Διαφημίσεις

Δεν χρειάζεται να πας στο κατάστημα (να ταλαιπωρείται ο πολίτης για τους ανεύθυνους – εκτός αν θέλεις να κάνεις φασαρία, που είναι όντως θεραπευτική), μπορείς να τους στείλεις μέιλ. Για την ΔΕΗ εδώ: customercare@dei.com.gr ,info@dei.com.gr

Στο πάνω μέρος του εγγράφου να γράψεις: «Να μου αποστείλετε τον αριθμό πρωτοκόλλου καταχώρησης της καταγγελίας μου στο mail:………»

Επίσης, στην κοινοποίηση να προσθέσεις -επιπλέον του αρμόδιου στον οποίο απευθύνεσαι- ΚΑΙ • Παντός υπευθύνου

Είναι υποχρεωμένοι να το παραλάβουν ΚΑΙ να σου στείλουν και το πρωτόκολλο, στο πλαίσιο του opengov(ανοιχτή διακυβέρνηση) που εφαρμόζει η κυβέρνηση.

Παρένθεση: Ο λόγος που η κυβέρνηση εφαρμόζει το opengov είναι για να βγάζει σε ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ τους παράνομους νόμους που έπειτα υπογράφει, χωρίς φυσικά να είναι ενημερωμένος ο πολίτης, και χωρίς φυσικά όλοι οι πολίτες να έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο. Ακριβώς γι’ αυτούς τους δύο λόγους τα βγάζει σε δημόσια διαβούλευση, ώστε να μην είναι παρόν (να μην λάβει γνώση) κανείς, και να έχουν το δικαίωμα να πουν ότι η απόφαση επήρθε με την σύμφωνη γνώμη του λαού! («Εγώ το έβγαλα σε δημόσια διαβούλευση, μπορούσες να μπεις και να καταψηφίσεις, αφού δεν καταψήφισες σημαίνει ότι συμφωνείς.»)

Επειδή λοιπόν εφαρμόζεται το opengov, έχεις το δικαίωμα να κάνεις ηλεκτρονικά ΚΑΙ την όποια κατάθεση εγγράφου, και σε οποιαδήποτε δημόσια υπηρεσία.

Όσον αφορά στο μπαλάκι τώρα..

Στο http://www.yme.gr/index.php?tid=445 αναφέρει ότι:

Οι υπηρεσίες πρέπει:

Να διαβιβάζουν τις αιτήσεις των πολιτών που υποβλήθηκαν σε αναρμόδια υπηρεσία, στις αρμόδιες υπηρεσίες, εντός 5 ημερών και να ενημερώνουν τον πολίτη.

Αυτό μπορείς να το χρησιμοποιήσεις στην περίπτωση που σου απαντήσουν «δεν είμαι εγώ ο υπεύθυνος κλπ»

Υ.Γ. Ακολουθεί επικοινωνία με την ΔΕΗ (αφορά αίτηση που έκανα για συγγενή μου):

ΔΕΗ Διεύθυνση Πωλήσεων customercare@dei.com.gr
προς Εμένα, ΔΕΗ-www.dei.gr

ΚΕΝΤΡΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑΣ

Αγαπητή κα. …………..,

(……….)

Κατά την προγραμματισμένη ημερομηνία καταμέτρησης της παροχής σας 22/08/2016, ο Διαχειριστής Δικτύου (ΔΕΔΔΗΕ) δεν μας γνωστοποίησε την ένδειξη του μετρητή σας, προκειμένου να εκδοθεί εκκαθαριστικός λογαριασμός. Για το θέμα αυτό θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το αρμόδιο Τμήμα καταμέτρησης της περιοχής σας, για λήψη ένδειξης και την αποκατάσταση της ομαλής έκδοσης λογαριασμών.

(………….)

Stefania Ligerou

προς ΔΕΗ, info

Παρακαλώ να μου αποστείλετε την εγκύκλιο που ορίζει ότι εγώ, ο πολίτης/πελάτης της ΔΕΗ υποχρεούμαι να επικοινωνήσω με το τμήμα καταμέτρησης της περιοχής μου, για να ανακαλύψω για ποιον λόγο ο διαχειριστής δικτύου (ΔΕΔΔΗΕ) δεν γνωστοποίησε στην ΔΕΗ την ένδειξη του μετρητή μου.

Θέλω επίσης να δω στην εγκύκλιο αν αφορά τον πολίτη/πελάτη της ΔΕΗ η ελλιπής επικοινωνία/συνεννόηση μεταξύ της ΔΕΗ και των διαχειριστών.

Όπως επίσης και αν φαίνεται κάπου σε κάποια εγκύκλιο ότι ο πολίτης/πελάτης της ΔΕΗ είναι υποχρεωμένος να ψάχνει μεταξύ των δύο εμπλεκομένων (ΔΕΗ και διαχειριστών δικτύων) να βρει κάποιον υπεύθυνο, για να απαντηθεί το ερώτημά του, ή να δοθεί λύση σε τυχόν πρόβλημά του.

Κι αν, πράγματι, υπάρχουν νόμοι που υπαγορεύουν τα ανωτέρω, παρακαλώ να μου αποστείλετε την σύμβαση που έχει γίνει μεταξύ της ΔΕΗ και των διαχειριστών, για να γνωρίσω τις αρμοδιότητες του καθενός, ώστε να ξέρω σε ποιον θα απευθύνομαι κάθε φορά, με ονόματα υπευθύνων κάθε τομέα/αρμοδιότητα, και τηλέφωνο υπευθύνου καθώς και φαξ.

Stefania Ligerou



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Μια σκέψη στο “Χρήσιμες πληροφορίες για την ΔΕΗ (και κάθε δημόσια υπηρεσία)”
  1. Νόμος 3242/2004 άρθρο 6 παρ. 1 “Αν η αίτηση υποβληθεί σε αναρμόδια υπηρεσία, η υπηρεσία αυτή οφείλει, μέσα σε τρεις (3) ημέρες, να τη διαβιβάσει στην αρμόδια και να γνωστοποιήσει τούτο στον ενδιαφερόμενο.”
    Η ΔΕΗ όμως δεν είναι δημόσια υπηρεσία………άρα δεν εμπίπτει σε αυτή την διάταξη…….οπότε στον κάλαθο των αχρήστων και περίμενε εσύ απάντηση……..

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek