Άσε με να σου πω τι έγινε πάλι σήμερα… και η μέρα δεν έχει τελειώσει ακόμα!
Άσε με να σου πω τι έγινε πάλι σήμερα… και η μέρα δεν έχει τελειώσει ακόμα!
Ο Μαυροψύχης έχει βάλει στόχο την Ελλάδα…
Η Ελλάς όμως περιφρουρείται…
Στις 14.04 το μεσημέρι, άλλο ένα αεροσκάφος, της AEGEAN αυτή τη φορά, έπαθε στο ίδιο περίπου σημείο (ίδιος αεροδιάδρομος… η φίλη Ιώ είμαι σίγουρος μπορεί να αναλύσει περισσότερα για το θέμα), έπαθε το ίδιο ακριβώς πρόβλημα. Δηλαδή αποσυμπίεση της καμπίνας επιβατών.
Η πτήση Α3-376 από Αθήνα προς Μύκονο, παρουσίασε το πρόβλημα λίγο πριν φθάσει στον τελικό προορισμό της, με αποτέλεσμα μα επιστρέψει στο Ελευθέριος Βενιζέλος, όπου πραγματοποίησε αναγκαστική προσγείωση.
Η πτήση είχε 73 επιβάτες και 4 μέλη πληρώματος.
Όπως θα διαπιστώσατε οι ειδήσεις, τόσο η σημερινή, όσο και η χθεσινή, ΔΕΝ έκαναν το γύρο του διαδικτύου.
Αυτό εμένα με βάζει σε σκέψεις…
ΥΓ Οι ειδήσεις είναι ΑΠΟΛΥΤΑ διαστραυρωμένες από τους Αχιλλείς του Αεροδρομίου!!!
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Σ΄ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΖΑΧΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙΣ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΗΚΩ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΩΝ… ΠΑΡΑ ΤΑΥΤΑ ΜΕΤΡΑΩ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΜΕ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ.
ΚΑΤ΄ΑΡΧΗΝ ΣΥΜΠΙΕΣΗ ΚΑΜΠΙΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΤΛΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΙΕΣΜΕΝΟΥ ΑΕΡΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΜΠΙΝΑ ΤΟΥ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΘΕΙ ΑΦΈΝΟΣ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΑΦ΄ ΕΤΕΡΟΥ ΤΟ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΣΕ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΧΑΜΗΛΗΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΠΙΕΣΗΣ. Η ΣΥΜΠΙΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ 3000 ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΙ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΟΠΩΣ Η ΥΠΟΞΙΑ (ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΕΝΕΙ ΧΩΡΙΣ ΣΩΣΤΗ ΟΞΥΓΟΝΩΣΗ ΚΑΙ ΧΑΝΕΙΣ ΤΙΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΣΟΥ), ΤΗΝ ΑΣΘΕΝΕΙΑ ΤΩΝ ΥΨΟΜΕΤΡΩΝ (ΑΝΑΛΟΓΗ ΤΗΣ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ ΤΩΝ ΔΥΤΩΝ) ΟΠΟΥ ΤΟ ΟΞΥΓΟΝΟ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΑ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ Π.Χ ΠΗΞΗ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ.
ΤΩΡΑ, ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΠΟΣΥΜΠΙΕΣΗ ΚΑΜΠΙΝΑΣ ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΤΟΥ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΥΠΟΣΤΕΙ ΡΩΓΜΕΣ, ΑΠΟ ΑΝΟΙΧΤΗ ΠΟΡΤΑ (ΑΚΡΑΙΟ, ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΕΝ ΩΡΑ ΠΤΗΣΗΣ), ΑΠΟ ΑΡΓΗ ΑΠΟΣΥΜΠΙΕΣΗ ΤΗΣ ΚΑΜΠΙΝΑΣ ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΕΣ ΤΟ HELIOS, ΚΑΚΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ‘Η ΠΑΛΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΥΣ. ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΚΛΗΘΕΙ ΑΠΟΣΥΜΠΙΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ, ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΜΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΙΡΑΙΟ.. Π.Χ ΕΚΡΗΚΤΙΚΗ ΑΠΟΣΥΜΠΙΕΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΟΤΑΝ Η ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΚΗ ΑΠΟΣΜΠΙΕΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΠΟΥ Ο ΑΕΡΑΣ ΣΤΟΥΣ ΠΝΕΥΜΟΝΕΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙ ΝΑ ΒΓΕΙ…
ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΟΓΗ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΥΣ, ΣΕ ΠΟΣΑ ΜΕΤΡΑ ΠΕΤΑΕΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΕΚΔΗΛΩΝΕΤΑΙ Η ΑΠΟΣΥΜΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΑΦΟΥ ΠΕΣΟΥΝ ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΞΥΓΟΝΩΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΛΕΠΤΑ, Ο ΠΙΛΟΤΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΑΜΕΣΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΤΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ 10.000 ΠΟΔΙΑ .
ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΛΟΓΩ ΑΠΟΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΞΙΑΣ … ΝΑ ΠΩ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΟΞΥΓΟΝΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΗΣ ΚΑΜΠΙΝΑΣ..
ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ 2 ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΜΕ ΑΠΟΣΥΜΠΙΕΣΗ ΑΠΟ 2 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΤΟ ΕΞΗΓΗΣΩ.. ΝΑΙ ΤΟ ΑΚΟΥΣΑ, ΝΑΙ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΩ ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ ΣΤΙΣ 2 ΠΤΗΣΕΙΣ.. ΜΠΟΡΕΙ ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΜΠΙΕΣΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ.
ΑΣ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΑΙ, ΣΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΑΠΟΦΕΥΧΘΗΣΑΝ ΤΡΑΓΩΔΙΕΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΓΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΦΥΛΑΞΕ Ο ΘΕΟΣ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΩ ΣΚΕΦΤΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΝΤΗΛΙ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΛΑΔΙ..
ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ.
ΙΩ
ουπς, τι κανει το μαγαζακι, ολα καλα, παει και αυτο blog τελειωσε
πολλά συνέβησαν σήμερα στον σταθμό μυκόνου.
λαθος φόρτωσης αποσκευών.
βρεθηκαν επιβάτες μέσα σε λάθος πτησεις.
σας τα λέω από πρώτο χέρι γιατί εργαζομαι εκει μεσα..
ξεσκίστηκε Ο Μαυροψύχης 🙂