Διαφημίσεις

Γράφει ο Ζαχαρίας ο Μυτιληνιός

Το βράδυ της Παρασκευής η συγγραφική ομάδα έριξε τρελό ξενύχτη. Καταρχήν ήταν το ΦΕΚ που ήθελε το Ε.Τ. ανοιχτό. Τα ξημερώματα όταν έπεσε η πτήση FZ981 στο Ροστόβ, αμέσως καταλάβαμε ότι κάτι δεν πάει καλά.

Επειδή η πρώτη κίνηση που κάνω όταν μαθαίνω ότι έπεσε ένα αεροπλάνο είναι να μπαίνω στο FLIGHT 24, αμέσως η πορεία του αεροσκάφους μου κίνησε την περιέργεια. Δεν μπορεί λέω κάτι δεν πάει καλά. Τόσους κύκλους σε μια μόνο αποτυχημένη προσγείωση δεν κάνει κανείς πιλότος. Θα έκανε πολύ μεγαλύτερους κύκλους αν ήθελε να αδειάσει τα καύσιμα. Οπότε οι κύκλοι είναι αδικαιολόγητοι. Φυσικά τέτοια στοιχεία γίνονται printscreen αμέσως γιατί κάποιοι αρέσκονται στο να τα αλλάζουν…

Επίσης ψάξαμε και βρήκαμε το εγχειρίδιο προσέγγισης και σας αποδείξαμε ότι η προσέγγιση για προσγείωση ήταν εκτός εγχειριδίων… Σήμερα, τρεις μέρες μετά το δυστύχημα ξαφνικά κάποιοι ανακάλυψαν το εγχειρίδιο…

Πριν από λίγο ο Πρόεδρος της εταιρείας έκανε μια περίεργη δήλωση… Ο καιρός δεν ήταν ικανός να ρίξει αυτού το είδος – τύπο αεροσκάφους.

Από τα στοιχεία της πτήσης μπορούμε να πούμε ότι το αεροσκάφος είχε περίεργη συμπεριφορά. Αν δείτε στο προηγούμενο άρθρο θα παρατηρήσετε κάποια σκαμπανεβάσματα τόσο στην ταχύτητα, όσο και στο ύψος. Μικρές αλλά καθοριστικές αλλαγές.

Περιμένω τα στοιχεία από τα μαύρα κουτιά (κόκκινα) για να δούμε πως τελικά έπεσε αυτό το αεροσκάφος…

#FZ981 Αδικαιολόγητη και εκτός εγχειριδίων η πορεία της μοιραίας πτήσης στο Ροστόβ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • Select Your Subscription Plan

    1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΜΥΤΙΛΗΝΙΟΣ

O Ζαχαρίας ο Μυτιληνιός είναι ένας "τρελός" από τη Μυτιλήνη. Η τύχη τον έφερε στην Αθήνα, όπου διαμένει σχεδόν 20 χρόνια και χαίρεται τη ζωή μέσα από την οικογένεια και τους φίλους του. Ο Ζαχαρίας είναι Χριστιανός Ορθόδοξος, όμως δεν έχει καμία σχέση με την παπαδοκρατεία (Πατριάρχες, Αρχιεπισκόπους,Επισκόπους και μικρό - ευτυχώς- μέρος των ανάξιων ιερέων) που μαστίζει την πραγματικότητα μας. Ο Ζαχαρίας είναι ΕΛΛΗΝΑΣ, πατριώτης και πιστεύει ότι η λεφτεριά της πατρίδος είναι κοντά, έστω και αν χρειασθεί ολοκληρωτική επανεκκίνηση!

17 σχόλια στο “Με την πτώση της πτήσης #FZ981 είχαμε πει ότι κάτι δεν πάει καλά… Από την πρώτη στιγμή. Τώρα τα στοιχεία που δώσαμε πρώτοι αποτελούν υλικό μελέτης…”
  1. Να προσέχουνε και τα δικά μας παλικάρια – πιλότοι ,να προσέχουνε και της πολιτικής και της πολεμικής αεροπορίας μας πριν ξεκινάνε τα ταξίδια τους!!!!

  2. Το πιο πιθανόν είναι να μας πουν για τα ηλεκτρονικά.
    Σιγά μην σου πούν εμείς το κάναμε…Εκτός και άν ρίξουν την ευθύνη στον νεκρό πιλότο για λάθος χειρισμο,και αυτοί περάσουν στα κρυφα…Ποιά ήταν η φορά που σου είπαν οτι ήταν στημένο;;;
    Καμία…Ε και καμία θα παραμείνει…

  3. Δοκιμαστική τηλεκατευθυνόμενη πτήση. Για μελλοντικά τρομοκρατικά χτυπήματα σε όλη την Υφήλιο. Οι πετραιλεάδες ξεκίνησαν τις χαζομάρες.

  4. Τα σκαμπανεβάσματα της ταχύτητας σαν καρδιογράφημα δικαιολογούνται απόλυτα λόγω ισχυρών ανέμων στην περιοχή εκείνη την ώρα και είναι επαναληπτικά όπως ακριβώς και το holding pattern. Αυτό που δεν δικαιολογείται και προβληματίζει όπως πολύ σωστά αναφέρατε είναι η χρονική διάρκεια των κύκλων. Ρίψη καυσίμου εφόσον το α/φος δεν υπερβαίνει το μεγιστο βαρος προσγείωσης (έγινε μια απόπειρα) αποκλείεται να κάνανε ειδικά με τέτοιο καιρό. (Και να έγινε ένα 747 θέλει max 45 λεπτα όταν είναι πλήρως φορτωμένο!) Συνεπώς η μόνη περίπτωση είναι οι χειριστές να περιμένανε αλλαγή/βελτίωση του καιρού. Πιο πολύ μοιάζει να είναι κακή εκτίμηση-ανθρώπινο λάθος και τα στοιχεία του F.RADAR και το βίντεο παραπέμπουν σε stall λογικά από στέγνωμα κινητήρων. Αν υπήρχε κάποιο emergency υπήρχε άφθονος χρόνος να το αναφέρουνε στον ελεγκτή και θα το μαθαίναμε πρώτο. Αναμένετε τους ρουφιανους (κουτιά)

  5. Γιατί δοκιμαστικη πτήση; Τα Drones μια χαρά τα κουμαντάρουν. Στην Νεβάδα είναι ο πιλότος και το αεροπλάνο ρίχνει ρουκέτες στο Πακιστάν.

  6. ..αν ειχεσ βρει τροπο να ελέγχεις αεροπλάνα απο μακριά και ετσι να εκβιάζεις τις εταιρίες για μεγαλα χρηματικα ποσά…θα γινόταν ποτέ γνωστό νομιζεισ ??

  7. Συγνωμη, αλλά δεν μπορω να καταλαβω το εξης. Τα βιντεο που κυκλοφορισαν στο διαδυκτιο απο την πτωση του αεροπλανου, δειχνουν ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΑ ότι το αεροπλανο πεφτει ΦΛΕΓΟΜΕΝΟ στο εδαφος…Γιατι δεν κανατε κανενα σχόλιο πανω σε αυτο.? Το αεροπλανο εχει εμφανως καταρριφθει.

    1. Πεντακάθαρα δεν το λες. Οι κάμερες είναι νυκτός και έχουν μεγάλη ευαισθησία στο φως και τα φώτα προσγείωσης είναι πολύ δυνατά γενικότερα

  8. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΟΝ ΦΙΛΟ FRD ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΟΤΙ ΤΑ 737 ΕΧΟΥΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΗΣ ΤΟΥΣ 120 ΚΟΜΒΟΥΣ. ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΤΕΛΟΣ.ΤΙ ΑΝΟΧΕΣ ΝΑ ΕΙΧΕ ΛΟΓΟ ΑΝΕΜΟΥ? ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΟΠΩΣ ΣΤΑ ΑΛΛΑ ΕΚΤΡΟΠΗ? ΓΙΑΤΙ ΕΔΩΣΑΝ ΑΜΕΣΩΣ ΗΧΗΤΙΚΑ? ΔΕΙΤΕ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΠΤΗΣΗ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ. ΠΡΟΣΠΑΘΗ ΔΕΥΤΕΡΟ GO AROUND. EXΕΙ ΠΕΣΕΙ ΑΠΟ ΤΑ 4000 ft ΚΑΙ ΤΟΥΣ 185 knots. ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΣΤΟ F-L EINAI 925 ft ΚΑΙ 197 kts. ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ? ΠΟΣΟ ΣΦΑΛΜΑ ΝΑ ΕΙΧΕ ΤΟ F-L?

  9. pronews.gr/portal/20160321/%CE%B1%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%B1%CF%84%CF%85%CF%87%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1/%CE%BD%CE%AD%CE%BF-%CE%B2%CE%AF%CE%BD%CF%84%CE%B5%CE%BF-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%B1-%CF%84%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B1%CE%AF%CE%B1-%CE%B4%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B5%CF%81%CF%8C%CE%BB%CE%B5%CF%80%CF%84%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%80%CF%84%CE%AE%CF%83%CE%B7%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82

  10. Πληροφορία από Ρώσικο site ότι ποτέ δεν έγινε η συντριβή του αεροπλάνου…………..Ψάξτε το…………Крушения Боинга 737 в Ростове 19 марта 2016 года FZ981 – НЕ БЫЛО!
    Даже двигателей не осталось (они из жаропрочной стали), кружил 2 часа (чтобы выработать топливо) и упал с малой высоты в итоге от 90тонн остался какой-то мелкий мусор – просто фантастика.
    https://youtu.be/OyFxGm7IZFk

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *