Διαφημίσεις

1111Μόλις χθες ο φίλος FAROS σας έδωσε ένα κρητικό τραγούδι ” Να σταθώ στα πόδια μου ” του Λεωνίδα Μπαλάφα και του Γιώργου Νικηφόρου Ζερβάκη. Το videoclip του τραγουδιού κοντεύει τις 100.000 θεάσεις, σε λιγότερο από 24 ώρες που έχει ανεβεί και έχει πάρει πάνω από 2000 Like.

Δεν ξέρω αν οι δημιουργοί του είχαν συγκεκριμένο σκοπό (εκτός εννοείται την πώληση) και ιδιαίτερα ως προς τα κρυφά και αποκρυφιστικά νοήματα που περνούν, αλλά μετά από 16 φορές που έχω ακούσει και αναλύσει το τραγούδι θα κάνω μια γρήγορη προσπάθεια να σας δείξω τι έχω εντοπίσει και εδώ είμαστε να ακούσουμε και τις δικές σας απόψεις. H αλήθεια είναι ότι ότι το τραγούδι και κυρίως το VIDEOCLIP ξυπνούν…

1) Για κάποιον περίεργο (στην αρχή) λόγο το τραγούδι “έγραψε” κατευθείαν στον μικρό μου εγκέφαλο, ενεργοποίησε νευρώνες. Από μουσική είμαι τελείως άσχετος, αλλά φίλος μουσικός μου είπε ότι απλά βαράει σε συχνότητες που “ξυπνούν” τον εγκέφαλο. Το δε είδος της μουσικής (πεντοζάλης) μοναχά τυχαίο δεν είναι και θα εξηγήσουμε αργότερα.

2) Η πεταλούδα στο τζάμι. Για την πεταλούδα θα έπρεπε να φτιάξουμε όχι άρθρο αλλά άρθρα. Είναι πολύ μεγάλο το θέμα… Εν περιλήψει η πεταλούδα είναι από τα πλέον αποκρυφυστικά μηνύματα. Από την αρχαία Ελλάδα, εως το Χριστιανισμό και σε όλες τις θρησκείες αλλά και δόγμα ανά τον κόσμο έχει παρεμφερές νόημα. Συμβολίζει την ψυχή! Συμβολίζει την μετάλλαξη της ψυχής που από αχόρταγη κάμπια καταλήγει στο αισθητικό κάλος. Είναι λοιπόν η αλλαγή… από τη σκλαβιά (κουκούλι) στην ελευθερία!!!

3) Το άγαλμα της θεάς Νίκης της Σαμοθράκης. Για όσους δεν γνωρίζουν το άγαλμα της Θεάς Νίκης, βρισκόταν στο Ιερό της Σαμοθράκης. Το ιερό της Σαμοθράκης ήταν αφιερωμένο στους Καβείρους, θεότητες της γονιμότητας, οι οποίοι προστάτευαν τους ναυτικούς και έδιναν δύναμη σε όσους πολεμούσαν. Η τοποθέτηση του αγάλματος της Νίκης σε ένα ακρόπλωρο αποτελούσε θρησκευτική πράξη απόδοσης φόρου τιμής σ’ αυτές τις θεότητες για τη βοήθεια που προσέφεραν στους νικητές.Η Νίκη στην αρχαία ελληνική θρησκεία και μυθολογία ήταν η προσωποποίηση της νίκης, της επικράτησης επί των αντιπάλων.

4) Ο πεντοζάλης (ι), ο χορός που αρχίζει μόλις αποφασίζει ο καταπονημένος κρητικός να σηκωθεί και να ορθώσει ανάστημα. Ο χορός έλαβε τη σημερινή μουσικοχορευτική μορφή και ονομασία του την περίοδο της Επανάστασης του Δασκαλογιάννη στα 1770-71. Ονομάστηκε πεντοζάλι, και όχι πεντοζάλης, γιατί συμβολίζει το πέμπτο ζάλο (δηλαδή βήμα), όπως ειπώθηκε η θεωρούμενη πέμπτη κατά σειρά ελπίδα των Κρητικών για απελευθέρωση της Κρήτης από τους Τούρκους. Έχει δέκα βήματα, σε ανάμνηση της 10ης Οκτωβρίου του 1769, οπότε λήφθηκε η απόφαση των Σφακιανών για την πραγματοποίηση της επανάστασης, και η μουσική του αποτελείται από δώδεκα πάρτες, δηλαδή δώδεκα μουσικές φράσεις (γυρίσματα ή σκοπούς τις λένε στην Κίσσαμο), προς τιμήν των δώδεκα πρωτεργατών της εξέγερσης.

5) Το σημαντικότερο απ΄όλα ο άνθρωπος. Αυτό ο καταπονημένος, ο παραδομένος, που έχει το χαζοκούρι να του καίει τον εγκέφαλο, να τον οδηγεί στην απόγνωση. Μέχρι που αποφασίσει να σταθεί στα πόδια του. Που δεν χρειάζεται να ασκήσει βία. Χρειάζεται μόνον να σηκωθεί, να κοιτάξει στα μάτια το σάπιο, που αναγνωρίζοντας ότι πλέον ο είλωτας ξύπνησε, κοιτά να το βάλει στα πόδια… Ακολουθεί το ξύπνημα και τον υπολοίπων, τον προσκυνημένων, που όταν μπήκε ο υποψήφιος έσπευσαν να υποκλιθούν. Ξύπνησαν μετά και αυτοί και μπήκαν στο χορό… Τέλος η δύναμη να δώσει τη γροθιά στο χαζοκούτι!!!

6) Η έκρηξη στο αυτοκίνητο. Το αυτοκίνητη είναι BMW, γερμανικό. Μόνο τυχαίο δεν μπορεί να είναι…

7) Οι στίχοι :
“έχω ξεχάσει τα βήματα…” (δλδ την επαναστατική πορεία, που είχαν οι Έλληνες συνεχώς από το 21 μέχρι και το 40-44).
“μα δε με παίρνει να πω δε μπορώ…” (τα ξεπούλησαν όλα, ακόμα και την ψυχή μας κι ας μην ήταν δικά τους να τα ξεπουλήσουν).
“πρέπει να μπω στο χορό…” (ΠΕΝΤΟΖΑΛΙ, δλδ η επανάσταση)

Δείτε όλους τους στίχους και το ακούστε και πάλι το τραγούδι
” Μοιάζω με βομβαρδισμένο τοπίο
με ένα στιχάκι που είναι μουτζουρωμένο
στης ζωής το τελευταίο θρανίο
και με πουλί ξενιτεμένο…

Έχω πείσμα και γερό το στομάχι
σαν το Παύλο με την κάλπικη λύρα
την αγάπη που έχω δώσει δε πήρα
έτσι το θέλησε η μοίρα….

Άντε να σταθώ στα πόδια μου
μετά από τόσα χτυπήματα
έχω ξεχάσει τα βήματα
μα δε με πέρνει να πώ δε μπορώ
πρέπει να μπώ στο χορό…

Μες το κόσμο μεγαλώνω τον άπονο
ποιός στ΄ αλήθεια παίρνει αυτό που του αξίζει
δε το θέλω μα μου βγαίνει παράπονο
γιατι η ρόδα δε γυρίζει…”



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΜΥΤΙΛΗΝΙΟΣ

O Ζαχαρίας ο Μυτιληνιός είναι ένας "τρελός" από τη Μυτιλήνη. Η τύχη τον έφερε στην Αθήνα, όπου διαμένει σχεδόν 20 χρόνια και χαίρεται τη ζωή μέσα από την οικογένεια και τους φίλους του. Ο Ζαχαρίας είναι Χριστιανός Ορθόδοξος, όμως δεν έχει καμία σχέση με την παπαδοκρατεία (Πατριάρχες, Αρχιεπισκόπους,Επισκόπους και μικρό - ευτυχώς- μέρος των ανάξιων ιερέων) που μαστίζει την πραγματικότητα μας. Ο Ζαχαρίας είναι ΕΛΛΗΝΑΣ, πατριώτης και πιστεύει ότι η λεφτεριά της πατρίδος είναι κοντά, έστω και αν χρειασθεί ολοκληρωτική επανεκκίνηση!

23 σχόλια στο “Ερμηνεύοντας τους στίχους και τους συμβολισμούς στο τραγούδι “να σταθώ στα πόδια μου””
  1. Οσες φορες και να το δεις το ιδιο αισθανεσαι, ενα σφυξιμο στο στομαχι, ενα κομπο στο λαιμο και μια ανατριχιλα σε ολο το κορμι . Το μυαλο μουδιασμενο προσπαθει να συγκρατηση το αγριο ενστικτο της ψυχης. Ολοι μαζι ενωμενοι σαν μια γροθια, ειμαστε ολοι αδελφια και θα πολεμησουμε σαν λιονταρια. Πλησιαζει η ωρα……..αμην.

  2. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ Η ΤΑΝ Η ΕΠΙ ΤΑΣ

  3. === ΓΙΑΤΙ Η ΡΟΔΑ ΔΕΝ ΓΥΡΙΖΕΙ===
    Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΠΟΥ ΧΤΥΠΑΕΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ…
    ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗ ΝΙΚΗ ΤΗΣ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΛΟΥΒΡΟ ΚΑΙ ΘΗΣΑΥΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΕΚΘΕΤΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ….ΕΝΩ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗ ΓΥΨΙΝΗ

    ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΙΣΧΥΡΟΙ, ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΓΙ ΑΥΤΟ, ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΛΠΙΔΑ ΙΣΩΣ, ΟΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΑΝ ΜΙΑ ΓΡΟΘΙΑ ΜΕ ΨΥΧΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ, ΑΥΤΗ Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΙΣΩΣ ΑΛΛΑΖΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ… ΚΡΥΠΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΦΥΣΙΚΑ…

  4. Για το Πεντοζάλης ή Πεντοζάλι, σύμφωνα με την wikipedia
    Αναφορές για την καταγωγή του χορού, γίνονται στους Μινωικούς Χορούς και τους Κουρήτες, οι οποίοι χορεύαν στα ίδια βήματα του σημερινού χορού με την Αρχαία Πυρρίχη, ενός ένοπλου χορού ανδρών και ιδίως της Αρχαίας Δωρικής πολιτείας. Ο Πυρρίχιος, ως δωρικός, πολεμικός χορός, χορευόταν και στην Αθήνα και στη Σπάρτη. Με το χρόνο διατηρήθηκε και διαμορφώθηκε ως “πεντοζάλης” και είναι ο χορός που χορεύεται τώρα στην Κρήτη.
    Οι Κουρήτες ήταν Μυθικά όντα ή δαίμονες που έζησαν στην Κρήτη και συνδέονται με το μύθο της ανατροφής του Δία. Συγχέονται με τους Κορύβαντες και τους Ιδαίους Δακτύλους. Σύμφωνα με το μύθο, ήταν οι φύλακες της νέας ζωής που την απειλούσαν τα κακά πνεύματα και γι’ αυτό έπρεπε να είναι δυνατοί και μαχητικοί.
    Αναφέρονται όμως και σε άλλες ελληνικές περιοχές ταυτιζόμενοι αλλού με τους Τελχίνες, αλλού με τους Κορύβαντες και αλλού με τους Καβείρους ακόμα δε και με τους Ιδαίους Δακτύλους.
    Εδώ μπορούμε να κάνουμε και μία ακόμα σύνδεση του Αγάλματος της Νίκης με τους Κουρήτες προστάτες

  5. πάντως μια μικρή θηλιά κρέμεται στο 2:20 …ο χάρτης της Ελλάδας που κουνιέται…μόνο μηνύματα περνάει …οι Κρητικοί έβγαλαν πολλά πολιτικά λουλούδια …

  6. Το είδα μόνο μια φορα. Και κατάλαβα τα εξής.

    Απο την αρχη κιόλας μας δείχνει τον τροπο που μας κοροϊδεύουν μέσω της τηλεόρασης. Μας κάνανε πλοία φουγαρα. 
    Σου δείχνει επίσης και το τι θα ήταν σωστο να κανεις τώρα που θα σε θυμηθούν για την ψήφο σου μιας και μόνο τότε τους βλεπεις. Μετα αφαντοι, να βάζουν ξεχωριστα οκαθενας τις υπογραφές του για τον τόπο που δικαιωματικά του έδωσες. 

    Αμέσως μετα την επαφή οργής με τα ματια ο πολιτικάντης άρχισε να μην νοιώθει καλα. Δηλαδη σαν αντρεψουμε και καταλάβουμε πως το παιχνίδι των ισραηλινων πουκαμισοπαιδων είμαστε εμείς τότε και μόνο με την οργη της σκέψης μας θα έχουν σοβαρο πρόβλημα ΟΛΟΙ. 

    ΑΥΤΟ το αποδεικνύει προς το τελος δείχνοντας ξεκάθαρα ότι χόρευε ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ αλλα οχι στην σκέψη του. Εκει είχε άλλους δυο ΜΑΖΙ του, καθώς οι υπόλοιποι έμειναν “παγωτο” με το θάρρος του. 

  7. ΓΙΑΤΙ ΟΣΟΙ ΑΦΥΠΝΙΣΘΗΣΑΝ, ΓΙΑΤΙ ΟΣΟΙ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ, ΜΠΟΡΟΥΝ ….. ΑΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΣΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΘΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΝ. ΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΡΗΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ.

    ΙΩ

  8. Οι 2 που τραγουδανε ειναι οι προγονοι που τον καλουνε και χορευουνε μαζι του ωστε να του θυμισουνε τα βηματα. Διπλα τους ακριβως ειναι η πορτα με τον απογονο που με την λυρα του δινει τον ρυθμο.

    Το χτες το σημερα και το αυριο γινονται ενα.

    Και ετσι για να σας την σπασω σε μερικους εδω μεσα εμενα μου το σιγοτραγουδαει στο αυτι το τραγουδι ο παππους μου ο ελασιτης ο ανταρτης.

    1. Ένα καφενείο. 4 πελάτες. Ένας καφετζης. Και 2 φαντάσματα [τραγουδιστες]. 

      Ενας πολιτικάντης στο κουτί που Δήθεν αγανακτισμένος μιλάει για δικαιοσύνη ενω λέει πως ΟΛΟΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ τα σπασμένα των τους. 

      Ο Μαχητής νοιώθει πλέον ο τελευταίος καθαρός πολίτης, που του βάζουν το μαχαίρι στον λαιμό. Και εκει οι Σκιές [τραγουδιστες πολεμιστές/μαχητές περνούν μέρος στις σκέψεις του. 
      Το όραμα και το σχέδιο για την χώρα δείχνει πως έχει καπνίσει τα μυαλα του λαου που τους παρακολουθούν ενω πιστεύουν την ψευτοδηθεν οργη των πολιτικαντηδων. Και αφου οι ευθύνες που ρίχνει ως μπαλάκι ο πολιτικάντης είτε στους προηγούμενους του είτε στον λαο που του λέει έμμεσα πως ΜΑΖΙ τα φαγαμε τότε, αρχίζει να περνει μέρος στον πόλεμο  με τις Σκιές και συμμάχους [ τραγουδιστες μαχητες] όπου βαρανε τα όργανα αντίδρασης.
      Ο
      Το τάβλι όπου παίζεται ένα στοίχημα. Το τάβλι ισως να το βλέπει ως την γη του. Αρχίζει και ανάβει που καποιοι την παίζουν στα ζαριά. Και εκει ακριβώς αρχίζει. “μοιάζει με βομβαρδισμενο τοπίο…” 
      Το τελευταίο θρανίο της ζωής… Ο ηλικιωμένος που κάθεται στην άκρη του μαγαζιού μόνος. Σαν να λέει πως ” είμαστε οι τελευταίοι…] 
      Το πουλί ξενιτεμενο. Είναι ο μαχητής όπου στην χώρα του νοιωθει ξένος που οι πράξεις των μεγάλων των έχουν πουλήσει. Αλλα απο το βλέμμα του χωρις να μιλάει δείχνει το πείσμα του στο πόσο θέλει να αντιδράσει σε ΟΛΟ ΑΥΤΟ το ψέμα που ζει. 

      Αλλάζουν ματιές μεταξυ τους βλεποντας μόνο το βλέμμα του και μη καταλαβαινοντας το τι νοιώθει, τι ακούει απο τις ζωντανές Σκιές. Απλα προσπερνούν το ανυσηχο βλέμμα του. 

      Άιντε να σταθώ στα πόδια μου… Η προσπάθεια της πεταλούδας να πετάξει καθώς έχει εμπόδιο. Δυο χτύπηματα των φτερων της δείχνει πως δεν μπορει να παει απο εκει πουθενα. Κλείστηκε, οπως εμείς μέσα στο προδοτικο ΣΤΗΜΜΕΝΟ σύστημα. 

       Εκει εμφανίζεται το παιδάκι. Ένα παιδάκι που παίζει την Κριτική λύρα   Οπως ο ροναλντο π.χ. Την μπάλα. Το παιδι δεν είναι τυχαια σχεδόν εκτός μαγαζιού. Είναι το μέλλον μας. Τα παιδια. Η αναγέννηση μας. Που ΠΡΕΠΕΙ να μάθουν τον χορό “ΑΥΤΌΝ” απο πολυ μικρη ηλικία. Οι λόγοι προφανές. 

      Βλεπωντας το μέλλον της γης του [το παιδι] εκει μπαίνει μια “νέα” ελπίδα. Το επόμενο πολιτικό κόμμα που τάζει τα πάντα προκειμένου να αρχίσει έναν “νέο” ίδιο κύκλο απο την αρχη. 

      Καθώς ο προδότης παρουσιάζει τον πολιτικαντη ως τίμιο Ο Μαχητής [αφου έχει ρίξει μια γρηγορη ματια στα Σκιερα ματια των προσωπικών σκέψεων του] αρνείται να συμβιβαστεί με ένα επόμενο ίδιο ψέμα. Και η πεταλούδα πετάει. Και Ο Μαχητής σηκώνεται. Σφίγγει τις γροθιές του. θέλει να ξεσπάσει. Και εκει [2:36] δείχνει πως… Όσο δεν υπάρχει για τους άλλους του καφενε που δέχτηκαν την νέα προπαγάνδα,  τραγουδιστες και μέλλον μέσω των παιδιών,  περνει θάρρος να χορέψει στον ρυθμό Των Σκιών έναν [ισως πολεμικος;] χορό. 

      Αρχίζει μόνος, η τραγουδιστες για μια ακομη φορα στις Σκιές. Τα πρώτα του βήματα δύσκολα. Κουρασμένα. Το βλέμμα του ομως πάλι δείχνει την θέληση του στο να αντίδραση. Έστω με έναν χορο που για τους γύρο του ΔΕΝ Υπαρχει [;]. 

      ΚΑΙ ΤΟ ΜΈΛΛΟΝ ΦΩΡΤΟΝΗ. ΚΑΙ ΟΙ ΣΚΙΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ. ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΣΘΕΝΟΣ. ΚΑΙ ΝΑ Η ΑΝΤΡΕΙΑ. Η ΚΟΥΡΑΣΗ ΈΧΕΙ ΔΏΣΕΙ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΗΣ ΣΤΟ ΣΘΕΝΟΣ. ΣΤΗΝ ΈΝΤΑΣΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ. ΜΕ ΜΕΓΙΣΤΟΥΣ ΒΟΗΘΟΥΣ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΩΝ ΣΚΕΨΕΩΝ ΤΟΥ. ΟΙ ΚΟΛΟΝΕΣ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ ΤΟΥ. 

      Και εκει έρχεται η μεγάλη αλήθεια. Σε κάθε χτύπημα του ποδιού με ΣΘΕΝΟΣ ΠΑΘΟΣ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΙΑ προς την γη του ο πολιτικάντης γίνεται και πιο άσχημα. Εγω προσωπικα το λαμβανω αυτο, πως. Όταν αυτα τα χώματα τα πιστέψουμε και πούμε δεν πωλούνται με την ψήφο μας τότε. Γίναμε το εγκεφαλικό ή καρδιακό ή ή ή της γερμανικής BMW και της κάθε BMW. Το ότι ο πολιτικάντης πεθαίνει σε ένα έρημο τοπίο ισως να θέλει να πει πως. “ρε μπαγασιδες, ΕΣΕΙΣ θα πάρετε τα βουνα για να σωθητε απο την πνευματικη οργη μας [αλλα που!!! ΟΥΤΕ και εκει σώζονται] και οχι εμεις. Γιατι εμεις και να τα παρουμε και εκει θα χορέυουμε” [αλλοι παλεύουν μες στην πόλη και στα βουνα οι Σκιες, και ομως είναι παντου όσο τέτοιους μαχητες τους έχουμε στην καρδια μας]

      3:53 ξεκάθαρο το μήνυμα. Είναι μόνο οι μπύρες Α. Και αφου έδειξε, 

      ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΣΤΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.. 

  9. https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/11951216_516661035167252_3822468993690763765_n.jpg?oh=816d2d6259455c4672d3287cdfbc7a61&oe=566D5350
    Η ΚΡΗΤΗ ΚΙΝΔΙΝΕΥΕΙ,ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΔΑΜΕ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΟΛΟΙ ΣΗΜΕΡΑ , ΜΕ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΝΟΙΩΣΩ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΕΛΠΙΔΑ.
    ΟΤΑΝ ΕΠΕΣΕ ΤΟ ΠΟΤΗΡΙ Η ΝΙΚΗ ΤΗΣ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ ΕΜΕΙΝΕ ΟΡΘΙΑ,ΣΑΝ ΝΑ ΑΚΟΥΓΕ ΤΙΣ ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΝΟΤΕΣ,ΚΑΙ ΧΟΡΕΥΕ ΤΟ ΠΕΝΤΟΖΑΛΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.
    ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΕΩΣ ΤΟΝ ΕΒΡΟ ,ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΠΑΙΔΙΑ ,ΝΑ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ,ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΜΟΝΟ ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ.
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΦΤΕΙΑΞΑΝ ΑΥΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ!.ΑΦΟΒΙΑ ΚΑΙ ΕΝΘΥΜΗΣΗ….ΚΑΙ ΤΡΑΝΤΑΖΕΤΑΙ Η ΓΗ..
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΤΥΧΑΙΟ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΚΡΗΤΗ ,ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ!

  10. Πρέπει τα βήματα να βρώ
    να μάθω πεντοζάλη,
    γιατί η πατρίδα μου είναι αυτή
    και δεν μου πρέπει άλλη.

    Γειά σου παντέρμη Κρήτη!

  11. Ο πολιτικός που τον παίρνουν άρον-άρον και στο τέλος ρίχνουν το αυτοκίνητο, μου θυμίζει την απαγωγή του Κράϊπε, από την οποία ξεκίνησε η αρχή του τέλους της κατοχής!

  12. οταν σηκωνεται απο την καρεκλα, εμφανιζεται αριστερα του μια κρεμαλα, η οποια τελικα ειναι αυτη που πνιγει τον πολιτευτη

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek