”Σε 10 000 tests στα λύκεια είδαμε ότι το ποσοστό μόλυνσης ήταν 0,03 % πριν τις διακοπές” δηλ. απειροελάχιστο γι αυτό ανοίγουμε τα σχολεία (δημοτικά, γυμνάσια ενώ τα λύκεια κατά το 1/2) λέει ο Γάλλος Υπ. Παιδείας..Στην Ελλάδα ποιo είναι το αντίστοιχο ποσοστό βάση του οποίου έβαλαν λουκέτο σε γυμνάσια-λύκεια;
Αυτή τη Δευτέρα, 4 Ιανουαρίου, όλοι οι μαθητές του νηπιαγωγείου, του δημοτικού και του γυμνασίου επέστρεψαν κανονικά στην σχολική τάξη. “Όσον αφορά τα λύκεια, η έναρξη της σχολικής χρονιάς είναι όπως έχει προγραμματιστεί με τη δυνατότητα οι μισοί μαθητές να διδάσκονται στο σχολείο και οι άλλοι μισοί εξ αποστάσεως” αναφέρει ο πολιτικός Gabriel Attal στην Le Parisien στις 3 Γενάρη.
« Κάναμε πάνω από 10 000 tests στα λύκεια κι επί αυτών των 10 000 tests, είδαμε ότι το ποσοστό μόλυνσης ήταν 0,03 % πριν τις διακοπές », αναφέρει ο Γάλλος Υπουργός Παιδείας Jean-Michel Blanquer σήμερα το πρωί στο Europe 1 για να δικαιολογήσει την απόφασή του ότι έχει τα σχολεία της χώρας του ανοιχτά. Δηλαδή σχεδόν μηδενικό ποσοστό μόλυνσης στα σχολεία. Στην Ελλάδα ποιό είναι το αντίστοιχο ποσοστό και ελήφθη η αντίθετη απόφαση να παραμείνουν τα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Γυμνάσια Λύκεια κλειστά; Aπό τους επιδημιολόγους περιμένουμε διαφάνεια και στοιχεία όχι τετελεσμένες αποφάσεις .Αν διαθέτουν αυτά τα στοιχεία οφείλουν να τα δώσουν στη δημοσιότητα ποιο είναι το ποσοστό μόλυνσης στα σχολεία που τα σφράγισαν για ένα διδακτικό έτος; « Eίδαμε ότι ο κίνδυνος μόλυνσης είναι πιο δυνατός εκτός σχολείου »,επιμένει ο Υπουργός. Για ποιο λόγο λοιπόν να καθυστερήσω την επιστροφή στα σχολεία αναρωτιέται. Τα σχολεία παραμένουν ανοιχτά διαβεβαιώνει ο Υπουργός.
”Το να μην πηγαίνουν στο σχολείο ζημιώνει τεράστια τα παιδιά ». Στην Ελλάδα δεν ζημιώνονται τεράστια από αυτή την παρατεταμένη αποχή από τα θρανία;;;;
« Για εμένα είναι σημαντικό να διατηρήσουμε το δικαίωμα στην εκπαίδευση , βεβαίως εντός καλών υγειονομικών συνθηκών.»« To επικρατέστερο σενάριο μου είναι η διατήρηση του προγράμματος ως έχει αλλά να χρειαστεί μπορούμε να κάνουμε αλλαγές »σημειώνει.
Επίσης ο Επιδημιολόγος, Επίκουρος Καθηγητής, Δημόσια Υγείας στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου Δρ. Βιοϊατρικής κ. Θεόδωρος Λύτρας αναφέρει:
Το οτι χρειάζεται να γίνουν περισσότερα για την πανδημία #COVID19 (π.χ. περισσότερα τεστ στους εκπαιδευτικούς, καλύτερη επιδημιολογική επιτήρηση),
δε σημαίνει οτι τα #σχολεία πρέπει να παραμείνουν κλειστά, με ότι ζημιά συνεπάγεται αυτό. Η απόφαση του ανοίγματος είναι ΣΩΣΤΗ.
— Theodore Lytras (@TheodoreLytras) January 4, 2021
”Ας συνυπολογίσουν επίσης κάποιοι ότι κάθε μέρα που περνάει με σχολεία κλειστά, είναι άλλη μια μέρα διεύρυνσης των κοινωνικών ανισοτήτων. Νομίζω δε παραβιάζω ανοιχτές θύρες αν επισημαίνω ότι αυτή την περίοδο τα ιδιαίτερα μαθήματα “ανθούν” για τους λίγους και προνομιούχους…”
Σημειωτέον ότι ο Υπ. είχε πολλές αντίθετες εισηγήσεις ειδημόνων για το άνοιγμα σχολείων ωστόσο τις παράκαμψε γιατί το άνοιγμα σχολείων είναι πολιτική απόφαση και προτάσσει το αγαθό της παιδείας και το συνταγματικό δικαίωμα πρόσβασης όλων σε αυτό από την απρόσωπη, υπνοπαιδεία του κινητού ….του video game cyber-σχολείου.Ψηφιακά ζόμπι ή μαθητές;;;;;;;;
🇮🇹 FLASH – L’#Italie repousse la rentrée des lycéens de quelques jours. Prévue le 7, elle n’aura lieu que le 11. Les primaires eux, rentreront le 7, mais ne participeront qu’à 50% de leurs cours. Certaines régions ont décidé de repousser la rentrée à fin janvier. (AFP) #COVID19
— Mediavenir (@Mediavenir) January 5, 2021
Στην Ιταλία ανοίγουν στις 7 Γενάρη τα δημοτικά ενώ τα γυμνάσια λύκεια προβλέπεται ν’ ανοίξουν στις 11 αντί 7.
Στα δημοτικά θα μετέχουν στο 50% των μαθημάτων.Κάποιες μόνο περιοχές αποφάσισαν να τ΄ανοίξουν τα σχολεία τέλος Γενάρη αναφέρει το AFP.
φωτο αρχειου
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice