Η αναπαραγωγή σεξιστικών στερεοτύπων μέσα από τη διαφήμιση είναι, δυστυχώς, κάτι, με το οποίο η ελληνική κοινωνία είναι εξοικειωμένη. Ορισμένες φορές όμως τα σεξιστικά μηνύματα αγγίζουν τα όρια της νοσηρότητας, όπως συμβαίνει με την τελευταία τηλεοπτική διαφήμιση της εταιρίας «ΓΕΡΜΑΝΟΣ», θυγατρικής του ΟΤΕ, όπου η γυναίκα τυγχάνει μεταχείρισης αντικειμένου-εμπορεύματος με εγγύηση επιστροφής χρημάτων.
Προκειμένου η εταιρία να προωθήσει τις νέες της υπηρεσίες, προπαγανδίζει την αντίληψη της γυναίκας-χρηστικού εργαλείου του συζύγου της με τον πιο κυνικό και αγοραίο τρόπο που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια σε διαφημιστικό μήνυμα. Η διαφήμιση αυτή προσβάλλει βάναυσα την αξιοπρέπεια και πλήττει την υπόληψη των γυναικών,, αλλά και των ανδρών που εμφανίζονται να τις χρησιμοποιούν. Ενθαρρύνει την σεξιστική συμπεριφορά, αναπαράγει εξουσιαστικά μοντέλα για τη συνύπαρξη των δύο φύλων, και εντέλει ευτελίζει τις ανθρώπινες σχέσεις.
Μέχρι στιγμής μόνο οι Οικολόγοι Πράσινοι ζήτησαν την άμεση απόσυρση της επονείδιστης διαφήμισης καθώς, πέραν όλων των παραπάνω, έρχεται σε αντίθεση τόσο με την ελληνική νομοθεσία (άρθρο 5 παρ. 6 Π.Δ. 100/2000), όσο και το Ψήφισμα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για τις διακρίσεις κατά των γυναικών στη διαφήμιση.
http://eglimatikotita.blogspot.com/2011/03/blog-post_5080.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+http%2Feglimatikotitablogspotcom+%28%CE%95%CE%93%CE%9A%CE%9B%CE%97%CE%9C%CE%91%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE%A4%CE%97%CE%A4%CE%91%29
Ελληνα ο σημερινός εχθρός σου είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδες κάτι που σε άγγιξε , κάτι που το θεωρείς σωστό, ΜΟΙΡΆΣΟΥ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύεις οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένεις απαθής. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα. Μοιραστείτε αυτή την ανάρτηση
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice