…Οπου οι ηδη σκλαβωμενοι μολις δουν αλλον καταδικο να αμφισβητει οτι οι ιδιοι δεν τολμησαν ..θελουν να τον κλεισουν στην απομονωση … Ειμαστε οι μπατσοι της στημενης συνειδησης … μεσω της ανασφαλειας μας για την ζωη επιλεξαμε την γραμμικη αληθεια των αλλων…φτανει να μας φερνει ενα μισθο και δυο μπυρες παγωμενες!
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Απλά και συνοπτικά…η φώτο τα λέει ΟΛΑ.
ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ (ΤΟΥ ΠΑΛΙΟΥ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟΥ) ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΥΣ ΣΟΥ..
ΑΝΩΝΥΜΕ ιι, ΠΟΣΟ ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙΣ…
ΟΙ ΠΑΡΟΛΕΣ, ΟΙ ΑΦΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΠΡΑΓΜΑ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΚΙ ΕΝΑ ΒΡΕΦΟΣ(ΣΩΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΝΟΗΤΙΚΑ)…
ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ , ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ…
Για να συνδέσω την φωτο με τη θεωρία της επίπεδης γης που αρχικά ακούγεται σαν ανοησία. Μέσω της αμφισβήτισης μπαίνεις στη διαδικασία της μάθησης. Όσοι το ψάξανε με την επίπεδη γη, έμαθαν πολλά για την αστρονομία και τη γή. Ρώτησα πολλούς γιατί να είναι σφαίρα και όχι επίπεδη και ενώ γελάνε στην αρχή , δεν ξέρουν να σου απαντήσουν. Έτσι μάθαμε σου λένε. Ο σωστός δάσκαλος σε βάζει στη διαδικασία της αμφισβήτησης , ώστε να ψάξεις και να βιώσεις την πληροφορία. Το ίδιο έκανε και ο Σωκράτης. Η μαιευτική ήταν η μέθοδος, η οποία, σε συνδυασμό με τη χρήση της ειρωνείας, αποτελούσε χαρακτηριστικό της σωκρατικής διδασκαλίας λέει το ιντερνετ. Βάλε τον άλλον δηλαδη να προβληματιστεί και να αναζητήσει.
Υ.γ. όσοι ασχολήθηκαν με την θεωρία της επίπεδης γής και το έψαξαν, ναι μεν έφτασαν στο ιδιο συμπέρασμα που ήξεραν ότι είναι σφαίρα, αλλα αυτή τη φορά αποκόμισαν τόσες γνώσεις και αποδείξεις που δεν έμαθαν σε 10 χρόνια στο σχολείο, δηλ. κατεκτησαν τη γνώση.
Μια φυλακή
Με τους φυλακισμενους…. φυλακές!
Και πρόσεξε οι πιο λυσσασμενοι είναι απλοί άνθρωποι επαληθευοντας το βασιλικοτερος του βασιλέως, θέλοντας ενδόμυχα να γίνουν χαλιφηδες στη θέση του χαλίφη, και αυτό είναι στη φύση του ανθρώπου. Και στις μέρες μας έχει παραγίνει, έχουν χαθεί τα όρια του ελεγκτή και του ελεγχόμενου, νομίζει ο ελεγχόμενος ότι είναι πάνω από τον ελεγκτή και αρχίζει να χάνεται η μπάλα. Γι αυτό προκύπτει η ανάγκη της αναβάθμισης των ελεγκτικών μηχανισμών ώστε ο ελεγχόμενος να συνειδητοποιήσει πάλι ότι είναι ελεγχόμενος και όχι ελεγκτής