72 τεμάχια η μικρότερη διαχώριση τών γεωγραφικών πλατών συμπεριλαμβανομένων καί τού Ισημερινού, τυχαίον; Τροφή διά περισυλλογή
Γεωμετρία ξένη γλώσσα νά μάθουμε. Εξεκλείδωμα Κιβωτού τού Μωυσή…. 72 ενέργειες. Πρώτη Αποκάλυψη η Βαρύτητα Ουδέτερη Ενέργεια 24/07/2020…. Α ΜΕΡΟΣ
Σέ συνάρτηση μέ τά άρθρα: https://katohika.gr/sinomosia/ksekleidosame-ta-72-kleidion-sfragidon-dithen-solomontos-ta-23-teloneia-i-pentalfa-o-kyvos-oi-960-ores-pannisteias-christou/
καί https://katohika.gr/ellada/mas-echoun-priksei-ta-ppria-me-ton-giachve-tous/
Χριστιανοί καί Ιουδαίοι αλλά καί άλλες θρησκείες έχουν διαφορετική αντίληψη καί ιδεοληψία, διά τά ίδια πράγματα…. Έχουν διαφορετική πεποίθηση, ερμηνεία, Λογιστική, Μαθηματικές Εξισώσεις περί τής ίδιας Άκτιστης Αρχής….
Ό Μωυσής ή Οσαρσίφ, ήταν ιερέας είς τό ιερόν τού Όσιρη…. Συγκεκριμμένοι ιερείς τής Αιγύπτου πίστευαν έν κρυφώ είς τήν Τριαδικότητα Τού Θεού…. η οποία αποκαλύφθηκε από τόν Έλληνα Ερμή Τρισμέγιστον (πήρε τ’ όνομα Τρισμέγιστος επειδή αποκάλυψε ότι Ό Θεός είναι Τρίς+μέγιστος = Τρι+αδικός….)…. Η θρησκεία αυτή παλαιότερη όλων, ύστερα απαγορεύτηκε ρητώς διά φαραωϊκού νόμου, τότε τινοί ιερείς τήν λάτρευαν έν κρυφώ, όπως λέμε σήμερον Κρυπτοχριστιανοί, κρυπτοσατανιστές κ.α…
Η θρησκεία αυτή παραδόθηκε από τούς ιερείς είς τόν νεοϊερέα Μωυσή. Εκείνη τήν περίοδον ό Ράμψης ό Β΄έμαθε διά τήν κρυφή λατρεία είς τήν απαγορευμένη θρησκεία καί έσφαξε τούς ιερείς εκτός από τόν υιοθετημένον αδελφόν τού Μωυσή…. Ό Μωυσής πάλαιψε διά μαγείας μέ τούς ιερείς τής επίσημης αιγυπτιακής θρησκείας καί τούς νίκησε όταν αμφότεροι έκαναν τίς ράβδους (σύμβολον κηρυκείου καί δή τού Ερμού τού Τρισμέγιστου) τούς όφεις καί πάλαιψαν….
Ό Τριαδικός Θεός ήθελε νά αναφυτεύσει τήν Τρισμέγιστη Θρησκεία, αλλά ό φαραώ ήθελε νά τήν εξολοθρεύσει, τότε έστειλε τίς πληγές τής Αιγύπτου διά στόματος Μωυσή… Ό Θεός επέλεξε έναν λαόν οπού θά ήταν διαθέσιμος νά φύγει από τήν Αίγυπτον καί ποίος άλλος θά ήταν διαθέσιμος παρά οί σκλάβοι…. Ήθελε κάποιους νά καλλιεργήσουν τήν Θρησκεία Τού…. Εξού καί Ό Χριστός αργότερα τούς είπε ότι είναι γεωργοί καί δέρνουν καί σκοτώνουν τούς υπηρέτες τού ιδιοκτήτη τών αμπελώνων, ήτοι τούς προφύτες καί ότι θά φονεύσουν καί Τόν Υιόν Τού Ιδιοκτήτη, είς τήν γνωστή παραβολή….
Ό Μωυσής τώ όντι εκδικήθηκε τούς Αιγυπτίους όπως εκδικήθηκαν οί Έλληνες τούς Τούρκους είς τήν Επανάσταση τού 1821….
Ό συναρθρογράφος Χρήστος Μάτζιαρης καλά λέγει ότι: «ο Απόστολος Παύλος στην δευτέρα επιστολή τουπρος τους Κορινθίους 10,6. Γράφει «καὶ ἐν ἑτοίμῳ ἔχοντες ἐκδικῆσαι πᾶσανπαρακοήν, ὅταν πληρωθῇ ὑμῶν ἡ ὑπακοή», το οποίο σημαίνει «και είμαστε έτοιμοι».
Τί εννοεί η ρήση αυτή;…. Ότι δικαιούσαι νά εκδικείσαι όταν πρώτος εσύ είσαι πανδίκαιος! Σέ όλες τίς σοβαρές θρησκείες λέγεται μέ τόν έναν ή άλλον τρόπον ότι τά Δικαιώματα Ανήκουν είς Τόν Κτίστη καί όχι είς τά κτίσματα…. Η βαθειά χριστιανική Θρησκεία λέγει ότι ό Λατρεύων καί Αγαπών Τόν Θεόν είναι Δικαιότερος από τόν ελεήμων καί οίον έχει οίες άλλες αρετές; Διατί; Διότι η μεγαλύτερη αμαρτία είναι νά βάζεις σέ δεύτερη μοίρα αγάπης, πίστης, αφοσίωσης, σημασίας καί ούτω καθεξής Τόν Θεόν δηλαδή Τόν Κτίστη καί νά αγαπάς, λατρεύεις, υποστηρίζεις, υπερκετιμάεις υπεράνω Τού Κτίστη (όπως καί άν Τόν λέγει ό καθένας) οιονδήποτε ή οιαδήποτε κτίσματα Τού καί αυτόν είναι ύβρις καί βλασφημία….
Π.χ., θά σάς άρεσε εάν τά παιδιά σάς αγαπάνε περισσότερον τό αυτοκίνητον τούς από εσάς;…. Καί ενώ τό αυτοκίνητον τούς τό αγοράσατε εσείς;…. Είναι δίκαιον; Είναι σωστόν; Είναι η σωστή σειρά προτεραιοτήτων αγάπης, ανωτερότητος, σημασίας, ευλάβειας; Παλαιότερα έν Κύπρω έλεγαν διά κάθε τέτοια περίπτωση όχι μόνον είς τά θρησκευτικά: «αυτός δέν έχει τήν σωστή σειρά ή: δέν έχει σειράν πάνω τού», καί σήμαινε ότι δέν έχει τήν σωστή Ηθική Αξιολόγηση….. αλλά αξιολογεί βάσει τής ιδιοτέλειας τού καί τών εμπαθών ηδονών ή «ηδονών» τού…. Όχι βάσει τής Σωστής Άκτιστης καί κτιστής Αξίας….
Ό Μωυσής έδειξε υπακοή είς Τόν Θεόν όπως γνώριζε ότι ήταν πρέπον πολύ αργότερα ό Απ. Παύλος καί είχε τήν ούτω καλούμενη εξουσία όπως αναφέρεται σέ θρησκευτικά κείμενα καί δή είς τήν Αποκάλυψη νά κόβει καί νά ράβει μέ γνώμονα νά επιβιώσει έπί γής η Λατρεία Τού…. Άλλωστε, ό καθένας κόβει καί ράβει άμα έχει εξουσία, είτε είναι πολιτικός, είτε στρατιωτικός, είτε επιχειρηματίας, είτε ομορφονιός, δηλαδή εκεί οπού «περνά τό χέρι τού» = έχει πέραση η εντολή ή η δράση τού…. Ό ομορφονιός στίς γυναίκες, ό πολιτικός είς τά πολιτικά, ό επιχειρηματίας σ’ όλους αφού τούς χρηματίζει, εκφοβίζει, δολοφονεί….
Η λέξη δίκαιον έχει τήν ίδια ορίζα μέ τήν λέξη δίκη. Ποία προέρχεται από ποία δέν γνωρίζουμε ή ίσως δέν έχει σημασία. Εντούτοις, η λέξη δίκαιον εμπεριέχει τήν λέξη δί = δύο = διπλόν καί καίω = δί+καίω…. Εξού καί η ρήση δίκοπον μαχαίρι!…. Εξού καί περιφερειακή ρομφαία, δηλαδή τί σημαίνει δίκαιον; «Μιά στό καρφί καί μιά στό πέταλλον», δηλαδή δικάζω καί κτυπώ κάθε αδικία είτε επέρχεται από τούς ημετέρους είτε από τούς αλλετέρους…. Καί όχι «μέ δύο μέτρα καί δύο σταθμά» = αδικία, ευνοώντας είτε τούς ημετέρους είτε τούς αλλετέρους….
Ό Μωυσής τό έπραξε αυτόν. Δίκασε τόν Φαραώ, τήν εξουσία, τόν στρατόν καί τούς ναούς τού αλλά καί τούς 3,000 οπού έχυσαν έν καμίνω χρυσόν καί έγλυψαν τό άγαλμα τού ταύρου όταν αυτός ήταν επί τού Όρους Σινά….
Αντιστοίχως, είς τήν Ελληνική Επανάσταση καί κάθε επανάσταση φονεύοντε τόσον οί εχθροί όσον καί οί προδότες ημετέροι, καί προδότης νοείται όστις είναι ημέτερος, εάν είναι αλλέτερος δέν είναι προδότης αλλά εχθρός…. Εξού καί ό όρος Εσχάτη Προδοσία!.!.!…
Λοιπόν, διά τόν Μωυσή αυτοί οπού σώθηκαν από τήν Επίκληση τού εισπερνώντας μέσα από τήν Ερυθρά Θάλασσα καί ύστερα στράφηκαν είς άλλη θρησκεία η οποία τούς πολεμούσε καί είχε σκλάβους καί τήν οποία νίκησε ό Μωυσής μέ τίς πληγές τής Αιγύπτου, τήν οφιμαχία τών κηρυκείων, τίς δέκα σύν άλλες εντολές, επετέλεσαν Εσχάτη Προδοσία, τούς ανακάλυψε, τούς είχε φοβηθεί καί ό αδελφός τού Ααρών, καί τούς εκτέλεσε διά σφαγής….
Τά ίδια έπραξε ό Προφύτης Ηλίας όταν στοιχημάτησε μέ 300 ιερείς τού Βαάλ ποίος θ’ ανάψει δι’ επικλίσεων πυράν…. Πρώτοι προσευχήθηκαν οί τριακόσοι έως τήν μεσημβρία…. Μέτα ό Ηλίας έναν δευτερόλεπτον καί έτρεξε αστραπιαίον πύρ έξ’ ουρανού καί καταστάκτησε ακόμη καί τίς πέτρες. Οί 300 τού Βαάλ έτρεξαν νά φύγουν καί διέταξε τούς επαναπιστεύσαντες είς τήν Θρησκεία τού νά τούς συλλάβουν καί τούς έσφαξε εντός τού ποταμού…. Τό θαύμα οπού επετέλεσε ήταν η Μαρτυρία ποίος ήταν ό απατεώνας καί έπρεπε νά θανατωθεί διά νά επιβιώσει η Θρησκεία τού Ηλία… Είτε τό πιστεύετε είτε όχι ούτως γίνοντε πάντοτε τά πράγματα….
Οί Αρχαίοι Έλληνες ακόμη καί μέ υποψία θανάτωναν βέβηλούς ή προδότες διά πνιγμού, λιθοβολισμού, σφαγής…. Δηλαδή, χωρίς νά είναι κάν βέβαιοι άν ίσχυε η υποψία τούς, πόσον δέ μάλλον άν ήταν σωστή η πεποίθηση τούς, εννοώ θρησκευτικώς…. Ό Σωκράτης καταδικάστηκε είς αυτοδηλητηριασμόν επειδή ισχυριζόταν ότι υπάρχει μόνον Ένας Θεός, όπως καί άλλοι μεγάλοι τού πνεύματος, ασχέτως ποίος είχε δίκαιον. Ό παλαιός ανθρώπινος Νόμος λέγει: «καλύτερα νά αθωώσεις έναν εγκληματία/άδικον παρά νά καταδικάσεις έναν αθώον»….. Διότι η αθώωση λογείται καί συγχώρεση ενώ η καταδίκη εάν είναι αδικία είναι ασυγχώρητη….
Η ρήση τού Απ. Παύλου ανωτέρω σημαίνει: «οφθαλμόν αντί οφθαλμού εφόσον είσαι δίκαιος, δηλαδή αφού μέ βεβαιότητα έχεις τό απόλυτον δίκαιον μέ τό μέρος σού»…. Η Φιλοκαλία τό παρατραβάει όμως, λέγει: «συγχώρεση καί είς τόν δίκαιον καί είς τόν άδικον». Πώς νά εύρει Ό Κριτής Θεός ψέγος σέ μία τέτοια νοοτροπία; Απαλλάσσεται ό Φιλόκαλος από κάθε καταδίκη…. Ενώ ό δίκαιος εκδικτής λαμβάνει 5 βαθμού υπέρ ή ούτε υπέρ ούτε κατά, ό Φιλόκαλος πέρνει 1,000 βαθμούς υπέρ είς τούς ουράνιους μισθούς τής Φιληθικής!…. Αυτή η νοοτροπία δηλαδή τής Φιλοκαλίας είναι τό ανώτερον επίπεδον Διαντίληψης καί Ερμηνείας τής ρήσης μήν κρίνεις διά νά μήν κριθείς…. Ελάχιστοι τό επέτυχαν καί ελαχιστότεροι είς Υπέρμετρον Βαθμόν. Οί Μάρτυρες Τού Χριστού ενώ ίσως δέν ήταν τόσον δίκαιοι, επειδή δέχθηκαν νά χάσουν τήν ζωήν τούς διά νά μήν αρνηθούν Τόν Χριστόν, δηλαδή Τήν Αλήθεια Τού Θεού, έλαβαν περισσότερους από 1,000 βαθμούς, διότι ακόμη καί ό Φιλόκαλος εί δυνατόν νά δειλιάσει έμπροσθεν τής απειλής τής απώλειας τής ζωής τού… Τό νά είσαι Φιλόκαλος είναι ευκολότερον από τό νά είσαι Μάρτυς!
Καί τώρα τό 72….
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Ο τριαδικος θεος δεν υπαρχει ασφαλως στην Π.Δ και ο Ελληνας Ερμης ο Τρισμεγιστος προεκυψε μετα χριστον λογω και του Αλεξανδρου που εφερε κοντα την Ελληνικη παραδοση και με την Αιγυπτιακη και ειναι προφανες και κοινως αναγνωρισμενο οτι αυτα τα κειμενα αναφερονται στον Αιγυπτιο θεο Θωθ.
Ασφαλως επιης δεν ισχυει αυτο περι της καταδικης του Σωκρατη που ποτε δεν ισχυριστηκε αυτο που λεγει το αρθρο και με το σκεπτικο μαλιστα που συνιστα επι της ουσιας καθολικη απορριψη της Ελληνικης παραδοσης. Να προσεχετε να μην καταληξετε στην παρανοια αμα δεν το εχετε καταφερει ηδη καθοτι ο εθνοθρησκευτισμος ειναι ενα ξεπερασμενο φαινομενο μιας αλλης εποχης που τελειωσε after Alexander και εδω περα γινεται μια παντελως ακυρη προσπαθεια για να φτασουμε απο τον Σωκρατη μεχρι τον Ιουδαικο μονοθεισμο της δογματικης θρησκειας. Μιλαμε για διο διαφορετικα αντιθετα και συγκρουομενα πραγματα.
Σχετικα με την καταδικη του Σωκρατη:
Ο Σωκράτης χειρίζεται την κατηγορία της αθεΐας με καθαρό λόγο και αρκετά εύκολα. Δεν χρειάζεται παρά να δείξει ότι οι δύο πρώτες κατηγορίες αλληλοαποκλείονται. Πώς γίνεται να είναι άθεος και ταυτόχρονα να προσπαθεί να εισάγει νέες θεότητες στην πόλη; Εξάλλου άθεος, λέει, προφανώς δεν είναι, αφού αυτό θα σήμαινε να πιστεύει πως ο ήλιος είναι μόνο μια πέτρα και η σελήνη σαν τη γη, κάτι που παρουσιάζει σαν τόσο ακραίες θέσεις, που αποκλείεται να τις πίστευε. Τόσο περίεργα πράγματα είναι αυτά, λέει, που τα βιβλία που τα γράφουν (του Αναξαγόρα) μπορούν να αγοραστούν από την ορχήστρα του θεάτρου με μία δραχμή. Και πώς γίνεται, συνεχίζει, να μιλάει για νέες θεότητες ενώ είναι άθεος; Οι θεότητες θεωρούνταν παιδιά των θεών – ποιος μπορεί λοιπόν να πιστεύει ότι υπάρχουν θεότητες αλλά όχι θεοί; Είναι σαν να πιστεύεις «ότι υπάρχουν μουλάρια, αλλά όχι άλογα και γαϊδούρια»[1]σελ.53, ότι υπάρχει ιππασία αλλά όχι άλογα ή αυλητική τέχνη αλλά όχι αυλητές.
Δεν έχουμε ιστορικά ντοκουμέντα της δίκης από την πλευρά των κατηγόρων, μόνο την απολογία του Σωκράτη (σε δύο εκδοχές, του Πλάτωνα και του Ξενοφώντα), οπότε δεν μπορούμε να γνωρίζουμε πώς αντιμετωπίστηκαν τα επιχειρήματα του Σωκράτη από τους αντιπάλους του, και δεν μπορούμε να ξέρουμε ποια από αυτά, και κατά πόσο, έπεισαν τους δικαστές. Ο αναγνώστης της Απολογίας πάντως, μάλλον πείθεται εύκολα από αυτό το κομμάτι της υπεράσπισης. Και ο ίδιος ο Σωκράτης θεωρεί ότι έχει αποδειχθεί η αθωότητά του για αυτήν την κατηγορία («Νομίζω ότι δεν χρειάζεται να αποδείξω με περισσότερα επιχειρήματα ότι δεν ευσταθεί η κατηγορία του Μέλητου. Αρκούν αυτά που είπα»[1]σελ.54-55 και «Δεν αποδείχτηκε ότι θυσίαζα σε κάποια καινά δαιμόνια αντί στον Δία…ούτε ότι ορκιζόμουν ή πίστευα άλλους θεούς»[2]σελ.141). Εξάλλου, συνεχίζει, και ο κατήγορός του ο Μέλητος και όποιος άλλος ήθελε, μπορούσε να τον δει να θυσιάζει «στις κοινές γιορτές πάνω στους δημόσιους βωμούς»[2]σελ.133. Μην ξεχνάμε όμως ότι το ακροατήριο αποτελούνταν από Αθηναίους που ήταν γνώστες της κακοφημίας του Σωκράτη ότι χρησιμοποιεί την ρητορική για να κάνει το σωστό να μοιάζει λάθος και το λάθος σωστό. Όταν λοιπόν προσπάθησε να πείσει ότι το κατηγορητήριο από μόνο του αντιφάσκει και αυτοακυρώνεται, ίσως τους φάνηκε πως, άλλη μια φορά, επιχείρησε να δείξει το σωστό σαν λάθος˙ αν και, σε αυτήν την περίπτωση, οι Αθηναίοι αποδεικνύονται υπερβολικά εύπιστοι όσον αφορά τα λεγόμενα του Μέλητου.
Σε οτι αφορα την τριαδιολογια του δογματος διαφωνω καθετα και οριζοντια καθοτι μαλιστα οι πατριαρχικες δομες μεσα απο την πολωση εφτασαν στο σημειο να αναπαρiστουν την τριαδικοτητα του θειου που ειναι προφανες και ενα παταγωγο της Νεοπλατωνικης σκεψης με 3 αρσενικους ιερομενους. Δηλαδη απο καποιο σημειο και μετα και μεσα μαλιστα απο την απομακρυνση επι της ουσιας απο την ριζα αυτης της παραδοσης, που καταληγει στην Ιουδαια μιλαμε για παρανοια καθοτι οι Εβραιοι μας μιλανε και για την θηλυκη πλευρα του Οντος την Shekinah που ειναι η Σ-Οφια των Γνωστικων και η Shakti των Ινδουιστων που ειναι η Ακτιστη βασικα Ενεργεια = θηλυκο οπως και η Πλατωνκη τριαδιολογια που μας μιλαει ασφαλως και για την Μητρα.
Η θεα να βαλει το χρι της να σωθειτε απο το κεφαλι της θρησκειας σας που δεν μπορει ασφαλως να συνεχισει να υπαρχει με τις υπαρχουσες δομες και αυτο ειναι ξεκαθαρο και απο αυτα που λεει ο αλλος στο αλλο θεμα περι Γιαχβε και να προσεχετε βασικα απο την μουντζα της.
Η εμμονη στην εθνοθρησκευτοχαζομαρα δεν προκειται να οδηγησει πουθενα και αρκετο κακο εχει κανει και μεσα απο την σπορα των εθνοκεντρικων ειδωλολατρων.
*παραγογα
*παραγωγο
Απο την αλλη ασφαλως αμα δουμε τον Μωυση σαν αυτο που μας παρουσιαζει η Π.Δ και οχι μεσα απο την οπτικη του Ερμητισμου π.χ που μας μιλαει για εναν αγωγο του Αιγυπτιακο ματριξ τοτε βασικα θα μπορουσαμε να θεωρησουμε οτι μιλαμε για καποιον παρανοικο οπως ο Μωαμεθ με τον οποιο φαινεται να εχουν πολλα κοινα ως προς την νοοτροπια καθοτι μονον ενας πελλος θα ακουε τον “θεο” να του λεει σφαξει γυναικοπαιδα εκτος και αν μιλαμε για δαιμονισμενο που ειναι αρκετα πιθανον αμα κρινουμε και απο τους διαφορους παρανοικους θρησκοκαυλους και τις ανοησιες που λαλουν.