Διαφημίσεις
ΚΟ: Οι λέξεις έχουν δύναμη.
Πάρτε για παράδειγμα τις πρόσφατες διαμαρτυρίες κατά της
χυδαιότητας στο Χυτήριο. Οι πιο συχνοί χαρακτηρισμοί που ακούστηκαν και
γράφτηκαν από τα media και τους δημοσιογράφους για την στάση εκείνων των ανθρώπων
που μαζεύτηκαν και δήλωσαν την αντίθεσή τους ποιες ήταν; «Μεσαίωνας», «παραθρησκευτικές οργανώσεις»
και «ακροδεξιοί». Και τα τρία αυτά ηχούν αρνητικά, έτσι δεν είναι; Ηχητικά και
εννοιολογικά δεν σου θυμίζει κάτι καλό. Ούτε καν ουδέτερο. Τι πάει να πει
«παραθρησκευτικές» κανείς δεν κάνει τον κόπο να μας εξηγήσει.
Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει
χυδαιότητας στο Χυτήριο. Οι πιο συχνοί χαρακτηρισμοί που ακούστηκαν και
γράφτηκαν από τα media και τους δημοσιογράφους για την στάση εκείνων των ανθρώπων
που μαζεύτηκαν και δήλωσαν την αντίθεσή τους ποιες ήταν; «Μεσαίωνας», «παραθρησκευτικές οργανώσεις»
και «ακροδεξιοί». Και τα τρία αυτά ηχούν αρνητικά, έτσι δεν είναι; Ηχητικά και
εννοιολογικά δεν σου θυμίζει κάτι καλό. Ούτε καν ουδέτερο. Τι πάει να πει
«παραθρησκευτικές» κανείς δεν κάνει τον κόπο να μας εξηγήσει.
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice