Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

01:05 - 02/05/2017

ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΡΙΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ Γ’ΠΠ;;;

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΡΙΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ Γ’ΠΠ;;;
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΟΤΙ ΚΑΙ Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΑΣ ΚΑΙ Ο ΙΕΡΕΑΣ ΤΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ ΒΓΗΚΑΝ ΜΕΣΑ ΣΕ ΔΥΟ ΕΙΚΟΣΙΤΕΤΡΑΩΡΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ Γ’ΠΠ;;;
ΒΓΑΝΕΙ Η ΠΑΝΟΥΚΛΑ ΤΟΥ ΛΟΝΔΙΝΟΥ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ 24 ΩΡΕΣ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ Ο ΔΡΑΚΟΥΛΑΣ ΤΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ…ΑΛΛΑ ΜΕ ΕΝΑΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΤΟΝΟ…ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ Γ΄ΠΠ…

ΣΤΗΜΕΝΟ Ή ΟΧΙ;;; ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΣΙΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΜΕΝΟ…ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΟΤΙ Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΕΓΙΝΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΑΠΡΙΛΗ….ΤΟΝ ΜΗΝΑ ΤΩΝ ΓΕΝΝΕΘΛΙΩΝ ΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡ (20-4) ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΜΕΣΑ Σ’ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΘΥΣΙΕΣ ΣΤΟΝ ΜΑΥΡΟ.

Η ΠΑΝΟΥΚΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΚΟΡΩΝΑ… ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΤΗΣ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΛΕΓΩΝΤΑΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΖΗΣΟΥΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΓΕΝΙΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ….ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΚΤΗΝΩΔΙΕΣ ΠΟΥ ΕΠΡΑΞΑΝ ΟΙ ΕΓΓΛΕΖΟΙ ΤΟΣΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΥΨΗ ΚΑΙ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΗΤΑΝ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ!!!! ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΙΣ ΦΑΡΑΣ ΤΗΣ;;;

ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΖΩΝΤΑΝΟΣ ΣΤΟ ΠΑΛΑΤΙ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΠΑΛΙΟΚΟΤΑ…ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ Ο ΠΟΥΤΙΝ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΞΑΝΑΣΗΚΩΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΑΣ….
ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ ΤΗΝ ΕΔΩΣΕ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΣΩ ΤΡΙΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΗΓΩΡΗΘΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΟΧΑΡΟΥ Η ΣΚΑΤΟΓΡΙΑ.

Ο ΔΡΑΚΟΥΜΕΛ ΒΓΗΚΕ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΕ ΟΤΙ ΛΥΠΑΤΑΙ ΚΑΤΑ ΒΑΘΟΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΘΩΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΧΑΘΟΥΝ ΑΔΙΚΑ ΑΝ ΣΥΜΒΕΙ ΕΝΑΣ Γ’ΠΠ… ΤΟΝ ΕΠΙΑΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΘΟΛΙΚΟ ΤΟΥ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΤΟΝ ΑΡΧΙΠΑΠΑ ΤΟΥ ΔΡΑΚΟΥ…

Η ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΥΧΑΙΑ ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ…ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΥ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ Γ’ ΠΠ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΡΟΜΠΕΤΑΣ Ή Ο ΒΛΑΔΗΜΗΡΟΣ…

ΒΕΒΑΙΑ ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ…ΟΜΩΣ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΠΗΓΗΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ ΕΧΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑ…

KORAKS



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με KORAKAS NEWS
Αγαπητικός της έρευνας και εραστής της ζωής...! Οταν κραζει ο κόρακας, θα κράξει τρεις φορές, και το μήνυμα έχει περάσει στο υλικό πεδίο: -Καθημερινό ξεβράκωμα των συνωμοτών εναντίον της χώρας και του λαού μου...

Σχόλια Αναγνωστών (16)

  1. φιλε στη φωτο φαινεται ξεκαθαρα στην ζωνη της διπλανης ενα αστερι κ το ιλουμινατι συμβολο?!! κατα τα αλλα ….το τρελανε

    • Πενταλφα και το μοιρογνωμονιο των μασόνων είναι…
      Οταν πάω στη κόλαση, θέλω τουλάχιστον ο καλός Θεούλης να με βάλει δίπλα σ’αυτά τα κεράσματα τη φύσης, μέσα στη δυστηχια μου να χαίρομαι λιγο..

  2. Κοιτά δερματάκι η σαύρα, τσίτα! Ποσά μωρά θυσιάστηκαν για να χαίρει το ερπετό άκρας εμφανίσεως;
    Το λένε μπας και το πιστέψουν και οι ίδιοι και μας κάνουν να το πιστέψουμε και εμείς! Ε λοιπόν αναλαμβάνω εγώ το ρόλο του τρίτου για να μην αναρωτιέσαι και σου λέω ότι τρίτο ππ δεν προβλέπω! Τα τρία μου θα πάρουν! 3+3+3=9 το επιβεβαιώνει και ο τέλειος αριθμός

  3. Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» 05/02/2017 @ 6:24 ΠΜ

    Η έκτη αιτία λόγω της οποίας η πίστη μέσα στους ανθρώπους υπομένει ήττα, είναι η κοινωνική αδικία.

    Ένας άνθρωπος κοιτάζει τον ουράνιο θόλο στολισμένο με πύρινα φώτα και η πίστη του λάμπει και τον ζεσταίνει σαν φλόγα. Όταν όμως κοιτάζει και την αδικία, που κάνει ένας άνθρωπος στον άλλον, η πίστη του μουδιάζει σαν φλόγα κάτω από τη νεροποντή.

    Κάποια κόμματα των εργατών στον κόσμο, διαμαρτυρόμενα εναντίον της άδικης μοιρασιάς του πλούτου στη γη, βρίσκουν αναγκαίο να διαμαρτύρονται και εναντίον της πίστης. Τούτη η διαμαρτυρία των εργατών ενάντια στην πίστη μέχρι ενός σημείου είναι και δικαιολογημένη. Είναι δικαιολογημένη τόσο όσο αναφέρεται σε διαστρεβλωμένες μορφές της πίστης, που έβαλαν τον εαυτό τους στην ταπεινή υπηρεσία του καπιταλισμού και oι οποίες στηρίζουν μια οφθαλμοφανή οικονομική αδικία, κάτω από την οποία αναστενάζουν και πεθαίνουν χιλιάδες και εκατομμύρια ανθρώπων. Όμως, αυτή η διαμαρτυρία όχι μόνο είναι αδικαιολόγητη αλλά και ανόητη όταν αναφέρεται στην πίστη γενικώς. Είναι αδικαιολόγητη, επειδή είναι άδικη, και ανόητη, επειδή μ’ αυτήν από τον καλύτερο φίλο δημιουργείται εχθρός.

    Ο καλύτερος φίλος των φτωχών και των καταπιεσμένων σ’ αυτό τον κόσμο είναι η πίστη. Εάν οι φτωχοί και οι καταπιεσμένοι σ’ αυτό τον κόσμο θέλουν να κάνουν έναν επιτυχημένο αγώνα εναντίον των καταπιεστών τους, πρέπει να τον κάνουν στο όνομα του Θεού και της δικαιοσύνης του Θεού. Ένα πράγμα είναι μεγάλο και μεγαλειώδες, όταν ο Θεός είναι η βάση του.

    Να επικαλούνται την αδελφοσύνη και την ανθρωπιά, χωρίς να πιστεύουν στο Θεό, μπορούν μόνο εκείνοι, που είναι πλανημένοι ή εκείνοι στους οποίους δεν υπάρχει καμία συσχέτιση μεταξύ του μυαλού και της γλώσσας. Να μην πιστεύεις στη δικαιοσύνη του σύμπαντος και να ζητάς τη γήινη δικαιοσύνη είναι το ίδιο με το να μην πιστεύεις, ότι ο ήλιος μπορεί να φωτίσει τη γη και να ζητάς να τη φωτίσει μια απλή πέτρα.

    Η κοινωνική αδικία μας στενοχωρεί όλους και μας πονά και μας ρίχνει σε σκοτεινές σκέψεις και κατατρώγει την αισιοδοξία μας και θολώνει το βλέμμα μας προς τον ουρανό. Και μόνο η σκέψη της κοινωνικής αδικίας, κάτω από την οποία μια ανθρώπινη ζωή υποφέρει, μπορεί να έχει την ενέργεια του ανέμου της ερήμου, που όλα μπροστά του τα μαραζώνει. Μπροστά από τούτο τον άνεμο της ερήμου μαραζώνεται και η πίστη μας. Όπως το πράσινο χόρτο που κάτω από το δρεπάνι την ώρα του θερισμού ξεραίνεται και μαυρίζει, έτσι και η πίστη μας μπροστά από το γεγονός της κοινωνικής αδικίας απλώνεται στο νεκροκρέβατο και πεθαίνει.

    Γιατί εκείνος που δουλεύει να πεθάνει από την πείνα; Γιατί η ζωή πολλών να είναι ένα παρατεταμένο μαρτύριο, ενώ η ζωή μερικών μια παρατεταμένη γιορτή; Γιατί να υποφέρει ο δίκαιος; Γιατί ο σοφός να είναι παραγκωνισμένος και ταπεινωμένος μπροστά στον ανόητο; Γιατί αυτός που κάνει το αγαθό να βιώνει αχαριστία; Γιατί ο ταπεινός να ζει πάντα στη σκιά του υπερήφανου; Γιατί η ασωτία να έχει τόσο μεγάλες και λαμπερές κατοικίες, ενώ η αρετή να δυσκολεύεται πάντα μέσα στα εργαστήρια των μαραγκών της Ναζαρέτ και στα στενά κελιά; Γιατί τον ήρωα να τον σπρώχνουν με τους αγκώνες τους οι φοβητσιάρηδες πίσω, αφού η θέση του είναι μπροστά; Γιατί όλα αυτά, εάν υπάρχει ο δίκαιος Θεός;

    Κάτω από το βάρος τούτων των ερωτήσεων το ψυχικό θάρρος πολλών ξεπέφτει, και όπου δεν υπάρχει θάρρος, δεν υπάρχει ούτε η πίστη. Όταν ξεπέφτει το θάρρος, ξεπέφτει και η πίστη, όταν το θάρρος πεθάνει, πεθαίνει και η πίστη. Το θάρρος και η πίστη πάντα θάβονται στον ίδιο τάφο.

    Η έβδομη αιτία της νέκρωσης της πίστης μέσα μας είναι η ευτυχία. Μόνο μεγάλες και δυνατές ψυχές στέκουν και στην ευτυχία με πρόσωπο στραμμένο προς το Θεό. Στις αδαείς ψυχές η ευτυχία είναι η ύψιστη θεότητα την οποία εκείνες προσκυνούν. Μόνο οι αδαείς ψυχές στην ευτυχία είναι άθεες. Αλλά στη δυστυχία κανείς δεν είναι πιο ευσεβής απ’ αυτές. Όμως, και κάποια καλύτερη ψυχή ξεχνιέται στην ευτυχία.

    Κάποιοι καλοί άνθρωποι τόσο αλλάζουν στην ευτυχία, ώστε οι φίλοι τους δεν μπορούν να τους αναγνωρίσουν. Ένας χαρούμενος άνθρωπος κερδίζει στο λαχείο πολλά χρήματα και γίνεται ξαφνικά θλιμμένος και εκκεντρικός. Μια φτωχή κοπέλα παντρεύεται έναν αριστοκράτη και γίνεται υπερήφανη και περιφρονεί τις παλιές φίλες της. Ένας αγαπητός φίλος παίρνει θέση στην εξουσία και τρελαίνεται. Έναν καλλιτέχνη η δόξα τον κάνει τσαρλατάνο.

    Εκείνο που με τη θνητή γλώσσα ονομάζεται ευτυχία, συχνά γίνεται η μεγαλύτερη δυστυχία των ανθρώπων. Η γήινη ευτυχία σε πολλούς παίρνει τα μυαλά και σκληραίνει την καρδιά. Άραγε μπορεί να υπάρχει μεγαλύτερη δυστυχία απ’ αυτή την «ευτυχία»; Πρέπει να έχουμε θάρρος στην ευτυχία, όπως και στη δυστυχία. Χρειάζεται θάρρος για να μην παραδοθείς ούτε στην ευτυχία ούτε στη δυστυχία.

    Σ’ όποιον η ευτυχία γίνει είδωλο, γι’ αυτόν ο Θεός σταματά να είναι Θεός. Όποιος λιβανίζει την ευτυχία τη δική του -αδιαφορώντας για την ευτυχία των άλλων- με θυμίαμα και λιβάνι, αυτός δεν προσφέρει θυσία στο Θεό. Όποιος νομίζει ότι τα άκρα του κόσμου βρίσκονται στον ορίζοντα της ευτυχίας του, τούτος αγκαλιάζει με τα χέρια του μία ψευδαίσθηση από καπνό. Όποιος μπορεί να γιορτάζει την ευτυχία του εκτός Θεού και χωρίς Θεό, αυτός βιώνει τη σιωπή πριν από την καταστροφή και γελά με γέλιο που θα παγώσει. Διότι όσο η ευτυχία κατοικεί σ’ ένα σπίτι, τόσο η δυστυχία στέκει μπροστά στην πόρτα και περιμένει τη σειρά της. Δεν υπάρχει σπίτι στον κόσμο στο οποίο η δυστυχία δεν θα εισχωρήσει και δεν θα δείξει το αποκαλυμμένο της πρόσωπο.

    Αυτές οι επτά αιτίες είναι ικανές, μόνες ή μαζί, να προκαλέσουν την τραγωδία της πίστης.

    Όταν επτά θάμνοι από αγκάθια φυτρώσουν γύρω από ένα ευγενικό κρίνο και πλέξουν τα κλαριά τους πάνω απ’ αυτό, έτσι ώστε να του κρύψουν τον ήλιο και να του δηλητηριάσουν τον αέρα, τότε ο ευγενικός κρίνος σαπίζει στην υγρασία και πνίγεται στο σκοτάδι. Και ο Θεός από τον ουρανό βλέπει πως πολλοί όμορφοι κρίνοι σαπίζουν και πνίγονται στη γη. Και ο Θεός από ψηλά βλέπει, πως πολλές ψυχές μετατρέπονται σε αγκάθια χωρίς κρίνους.

    Ο Θεός, πράγματι, και τα αγκάθια χρησιμοποιεί για καλό, όμως αλίμονο σ’ εκείνον που είναι από αγκάθια. Αλίμονο, πρώτα σ’ αυτόν, και αλίμονο, τότε σ’ εκείνους γύρω του.

    Η ζωή δίχως πίστη είναι η πιο σκοτεινή απ’ όλες τις τραγωδίες. Μπροστά σ’ αυτή την τραγωδία η τραγωδία του Γολγοθά είναι φωτεινή. Εκείνος που με ζωντανή πίστη στην ψυχή υποφέρει και καταστρέφεται, ακόμα και πάνω στο σταυρό του μαρτυρίου του, μοιάζει με ναυτικό στη φουρτουνιασμένη θάλασσα, που μέσα από τα πάθη και το σκοτάδι βλέπει βορινό αστέρι, οπότε δεν χάνει τον προσανατολισμό του. Εκείνος που δίχως πίστη υποφέρει και καταστρέφεται μοιάζει με ναυτικό σε φουρτουνιασμένη θάλασσα, που δεν βλέπει ούτε μια ακτίνα φωτός στο σκοτάδι, ούτε στον εαυτό του, ούτε γύρω του· καταπονεί τα μάτια του για να δει, όμως, όσο περισσότερο τα καταπονεί, τόσο του φαίνεται το σκοτάδι όλο και πιο πυκνό και μαύρο· κουράζει το λαιμό του για να φωνάξει. Όμως ούτε ο ίδιος δεν είναι σε θέση να ακούσει τη φωνή του από το φοβερό θόρυβο γύρω του.

    Η απελπισία του άπιστου είναι το πιο φρικτό γεγονός σ’ όλους τους καιρούς. Αυτή η απελπισία κρύβεται με κυνισμό, ώστε δεν είναι ορατή για κάθε μάτι. Εάν όλοι οι υγιείς άπιστοι ήξεραν τις ομολογίες όλων των απίστων που ξεψυχούν, στο νεκροκρέβατο θα είχαν βιαστεί όλοι να ξεριζώσουν τα ζιζάνια και τα αγκάθια από την ψυχή τους και να αφήσουν τον πεσμένο κρίνο να σηκωθεί και να αναπτυχθεί και να δημιουργήσει χαρά στην ψυχή τους και να της δώσει χρώμα και ευωδία.

    Χωρίς τη χαρά, οι άπιστες ψυχές είναι και άχρωμες και δίχως ευωδιά. Οι κρυσταλλωμένες πέτρες είναι πιο αγαπητές στο βλέμμα από τις ψυχές αυτές. Και κάθε πέτρα είναι πιο άξια συλλυπητηρίων από τέτοιες ψυχές.

    Τι είδους μεγάλα σχέδια ονειρεύεται ο άπιστος; Είναι ψεύτικα τα σχέδια του· αυτός πρέπει καμιά φορά μες στη νύχτα να ομολογήσει στον εαυτό του ότι τα σχέδια του είναι ψέμα. Μπροστά στους άλλους ανθρώπους ίσως και να βάζει μάσκα γι’ αυτό το ψέμα, όμως μπροστά στον ίδιο τον εαυτό του όχι. Όλα τα μεγάλα σχέδια, είτε προσωπικά ή εθνικά ή πανανθρώπινα, εάν δεν βασίζονται στο γρανιτένιο θεμέλιο της πίστης, βασίζονται σε θεμέλιο από κερί. Ζεσταίνει ο ήλιος, το κερί λιώνει και ο μεγάλος πύργος καταρρέει στη γη.

    Δώσε μας, Θεέ, λογικό, ώστε ό,τι χτίζουμε πάνω στη πίστη, σε Σένα να το χτίζουμε. Αφού η πίστη σε Σένα, είναι θάρρος για χτίσιμο και φως στο ταξίδι. Δώσε μας το φως Σου στο ταξίδι μας σ’ αυτό τον κόσμο. Κάθε άλλο φως εκτός από Σένα μπερδεύει τις σκέψεις μας και παγώνει τις καρδιές μας.

    Πηγή ζεστού και ζωοδόχου φωτός, μην εγκαταλείψεις εμάς, τους κουρασμένους και διψασμένους ταξιδιώτες. Εσύ που ανασταίνεις τα νεκρά σώματα και τις νεκρές ψυχές, ρίξε ένα βλέμμα και στο δικό μας νεκροταφείο. Ας καούν από το βλέμμα Σου όλα τα θανατηφόρα και σκοταδοφόρα ζιζάνια μέσα μας και ας αναστηθεί η ζωοφόρος πίστη σε Σένα. Ώστε να είμαστε και μείς άξιοι εργάτες στο μεγάλο εργαστήριο Σου, άξιοι καλεσμένοι στο μεγάλο τραπέζι Σου σ’ αυτόν τον κόσμο, άξιοι του ονόματός Σου, Δημιουργέ μας, υπερήφανοι για την πατρότητά Σου, Πατέρα μας.

    Αμήν.

  4. Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» 05/02/2017 @ 6:35 ΠΜ

    Η εποχή του Μεσσίου

    Καθ’ όλη την εποχή του Μεσσίου, του Χριστού θα χύση, θα δώσει ο Θεός αφθόνως το Αγ. Πνεύμα, όχι μόνον εις τούς Εβραίους, αλλά «εις πάσαν σάρκα» εις όλους τους ανθρώπους. Διασαφηνίζοντας κατόπιν ο προφήτης σε ποιους και τι θα δώσει, λέγει: «Και προφητεύουσι οι υιοί υμών και αι θυγατέρες υμών». Άνδρες και γυναίκες θα γίνουν προφήτες. «Οι νεανίσκοι υμών οράσεις όψονται». Οι εν εγρηγόρσει, ξυπνητοί θα δουν θεϊκές οπτασίες. «Οι πρεσβύτεροι υμών ενύπνια ενυπνιασθήσονται». Οι γεροντότεροι θα δουν θεϊκά όνειρα. Όχι μόνον υιοί και θυγατέρες νέοι και γέροι πλήρες Αγ. Πνεύματος θα δουν και θα μιλούν νέους κόσμους, αλλά «και γε επί τους δούλους μου και τας δούλας μου εν ταις ημέραις εκείναις εκχέω από του Πνεύματος μου και προφητεύσουσι». Το Αγ. Πνεύμα θα εκχυθεί εις δούλους και δούλας, ήτοι σε ανθρώπους πάσης κοινωνικής τάξεως. Επομένως το Αγ. Πνεύμα θα δοθεί αφθόνως σε νέους και γέροντας, σε άνδρες και γυναίκες, σε κυρίους και ελευθέρους, ήτοι σε κάθε ηλικία και φύλο και κοινωνική ταξί. Θα είναι δε τέτοιο το Αγ. Πνεύμα, ώστε όσοι το λάβουν, θα προφητεύουν, θα βλέπουν κοιμώμενοι όνειρα του Θεού και ξυπνητοί θεϊκές οπτασίες. Αυτά έγιναν στους Αποστόλους Πατέρας κατά λέξιν, διότι προφήτευσαν και ο Θεός επικοινώνησε με αυτούς δι’ ονείρων και οπτασιών. Κατά βάθος σημαίνει, ότι εκείνοι οι Χριστιανοί που έλαβαν το Άγιο Πνεύμα θα ομιλούν και θα βλέπουν καινούριους κόσμους! Αυτό έγινε σε κάθε Χριστιανό που έγινε κατοικητήριο του Αγ. Πνεύματος.

    Αυτά είναι τα δώρα, οι δωρεές της πρώτης Παρουσίας. Για τη Δευτέρα όμως Παρουσία ο προφήτης Ιωήλ λέγει άλλα. Αλλά γι’ αυτά οι «Φωτισμένες» δεν μιλάνε. Δεν τις συμφέρει.

    1. Οι Έσχατες Ημέρες άρχισαν στον καιρό τών αποστόλων

    Αυτό που συχνά λένε οι “Μάρτυρες τής Σκοπιάς”, είναι ότι τις τελευταίες δεκαετίες (από το 1914) βρισκόμαστε στις έσχατες ημέρες, δηλαδή στις τελευταίες ημέρες αυτού τού κόσμου. Έτσι, ψάχνουν για εκπληρώσεις όλων τών εσχατολογικών προφητειών στις ημέρες μας, με αποτέλεσμα να καταστρατηγούν το αληθινό τους νόημα. Γι’ αυτό, όλη τους η δογματική είναι καθαρή εσχατολογία, και χάνουν το πραγματικό νόημα τού ευαγγελίου.

    Λόγω τών αποτυχημένων ψευδοπροφητειών τους, χρειάζεται συχνά να αλλάζουν τις χρονολογίες τού υποτιθέμενου τέλους. Από τα τέλη τού περασμένου αιώνα που πρωτοεμφανίστηκαν, ως σήμερα, συνεχώς μιλούν για τις “έσχατες ημέρες”, και διδάσκουν ότι το τέλος τού κόσμου είναι “κοντά”.

    Κατά την Εκκλησία τού Κυρίου όμως, οι Έσχατες Ημέρες, δεν είναι μία μικρή περίοδος λίγων μόνο δεκαετιών. Είναι μία μακρά περίοδος πολλών αιώνων, που άρχισε από την πρώτη έλευση τού Κυρίου, και θα τελειώσει στη δεύτερη.

    Ίσως φαίνεται παράξενο, το ότι πρόκειται για μία τόσο μακρά περίοδο, εφ’ όσον λέγεται: “έσχατες ΗΜΕΡΕΣ”. Αν όμως συγκριθεί με τις χιλιετηρίδες τής ανθρώπινης ιστορίας, το διάστημα αυτό είναι πολύ μικρό. Πρόκειται για την τελευταία περίοδο τού παλαιού κόσμου. Ας δούμε όμως μερικά εδάφια από την Αγία Γραφή, που μας παρέδωσε η Εκκλησία τού πρώτου αιώνα, τα οποία δείχνουν τις θέσεις τής Εκκλησίας για το θέμα τών “Εσχάτων Ημερών”.

    Εβραίους 1/α΄ 1: “Ο Θεός…επ’ εσχάτου τών ημερών τούτων ελάλησεν ημίν εν Υιώ…” Σύμφωνα με τον απόστολο Παύλο, οι ημέρες του ήταν έσχατες, (τελευταίες), και άρχισαν από τον καιρό τής πρώτης έλευσης τού Ιησού Χριστού. Δεν λέει “εκείνων”, αλλά “τούτων”!

    Το ίδιο φαίνεται και από τα λόγια τού ιδίου αποστόλου, στην επιστολή του στον Τιμόθεο, στο Β΄ Τιμόθεον 3/γ΄ 1 – 5: “Εν εσχάταις ημέραις, θα είναι οι άνθρωποι φίλαυτοι, φιλάργυροι… βλάσφημοι… και τούτους απόφευγέ τους”. Για να μπορεί να τους αποφεύγει ο Τιμόθεος, σημαίνει ότι αυτοί οι άνθρωποι τών “Εσχάτων Ημερών”, θα υπήρχαν ήδη στην εποχή του. Συνεπώς, ο απόστολος Παύλος είχε κατά νου τη δική τους εποχή!

    Με τα λόγια τού αποστόλου Παύλου, συμφωνεί και ο απόστολος Πέτρος, που στην Α΄ Πέτρου 1/α΄ 20, λέει για τον Ιησού Χριστό: “ο οποίος (Ιησούς Χριστός) ήταν μεν προορισμένος προ καταβολής κόσμου, φανερώθηκε δε επ’ εσχάτου τών χρόνων…” Η εποχή τής πρώτης ελεύσεως τού Κυρίου Ιησού Χριστού λοιπόν, ήταν οι “έσχατοι χρόνοι”.

    Και ο Ιούδας όμως, ο αδελφός τού Κυρίου Ιησού Χριστού, στην επιστολή του στο Ιούδας 17 – 19 λέει: “Αλλά εσείς αγαπητοί, θυμηθείτε τους λόγους που προείπαν οι απόστολοι τού Κυρίου μας Ιησού Χριστού, που σας έλεγαν ότι: “επ’ εσχάτου τού χρόνου, θα υπάρχουν εμπαίκτες…”” Αυτοί είναι (όχι “θα” είναι) οι αποδιορίζοντες, ψυχικοί, Πνεύμα μη έχοντες”.

    Οι απόστολοι λοιπόν, προσδιόριζαν τα χρόνια εκείνα, ως τελευταία, μια και ο Ιούδας, μας αποκαλύπτει ότι οι άνθρωποι για τους οποίους μιλούσαν οι απόστολοι, (“είναι”) ΗΤΑΝ στον καιρό του.

    Ομοίως αναφέρεται και η Α΄ Κορινθίους 10/ι΄ 11, για τα τέλη τών αιώνων, στην εποχή τών αποστόλων. “…γράφτηκαν για νουθεσία ημών, προς τους οποίους τα τέλη τών αιώνων έφθασαν”.

    Στα παραπάνω θα μπορούσαν να προστεθούν και άλλα παραδείγματα.

    2. “Έσχατες Ημέρες”, “Έσχατοι Χρόνοι” και Ιουδαϊσμός

    Μια πρώτη παρατήρηση, είναι ότι τα εδάφια αυτά, μιλάνε για “έσχατες ημέρες”, αλλά και για “εσχάτους χρόνους”. Μιλάνε άραγε για το ίδιο πράγμα, ή για κάτι διαφορετικό;

    Σε αυτό μας βοηθάει ο Ιεζεκιήλ, καθώς αναφέρεται στο μελλοντικό πολυεθνικό πόλεμο εναντίον τού Ισραήλ, κάτω από τις διαταγές τού Γωγ. Ας δούμε τι λέει προς τον Γωγ, στα εδάφια: Ιεζεκιήλ 38/λη΄ 8,16: “…εν τοις εσχάτοις χρόνοις θέλεις ελθεί εις την γην ήτις ελευθερώθει εκ τής μαχαίρας και συνήχθει εκ πολλών λαών, εναντίον τών ορέων τού Ισραήλ, τα οποία κατεστάθησαν έρημα διαπαντός. αυτός όμως μετεφέρθει εκ μέσου τών λαών… και θέλεις αναβεί εναντίον τού λαού μου Ισραήλ ως νέφος, δια να σκεπάσεις την γην. Τούτο θέλει είσθαι εν ταις εσχάταις ημέραις…”.

    Παρατηρούμε, ότι εδώ οι φράσεις: “έσχατες ημέρες” και “έσχατοι χρόνοι”, ταυτίζονται. Συνεπώς, και τα προηγούμενα εδάφια που είδαμε, μιλούν για το ίδιο πράγμα.

    Προσπαθώντας να ξεφύγουν από τη μέγγενη αυτών τών εδαφίων, οι “εσχατολόγες” αυτές ομάδες, λένε ότι τα εδάφια μιλούν για τις έσχατες ημέρες τού Ιουδαϊκού συστήματος. Κάτι τέτοιο όμως, δε στέκει, για τους εξής λόγους:

    1. Δεν υπάρχει καμμία απόδειξη για ένα τέτοιο ισχυρισμό, κι έτσι είμαστε υποχρεωμένοι να δεχθούμε το κείμενο όπως είναι.

    2. Αν τα εδάφια μιλάνε για τις τελευταίες ημέρες τού Ιουδαϊκού συστήματος, πρέπει κατ’ αρχήν να γίνει μία διευκρίνιση: Μιλάνε για το τέλος τού Ιουδαϊκού συστήματος α. ως θρησκευτικού συστήματος, β. ως έθνους, ή γ. ως αληθινής θρησκείας;

    Η πρώτη περίπτωση απορρίπτεται, επειδή ο Ιουδαϊσμός ως θρησκεία, συνεχίζεται ως τις ημέρες μας, και δεν έπαψε στον καιρό τών αποστόλων.

    Ούτε στο Ιουδαϊκό έθνος μπορεί να αναφέρονται οι “έσχατες ημέρες” σύμφωνα με τη δεύτερη περίπτωση, επειδή έτσι δεν θα είχε νόημα η φράση αυτή για τους μη Ισραηλίτες Χριστιανούς όλης της Ρωμαϊκής επικράτειας, προς τους οποίους απευθύνονται οι παραπάνω επιστολές τών αποστόλων όταν γράφουν για τις “έσχατες ημέρες”.

    Μένει λοιπόν η τρίτη περίπτωση, τού Ιουδαϊσμού ως αληθινής θρησκείας. Τα προηγούμενα εδάφια που παραθέσαμε, γράφτηκαν από τους αποστόλους, αφού είχε τελειώσει προ πολλού το Ιουδαϊκό σύστημα ως αληθινή θρησκεία. Παρατηρούμε όμως, ότι μιλούν για τις έσχατες ημέρες σαν να συνεχίζονταν ακόμα.

    3. Στο χωρίο τού Ιεζεκιήλ 38/λη΄ 8,16 που είδαμε, παρατηρήσαμε ότι στις “έσχατες ημέρες” τοποθετεί τον πολυεθνικό πόλεμο κατά τού Ισραήλ. Ένας τέτοιος πόλεμος όμως, δεν έχει γίνει ποτέ ως σήμερα, άρα πρόκειται για κάτι μελλοντικό. Και φυσικά δεν αναφέρεται στο τέλος του Ιουδαϊκού συστήματος στον 1ο αιώνα!

    Έτσι, οι έσχατες ημέρες αρχίζουν τον 1ο αιώνα και τελειώνουν σε κάποια μελλοντική για εμάς εποχή.

    Ας δούμε όμως και το εδάφιο Πράξεις 2/β΄ 16 – 20. Πρόκειται για τα λόγια που είπε ο απόστολος Πέτρος την ήμέρα τής Πεντηκοστής, κάτω από την έμπνευση τού Αγίου Πνεύματος, για μία προφητεία τού Ιωήλ: “16. αλλά αυτό είναι που ειπώθηκε δια τού προφήτη Ιωήλ: 17. “Και έσται εν ταις εσχάταις ημέραις, λέγει ο Θεός, εκχεώ από τού Πνεύματός μου επί πάσαν σάρκα… 20. ο ήλιος μεταστραφήσεται εις σκότος και η σελήνη εις αίμα…””

    Εδώ, είναι ενδιαφέρον ότι ο απόστολος τοποθετεί την έκχυση τού Αγίου Πνεύματος που έγινε την Πεντηκοστή, στις έσχατες ημέρες. Μάλιστα, στις ίδιες αυτές ημέρες, τοποθετεί και τη μεταστροφή τού ηλίου σε σκοτάδι, κάτι που ακόμα είναι μελλοντικό. Έτσι, από μία ακόμα πηγή, φαίνεται ότι η διάρκεια τών εσχάτων ημερών, αρχίζει από την πρώτη, και τελειώνει στη δεύτερη παρουσία τού Κυρίου.

    Το ότι μάλιστα υπάρχει μία μόνο περίοδος “εσχάτων ημερών”, φαίνεται από το ότι εδώ ο απόστολος Πέτρος, χρησιμοποιεί οριστικό άρθρο. Δεν λέει “εν εσχάταις ημέραις”, αλλά “εν ταις εσχάταις ημέραις”, που σημαίνει ότι πρόκειται για μία μοναδική περίοδο, και δεν υπάρχουν πολλές περίοδοι με αυτό το όνομα, που να αναφέρονται σε διαφορετικές περιπτώσεις.

    3. Οι Έσχατες Ημέρες κατά τον Ιωήλ

    Ας δούμε όμως μερικά πράγματα από την προφητεία τού Ιωήλ, που ο απόστολος Πέτρος αναφέρει ότι θα συνέβαιναν στις έσχατες ημέρες: 2/β΄ 28:

    “28. Και μετά ταύτα, θέλω εκχέει το πνεύμά μου επί πάσαν σάρκα. και θέλουσι προφητεύσει οι υιοί σας, και οι θυγατέρες σας. Οι πρεσβύτεροί σας θέλουσιν ενυπνιασθή ενύπνια, οι νεανίσκοι σας θέλουσιν ιδεί οράσεις. 29. Και έτι επί τους δούλους μου και επί τας δούλας μου εν ταις ημέραις εκείναις, θέλω εκχέει το πνεύμά μου. 30. Και θέλω δείξει τέρατα εν τοις ουρανοίς … 31. Ο ήλιος θέλει μεταστραφεί εις σκότος, και η σελήνη εις αίμα, πριν έλθη η ημέρα τού Κυρίου η μεγάλη και επιφανής…”

    3/γ΄ 1: “1. Διότι, ιδού εν ταις ημέραις εκείναις, και εν τω καιρώ εκείνω, όταν επιστρέψω τους αιχμαλώτους τού Ιούδα και τής Ιερουσαλήμ, 2. θέλω συνάξει έτι πάντα τα έθνη, και θέλω καταβιβάσει αυτά εις την κοιλάδα τού Ιωσαφάτ, και θέλω κριθεί μετ’ αυτών εκεί, υπέρ τού λαού μου και τής κληρονομίας μου Ισραήλ, τον οποίον διέσπειραν μεταξύ τών εθνών, και διεμοιράσθησαν την γην μου 11…Συναθροίσθητε, και έλθετε κυκλώθεν πάντα τα έθνη, και συνάχθητε ομού. Εκεί θέλει καταστρέψει ο Κύριος τους ισχυρούς σου. 12. Ας εγερθώσι, και ας αναβώσι τα έθνη στην κοιλάδα τού Ιωσαφάτ. Διότι εκεί θέλω καθίσει δια να κρίνω πάντα τα έθνη τα κυκλόθεν”.

    Στο εδάφιο 3/γ΄ 1, διαβάσαμε να λέει: “Διότι, ιδού εν ταις ημέραις εκείναις, και εν τω καιρώ εκείνω”. Για ποιο καιρό μιλάει;

    Σύμφωνα με τον απόστολο Πέτρο στο Πράξεις 2/β΄ 16,17, “αυτό είναι που ειπώθηκε δια τού προφήτη Ιωήλ: “Και έσται εν ταις εσχάταις ημέραις…”. Συνεπώς, η έκχυση τού Αγίου Πνεύματος την Πεντηκοστή, ο πόλεμος τού Ισραήλ με τη μελλοντική πολυεθνική δύναμη, η επιστροφή τού Ισραήλ στο Χριστό, ο σκοτισμός τού Ηλίου και τής Σελήνης, και η μεγάλη και επιφανής ημέρα τού Κυρίου, τοποθετούνται σε αυτή την ίδια περίοδο: “Στις έσχατες ημέρες”.

    Οι έσχατες ημέρες, λοιπόν, είναι η τελευταία χρονική περίοδος στο σχέδιο τού Θεού για σωτηρία τών ανθρώπων. Είναι η Χριστιανική περίοδος, που αρχίζει από την πρώτη έλευση τού Κυρίου Ιησού Χριστού, και τελειώνει στην δεύτερη παρουσία Του.

    Έτσι, “βλέπετε μη πλανηθείτε” από όλους αυτούς τους “εσχατολόγους” που με ανευθυνότητα μας λένε ότι: “ο καιρός ήγγικεν”. Μη πορευθήτε οπίσω αυτών” (Λουκάς 21/κα΄ 8).

  5. Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» 05/02/2017 @ 6:39 ΠΜ

    H υποτιθέμενη σειρά 144.000 και Πολλού Όχλου

    Ένα πρώτο ζήτημα, είναι να διαψεύσουμε τον ισχυρισμό κάποιων, (τών αυτοαποκαλουμένων ΄΄Μαρτύρων τού Ιεχωβά΄΄), που λένε ότι οι ΄΄144.000΄΄ εμφανίζονται στην ιστορία αμμέσως πριν από τον ΄΄πολύ όχλο΄΄, που αναφέρεται στο 7/ζ΄ 9 τής Αποκάλυψης.

    Είναι γνωστό ότι η Αποκάλυψη δεν έχει τις προφητείες της με χρονολογική σειρά. Έτσι, το ότι οι 144.000 αναφέρονται στην αμμέσως προηγούμενη όραση από τον πολύ όχλο, δεν σημαίνει ότι προηγούνται και χρονικά. Οι άνθρωποι αυτοί, λένε ότι μόλις συμπληρώνεται ο αριθμός τών 144.000, αρχίζει να μαζεύεται ο πολύς όχλος, επειδή στο 7/ζ΄ 9 λέει: ΄΄Και μετά ταύτα είδον και ιδού όχλος πολύς…΄΄ Δεν λέει όμως ότι ΄΄μετά ταύτα΄΄ αρχίζουν να μαζεύονται, αλλά ΄΄μετά ταύτα είδον΄΄. Δηλαδή, μετά την προηγούμενη όραση, είδε ο Ιωάννης αυτή.

    Άλλωστε, αρχίζοντας την όραση τών 144.000, ο Ιωάννης λέει και εκεί σε σχέση με την προηγούμενη: ΄΄Και μετά ταύτα είδον…΄΄. Οι ίδιοι όμως αυτοί κακοί ερμηνευτές, στην περίπτωση αυτή δεν τοποθετούν τους 144.000 μετά την προηγούμενη από αυτούς όραση!

    Στη συνέχεια όμως θα δούμε όμως την θέση τών δύο οράσεων (τού ΄΄πολλού όχλου΄΄ και τών ΄΄144.000΄΄) στην Αποκάλυψη.

    Εισαγωγή στην ουράνια Θεία Λειτουργία

    Στο πρώτο κεφάλαιο τής Αποκάλυψης, γίνεται η εισαγωγή, καθώς ο Ιωάννης πρωτοσυναντάει τον άγγελο που τού δίνει την Αποκάλυψη.

    Στα κεφάλαια 2/β΄ και 3/γ΄, τού απαγγέλλονται οι επιστολές που πρέπει να γράψει σε 7 Εκκλησίες τής εποχής του, με επέκταση για όλες τις Εκκλησίες.

    Στο 4/δ΄ κεφάλαιο, τού δίνεται εικόνα τού ουρανού, ως ενός ναού όπου γίνεται μια ουράνια Θεία Λειτουργία, τού οποίου ναού, ήταν σκιά ο επίγειος Εβραϊκός. Εκεί βλέπει και τους βασικούς συμμετέχοντες τής Λειτουργίας αυτής.

    Στο 5/ε΄ κεφάλαιο, εμφανίζεται το ΄΄Αρνίο΄΄, ο Ιησούς Χριστός, ως ο βασικός συντελεστής αυτής τής Θείας Λειτουργίας, για να αποκαλύψει το περιεχόμενο τών 7 προφητικών σφραγίδων.

    Οι 7 διαχρονικές σφραγίδες

    Στο 6/ς΄ κεφάλαιο, ανοίγονται οι πρώτες 6 σφραγίδες. Οι τέσσερεις πρώτες, μας θυμίζουν τα λόγια τού Ιησού Χριστού στο Ματθαίος 24/κδ΄ , όπου λέει ότι στη Χριστιανική ιστορία, θα κηρύττετο το Ευαγγέλιο, και επίσης θα υπήρχαν πόλεμοι, πείνες, αρρώστειες και θάνατος. Είναι σημαντικό ότι από το σημείο αυτό και ως το τέλος της, η Αποκάλυψις είναι μία εσχατολογική ανάλυση τής προφητείας τού Κυρίου, που αναφέρεται στο Ματθαίος 24/κδ΄, Μάρκος 13/ιγ΄, και Λουκάς 21/κα΄.

    Στην 5η σφραγίδα, βλέπει ο Ιωάννης και τις ψυχές τών μαρτύρων, να ζητούν εκδίκηση για το αδικοχαμένο αίμα τους, και αμέσως μετά, στην η 6η σφραγίδα τού δείχνει μια σύντομη εικόνα τρομακτικών καταστροφών.

    Στο 7/ζ΄ κεφάλαιο, μετά από την κορύφωση τού τρόμου τού προηγουμένου κεφαλαίου, εμφανίζονται οι οράσεις τών 144.000 και τού Πολλού Όχλου. Πρόκειται για ένα διάλειμα, για μια παρηγορητική παύση, που καθησυχάζει τον αναγνώστη για την τύχη τών Χριστιανών τις δύσκολες εκείνες ημέρες. Οι δύο αυτές οράσεις, πληροφορούν τον αναγνώστη όχι μόνο για την τύχη τής Εκκλησίας τών Εθνικών και τών Ισραηλιτών, αλλά και για την προστασία που θα απολαμβάνουν τόσο η εν ουρανοίς (Πολύς Όχλος), όσο και η επί γης Εκκλησία, που τον καιρό εκείνο εκπροσωπείται από τους 144.000 Ισραηλίτες, που θα είναι ακόμα στη γη.

    Το ότι θα είναι ακόμα στη γη φαίνεται από το ότι σφραγίζονται πριν ΄΄αδικηθεί η γη, η θάλασσα και τα δένδρα΄΄. (7/ζ΄ 2,3).

    Στο 8/η΄ κεφάλαιο, ανοίγοντας η 7η και τελευταία σφραγίδα, γίνεται μια προετοιμασία για τις 7 σάλπιγγες.

    Οι 7 σάλπιγγες μετά το σφράγισμα τών 144.000

    Οι 7 σάλπιγγες, σαλπίζουν σαν απάντηση τών προσευχών τών αγίων. (8/η΄ 3 – 6). Κάθε σάλπιγγα ακολουθείται από κάποια πληγή, και οι τέσσερεις πρώτες πληγές κατευθύνονται κατά τής γης, τής θαλάσσης και τών δένδρων. (7/ζ΄ 2,3). Το περιεχόμενο τών πληγών αυτών λοιπόν, τοποθετείται χρονικά μετά από το σφράγισμα τών 144.000.

    Στο 9/θ΄ κεφάλαιο, περιγράφονται οι δύο επόμενες σάλπιγγες και επακολουθούσες πληγές, η 5η και η 6η.

    Για την πληγή τής 5ης σάλπιγγας, (η οποία ήταν τόσο φοβερή που ονομάζεται: ΄΄1η ουαί΄΄), αναφέρεται ότι δεν θα έβλαπτε τους 144.000 σφραγισμένους. (9/θ΄ 4). Για δε την την πληγή τής 6ης σάλπιγγας, (την ΄΄2η ουαί΄΄), αυτό αναφέρεται με έμεσο τρόπο, μια και λέει ότι: ΄΄Από τών τριών πληγών τούτων απεκτάνθησαν το τρίτον τών ανθρώπων΄΄. Αυτά τα λόγια μας παραπέμπουν στην προφητεία τού Ζαχαρία, στο 13/ιγ΄ 8, ως 14/ιδ΄ 2.

    Αυτή η προφητεία, μιλάει για το ίδιο υπόλοιπο τού Ισραήλ, που θα διασωθεί από τις πληγές, και που συμβολικά αριθμείται σε ΄΄144.000΄΄.

    Ένα νέο διάλειμα ξεκινάει στο 10/ι΄ κεφάλαιο, ως παρένθεσις πριν από την 7η και τελευταία σάλπιγγα, (την 3η ουαί). Στο διάλειμα αυτό, τού δίνονται άλλες χρήσιμες πληροφορίες, αλλά και οι μυστηριώδεις φωνές τών 7 βροντών, τις οποίες δεν έπρεπε να αποκαλύψει.

    Το διάλειμα συνεχίζεται και στο 11/ια΄ κεφάλαιο, ως το εδάφιο 14. Ως εκεί, ο Ιωάννης μαθαίνει τα γεγονότα τής προφητείας τών ΄΄δύο μαρτύρων΄΄.

    Προετοιμασία για την τελική μάχη

    Από το εδάφιο 15 τελειώνει το διάλειμα, και σαλπίζει η 7η σάλπιγγα, και ως το τέλος τού κεφαλαίου, προετοιμάζεται ψυχικά ο αναγνώστης, για την τελική πάλη που θα ακολουθήσει μεταξύ τού Ιησού Χριστού, και τού Δράκοντα. Εκ τών προτέρων πληροφορείται ο αναγνώστης, ότι η νίκη είναι τού Κυρίου.

    Στο 12/ιβ΄ κεφάλαιο, περιγράφεται περιληπτικά η προσπάθεια τού Σατανά εναντίον τού Κυρίου, από τον καιρό τού Αδάμ ως τον καιρό τού ΄΄υπολοίπου΄΄ τών 144.000 που θα απομείνουν.

    Στο 13/ιγ΄ κεφάλαιο, αρχίζει να αναλύεται η τελική μάχη και οι εχθροί τού Αρνίου Ιησού Χριστού. Περιγράφονται λοιπόν τα δύο θηρία, τα οποία θα παρασύρουν ΄΄όσους δεν έχουν το όνομά τους γραμμένο στο βιβλίο τής ζωής τού Αρνίου΄΄. (13/ιγ΄ 8). Αυτά τα λόγια, βρίσκονται σε αντίθεση με τα λόγια τού Δανιήλ 12/ιβ΄ 1, που αναφέρονται στη ΄΄σωτηρία ενός υπολοίπου Ισραηλιτών γραμμένων στο βιβλίο τής ζωής΄΄, από τη ΄΄μεγάλη θλίψη΄΄. (Το ίδιο υπόλοιπο του Ματθαίος 24/κδ΄ 21 – 24).

    Το κεφάλαιο τελειώνει με την προειδοποίηση ότι αυτός θα είναι ένας δύσκολος καιρός για τους αγίους, γιατί θα χρειαστούν ΄΄υπομονή και πίστη΄΄.

    Και σαν νέα παρηγοριά, το κεφάλαιο 14/ιδ΄ , αναφέρεται και πάλι στην εκκλησία, και μάλιστα εκτενέστερα. Και πάλι εμφανίζονται οι 144.000 πάνω στο όρος Σιών μαζί με το Αρνίο, και από τον ουρανό ακούγονται οι ψαλμωδίες τού Πολλού Όχλου. Μάλιστα, αυτή την ΄΄καινή ωδή΄΄ που ψάλουν, δεν μπορεί να τη μάθει κανείς άλλος, παρά μόνο οι 144.000, μια και είναι το μόνο υπόλοιπο τής Εκκλησίας στο όρος Σιών.

    Εδώ δίνονται αρκετές πληροφορίες στον Ιωάννη για τους 144.000, βοηθητικές για την κατανόηση τής ομάδος αυτής. Κατόπιν, δίνεται μια προειδοποίηση, στους απίστους για την ακόλουθη κρίση, και στους πιστούς για τους διωγμούς που τους περιμένουν. Και το κεφάλαιο τελειώνει με μία όραση κρίσεως, όπου οι άπιστοι πατούνται σαν σταφύλια.

    Στο 15/ιε΄ κεφάλαιο, ο Ιωάννης βλέπει πάλι στον ουρανό, τη συνεχιζόμενη διαχρονική Λειτουργία, καθώς προετοιμάζεται η προειπωμένη έκχυσις τών 7 φιαλών, που έχουν και αυτές από μία πληγή η κάθε μία. Βλέπει και τον ΄΄Πολύ Όχλο΄΄ τών εσφαγμένων από το Θηρίο να ψέλνει με κιθάρες την ΄΄ωδή τού Μωυσέως, και την ωδή τού Αρνίου΄΄. Προφανώς η προσοχή επικεντρώνεται στο τελευταίο μέρος τής ΄΄ωδής τού Μωυσέως΄΄, (Δευτερονόμιο 22/λβ΄ 43), που έχει άμεση σχέση με τους εθνικούς, που αποτελούν την πλειονότητα τών ψαλόντων.

    Πληγές και έκβαση τού πολέμου

    Οι 7 φιάλες και 7 πληγές, περιγράφονται στο 16/ις΄ κεφάλαιο. Πρόκειται για πληγές που αντιστοιχούν στις πληγές τής Αιγύπτου κατά τού Φαραώ. Ειδικά η 7η φιάλη, χωρίζει την αντιτυπική ΄΄Βαβυλώνα΄΄ την άπιστη Ιερουσαλήμ σε τρία μέρη, πράγμα που μας θυμίζει τις προφητείες περί τού υπολοίπου τού Ισραήλ που είδαμε στο Ζαχαρία.

    Η ΄΄Βαβυλώνα΄΄ είναι το θέμα τού 17/ιζ΄ κεφαλαίου. Πρόκειται για την αποστατική θρησκεία τού Αντιχρίστου, με κέντρο την άπιστη Ιερουσαλήμ. Περιγράφεται η πτώση της, και μάλιστα σε αυτήν αποδίδεται η ενοχή για το αίμα τών κεκοιμημένων Χριστιανών, αλλά και άλλων νεκρών. Στο εδάφιο 14 μάλιστα, αναφέρεται στους ΄΄μετά τού Αρνίου΄΄ 144.000, (σύμφωνα με το 14/ιδ΄ κεφάλαιο), και τους αναφέρει: ΄΄κλητούς και εκλεκτούς και πιστούς΄΄.

    Στο 18/ιη΄ κεφάλαιο, γίνεται θριαμβευτική αναφορά στην καταστροφή τής Βαβυλώνος, καθώς ΄΄ευφραίνονται΄΄ οι άγιοι για την καταστροφή της. Μάλιστα, υπάρχει και μία προειδοποίηση, να ΄΄εξέλθει ο λαός τού Θεού απ’ αυτή, για να μην συγκοινωνήσουν στις πληγές της΄΄. Αυτή η αναφορά, γίνεται κατά κύριο λόγο στο υπόλοιπο τού Ισραήλ. (Ματθ. 24/κδ΄. Λουκάς 21/κα΄).

    Η ουράνια χαρά συνεχίζεται και στο 19/ιθ΄ κεφάλαιο, αλλά από το εδάφιο 11, δίνεται η εικόνα τού τελικού πολέμου εναντίον τών Αντιχρίστων δυνάμεων.

    Σε αυτόν τον ίδιο ΄΄πόλεμο΄΄ αναφέρεται και το 20/κ΄ κεφάλαιο, δείχνοντας όμως, ότι όλα αυτά έγιναν κατόπιν παραχώρησης τού Θεού, ενώ οι πραγματικοί βασιλείς ήταν οι άγιοι, σε όλη αυτή τη Χριστιανική περίοδο, που συμβολίζεται από ΄΄1000 έτη΄΄. Αν και ο Σατανάς προετοιμάζει αυτόν τον ΄΄πόλεμο΄΄ από την αρχή, είναι δεμένος ειδικά ως προς το σχέδιό του αυτό.

    Λύνεται μόνο στο τέλος αυτής τής περιόδου, και πολεμάει ως τον τελικό αφανισμό τών δυνάμεών του.

    Στο 21/κα΄ κεφάλαιο, στη συμβολική εικόνα τής καινής κτίσεως και Ιερουσαλήμ, το μέτρο τού τείχους της είναι ΄΄144 πήχες΄΄, καθώς οι 144.000 ως τείχος κράτησαν την πίστη τού Αρνίου, και δεν δέχθηκαν τον Αντίχριστο.

    Ο επίλογος τού 22/κβ΄ κεφαλαίου, διαβεβαιώνει για την αλήθεια τής προφητείας.

  6. Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» 05/02/2017 @ 6:50 ΠΜ

    http://www.oodegr.com/paratir/meletes/stavros3.htm

    Επίσης είναι σύμβολο ειρήνης:

    “Νυνί δε εν Χριστώ Ιησού, υμείς οι ποτέ όντες μακράν, εγγύς εγεννήθητε έν τω αίματι του Χριστού. Αυτός γάρ έστιν ή ειρήνη ημών, ό ποιήσας τά αμφότερα έν καί τό μεσότοιχον του φραγμού λύσας, την έχθραν έν τή σαρκί αύτοΰ τόν νόμον τών εντολών έν δόγμασι καταργήσας, ίνα τους δύο κτίση έν έαυτώ εις ένα καινόν άνθρωπον ποιών είρήνην, καί αποκαταλλάξη τους αμφότερους έν ενί σώματι τω θεώ διά του Σταυρού, αποκτείνας την έχθραν έν αύτώ”

    (Εφ. 2:13-16).

    Ο φιλόσοφος Επίκτητος, αναφέρει:

    “εκδυσάμενος και εκτείνας σεαυτόν ως οι εσταυρωμένοι τρίβη ένθεν και ένθεν”

    (Επικτήτου, Διατριβαί, 3.26.22)

    ενώ σταυρό σε σχήμα Τ αναφέρει και η Επιστολή Βαρνάβα, επίσης τον 1ο μ.Χ. αιώνα:

    “Ότι δε ο σταυρός εν τω Τ ήμελλεν έχειν την χάριν, λέγει και τους τριακόσιους” (δηλ. έχει το σχήμα που στην ελληνική αρίθμηση αντιστοιχεί στον αριθμό 300 που είναι το γράμμα τ’.

    (Επ. Βαρνάβα 9.8b)

    Την ίδια περιγραφή για το σταυρό κάνει και ο εθνικός Αρτεμίδωρος Δαλδιανός, ένας οιωνοσκόπος που συνέγραψε στα τέλη 2ου αιώνα μ.Χ. το έργο “Ονειροκριτικά”. Στο πεντάτομο αυτό έργο, αναφέρει συνολικά 23 φορές τη λέξη σταυρός και κάνει λόγο για το σταυρικό σχήμα:

    “κακούργος δε ών σταυρωθήσεται δια το ύψος και την των χειρών έκτασιν”.

    (Αρτεμίδωρος Δαλδιανός, Ονειροκριτικά, 1.76)

    και πιο κάτω αναφέρει:

    “Σταυρούσθαι πάσι μεν τοις ναυτιλλομένοις αγαθόν: και γαρ εκ ξύλων και ήλων γέγονεν ο σταυρός ως και το πλοίον, και η κατάρτιος αυτού όμοια έστι σταυρώ.”

    (Αρτεμίδωρος Δαλδιανός, Ονειροκριτικά, 2.53)

  7. Γιωργος 05/02/2017 @ 8:26 ΠΜ

    Καλημερα σε ολους…Η νοσοκομα της και καλα βασιλισσας εχει εκπαιδευτει στο Royal Masonic hospital..Ιδιωτικο νοσοκομειο για Ελευθεροτεκτονες…Τα συμβολα στην ζωνη της ειναι ο μασωνικος διαβητης μαζι με μια πενταλφα…Βλέπεις και διαβάσεις λόγια αρνητικά μιας βασίλισσας με Β μικρό ΚΑΙ του ιερεα του βατικανου κι οταν διαβάζεις ότι ζητάνε να πάει το όλο θέμα σε παγκόσμιο πόλεμο διακρίνεις ότι αυτό δεν είναι ΠΝΕΥΜΑ ΘΕΟΥ ΚΙ ΑΓΆΠΗΣ..Ολοι πλεον εχουν καταλαβει τι πνευμα καταστροφικο εχουν….Σίγουρα και φαίνεται και δεν νοιάζονται για την ανθρωπότητα παρά μόνο για τον κωλο τους για χαιρετουρες για τιμές για νόμπελ ειρήνης και κουρουφεξαλα…το να πούμε κάτι παραπάνω για τις θυσίες που έχουν κάνει και κάνουν δεν χρειάζεται διότι τους δεινουμε κι αξια τα γίδια…κρίμα τα παιδακια…το σχέδιο μπορεί να είναι αυτό που θέλουν  οι μουλοι ΓΠΠ (συγκομιδη ενεργειας)…ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΡΩΤΗΣΑΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΊΔΗΣΗ αυτων που ΘΕΛΟΥΝ ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΌΤΗΤΑ…..Η ΣΥΝΕΊΔΗΣΗ ΜΑΣ ΘΕΛΕΙ ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΝΤΟΥ….ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΠΑΝΤΟΥ…..ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΦΩΣ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΕΙ ΚΑΘΕ ΤΙ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΚΟ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΌΤΗΤΑ….ΕΥΧΟΜΑΙ ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΝΤΟΥ…ΕΥΧΟΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΑΝΤΟΥ….ΑΓΑΠΗ….Ζητήστε ΕΙΡΗΝΗ…ΕΝΩΘΕΊΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ…ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ!!!!!ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΊΑ ΜΕΓΑΛΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ…ΕΛΛΆΔΑ ΜΟΥ ΔΕΙΞΕ ΤΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΔΡΟΜΟ…ΕΚΕΙΝΟΝ ΠΟΥ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΑΓΑΠΗ-ΕΙΡΗΝΗ-ΣΟΦΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ-ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΚΑΙ ΗΛΙΟΝ……

    • Ανώνυμος 05/02/2017 @ 9:55 ΠΜ

      Α ρε Γιώργο, θετική ενέργεια και ,,,,εεεε να κρατάμε και λουλουδάκια;;;;
      Ξυπνάτε ρεεεεεεεεεε όση θετική ενέργεια και αρνητική κλπ φτάνουν 2-3 μαρονέτες για να ανάψουν το φυτίλι και να γίνει ο κόσμος κώλος!!!!
      Όντως πρέπει να προσευχόμαστε μέρα και νύχτα στο Χριστό και στη Παναγία για ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΦΩΤΙΣΗ ΔΥΝΑΜΗ και ΚΟΥΡΑΓΙΟ για αυτά που έρχονται και έχουν έρθει αλλά και για να βοηθήσουμε – στηρίξουμε – υπερασπιστούμε τις ανθρώπινες αξίες!!!!

      • Γιωργος 05/02/2017 @ 11:53 ΠΜ

        Ανώνυμε άλλο θετική ενέργεια άλλο αρνητική κι ΑΛΛΟ ΣΥΝΕΊΔΗΣΗ…Έχει τεράστια διαφορά…Δεν χρειάζεται να κρατάς λουλουδάκια απλά ΤΩΡΑ ΖΗΤΑ ΕΙΡΗΝΗ!!!..Όλοι βλέπουμε προς τα που θέλουν να το πάνε αλλά το ΘΕΛΩ σου το ΘΕΛΩ μου και τα ΘΕΛΩ κάποιων είναι ικανά να αλλάξουν πολλά…ΤΟ ΘΕΛΩ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΎΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ!!!Να μην βάζεις αρνηση…ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ!!!…

  8. Ο τρίτος ναός; Που εκεί θα στεφθει ο κλώνος;

  9. Αιτωλός 05/02/2017 @ 12:10 ΜΜ

    Ο Τρίτος Κήρυξ του ΓΠΠ …θα είναι τα σιωνιστικά λαμόγια …αυτοί θα δώσουν….οπως καιρό τώρα δίνουν τις σπρωξιες για μια παγκόσμια ανθρωποκτονία ….

    Κρίμα στους χλιαρους τι Πίστη …κρίμα στους άθεους και λοιπούς πλανεμενους …που αντί να χρησιμοποιούν το νου για να βλέπουν …. σκέπτονται
    Η αλλοίωση δυστυχώς ξεκίνησε απο τι κραιπάλη του σώματος και κατέστρεψε την όραση του νου …τωρα όλοι σκεπτόμαστε τον εγωισμό και την υπερηφάνεια μας …όπου με διάφορες τσαχπινιες του εγωιστικου πια λόγου μας κάνουμε και τους ταπεινά ξερόλες ….κρίμα τους πλανεμενους η ζωή δεν είναι εδώ….αλλά απο εδώ ξεκινά ή η αιώνια κόλαση ή ο αιώνιος παράδεισος …γυρίστε το νου στο φως λοιπόν …Χριστός Ανέστη…

  10. Ανώνυμος 05/03/2017 @ 1:44 ΠΜ

    για πολλούς ο πυρηνικός πόλεμος θα αρχίσει μετά θάνατον!
    Αιώνια…
    ούτε να το φανταστεί κανείς μπορεί…κι όσοι κατ΄εντολή Θεού επισκέφτηκαν τις κολάσεις συνοδευόμενοι από αγγέλους του Θεού, έζησαν μια ανείπωτη ψυχική κατάσταση με αυτά που είδαν…
    όσοι εργάστηκαν εδώ για το αφεντικό τους τον σατανά, θα απολαύσουν ΟΛΑ τα δώρα του μετά θάνατον, και δεν θα είναι δόξες και χρήμα όπως τους έδινε εδώ, θα είναι η αιώνια φρίκη…

  11. ΤΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ. 05/03/2017 @ 8:28 ΠΜ

    ΚΑΙ Ο ΓΝΩΜΟΝΑΣ ΚΑΙ Ο ΔΙΑΒΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ. ΚΑΙ Η ΠΕΝΤΕ ΑΛΦΑ ΚΑΙ Η ΕΞ ΑΛΦΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ. ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΝΗΚΕΙ, ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΤΑ ΕΚΛΕΨΑΝ Η ΤΑ ΔΑΝΕΙΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΔΙΑ ΚΑΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ. ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΟΙ ΚΤΗΝΟΒΑΤΕΣ ΚΑΙ ΑΙΜΟΜΙΚΤΕΣ ΤΗΣ ΕΡΗΜΟΥ ΑΠΕΚΤΗΣΑΝ ΓΝΩΣΗ; ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΙΣ ΕΦΕΥΡΕΣΕΙΣ; ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΓΝΩΜΟΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΑΒΗΤΗ, ΕΙΔΑΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΟΣΜΟ; ΕΙΔΑΤΕ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΤΙΣΕΙ ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ ΜΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΝΑ ΒΑΔΙΖΕΙ ΜΕ ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΕΙΑ; OYTE TA ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΑΞΙΟΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΔΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ. ΑΥΤΟΙ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΚΤΟΝΕΣ ΚΑΙ ΠΕΦΩΤΙΣΜΕΝΟΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ΚΤΙΣΜΕΝΗΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΓΕΡΑ ΘΕΜΕΛΙΑ. ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΜΑΣΤΟΡΑΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΟΥ, ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΚΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΣΧΗΜΙΑ, ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ.

  12. Παλαία Ψυχή 05/11/2017 @ 3:12 ΜΜ

    Καλά θυμόμουνα ότι είχα διαβάσει εδώ στα Κατοχικά ποιος θα είναι ο τρίτος που θα προειδοποιήσει για τον Γ’ !!!

    Λοιπόν έχω την πολύ μεγάλη αίσθηση Κόρακα πως ο τρίτος ήταν το βιντεάκι των “Anonymous” !!!

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*