἀντιθέτως ἡ ἑταιρεία GSK ἀποκόμισε τεράστια κέρδη ἀπό τήν κυκλοφορία ἑκατ. δόσεων τοῦ φθηνοῦ ἐμβολίου Pandemrix σ’ ὅλο τόν κόσμο. Αὐτή τήν φορά ἡ ἴδια ἑταιρεία, σύμφωνα μέ δηλώσεις της, δέν θέλει νά κερδίση, δείχνει τό φιλανθρωπικό πρόσωπό της. Γι’ αὐτό ἀπεφάσισε νά μή παρασκευάση δικό της ἐμβόλιο, ἀλλά νά παρέχει στίς ἄλλες ἑταιρεῖες, ὅπου γῆς, τόν ἐνισχυτή δράσεως AS03, ἀποτελoύμενο ἀπό σκουαλένιο,ατοκοφερόλη καί πολυσορβικά ἅλατα. 5

Καί στό παρελθόν χρησιμοποιήθηκαν διάφοροι ἐνισχυτές στά ἐμβόλια, ὅπως ἀλουμίνιο, ὑδράργυρος καί σκουαλένιο. Ὅλοι αὐτοί οἱ ἐνισχυτές (adjuvants) θεωροῦνται ἄν ὄχι ὑπεύθυνοι, τουλάχιστον ὕποπτοι γιά πολλές ἀσθένειες τοῦ ἀνοσοποιητικοῦ τῶν ἐμβολιασθέντων. Ἔτσι θεωροῦνται πλέον δεδομένες οἱ σχέσεις τοῦ ἀλουμινίου μέ τήν νόσο Alzheimer καί τόν αὐτισμό, καθώς καί τοῦ σκουαλενίου (πού ἀφαιρεῖται ἀπό τό ἧπαρ τῶν καχαριῶν)6 μέ τό λεγόμενο «Σύνδρομο τοῦ Πολέμου τοῦ κόλπου» (gulf war syndrome), καθώς καί μέ τό σύνδρομο GuillainBarre.7

Στήν ἰατρική ὑπάρχει πλέον ἕνας νέος ὅρος γιά διαταραχές τoῦ ἀνοσοποιητικοῦ, πού σχετίζονται μέ τούς ἐνισχυτές ἐμβολίων, ὁ ὅρος ASIA (auto-inflammatory syndrome induced by adjuvants).8 Ὑπάρχουν πάμπολλες σχετικές μελέτες διάσημων ἐρευνητῶν γιά τά θέματα αὐτά, οἱ ὁποῖες μελέτες σπρώχνονται ὡστόσο στό περιθώριο, ἁπλᾶ καί μόνο ἐπειδή θά ἔφερναν μιά ἐπιβράδυνση στό πρόγραμμα τοῦ μαζικοῦ ἐμβολιασμοῦ. Τό Γερμανικό Κοινοβούλιο ἀνέθεσε στήν Ἐπιστημονική ὑπηρεσία του νά συντάξη μιά μελέτη «Γιά τήν χρήση ἐνισχυτῶν δράσεως στά ἐμβόλια.9 Στήν μελέτη αὐτή ἀναφέρονται ὅλοι οἱ κίνδυνοι, ἰδιαίτερα ἀπό χρήση ἀλουμινίου καί σκουαλενίου, καταλήγοντας στό συμπέρασμα τῶν ἐπισήμων κρατικῶν Ἰνστιτούτων Paul Ehrlich καί Robert Koch, ὅτι ἡ συχνότητα τῶν παρενεργειῶν δέν ξεπερνάει τή συχνότητα ἐμφανίσεως τῶν ἀντιστοίχων παθήσεων στόν γενικό πληθυσμό.

Στον σκοπό τοῦ μαζικοῦ ἐμβολιασμοῦ ἀγνοοῦν καί τίς παρενέργειες, πού ἀναγράφονται στήν ἐπίσημη ἔκθεση, τήν ὁποία ὑπέβαλε ἡ ἑταιρεία BioNTech-Pfizer στόν ΕΜΑ γιά τήν ἀδειοδότηση τοῦ ἐμβολίου της μέ τήν ὀνομασία Comirnaty 10 Γιά τήν σύνθεση γράφει στό κεφ.2: 1 δόση (0,3 ml) περιέχει 30 μικρογραμμάρια ἐμβολίου mRNA Covid-19, ἐνσωματωμένο σέ λιπιδικά νανοσωματίδια. Στό κεφ.4 «Πιθανές ἀνεπιθύμητες ἐνέργειες» ἀναφέρονται ὡς πολύ συχνές, σέ περισσότερα ἀπό 1 στά 10 ἄτομα: πόνος, οἴδημα στό σημεῖο ἔνεσης, κόπωση, πονοκέφαλος, μυϊκός πόνος, πόνος στίς ἀρθρώσεις, ρίγη, πυρετός. Συχνές, ἕως 1 στά 10 ἄτομα: ἐρυθρότητα στό σημεῖο ἔνεσης, ναυτία. Ὄχι συχνές, ἕως 1 στά 100 ἄτομα: διογκωμένοι λεμφαδένες, αἴσθημα ἀδιαθεσίας, πόνος σέ ἄκρο, ἀϋπνία, κνησμός στό σημεῖο ἔνεσης. Σπάνιες, ἕως 1 στά 1000 ἄτομα: Προσωρινή μονόπλευρη παράλυση τοῦ προσώπου.»

Οἱ πιθανές θρομβώσεις δέν ἀναφέρονται καθόλου. Αὐτές εἶναι οἱ βραχυπρόθεσμες παρενέργειες τίς πρῶτες ὧρες καί μέρες μετά τήν ἔνεση. Γιά ἄλλες μακροπρόθεσμες παρενέργειες δέν γίνεται λόγος, ἐπειδή δέν ὑπάρχουν ἀκόμη στατιστικά στοιχεῖα. Μή ξεχνᾶμε, ὅτι βρισκόμαστε ἀκόμα στήν τρίτη φάση τῆς δοκιμῆς. Ὑπάρχουν ὅμως ἐνδείξεις, ὅτι μερικοί ὀργανισμοί δέν μποροῦν νά ἀποβάλουν τό mRNA, μέ ἀποτέλεσμα τήν διαρκῶς κατευθυνόμενη ὑπερδιέγερση τοῦ ἀνοσοποιητικοῦ γιά τόν συγκεκριμένο ἰό, τήν ἀνικανότητα καταπολέμισης ἄλλων ἰῶν 11 καί ἐνίοτε τήν αὐτοκαταστροφή ζωτικῶν ὀργάνων. Σ’ αὐτό τό σημεῖο ἀναρωτιόμαστε: Πῶς μποροῦμε νά ρισκάρουμε ὅλα αὐτά γιά ἕναν ἰό τῆς ἐντάσεως μιᾶς μεσαίας γρίπης; Γιατί βιαζόμαστε τόσο; Γιατί δέν θέλουμε νά μάθουμε ἀπό τά λάθη καί τίς ἐμπειρίες τοῦ παρελθόντος;

Παρατηρήσαμε π.χ. μετά ἀπό δεκαετίες στήν ὀδοντιατρική, ὅτι τά σφραγίσματα ἀπό ἀμάλγαμα εἶναι ἐπικίνδυνα, ὅπως καί μερικά κράματα ὀρθοδοντικῶν μέσων. Καί τολμᾶμε νά βάλουμε μεταλλικά νανοστοιχεῖα στό αἷμα; Παρατηρήσαμε στήν ἀγροτική παραγωγή, ὅτι κάποιες φτιαχτές μεταλλάξεις ἐπικρατοῦν, π.χ. στή σόγια, πού δέν διατίθεται πλέον μή μεταλλαγμένη στήν ἀγορά, ἤ στίς ντομάτες, πού στήν περίπτωση ἐπικονίασης μή μεταλλαγμένης ἀπό μεταλλαγμένη, ὁ σπόρος ἀναπτύσσεται σέ ὡραῖο πράσινο φυτό, χωρίς ὡστόσο νά δένη καρπό. Ὅλα αὐτά τά ἀγνοοῦμε, ἤ μήπως θεωροῦμε τά φυτά πιό σύνθετα ἀπό τό κορυφαῖο δημιούργημα τοῦ Θεοῦ, τόν ἄνθρωπο;

Μᾶλλον ἡ ἀλήθεια βρίσκεται ἀλλοῦ. Δέν εἶναι τόσο ἀφελεῖς οἱ κοσμοκράτορες. Θέλουν νά ὑποδουλώσουν τήν ἀνθρωπότητα, νά τήν ἐκφοβίσουν, νά μετατρέψουν τούς ἀνθρώπους σέ ἄβουλα ὄντα καί νά τούς ἐκμεταλλευθοῦν γιά τήν ἱκανοποίηση καί καλοπέραση ὀλίγων ὑπερανθρώπων. Ἀκριβῶς ἐκεῖ καταλήγει καί ὁ φυλακισμένος προφήτης, ὁ Ἰωάννης Ἰανολίδε: «Τό πείραμα τοῦ Πιτέστι ἀπέτυχε, ἀλλά ἄν ἡ σύγχρονη ἀνθρωπότητα δέν καταλάβει ἔγκαιρα τί τήν περιμένει, θά γίνει ὅλος ὁ κόσμος ἕνα πιτεστικό διεθνές σκοτάδι. Τό ψέμμα σέ συνδυασμό μέ τήν τρομοκρατία εἶναι ἡ πεμπτουσία τοῦ μοντέρνου σατανισμοῦ. (σελ.134)

Ἡ ἀνθρωπότητα ὑποτάσσεται ἀπό τήν τεχνολογία. Ἡ τεχνολογία προσφέρει μιά ψεύτικη καί τυραννική πολιτικοτεχνολογικοποιημένη πανικανότητα καί παντοδυναμία στόν κόσμο. Ἡ ἐπιστήμη τῆς γενετικῆς μπορεῖ νά τροποποιήσει τά γένη, καί ἄρα οἱ ἄνθρωποι μποροῦν νά γίνουν φαινόμενα ἐργαστηρίων, ἐξαφανίζοντας μ’ αὐτό τόν τρόπο τήν ἀνθρώπινη ἀξία τους σάν ἐλεύθερες συνειδήσεις. Θά μπορεῖ νά προσδιορίζεται τεχνικά τό ὑποσυνείδητο. Τό θυμικό δοκιμάζεται καί προσδιορίζεται μέ τεχνικά μέσα καί δι’ αὐτοῦ οἱ ἄνθρωποι ἀνατρέπονται σάν ὑπεύθυνα καί ἀνεξάρτητα πρόσωπα.»(σελ. 135-136)

Μᾶς φαίνονται αὐτά τό λόγια μακρινά καί ὑπερβολικά. Ἀλλά μή μᾶς ἐκπλήττει πού ἤδη μελετοῦνται ἐμβόλια χωρίς βελόνα, μέσῳ ἀκτίνων Λέϊζερ 12 , πού προσκολλῶνται στίς ὑποδοχές, δηλ. στά νανοστοιχεῖα πού θά βρίσκονται ἤδη στόν ὀργανισμό μας. Δέν εἶναι πλέον ἐπιστημονική φαντασία! Νά ἀντισταθοῦμε, ὅσο μποροῦμε καί νά παρακαλοῦμε τόν Ἀναστάντα Κύριον μας, τόν καταπατήσαντα τόν θάνατον καί καταργήσαντα τόν διάβολον, νά ματαιώση αὐτά τά ἑωσφορικά σχέδια καί νά μᾶς ἐνδυναμώση νά γίνουμε πραγματικοί Χριστάνθρωποι, κατά τόν στῖχον: Οὕτως ἀπολοῦνται οἱ ἁμαρτωλοί ἀπό προσώπου τοῦ Θεοῦ καί οἱ δίκαιοι εὐφρανθήτωσαν.

Χριστός Ἀνέστη!
π. Γεώργιος Χάας

Περιοδικό Ενοριακή Ευλογία

Παραπομπές

1.π. Dimitri Doudko, Ἡ ἐλπίδα μας, ἐκδ. «Ἡ Ἔλαφος», Ἀθήνα 2007, σελ.240

2.Ἰωάννου Ἰανολίδε, Ὁ φυλακισμένος Προφήτης, ἐκδ. Ὀρθ. Κυψέλη, Θεσσαλονίκη 2011

3.Ἐφημερίδες Spiegel 16.10.2009, Die Presse 18.10.2009,Bild 17.10.2009

4.Dokumentation WD-3000-069/19 Bundestag, σελ.7

5. .de.gsk.com>pressemeldungen 28.05.2020

6.Δελτίο εἰδήσεων Tagesschau 30.9.2020, 15.00 ″Müssen Haie für den Impfstoff sterben?

7. www. Neurocenter.gr/guillain-barre.html

8.Carina Rehberg, Zentrum der Gesundheit, 4.3.2021

9.Dokumentation WD-3000-069/19 Bundestag

10.Comirnaty-epar- product-information_el.pdf

11.Εἶναι σάν νά ἐπιτίθεται σε μία χώρα ἄλλη ἐχθρική, μέ ἀποτέλεσμα ἡ πρώτη γιά νά ἀμυνθῆ νά συγκεντρώση ὅλο τό στρατό της στό σημεῖο τῆς ἐπιθέσεως. Τότε ὁ ἐχθρός θά μπεῖ σέ ἄλλο σημεῖο καί θά τήν βρεῖ ἐντελῶς ἀνυπεράσπιστη. Παρομοίαση τοῦ ἰατροῦ Ἀρχιμ. Χρυσοστόμου Τροχαλάκη σέ μία προφορική συζήτησή μας πρό ἐτῶν.

12.Ἐπιστημονική Ἐπιτροπή τῆς Γαλλικῆς Πρεσβείας στή Γερμανία, 18.06.2015, www.wissenschaft- frankreich.de/gesundheit/impfung-ohne-nadel-und-ohneadjuvanten/.



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek