Διαφημίσεις

Πολλές φορές ο Κύριος στα Ευαγγέλια μας μίλησε για το αιφνίδιο της Δευτέρας Του Παρουσίας. Για τον άνθρωπο, η Δευτέρα του Χριστού Παρουσία έχει δυο στάδια. Το πρώτο, είναι ο θάνατος του καθενός, η έξοδός του από τη ζωή αυτή που γι’ αυτόν είναι μια μερική κρίσις, και το δεύτερο, όταν όλοι θα σταθούν μπροστά στον Δίκαιο Κριτή για να δώσουν λόγο για τις πράξεις του ο καθένας ατομικά. Και στην πρώτη περίπτωσι και στην δεύτερη, υπάρχει το στοιχείο του ξαφνικού.

Πότε θα πεθάνω;

Πότε θα γίνη η Δευτέρα του Χριστού Παρουσία; Και τα δυο, μου είναι άγνωστα, και ενδεχομένως μαζί με το δεύτερο, και το πρώτο αιφνίδιο. Εν τούτοις, για τον πιστό, δεν είναι τα πράγματα έτσι.

«Περί δε των χρόνων και των καιρών, αδελφοί, ου χρείαν έχετε υμίν γράφεσθαι . αυτοί γαρ ακριβώς οίδατε ότι η ημέρα Κυρίου ως κλέπτης εν νυκτί ούτως έρχεται. Οταν γαρ λέγωσιν, ειρήνη και ασφάλεια, τότε αιφνίδιος αυτοίς εφίσταται όλεθρος… υμείς δε αδελφοί, ουκ εστέ εν σκότει, ίνα η ημέρα υμάς ως κλέπτης καταλάβη . πάντες υμείς υιοί φωτός εστε και υιοί ημέρας, ουκ εσμέν νυκτός ουδέ σκότους…» (Α΄ Θεσσ. ε΄ 1-11).

Για έναν που δεν έχει προβλέψει μια έκλειψι ηλίου, όταν βλέπη να σκοτινιάζη, είναι γι’ αυτόν ένα φαινόμενο ξαφνικό, όταν για τους αστρονόμους ήταν γνωστό από καιρό. Το ξαφνικό θα είναι για κείνους που μπορούν να λένε: «ειρήνη και ασφάλεια» και όχι για κείνους που βρίσκονται σε εγρήγορσι και αναμονή.

Αν κάθε μέρα ζω με την προσμονή της ελεύσεως του Χριστού, γιατί να είναι για μένα αιφνίδιος ο ερχομός του; Γι’ αυτό, γράφει ο Απ. Παύλος ότι σεις δεν βρίσκεσθε στο σκοτάδι της αμαρτίας για να λέτε, «ασφάλεια και ειρήνη», αλλά είσθε παιδιά της ημέρας και για σας υπάρχει από τώρα το φως του Χριστού με το οποίο και έχετε ενωθή.
Σαν κλέπτης θα έλθη εκείνη η ημέρα. Μα το φως, είναι ξαφνικό σαν κλέπτης για το σκοτάδι, και όχι το φως για το φως. Ο Αγιος Συμεών ο Νέος Θεολόγος, σημειώνει ότι ο ΠΙΣΤΟΣ ήδη ΕΧΕΙ κριθεί. Να πως το λέγει στον 57ο Λόγο του:

«Η παρουσία του Κυρίου και ήλθε και έρχεται πάντοτε εις τους πιστούς και είναι παρούσα εις όλους εκείνους όπου θέλουν». Ακόμη, λέγει: «ο ΠΙΣΤΟΣ ΔΕΝ ΚΡΙΝΕΤΑΙ εις την μέλλουσαν κρίσιν, ότι εκρίθη προτήτερα, ουδέ ελέγχεται από εκείνο το φως, ότι εφωτίσθη εδώ προτήτερα, ουδέ εμβαίνει εις τούτο το πυρ να κατακαίεται αιωνίως, ότι εμβήκεν εδώ προτήτερα, και εκρίθη, ουδέ συλλογίζεται ότι τότε μόνον εφάνη η ημέρα Κυρίου, διατί εκείνος έγινεν όλος ημέρα φωτεινή, και λαμπρά, από την συναναστροφήν και ομιλίαν του Θεού». Οσο για τον αμαρτωλό, τα πράγματα θα είναι αιφνίδια: «Και ειπέ με τον εαυτόν σου . ανίσως τώρα οπού είμαι εις τούτον τον κόσμον δεν βλέπω το φως της θείας χάριτος, αλλά ευρίσκομαι μέσα εις το σκότος, βεβαιότατα και ύστερα από τον θάνατον μέσα εις το σκότος έχω να ευρίσκομαι, και εξάπαντος έχει να έλθη εις εμέ η ημέρα Κυρίου ως κλέπτης εν νυκτί, και τότε έχει να γένη έξαφνα εις εμέ αιώνιος όλεθρος».

Ο Κύριος μας συμβουλεύει να είμαστε κάθε στιγμή, έτοιμοι. «Εστωσαν υμών αι οσφύες περιεζωσμέναι». Τα λόγια του αυτά μας θυμίζουν την εντολή που έδωσε στους Ισραηλίτας στην Αίγυπτο: «Αι οσφύες υμών περιεζωσμέναι, και τα υποδήματα εν τοις ποσίν υμών, και αι βακτηρίαι εν ταις χερσίν υμών» (Εξόδ. Ιβ΄ 11).

Ετοιμοι για τη μεγάλη μας «έξοδο». Τότε οι Ισραηλίται έφυγαν από την Αίγυπτο για την γη της επαγγελίας, εμείς πρέπει να φύγωμε από τον κόσμο της φθοράς και του σκότους για το βασίλειο της αφθαρσίας και του φωτός.

Και συνεχίζει ο Κύριος: «Και οι λύχνοι καιόμενοι». Αυτό μας θυμίζει την παραβολή των Δέκα Παρθένων που το συμπέρασμά της είναι: «Γρηγορείτε ουν, ότι ουκ οίδατε την ημέραν ουδέ την ώραν εν η ο Υιός του ανθρώπου έρχεται» (Λουκ. ιΙβ΄ 35, Ματθ. κε΄ 13).

Ας ΓΡΗΓΟΡΟΥΜΕ , λοιπόν, και ας φυλάμε τα ιμάτια της ψυχής, που είναι οι αρετές, γιατί ο Κύριος έρχεται σαν κλέπτης.

«Αθρόον ο Κριτής επελεύσεται και εκάστου αι πράξεις γυμνωθήσονται. Αλλά φόβω κράξωμεν εν μέσω της νυκτός» του βίου τούτου, ώστε ο Κύριος να φωτίση την σκοτεινή μας καρδιά να κατανοήση την βαρύτητα όλων αυτών των πραγμάτων και να φροντίζη να ενδύεται με πίστι και αρετή.

Σ ύ ν θ η μ α
«Γρηγορώμεν και νήφωμεν»
(Α΄ Θεσσ. ε΄ 6)

Εκδόσεις “Ορθόδοξος Κυψέλη”

Αρχ. Αθανασίου Μυτιληναίου
(Από τους Μακαρισμούς της Αποκαλύψεως)

Καλή Σαρακοστή!

 



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription
59 σχόλια στο “Ο πιστός στον Κύριο δεν κρίνεται εις την μέλλουσαν κρίσιν…”
  1. Καλημέρα Άσχετε Αδαή.

    Στο προηγούμενο άρθρο σου στριμώχτηκες και εγκατέλειψες με την φράση «να είσαι καλά».

    Ανέβασες τώρα αυτό το άρθρο για μένα (όπως είπες) για να μου κλείσεις το στόμα.

    Τα όσα αναφέρονται στο άρθρο τα έχω αποδομήσει ξανά και ξανά.

    Εσύ όμως φαίνεται ότι δεν έχεις τσίπα, για αυτό τον λόγο θα σε πιέσω λίγο.

  2. Αποκάλυψη 22:10

    «μη σφραγίσης τους λόγους των προφητειών αλλά ανακοίνωσέ τους και διάδωσέ τους …❓»

    Για ποιο λόγο του είπε ο Χριστός να μην σφραγίσει τους λόγους των προφητειών;

    Συμπλήρωσε την πρόταση που πετσόκοψες για να εκφράσεις το ψέμα σου. Έλα δεν είναι του σατανά λόγια αλλά του Χριστού!

  3. Καλημέρα τον μόνο που αποδομείς όπως συνήθως είναι τον εαυτό σου.

    Ακάμα σκεφτεσαι ως μάρτυρας του Ιεχωβα ,ήτοι υποταγμένος στον

    εβραισμό (στην υποταγή των λέξεων στο γράμμα ),

    έχεις πέσει στον νοητικό καιάδα.

    Απόδειξη:

    Κολλημμένος στην β -εμφανή σε όλους- παρουσία του Κυρίου

    που δεν ήρθε ακόμη ,δια να αποδομήσεις εις μάτην, την Αποκάλυψη

    και να αφαιρέσεις την ζωή -τον Χριστό-

    αφαιρείς και τον θάνατο !

    Και το χειρότερο είναι ότι δεν το βλέπεις…

  4. Αυτό που βλέπω εγώ Άσχετε Αδαή, είναι ότι στριμώχτηκες και αποχώρησες με ένα «να είσαι καλά». Εγώ καλά είμαι, εσύ δεν φαίνεσαι καλά! Ο κυνηγόσκυλος γιατρός με την Γραφή στο χέρι, σε πήρε στο κυνήγι από άρθρο σε άρθρο και σε έχει κατατρομάξει με το Αποκάλυψη 22:10. Στην θέα του 20:10 κλάνεις μέντες! Ωραίος χριστιανός είσαι! Ρε τι πλάκα που έχεις! Είναι δυνατόν να μην σε πάω αφού μου φτιάχνεις το κέφι;

  5. Τώρα που το σκέφτομαι λες ο αριθμός 20:10 να είναι σατανικός; Ο δάσκαλος της εσο-βλακείας τι λέει; Άσχετε Αδαή αποφεύγεις το 20:10 όπως ο διάολος το λιβάνι. Θα μας πεις το γιατί; Έλα μην φοβάσαι! Γράψε τα λόγια του Χριστού που πετσόκοψες. Έλα καλέ μου χριστιανέ! Κάνε την προσευχή σου και προχώρα στο απονενοημένο διάβημα. Θα τα καταφέρεις έχω πίστη σε σένα! Δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα αν έχεις τον Χριστό κοντά σου.

    Έλα δώσε πόνο…

  6. ”22-10 Καὶ λέγει μοι· μὴ σφραγίσῃς τοὺς
    λόγους τῆς προφητείας τοῦ βιβλίου τούτου·
    ὁ καιρὸς γὰρ ἐγγύς ἐστιν”

    Για ποιόν ;

    ”22-7 καὶ ἰδοὺ ἔρχομαι ταχύ. μακάριος ὁ
    THΡΩΝ τοὺς λόγους τῆς προφητείας τοῦ
    βιβλίου τούτου”

    Ποιός ;

    22-13 ἐγὼ τὸ Α καὶ τὸ Ω, ὁ πρῶτος καὶ ὁ
    ἔσχατος, ἀρχὴ καὶ τέλος.

    Πως ;

    ”22-12 ὁ μισθός μου μετ᾿ ἐμοῦ,
    ἀποδοῦναι ἑκάστῳ ὡς τὸ ἔργον ἔσται αὐτοῦ.”

    Στον θάνατο και στην ζωή…

    Οι άλλοι;

    22-15 ἔξω πας ὁ φιλῶν καὶ ποιῶν ψεῦδος….

  7. Α… μάλιστα!

    Απάντησε λοιπόν στην ερώτηση που σου απευθύνω τόσες μέρες και κάνεις πως δεν την βλέπεις.

    Για ποιο λόγο του είπε ο Χριστός να μην σφραγίσει τους λόγους των προφητειών;

    Το`χεις ή θα συνεχίσεις να λες μπούρδες;

  8. Γιατρε ξερεις πως ειναι να εισαι αρρωστος κλεισμενος στο σπιτι με δυο γερους ετοιμοθανατους και να μην εχεις λεφτα να πας ουτε στον γιατρο και να εχεις ενα τσουρμο απο αλαζομομανιακους αρχαιολαγνους που μεσα στο αρρωστο κεφαλι τους εχουν μονο σκατα να σου κανουν ψυχολογικο πολεμο και να θελουν να σε θαψουν και να σε αρρωστησουν περισσοτερο κλπ. Γαμω τον θεο σας και τα ειδωλα σας. Εμενα η ζωη μου τελειωσε και δεν μπορω να ελπιζω σε τιποτε περα απο το θανατο σας για ναχαρω λιγο πριν φυγω.Αντε γαμ.

  9. Ποιο αχρηστα σκουπιδια της υπο τους αλαζονομανιακους αρχαιολαγνους δεν εχουν υπαρξει ποτε και γαμιεται ο ελεεινισμος σας ελειινοι παιδοφυλολαγνοι κατα φαντασιαν απογονοι. Ολοι εσεις οι αχρηστοι που σπειρατυε αυτη την πανουκλα γαμ. μαζι με τους “προγονους” σας τους παιδοψυχοβιαστες ειδωλολατρες καταραμενη σκατοφαρα

  10. Ακου ρε τι ηρθε και μου ειπε αυτος που ηθελε τον θανατο μου. Αυτος που τρολαρε σαν μανιακος με στοχευση να με αρρωστησει και να με θαψει κλπ. Αυτα λεγανε και οι “προγονοι” αας οταν τους εσφαζαν οι προγονοι μου οι Ρωμιοι οι απογονοι των “αψυχων” δουλων που τους γαμουσαν τα παιδια οι αλαζονομαλακες ελιτιστες παιδοφψυχοβιαστες ειδωλολατρες? Αμα δεν υπηρχε το πνευμα του Ιησου για να ξεβρωμισουμε λιγο απο την διαστροφη των αρχαιων ανωμαλων δεν θα υπηρχε καμια ελπιδα για τον πλανητη.

  11. Λιγναδης-Γιατρος. Εγω σας αγαπαω οπως αγαπουσα τα παιδια σας οταν τα γαμουσα και οταν εψαχνα σαν μανιακος για την ενεργεια την αθωωτητας για να ταισω το πνευμα της λαγνειας. Εσεις γιατι με μισειτε? Σε αγαπω και εγω ρε οπως μας αγαπας εσυ και εμενα και την Μανα μου και τα παιδια της.

  12. Τι να απαντήσεις σε εκ βουλήσεως κουφό;

    Οτι και να γραφεί δεν θα θελήσει να το καταλάβει.

    Ωστόσο ,Πάμε μια ακόμη φορά…

    Ο λόγος που ο Χριστός είπε να αποσφραγισθεί

    η Αποκάλυψη(22,10) ,είναι για να λάβουν μισθό (22-12) όσοι

    ακούουν και τηρούν τους λόγους της (22,7),από την Αρχή και Το

    τέλος Των Πάντων(22-13) ,ύδωρ ζωής δωρεάν(22,17).

  13. 22-17 Και όποιος διψά ας έρθει

    και όποιος ΘΕΛΕΙ ας λάβει νερό ζωής

    δωρεάν.

    Καλημέρα

  14. «μη σφραγίσης τους λόγους των προφητειών αλλά ανακοίνωσέ τους και διάδωσέ τους …❓»

    Έλα καλέ μου χριστιανέ, μην φοβάσαι τον λόγο του Χριστού!

    Μη σφραγίσεις τους λόγους των προφητειών ΔΙΟΤΙ …

    Έλα γράψε και το υπόλοιπο! Άντε μια φράση έμεινε! Λίγο ακόμα και θα δεις το φως το αληθινό!

  15. Αποκάλυψη 22:10

    Εδώ λοιπόν έχουμε μια πρόταση που περιέχει μια προτροπή καθώς και μια αιτιολογική βεβαίωση την οποία όμως αγνοείς επιδεικτικά.

    Ο λόγος σου είναι ασύνδετος, χωρίς νόημα, απόρροια αυτής σου της ενέργειας.

    Το φαινόμενο λοιπόν που δημιουργήθηκε από την ερώτηση μου, είναι η απροθυμία σου να δεχτείς ένα μέρος του γραπτού λόγου.

    Ποια είναι η αιτία;

  16. «μη σφραγίσης τους λόγους των προφητειών αλλά ανακοίνωσέ τους και διάδωσέ τους …❓»

    Έλα καλέ μου χριστιανέ, μην φοβάσαι τον λόγο του Χριστού!

    Μη σφραγίσεις τους λόγους των προφητειών ΔΙΟΤΙ …

    Έλα γράψε και το υπόλοιπο! Άντε μια φράση έμεινε! Λίγο ακόμα και θα δεις το φως το αληθινό!

    .

  17. Καλημέρα Άσχετε Αδαή.

    Την όλη φάση την βλέπω πλέον σαν κοινωνικό πείραμα, με στόχο την εξακρίβωση της φύσης του φαινομένου, που προκάλεσε η ερώτηση μου (στα πλαίσια βέβαια της συμπεριφοράς και της ψυχολογίας).

  18. Εγω βασικα λογω και του γεγονοτος οτι εχω εγκαταληψει την πιθανοτητα να ζησω μπαινω και μεσα σε γκρουπ μασονων και “ιλλουμινατι” και προκαλω τους Χαζαρους και τους υπαλληλους τους ανοικτα και επονυμα και δεν αφησα εξω τους παπαδες. Εσυ βρε παρανοικε μαλακα που εβαλες στοχο της ζωης σου να με σκοτωσεις εμενα και τον Ιησου τι αλλο κανεις περα απο το να υπηρετεις αυτους που ανοιξαν αυτο τον πολεμο στην ψυχη του κοσμου? Ποιος ειναι ο σκοπος της υπαρξης σου? Αντε σαλτα και γαμ. μαλακα.

  19. Δεν ματαιοδοξώ ότι θα θελήσεις να καταλάβεις.

    Αλλά μέσα από τα σχόλια σου ,να συνειδητοποιήσουμε μέχρι το

    μεδούλι, πως εκτίει ποινή, όποιος άμοιρος τα βάζει με τον

    Θεό ,τιμωρεί μαστιγώνει τον ευατό του ,

    δίχως να το υποπτεύεται…

    Κρίμα αλλά όχι άδικο.

  20. Δάσκαλε,νομίζεις ότι όλος ο κόσμος περιστρέφεται γύρω από σένα; Σε αυτό τον κόσμο δεν υπάρχουν μόνο αρχαιολάτρες που σου ανακατεύουν τα έντερα. Υπάρχουν ένα σωρό άνθρωποι και καταστάσεις που μπορούν να σου καταστρέψουν την ψυχολογία.

    Οπότε λοιπόν κλείσε την πόρτα! Απομακρύνσου από αυτούς εφόσον δεν τους αντέχεις και δεν μπορείς να τους αντιμετωπίσεις (όπως είδα στο Κατοχικά).

  21. Άσχετε Αδαή

    ο μόνος που εκτίει ποινή εδώ είσαι εσύ! Σε έχω βάλει τιμωρία και σε μαστιγώνω με το μαστίγιο της αλήθειας. Θα ήθελες κι εσύ να κρατάς κάτι με αξία στα χέρια σου, αλλά το μόνο που κρατάς είναι μια νεκρή πίστη.

  22. Και τώρα Άσχετε Αδαή ήρθε η ώρα να σε μαστιγώσω (ξανά).

    Αποκάλυψη 22:10

    Μη σφραγίσεις τους λόγους των προφητειών ΔΙΟΤΙ …

    Έλα γράψε και το υπόλοιπο!
    Έλα χριστιανούλη μου! Μην φοβάσαι! Κάνε την προσευχή σου και αντιμετώπισε το μαστίγιο μου σαν άντρας! Έλα Ελληνάρα μου! Γράψε!

    Έχω λιώσει! Δεν υπάρχεις!

  23. Δάσκαλε εσύ που είσαι ορθόδοξος (όχι σαν τον Άσχετο) μπορείς να γράψεις τον υπόλοιπο στίχο του Αποκ 22:10;

    Μη σφραγίσεις τους λόγους των προφητειών ΔΙΟΤΙ …

    Έλα ορθόδοξε μου! Δείξε την αξία σου!
    Δεν πιστεύω να φοβάσαι το μαστίγιο μου; Τόσα χρόνια που τις τρως πρέπει να το έχεις συνηθίσει!

  24. Δεν ματαιοδοξώ ότι θα θελήσεις να καταλάβεις.

    Αλλά μέσα από τα σχόλια σου ,να συνειδητοποιήσουμε μέχρι το

    μεδούλι, πως εκτίει ποινή, όποιος άμοιρος τα βάζει με τον

    Θεό ,τιμωρεί μαστιγώνει τον ευατό του ,

    δίχως να το υποπτεύεται…

    Κρίμα αλλά όχι άδικο.

  25. Ένα περίεργο πράγμα ρε παιδί μου! Όταν οι χριστιανοί πέφτουν σε αδιέξοδο, συμπεριφέρονται ακριβώς με τον ίδιο τρόπο. Γιατί άραγε; Μήπως αυτή η συμπεριφορά ανάγεται στην ανθρώπινη ψυχολογία, ή μήπως η θεολογία του Γιαχβέ Ιησού σας έκανε τα μυαλά κιμά; Θα εξετάσω εις βάθος το θέμα και θα εκδώσω ένα βιβλίο σχετικά με το πως επηρεάζει ο Γιαχβέ Ιησούς τον ψυχισμό των χριστιανών.

  26. Έχουμε και λέμε λοιπόν. Το υποκείμενο αρνείται πεισματικά ένα μέρος του γραπτού λόγου τον οποίο θεωρεί θεόπνευστο. Στην συγκεκριμένη πρόταση που εξετάζουμε, δέχεται την προτροπή αλλά αρνείται την αιτιολογική βεβαίωση που πλαισιώνει την προτροπή μέσα στην ίδια την πρόταση. Μήπως αυτός ο παραλογισμός σχετίζεται με τάσεις που απορρέουν από την θρησκευτικότητα του ανθρώπου, ή μήπως πρόκειται για μεμονωμένη περίπτωση;

  27. Άσχετε Αδαή

    Μη σφραγίσεις τους λόγους των προφητειών ΔΙΟΤΙ …

    Έλα χριστιανέ μου, ολοκλήρωσε την θεόπνευστη πρόταση. Δεν είναι λόγια του διαόλου, ούτε του δασκάλου με τα μυαλά στα κάγκελα της εσο-βλακείας.

    Ρε τι πλάκα που έχεις! Δεν υπάρχεις απλά! Με έχεις πεθάνει στα γέλια! Να σε χαίρεται ο Θεός Γιαχβέ ο πλάστης σου!

  28. Πάμε πάλι από την αρχή..

    Κολλημμένος στην β -εμφανή σε όλους- παρουσία του Κυρίου

    που δεν ήρθε ακόμη ,δια να αποδομήσεις εις μάτην, την Αποκάλυψη

    και να αφαιρέσεις την ζωή -τον Χριστό-

    αφαιρείς και τον θάνατο !

    Και το χειρότερο είναι ότι δεν το βλέπεις…

    Στον θάνατο λοιπόν αναφέρεται ο Κύριος στο 22,10 ότι είναι εγγύς

    στην γενιά μαρτύρων της πρωτοχριστιανικής περιόδου.

    Τότε ήταν θέμα ημερών και ίσως ωρών ο θάνατος τους…

    Γιατί όμως εμμονικά αφαίρείς τον θάνατο από την Αποκάλυψη;

  29. Διότι ήσουν μάρτυρας του Ιεχωβά.

    https://revelationofjesus.net/apokalipsi-tou-ioanni/kefalaio-22/?par=03_22-6-15-erxomai-grigora

    Για τους ΄”κουβανούς” μάρτυρες του Ιεχωβά

    το κεφάλαιο 22 αναφέρεται ΜΟΝΟ στην Β εμφανή παρουσία

    που είναι κοντά(εγγύς).

    Με αποτέλεσμα να κάνουν τακτικά ατυχείς προβλέψεις και από τον

    πολύ κουβά να αποκτήσουν την εθνικότητα του Φιντέλ Κάστρο.

    Γιατρέ έχεις βαλτώσει από ερμηνείες αθεολόγητες

    και το κυριότερο δεν θέλεις να ξεκολλήσεις.

    Καλό βράδυ!

    κουβά

  30. Έχω βαλτώσει από ερμηνείες αθεολόγητες; Ωραίο ανέκδοτο αυτό! Εγώ Άσχετε Αδαή δεν ασχολούμαι με ερμηνείες. Αυτό είναι ένα σπορ των απατεώνων! Ήρθε ο Ρώσσελ λοιπόν και ο κάθε παπάρας απατεώνας και είπε ότι τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως τα λέει ο ορθόδοξος κλήρος. Να κοιτάξτε εδώ τι γράφει ο λόγος του Θεού; Το βλέπετε; Το βλέπουμε είπαν κάποιοι! Το ίδιο ισχύει και για σας ορθόδοξα πρόβατα! Τίποτα δεν βλέπετε!

  31. Και ποιος θεολογεί δηλαδή σωστά; Εκατοντάδες χριστιανικές θρησκείες ισχυρίζονται ότι το κάνουν.

    Μάλιστα μάλιστα!

    Όλες αυτές οι χριστιανικές θρησκείες έχουν ένα βιβλίο πίστης και διαφορετική πίστη.

    Γιατί συμβαίνει αυτό; Μα είναι πολύ απλό. Οι ερμηνείες!

    Πραγματικά εκφράζετε την ανθρώπινη κατάντια σε όλο της το μεγαλείο.

  32. Το γεγονός ότι υπάρχουν εκατοντάδες χριστιανικές θρησκείες με ένα βιβλίο πίστης και διαφορετική πίστη, με σπρώχνει στο συμπέρασμα ότι δεν είστε ικανοί να κατανοήσετε μια χούφτα γράμματα. Τίποτα, μιλάμε για καμένους εγκεφάλους! Κάποιοι από εσάς δεν ενδιαφέρονται για την αλήθεια αλλά για την διατήρηση της πίστης τους. Τόσο απλά! Όταν κάτι πάει να την αποδομήσει τότε κλείνουν τις διάνοιες τους.

    Για τέτοια χάλια μιλάμε τώρα!

  33. Όλοι εσείς έχετε τα χάλια σας και πραγματικά εκφράζετε την ανθρώπινη κατάντια σε όλο της το μεγαλείο. Να σας χαίρεται ο δημιουργός σας Γιαχβέ! Μάλλον το χώμα που χρησιμοποίησε για να σας φτιάξει δεν ήταν καλό. Βγήκατε ελαττωματικά σκεύη και ως τέτοια που είστε κληρονομήσατε και την αμαρτία των Εβραίων προγόνων σας.

  34. Δεν ερμηνεύω τίποτα και ούτε ζητώ την ερμηνεία σου. Ήθελες να κάνεις τον έξυπνο με το 22:10 και βρέθηκες σε αδιέξοδο. Βέβαια, που να πάει το μυαλό σου κι εσένα αφού διαβάζεις χωρίς να καταλαβαίνεις. Μόλις το πήρες χαμπάρι μου πέταξες ένα «να`σε καλά» και την έκανες για αλλού. Πειράχτηκες όμως και μου αφιέρωσες ένα άσχετο άρθρο για να με κάνεις ντα.

    Μάλιστα μάλιστα!

    Οι αναγνώστες ρωτούν: Τόσο ξύλο πως το αντέχει ο Άσχετος;

  35. Έλα ντε! Πως το αντέχεις τόσο ξύλο; Μήπως είναι ακατοίκητο;

    Είναι πολύ απλό!

    Μη σφραγίσεις τους λόγους των προφητειών ΔΙΟΤΙ …

    Ολοκλήρωσε την πρόταση!

    Μπορείς; Όχι! Γιατί δεν μπορείς φιλαράκι; Μήπως επειδή η πρόταση δεν επιδέχεται ερμηνεία; Ο καθαρός λόγος δεν σε εκφράζει; Έχεις ακούσει αυτό που λέει, καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται; Είσαι αστροπελέκι Άσχετε και στον ουρανό τον καθαρό δεν μπορείς να πατήσεις πόδι.

  36. Καλημέρα φίλε,για χρόνια κρατούσες κρυφή την προιστορία σου,

    ως μάρτυρας του Ιεχωβά καλά οχυρωμένος πίσω από το παρατσούκλι

    Γιατρός.Για να γράφεις εκ του ασφαλούς σχόλια,με φερετζέ το ύφος

    αμόλυντου ”ερευνητή”.Τελικά μόνο αμόλυντος δεν ήσουν.

    Ζούσες ως σχολιαστής για χρόνια με μάσκα.

    Ωσπου ήρθε ο καιρός που το ομολόγησες και χθές έγραψες για

    τον Ρωσσελ…

    Πολύ Ποιό ενδιαφέρον είναι σίγουρα το άλλο που ομολόγησε

    δημόσια ο Ρώσσελ..

  37. ”Είμαι πολύ χαρούμενος, που μου έτυχε αυτή η ειδική ευκαιρία να πω δυο λόγια για μερικά από τα πράγματα που συμφωνούμε με τους Τέκτονες φίλους μας, αφού μιλάμε μέσα σε ένα κτίριο που είναι αφιερωμένο στην Μασονία, και είμαστε και εμείς επίσης Τέκτονες. Είμαι ένας Ελεύθεροτέκτων. Είμαι ένας ελεύθερος και αποδεδειγμένος Τέκτων”

    Στο Masonic Hall τού San Francisco το 1913 η ομιλία του Ρώσσελ…

    Αυτός ο Κύριος λοιπόν κατείχε την αλήθεια της Αγίας Γραφής

    και όχι ο Συμεών ο Νέος Θεολόγος …

  38. Που με την άσκηση ,τον πνευματικό αγώνα,

    κατάφερε να ζεί από ένα σημείο και μετά ,

    εν Πνεύματι Αγιο,όχι θεωρητικά αλλά καθαρά εμπειρικά!

    Τόσο εμπειρικά Ωστε να το περιγράψει ενδελεχώς όσο κανένας !

    Για να το επιβεβαιώσουν εμπειρικά ,μετέπειτα όσιοι…

    Η αλήθεια δεν έρχεται μπροστά από μια καρεκλα θέλει

    πίστη,αγώνα και καθαρή καρδιά!

  39. Καλημέρα Άσχετε Αδαή.

    Βλέπω ότι βρήκες καινούριο τέχνασμα για να ξεφύγεις από το αδιέξοδο στο οποίο περιήλθες. Σκέφτεσαι ότι αν θίξεις την αξιοπιστία μου, θα την κάνεις με ελαφρά πηδηματάκια και ίσως βγεις και κομματάκι από πάνω.

    Είσαι απελπισμένος φίλε μου και η όλη σου η στάση δείχνει ένα και μόνο πράγμα. Δεν ενδιαφέρεσαι για την αλήθεια, αλλά για την διατήρηση της πίστης σου ως οπαδός με τα μυαλά στα κάγκελα.

  40. Παραθέτω από δικό σου σχόλιο:

    «Δεν είμαι ερευνητής ,δεν χρειάζεται να ερευνήσω τίποτα.» (Νοέμβριος 5, 2019 5:44 μμ)

    Μάλιστα μάλιστα!

    Είσαι πεπεισμένος ότι κατέχεις την αλήθεια και ως εκ τούτου δεν χρειάζεται να ερευνήσεις τίποτα.

    Πίστη VS έρευνας!

