Γράφει ο Χρήστος Μαντζιάρης
Χαμός έγινε τις τελευταίες ημέρες από αεροψεκασμούς, ειδικά στις 6 Νοεμβρίου, στην Ελλάδα. Που βρέθηκαν τόσα πολλά αεροπλάνα να κυκλοφορούν όλα μαζί και προς όλες τις κατευθύνσεις ψεκάζοντάς μας, ενώ άλλες ημέρες είναι εξαφανισμένα; Αποσβολωμένοι οι Έλληνες παρατηρούσαν στον ουρανό. Μάλλον, επειδή αρχίσαμε να αντιδρούμε στην εγκατάσταση των αλλογενών εισβολέων στην πατρίδα μας σκέφθηκαν να μας συνετίσουν . Έτσι θα μας άφηναν νομίζετε; Σκέφθηκαν, να μας χορηγήσουν την «δόση» μας για να ηρεμήσουμε και να λέμε σε όλα «Ναι», με τις τεχνικές mind control που χρησιμοποιούν, των οποίων έχουν την αποκλειστικότητα.
Πόσοι παρατήρησαν ότι τις επόμενες των αεροψεκασμών ημέρες ο ήλιος δεν έκαιγε όσο θα έπρεπε; Αυτό συνέβαινε εξαιτίας της μεμβράνης των βαρέων μετάλλων που άφησαν στην ατμόσφαιρα τα αεροπλάνα.
Απ’ όλ’ αυτά τα αεροπλάνα που μας ψέκαζαν, κάνοντας τον ουρανό σαν μπακλαβά, κάποια θα ήταν σίγουρα εκτός αεροδιαδρόμων. Αποκλείεται όλα αυτά να ευρίσκοντο εντός αεροδιαδρόμων, επειδή δεν χωρούσαν αλλά έχουμε και πολεμικά αεροσκάφη που πρέπει να πετάξουν και θέλουν τον χώρο τους και αυτά, διότι ανά πάσα στιγμή μπορεί ν’ αναχαιτίσουν τούρκους. Αλλά, και για να περνάνε τόσα αεροπλάνα μαζί σημαίνει ότι υπήρξε προγραμματισμός από ξένους, απλά κάποιοι εδώ στην Ελλάδα έδωσαν τις απαιτούμενες άδειες διέλευσης. Γι αυτές τις άδειες είναι υπεύθυνη η κυβέρνηση του πρωθυπουργεύοντος κυρίου Μητσοτάκη.
Οι αεροψεκασμοί διεθνώς, συμβάλουν στην κατά το δυνατόν απρόσκοπτη εδραίωση της Νέας Τάξης. Όταν οι κρυφοί ηγέτες του πλανήτη διαπίστωσαν ότι με την τεχνολογία τους θα μπορούσαν να διαμορφώνουν αφανώς την ζωή και τις συμπεριφορές των ανθρώπων στην Γη, έθεσαν σε εφαρμογή τους αεροψεκασμούς, πλην όμως ήθελαν πολλά αεροπλάνα στον αέρα οπότε διαμόρφωσαν έτσι τις συνθήκες στα πλαίσια της «ελεύθερης οικονομίας» τους, (όλα ελεύθερα τα ‘χουν, εκτός από τους ανθρώπους) ώστε οι ιδιώτες, δηλαδή αυτοί οι ίδιοι, ν’ αναπτύξουν αεροπορικές εταιρίες ώστε να τεθεί το σχέδιό τους σ’ εφαρμογή.
Κάποια σημεία όμως στο όλο εγχείρημα μαρτυρούν τα δόλια όσο και αποτρόπαια σχέδιά τους και αυτά θα τα δούμε ένα-ένα.
Κατ’ αρχάς ο πολλαπλασιασμός των πτήσεων τα τελευταία χρόνια. Ποτέ στην Ιστορία της Γης δεν υπήρξαν τόσες πτήσεις. Έπρεπε να πολλαπλασιαστούν οι πτήσεις για κάποιους λόγους και διότι έπρεπε να ρίξουν πολλούς τόνους βαρέων μετάλλων, κυρίως αλουμίνιο, το οποίο ευθύνεται για πολλές νέες ασθένειες, σύμφωνα με κάποιους αναλυτές. Ας πάει κάποιος Έλληνας να κάνει εξετάσεις αίματος για να δει τα βαρέα μέταλλα που έχει στο αίμα του και από την στιγμή που θα το επιχειρήσει θα πέφτει από την μία έκπληξη στην άλλη.
