Διαφημίσεις

Σέ θέλω ψύχραιμον Μέρος 3… Αποκάλυψη Κεφ. 15… Εδώ που φτάσαμε πρέπει νά μιλήσουμε έξω απ’ τά δόντια μέ παρρησία.. απ’ όλες τίς ψυχοπτικές πιθανότητες…

Συνέχεια τού άρθρου διά τόν κεφ. 14 Αποκάλυψης… καί 13 πρίν…

Σέ θέλω ψύχραιμον Μέρος 2… Αποκάλυψη Κεφ. 14… Εδώ που φτάσαμε πρέπει νά μιλήσουμε έξω απ’ τά δόντια μέ παρρησία.. απ’ όλες τίς ψυχοπτικές πιθανότητες…

Σέ θέλω ψύχραιμον Μέρος 1… Αποκάλυψη Κεφ. 13… Εδώ που φτάσαμε πρέπει νά μιλήσουμε έξω απ’ τά δόντια μέ παρρησία.. απ’ όλες τίς ψυχοπτικές πιθανότητες…

Εντός παρενθέσεων τά προσωπικά μού σχόλια βάσει Λογικής…

ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ ΙΕ

Καὶ εἶδον ἄλλο σημεῖον ἐν τῷ οὐρανῷ μέγα καὶ θαυμαστόν, ἀγγέλους ἑπτὰ ἔχοντας πληγὰς ἑπτὰ τὰς ἐσχάτας (ξανά ό αριθμός 7 καί 7 =77 ό αριθμός οπού Ό Χριστός αναφέρει διά τό πόσες φορές δικαιούται τίς νά Εξομολογηθεί), ὅτι ἐν αὐταῖς ἐτελέσθη ὁ θυμὸς τοῦ Θεοῦ. 15-2 καὶ εἶδον ὡς θάλασσαν ὑαλίνην μεμιγμένην πυρί, καὶ τοὺς νικῶντας ἐκ τοῦ θηρίου καὶ ἐκ τῆς εἰκόνος αὐτοῦ καὶ ἐκ τοῦ ἀριθμοῦ τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ ἑστῶτας ἐπὶ τὴν θάλασσαν τὴν ὑαλίνην, ἔχοντας τὰς κιθάρας τοῦ Θεοῦ (Δέν γνωρίζουμε εάν η περγραφή αναφέρεται είς τόν Παράδεισον διά τούς σφαγιασμένους από τά θηρία Μάρτυρες ή τούς επί γής επιβιώσαντες ή αμφότερους.

Πάντως εδώ συνάδουν οί προφυτείες δι’ Αναλαμπή τής Ορθοδοξίας από τόν Άγιον Επίσκοπον Μεθόδιον 3ου αιώνος μ.Χ. καί εντεύθεν από άλλους προφύτας/προφήτας καί δή τά 35 ή 36 ή 35,5 έτη τής Αναλαμπής καί τής μεγαλύτερης Αγιότητος καί Δικαιοσύνης επί γής έκτοτε πρίν τήν μεγάλη Κρίση καί Διάκριση Τού Χριστού διά τά δίκαια καί άδικα). 15-3 καὶ ᾄδουσι τὴν ᾠδὴν Μωῡσέως τοῦ δούλου τοῦ Θεοῦ καὶ τὴν ᾠδὴν τοῦ ἀρνίου (αναφέρεται είς τίς αφορμές τών δύο Πάσχατων, τής Εξόδου απ’ Αιγύπτου καί διελεύσεως από Ερυθράς Θαλάσσης καί τών Διδαχών, Παθών καί Αναστάσεως Χριστού είς τά Ιεροσόλυμα καί προφανώς όλους τούς Θεομάρτυρες έκτοτε. Μωυσής 1593-1473 π.Χ., ήταν 40 έτη ποιμένας ήτοι 14400 ημέραι ή 345600 ώραι, είς τά 80 τού πήρε τόν Ισραηλιτικόν Λαόν. Από τό 1593 π.Χ. καί 1593+2022=3615 έτη /24=150.625 ή /36=100.38888888…. ή /108=33.46296296…. 1593/360 ημέρες πρίν τήν Έλευση Χριστού 573,480 ημέρες…. 1593/40 = 39.825 φορές τά 40 έτη καί 40Χ40=1600 έτη, δηλαδή μία επταετία πρίν νά είναι 40 φορές τά 40 έτη, ίσως ήταν έτσι καί έγινε σφάλμα ή η επταετία νά σημαίνει κάτι άλλον ώς τήν ημέρα οπού γεννήθηκε Ό Χριστός.

Ό Μωυσής 40 έτη ποιμένας έμαθε χωρίς νά τό συνειδητοποιήσει τήν ποιμαντική τέχνη τού καλού καί δίκαιου ποιμένας τής ευσέβειας είς τό πανεπιστήμιον τής κτηνοβοσκίας) λέγοντες· μεγάλα καὶ θαυμαστὰ τὰ ἔργα σου, Κύριε ὁ Θεὸς ὁ παντοκράτωρ· δίκαιαι καὶ ἀληθιναὶ αἱ ὁδοί σου, ὁ βασιλεὺς τῶν ἐθνῶν. 15-4 τίς οὐ μὴ φοβηθῇ, Κύριε, καὶ δοξάσῃ τὸ ὄνομά σου; ὅτι μόνος ὅσιος, ὅτι πάντα τὰ ἔθνη ἥξουσι καὶ προσκυνήσουσιν ἐνώπιόν σου (Εδώ καί άν γίνεται αποκάλυψη ότι όλα τά έθνη είς τήν Αναλαμπή τής Ορθοδοξίας θά προσκυνήσωσι Τόν Θεόν μετά τήν εκστρατεία τού Εξαδάκτυλου διά εκχριστιανισμόν παντός ανθρώπου διά πυρός καί σιδήρου ή καί διά τής βίας. Από τά κεφ. 14 καί 15 προέρχεται η έμπνευση τού Εξαδάκτυλου, τό διατί καλείται Εξαδάκτυλος έχει σχέση μέ τά οράματα τών προφυτών ή κάτι τό οποίον οίδαν συνάμα είς τήν Αποκάλυψη. Είς τούς Ουρανούς δέν υπάρχουν έθνη καί φύλα γονιμοποίησης συνεπώς αναφέρεται σέ επίγεια γεγονότα. Όταν ό Ησαϊας αναφέρει ότι ό Μεσσίας θά έρθει όταν συμφάγει ό λύκος μέ τ’ αρνί όπως αναφέρουν καί οί σύγχρονοι Έλληνες Αγίοι έν καιρώ Εξαδάκτυλου, στό τέλος θά αναφέρουμε όλα όσα λέγει ό Ησαϊας τό κεφ. 11 καί έν μέρει ίσως διαφωνεί μέ τόν Ιωάννη Αποκάλυψη κεφ. 14), ὅτι τὰ δικαιώματά σου ἐφανερώθησαν. 15-5 Καὶ μετὰ ταῦτα εἶδον, καὶ ἠνοίγη ὁ ναὸς τῆς σκηνῆς τοῦ μαρτυρίου ἐν τῷ οὐρανῷ, 15-6 καὶ ἐξῆλθον οἱ ἑπτὰ ἄγγελοι οἱ ἔχοντες τὰς ἑπτὰ πληγὰς ἐκ τοῦ ναοῦ, οἳ ἦσαν ἐνδεδυμένοι λίνον καθαρὸν λαμπρὸν καὶ περιεζωσμένοι περὶ τὰ στήθη ζώνας χρυσᾶς. 15-7 καὶ ἓν ἐκ τῶν τεσσάρων ζῴων ( 4 ζώα στό Όραμα Ιζεκιήλ κεφ. 1 ήτοι πρόσωπα/ζώα ανθρώπου, ταύρου, λέοντος, αητού) ἔδωκε τοῖς ἑπτὰ ἀγγέλοις ἑπτὰ φιάλας χρυσᾶς, γεμούσας τοῦ θυμοῦ τοῦ Θεοῦ τοῦ ζῶντος εἰς τοὺς αἰῶνας τῶν αἰώνων. 15-8 καὶ ἐγεμίσθη ὁ ναὸς ἐκ τοῦ καπνοῦ ἐκ τῆς δόξης τοῦ Θεοῦ καὶ ἐκ τῆς δυνάμεως αὐτοῦ· 15-9 καὶ οὐδεὶς ἐδύνατο εἰσελθεῖν εἰς τὸν ναὸν ἄχρι τελεσθῶσιν αἱ ἑπτὰ πληγαὶ τῶν ἑπτὰ ἀγγέλων (7 Αγγέλοι, 7 Φιάλας, 7 Πληγάς = 777, περί αυτού τά είπαμε είς τό άρθρον διά τό κεφ.14… καί 777=21… 7Χ7=49=13=4 όπως λέμε 4 ζώα… 49+94 αναγραμματιστί = 143 ήτοι 1 πρίν τό 144 καί 143=44 ή 8… καί 7Χ7Χ7=343=10=1… 343+334+433 ήτοι αναγραμματιστί όλοι αυτοί οί αριθμοί = 1110 = 3 ή μέ βάσει τά εβραϊκά γραμματοσύμβολα 111 = 666 = 18 = 3…. καί 666+111=777…)…

Επειδή είμαι αντικειμενικός δέν κρύβω τά όσα ίσως κάποια κεφάλαια αντιφάσκουν μέ κάποια άλλα ή τίς γενικότερες θρησκευτικές πεποιθήσεις μού, αλλά απεναντίας τά αποκαλύπτω, αλλά πρίν κρίνετε ή βλασφημείσετε κάνετε υπομονή καί ψάξετε διότι μού έτυχε πολλές φορές εκεί οπού υπάρχει αντίφαση μετά από έρευνα, εξέταση, μελέτη καί σύγκριση νά βλαστάει μία αόρατη πρωτίστως καί ορατή κατόπιν Γέφυρα… Πάρακατω τό 11ον κεφ. τού Ησαϊα γεννηθείς τό 770 π.Χ. = 77 όπως καί πρίν είς τήν Αποκάλυψη…

ΚΑΙ ἐξελεύσεται ράβδος ἐκ τῆς ρίζης ᾿Ιεσσαί, καὶ ἄνθος ἐκ τῆς ρίζης ἀναβήσεται. 2 καὶ ἀναπαύσεται ἐπ᾿ αὐτὸν πνεῦμα τοῦ Θεοῦ, πνεῦμα σοφίας καὶ συνέσεως, πνεῦμα βουλῆς καὶ ἰσχύος, πνεῦμα γνώσεως καὶ εὐσεβείας· 3 ἐμπλήσει αὐτὸν πνεῦμα φόβου Θεοῦ. οὐ κατὰ τὴν δόξαν κρινεῖ οὐδὲ κατὰ τὴν λαλιὰν ἐλέγξει, 4 ἀλλὰ κρινεῖ ταπεινῷ κρίσιν καὶ ἐλέγξει τοὺς ταπεινοὺς τῆς γῆς· καὶ πατάξει γῆν τῷ λόγῳ τοῦ στόματος αὐτοῦ καὶ ἐν πνεύματι διὰ χειλέων ἀνελεῖ ἀσεβῆ· 5 καὶ ἔσται δικαιοσύνῃ ἐζωσμένος τὴν ὀσφὺν αὐτοῦ καὶ ἀληθείᾳ εἰλημένος τὰς πλευράς. 6 καὶ συμβοσκηθήσεται λύκος μετ᾿ ἀρνός, καὶ πάρδαλις συναναπαύσεται ἐρίφω, καὶ μοσχάριον καὶ ταῦρος καὶ λέων ἅμα βοσκηθήσονται, καὶ παιδίον μικρὸν ἄξει αὐτούς· 7 καὶ βοῦς καὶ ἄρκος ἅμα βοσκηθήσονται, καὶ ἅμα τὰ παιδία αὐτῶν ἔσονται, καὶ λέων καὶ βοῦς ἅμα φάγονται ἄχυρα. 8 καὶ παιδίον νήπιον ἐπὶ τρώγλην ἀσπίδων καὶ ἐπὶ κοίτην ἐκγόνων ἀσπίδων τὴν χεῖρα ἐπιβαλεῖ. 9 καὶ οὐ μὴ κακοποιήσουσιν, οὐδὲ μὴ δύνωνται ἀπολέσαι οὐδένα ἐπὶ τὸ ὄρος τὸ ἅγιόν μου, ὅτι ἐνεπλήσθη ἡ σύμπασα τοῦ γνῶναι τὸν Κύριον ὡς ὕδωρ πολὺ κατακαλύψαι θαλάσσας. 10 Καὶ ἔσται ἐν τῇ ἡμέρᾳ ἐκείνῃ ἡ ρίζα τοῦ ᾿Ιεσσαὶ καὶ ὁ ἀνιστάμενος ἄρχειν ἐθνῶν, ἐπ᾿ αὐτῷ ἔθνη ἐλπιοῦσι, καὶ ἔσται ἡ ἀνάπαυσις αὐτοῦ τιμή. 11 καὶ ἔσται τῇ ἡμέρᾳ ἐκείνη προσθήσει Κύριος τοῦ δεῖξαι τὴν χεῖρα αὐτοῦ τοῦ ζηλῶσαι τὸ καταλειφθὲν ὑπόλοιπον τοῦ λαοῦ, ὃ ἂν καταλειφθῇ ἀπὸ τῶν ᾿Ασσυρίων καὶ ἀπὸ Αἰγύπτου καὶ Βαβυλωνίας καὶ Αἰθιοπίας καὶ ἀπὸ ᾿Ελαμιτῶν καὶ ἀπὸ ἡλίου ἀνατολῶν καὶ ἐξ ᾿Αραβίας. 12 καὶ ἀρεῖ σημεῖον εἰς τὰ ἔθνη καὶ συνάξει τοὺς ἀπολομένους ᾿Ισραὴλ καὶ τοὺς διεσπαρμένους τοῦ ᾿Ιούδα συνάξει ἐκ τῶν τεσσάρων πτερύγων τῆς γῆς. 13 ἀφαιρεθήσεται ὁ ζῆλος ᾿Εφραὶμ καὶ οἱ ἐχθροὶ ᾿Ιούδα ἀπολοῦνται· ᾿Εφραὶμ οὐ ζηλώσει ᾿Ιούδαν, καὶ ᾿Ιούδας οὐ θλίψει ᾿Εφραίμ. 14 καὶ πετασθήσονται ἐν πλοίοις ἀλλοφύλων θάλασσαν, ἅμα προνομεύσουσι καὶ τοὺς ἀφ᾿ ἡλίου ἀνατολῶν καὶ ᾿Ιδουμαίαν· καὶ ἐπὶ Μωὰβ πρῶτον τὰς χεῖρας ἐπιβαλοῦσιν, οἱ δὲ υἱοὶ ᾿Αμμὼν πρῶτοι ὑπακούσονται. 15 καὶ ἐρημώσει Κύριος τὴν θάλασσαν Αἰγύπτου καὶ ἐπιβαλεῖ τὴν χεῖρα αὐτοῦ ἐπὶ τὸν ποταμὸν πνεύματι βιαίῳ καὶ πατάξει ἑπτὰ φάραγγας, ὥστε διαπορεύεσθαι αὐτὸν ἐν ὑποδήμασι· 16 καὶ ἔσται δίοδος τῷ καταλειφθέντι μου λαῷ ἐν Αἰγύπτῳ, καὶ ἔσται τῷ ᾿Ισραὴλ ὡς ἡ ἡμέρα ὅτε ἐξῆλθεν ἐκ γῆς Αἰγύπτου.

Προσέξετε ιδιαιτέρως αυτά τά οποία είναι λόγια τά οποία αρέσκονται ιδιαιτέρως οί Μάρτυρες τού Ιεχωβά: «6 καὶ συμβοσκηθήσεται λύκος μετ᾿ ἀρνός, καὶ πάρδαλις συναναπαύσεται ἐρίφω, καὶ μοσχάριον καὶ ταῦρος καὶ λέων ἅμα βοσκηθήσονται, καὶ παιδίον μικρὸν ἄξει αὐτούς· 7 καὶ βοῦς καὶ ἄρκος ἅμα βοσκηθήσονται, καὶ ἅμα τὰ παιδία αὐτῶν ἔσονται, καὶ λέων καὶ βοῦς ἅμα φάγονται ἄχυρα. 8 καὶ παιδίον νήπιον ἐπὶ τρώγλην ἀσπίδων καὶ ἐπὶ κοίτην ἐκγόνων ἀσπίδων τὴν χεῖρα ἐπιβαλεῖ. 9 καὶ οὐ μὴ κακοποιήσουσιν, οὐδὲ μὴ δύνωνται ἀπολέσαι οὐδένα ἐπὶ τὸ ὄρος τὸ ἅγιόν μου, ὅτι ἐνεπλήσθη ἡ σύμπασα τοῦ γνῶναι τὸν Κύριον ὡς ὕδωρ πολὺ κατακαλύψαι θαλάσσας».

Γιά νά τρώγει ό λέων άχυρον σημαίνει θά έχει μεταλλαχθεί. Ήδη στήν Ινδία ή άλλη χώρα εκεί εάν δέν μέ απατά η μνήμη μού Ινδουισταί Μοναχοί ισχυρίζονται ότι έκαμαν τίγρεις νά τρώνε μόνον ψημένον κρέας καί χόρτα, βολβούς καί άλλα φυτοειδή καί έχουν απομακρυνθεί από τό ωμόν κρέας. Τό είδα παλαιότερα στήν τηλεόραση. Δέν ξέρω πόσον ευσταθεί, αλλά αυτόν που εννοείται εδώ είναι ότι όλη η χλωρίδα καί πανίδα συμπεριλαμβανομένων καί τών ανθρώπων έχουν κοινή καταγωγή καί εξέλιξη καί ώς έκ τούτου, μπορούν νά επανεξελιχθούν καί μεταεπανεξελιχθούν από σαρκοφάγα σέ φυτοφάγα καί από φυτοφάγα σέ σαρκοφάγα αναλόγως παιδείας από τήν βρεφική ηλικία, τήν παιδεία, τίς τεχνικές μετάλλαξης τής Γονιοδομής/DNA καί άλλες επεμβάσεις ή διά τής άμεσης κεραυνοβόλας θέλησης Τού Θεού!…

Καί ερωτώ τώρα τά εμβόλια στά γονίδια μάς μπορούν νά κάνουν κάτι τέτοιον; Βεβαίως καί μπορούν είτε τυχαία είτε επί σκοπού, όπως μπορούν νά κάνουν καί ό,τιδήποτε άλλον πρός ενίσχυση, αποδυνάμωση, μετάλλαξη, εξάλειψη κακών ή καλών γονιδίων ή συνδοιασμών γονιδίων. Πρόκειται περί Γενετικής Φαρμακοϊατρικής καί αυτά αναφέρονται όπως βλέπετε σέ προφυτείες… Θυμάστε τό δεκάλεπτον κινούμενον σχέδιον In Shadow a Secret Odyssey; Αυτόν μάς προαναγγέλλει ότι βρέφη καί ενήλικες διά τών εμβολίων θά χάσουν τήν φωτεινότητα τούς τά ενεργειακά κέντρα τούς καί άλλων μέ άλλα φάρμακα θά γίνουν υπεράνθρωποι καί υπερήρωες όπως ό Υπεράνδρας τών αμερικάνικων κινούμενων σχεδίων καί άλλοι τοιαύτοι… Αυτά όσα λέγει ό Ησαϊας φαίνεται ότι αργά ή γρήγορα επιβεβαιώνονται…

Τό θέμα είναι ποίος τά κάνει; Ό Θεός ή ό διάβολος; Ή Ό Θεός διά τών θηρίων που τούς ενέπνευσε τήν γνώμη τού όπως γράφει στό 17-17-15: «17-15 Καὶ λέγει μοι· τὰ ὕδατα ἃ εἶδες, οὖ ἡ πόρνη κάθηται, λαοὶ καὶ ὄχλοι εἰσὶ καὶ ἔθνη καὶ γλῶσσαι. 17-16 καὶ τὰ δέκα κέρατα ἃ εἶδες καὶ τὸ θηρίον, οὗτοι μισήσουσι τὴν πόρνην καὶ ἠρημωμένην ποιήσουσιν αὐτὴν καὶ γυμνήν, καὶ τὰς σάρκας αὐτῆς φάγονται, καὶ αὐτὴν κατακαύσουσιν ἐν πυρί. 17-17 ὁ γὰρ Θεὸς ἔδωκεν εἰς τὰς καρδίας αὐτῶν ποιῆσαι τὴν γνώμην αὐτοῦ, καὶ ποιῆσαι μίαν γνώμην καὶ δοῦναι τὴν βασιλείαν αὐτῶν τῷ θηρίῳ, ἄχρι τελεσθῶσιν οἱ λόγοι τοῦ Θεοῦ. 17-18 καὶ ἡ γυνὴ ἣν εἶδες ἔστιν ἡ πόλις ἡ μεγάλη ἡ ἔχουσα βασιλείαν ἐπὶ τῶν βασιλέων τῆς γῆς». Τροφή γιά σκέψη….

Τά ζώα βάσει τού Ησαϊα 11 θά γίνουν μαλθακά, αγνά, ευνουχισμένα από ένστικτα…

Στό Ησαϊα 11 ανωτέρω γράφει καί τά εξής: «13 ἀφαιρεθήσεται ὁ ζῆλος ᾿Εφραὶμ καὶ οἱ ἐχθροὶ ᾿Ιούδα ἀπολοῦνται· ᾿Εφραὶμ οὐ ζηλώσει ᾿Ιούδαν, καὶ ᾿Ιούδας οὐ θλίψει ᾿Εφραίμ. 14 καὶ πετασθήσονται ἐν πλοίοις ἀλλοφύλων θάλασσαν, ἅμα προνομεύσουσι καὶ τοὺς ἀφ᾿ ἡλίου ἀνατολῶν καὶ ᾿Ιδουμαίαν·»… πού φαίνεται νά φάσκουν καί αντιφάσκουν μέ όσα γράφει ό Ιωάννης γιά τούς νήσους ότι θά καταποντιστούν από τό Αποκάλωψη Ιωάννη κεφ. 16: «16-18 καὶ ἐγένοντο ἀστραπαὶ καὶ φωναὶ καὶ βρονταί, καὶ σεισμὸς ἐγένετο μέγας, οἷος οὐκ ἐγένετο ἀφ᾿ οὗ οἱ ἄνθρωποι ἐγένοντο ἐπὶ τῆς γῆς, τηλικοῦτος σεισμὸς οὕτω μέγας. 16-19 καὶ ἐγένετο ἡ πόλις ἡ μεγάλη εἰς τρία μέρη, καὶ αἱ πόλεις τῶν ἐθνῶν ἔπεσαν. καὶ Βαβυλὼν ἡ μεγάλη ἐμνήσθη ἐνώπιον τοῦ Θεοῦ δοῦναι αὐτῇ τὸ ποτήριον τοῦ οἴνου τοῦ θυμοῦ τῆς ὀργῆς αὐτοῦ. 16-20 καὶ πᾶσα νῆσος ἔφυγε, καὶ ὄρη οὐχ εὐρέθησαν, 16-21 καὶ χάλαζα μεγάλη ὡς ταλαντιαία καταβαίνει ἐκ τοῦ οὐρανοῦ ἐπὶ τοὺς ἀνθρώπους· καὶ ἐβλασφήμησαν οἱ ἄνθρωποι τὸν Θεὸν ἐκ τῆς πληγῆς τῆς χαλάζης, ὅτι μεγάλη ἐστὶν ἡ πληγὴ αὕτη σφόδρα.»… Στό 16-20: «16-20 καὶ πᾶσα νῆσος ἔφυγε, καὶ ὄρη οὐχ εὐρέθησαν,»… Όλες οί νήσοι έφυγαν; Εννοεί τάς νήσους ή έχει συμβολικόν νόημαν; Μήπως θά γίνει πρώτα ό,τι λέγει Ό Ησαϊας καί μετά όσα λέγει ό Ιωάννης γιά τίς νήσους; Μήπως θά φύγουν καί θά ξανά προκύψουν;

Μία εξήγηση είναι ότι ό λύκος μέ τ’ αρνί θά ζήσουν μαζύν στά 36 έτη τού Εξαδάκτυλου καί ότι μετά θά έρθει ό Αρμαγεδών, ενώ οί σύγχρονοι προφύτες δέν τό έχουν αποσαφηνίσει, εάν θά είναι κατά τήν διάρκεια τών 36 έτων, πρίν ή μετά… Αλλά μετά λέγουν θά έρθει ό Αντίχριστος, ή όπως βλέπουμε είς τήν Αποκάλυψη από τό 15 καί μετά θά είναι η δεύτερη φορά που μετά τήν Αναλαμπή θά επιβληθούν τά θηρία καταλυτικά σφραγίζοντας ξανά όλους…

Δέν ξέρουμε εάν αυτά ή έν μέρει αυτά που αναφέρει ό Ησαϊας στό 11 κεφ. διεξήχθησαν, έχουν λάθη, κρυμένα πράγματα… Πάντως τούς «Σιωνιστές» από τήν άποψη τής λογικής τού πανεγκληματικού καθαρμικού ανήθικου τρόπου αντιλήψεως «τούς» τούς κάνει νά ξεθαρρεύουν ώς θηρία τής συναγωγής τού σατανά ότι μέ όσα κάνουν συμφωνούν καί προφύτες που πολλούς σκότωναν όπως ομολογεί καί Ό Χριστός… Πάντως στά λόγια τού Ησαϊα φαίνεται ότι θά καταστραφούν όλοι όσοι έν αδίκω μισούν τούς Χριστιανούς καί Ιουδαίους χωρίς νά είναι οί ίδιοι καθόλου δίκαιοι καί μέ προφάσεις ιδεολογικής ή ψευδοεθνικιστικής έπαρσης…

Καί συνάμα ότι θά σώσει όσους είναι αιρετικοί, άπιστοι, παραστρατημένοι από πλάνη απολωλόντος προβάτου αλλά έχουν αγαθή προαίρεση ή η προαίρεση τούς θά ήταν ακόμη καλύτερη εάν δέν πλανούνταν. Όσοι όμως έχουν κακή προαίρεση καί υποστηρίζουν κατ’ επιλογή δίκαια ή άδικα επειδή τούς ευνοούν ή φαίνεται ότι ευνοούν τίς πεποιθήσεις καί τίς προθέσεις τούς, θά τούς εξολοθρεύσει… Όταν ό Ησαϊας αναφέρει ότι θά εξολοθρεύσει όσους μισούν τόν Ιούδα εννοεί τούς Χριστιανούς Υιουδαίους καθότι στό κεφ. 3 Αποκάλυψις λέγει στήν Εκκλησία τής Φιλαδέλφειας διά τήν συναγωγή τού σατανά ότι θά λέγουν ότι είναι Ιουδαίοι αλλά θά ψεύδονται, διότι Ιουδαίος = Υιουδαίος είναι Ό Αγαπών Τόν Θεόν καί όχι κατά «εθνικότητα» δήθεν Ιουδαίος, όπως λέγει η παροιμία: «άλλος έχει τ’ όνομα καί άλλος τήν χάριν»…. Εάν τό παρατραβήξουμε μπορεί σύν τών άλλων νά σημαίνει συμπόνοια γιά τήν κατάντια τού προδότη εχθρού Ιούδα τού Ισκαριώτη, αφού πρέπει νά αγαπάμε τούς εχθρούς μάς, δέν ξέρω άν πρέπει νά αγαπάμε καί τούς εχθρούς Τού Θεού όποιοι καί άν είναι καί όντως γνωρίζουμε ποίοι είναι… Τροφή διά σκέψη…

Ότι θά καθίσει τ’ αρνί μέ τόν λύκον καί ό λέων θά τρώγει άχυρον μέ τόν βούν, σημαίνει ότι όλοι θά καθαγιασθούν, υποταχθούν, αλλοιωθούν μέ ή χωρίς εμβόλια καί φάρμακα ή μέ τήν ευλογία Τού Θεού… Έχει ειπωθεί ότι τά εμβόλια σκοτώνουν τό γονίδιον 8 που είναι ειδικόν διά τήν ευφυία. Στά θηριοτροφεία έκτοτε βλέπουμε τά θηρία νά εξημερώνονται διά τής φροντίδας καί σύγχρονα δέν αποκλείεται καί διά φαρμάκων, όπως έναν ηρεμηστικόν ή ναρκωτικόν κάνει αρνάκι έναν τρελλόν, σχιζοφρενή, νευρικόν χρήστη… Παρομοίως έκτοτε τά οινοπνευματώδη ποτά καί διάφορα ψυχοτροπικά ή μή ψυχροτροπικά μέ παραισθήσεις ή μέ ήπιες παραισθήσεις ή χωρίς παραισθήσεις καί μάλιστα εκνηφαλιακά βότανα…

Ώρες ώρες φαίνεται ότι ό Εξαδάκτυλος είναι ένας από τά θηρία καί ότι Ό Θεός ή θεοί γιά άλλους καί οί δαίμονες είναι τό ίδιον καί τό αυτόν από αρχαιότητος π.Χ. σέ κάθε παράδοση, αλλά αυτόν νά μήν τό αποδεχθείτε διότι είναι η τέχνη τού πειρασμού τού διαβόλου. Τό ότι Ό Θεός διατάσσει τόν διάβολον νά πειράξει, δοκιμάσει, εξολοθρεύσει πιστούς καί άπιστους ή τόν αφήνει νά τό κάνει, δέν σημαίνει ότι αμφότεροι Θεός καί διάβολος έχουν ομοία τελική πρόθεση. Ό Θεός μπορεί νά σέ θανατώσει έγκαιρα πριχού αμαρτήσεις σοβαρά καί ό διάβολος έγκαιρα πριχού μετανοήσεις… Συνάμα, Ό Θεός αφήνει άλλους νά φθάσουν σέ βαθειά γεράματα μέ βάσανα, υπομονή καί προσευχή διά νά προσαυξηθεί η χάρις καί αγιότητα τούς, ενώ συνάμα ό διάβολος τούς δοκιμάζει διά νά τούς καταρρίψει από τό όρος τού αγαθού! Ό Θεός εγκαταλείπει τούς έν προθέσει αμαρτωλούς καί ό διάβολος τούς συντηρεί διά νά χαθούν ακόμη περισσότερον ή τούς θανατώνει μήπως καί μετανοήσουν άμα δεί ότι τό σκέπτονται. Συνάμα υπάρχει η ελευθερία ερχομού τού θανάτου ανά πάσα στιγμή καί Ό Χριστός σού λέγει νά είσαι έτοιμος διαχρονικώς διότι δέν θά επεμβαίνει συνεχώς, ειδικώς εάν δέν Τόν επικαλείσαι διαρκώς μέ θαλπωρή καί θέρμη εγκάρδιας θέλησης καί ψυχικής βουλήσεως… Εκεί που τά πράγματα γίνονται δυσδιάκριτα διαδραματίζεται ό κατασκοπευτικός, καταδιωκτικός καί υπομονετικός πόλεμος…

Η τέχνη είναι νά μήν βλασφημείς ούτε μέ τό παραμικρόν ούτε όταν η καταδρομή τής τύχης είναι εμφανέστατη αλλά πάντοτε νά προσεύχεσαι καί νά θεωρείς εαυτόν άδικον καί άξιον πάσας τυραννίας καί καταδρομής καί συνάμα νά προσπαθείς διά τής προσευχής νά αποφύγεις τήν δοκιμασία, ειδικώς εάν δέν ευρίσκεσαι σέ ησυχία Μοναχού καί έχεις πολλές φροντίδες καί μέριμνες επιβίωσης καί αυτοεπιβίωσης… Όντως οί θλίψεις καί οί ταλαιπωρίες είναι η εκπαίδευση τόν τού στρατιώτη καί αυτοεπιβιώσαντα καί τόν μαχόμενον ν’ αγιάσει ήτοι νά γίνει δίκαιος, επειδή ολοένα γίνεται δικαιότερος καί ολοένα θεωρεί ευατόν αδικότερον καί αυτόν είναι οπού τόν αγιάζει διότι δέν αφήνει ψεγάδι γιά κατάκριση ένεκα υπερηφάνειας ήτοι αδικίας…

Μέ κάθε βεβαιότητα συνδοιασμοί όπως αυτοί καί τών σωστών μύθων μέσα όμως πάντοτε από ταπεινοσύνη, διότι η έπαρση προδηλητηριάζει τούς αισθητήρες τής ευκατανόησης, σού αναπτύσσουν τό Όρος τής Διαντίληψης… Τό δέ Όρος που αναφέρει ό Ησαϊας είναι τής Σιών = Κύριος στήν λακωνική ελληνική διάλεκτον…

Ό Ησαϊας όταν έλεγε θά συγκαθίσει ό αμνός μέ τόν λύκον μπορεί νά εννοούσε χαρακτήρες ανθρώπων, αλλά συνάμα βλέπουμε τήν εξέλιξη αυτή από τεχνικά τεχνολογικά μέσα είτε τό συνεννοούσε είτε όχι, διότι αποδεδειγμένα όπως π.χ. ό Δανιήλ καί ό Δαυίδ οί προφύτες μέ τά ίδια λόγια συμπροφυτεύουν ταυτοχρόνως διαφορετικά πράγματα, όπως κάποια προφυτικά όνειρα που έχουν καί έως τρείς ερμηνείες… Στόν Δανιήλ π.χ. επαληθεύονται οι 1260 ή 1290 (π.χ. έτη γιά Πάπα καί αφαίρεση Τής Μυσταγωγίας Τής Θυσίας Χριστού στήν Θεία Τράπεζα αλλά καί γιά τά 3,5 Αντίχριστου) ή 1335 ημέρες τόσον ώς ημέρες όσον καί ώς έτη καί οί εβδομάδες/ευδομάδες = εύ+δομές σέ έτη καί ευδομάδες…

Κύριος ειμοί βοηθός καί ού φοβηθήσομαι τί ποιήσει μοί άνθρωπος καί ού φοβηθήσομαι κακά…

Πάρακατω σημεία τών καιρών που υπήρχαν πάντοτε;…. Λέτε στό μέλλον νά τρώμε μόνον μεταλλαγμένα, νά μήν τρώει κανείς τόν άλλον; Ούτε ό άνθρωπος ζώα, φυτά καί ανθρώπους, ούτε τά θηρία ανθρώπους, ζώα καί φυτά, ούτε τά φυτά ζώα, φυτά καί ανθρώπους; Νά τρώμε τεχνητή ζωή καί τεχνητή τροφή καί Ηθικώς θά είναι σωστόν; Τί θά είμαστε εάν κάνουμε αυτόν; Μέ τό ζόρι ή χωρίς ελευθερία ή μέ τήν βούληση εκπαιδευμένοι οικολόγοι; Καί θά είναι καλόν αυτόν διά τήν ψυχήν;… Ή θά γίνεται έν μέρει τό μέν καί έν μέρει τό δέ;… Αυτόν οπού θά φανεί είναι τά πάντα δυνατά παρά Θεού καί τ’ Ομολογεί ό Ησαϊας άμεσα ή έμμεσα ή δι’ αμφοτέρων οδών… καί υπαινιγμών…

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΙΑΣ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription
25 σχόλια στο “Σέ θέλω ψύχραιμον Μέρος 3… Αποκάλυψη Κεφ. 15… Εδώ που φτάσαμε πρέπει νά μιλήσουμε έξω απ’ τά δόντια μέ παρρησία.. απ’ όλες τίς ψυχοπτικές πιθανότητες…”
  1. ασε ρε φιλε μου το ισραηλ κ τους απογονους τους. κανεις καλες αναλυσεις αλλα δεν ειμαστε βραιοχριστιανοι αλλα ελληνοχριστιανοι.δεν εχουμε αναγκη τιποτα απο την παλαια ερπετικη διαθηκη. καλη ανασταση ! και καλη μελετη του θεοπνευστου εργου της αποκαλυψεως, που ηρθε!

  2. Ναι να μιλήσουμε έξω από τα δόντια.

    Όλα τα σημεία έπρεπε να λάβουν χώρα στην εποχή των πρώτων χριστιανών και όχι μετά από χιλιάδες χρόνια! Αυτά λέει η Γραφή, αυτή ήταν η υπόσχεση του Χριστού, αυτή ήταν και η πίστη εκείνων των χριστιανών.

    (Ματθαίος 24:30 Ρωμαίους 13: 11-14, 1 Κορινθίους 7: 25-3, 15: 51-52, 7:29, 1 Θεσσαλονικείς 5:23, Εβραίους 10: 36-37, Ιάκωβος 5: 7-8, 5:9, Πράξεις 2: 15-2)

  3. Η αναμονή της άμεσης έλευσης του Χριστού, οι υποσχέσεις του, η πίστη τους και το κήρυγμα τους δεν άφηνε περιθώριο για χρήση του κειμένου της αποκάλυψης από μελλοντικές γενιές.

    Δεν γράφτηκε για μελλοντικές γενιές! Για εκείνους δεν θα υπήρχαν μελλοντικές γενιές χιλιάδων χρόνων!

  4. Το γεγονός λοιπόν ότι εσύ διαβάζεις την αποκάλυψη και παραμυθιάζεσαι με αυτήν, δηλώνει ότι τα όσα πρόσαψαν για τον Ιησού οι αγύρτες ανώνυμοι συγγραφείς των ευαγγελίων ήταν μπούρδες. Στάθηκε ανίκανος να εκπληρώσει τις υποσχέσεις του προς τους μαθητές του! Οι προφητείες του απέτυχαν! Δεν είναι καθόλου τυχαία η επέμβαση του πλαστογράφου της Β Πέτρου επιστολής. Ο χριστός (έγραψε) ότι ανέβαλε την δευτέρα παρουσία του επειδή είναι μακρόθυμος.

    Μάλιστα μάλιστα!

  5. Είσαι άσχετος!

    Γράφεις ότι τα λιοντάρια δεν θα τρώνε κρέας επειδή θα είναι μεταλλαγμένα; Έτσι εκπληρώνεται η προφητεία του Ησαΐα;

    Είσαι σοβαρός;

    Γένεση 1:30 «καὶ εἰς πάντα τὰ ζῷα τῆς γῆς ἔδωκα πάντα χλωρὸν χόρτον εἰς τροφήν.»

    Ο Ησαΐας εκεί μιλά για μια αποκατάσταση στην πρότερη κατάσταση πριν την πτώση.

  6. Ψευδογιατρέ, αυτά που λές δέν έχουν συνάρτηση… Τό 11 Ησαϊα λέγει αυτά που λέγει… Η Αποκάλυψη είναι εσχατολογικόν βιβλίον καί οί αιρετικοί γνωστικισταί ιουδαίοι που έγραψαν σκόπιμες πολιτικές συγχύσεις έπεσαν δι’ όσους πάνε εκκλησία καί λαμβάνουν τήν Χάριν που μόνον εκεί νοιώθεις, τήν συμπόνοια από προσευχές καί θαύματα από Αγίους όπως ό Άγιος Εφραίμ τής Νέας Μάκρης..

  7. Πάντως ψευδογιατρέ μοιάζεις μέ κάποιον που έγραφε πολλά σχόλια στό παρελθόν

  8. Δεν έχουν συνάρτηση αυτά που λες εσύ!

    Ποια ήταν η πίστη των πρώτων χριστιανών, ποιο το κήρυγμα τους και ποιες οι υποσχέσεις / προφητείες του Χριστού προς αυτούς;

    Πριν κάνεις οποιοδήποτε υπολογισμό με βάση το κείμενο της αποκάλυψης, θα πρέπει να γνωρίζεις τα βασικά.

    Γνωρίζεις;

  9. Τι πίστευαν οι απόστολοι (που είχαν και καλά το πνεύμα του Θεού μέσα τους) για την δευτέρα παρουσία;

    Παράδειγμα: Ιάκωβος 5:7-8 «Σεις δε, αδελφοί, που ταλαιπωρείσθε και πάσχετε από τας αδικίας και τας πιέσεις των απλήστων και σκληρών πλουσίων, δείξατε μακροθυμίαν και υπομονήν έως την Δευτέραν Παρουσίαν του Κυρίου. Δείξτε και σεις υπομονήν, στηρίξτε εις την πίστιν τας καρδίας σας, διότι η παρουσία του Κυρίου έχει πλησιάσει.»

    Μάλιστα μάλιστα!

  10. Ο απόστολος Ιάκωβος προκάλεσε τους αναγνώστες του να είναι υπομονετικοί επειδή ο ερχομός του Χριστού Ιησού ήταν κοντά. Αυτή η παρόρμηση δεν θα είχε νόημα σε αυτούς τους Χριστιανούς του πρώτου αιώνα, αν ο ερχομός του Χριστού επρόκειτο να έρθει χιλιάδες χρόνια στο μέλλον.

    Κοίτα μην αρρωστήσεις!

  11. Ο Απ Παύλος μιλάει ανυπόμονα περιμένοντας την επιστροφή του Κυρίου Ιησού Χριστού. Δεν περίμενε με ανυπομονησία κάτι που πρόκειται να συμβεί για χιλιάδες χρόνια στο μέλλον, αφού θα έχει περάσει πολύς καιρός.

    Ι Κορινθίους 7:29: «Αυτό που εννοώ, αδέρφια, είναι ότι ο χρόνος είναι σύντομος.»

    Φιλιππησίους 4: 5: «Αφήστε την ευγένειά σας να είναι εμφανής σε όλους. Ο Κύριος είναι κοντά.»

  12. Στην επιστολή του προς τη Θεσσαλονίκη, ο Παύλος βλέπει την επιστροφή του Χριστού στο πλαίσιο μιας κρίσης που σύντομα θα έρθει.

    1 Θεσσαλονικείς 2: 19-20

    1 Θεσσαλονικείς 1: 8-10

    Η δήλωση του Παύλου για το δόξα στους αδελφούς της Θεσσαλονίκης με την παρουσία του Κυρίου Ιησού όταν έρχεται είναι μια δήλωση Πίστης ότι ο Ιησούς θα έρθει στο χρόνο ζωής των ατόμων που αντιμετωπίζονται.

  13. Ο Παύλος συνεχίζει να δείχνει το πρώτο αιώνα στο πλαίσιο των ζητημάτων στα οποία απευθύνεται, λέγοντας στους Θεσσαλονικείς όχι μόνο ότι έχουν το πνεύμα και την ψυχή τους, αλλά και ότι το σώμα τους θα κρατηθεί άψογο στην επιστροφή του Χριστού.

    1 Θεσσαλονικείς 5:23

    Αν η επιστροφή του Χριστού επρόκειτο να είναι χιλιάδες χρόνια στο μέλλον, η φράση να κρατηθεί το σώμα τους απρόσβλητο κατά την επιστροφή Του δεν θα είχε νόημα. Εκεί τα σώματα τα θα είχαν φθαρεί εδώ και καιρό.

  14. Εβραίους 10: 36-37: «Διότι έχετε χρείαν υπομονής, διά να κάμητε το θέλημα του Θεού και να λάβητε την επαγγελίαν. Διότι έτι ολίγον καιρόν, και θέλει ελθεί ο ερχόμενος και δεν θέλει βραδύνει.»

    Αρ γιου κούφ;

    Αυτή η δήλωση έγινε πριν από 2000 περίπου χρόνια Από τον Απ Παύλο στους Εβραίους χριστιανούς στους οποίους ειπώθηκε ότι θα επιμείνουν, ώστε να λάβουν αυτό που τους υποσχέθηκε στην επιστροφή του Χριστού.

  15. Η επιστροφή του Χριστού θεωρείται ως ένα γεγονός που θα λάβει χώρα σε ελάχιστο διάστημα και χωρίς καθυστέρηση. Ο Απ Παύλος είχε ήδη πει στους χριστιανούς του πρώτου αιώνα να μην εγκαταλείψουν καθώς είδαν την ημέρα να πλησιάζει (Εβραίους 10:25). Σύμφωνα με το πλαίσιο, «η ημέρα πλησιάζει» θεωρείται ως η επιστροφή του Ιησού Χριστού.

    Αυτοί οι Χριστιανοί πίστευαν ότι ο Χριστός θα επιστρέψει κατά τη διάρκεια της ζωής τους.

    Ωραία πράγματα αυτά!

  16. Πάνο υπάρχουν εκατοντάδες στίχοι στην Γραφή που δηλώνουν την πίστη εκείνων των χριστιανών σχετικά με την δευτέρα παρουσία και την εκπλήρωση όλων των σημείων των προφητειών.

    Ερώτηση: Αυτή η πίστη τους είχε σχέση με τις υποσχέσεις / προφητείες του Χριστού;

    Τι λες;

  17. 1) Οι Απόστολοι είχαν το Πνεύμα του Θεού μέσα τους; Τι λέει η Γραφή για τα χαρίσματα λόγου που ήταν απαραίτητα για το κήρυγμα και την νουθεσία;

    2) Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι όταν διαβάζουμε τον προφητικό του λόγο (Ματθαίος 24 κεφ) διαβάζουμε ένα αρχείο του Ιησού που απευθύνεται στους μαθητές Του. Όταν ο Χριστός τους λέει «βλέπετε όλα αυτά τα πράγματα:» (Ματθ 24:2,4,9,15…) Αυτός λέει ότι αυτοί θα δουν όλα αυτά τα πράγματα, όχι άλλοι που ζουν χιλιάδες χρόνια στο μέλλον.

  18. Το κλείσιμο του προφητικού λόγου του Χριστού (Ματθ 24:34) επισφραγίστηκε με την φράση:

    «Ἀληθῶς σᾶς λέγω, δὲν θέλει παρέλθει ἡ γενεὰ αὕτη, ἑωσοῦ γείνωσι πάντα ταῦτα.»

    ΌΛΑ αυτά όχι τα μισά. ΌΛΑ όσα προφήτεψε δηλαδή.

    ΌΛΑ τα σημεία της προφητείας (και η δευτέρα έλευση) θα λάμβαναν χώρα στην διάρκεια της γενιάς τους.

  19. Καθώς όμως οι δεκαετίες περνούσαν και η προοπτική της Δευτέρας Παρουσίας έδειχνε πως απομακρυνόταν διαρκώς προς το μέλλον, κάποιοι άρχισαν να αμφιβάλουν για την αξιοπιστία της υπόσχεσης αυτής, υπόσχεσης που την απέδιδαν στον ίδιο τον Ναζωραίο. Η αμφιβολία αυτή είχε πρωτοεκδηλωθεί στα μέσα του 1ου αιώνα, ενώ ζούσε ακόμα ο Παύλος, στη Θεσσαλονίκη, όταν άρχισαν να πεθαίνουν κάποια μέλη της εκκλησίας που είχε ιδρύσει εκεί, χωρίς φυσικά να δούνε τη Δευτέρα Παρουσία.

  20. Μέχρι και ο πλαστογράφος της Β Πέτρου επιστολής μνημονεύει την υπόσχεση. «Το δε γεγονός, ότι ο Κύριος ΑΝΑΒΑΛΛΕΙ να έλθη ένεκα της μεγάλης αυτού μακροθυμίας..» (Β Πέτρου 3:15 μετάφραση Κολιτσάρα από το αρχαίο)

    Ανέβαλε λοιπόν την υπόσχεση του επειδή είναι μακρόθυμος. Όταν έδινε την υπόσχεση του δεν ήταν μακρόθυμος δηλαδή;

    “θα έρθουν εμπαίκτες … και θα λένε: Που είναι η ΥΠΟΣΧΕΣΙΣ της παρουσίας αυτού; ” (Β Πέτρου 3:3-4)

  21. Το τρίτο κεφάλαιο της Πλαστής Β Πέτρου επιστολής χρησιμοποιήθηκε προς εξαπάτηση των πιστών, δίνοντας παράταση στον χρόνο της δευτέρας παρουσίας, με σημείο αναφοράς την «μακροθυμία» και όχι τις υποσχέσεις του Χριστού.

    Η Β Πέτρου επιστολή φωτογραφίζει το κλίμα που επικρατούσε εκείνη την εποχή. Τα λόγια του ίδιου του Ιησού (σύμφωνα με τους ανώνυμους συγγραφείς των ευαγγελίων) είχαν αποδειχθεί ασυνεπή.

  22. Όσον αφορά τους οπαδούς παραθέτω το παρακάτω.

    «Τον οποίον (Χριστό) αν και δεν είδετε αγαπάτε, εις τον οποίον, αν και τώρα δεν βλέπητε αυτόν, ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΕΣ όμως αγαλλιάσθε με χαράν ανεκλάλητον και ένδοξον.» (Α Πέτρου 1.8)

    Μάλιστα! Έτσι ήταν από πάντα! Κάποιοι έλεγαν μπούρδες και κάποιοι τις πίστευαν!

  23. Ερχόμαστε στο σήμερα. Εσείς οι χριστιανοί του μέλλοντος δεν έχετε καμιά δικαιολογία. Είστε καμένο χαρτί! Το μόνο που διαθέτετε είναι μεγάλη πίστη και μεγάλο στόμα! Τίποτα άλλο!

  24. Ο συγγραφέας της Αποκάλυψης ο Ιωάννης, ήταν της Γενιάς αυτής για την οποία είχε προφητεύσει ο Χριστός ότι δεν θα έφευγε πριν εκπληρωθούν Όλα όσα προείπε στον προφητικό του λόγο και η δευτέρα παρουσία. (Ματθαίος 24:34)

    Ενώ ο Χριστός έλεγε ότι μέλλει να έρθει ο Υιός του Ανθρώπου, ο Ιωάννης 60 χρόνια μετά έγραψε ότι έρχεται ΤΑΧΕΩΣ (γρήγορα και βιαστικά). Αποκάλυψη 22:12

  25. Αποκάλυψη 3:11

    «Ἰδού, ἔρχομαι ταχέως· κράτει ἐκεῖνο τὸ ὁποῖον ἔχεις, διὰ νὰ μή λάβῃ μηδεὶς τὸν στέφανόν σου.»

    Καταλαβαίνεις τι λέει εδώ ο Χριστός σε εκείνη την εκκλησία; Ελληνικά καταλαβαίνεις ή σου έκαψε τα εγκεφαλικά κύτταρα η εβραιο-πίστη;

    Είναι η αποκάλυψη εσχατολογικό κείμενο; Εκτείνονται οι προφητείες της χιλιάδες χρόνια;

    Είμαστε σοβαροί τώρα;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek