23:13 - 23/07/2017

Κρόνος και το σημάδι του Υιου του ανθρώπου …!

…. Κάποιες φορές ,καμία φόρα τις περισσότερες δεν έχει τόσο σημασία μια πληροφορία όσο έχει σημασία το πότε έρχεται σε σένα , πόσο συνδέεται με ότι άλλο έχεις ακούσει και σίγουρα την ερώτηση του πως γίνεται μια νέα πληροφορία του τώρα να υπήρξε στην συνείδηση σου από το παρελθόν !

Άλλες φορές έχει σημασία ο λόγος που μια πληροφορία γεννιέται γιατί μια πληροφορία δεν είναι κατά ανάγκη πάντα αληθής αλλά πάντα είναι αληθινά τα σημάδια που αφήνει στις τοποθεσίες όπου το μυαλό σου είναι χωρίς άμυνα !

Μακάρι να ήταν εύκολο και η επικοινωνία να ήταν ξεκάθαρη και ακίνδυνη , μακάρι να άκουγες μόνο εσύ … αλλά θα μας πάρει χρόνια να καταλάβεις αυτόν τον πόλεμο … όπου και η αφαίρεση μια λέξης μπορεί να οδηγήσει την Ζωή σε νέα μονοπάτια !

Το μονοπάτι το περπατάς πάντα μόνος σου , όποιος τολμήσει να σου δείξει μπορεί μόνο να σου δώσει σημεία να συνδέσεις και τίποτα άλλο … !

Stranger,,

Λύσε μια για πάντα το θέμα με τη στυτική σου δυσλειτουργία ή την πρόωρη εκσπερμάτωση με Φυσικά μέσα!!!

Loading...
Σχετικά με Stranger
Μετά από την πρώτη πτώση στα 3 μου έτη από μια αντίκα κούνια της γιαγιάς δημιούργησα τα πρώτα μου κενά ! Στην πορεία ένα ατύχημα με ένα ποδήλατο, όπου σε μια κατηφόρα βουνού, συνάντησα ένα γέρικο πλάτανο με το κεφάλι,η συνάντηση αυτή με έφερε στην κατάσταση της μόνιμης Νιρβάνας που βρίσκομαι σημερα!Οι φίλοι μου μου λένε ότι κάπου κάπου ξυπνάω μέσα από τον λήθαργο μου και αρχίζω και γράφω ..η μιλάω σε ένα μικρόφωνο… δεν έχω καλους φίλους το γνωρίζω…από παιδί με κοροϊδεύουν!

Σχόλια Αναγνωστών (16)

  1. 15
    6
    «1. Και σημείον μέγα εφάνη εν τω ουρανώ, γυνή ενδεδυμένη τον ήλιον, και η σελήνη υποκάτω των ποδών αυτής, και επί της κεφαλής αυτής στέφανος αστέρων δώδεκα· 2. και έγκυος ούσα, έκραζε κοιλοπονούσα και βασανιζομένη διά να γεννήση. 3. Και εφάνη άλλο σημείον εν τω ουρανώ, και ιδού, δράκων μέγας κόκκινος, έχων κεφαλάς επτά και κέρατα δέκα, και επί τας κεφαλάς αυτού διαδήματα επτά, 4. και η ουρά αυτού έσυρε το τρίτον των αστέρων του ουρανού και έρριψεν αυτούς εις την γην. Και ο δράκων εστάθη ενώπιον της γυναικός της μελλούσης να γεννήση, διά να καταφάγη το τέκνον αυτής, όταν γεννήση. 5. Και εγέννησε παιδίον άρρεν, το οποίον μέλλει να ποιμάνη πάντα τα έθνη εν ράβδω σιδηρά· και το τέκνον αυτής ηρπάσθη προς τον Θεόν και τον θρόνον αυτού. 6. Και η γυνή έφυγεν εις την έρημον, όπου έχει τόπον ητοιμασμένον από του Θεού, διά να τρέφωσιν αυτήν εκεί ημέρας χιλίας διακοσίας εξήκοντα. 7. Και έγινε πόλεμος εν τω ουρανώ· ο Μιχαήλ και οι άγγελοι αυτού επολέμησαν κατά του δράκοντος· και ο Δράκων επολέμησε και οι άγγελοι αυτού, 8. και δεν υπερίσχυσαν, ουδέ ευρέθη πλέον τόπος αυτών εν τω ουρανώ. 9. Και ερρίφθη ο δράκων ο μέγας, ο όφις ο αρχαίος, ο καλούμενος Διάβολος και ο Σατανάς, ο πλανών την οικουμένην όλην, ερρίφθη εις την γην, και οι άγγελοι αυτού ερρίφθησαν μετ’ αυτού. 10. Και ήκουσα φωνήν μεγάλην λέγουσαν εν τω ουρανώ· Τώρα έγινεν η σωτηρία και δύναμις και η βασιλεία του Θεού ημών και η εξουσία τον Χριστού αυτού, διότι κατερρίφθη ο κατήγορος των αδελφών ημών, ο κατηγορών αυτούς ενώπιον του Θεού ημών ημέραν και νύκτα. 