  41. Εγώ δεν είμαι ερευνητής; Πιστεύεις ότι δεν έχω ερευνήσει την ορθοδοξία και τις ερμηνείες της; Ότι δεν έχω ερευνήσει τους αρχαίους κώδικες και τις μεταφράσεις κτλ;

    Για σένα η έρευνα είναι άχρηστη!

    Το μότο σου είναι: Άμα έχεις πίστη η έρευνα είναι ανώφελη!

  42. Ως τυφλός πιστός οπαδός που είσαι, πιστεύεις ότι ο μοναχός Συμεών με την πίστη του και τον αγώνα του κατείχε την αλήθεια.

    Πολύ ωραίο αυτό! Άσχετε Αδαή τις αλκοολικές σου φαντασιώσεις κράτησε τες για εσωτερική κατανάλωση.

  43. Η αλήθεια είναι μια!

    Έχεις στριμωχτεί άγρια και χτυπιέσαι απελπισμένα όπως ένα λαβωμένο ζώο!

    Μη σφραγίσεις τους λόγους των προφητειών ΔΙΟΤΙ …

    Ολοκλήρωσε την πρόταση!

    Καπνός ο Άσχετος Αδαής!

  44. Oταν φίλε μου ,το γεγονός είναι για κάποιον τέχνασμα,

    η αναξιοπιστία των λόγων του είναι δεδομένη.

    5 χρονών μου έμαθαν ότι πεθαίνουμε αλλά δεν το πίστεψα.

    Δεν Κατέχω την μεταβαλλόμενη ανθρώπινη αλήθεια

    ούτε την αιώνια αλήθεια του Θεού.

    Ομως η πρώτη είναι νεκρή ενώ η δεύτερη με ανέστησε.

    Ο Ρώσσελ είναι αγιότερός η μήπως σοφότερος από τον Συμεών;

    E τότε γιατί προσκυνας ακόμα κατιτίς από τα λόγια του;

  45. Πως μπορεί ο Ρώσσελ να έχει δίκιο όταν έχω

    βιώσει απροσδόκητα μέχρι το τελευταίο μου κύτταρο,

    κάτι λίγα τρίματα από όσα περιγράφει

    ο Θεογνώστης Συμεών ,πριν κάν τον διαβάσω;

    Φυσικά και δεν νιώθω καλύτερος από κανέναν.

    Αλλό θυμάμαι καλά ΠΡΙΝ νιώσω όσα ένιωσα,

    -απάθεια(οχι αναισθησία),απίστευτο θάρρος,πλήρης δεν μου έλειπε

    τίποτα -ένοιωθα ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ.

    *Οσο για το νόημα με τον θάνατο,αντί της β εμφανής παρουσίας μια

    χαρά βγαίνει στο εδάφιο που ακόμα επιμένεις ότι έχεις το δίκιο.

  46. Η αναξιοπιστία των λόγων μου είναι δεδομένη;

    Ωραίο ανέκδοτο αυτό!
    Τεκμηριώνω τον λόγο μου με αποδείξεις ή τον σερβίρω με παπαροσαλάτες;

    Ιδού η απορία! Εγώ πάντως ξέρω έναν τύπο που τρέφεται αποκλειστικά με αυτές. Κόψε φιλαράκι μου αυτού του είδους τα ορεκτικά διότι θα αρρωστήσεις.

  47. Προσκυνώ εγώ τα λόγια του Ρώσσελ;

    Μου φαίνεται ότι το στρίμωγμα σου διατάραξε την εγκεφαλική λειτουργία.

    Το τι πιστεύεις για τον Συμεών (αν κατείχε την αλήθεια κτλ) κράτησε το για εσωτερική κατανάλωση. Μοιράσου την πίστη σου αυτή με έναν ομόπιστο σου και όχι μαζί μου.

    Τα όσα αναφέρεις για το βίωμα αποτελούν κοινό παράγοντα των οπαδών κάθε θρησκείας.

  48. Λες ότι τότε ένιωθες ο χειρότερος; Δηλαδή τώρα νιώθεις καλά; Μπράβο; Με τέτοια συμπεριφορά και νιώθεις καλά;

    Παραθέτω από δικό σου σχόλιο:

    «Καλημέρα.Μόνο στο ότι είμαι υποκριτής συμφωνώ.» (12 Σεπτεμβρίου 2018 at 12:16)

    Απ`ότι φαίνεται η πίστη σου έχει μουδιάσει τα εγκεφαλικά κύτταρα και δεν νιώθεις τίποτα.

  49. Προφανώς καλέ μου φίλε η ζωή σε έχει πικράνει και για να αντέξεις την σκληρή πραγματικότητα, έβαλες το μυαλό σου σε μια κατάσταση εικονικής πραγματικότητας και σφράγισες την έξοδο με την πίστη.

    Αυτά είναι ημίμετρα που οδηγούν σε κάποιο αυτοάνοσο νόσημα κτλ. Αν θέλεις να διατηρήσεις την υγεία σου, πρέπει να αντιμετωπίσεις την πραγματικότητα.

  50. Αλλά να! Ότι κάνεις στην ζωή, έτσι κι εδώ. Βάζεις την ουρά στα σκέλια και παίρνεις δρόμο! Σαν ένα φοβισμένο σκυλί του δρόμου! Στριμώχτηκες και αντί να το αντιμετωπίσεις, έγινες ένας από τους κορυφαίους σεφ παπαροσαλάτας.

    Που`σαι αγόρι! Φέρε μου μια σαλάτα με μπόλικες παπάρες!

  51. Μη σφραγίσεις τους λόγους των προφητειών ΔΙΟΤΙ …

    Ολοκλήρωσε την πρόταση!
    Με την ουρά στα σκέλια τρέχεις! Αυτά παθαίνεις όταν σε παίρνει στο κυνήγι ο γιατρός σου. Τα φάρμακα σου γρήγορα!

  52. Είχες δεν είχες φίλε, πάλι έφριξες.

    Πάλι για αυτοάνοσα μπαρουφολογείς .

    2 δαίμονες χωρίς να το επιδιώξω έχω δεί σε livε

    μετάδοση ,ο ένας είχε θηλυκή μορφή και ήταν ο δικός

    σου.Το γιατί δεν το ξέρω…

    ΠΑΝΤΑ νιώθεις ηττημένος, όταν συνομιλούμε γραπτώς,

    πιθανότατα οφείλεται στον ισχυρό δαίμονα σου…

    Δεν ξέρω ,αλλά συτός που φαίνεται να σε

    τσουρουφλίζει,είναι ο χρόνος ,διότι ο καιρός γαρ εγγύς.

    Καλό βράδυ

    Ασε την δικια μου υγεία και αντιμετώπισε την πραγματικότητα

  53. Καλησπέρα Άσχετε Αδαή.

    Είναι πλέον ξεκάθαρο από την στάση την οποία δείχνεις εδώ, ότι δεν μπορείς να αντιμετωπίσεις την πραγματικότητα. Κάνεις το άσπρο μαύρο προκειμένου να μην γκρεμιστεί ο τοίχος που σε χωρίζει από αυτήν.

    Βάλε τα πινέλα σου λοιπόν στην άκρη! Δεν πρόκειται να σε αφήσω να ξανακάνεις το άσπρο μαύρο. Αν βλέπεις δαίμονες, ζωγράφισε τους και πούλα τους να κονομήσεις. Το άσπρο μαύρο δεν πουλάει.

  54. Μη σφραγίσεις τους λόγους των προφητειών ΔΙΟΤΙ …

    Ολοκλήρωσε την πρόταση!

    Έλα ρίξε τον τοίχο που σε χωρίζει από την πραγματικότητα! Χτύπα τον με την βαριά της αλήθειας! Κάντα όλα λίμπα ή σκάσε και κολύμπα! (πλακίτσα το τελευταίο)

  55. Καλησπέρα η εμμονή σου όσο και να προσπαθείς

    να γελοιοποιήσεις την συνομιλία ,δεν είναι πειραματική ,

    αλλά δαιμονική.

    Απόδειξη,

    Εγραψα με ελέυθερο από τον Θεό τρόπο,πάνω από μία φορά,

    ότι ο καιρός γαρ εγγύς συμπλήρωνοντας την φράση

    (όπως συνηθίζω πάντα άλλωστε)

    εμμένεις να ζητείς πάντα αυτό που έχει ξανασυμβεί,

    να συμβεί μέσα στο δικο σου τυπικό ,

    επειδή ένιωσες ότι χάνεις από τα νοήματα των λέξεων,

    για να το γυρίσεις πάλι,στ ότι δήθεν ερευνάς την ανθρώπινη συμπεριφορά…

  56. Ποια συνομιλία Άσχετε Αδαή; Έτσι το λένε τώρα; Πριν 8 μέρες (στο προηγούμενο άρθρο σου) έκανες ένα λάθος με το Αποκάλυψη 22:10 και όπως ήταν αναμενόμενο στριμώχτηκες με μια μου και μόνο ερώτηση. Αποχώρησες από το άρθρο με ένα «να`σαι καλά». Επί 8 ολόκληρες μέρες, λες οποιαδήποτε μπούρδα σου κατέβει προκειμένου να αποφύγεις την ερώτηση. Ο γελοίος εδώ είσαι εσύ!

  57. Τι είπες; Το δικό μου τυπικό; Δεν ορίζω εγώ κανένα τυπικό! Η απάντηση σου θα βαδίζει στα πρότυπα της Αγίας Γραφής και όχι σε κάποιο τυπικό μου (όπως λες).

    Μη σφραγίσεις τους λόγους των προφητειών ΔΙΟΤΙ …

    Ορίστε λοιπόν! Χωρίς κανένα τυπικό!

  58. Έχουμε την πρόταση στο (22:10) που περιέχει μια προτροπή καθώς και την αιτιολογική της βεβαίωση.

    Συμπλήρωσε την πρόταση!
    Θέλω να δω τον υπερήφανο (υποκριτή κτλ) δούλο του Γιαχβέ Ιησού, να αιτιολογεί την προτροπή χωρίς το τυπικό της γελοιότητας.

  59. Και ναι, είσαι άξιος έρευνας! Πιστεύεις ότι δεν είσαι με τέτοια συμπεριφορά; Κάποτε παραδέχτηκες ότι είσαι υποκριτής (και άλλα τέτοια ωραία) αλλά τώρα έχεις ανέβει level. Όχι μόνο δεν παραδέχεσαι τα αυτονόητα που εξετάζουμε εδώ, αλλά ισχυρίζεσαι ότι γελοιοποιώ την συζήτηση.

    Έτσι νομίζεις; Δεδομένου ότι το επίπεδο της συζήτησης είναι πολύ χαμηλό, τι νομίζεις ότι κάνω εδώ; Το έχω απαντήσει και αυτό!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek