Δεν έχει οφειλές, πληρώνει τους λογαριασμούς της, άλλαξε πάροχο, όμως για ένα γραφειοκρατικό πρόβλημα δεν έχει ρεύμα. Ο Γολγοθάς μιας 94χρονης, την ώρα που μεγαλοοφειλέτες έχουν ρεύμα και τρώνε και πίνουν στην υγεία του μήνα που τρέφει τους 11, ξεπερνάει κάθε όριο λογικής.
Μιλώντας στο Open TV ο δικηγόρος της, Αλέξης Ντουνιάς, είπε «Χθες το πρωί που έκοψαν το ρεύμα στην 94χρονη, κατευθείαν πήρε τηλέφωνο στην υπηρεσία. Μένει μόνη της, έχει κινητικά προβλήματα, δεν μπορεί να αυτοεξυπηρετηθεί. Ανιψιός της πήγε στον οικείο ΔΕΔΔΗΕ κι έλαβε την απάντηση ότι δεν έχει καταθέσει ένα έγγραφο, ένα πιστοποιητικό.
Η κυρία αυτή πληρώνει κάθε μήνα τις οφειλές της, πληρώνει με πάγια εντολή. Αφού πήγε ο ανιψιός της, τους είπε ότι θα τους φέρει αύριο (σ.σ.: σήμερα) το πιστοποιητικό, όμως του είπαν «φέρε το πιστοποιητικό και θα το συνδέσουμε μετά»…
Είχε πάει σε ιδιωτικό πάροχο και της είχε αποστείλει ο ΔΕΔΔΗΕ επιστολή προ επταμήνου ότι χρειάζεται πράγματι αυτό το έγγραφο. Σήμερα με το που ανοίξει το κατάστημα του ΔΕΔΔΗΕ θα προσκομίσουμε το έγγραφο κι ευελπιστούμε να γίνουν άμεσα οι ενέργειες αποκατάστασης γιατί της μαγειρεύουν οι γείτονες για να φάει και της ζεσταίνουν νερό…»
Δείτε το αναλυτικό ρεπορτάζ του Open TV
ethnos.gr
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Και αφού της είχαν στείλει επιστολή εδώ και 7 μήνες γιατί δεν πήγε κάποιος απο τους δικηγόρους της;Σχέδιο Επανελέγχου της Παροχής απο Ηλεκτρολόγο ζητούσαν μάλλον…τόσα χρόνια θα έχουν λιώσει και τα καλώδια πια.
Ας μην τα ρίχνουμε όλα στους υπαλλήλους…για να βγάλουμε είδηση!