11. Και αυτοί ενίκησαν αυτόν διά το αίμα του Αρνίου και διά τον λόγον της μαρτυρίας αυτών, και δεν ηγάπησαν την ψυχήν αυτών μέχρι θανάτου. 12. Διά τούτο ευφραίνεσθε οι ουρανοί και οι κατοικούντες εν αυτοίς· ουαί εις τους κατοικούντας την γην και την θάλασσαν, διότι κατέβη ο διάβολος εις εσάς έχων θυμόν μέγαν, επειδή γνωρίζει ότι ολίγον καιρόν έχει. 13. Και ότε είδεν ο δράκων ότι ερρίφθη εις την γην, εδίωξε την γυναίκα, ήτις εγέννησε τον άρρενα. 14. Και εδόθησαν εις την γυναίκα δύο πτέρυγες του αετού του μεγάλου, διά να πετά εις την έρημον εις τον τόπον αυτής, όπου τρέφεται εκεί καιρόν και καιρούς και ήμισυ καιρού από προσώπου του όφεως. 15. Και έρριψεν ο όφις οπίσω της γυναικός εκ του στόματος αυτού ύδωρ ως ποταμόν, διά να κάμη να σύρη αυτήν ο ποταμός. 16. Και εβοήθησεν την γυναίκα και ήνοιξεν η γη, το στόμα αυτής και κατέπιε τον ποταμόν, τον οποίον έρριψεν ο δράκων εκ του στόματος αυτού. 17. Και ωργίσθη ο δράκων κατά της γυναικός και υπήγε να κάμη πόλεμον με τους λοιπούς του σπέρματος αυτής, τους φυλάττοντας τας εντολάς του Θεού και έχοντας την μαρτυρίαν του Ιησού Χριστού…» …Η Αποκάλυψη του Ιωάννη, 12:12-17
  2. 26
    9
    Ο Ιησους Χριστος αλλαξε την ιστορια.Το κακο νικηθηκε,η ανθρωποτητα ελευθερωθηκε.Τις Θεος Μεγας ως ο Θεος ημων.Ο ποιων θαυμασια μονος…
    • ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ ΤΙ ΛΕΣ; 24 Ιουλίου 2017 @ 13:01
      6
      15
      ΠΟΙΟΣ ΝΙΚΗΣΕ ΤΟ ΚΑΚΟ ; ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΕΘΑΝΑΝ ΜΕ ΦΡΙΧΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΑΡΑ ΠΡΙΝ-ΤΟ ΚΑΚΟ ΘΡΙΑΜΒΕΥΣΕ ΜΕ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΟΛΑ ΕΓΙΝΑΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ- ΣΦΑΓΕΣ,ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΕΣ,ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ, ΤΟΚΟΓΛΥΦΙΑ,ΔΕΝ ΚΑΤΗΡΓΗΣΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΝΤΕ ΛΙΓΟ ΑΝΕΒΑΣΕ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΑΠΟ ΠΡΑΓΜΑ ΣΕ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΟ, ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΓΑΜΗΣΕ ΤΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΟΔΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΗΜΕΡΙΑ ΔΙΕΛΥΣΕ ΤΗΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΣΚΕΨΗ ΜΕΣΑΙΩΝΑΣ ΠΑΝΤΟΥ. ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΑΝ ΜΥΡΙΑ ΙΘΑΓΕΝΩΝ ΜΥΡΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΥΡΙΑ Η ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ Η ΓΕΛΟΙΑ ΑΦΕΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΑΣ ΚΑΝΕ ΟΤΙ ΘΕΣ ΑΜΑ ΤΟ ΠΕΙΣ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ (ΤΡΟΜΑΡΑ ΤΟΥ)ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΟΗΣΕΙΣ (ΝΑΙ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΚΑΝΑ ΠΕΝΤΑΛΕΠΤΟ)ΘΑ ΣΥΓΧΩΡΕΘΕΙΣ ΑΜΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΚΟ ΔΕΝ ΕΣΒΥΣΕ ΜΕ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ -ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ.
      • 0
        4
        Κρατα την αξιοπρεπεια σου,μαζι με τον Τσιπρα…
      • 5
        2
        Ο ΑΡΧΩΝ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΟΥΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΟΥΜΑΝΤΟ.Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ ΕΔΕΙΞΕ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΝΥΧΙΑ ΤΟΥ ΑΡΧΟΝΤΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΜΕ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ.Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΛΑΣΤΗΚΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΚΑΤ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΩΜΟΙΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΛΑΣΤΗ ΤΟΥ.Ο ΑΡΧΩΝ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΟΥΤΟΥ ΒΕΒΗΛΩΝΕΙ ΤΟ ΠΛΑΣΜΑ ΤΟΥ ΔΙΜΗΟΥΡΓΟΥ ΑΛΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥ ΜΟΡΦΗ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΛΗΣΗ ΤΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΒΟΥΛΟΥ ΛΟΓΩ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ ΚΑΙ ΜΟΔΑΣ ΠΛΑΣΜΑΤΟΣ ΟΠΩΣ ΑΡΣΕΝΙΚΟΘΥΛΗΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΥΠΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ.ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΠΛΑΣΜΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΑΥΤΟ (selfies klp)ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΕΙΣ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΤΟ ΑΒΟΥΛΟ ΠΛΕΟΝ ΠΛΑΣΜΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟ.ΚΑΙ ΕΣΥ ΝΑ ΕΙΧΕΣ ΦΤΙΑΞΕΙ ΚΑΤΙ ΟΜΟΡΦΟ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΟ ΒΕΒΗΛΩΝΕ ΘΑ ΤΟΥ,……………ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ.ΕΣΥ ΤΙ ΛΕΣ ΟΤΙ ΠΡΟΤΙΘΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΔΙΜΗΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ??ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΓΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΟΔΟΜΑ ΚΑΙ ΓΟΜΟΡΑ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΑΛΛΑ
      • 2
        1
        Τι ήθελε και ήρθε έ;…ασυγχώρητος…την επόμενη φορά δεν θα του το συγχωρέσουμε.Θα τον πολεμήσουμε, όχι όπως την προηγούμενη φορά έ; έ;…
  3. 16
    8
    23 Σεπτεμβριου ο Διαβολος θα νικηθει.Εχει νικηθει.
  4. Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» 24 Ιουλίου 2017 @ 08:06
    4
    7
    Γρηγορείτε! «Σαλπίσατε με σάλπιγγα εν Σιών, βροντοφωνήσατε εις το άγιόν μου όρος’ ας συγχυσθούν όλοι οι κάτοικοι της γης, διότι έφθασεν η ημέρα του Κυρίου, διότι είναι εγγύς» αναφωνεί ο προφήτης Ιωήλ (Ιωήλ 2,1). Ο ίδιος δε ο Χριστός μας προειδοποιεί: «να είσθε, λοιπόν, άγρυπνοι, διότι δεν γνωρίζετε ποίαν ώραν έρχεται ο Κύριος σας… Δια τούτο και σεις να είσθε έτοιμοι, διότι την ώραν την οποίαν δεν περιμένετε, θα έλθη ο Υιός του ανθρώπου». Ποίος, λοιπόν, είναι ο πιστός και φρόνιμος δούλος, τον οποίον ο Κύριος Του διώρισεν επιστάτην των υπηρετών του, δια να φροντίζη να τους δίνη τροφήν την κατάλληλον ώραν; Μακάριος είναι ο δούλος εκείνος, ο οποίος, όταν έλθη ο Κύριος του, θα τον εύρη να κάμνη το έργον του. Αλήθεια, σάς λέγω θα τον διορίση επιστάτην εις όλα τα υπάρχοντα του. Αλλ’ εάν είπη ο κακός εκείνος δούλος μέσα του, αργεί να έλθη ο Κύριος, και αρχίζει να κτυπά τους συνδούλους του, να τρώγη και να πίνη με μέθυσους, θα έλθη ο Κύριος του δούλου εκείνου την ημέραν την οποίαν δεν περιμένει και την ώραν την οποίαν δεν γνωρίζει και θα τον σχίση εις δύο και θα τον βάλη μαζί με τους υποκριτάς. Εκεί θα είναι το κλάμα και το τρίξιμον των δοντιών» (Ματθαίος 24,42-51). Η προτροπή του Χριστού: Γρηγορείτε! απευθύνεται εις όλους ανεξαιρέτως τους Χριστιανούς· όχι εις ωρισμένην τάξιν, όπως υποστηρίζουν άνθρωποι της πλάνης. Τούτο καθίσταται φανερόν και από άλλα χωρία με το ίδιον περιεχόμενον. Εις την παραβολήν των ταλάντων π. Χ. Βλέπομεν τον καθένα δούλον να λαμβάνη ωρισμένον αριθμόν ταλάντων με σκοπόν να εργασθή με ευσυνειδησίαν και επιμέλειαν δια να τα αύξηση. Όποιος αποδεικνύεται αντάξιος της εμπιστοσύνης του Κυρίου και αυξάνει το τάλαντον, το οποίον Εκείνος του έχει εμπιστευθή, επαινείται από τον Κύριον και χαρακτηρίζεται ως «δούλος αγαθός». Εκείνος, όμως, ο οποίος δεικνύει αμέλειαν και ραθυμίαν αποδοκιμάζεται και χαρακτηρίζεται ως «δούλος πονηρός» (Ματθαίος 25,14-30. Παράβαλλε Και Λουκάς 19,11-27). Επίσης, η Αγία Γραφή αναφέρει ότι κάθε μέλος της Εκκλησίας λαμβάνει το ιδικόν του Ιδιαίτερον χάρισμα δια να το χρησιμοποίηση δια την οικοδομήν των αδελφών και της Εκκλησίας ολοκλήρου, όχι δια την ιδικήν του άνεσιν και το προσωπικόν του συμφέρον (Α’ Κορινθίους 12,4-31. 14,12). Τοιουτοτρόπως, λοιπόν και εις το χωρίον Ματθαίος 24,42-51, όπως, άλλωστε, και εις το Λουκάς 12,35-48, ο Χριστός δεν αναφέρεται εις ιδιαιτέραν τάξιν πιστών, αλλά εις όλους τους Χριστιανούς. Τον καθένα καλεί να διακονήση με το ιδικόν του τάλαντον τους αδελφούς και να μη το χρησιμοποίηση δια την προσωπικήν του καλοπέρασιν. Κατ’ αυτόν τον τρόπον, θα αναδειχθή «πιστός και φρόνιμος δούλος» και θα γίνη μέτοχος της Βασιλείας του Θεού (επιστάτης όλων των υπαρχόντων του). Αν, αντιθέτως, αδιαφορήση, θα αναδειχθή κακός δούλος, τον οποίον ο Κύριος θα καταδικάση εις καταδίκην αιώνιον. «Από τον καθένα εις τον οποίον εδόθη πολύ θα ζητηθή πολύ και από εκείνον εις τον οποίον ενεπιστεύθησαν πολλά, θα ζητηθούν περισσότερα» (Λουκάς 12,48). Κανένας, λοιπόν, δεν είναι εκ των προτέρων «πιστός και φρόνιμος δούλος». Ο κάθε Χριστιανός πρέπει να άγρυπνη δια να γίνη εις τα μάτια του Θεού δούλος πιστός και αφοσιωμένος, γνήσιον τέκνον της Βασιλείας Του. Αυτήν την εγρήγορσιν είχον οι Απόστολοι και όλοι οι Άγιοι της Εκκλησίας μας εις ολόκληρον την ζωήν, μέχρι και της τελευταίας ακόμη πνοής των. Ο Απόστολος Παύλος αναφέρεται εις τον προσωπικόν του αγώνα δια να κάμη κτήμα του την ανάστασιν του Χριστού και υπογραμμίζει: «Όχι ότι επέτυχον ήδη τον σκοπόν μου ή ότι έχω ήδη γίνει τέλειος, αλλά τρέχω μήπως κάμω ιδικόν μου εκείνο, δια το οποίον και ο Ιησούς Χριστός με έκαμε ιδικόν του. Αδελφοί, εγώ δεν έχω ακόμη δια τον εαυτόν μου την ιδέαν ότι το έχω κάμει ιδικόν μου, αλλά ένα πράγμα κάμνω: Λησμονώ τα παλαιά και, προχωρώ προς εκείνα τα οποία είναι εμπρός, τρέχω προς το τέρμα, προς το βραβείον της επουρανίου κλήσεως του Θεού δια Χριστού Ιησού» (Φιλιππισίους 3,12-14). Συγκινητικώτατον είναι εις το θέμα αυτό το παράδειγμα του Αββά Αγάθωνος, όπως το αναφέρει το «Γεροντικόν». «Αυτός», λέγει, «προσεπάθει να εκτέλεση όλας τας εντολάς· και εάν επερνούσε το πλοίον, πρώτος έπαιρνε το κουπί* και όταν τον επλησίασαν αδελφοί, εκείνος σταματούσε αμέσως την προσευχήν και τους παρέθετε τράπεζα, διότι ήτο γεμάτος αγάπην. Όταν επρόκειτο να πεθάνη, έμεινε τρεις ημέρας με ανοιγμένα τα μάτια, χωρίς να τα κινή καθόλου. Τότε τον σκούντησαν οι αδελφοί και του είπον: Αββά Αγάθων που είσαι; Και εκείνος τους απήντησε: Ίσταμαι ενώπιον του κριτηρίου του Θεού. Του λέγουν: Και συ, πάτερ, φοβάσαι; Τότε εκείνος τους απαντά: Έως τώρα κατηνάλωσα τας δυνάμεις μου δια να φυλάξω τας εντολάς του Θεού. Είμαι, όμως, άνθρωπος. Που ξέρω αν το έργο μου έχει φανή ευάρεστον εις τον Θεόν; Τότε του λέγουν οι αδελφοί: Δεν πιστεύεις εις το έργον σου, ότι ήτο σύμφωνον με το θέλημα του Θεού; Και ο γέρων τους απαντά: Δεν ξεθαρρεύω, έως ότου συναντήσω τον Θεόν. Διότι το κριτήριον του Θεού είναι διαφορετικόν από το κριτήριον των ανθρώπων. Την στιγμήν κατά την οποίαν ήθελαν να τον ερωτήσουν και κάτι άλλο, τους λέγει: εξασκηθήτε εις την αγάπην, μην ομιλήτε άλλο μαζί μου, διότι έχω δουλειά. Και τοιουτοτρόπως ετελειώθη με χαράν. Διότι τον έβλεπον να ανέρχεται (αναγόμενον) όπως ακριβώς αποχωρίζεται κανείς και ασπάζεται τους φίλους του και τα αγαπητά του πρόσωπα. Είχε δε εις όλα μεγάλην εγρήγορσιν και έλεγε ότι χωρίς μεγάλην ελεημοσύνην ο άνθρωπος δεν κατορθώνει ούτε μίαν αρετήν». Το παράδειγμα του Αββά Αγάθωνος μας θυμίζει την χαρακτηριστικήν εκείνην ευχήν από το ιερόν μυστήριον του ευχελαίου, η οποία επαναλαμβάνει τους προφητικούς λόγους: «Εάν έλθης εις κρίσιν με τους δούλους σου, δεν θα ευρέθη κανείς καθαρός από ρύπον, αλλά κάθε στόμα θα κλείση και δεν θα έχη κάτι να απολογηθή, διότι όλαι αι δίκαιαι πράξεις μας εμπρός εις τον Θεόν είναι ως βρώμικον ρούχον. Δι’ αυτόν τον λόγον, Κύριε, μη θυμηθής αμαρτίας νεότητας μας» (Παράβαλλε Ησαΐας 64,6). «Ημαρτήσαμεν, ηδικήσαμεν, παρενομήσαμεν, απεμακρύνθημεν από τας εντολάς Σου και από τα προστάγματα Σου», ομολογεί ο προφήτης Δανιήλ ενώπιον του Θεού. (Δανιήλ 9,5. Παράβαλλε Παροιμίες 20,9).
  5. Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» 24 Ιουλίου 2017 @ 08:09
    5
    7
    http://www.oodegr.com/oode/grafi/pd/genoktonies1.htm +++ Γιατί έπρεπε να γίνει καταστροφή της ανομίας; Ο Θεός δεν μισεί τον άνθρωπο αλλά την αμαρτία. Η Αμαρτία είναι σαν ένα σάπιο πλοίο. Ο Θεός μας λέει: «Φύγετε από αυτό και πηγαίνετε στο δίπλα (της Αρετής) γιατί αυτό πρέπει να το βουλιάξω, για να μην καταστρέψει / μολύνει την κτίση. Εμείς όμως παραμένουμε επάνω πεισματικά, από εγωισμό. Συνεχίζει να μας παρακαλάει για πολύ καιρό. Κάποια στιγμή αναγκάζεται να το καταστρέψει, και μαζί με αυτό καταστρεφόμαστε και εμείς μαζί (προς λύπη του Θεού). Άλλωστε στη Παλαιά Διαθήκη ο Κύριος λέει όπως είδαμε: «Γιατί αμαρτάνετε; Δεν γνωρίζετε πως δεν μου αρέσει να σας βλέπω να πεθαίνετε; Δεν ξέρετε πως ο μισθός της αμαρτίας είναι ο θάνατος;». Έτσι καταλαβαίνουμε πως στόχος του Θεού είναι η εξάλειψη της αμαρτίας. Το πρόβλημα είναι πως εμείς δεν θέλουμε. Ο Θεός καταστρέφει την Αμαρτία και αυτό από αγάπη. Γιατί αν δεν την καταστρέψει θα αποσυντεθεί η κτίση… Αυτή η αποσύνθεση της κτίσεως, είναι το τελικό «κλειδί» για να καταλάβουμε. Ο άνθρωπος είναι ο ιερέας της κτίσεως. Είναι μέρος της υλικής κτίσεως, και ταυτόχρονα αυτός δια του οποίου η κτίση προσφέρει λατρεία στον Θεό. Όλα όσα κάνουμε, έχουν επιπτώσεις σε ολόκληρη την κτίση. Με την αμαρτία μας, προκαλούμε τη φθορά της, ενώ με την αγιότητα, την αφθαρτοποίησή της. Ο Θεός μερικές φορές, ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ ΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΜΑΣ, αναγκάζεται ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ να διατάξει κάτι τέτοιο, ώστε να μην προκληθεί μεγαλύτερο και αιώνιο κακό σε όλους. Πάντα όμως, περιμένει τις ψυχές αυτών που σφάχτηκαν, να τις γιατρέψει και να τις σώσει. Τον καιρό εκείνο δεν υπήρχε το Άγιο Πνεύμα μέσα στους πιστούς. Δεν υπήρχαν οι άγιοι που σήμερα με τις προσευχές τους συντηρούν τον κόσμο. Και μερικές φορές ήταν ανάγκη να σταματήσει εκεί η κακία, όχι μόνο για χάρη της κτίσης, αλλά και των ιδίων που αμάρταναν, που θα έφταναν σε μεγαλύτερη κακία, προς αιώνια ζημία των ψυχών τους. Όσο για την ολική εξόντωση, είχε δύο λόγους: 1. Για να μην μείνει υπόλοιπο του λαού αυτού, και στους αιώνες συνεχίζονται οι εχθροπραξίες τους με τους Ισραηλίτες, και 2. Για να μην μείνει υπόλοιπο ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΙΑΣ στη γη αυτή που εγκαταστάθηκαν, και μετά παρασυρθούν στις ίδιες πράξεις και οι Ισραηλίτες. Είναι χαρακτηριστικό, ότι οι Ισραηλίτες ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑΝ, και λυπήθηκαν κάποιους λαούς για τους οποίους είχαν εντολή να τους εξοντώσουν, με αποτέλεσμα να υποστούν τις συνέπειες. Και η συνέπεια ήταν να παραδώσει και αυτούς τους ίδιους ο Θεός στα χέρια των εχθρών τους, επειδή κατάντησαν και αυτοί ειδωλολάτρες. Η Αγία Γραφή είναι ξεκάθαρη σε αυτό, όπως και στους λόγους που δόθηκε ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ η εντολή πλήρους εξόντωσης κάποιων λαών: «Ουκ εξωλόθρευσαν τα έθνη, α είπε Κύριος αυτοίς. Και εμίγησαν εν τοις έθνεσι και έμαθον τα έργα αυτών· και εδούλευσαν τοις γλυπτοίς αυτών, και εγενήθη αυτοίς εις σκάνδαλον. Και έθυσαν τους υιούς αυτών και τας θυγατέρας αυτών τοις δαιμονίοις. Και εξέχεαν αίμα αθώον, αίμα υιών αυτών και θυγατέρων, ών έθυσαν τοις γλυπτοίς Χαναάν. Και εφονοκτονήθη η γη εν τοις αίμασι και εμιάνθη εν τοις έργοις αυτών, και επόρνευσαν εν τοις επιτηδεύμασι αυτών. Και ωργίσθη θυμώ Κύριος επί τον λαόν αυτού και εβδελύξατο την κληρονομίαν αυτού. Και παρέδωκεν αυτούς εις χείρας εχθρών, και εκυρίευσαν αυτών οι μισούντες αυτούς. Και έθλιψαν αυτούς οι εχθροί αυτών, και εταπεινώθησαν υπό τας χείρας αυτών. Πλεονάκις ερρύσατο αυτούς, αυτοί δε παρεπίκραναν αυτόν εν τη βουλή αυτών και εταπεινώθησαν εν ταις ανομίαις αυτών…» (Ψαλμοί 105/ρε 34-46) Είναι σαφές από το παραπάνω απόσπασμα, ότι ο Θεός τους ζήτησε να προβούν στο ΚΑΚΟ της εκτέλεσης ενός λαού, για να αποφύγουν ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΚΑ, τα οποία μετά θα τους ακολουθούσαν για ΑΙΩΝΕΣ. Αυτοί δεν υπάκουσαν, επειδή θέλησαν να κάνουν τους φιλεύσπλαχνους, και οδηγήθηκαν και οι ίδιοι στην ειδωλολατρία και στις θυσίες των παιδιών τους. Έτσι τελικά πέθαναν περισσότεροι άνθρωποι, και περισσότερα παιδιά.
  6. Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» 24 Ιουλίου 2017 @ 08:11
    3
    7
    orthodoxianews.gr/%CE%BF-%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CE%B2%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CF%82-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CF%80%CF%81%CF%8C%CF%83%CF%89%CF%80%CE%BF/
  7. 10
    1
    Για όσους δεν είδαν το βίντεο, να συμπληρώσω στο χθεσινό μου σχόλιο ότι το απόσπασμα από την Αποκάλυψη του Ιωάννη που παρέθεσα παραπάνω περιέχει μεν την προφητεία για την θέση του ¨Ηλιου, της Σελήνης και των άλλων σωμάτων μέσα και γύρω από τον αστερισμό της Παρθένου, αλλά είναι επίσης πολύ σημαντικό το ότι ο Αυστραλός αφηγητής αναφέρεται σε μια ΠΟΛΥ παλιότερη προφητεία, «που διατηρήθηκε μυστική», όπως λέει, «για περισσότερο από 4.000 χρόνια και αποκαλύφθηκε μόλις την περασμένη χρονιά, χάρη στα μέσα που μας προσφέρει η σημερινή τεχνολογία»… Μιλάει για δύο ζεύξεις πλανητών, και στις δύο από τις οποίες πρωταγωνιστεί ο πλανήτης Δίας. Οι ζεύξεις αυτές «θα συμπέσουν με την απαρχή κοσμογονικών γεγονότων, το πρώτο από τα οποία θα είναι η σύγκρουση του Δία με έναν άλλο, παρείσακτο και επικίνδυνο πλανήτη», όπως λέει ο αφηγητής. Η απαρχή αυτή σηματοδοτείται από τις 23/09/2017 και «αν επαληθευθεί, τότε θα πρέπει να αναμένουμε και το δεύτερο προφητευμένο γεγονός στο αρχαίο κείμενο, που θα σημάνει την κλιμάκωση των διαστημικών δρώμενων, με ένα ολέθριο γεγονός, στις 28/03/2021″… Ο Νίκος, καθόλου τυχαία, αναφέρεται στον Κρόνο στον τίτλο του… Θα επανέλθω με περισσότερα τις επόμενες ημέρες,
  8. 0
    0
    Και αμα διαγραφει το γεγονος απο την μνημη μας; Πως μπορουμε να συγκρατησουμε τις μνημες; Τι εννοεις ολο αυτο τον καιρο με τις χρονικες αγκυρες; Πως μπορουμε να ριξουμε μια χρονικη αγκυρα;
  9. 2
    0
    Στις 23 Σεπτέμβρη 2017 κλείνει και η επταετία του εβραϊκού Σεμίτα. Σύμφωνα με αυτήν την παράδοση υπάρχει ο νόμος να χαρίζονται τα χρέη, να απελευθερώνονται φυλακισμένοι κτλ. Η κρίση ξεκίνησε το 2010 με το πρώτο μνημόνιο. Θα τελειώσει(;) φέτος. Και τι θα συνεπάγεται η επόμενη 7ετία; Πριν την κρίση, είχαμε τα 7 χρόνια κοινού νομίσματος, του ευρώ. Αν όλα αυτά συνδιαστούν και με διαστημικό γεγονός, οδεύουμε ίσως σε μια καινούρια κατάσταση. Τελικά όσο και να θες να ξεφύγεις απ τη νέα τάξη δεν μπορείς.. ε stranger;
    • 1
      0
      Θέλω σήμερα να συμπληρώσω κάτι ακόμα που ανακάλυψα, που συνδίασα μάλλον με προϋπάρχουσα γνώση. Στο i pet goat II, υπάρχει μια σκηνή με ένα κοριτσάκι ξανθό ντυμένο στα άσπρα. Γύρω της υπάρχουν 12 μορφές. Το κοριτσάκι κρατάει ένα μήλο στην κοιλιά της και κάθεται μέσα σε έναν κύκλο(έχει το φεγγάρι στα πόδια της). Ξαφνικά τα φώτα σβήνουν και μένει μόνο μια αχτίδα πάνω από το μικρό κορίτσι, το οποίο το βλέπουμε να παίρνει μια έκφραση πόνου και τελικά να αφήνει το μήλο να κυλήσει απ’ τα χέρια της. Όλο αυτό μου θυμίζει απίστευτα τον αστερισμό της παρθένου, με τα δώδεκα αστέρια γύρω, τον ήλιο και τον πλανήτη Δία. Όλοι τότε θυμάμαι είχαν ταυτίσει αυτήν τη σκηνή με το sandy hook. Αλλά νομίζω ότι δείχνει αυτό το σπάνιο γεγονός που πρόκειται να συμβεί στις 23-09-17. Συνεχίζοντας, το μήλο νομίζω ότι συμβολίζει κάποια πυρηνική βόμβα που θα συμβεί ως γεγονός αλλαγής στην ιστορία και που θα συνδιαστεί με όσα θα συμβαίνουν παράλληλα στον ουρανό. Αυτό που με προβληματίζει είναι το γιατί το μήλο σκάει στα πόδια του Obama, αν λάβουμε υπόψην ότι αυτά θα συμβούν υπό την προεδρία του Trump. Μετά σκέφτηκα ότι ο Obama έχει προαναγγείλει μεγάλο ΜΠΑΜ(διαφήμιση invictus games). Στο τέλος αυτής της σκηνής, βλέπουμε αναφορά στον ψαλμό 23. Ορίστε πάλι το νούμερο. Το τοπίο αλλάζει και ξεκινάει η καταστροφή. Μένει να δούμε…
  10. 0
    0
    Η ειρωνεια ειναι μεγαλο ελλατωμα.

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί