Η Γενική Γραμματεία Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων (Γ.Γ.Ο.Π.Ι.Φ.) είχε διοργανώσει τον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Δημιουργικής Γραφής με θέμα: «Ουπς! αλλάζω φύλο για μια μέρα!» για τους/τις μαθητές/μαθήτριες της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας.
Στον διαγωνισμό μπορούσαν να λάβουν μέρος αποκλειστικά μαθητές και μαθήτριες των Γυμνασίων και των Λυκείων της χώρας.
Να φανταστούν δηλαδή ότι αλλάζουν φύλο!
Τελικά όμως οι μαθητές των γυμνασίων και λυκείων της χώρας δε θα αλλάξουν φύλο για μία μέρα.
Παρότι το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ενέκρινε αρχικά τον συγκεκριμένο διαγωνισμό, ώστε οι μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, μεταξύ άλλων, να τοποθετηθούν πώς… “κατανοούν τις ερωτικές τους σχέσεις, σε ζητήματα στερεοτύπων, διακρίσεων λόγω φύλου και σεξουαλικής επιλογής”, και να… “ασκήσουν κριτική για τον σεξισμό και τα έμφυλα στερεότυπα”, όπως αναφέρεται, η υφυπουργός Παιδείας ανακάλεσε, ευτυχώς, την έγκριση μία εβδομάδα αργότερα.
Ειδικότερα, όπως διαβάζουμε στα Παραπολιτικά:
Στις 18 Οκτωβρίου η Γενική Διεύθυνση Σπουδών Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης του υπουργείου Παιδείας ενέκρινε τον μαθητικό διαγωνισμό της Γενικής Γραμματείας Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων για μαθητές/τριες γυμνασίου και λυκείου, σχολικού έτους 2019-2020 με το παραπάνω θέμα. Η απόφαση αυτή με βαθμό προτεραιότητας, “εξαιρετικά επείγον”, στάλθηκε σε όλες τις περιφερειακές διευθύνσεις π/θμιας και δ/θμιας εκπαίδευσης και σε όλες τις δημόσιες και ιδιωτικές σχολικές μονάδες δ/θμιας εκπαίδευσης.
Σύμφωνα με την προκήρυξη, στόχος του διαγωνισμού “είναι να παρέχει τη δυνατότητα στους/τις μαθητές/μαθήτριες μέσω της δημιουργικής γραφής, να εκφράσουν τις απόψεις τους, να τοποθετηθούν με τον δικό τους προσωπικό τρόπο σχετικά με ζητήματα που αφορούν στο φύλο και τον τρόπο που οι νέοι/νέες σήμερα το βιώνουν και το αντιλαμβάνονται, να προβληματιστούν για ζητήματα έμφυλης ισότητας και διαφορετικότητας, να ασκήσουν κριτική για τον σεξισμό, τα έμφυλα στερεότυπα, την έμφυλη βία”.
Αναφορικά με τις θεματικές ενότητες του διαγωνισμού, οι μαθητές γυμνασίων και λυκείων θα μπορούσαν να “αναφερθούν στους τρόπους με τους οποίους προσλαμβάνουν και κατανοούν τις ερωτικές τους σχέσεις, σε ζητήματα στερεοτύπων, διακρίσεων λόγω φύλου και σεξουαλικής επιλογής, έμφυλων ανισοτήτων, στερεοτυπικών ρόλων ανδρών/γυναικών, τρόπων κατασκευής αρρενωπότητας/θηλυκότητας, έμφυλης βίας, σεξισμού, σεξουαλικής παρενόχλησης, έμφυλων ταυτοτήτων”.
(…)
Παρά το ότι ο διαγωνισμός, “Ουπς! αλλάζω φύλο για μια μέρα!”, είχε εγκριθεί από την αρμόδια διεύθυνση του υπουργείου Παιδείας και όλα ήταν έτοιμα για τη διαγωνιστική διαδικασία δημιουργικής γραφής, στις 25 Οκτωβρίου η κυρία Ζαχαράκη υπογράφει απόφαση με θέμα, “Ανάκληση εγγράφου”, στην οποία αναφέρει: “Σας ενημερώνουμε ότι το με αρ. πρ. Φ15/163111/Δ2/18-10-2019 έγγραφο του Υ.ΠΑΙ.Θ. με θέμα ‘Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Δημιουργικής Γραφής της Γενικής Γραμματείας Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων (Γ.Γ.Ο.Π.Ι.Φ.) για μαθητές/μαθήτριες Δ.Ε. – σχ. Έτος 2019-2020’ ανακαλείται στο πλαίσιο συνεργασίας με τη νέα Γενική Γραμματεία Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων (Γ.Γ.Ο.Π.Ι.Φ.)”.
el.gr
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
..αρχισαμε να ονομαζουμε στερεοτυπα το αρσενικο και το θυλικο
δλδ απο ποτε οι νομοι-δημιουργηματα της φυσης ονομαζονται στερεοτυπα??
και απο ποτε [οταν η φυση κανει τα λαθη της..λογω [ομως] επεμβασεως σε αυτην του ανθρωπινου παραγοντα,βλ.ορμονες στα τροφημα κ.λ.πες αλες σκοτεινες παρεμβασεις-εμβολια ] να το βαπτιζουμε φυσιολογικο και να τυνχανει αποδοχης με το ετσι θελω???
δενπιστευω σε παλιους και νεους κεαδες καθωτι ολοι ειμαστε ανθρωποι αλλα δν δεχομαι προσυλητισμο,
Ουπς! Η μέρα που θα αρχίσει να πέφτει πολύ μα πάρα πολύ ξύλο πλησιάζει!