Ακόμα κι αν πιστεύουμε ότι είμαστε αρκετά ενημερωμένοι για τις μεθόδους χειραγώγησης του καταναλωτικού κοινού που χρησιμοποιεί το μάρκετινγκ της βιομηχανίας τροφίμων, αυτό το σύντομο βιντεάκι θα μας κάνει λίγο πιο υποψιασμένους και καχύποπτους.
Μια αποκαλυπτική ομιλία της συμβούλου μάρκετινγκ Kate Cooper που πρέπει να μας βάλει όλους σε σκέψη:
thesecretrealtruth
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Το “ήτανε ένα μικρό καράβι”, μάλλον δεν το έχει ακούσει η κερία!!!!!
Τι εννοώ;;;;
Όταν το ανθρώπινο είδος πρέπει να επιβιώσει γίνεται και κανίβαλος!!!!!!!!!!!
Παραδείγματα;;;;;; Πόσα θέλετε;;;;;
Τα ζώα θα λυπηθούμε τώρα κυρία μου;;;;;;
Ή μήπως είναι πιο ανθρωπιστικό να το σφάζεις το ζώο έξω από το κλουβί;;;;
Τελικά, τι ……γράφαμε;;;;;;;;
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑRKETING;
ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥ. ΑΠΑΡΤΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΔΥΟ ΣΚΕΛΗ.
MARKETING, EINAI Η ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ, ΜΕ ΚΕΡΔΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ.
ΕΑΝ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΑΥΤΑ ΣΚΕΛΗ, ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ MARKETING.
KAI KAΛΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΚΕΡΔΟΣ. ΑΛΛΑ ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ;
ΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΕΣ, ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΕΝΕΣ ΕΤΣΙ, ΠΟΥ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΟΥ. ΩΡΑΙΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΔΙΑΦΗΜΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΟ ΕΓΩ ΣΟΥ, ΣΤΟΝ ΨΥΧΙΣΜΟ ΣΟΥ, ΣΤΗ ΛΙΜΠΙΝΤΟ.
ΠΛΑΣΤΗ ΕΥΤΥΧΙΑ, ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ, ΠΟΥ ΦΕΥΓΕΙ ΜΟΛΙΣ ΣΒΗΣΟΥΝ ΤΑ ΦΩΤΑ. ΕΥΤΥΧΙΑ ΑΓΟΡΑΣΜΕΝΗ, ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΑΦΗΝΕΙ ΕΝΑ ΚΕΝΟ….
ΜΟΝΟ ΠΟΥ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ, ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΧΩΡΙΣ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙΟΥ.
Α ΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΑΝΩ ΥΒΡΙΣΤΗΣ ΓΙ’ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΜΟΥ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝ ΤΑ ΑΝΑΓΚΑΙΑ. ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ. ΚΑΙ. Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΧΩΣ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ.