Ο Γερμανός καθολικός καρδινάλιος Gerhard Müller, πρώην υπεύθυνος για το δόγμα της καθολικής πίστης (CDF), δέχθηκε έντονες επικρίσεις για τη συνέντευξή του στο LifeSiteNews στις 21 Νοεμβρίου, στην οποία είχε συνδέσει την ομοφυλοφιλία με την σεξουαλική κακοποίηση.
Πολλοί εξέχοντες καθολικοί που του επιτέθηκαν έχουν κοινό το ότι επιθυμούν να ομαλοποιήσουν την πρακτική της ομοφυλοφιλίας. Επιπλέον, αυτοί οι κληρικοί υποστηρίζουν πλέον τον καθηγητή Gerhard Kruip, ο οποίος διδάσκει στο Πανεπιστήμιο του Μάιντς της Γερμανίας και ο οποίος σε άρθρο του επιτέθηκε στον καρδινάλιο Müller και αναφέρθηκε σε μια μετά-συνοδική προτροπή του Πάπα Φραγκίσκου, την “Amoris Laetiti”, ως απόδειξη ότι η καθολική εκκλησία έχει πλέον μάθει να βλέπει την σεξουαλικότητα εν γένει με πιο θετικό τρόπο.
Μιλώντας ο Kruip (φώτο), για τη νέα διδασκαλία της εκκλησίας εξήγησε ότι αυτή τονίζει περισσότερο ότι η σεξουαλικότητα αποσκοπεί όχι μόνο στην αναπαραγωγή της ζωής αλλά είναι επίσης μια «έκφραση αγάπης». Αν συμβαίνει αυτό, ο θεολόγος συνεχίζει, “τότε πρέπει επίσης να αναρωτηθούμε αν αυτό μπορεί να είναι δυνατό και μεταξύ ομοφυλοφίλων που αγαπούν ο ένας τον άλλον. Επίσης, για εκείνους οι οποίοι είναι ομοφυλόφιλοι όχι από μια ελεύθερη απόφαση, αλλά μάλλον, λόγω της φύσης τους, η σεξουαλικότητα μπορεί να είναι μια έκφραση της αγάπης τους για τον άλλον».
Επίσης, από θεολογικής απόψεως, ο καθηγητής Kruip ισχυρίζεται ότι τα βιβλικά αποσπάσματα δεν δικαιολογούν την καταδίκη της ομοφυλοφιλίας: «Εν πάση περιπτώσει, υπάρχει ευρεία συναίνεση ότι αυτά τα αποσπάσματα της Βίβλου που τώρα αναφέρονται κατά της ομοφυλοφιλίας δεν μπορούν να δικαιολογήσουν μια τέτοια απαγόρευση”.
Σύμφωνα με τον Kruip, “οι περισσότεροι Καθολικοί, θεολόγοι και όλο και περισσότεροι επίσκοποι (ακόμη και αν δεν τολμούν να το δηλώσουν δημόσια) στη Γερμανία έχουν καταλήξει στην πεποίθηση ότι οι ομοφυλοφιλικές πράξεις, όταν είναι έκφραση μιας σχέσης αγάπης, δεν είναι κάτι που είναι γενικά «εγγενώς διαταραγμένο» (όπως το επικαλείται η επίσημη διδασκαλία – κατήχηση της καθολικής εκκλησίας)».
Ως παράδειγμα του πώς η Εκκλησία, λέει, αλλάζει τη διδασκαλία της, ο Γερμανός καθηγητής λέει ότι «μια τέτοια πρόοδος έχει γίνει στην ιστορία ξανά και ξανά. Το πιο πρόσφατο παράδειγμα είναι η ηθική καταδίκη της θανατικής ποινής, η οποία, στην παλαιότερη εκκλησιαστική παράδοση μέχρι το 1992, σχεδόν πάντα θεωρείτο νόμιμη».
Την ίδια ώρα ο καρδινάλιος Πολύκαρπος Pengo (φώτο) της Τανζανίας αρνήθηκε να δεχθεί διεθνή προγράμματα βοήθειας που συνδέονται με την προώθηση της ομοφυλοφιλίας, επιμένοντας ότι «είναι καλύτερο να πεθάνουμε από την πείνα παρά να λάβουμε βοήθεια και να υποχρεωθούμε να κάνουμε πράγματα που είναι αντίθετα προς το θέλημα του Θεού”.
Ο ιστοχώρος ειδήσεων των Γερμανών επισκόπων Katholisch.de και η Καθολική Υπηρεσία Πληροφόρησης για την Αφρική ανέφεραν ότι ο καρδινάλιος Pengo ζήτησε από την κυβέρνηση της Τανζανίας να μην να δεχτούν βοήθεια από τα δυτικά κράτη που δίνουν τη βοήθειά τους υπό την προϋπόθεση ότι θα γίνει αποδεκτή η ομοφυλοφιλία στη χώρα του.
Ο καρδινάλιος πρόσθεσε ότι «η αμαρτία της ομοφυλοφιλίας ήταν η αιτία της καταστροφής των Σοδόμων και Γομόρρων και ότι αυτά τα πράγματα είναι αντίθετα με το σχέδιο του Θεού στη δημιουργία και ότι δεν θα πρέπει να γίνονται αποδεκτά καθόλου».
Επίσης ευχαρίστησε την κυβέρνηση της Τανζανίας για τη θέση της επί του θέματος, τονίζοντας ταυτόχρονα ότι όλοι οι Τανζανοί πρέπει να πουν όχι στην ομοφυλοφιλία και επανέλαβε την στάση του ότι δεν μπορεί να δεχτεί πράγματα που δεν ευαρεστούν τον Θεό. “Και αν είναι να πεθάνουμε επειδή αρνούμαστε να συμμετάσχουμε σε τέτοιες πράξεις, προτιμούμε να πεθάνουμε με τον Θεό μας”, είπε.
Ο Υπουργός Εσωτερικών, Kangi Lugola, δήλωσε ότι «οι ομοφυλοφιλικές πράξεις πρέπει να αποφεύγονται από κάθε ανθρώπινο ον που έχει δημιουργηθεί σύμφωνα με την εικόνα του Θεού επειδή η πράξη είναι αντίθετη με την ανθρώπινη φύση και κατά συνέπεια η κυβέρνηση της Τανζανίας δεν την δέχεται”.
Στην Τανζανία, οι ομοφυλοφιλικές πράξεις τιμωρούνται με ποινές μέχρι 30 χρόνια φυλάκισης. Όπως επισημαίνει το Katholisch.de, “πολλά δυτικά κράτη και οργανώσεις βοήθειας καταδικάζουν αυτήν την πολιτική και έχουν απειλήσει επανειλημμένα να σταματήσουν να δίνουν τη βοήθειά τους”.
Οι περισσότερες αφρικανικές χώρες αρνούνται επίσης να αποδεχθούν την ομοφυλοφιλία. Ο νιγηριανός καρδινάλιος Ιωάννης Οναϊέκαμαν δήλωσε στις αρχές του 2018 ότι στη χώρα του υπάρχει μια συναίνεση στην κοινωνία για την απόρριψη της ομοφυλοφιλίας. Το 2015 ο Αρχιεπίσκοπος Αμπούτζα Οναϊεκάν δήλωσε ότι η θέση της Εκκλησίας στη Νιγηρία κατά της ομοφυλοφιλίας είναι «αμετάκλητη». Στη συνέχεια, πρόσθεσε: «Δυστυχώς ζούμε σε έναν κόσμο όπου αυτά τα πράγματα έγιναν πλέον αποδεκτά, αλλά το γεγονός ότι είναι αποδεκτά δεν σημαίνει ότι έχουν δίκιο … Η Καθολική Εκκλησία θεωρεί ότι φέρει την σημαία της αλήθειας στον κόσμο που έχει επιτρέψει στον εαυτό του να εξαπατηθεί τόσο άσχημα».
Οι παρατηρήσεις αυτών των αφρικανών καρδιναλίων βρίσκονται σε πλήρη αντίθεση με τα συναισθήματα που εκφράζουν πολλοί δυτικοί ιερείς.
Πρόσφατα, το Βατικανό ενέκρινε την επανεκλογή ενός πρύτανη σε μια Γερμανική Σχολή Μεταπτυχιακών Ιησουιτών στη Φρανκφούρτη, τον πατέρα Ansgar Wucherpfennig, παρά το γεγονός ότι είχε «ευλογήσει» ομοφυλόφιλα ζευγάρια και έχει ισχυριστεί ότι η Βίβλος δεν γνώριζε για τους ομοφυλόφιλους όπως γνωρίζουμε εμείς σήμερα.
Ο καρδινάλιος Christoph Schönborn φιλοξένησε μια ροκ συναυλία στον καθεδρικό του Αγίου Στεφάνου στη Βιέννη (φώτο). Η εκδήλωση φιλοξενήθηκε από έναν εξέχοντα αυστριακό ομοφυλόφιλο ακτιβιστή και παρουσίασε ως κύριο ηθοποιό τον άνθρωπο που πρόσφατα έπαιξε ρόλους ομοφυλοφίλων σε αρκετές ταινίες υπέρ των LGBT. Ο άνδρας καθόταν μπροστά στο ιερό σε όλη την παράσταση.
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Την κουνάει την αχλαδιά, το ρουφάει το κανελόνι, το γυαλίζει το φινιστρίνι, το ρουφάει το γλειφιτζούρι, το μαζεύει το σαπούνι, τον φτύνει τον ταραμά, το πιπιλίζει το καλαμάκι, το τινάζει το σακάκι, το καταπίνει το κουκούτσι, το μαστιγώνει το δελφίνι, το ζυμώνει το μπιφτέκι, τον απλώνει τον τραχανά, τη χαλαρώνει τη βαλβίδα, το σηκώνει το σακάκι, το τρίβει το πιπέρι, το σφίγγει το μπουλόνι, το ψήνει το ψάρι κι από τις δυο πλευρές, το πνίγει το κουνέλι, το καβουρδίζει το φιστίκι, το στρώνει το σεντόνι, το κανελώνει το ρυζόγαλο, τη σουρώνει την ψαρόσουπα, το μελώνει το παστέλι, την τινάζει την βερικοκιά, το πάει το γράμμα, τη μαδάει τη μαργαρίτα, είναι δικηγόρος με την όπισθεν, το ψήνει το τσουρέκι, το κρεμώνει το γαλακτομπούρεκο, το φυσάει το αχνιστό, τον λένε Αναστάσιο Παυλόπουλο, τον βάζει το σύρτη, την ακούει την Βανδή, το σαλιώνει το πασαλάκι, τον πασπαλίζει τον κουραμπιέ, την ανοίγει την πίσω πόρτα, τις μαζεύει τις ελιές, το γρασάρει το ρουλεμάν, τη γυρνάει τη μπετονιέρα, το μαζεύει το λάστιχο, τη ματσακονιάζει τη βάρκα, το σφουγγαρίζει το κατάστρωμα, τον τσουρουφλίζει τον αστακό, το βουτάει το κουλουράκι, το χτενίζει το κανταΐφι, το πάει βόλτα το πεκινουά, το κλείνει το συρτάρι, τον κόβει τον παστουρμά, τη μελώνει την μπανάνα, κατουράει καθιστός, το κουρδίζει το βιολί, την ανοίγει την αυλαία, το σκουπίζει το κλαρίνο, το ξέρει το κομμάτι, το κατέχει το όργανο, τη σκίζει την παρτιτούρα, τον φυσάει τον αυλό, τη γυαλίζει την τρομπέτα, το χωνεύει το σουτζούκι, το κρεμάει το κουρτινόξυλο, το σουβλίζει το αρνάκι, το τρυγάει το αμπέλι, τις μελώνει τις δίπλες, το ισιώνει το παλούκι, τη σφίγγει την τανάλια, την σπουδάζει τη δικηγορία, τα σπάει τα μπετά, το σφυρίζει το πέναλτι, το ξυρίζει το φραγκόσυκο, τα αλατίζει τα τουρσάκια, τα πατάει τα σταφύλια, είναι ο Αναστάσιος Γ. Παυλόπουλος, το φοράει το κολάν, την κουνάει την καμπάνα, το καταπίνει το λουκούμι, το ρουφάει το εκμέκ, τον μπουκώνει τον γιαρμά, τον λένε Τάσο Παυλόπουλο, ακούει Δέσποινα Βανδή και Μάνο Χατζιδάκι, τη φουσκώνει τη σαμπρέλα, τον ψιλοκόβει τον πατσά, το καίει το CD, τη δουλεύει την αντλία, την ξυρίζει τη Χουάνα, το ξύνει το καρότο, το τρώει το σαγανάκι, το ζαλίζει το κουνούπι, το χαϊδεύει το γατάκι, τον λαδώνει τον μεντεσέ, τον ψαρεύει τον ροφό, το συνδέει το scart, την αλείφει τη μερέντα, το ανοιγοκλείνει το συρτάρι, τον φουσκώνει τον Αγιοβασίλη, το ραντίζει το οικόπεδο, το κόβει φέτες το αγγούρι, είναι ο Τάσος Παυλόπουλος, το τυλίγει το σουβλάκι, τη βουτάει την παπάρα, το ρουφάει το αχνιστό, τον σουρώνει τον φιδέ, το τινάζει το χαλί, το φοράει το γουνάκι, την ανεβάζει την κεραία, το κάνει γιρλάντα το μουστάκι, τις παίζει τις χορδές, τη ρυθμίζει την ένταση, τον βάζει τον φορτιστή στην πρίζα, την γεμίζει την γαλοπούλα, το βάζει το ροζουλί το αντιηλιακό, το σπάει το δόντι με μερέντα, το στρίβει το πούρο, το γεμίζει το παστίτσιο, το γυαλίζει το πόμολο, την ασκεί την δικηγορία, τις ρίχνει τις τιράντες, το σηκώνει το σακάκι, είναι υποψήφιος διδάκτωρ, το λαδώνει το παξιμάδι, το σηκώνει το ράσο, την τρίβει τη λαμπάδα, τον ανοιγοκλείνει τον διακόπτη, τη βάζει την κάλτσα στο συρτάρι, του το πατάνε το γρασίδι, το μπουκώνει το πιροσκί, την προωθεί την κλήση, την τρίζει την όπισθεν, τα ακούει τα τρένα, το αλείφει το βουτυράκι, το τυλίγει το κοκορέτσι, το μπαζώνει το πηγάδι, το τραβάει το χειρόφρενο, την τρώει τη φέτα, τον λιμάρει τον ξιφία, το αλευρώνει το μπαρμπούνι, την τρίζει την όπισθεν, το scrollαρει το ποντίκι.