Για να πολλαπλασιαστούν οι πτήσεις έπρεπε ν’ απλοποιηθούν οι διαδικασίες διελεύσεως των συνόρων και να είναι φθηνά τα εισιτήρια. Έκαναν και τα δύο. Δεν προέκυψε τυχαία το γεγονός το να είναι φθηνότερα να πας ένα τριήμερο στο Λονδίνο, παρά στο χωριό σου.
Στο Λονδίνο πας άμεσα, ενώ στο χωριό σου θα σταματάς κάθε λίγο και λιγάκι για να πληρώνεις διόδια, άσε την πανάκριβη βενζίνη λόγω υπερφορολόγησης. Προσέξτε, τριήμερο όχι παραπάνω, για να ξαναπάς, για να ξαναπετάξει το αεροπλάνο για να ξαναψεκάσει.
Πηγαίνοντας στο εξωτερικό, θα έρθεις σ’ επαφή με ξένους από την μια, και από την άλλη θα κοπούν σιγά-σιγά οι ρίζες σου από το χωριό σου, θα το απαξιώσεις και το κυριότερο, θα ξεχάσεις την χώρα σου και μοιραία να πάψεις να την αγαπάς. Και έτσι ευνοείται η παραπολυπολιτισμικότητα, και έτσι ήρθε ερήμωση της επαρχίας, και έτσι έχουν τώρα δικαιολογία για να βάζουν τον συρφετό των αλλόφυλων και αλλόθρησκων ατάκτων εισβολέων στο εσωτερικό της χώρας με στόχο των αφανισμό μας.
Πολλά από τα αεροπλάνα που ψεκάζουν, πετάνε εκτός αεροδιαδρόμων, με ειδική άδεια των χωρών που ελέγχουν τον εναέριο χώρο, πλην όμως, επειδή πολλές φορές δεν υπάρχουν αρκετά αεροπλάνα για να ψεκάσουν έχουν διαμορφώσει το εσωτερικό πολλών επιβατικών αεροσκαφών σε ψεκαστικά. Ενώ δηλαδή απ’ έξω φαίνονται σαν πολιτικά, στην πραγματικότητα χρησιμοποιούνται μόνο για αεροψεκασμούς.
Τέτοια αεροσκάφη έχουν επιθεωρήσει τόσο ο Κος Ντόναλντ Τράμπ όσο και η Κα Άγγελα Δωροθέα Μέρκελ, όπως είναι το πλήρες όνομά της, όπως προκύπτει από φωτογραφίες που έχουν διαρρεύσει.
Άλλο ύποπτο σημείο στην υπόθεση είναι και το κόστος αποσκευών. Δεν έχετε αναρωτηθεί γιατί η βαλίτσα στο αεροπλάνο στοιχίζει, μερικές φορές, μέχρι και ακριβότερα από το εισιτήριο του επιβάτη; Αυτό συμβαίνει διότι ο χώρος αποσκευών των αεροπλάνων είναι κατειλημμένος από τις δεξαμενές των δεξαμενών των χημικών υγρών που ψεκάζουν.
Το κόστος εισιτηρίου ενός επιβάτου είναι κίνητρο για να ταξιδέψει και παράλληλα το κόστος της αποσκευής του είναι αντικίνητρο ώστε να έχει ο επιβάτης μόνο χειραποσκευή. Είδατε με πόσους διαφορετικούς τρόπους χρησιμοποιούν τα κόστη ώστε να επιτύχουν τα σχέδιά τους; Και μετά κάθονται οι «μεγάλοι οικονομολόγοι» να μας πείσουν για οικονομικούς δείκτες, πορεία εταιρειών, δυναμική του κλάδου, κλπ. Καλά κρασιά!
Δεν έχουν αρκετό χώρο οι μπαγαζιέρες των αεροπλάνων για αποσκευές και γι αυτό δεν θέλουν αποσκευές. Τόσο απλό. Στην παρακάτω φωτογραφία φαίνεται ο χώρος αποσκευών αεροσκάφους με δεξαμενές στις οποίες υπάρχει η ένδειξη: US7,413,415B2. Το τι είναι αυτός ο κωδικός θα το δούμε τώρα.
Αυτός είναι ο κωδικός αριθμός ευρεσιτεχνίας βάσει της οποίας ένα πολιτικό αεροσκάφος μπορεί να μετατραπεί σε ψεκαστικό. Η ευρεσιτεχνία αυτή είναι καταχωρημένη στις ΗΠΑ στις 19 Αυγούστου 2008. Εδώ δημοσιεύεται η πρώτη σελίδα της ευρεσιτεχνίας αυτής στην οποία φαίνονται κάποια στοιχεία καθώς και η τομή ενός Μπόινγκ 747 με δεξαμενές στον χώρο αποσκευών.
Οι αεροπορικές εταιρείες φυσικά μας λένε ότι έχουν αυτήν την τακτική για τις αποσκευές λόγω, πάλι, λόγω κόστους, ότι δηλαδή επιβαρύνεται η εταιρεία. Αυτή είναι κωμική δικαιολογία διότι μια βαλίτσα απασχολεί 2 ανειδίκευτους εργάτες με μηδέν προσόντα, που παίρνουν μισθό τελείως ανειδίκευτου εργάτου, και που εργάζονται ως φορτοεκφορτωτές αποσκευών. Ενδεχομένως να εργάζεται για τις αποσκευές ακόμη ένας υπάλληλος στην παραλαβή – ζύγιση της βαλίτσας, αν και αυτές οι θέσεις άρχισαν να καταργούνται σε πολλά αεροδρόμια.
Συνολικά απασχολούνται για τις αποσκευές το πολύ 3 υπάλληλοι. Ο χρόνος φορτοεκφόρτωσης αποσκευών δεν επηρεάζει τον χρόνο παραμονής του αεροσκάφους στο αεροδρόμιο.
Από την άλλη, ένας επιβάτης από την είσοδό του στο αεροδρόμιο μέχρι την επιβίβασή του στο αεροπλάνο θ’ απασχολήσει σε διέλευση χώρων, ελέγχους για ασφάλεια, ελέγχους θυρών, ελέγχους εισιτηρίων, στην καμπίνα επιβατών, κλπ τουλάχιστον 10 άτομα. Αυτά τα άτομα έχουν υψηλότερους μισθούς από τους φορτωεκφορτωτές, και είναι άτομα που έρχονται σε άμεση επαφή με τον επιβάτη.
Υπάρχουν όμως και εργαζόμενοι οι οποίοι απασχολούνται στο αεροδρόμιο για να εξυπηρετούν τους επιβάτες, έμμεσα. Αυτοί είναι οι ασφαλίτες, οι καθαριστές των χώρων, οι παρέχοντες πληροφορίες, οι εκφωνητές ανακοινώσεων, οι παρακολουθούντες τις κάμερες ασφαλείας, και ένα σωρό άλλοι. Είναι και το κόστος λειτουργίας του αεροδρομίου λόγω επιβατών. Άρα, το κόστος του επιβάτου είναι δυσανάλογα μεγαλύτερο από το κόστος της βαλίτσας του. Οπότε με βάση αυτά τα δεδομένα φαίνεται καθαρά γιατί δεν θέλουν αποσκευές. Πρέπει παράλληλα ν’ αναρωτηθούμε. Μήπως επιδοτούνται από κάπου οι αεροπορικές εταιρίες για να έχουν τόσο φθηνά εισιτήρια επιβατών;
Άλλο ερώτημα. Οι πιλότοι γνωρίζουν ότι ψεκάζουν; Ναι. Το γνωρίζουν. Υπάρχει διακόπτης στο πιλοτήριο του αεροσκάφους με την ένδειξη “Chemtrails”, έχουν διαρρεύσει φωτογραφίες. Αλλά ένα γεγονός που συνέβη στην Γερμανία πιστοποιεί ότι οι πιλότοι γνωρίζουν. Ιδού τι συνέβη στο Βερολίνο σύμφωνα με δημοσίευμα του Blitz Kurier στις 28 Μαΐου 2018. Ενός ειδησεογραφικού blog που κατηγορήθηκε αρκετές φορές για δημοσίευση ψευδών ειδήσεων (Fake news), πλην όμως δεν διστάζει να δημοσιεύει ειδήσεις με τον δικό του τρόπο, λόγω της κρισιμότητος των θεμάτων, και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.
Δημοσιεύθηκε η εξής είδηση. Δώστε προσοχή! Σύμφωνα με το δημοσίευμα λοιπόν, στις 1 Ιουνίου 2018 θα άρχιζε να λειτουργεί στο αεροδρόμιο Tegel του Βερολίνου ο πρώτος προσομοιωτής πτήσεων, συμπεριλαμβανομένων και των αεροψεκασμών. Ο προσομοιωτής αυτός χρηματοδοτήθηκε από τις MONSANTO, BAYER και BASF, και κατασκευάσθηκε από την Καναδική εταιρεία CAE. Επίσης το πρόγραμμα εκπαίδευσης 5.000 γερμανών πιλότων στους αεροψεκασμούς χρηματοδοτήθηκε από τον EASA με 40.000.000 δολάρια. EASA, είναι ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός για την ασφάλεια των πτήσεων.
Η συγκεκριμένη ειδησεογραφική ιστοσελίδα, δημοσίευσε την είδηση αυτή – το ξαναγράφω – με επιφύλαξη και ότι θα επανερχόταν επί του θέματος, πράγμα που εγώ προσωπικά αμφιβάλω να έγινε, αλλά και εσείς επίσης, διότι καταλαβαίνετε τους λόγους. Αναφέρεται επίσης στην είδηση ότι ο εκπρόσωπος της MONSANTO Κος Bill McPoison (το όνομά του γράφηκε δύο φορές για να δείξουν ότι δεν πρόκειται περί τυπογραφικού λάθους, πλην όμως δημιουργεί υποψίες, διότι κάτι άλλο θέλουν να μας δείξουν) δήλωσε ότι είμαστε υπερήφανοι που μπορούμε να βοηθήσουμε στην διατήρηση της Γης από την θέρμανση και να μην πολλαπλασιάζονται οι άνθρωποι σαν τα κουνέλια.
Ασχολούνται πολλοί ερευνητές με το θέμα των αεροψεκασμών διεθνώς. Κάποιοι στην Αμερική έχουν ενδιαφερθεί και για μας τους Έλληνες. Στην μακρινή Καλιφόρνια, μέσω του μπλοκ “Stop Spraying California”, κάποιοι ανησύχησαν για τους αεροψεκασμούς στην Ελλάδα. Υπάρχουν και άνθρωποι οι οποίοι αγωνίζονται για το καλό όλων μας, αλλά τι ήταν αυτό που έκανε κάποιους αμερικανούς να ζητάνε να σταματήσουν οι αεροψεκασμοί στην Ελλάδα. Προφανώς αυτό που τους ευαισθητοποίησε περισσότερο ήταν η ένταση και το μέγεθος των αεροψεκασμών στην Ελλάδα! Και ενώ αυτό συμβαίνει στην Αμερική, εδώ στην Ελλάδα υπάρχουν ακόμη κάποιοι, ευτυχώς είναι λίγοι πλέον, που αμφιβάλλουν για το αν γίνονται αεροψεκασμοί.
Γενικώς, οι μεγάλες ιδιωτικές εταιρείες, οι οποίες κανείς δεν γνωρίζει σε ποιόν ανήκουν, έχουν αναλάβει την εδραίωση της Νέας Τάξης, δηλαδή της παγκόσμιας δικτατορίας του Αντίχριστου. Αυτό γίνεται μέσω εταιρειών διότι ότι ούτε προκύπτουν από εκλογές, δεν διακατέχονται από δημοκρατικές ιδέες, μπορούν να λειτουργούν κρυφά χωρίς να λογοδοτούν, επιτελούν έργο που δεν μπορούν να επιτελέσουν οι Κυβερνήσεις, και κυρίως, είναι πλέον ισχυρότερες από τις Κυβερνήσεις.
Ειδικώς, οι αεροπορικές εταιρείες επιτελούν το σπουδαιότερο έργο, αυτό των αεροψεκασμών, χωρίς τους οποίους ίσως θα ήταν αδύνατη η επιβολή της Παγκόσμιας δικτατορίας. Μολύνουν τον αέρα, την γη, το νερό, βοηθούν στο Mind Controll, βοηθούν στην καλή λειτουργία του HAARP το οποίο επεμβαίνει παντού πλέον, επηρεάζουν και διαμορφώνουν τον καιρό, κλπ.
Στο καταχθόνιο σχέδιό τους οι παγκοσμιοποιητές έχουν λάβει υπ’ όψιν πλήθος παραγόντων. Ξέχασαν όμως τον σημαντικότερο. Τον Θεό.
Χρήστος Μαντζιάρης
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
…Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ…ΕΥΤΥΧΩΣ.. ΕΙΜΑΙ ΛΙΓΟ ΠΑΛΙΟΣ
https://youtu.be/2QLJzrciVjA
φερνουμε ολη την εναλλακτικη πληροφορια προς ερευνα , δεν φερνουμε ειδησεις , δεν εχουμε δογμα …οταν βρεις αλλον τροπο να παρουσιαζεις στοιχεια να μας το πεις και σε εμας … Μεσα απο αυτη την αντινοηση πολεματε την μοναδικη προσπαθεια ερευνας και αληθειας … με ποιον αλλο τροπο θα παρουσιασεις τι ειναι προς ερευνα και ξεσκαρταρισμα; ..Δεν εχεις να απαντησεις ..τωρα με την σειρα σου ειπες κατι ..δωσε στοιχεια .. εδω κανουμε ερευνα εχεις στοιχεια να συνεζισουμε? αποψη εχεις; … επειδη το ειπες η στο εδειξαν αλλα σαιτ ειναι ετσι; .. φερε στοιχεια …και φερε στοιχεια οτι δεν υπαρχουν και τα μεν και τα δε… ! Κατω απο καθε αρθρο λεει τι κανουμε αν αδυνατεις να το καταλαβεις μην ξαναμπεις εδω μεσα και πηγαινε να γλυψεις την ποδια ολων οσων πολεμουν την αληθεια με αντινοηση..η πηγαινε να δεις ειδησεις η σελιδες που σου φερνουν πληροφορια με δογμα ..εμεις τα αμφθισβητουμε ολα .. ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορα λοιπον με χοαξ μπλοκ .. αλλο φερνω ειδηση αλλο παρουσιαζω στοιχεια για ερευνα ! Πριν δεκα χρονια στο κεφαλι ειχαμε ΧΟΑΞ οι πρωτοι στην ελλαδα με αυτη την κατηγορια την σταματησαμε για να μην υπηρετησουμε την μποχα της νεας ταξης και του δογματος … αρα φιλαρακο μαλλον σου αξιζει να διαβαζεις μονο Ελληνικα χοαξ…μονο για αυτο που μεις φτυσαμε μπορεις να εισαι με αυτα που λες ..!
Γιατι ο συγκεκριμενος λεει αληθεια και οχι οι υπολοιποι;… τι σε κανει να αποδεχεσε αυτον και οχι αλλους με τονους αποδειξεις ;
Μας δινεις ως αποδειξη απαντηση απο κρατικο μηχανισμο;..Αποριπτεται ως αποδεικτικο στοιχειο ..οπως και αλλα που εδωσες με δημοσιογραφους που ειπαν ξειπαν…δεν γνωριζουμε αν αυτος ο δημοσιογραφος στηθηκε εκει να κανει το εμφανες λαθος κοκ κοκ…δεν εχω πολυ χρονο να σου μαθω να σκεφτεσαι ερευνητικα χωρις δογμα ..αρα αν συνεχισεις να δινεις χαζες αποδειξεις απλα δεν θα βγαινουν ,..ευχαριστω ..!
Γιατι δεν υπηρχαν αχνες “αναπνοης” που επεκτεινοταν στον ουρανο πριν 40 χρονια ;δεν υπηρχε τοτε υγρασια; .. δεν εχεις δει βιντεο που ο ουρανος ο μισος εχει “υγρασια” και σε ενα μετρο ποιο εκει σταματαει η “υγρασια”..//σου ξαναεγραψα μην γραφεις εδω μεσα κουβεντες που εχουν απαντηθει 100.000 φορες … αν δεν εχεις να δωσεις απαντηση η στοιχεια που δεν εχουν ξαναδωθει μην γραφεις καθολου ..δεν θα γυρισουμε 30 χρονια πισω να σε μαθουμε να σκεφτεσαι ..οσο για τους χαρακτηρισμους σου ..χρησιμοποιησε την επιφανεια αλλου να επηρεασεις αλλα θυματα ..εδω δωσε στοιχεια σοβαρα αλλιως δεν θα εχεις λογο να γραφεις ..
Τα αεροπλάνα που ψεκάζουν έχουν κλειστό το διακόπτη που εκπέμπει τον χαρακτηριστικό κωδικό που έχουν όλα αεροπλάνα (callsign) με αποτέλεσμα να μη φαίνονται στα sites παρακολούθησης πτήσεων online σε πραγματικό χρόνο με πλήρη έλεγχο πληροφοριών πτήσης.
Πώς γίνεται αεροπλάνα που αφήνουν ουρά που εξαφανίζεται μετά από μερικά λεπτά να φαίνονται στο PC μας στο site παρακολούθησης πτήσεων και τα αεροπλάνα που ψεκάζουν αφήνοντας ουρά που μένει ώρες και απλώνει να μη φαίνονται ?!?!