Διαφημίσεις

..Ότι υπάρχουν και συμπολίτες μας που δεν έχουν ούτε για λαγάνα… ούτε για γαρίδα !

Ότι υπάρχουν και αυτοί οι γέροι που έδωσαν τον αγώνα τους να γίνεις κοτζάμ γάιδαρος….για αυτό θα ειναι γαϊδουριά να μην τους έχεις μαζί σου !

..Η μοναξιά όταν δεν επιλέγεται είναι μια βαριά τιμωρία … φαντάσου ότι και στην φυλακή όταν θέλουν να τιμωρήσουν ένα κρατούμενο που δεν ήταν καλό παιδί τον πάνε στην απομόνωση!

..Τώρα που θα αμολάς αετό και με την Βούλα ..τώρα που θα έχεις την δικαιολογία στην πράξη που είσαι αετός … τώρα να θυμηθείς όλους όσους είναι μόνοι .. όλους όσους δεν έχουν …όλους όσους θα ήθελαν να ειναι μαζί σου αλλά ντρέπονται να στο πουν !

.Η χαρά είναι ένα από τα μεγαλύτερα όπλα στον άνθρωπο …αν μπορούσαμε να την κάνουμε μόνιμη μέσα μας θα ήμασταν άτρωτοι !

..Τζάμπα είναι η χαρά… άντε και να κοστίσει λίγο παραπάνω ταραμά ..μια δυο μπίρες ακόμα ..αν ολα μαζί τα γαϊδουρια οργανωθείτε ..μπορείτε να κάνετε τα χωριά και τις γειτονιές να γελούν ξανά !

…Οταν θα γελούν το μετρητακι της μιζέριας θα σπάσει …θα γυρνάει σαν τρελό… και χωρίς αυτόν το μετρητή η επικυρίαρχοι τρομάζουν!

Οργάνωση είναι όλα…σήμερα οργάνωσες τα ψώνια ..αύριο όλοι μαζί ..οργανώστε πως θα φέρετε μαζί σας όσους “ξεχάσατε”!!

Αυτά … περαν της παγανιστικης μορφής της γιορτής του Βάαλ που δεν έχω κανένα λόγο να αναλύσω …. είμαι και της φιλοσοφίας αν κάνεις κάτι καντο να αξίζει ..αν κάνεις μαλακια κανε μεγάλη μαλακία … γενικά ότι κάνεις ..άλλαξε του τον αδόξαστο …!!

Γλεντήσετε μέχρι δακρύων …είναι εντολή του γιατρού των ψυχών !

Η 27-02-2017 ισούται με 777 … αρα όσο πιο πολύ γεμίσουμε την Ελλάδα με χαρά …τόσο πιο γυαλιστερός θα είναι και ο καθρέφτης !!!!!

Stranger…

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

20 σχόλια στο “Τώρα με την γιορτή μην ξεχάσεις …”
  1. Ενα μεγαλο μπραβο σε σενα γι αυτα που γραφεις και για ολους εκεινους που σε ακολουθουν!Ας δουλεψουμε ολοι μαζι για να πραγματοποιησουμε αυτη την ευχη !!!!!!!!!

  2. δεν είναι μέρα για γλέντια
    σήμερα Κυριακή απόγευμα είναι ο εσπερινός της συγγνώμης
    Δευτέρα είναι άλαδη νηστεία, χωρίς καλαμαράκια κλπ
    κάποιοι από σήμερα το μεσημέρι μέχρι την Τετάρτη το πρωί που θα πάνε στην προηγισαμένη Θεία Λειτουργία ΔΕΝ πίνουν ούτε νερό και δεν τρώνε!
    αυτό είναι το νόημα της Καθαράς Δευτέρας…Γλέντια χαρταετοί και πανηγύρια δεν είναι της σαρακοστής
    όσο για το αν όλοι οι έχοντες σκεφτούν τον διπλανό τους έστω και να τον προσκαλέσουν, μην είσαι ρομαντικός…Ο Χριστός δεν μας ζητά να σταθούμε δίπλα στους δικούς μας, αυτό είναι δεδομένο, τους φίλους και τους συγγενείς έτσι κι αλλιώς τους αγαπούμε, αλλά δίπλα στους μη έχοντες, έχει πει πολλές φορές ποιοί είναι αυτοί οι μή έχοντες, και να κάνουμε την υπέρβαση όσον αφορά τους εχθρούς μας, εκεί δίνουμε εξετάσεις, γι αυτούς θα μας ζητήσει τον λόγο στο Φοβερό Εκείνο Δικαστήριο, κι ας του λένε πολλοί τοτε ότι με το όνομα Του και θαύματα έκαναν και δαιμόνια έβγαζαν, δεν θα τους αναγνωρίσει γιατί δεν έδειξαν αγάπη σε αυτούς που είπε, όλες αυτές οι γιορτές και τα γλέντια δεν βοηθούν στην σωτηρία της ψυχής μας και φέρνουν κρίμα και κατάκριμα περισσότερο παρά ευαρεστούν τον Θεό…Πλησιάζει η ώρα που θα ξεχειλίσει το ποτήρι της υπομονής του Κυρίου και μακάρι να μας βρει όλους το κατά δύναμη όπως Εκείνος επιθυμεί, Καλή Σαρακοστή, καλή μετάνοια, καλή φώτιση

  3. προηγιασμένη θεία λειτουργία , διόρθωση στο παραπάνω σχόλιο μου
    κάθε απόγευμα έχει μεγάλο απόδειπνο, κάθε Τετάρτη και Παρασκευή προηγιασμένη και κάθε Παρασκευή χαιρετισμούς στην Θεοτόκο, αυτό είναι η Σαρακοστή καθώς ανηφορίζουμε πνευματικά και ψυχικά προς την κορύφωση του δράματος της Μεγάλης Εβδομάδας, όλο ακολουθίες και υπέροχα τροπάρια…Μακάρι φέτος να γεμίσουν οι ναοί…όπως γεμίζουν οι ταβέρνες, οι συναυλίες, τα θέατρα κλπ

  4. Ο Χριστός έδωσε κανόνες για όσα αφορούν την σωτηρία μας, οτιδήποτε παρεκκλίνει από τους κανόνες των Αγίων Αποστόλων Του, είναι ασέβεια και αμνηστεία της αμαρτίας και της επιθυμίας του καθενός, έχει πει ότι ούτε ένα κόμα δεν έχουμε δικαίωμα να αλλάξουμε, αν δεν μπορούν κάποιοι να ακολουθήσουν αυτά, ας μην φτιάχνουν στα μέτρα τους και σύμφωνα με το θέλημα τους έναν Χριστό όπως τον θέλουν, γιατί όταν πεθάνουμε από αυτόν τον κόσμο και σταθούμε ενώπιον Εκείνου δεν θα υπάρξει δικαιολογία, θα δούμε σε χειρότερη μοίρα από εμάς ανθρώπους που Τον αγάπησαν και Τον σεβάστηκαν και τήρησαν αυτά που ήθελε για μας ώστε να σώσουμε την ψυχή μας…

  5. ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΠΟΛΛΗΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ ΚΑΙ ΝΗΣΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΗΜΟΣΥΝΗΣ (ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗΣ) ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ Ο ΘΕΟΣ, ΓΙΑΤΙ ΛΟΓΩ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΜΑΡΤΙΑΣ ΚΑΙ ΕΩΣΦΟΡΙΚΗΣ ΕΠΙΜΟΝΗΣ ΣΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ, ΕΧΕΙ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΕΙ…

  6. Ο/Η Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» λέει:

    Το πρώτο είναι η αρχή της συγγνώμης: «εάν συγχωρείτε στους ανθρώπους τα παραπτώματά τους, θα συγχωρεί και σάς ο Πατέρας σας ο επουράνιος. Αν πάλι δεν συγχωρείτε τους ανθρώπους, ούτε και ο Πατέρας σας θα συγχωρήσει τα δικά σας αμαρτήματα», μας λέει ο Κύριος. Συχνά στη ζωή μας πέφτουμε σε σφάλματα, και έχουμε την ανάγκη, και ενίοτε την απαίτηση, να μας συγχωρήσουν οι συνάνθρωποί μας, και παράλληλα επιζητούμε και προσευχόμαστε για τη άφεση από τον Θεό. Προϋπόθεση όμως της συγγνώμης του Θεού αποτελεί η δική μας συμπεριφορά προς τους αδελφούς μας. Δεν μπορούμε να ζητάμε το έλεος του Θεού, κι εμείς να είμαστε ανάλγητοι και σκληροί απέναντι σε όσους έχουν κάνει κάποιο λάθος ή έχουν σφάλλει απέναντί μας. Δεν μπορούμε να θεωρούμε τους εαυτούς μας ως καλούς χριστιανούς, από τη στιγμή που δεν μπορούμε να συγχωρέσουμε έστω και έναν άνθρωπο. Γι αυτό και στην Κυριακή Προσευχή, στο “Πάτερ ημών…”, λέμε “και άφες ημίν τα οφειλήματα ημών, ως και ημείς αφίεμεν τοις οφειλέταις ημών”, δηλαδή συγχώρησέ μας Κύριε, όπως κι εμείς συγχωρούμε εκείνους που μας έχουν βλάψει. Επομένως, κριτήριο της συγγνώμης του Θεού είναι η δική μας στάση προς τους συνανθρώπους μας. Το δεύτερο σημείο αφορά τα εξωτερικά στοιχεία του ανθρώπου που νηστεύει: “όταν νηστεύετε να μην το δείχνετε, όπως οι υποκριτές που κυκλοφορούν με σκυθρωπά πρόσωπα, για να φανούν ότι τάχα νηστεύουν. Αλλά να είστε περιποιημένοι και να μη δείχνετε ότι νηστεύετε, και ο Θεός που βλέπει τί γίνεται στα κρυφά, θα σας ανταμείψει στα φανερά”. Αποτελεί μεγάλη αρρώστια για κάθε εποχή η υποκρισία, η ωραιοποίηση του εξωτερικού μας προφίλ, και αυτό στηλιτεύει ο Χριστός. Η νηστεία δεν μπορεί να συνοδεύεται από αυτοπροβολή και υπερηφάνεια, διότι αποτελεί προσωπική άσκηση και θυσία προς τον Θεό, ο οποίος βλέπει τον κόπο μας, αφουγκράζεται τις προσευχές μας και ανταποκρίνεται με σωτήριο τρόπο στα δίκαια αιτήματά μας. Η νηστεία απαιτεί σεμνότητα, όχι διαφήμιση, ούτε κατάκριση του πλησίον. Γι αυτό, για να αναφέρουμε ένα παράδειγμα, όταν κατά την περίοδο της Σαρακοστής μας προσφέρουν κάτι, πριν ρωτήσουμε αυτό είναι νηστίσιμο ή όχι, ας αναλογιστούμε εάν η ερώτηση αυτή καλλιεργεί στην προκειμένη περίπτωση την αγάπη μεταξύ των εν Χριστώ αδελφών ή αποτελεί υπεροπτική δήλωση και επίδειξη ότι τάχα εμείς νηστεύουμε, ενώ οι άλλοι όχι. Άλλωστε, μέσα από τους βίους των Αγίων, κι ακόμα περισσότερο των ασκητών της ερήμου, γνωρίζουμε ποιά είναι η ορθή αντιμετώπιση ενός τέτοιου διλήμματος. Το τρίτο σημείο αφορά τους θησαυρούς, τους επίγειους και τους επουράνιους. Ο Χριστός μάς αποτρέπει να συνάγουμε επίγειους θησαυρούς, που φθείρονται και αφανίζονται είτε από φυσικά αίτια είτε από τους κλέπτες. Αντίθετα, μάς προτρέπει να συγκεντρώνουμε πνευματικούς θησαυρούς, που παραμένουν ασύλητοι και αναλλοίωτοι. “Γιατί, όπου είναι ο θησαυρός σας, εκεί είναι και η καρδιά σας”, θα μας πει τελειώνοντας τη σημερινή περικοπή. Και όντως, έτσι είναι. Ακόμα και οι άνθρωποι που δεν θα τους χαρακτήριζε κανείς πλούσιους, όταν είναι επικεντρωμένοι στην απόκτηση των υλικών αγαθών και του επίγειου πλούτου, κάθε τους ενέργεια, κάθε τους πράξη την περιστρέφουν γύρω από αυτή την επιθυμία, το πώς δηλαδή θα αποκτήσουν όλο και περισσότερα αγαθά, και στην ουσία ξεχνούν όχι μόνο να ζήσουν την καθημερινότητά τους με ειρήνη και ευχαριστώντας τον δωρεοδότη Θεό, αλλά και ότι όσα και αν αποκτήσει ο άνθρωπος επί της γης, είναι εφήμερα και πρόσκαιρα, αφού τελικά στο ταξίδι μας προς την αιωνιότητα τίποτε από αυτά δεν πρόκειται να πάρουμε μαζί μας. Αντίθετα, οι πνευματικοί θησαυροί, οι επουράνιοι, είναι εκείνοι που παραμένουν και πλουτίζουν ουσιαστικά τον άνθρωπο. Αυτές οι τρεις αρχές, η συγχωρητικότητα, η απλότητα και η επιθυμία των επουράνιων αγαθών, ή αντίθετα, η έλλειψη σκληροκαρδίας, υποκρισίας και φιλαργυρίας, οφείλουν να συνοδεύουν την πορεία της ζωής μας, ιδιαίτερα κατά την περίοδο της Μεγάλης Τεσσαρακοστής που από αύριο ανοίγεται μπροστά μας. Μόνο τότε η νηστεία θα είναι ουσιαστική και καρποφόρα για την πνευματική μας ζωή, και δεν θα εξαντληθεί σε μια απλή αποχή από συγκεκριμένες τροφές, όταν δηλαδή φροντίζουμε να καλλιεργούμε μέσα μας την αγάπη προς τον πλησίον, την ταπείνωση και απλότητα, και κάθε πνευματικό αγαθό.

  7. Ο/Η Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» λέει:

    Ἀπὸ αὔριο ἀρχίζει ἡ Μεγάλη Τεσσαρακοστή,ποὺ χαρακτηρίζεται βέβαια ἀπὸ νηστεία. Ἀλλὰ ἡ νηστεία πρέπει νὰ συνοδεύεται κι ἀπὸ ἄλλες ἀρετές, καὶ κυρίως ἀπὸ τὴ συγχώρησι καὶ τὴν ἐλεημοσύνη. Γιὰ τὴν ἐλεημοσύνη μίλησε σήμερα ὁ Κύριος στὸ εὐαγγέλιο. Ἀπὸ ἀρνητικῆς πλευρᾶς εἶπε· «Μὴ θησαυρίζετε ὑμῖν θησαυροὺς ἐπὶ τῆς γῆς, ὅπου σὴς καὶ βρῶσις ἀφανίζει, καὶ ὅπου κλέπται διορύσσουσι καὶ κλέπτουσι»· καὶ ἀπὸθετικῆς πλευρᾶς εἶπε·«θησαυρίζετε δὲ ὑμῖν θησαυροὺς ἐν οὐρανῷ, ὅπου οὔτε σὴς οὔτε βρῶσις ἀφανίζει, καὶ ὅπου κλέπται οὐ διορύσσουσιν οὐδὲ κλέπτουσιν» (Ματθ. 6,19-20). Θὰ προσπαθήσω λοιπὸννὰ ζωγραφίσω μπροστά σας τὴν ἐλεημοσύνη ὅπως τὴ διδάσκει τὸ ἱερὸ καὶ ἅγιο Εὐαγγέλιο.

    Κατ᾽ ἀρχήν, ἀγαπητοί μου, νὰ ξεκαθαρίσο με τὸ ἔδαφος. Διότι ἡ ἐλεημοσύνη σήμερα ἔχει ἐχθρούς, φανατικοὺς θεωρητικοὺς ἐχθρούς. Εἶνε, λένε, μιὰ ἀνάξια πρᾶξι καὶ πρέπει νὰ σβηστῇ ἀπ᾽ τὸ λεξικό· εἶνε ἀρετὴ τῶν ἀφεντάδων, ἀπομεινάρι τοῦ φεουδαρχισμοῦ· δὲν ἔχει θέσι στὸ σύγχρονο κόσμο. Ἐμεῖς θέλουμε, λένε, νὰ φτειάξουμε μιὰ κοινωνία στὴν ὁποία δὲν θὰ ὑπάρχῃ ἀνάγκη ἐλεημοσύνης, γιατὶ ἁπλούστατα δὲν θὰ ὑπάρχουν φτωχοί.

    Σύνθημά τους εἶνε· «Γιὰ ὅλους ψωμί, ροῦχο, φάρμακο, ἄνεσις». Ἀλλ᾽ ἐὰν αὐτὸ τὸ λένε αὐτοὶ μιὰ φορά, ἐμεῖς τὸ λέμε χίλιες. Πόθος κάθε Χριστιανοῦ εἶνε νὰ ἐπικρατήσῃ ἡ βασιλεία τῆς ἀγάπης, τῆς δικαιοσύνης, τῆς ἐλευθερίας· γι᾽ αὐτὸ λέμε στὸν οὐράνιο Πατέρα «Ἐλθέτω ἡ βασιλεία σου» (Ματθ. 6,10· καὶ θ. Λειτ.) . Πρέπει ὅμως νὰ ὁμολογήσουμε, ὅτι τὰ μεγαλεπήβολα προγράματα ποὺ ὑπόσχονται παγκόσμια εὐτυχία ὥστε ἡ ἐλεημοσύνη νὰ περιττεύῃ, προσκρούουν σὲ ἕνα θλιβερὸ παράγοντα ποὺ τὰ ματαιώνει· κι αὐτὸς εἶνε ἡ ἀνθρώπινη κακία. Ὅπου νὰ πᾶμε, σὲ ὁποοδήποτε καθεστώς, θὰ συναντήσουμε τὸ φτωχό, τὸν ἄνθρωπο ποὺ ἔχει ἀνάγκη. Ἔτσι ἀποδεικνύεται ἀληθινὸς ὁ λόγος τοῦ Κυρίου ὅτι «Οὐ μὴ ἐκλί πῃ ἐνδεὴς ἀπὸ τῆς γῆς σου» (Δευτ. 15,11) ·μπορεῖ νὰ ἐλαττωθῇ ἡ δυστυχία, ἀλλὰ δὲν θὰ λείψῃ τελείως ὁ φτωχὸς πάνω στὴ γῆ. Ὁ Χριστὸς εἶπε ὅτι «Τοὺς πτω χοὺς πάντοτε ἔχετε μεθ᾽ ἑαυτῶν» , πάντα θὰ ὑπάρχουν φτωχοὶ δίπλα σας (Ματθ. 26,11) . Συνεπῶς, ὅσο ὑπάρχουν φτωχοί, ἡ ἐλεημοσύνη θά ᾽νε ὁ ἥλιος ποὺ θερμαίνει τὸν κόσμο.

    Ἀλλ᾽ ὅταν λέμε ἐλεημοσύνη δὲν τὴν ἐννοοῦμε ὅπως ὁ κόσμος· τὴν ἐννοοοῦμε ὅπως τὴν ἐννοεῖ τὸ Εὐαγγέλιο. «Ἐλεεῖτε» (Ἰδ. 22)· ναί, ἀλλὰ ἡ ἐλεημοσύνη πρέπει νὰ εἶνε καθαρή . Ὅπως καὶ μιὰ σταγόνα δηλητήριο μέσα στὸ πιὸ ἐκλεκτὸ φαγητὸ τὸ κάνει ἄχρηστο, κατὰ παρόμοιο τρόπο καὶ σταγόνες κακίας, ὅταν πέσουν μέσα στὴν ἐλεημοσύνη, τὴν ἀχρηστεύουν. Ἡ ἐλεημοσύνη πρέπει νὰ εἶνε καθαρὴ πρῶτον ἀπὸ κλοπή, δεύτερον ἀπὸ ἀνηθικότητα, τρίτον ἀπὸ κενοδοξία, καὶ τέταρτον ἀπὸ λύπη.⃝ Πρῶτον καθαρὴ ἀπὸ κλοπή . Ὑπάρχουν ἄνθρωποι μὲ τεράστιες περιουσίες, ποὺ δὲν τὶς ἀπέκτησαν μὲ τίμια μέσα. Μὲ τὸ Εὐαγγέλιο κανείς δὲν μπορεῖ νὰ πλουτήσῃ. Καὶ τί κάνουν· ἀπὸ τὰ χίλια κλεμμένα, τὰ «νομίμως» κλεμμένα, δίνουν τὸ ἕνα, καὶ ῥίχνουν «στάχτη στὰμάτια» τοῦ λαοῦ. Δὲν εἶνε αὐτὸ ἐλεημοσύνη,εἶνε ὑποκρισία. Δὲν εἶπε ὁ Χριστὸς νὰ γδύσῃςτὸν ἕνα γιὰ νὰ ντύσῃς τὸν ἄλλο. Ὅταν ἤμουν ἱεροκήρυκας στὴν Ἀκαρνανία, συνάντησα στὴν ἐπαρχία τοῦ Βάλτου κάποιο λῃστή, ποὺ λυμαινόταν τὴν περιφέρεια (εἶχε κλέψει, εἶχε κάψει, εἶχε σκοτώσει), καὶ μετὰ ἔκανε φιλανθρωπίες·ἔχτιζε καμπαναριά, ἀφιέρωνε εἰκόνες, προίκιζε κορίτσια…· ἀπ᾽ τὰ κλεμμένα σκόρπιζε ἕνα μέρος γιὰ ἐλεημοσύνη. Αὐτὴ ἡ ἐλεημοσύνη εἶνε λῃστρική, δὲν εἶνε θεάρεστη. Δὲν μπορεῖς νὰ γδύνῃς τὸ λαό, νὰ παίρνῃς ἑκατομμύρια, μετὰ νὰ ῥίχνῃς στὸ δίσκο τῆς ἐκκλησίας ἕνα χιλιάρικο, καὶ νὰ θέλῃς νὰ σ᾽ ἔχουν γιὰ εὐεργέτη.
    ⃝ Ἡ ἐλεημοσύνη ἔπειτα πρέπει νά ᾽νε καθαρὴ ἀπὸ ἀνηθικότητα. Κάποιοι ὅλο τὸ χρόνο εἶνε σκληροὶ καὶ ἀπάνθρωποι, καὶ τώρα τὶς ἀπόκριες γίνονται φιλάνθρωποι! Τί κάνουν αὐτοί· διοργανώνουν «φιλανθρωπικοὺς» χορούς· ὑπὲρ τῶν φυματικῶν, ὑπὲρ τῶν ἀναπήρων, ὑπὲρ τοῦ ἄλφα ἀσύλου, ὑπὲρ τοῦ βῆτα ἱδρύματος. Οἱ ἄσπλαχνοι, τώρα λὲς καὶ ἀπέκτησαν φτερὰ ἀγγέλων κ᾽ εἶνε ἕτοιμοι νὰ κάνουν ἐλεημοσύνη… Λάθος! Δὲν ἀπατώμεθα.

    Τὸ Εὐαγγέλιο δὲ σοῦ λέει, νὰ μαζέψῃς νέους καὶ νέες καὶ ν᾽ ἀρχίσετε ἐκεῖ χοροὺς ποὺοὔτε οἱ ἄγριοι χορεύουν. Ὄχι, δὲν εἶνε δεκτὰ τὰ χρήματα αὐτά· εἶνε «τριάκονταἀργύρια» ἀτιμίας καὶ διαφθορᾶς. Ἐὰν μία πόρνη ἀμετανόητη –ὄχι μετανοημένη–ἔρθῃστὴν ἐκκλησία καὶ προσφέρῃ ἕνα καντήλι στὴν εἰκόνα τοῦ Χριστοῦ, ὁ ἱερεὺς δὲν τὸδέχεται· ὁ νόμος τοῦ Θεοῦ τὸ χαρακτηρίζει «μίσθωμα πόρνης» (Δευτ. 23,19· πρβλ.Μιχ. 1,7. Παρ. 19,13)· μακριὰ τέτοιο χρῆμα.⃝ Ἡ ἐλεημοσύνη ἀκόμα πρέπει νὰ εἶνε καθαρὴ ἀπὸ κενοδοξία . Τὸ εἶπε ὁ Κύριος· ἡ ἐλεημοσύνη εἶνε πρᾶξις μυστική, μία μυσταγωγία. Ὄχι λοιπὸν ὅταν κάνῃς ἐλεημοσύνη νὰ τρέχῃς ἀμέσως στὴν ἐφημερίδα νὰ γραφῇ στὴ στήλη,ὄχι νὰ γραφῇ τὸ ὄνομά σου στὴν πλάκα ἔξω ἀπὸ τὴν ἐκκλησία ἢ τὸ ὀρφανοτροφεῖο κ.λπ..

    Τὸ Εὐαγγέλιο λέει «νὰ μὴ ξέρῃ τὸ ἀριστερό σου χέρι τί κάνει τὸ δεξί σου» (Ματθ. 6,3) · οὔτε ἡ γυναί-κα σου νὰ μὴ γνωρίζῃ τὴν ἐλεημοσύνη σου.⃝Τέλος, ἡ ἐλεημοσύνη νά ᾽νε καθαρὴ ἀπὸ λύπη. Τί θὰ πῇ αὐτό· ὅταν ἐλεῇς νὰ μὴ λυπᾶσαι. «Ὁ Θεὸς ἀγαπᾷ αὐτὸν ποὺ δίνει μὲ χαρούμενο τὸ πρόσωπο» (Β΄ Κορ. 9,7) . Νὰ χαίρεσαι ὅπως ὅταν εἰσπράττεις τὸ μισθό σου καὶ ἀπείρως περισσότερο . Νὰ κάνῃς τὴν ἐλεημοσύνη μὲ χαρά. Ὁ γεωργὸς ὅταν σκορπάει τὸ σπόρο δὲ λυπᾶται· χαρὰ ἔχει, ἐλπίζει ὅτι ἕνα ἔσπειρε – ἑκατὸ θὰ θερίσῃ. Κι ὅποιος καταθέτει στὴν τράπεζα τὸ κεφάλαιό του, δὲ λυπᾶται· γιατὶ τὸ ποσὸ αὐτὸ θὰ τὸ πάρῃ μαζὶ μὲ τόκο. Κ᾽ ἐσὺ γεωργὸς καὶ καταθέτης εἶσαι· χαρὰ νὰ ἔχῃς, γιατὶ αὐτὸ ποὺ δίνεις θὰ αὐξηθῇ. Ὑπάρχουν πολλὲς τράπεζες, ἐγὼ θὰ σᾶς συστήσω μία· εἶνε τράπεζα οὐράνια, δὲν ὑπάρχει κίνδυνος νὰ χρεωκοπήσῃ ποτέ, καὶ δίνει τὸ μεγαλύτερο ἐπιτόκιο. Εἶνε τράπεζα ἀσφαλισμένη· κι ἂν ἡ γῆ κι ὁ οὐρανὸς διαλυθοῦν, αὐτὴ θὰ μείνῃ· εἶνε ἡ τράπεζα τῆς ἐλεημοσύνης καὶ φέρει τὴν ἐπιγραφὴ «Θησαυρίζε τε θησαυροὺς ἐν οὐρανῷ…»(ἔ.ἀ.). Ἐδῶ ἐμπιστευθῆτε τὶς καταθέσεις σας, καὶ νά ᾽στε βέβαιοι ὅτι μιὰ μέρα θὰ εἰσπράξετε ἑκατονταπλάσια ἀπὸ αὐτὰ ποὺ δίνετε τώρα. –Αὐτά, παπούλη, νὰ πᾷς νὰ τὰ πῇς στοὺς πλουσίους, ὄχι σ᾽ ἐμᾶς· ἐμεῖς εἴμαστε φτωχοί.Ποιός τὸ λέει αὐτό; ποιός φωνάζει καὶ λέει «Ἐγὼ εἶμαι φτωχός»; Ὅσο φτωχὸς καὶ νά ᾽σαι, δὲν εἶσαι πιὸ φτωχὸς ἀπὸ τὴ χήρα ἐκείνη ποὺ εἶχε ἕνα δίλεπτο καὶ τό ᾽δωσε, καὶ ὁ Χριστὸς εἶ πε ὅτι Ἄλλοι ἔδωσαν ἀπὸ τὸ περίσσευμά τους ἐνῷ αὐτὴ ἔδωσε ἀπὸ τὸ ὑστέρημά της (βλ. Μᾶρκ. 12,42-44. Λουκ. 21,1-4) . Ποιός λέει πὼς εἶνε φτωχός; Ἐγὼ τὸν βλέπω νὰ ἔχῃ τὸ χέρι σφιχτὸ ὅταν πρόκειται νὰ δώσῃ στὴν ἐκκλησιὰ καὶ στὸ φιλόπτωχο, ἀλλοῦ ὅμως τὸν βλέπω νὰ σκορπάῃ.
    http://kranosgr.blogspot.gr/2017/02/2017_26.html

  8. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΝΙΚΟΛΑ, ΝΑ ΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΑΛΛΑ ΣΥΝΕΧΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΥΣΤΕΡΗΜΑ ΜΑΣ. ΖΗΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΠΛΟΥΣΙΟ Η ΕΝΑΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ Η ΕΝΑΝ ΤΡΑΠΕΖΙΤΗ 20 ΕΥΡΩ Η ΕΝΑ ΠΙΑΤΟ ΦΑΓΗΤΟ, ΑΜΑ ΣΟΥ ΔΩΣΕΙ ΕΓΩ ΘΑ ΚΑΤΣΩ ΝΑ ΜΕ ΜΑΜΗΣΕΙΣ. ΠΑΣ ΣΕ ΟΙΚΙΑ ΠΛΟΥΣΙΟΥ ΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ ΚΑΙ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΣΚΟΥΠΙΣΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΟΥ ΠΡΙΝ ΜΠΕΙΣ ΜΕΣΑ, ΠΡΟΣΕΞΕ ΜΗ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΖΗΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΥΦΑΚΙ ΑΣΤΟ, ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΕ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΑΣ ΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ ΣΕ ΣΠΙΤΙ ΦΤΩΧΟΥ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΟΥ ΠΟΥ ΣΤΙΣ ΣΚΑΛΕΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΝ ΜΑΡΜΑΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΙΧΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΣΟΦΑΝΤΙΣΤΟΙ ΜΕ ΤΑ ΤΟΥΒΛΑ ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΦΙΛΟΔΩΡΗΜΑ ΔΙΑ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΣΟΥ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΚΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΑ ΤΟΥ ΦΤΩΧΟΥ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥ ΜΑΣ. Ο ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΝΕΡΟ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΤΟΥ, Ο ΦΤΩΧΟΣ ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΥΣΤΕΡΗΜΑ ΤΟΥ.

    1. για το πόσο εύκολο είναι να μπει ένας πλούσιος στην Βασιλεία του Θεού το έχει πει ο Χριστός με παραδείγματα, ο φτωχός πάντως δεν θα μπει επειδή είναι φτωχός αλλά επειδή μετανόησε και έζησε εν Χριστώ

  9. Αν δεις τα ατυχηματα και ιδιως αυτο στην εθνιμη θα καταλαβεις οτι καποιοι ηθελαν να κλεψουν αυτη τη χαρα και το μηχανακι της ευτυχιας του λαου να τρεχει αντιστροφα

  10. Έβαλα κι εγώ το λιθαράκι μου στον Καθρέπτη..
    Πέρασα ΑΚΡΙΒΩΣ έτσι όπως ήθελα σήμερα!
    Γιατρέ, το ‘φάρμακο’ λειτούργησε!
    Κυριολεκτικά ΚΑΘΑΡΗ Δευτέρα, γεμάτη Χαρά! ^_^

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek