Διαφημίσεις

Μουσικούλα για Λουπες …!

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

7 σχόλια στο “Μουσικούλα για Λουπες …!”
  1. Ο ΦΕΙΔΙΑΣ ΕΙΔΕ ΤΟΝ ΑΧΜΕΤ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΙΠΕ ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΥΡΙΣΕ ΤΗΣ ΠΛΑΤΗ. ΕΚΕΙΝΟΣ ΜΠΕΡΔΕΥΤΗΚΕ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΟ ΦΩΣ ΚΑΙ ΕΠΕΣΕ ΣΑΝ ΤΟΝ ΙΚΑΡΟ. ΣΤΟ ΠΕΛΑΓΟΣ
    Υ.Γ. ΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΟΓΓΥΛΑ

  2. Ο/Η Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» λέει:

    Τα βδελυρά έθνη

    – Κατά το έτος εκείνο θ’ ανοίξει ο Κύριος τις πύλες των Ινδιών που έκλεισε ο βασιλιάς των Μακεδόνων Αλέξανδρος. Θα βγουν τότε απ’ εκεί οι εβδομήντα δύο βασιλείς με τον λαό τους, τα λεγόμενα βδελυρά έθνη, που είναι πιο σιχαμερά από κάθε αηδία και δυσωδία. Αυτά θα διασκορπισθούν σ’ όλο τον κόσμο. Θα τρώνε ζωντανούς τους ανθρώπους και θα πίνουν το αίμα τους. Θα καταβροχθίζουν επίσης με μεγάλη ηδονή μύγες, βατράχους, σκυλιά και κάθε ακαθαρσία.

    Αλλοίμονο στις περιοχές, απ’ όπου θα περάσουν! Αν είναι δυνατόν, Κύριε, ας μην υπάρχουν τότε Χριστιανοί! Γνωρίζω όμως ότι θα υπάρχουν.

    Εκείνες τις ημέρες θα σκοτεινιάσουν, σαν να θρηνούν στον αέρα για όσα αποτροπιαστικά θα διαπράξουν εκείνα τα σιχαμερά έθνη. Ο ήλιος θα γίνει σαν αίμα, ενώ η σελήνη κι όλα τα άστρα θα σκοτισθούν, καθώς θα τα βλέπουν επάνω στη γη να συναγωνίζονται στην ακαθαρσία. Αυτοί οι λαοί θα κατασκάψουν τη γη, θα κάνουν αποχωρητήρια τα θυσιαστήρια, και θα βάλουν τα άγια σκεύη σε ατιμωτική χρήση. Τότε όσοι θα κατοικούν στην Ασία, ας φύγουν στα νησιά των Κυκλάδων (κατ’ άλλη γραφή: τις κοιλάδες των νήσων), γιατί τα ρυπαρά έθνη δεν θα πάνε εκεί, και ας πενθήσουν για εξακόσιες εξήντα ημέρες.

    Ο αντίχριστος

    – Τότε θα σαρκωθεί απ’ την φυλή του Δαν ο σατανάς, δηλαδή θα γεννηθεί ο αντίχριστος. Δεν θα γίνει όμως άνθρωπος με τη δική του δύναμη, αλλά θα του πλάση ο Θεός σκεύος αισχρό και ρυπαρό, για να εκπληρωθούν έτσι οι λόγοι των προφητών. Θ’ απολυθεί λοιπόν απ’ τα δεσμά, με τα οποία τον είχε δέσει ο δεσπότης Χριστός όταν κατέβηκε στον άδη, και θα μπει σ’ εκείνο το σκεύος που πλάσθηκε για αυτόν. Έτσι θα γίνει άνθρωπος, θα ανδρωθεί, θα βασιλεύσει, και τότε θ’ αρχίσει να δείχνει την πλάνη του καθώς λέει ο θεολόγος Ιωάννης. Έπειτα θ’ αρχίσει πόλεμο με τα νησιά των Κυκλάδων (κατ’ άλλη γραφή: τις κοιλάδες των νήσων). Νησιά, καθώς λέει ο Ησαΐας, είναι οι εκκλησίες που προήλθαν από τους εθνικούς (κδ΄ 15, με΄ 16, μθ΄ 1, ξστ΄ 19).

    Τότε θα εμφανιστεί ο Ενώχ, που έζησε πριν την εποχή του μωσαϊκού νόμου. Θα εμφανισθεί επίσης ο Ηλίας, που έζησε κατά την διάρκεια του νόμου, καθώς και ο Ιωάννης ο θεολόγος που έζησε την εποχή της νέας χάριτος. Αυτοί θα κηρύξουν σ’ όλη την οικουμένη, για τον καιρό της συντέλειας και την έλευση του πλανεμένου, καθώς επίσης και για την Δευτέρα έλευση του Σωτήρος μας Ιησού Χριστού. Θα επιτελούν μάλιστα σημεία και τέρατα.

    Όσοι θελήσουν να τους σκοτώσουν ή με άλλον τρόπο να τους αδικήσουν, θα βγει φωτιά και τους κάψει. Θα ενεργούν με μεγάλη εξουσία και θα ελέγξουν τον αντίχριστο. Θα φονευθούν όμως απ’ αυτόν στην Ιερουσαλήμ και τα σώματά τους θα αφεθούν άταφα στη μέση της πόλεως. Εκεί θα συγκεντρωθούν οι κάτοικοι και θα τους περιγελούν σαν απροστάτευτους (πρβλ. Αποκ. ια΄ 5-10).

    Τα άγια σώματά τους θα μείνουν τρεις ολόκληρες ημέρες στην πλατεία. Κατά τη μέση της τετάρτης ημέρας θα κατεβεί από τον ουρανό ένα περιστέρι λαμπρό σαν αστραπή. Αυτό θα περπατήσει επάνω τους και θα τους δώσει ζωή. Τότε οι άγιοι θα δυναμώσουν και θα σηκωθούν όρθιοι, κι όσοι τους δουν, πολύ θα τρομάξουν. Εκείνη τη στιγμή θ’ ακουσθεί φωνή από τον ουρανό που θα λέει: «Ανεβείτε, φίλοι μου, κοντά μου». Αμέσως θα κατεβεί ένα σύννεφο, που θα τους σηκώσει και θα τους εγκαταστήσει στον παράδεισο (πρβλ. Αποκ. ια΄ 9-13).

    Εκείνος ο πλανεμένος και μάταιος, ο αντίχριστος, θα ταλαιπωρήσει υπερβολικά τους χριστιανούς της εποχής του μέχρι την τελευταία τους αναπνοή με θλίψεις και φοβερές τιμωρίες. Όποιος δεν πλανηθεί και δεν πιστέψει σ’ αυτόν, θ’ αναδειχθεί εκλεκτός και άξιος φίλος του Χριστού. Όλοι βεβαίως οι άγιοι είναι μακάριοι. Τρισμακάριοι όμως θα είναι όσοι μαρτυρήσουν την εποχή του αντιχρίστου. Θα τους περιμένει παντοτινά υπερβολική δόξα και αγαλλίασις.

    Θ’ ακολουθήσει τότε φοβερός πόλεμος μεταξύ του αντιχρίστου και του Δεσπότου Χριστού. Μόλις δηλαδή αντιληφθεί ο αντίχριστος ότι ο κόσμος πλησιάζει στο τέλος του, θα κάνει μανιασμένος αντίπραξη στον ουρανό: θα ρίξει αστραπές και βροντές και θα κάνει τέτοιους κτύπους, ώστε από τον ήχο της βοής να δονείται το σύμπαν και να αντηχεί φοβερά. Ποιος τότε, παιδί μου, δεν θα φοβηθεί και δεν θα φρίξει; Μακάριοι θα είναι, όπως είπα προηγουμένως, εκείνοι, των οποίων δεν θα κλονισθεί η πίστις στον Χριστό, τον αληθινό Θεό μας, που σαρκώθηκε και γεννήθηκε απ’ την αγία παρθένο Μαρία. Μακάριοι επίσης εκείνοι που θα πεθάνουν για την αγάπη του Χριστού και θα ελέγξουν θαρρετά τον δράκοντα και την πλάνη του. Μακάριοι όσοι θα υψώσουν το ανάστημά τους εναντίον του και θα ελέγξουν με γενναιότητα τα ατοπήματά του….

    Αυτά έλεγε ο μακάριος, ενώ ο Επιφάνιος θρηνούσε από τα βάθη της ψυχής του ακούγοντας όσα επρόκειτο να συμβούν στην οικουμένη. Έπειτα ρώτησε τον όσιο:

    – Πες μου, σε παρακαλώ πως θα εξαλειφθούν οι άνθρωποι από τη γη και πως θα γίνει η ανάστασις;

    – Άλλους, παιδί μου, θα σκοτώσουν τα βδελυρά έθνη, άλλοι θα θανατωθούν στους πυκνούς πολέμους, ενώ άλλους θα εξολοθρεύσει ο αντίχριστος. Σε όσους θα πιστέψουν και θα προσκυνήσουν τον αντίχριστο, θα στείλει ο Κύριος, σύμφωνα με την προφητεία του Ιεζεκιήλ, φτερωτά θηρία που θα έχουν στην ουρά τους βούκεντρα γεμάτα δηλητήριο. Όσοι λοιπόν δεν θα έχουν στα μέτωπά τους σώα και ακέραιη τη σφραγίδα του Χριστού, θα δοκιμάσουν φρικτό θάνατο απ’ το κεντρί και το δηλητήριο των θηρίων. Τότε οι άγιοι που διεφύλαξαν με πολύ αγώνα τη σφραγίδα του Χριστού ακέραιη, θα μεταναστεύσουν στα βουνά και στις ερημιές. Ο Κύριος όμως με την θεϊκή του δύναμη θα τους συγκεντρώσει στην αγία πόλη της Σιών. Αυτοί είναι όσοι έχουν γραφεί στο βιβλίο της ζωής

    Όταν ο αντίχριστος νικηθεί και οδηγηθεί αιχμάλωτος μαζί με τους άλλους δαίμονες στο κριτήριο και δικασθεί για τις ψυχές που οδήγησε στην απώλεια, τότε θα σαλπίσει η σάλπιγγα και οι νεκροί θ’ αναστηθούν άφθαρτοι. Έπειτα όσοι θα έχουν απομείνει ζωντανοί την ώρα της δευτέρας παρουσίας, θα γίνουν, καθώς είπε ο Παύλος, εν ριπή οφθαλμού από φθαρτοί άφθαρτοι και θα αρπαγούν μαζί με τους αναστημένους νεκρούς μέσα σε νεφέλες, για να προϋπαντήσουν τον Κύριο στον αέρα (Α΄ Θεσ. δ΄ 17).

    Όποιος λοιπόν δη τα βδελυρά έθνη να έρχονται στον κόσμο, ας γνωρίζει πως όλα, όσα πρόκειται να συμβούν, βρίσκονται «επί θύραις», και πως ο Κριτής έρχεται για να αποδώσει στον καθένα σύμφωνα με τα έργα του.

    Αυτά είπε ο μακάριος Ανδρέας στον Επιφάνιο παρούσης και της ταπεινότητός μου. Έτσι μείναμε ξάγρυπνοι όλη την νύχτα. Όταν χτύπησε το ξυλοσήμαντρο, ξεκίνησε ο Επιφάνιος για την εκκλησία, ενώ ο μακάριος Ανδρέας έμεινε στο σπίτι προσευχόμενος.

  3. ΔΕΝ περασε το σχολιο μου σε προηγουμενο αρθρο,και δεν ξερω γιατι.
    Εγραψα πως εδω και λιγο καιρο προσπαθειτε οπως και ολοι μας να προβλεψετε με διαφορους τροπους γεγονοτα και καταστασεις αλλα αποτυχημενα,και συγκεκριμενα απο το Prepare for collapse και μετα….Ας ειστε λιγο πιο επιφυλακτικοι λοιπον…δεν χρειαζεται να εκτιθεστε και να γινεστε η χαρα των τρολ

  4. Ο/Η Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» λέει:

    Η απορία μας είναι, πώς κατάφεραν ορισμένοι με την ίδια αυτή λίστα, να Τον βαθμολογήσουν με… 19! Αυτό και μόνο, δείχνει πόση άγνοια και πόση προκατάληψη έχουν όσοι “ανακάλυψαν” τη μέθοδο αυτή για να βγάλουν τον Ιησού Χριστό “μυθικό”.

    Αυτή η λίστα βγήκε με τραβηγμένες από τα μαλλιά παραμέτρους, με τον οδοστρωτήρα του συγκριτισμού.+++http://www.oodegr.com/oode/grafi/kritiki/mythika_1.htm

  5. Ο/Η Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» λέει:

    Για ποιο λόγο είπε ο Χριστός ότι «ουδείς οίδεν… ουδέ ο Υιός» και πως θα πρέπει να κατανοήσουμε τους λόγους αυτούς;

    Οι λόγοι για τους οποίους ο Χριστός προβάλει/φανερώνει την άγνοια της ανθρώπινης φύσης είναι οι ακόλουθοι:

    Ο Μ. Αθανάσιος μας λέει ότι το έκανε αυτό ο Χριστός «ίνα δείξη, ότι αληθώς ανθρώπινον έχει σώμα» και επιπλέον, ότι έχει τη δύναμη, την ανθρωπότητα «από πάντων λυτρωσάμενος και καθαρίσας, τελείαν και αγίαν παραστήση τω Πατρί»[22].

    Σύμφωνα με τους Πατέρες, ο Χριστός με τα λόγια αυτά έδειξε ότι η γνώση του χρόνου του τέλους δεν είναι για να δοθεί στους ανθρώπους. Με τον τρόπο αυτό, ήθελε να μας κρατήσει σε ‘εγρήγορσιν’ και ‘αγρυπνίαν’ (Ζιγαβηνός), διότι είναι πολύ σημαντικό ‘αεί αγωνιζώμεθα, προσδοκώντες αυτό και φοβούμενοι μη ανετοίμοις επιστή’ (Θεοφύλακτος)[23].

    Έτσι, «η απόκρυψις καθιστά τον άνθρωπο προσεκτικώτερον και το αιφνίδιον του πράγματος σωφρονίζει τον πιστό στο να είναι πάντοτε έτοιμος για να εμφανισθή ενώπιον του Κυρίου» [24].

    Σύμφωνα με τα Πατερικά κείμενα, ο Χριστός, ως τέλειος άνθρωπος, μπορεί να φανερώνει την άγνοια της ανθρώπινης φύσης για παιδαγωγικούς σκοπούς, χωρίς μάλιστα να ψεύδεται στο παραμικρό, αφού η άγνοια είναι ιδίωμα πραγματικό της ανθρώπινης φύσης και όχι φαινομενικό, άσχετα αν ο Λόγος του θεού δεν βρίσκεται υπό την κυριαρχία της λόγω της υποστατικής ενώσεως των δύο φύσεων, όπως μας λέει ο Ιωάννης Δαμασκηνός. Επανερχόμενοι λοιπόν στην παραπάνω ερμηνεία του Μάξιμου του Ομολογητή, ο Χριστός «καθό δε φύσις ανθρωπεία εν αυτώ ουχ ήνωτο, λέγεται αγνοείν», δηλ. μιλά για άγνοια «σαν να μην ενώθηκε η ανθρώπινη φύση στον Εαυτόν Του» [25].

    Όπως σημειώνει ο Στέργιος Σάκκος, «πρώτος ο Χρυσόστομος διευκρίνισε ότι το δόγμα και η αποκάλυψι δεν ελλοχεύουν σε κάθε πρότασι της Γραφής, αλλά φανερώνονται σε ωρισμένες προτάσεις και κυρίως στο νόημα μιας συνάφειας. Και ο Χρυσόστομος πάλι ανέδειξε ως ασφαλή ερμηνευτική μέθοδο την ερμηνεία με βάσι τη θέσι του χωρίου μέσα στην περικοπή του αλλά και με οδηγό το πνεύμα και τη νοοτροπία όλης της Γραφής. Με αυτό το σκεπτικό ο Χρυσόστομος εισηγήθηκε για το χωρίο μας την ερμηνεία της υπόνοιας των ακουόντων, κατά την οποία ο Ιησούς Χριστός μιλά εν προκειμένω σύμφωνα με την αντίληψι που είχαν οι μαθηταί του γι’ αυτόν και όχι σύμφωνα με την όντως αλήθεια για τον εαυτό του. Τούτο δεν δηλώνει ούτε υπόκρισι ούτε υπόδυσι, αλλά μόνο σεβασμό προς την αδυναμία των ακροατών του και ακόμη παιδαγωγική σοφία στη διδασκαλία του» [26].

    Παραθέτοντας από τον Χρυσόστομο, ο Ιερεμίας Φούντας γράφει για το θέμα αυτό:

    «Με την ερμηνευτικήν αυτήν κλείδα του ιερού Χρυσοστόμου δυνάμεθα να νοήσωμεν καλώς πολλάς ταπεινάς εκφράσεις του Ιησού Χριστού λεγομένας περί εαυτού. ‘Ει ανθρωπινώτερον διαλέγεται’ [ο Χριστός] – λέγει ο Χρυσόστομος – ‘μη θαυμάσης’ […] μη τα λεγόμενα εξετάζειν μόνον, αλλά και την υπόνοιαν των ακροωμένων προστιθέναι και ούτω των λεγομένων ακούειν, ως προς εκείνην ειρημένων την υπόνοιαν’» [27].

    Και προκειμένου ο Χριστός να διδάξει εμάς, όπως σαφώς διευκρινίζει ο Κύριλλος Αλεξανδρείας, αν και είναι Θεός και Λόγος, καταδέχεται να ονομαστεί δούλος, καταδέχεται να φανερωθεί σαν άνθρωπος που αγνοεί[28], που υστερεί σε δόξα, που ζωογονείται υπό του Πνεύματος:

    «ει γαρ Δεσπότης υπάρχων, κέκληται δούλος δια τον άνθρωπον», (μτφρ. : αν και είναι Δεσπότης, ονομάστηκε δούλος για μας τους ανθρώπους),

    «και Κύριος ων της δόξης, δόξαν ως ουκ έχων αιτεί παρά Πατρός» (μτφρ. : και ενώ είναι ο Κύριος της δόξης, ζητάει δόξα από τον Πατέρα σαν να μην έχει δόξα),

    «και αυτός ων κατά αλήθειαν η ζωή και πάντα ζωογονών, εν δυνάμει του πνεύματος εγηγέρθαι λέγεται…» (μτφρ. : και ενώ αυτός είναι στ’ αλήθεια η ζωή και αυτός που τα ζωογονεί όλα, λέγεται ότι αναστήθηκε με την δύναμη του Πνεύματος)[29].

    Σε κάθε περίπτωση, οφείλουμε να αντλήσουμε από τα εδάφια περί της δήθεν «άγνοιας» του Κυρίου το συμπέρασμα, ότι η γνώση της ακριβούς ώρας του τέλους, είναι από τα πράγματα που ο Ιησούς έκρινε ότι δεν είναι ανάγκη ή δεν πρέπει να την πληροφορηθούν οι άνθρωποι, και οπωσδήποτε, η ακριβής ώρα, δεν αποτελεί περιεχόμενο «της υπ’ αυτού παρεχομένης αποκαλύψεως»[30].

    Τα λόγια του Χριστού κρίνουν όχι μόνο τις δήθεν προφητικές οργανώσεις (βλ. Μάρτυρες του Ιεχωβά), οι οποίες έχουν αποτύχει αμέτρητες φορές να προβλέψουν το τέλος, κρίνονται όμως και μερικοί πλανεμένοι Ορθόδοξοι, οι οποίοι κάνουν εκπομπές, ή εκδίδουν βιβλία στα οποία δηλώνουν σίγουροι ότι γνωρίζουν πότε θα έρθει το τέλος…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek