Διαφημίσεις

Film

Ακόμα κι αν πιστεύουμε ότι είμαστε αρκετά ενημερωμένοι για τις μεθόδους χειραγώγησης του καταναλωτικού κοινού που χρησιμοποιεί το μάρκετινγκ της βιομηχανίας τροφίμων, αυτό το σύντομο βιντεάκι θα μας κάνει λίγο πιο υποψιασμένους και καχύποπτους.

Μια αποκαλυπτική ομιλία της συμβούλου μάρκετινγκ Kate Cooper που πρέπει να μας βάλει όλους σε σκέψη:

thesecretrealtruth



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

3 σχόλια στο “Τους άφησε όλους άφωνους! Αποκάλυψε τα μυστικά του μάρκετινγκ τροφίμων”
  1. Το “ήτανε ένα μικρό καράβι”, μάλλον δεν το έχει ακούσει η κερία!!!!!

    Τι εννοώ;;;;

    Όταν το ανθρώπινο είδος πρέπει να επιβιώσει γίνεται και κανίβαλος!!!!!!!!!!!
    Παραδείγματα;;;;;; Πόσα θέλετε;;;;;

    Τα ζώα θα λυπηθούμε τώρα κυρία μου;;;;;;

    Ή μήπως είναι πιο ανθρωπιστικό να το σφάζεις το ζώο έξω από το κλουβί;;;;

    Τελικά, τι ……γράφαμε;;;;;;;;

  2. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑRKETING;
    ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥ. ΑΠΑΡΤΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΔΥΟ ΣΚΕΛΗ.
    MARKETING, EINAI Η ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ, ΜΕ ΚΕΡΔΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ.
    ΕΑΝ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΑΥΤΑ ΣΚΕΛΗ, ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ MARKETING.
    KAI KAΛΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΚΕΡΔΟΣ. ΑΛΛΑ ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ;
    ΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΕΣ, ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΕΝΕΣ ΕΤΣΙ, ΠΟΥ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΟΥ. ΩΡΑΙΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΔΙΑΦΗΜΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΟ ΕΓΩ ΣΟΥ, ΣΤΟΝ ΨΥΧΙΣΜΟ ΣΟΥ, ΣΤΗ ΛΙΜΠΙΝΤΟ.
    ΠΛΑΣΤΗ ΕΥΤΥΧΙΑ, ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ, ΠΟΥ ΦΕΥΓΕΙ ΜΟΛΙΣ ΣΒΗΣΟΥΝ ΤΑ ΦΩΤΑ. ΕΥΤΥΧΙΑ ΑΓΟΡΑΣΜΕΝΗ, ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΑΦΗΝΕΙ ΕΝΑ ΚΕΝΟ….
    ΜΟΝΟ ΠΟΥ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ, ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΧΩΡΙΣ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙΟΥ.

    1. Α ΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΑΝΩ ΥΒΡΙΣΤΗΣ ΓΙ’ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΜΟΥ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝ ΤΑ ΑΝΑΓΚΑΙΑ. ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ. ΚΑΙ. Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΧΩΣ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek