Διαφημίσεις

Η Ειδική Αγωγή αφορά τα παιδιά με ειδικές ανάγκες. Τα παιδιά με ειδικές ανάγκες είναι πολίτες της χώρας μας, είναι πολίτες του κόσμου μας σαν εσένα, εμένα, σαν τον διπλανό σου! Αυτα τα παιδιά έχουν ιδιαιτερότητες και επιβάλλεται προς αυτά εκπαίδευση από δάσκαλο Ειδικής Αγωγής αφού σε μεγάλο ποσοστό με την κατάλληλη καθοδήγηση μπορούν να ενταχθούν στο κοινωνικό σύνολο ως ενεργοί πολίτες!

Δυστυχώς το ελληνικό κράτος ακόμη και σε αυτούς τους ανθρώπους που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού φέρεται με τον χειρότερο και αναίσχυντο τρόπο και εννοείται για να βολέψει όσους μόνιμους εκπαιδευτικούς του περισσεύουν!

Οι δάσκαλοι Ειδικής Αγωγής τελειώνουν το Τμήμα Eκπαιδευτικής και Kοινωνικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Μακεδονίας και το Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Ως εκ τούτου η εκπαίδευσή τους αφορά μόνο παιδιά με ειδικές ανάγκες και σε καμμία περίπτωση δεν μπορούν και δεν επιτρέπεται να συγκριθούν με τους δασκάλους γενικής αγωγής όπου το μόνο τους εφόδιο απέναντι στην ειδική αυτή κατηγορία παιδιών είναι ένα μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγώγη συγκεκριμένων ωρών.
Όπως πολλοί γονείς με παιδιά με ειδικές ανάγκες έτσι και οι γονείς του ειδικού σχολείο Καλύμνου δραστηριοποιήθηκαν με μια επιστολή που αφορά τους δασκάλους Ειδικής αγωγής και την κοινοποίησαν στο Υπουργείο Παιδείας. Σας παραθέτω αυτούσια την επιστολή.

” ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ
1ου ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΡΟΣ: TMHMA ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΚΑΛΥΜΝΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Κάλυμνος, 31 Μαρτίου 2017

Εμείς, οι γονείς των παιδιών που φοιτούν στο 1ο Ειδικό σχολειό Καλύμνου, παρακολουθώντας τις εξελίξεις στην Ειδική Αγωγή θέλουμε να σας εκφράσουμε τους φόβους μας για το αβέβαιο μέλλον των παιδιών μας.
Ήδη, η αλλαγή στο καθεστώς πληρωμών στις παρεμβάσεις Ειδικής Αγωγής έχουν γονατίσει τους γονείς που αδυνατούν πλέον να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους.
Έχουμε όμως καταφέρει μετά από προσπάθεια χρόνων να δημιουργήσουμε το καλύτερο δυνατό σχολικό περιβάλλον για τα παιδιά μας, η μάθηση πλέον γίνεται πολύ ευχάριστη με τους περισσότερους επαγγελματίες που το στελεχώνουν να είναι συνοδοιπόροι στον αγώνα μας εδώ και μια τριετία. Τα παιδιά έχουν δημιουργήσει μια σχέση εμπιστοσύνης μαζί τους και το επίπεδο μάθησης είναι το καλύτερο δυνατό όπως και οι διαπροσωπικές σχέσεις.
Ανησυχία όλων μας είναι ότι όλο αυτό που έχουμε καταφέρει θα διαταραχτεί με τις αλλαγές που επιδιώκονται να εφαρμοστούν στα σχολεία Ειδικής Αγωγής.
Είναι αδιανόητο να αντικατασταθούν εκπαιδευτές Ειδικής Αγωγής με αυτούς της Γενικής Αγωγής. Εκ των πραγμάτων δεν θα μπορέσουν ν ανταπεξέλθουν γιατί δεν έχουν τις κατάλληλες γνώσεις αλλά ούτε την κατάλληλη εμπειρία.
Πώς θα μπορέσει να διαχειριστεί ένας απλός εκπαιδευτικός τις εκρήξεις θυμού και τις εμμονές ενός αυτιστικού παιδιού, την μη αποδεκτή από τον υπόλοιπο κοινωνικό περίγυρο συμπεριφορά του αλλά πάνω απ’ όλα τις ιδιαίτερες μαθησιακές του ανάγκες γιατί σας διαβεβαιώνουμε ότι τα παιδιά αυτά μπορούν να μάθουν και να γίνουν χρήσιμα άτομα στην κοινωνία φτάνει εμείς και εσείς να τους δώσουμε την ευκαιρία και να μην γκρεμίσουμε τα όνειρά τους.
Γι αυτό τον λόγο ζητούμε απο εσάς:

●Να διατηρήσετε το υπάρχον καθεστώς στα Σχολεία Ειδικής Αγωγής όπου θα εργάζονται εκπαιδευτικοί με το αντίστοιχο πτυχίο, την απαραίτητη πείρα και εξειδίκευση.

●Να δημιουργήσετε οργανικές θέσεις για τα Ειδικά σχολεία ώστε να μην υπάρχει κάθε χρόνο το ίδιο άγχος για εμάς και τα παιδιά μας.
Η σχέση εκπαιδευτικού και παιδιού όσον αφορά την Ειδική Αγωγή είναι ιδιαίτερη. Είναι μια σχέση εμπιστοσύνης που χτίζεται με την πάροδο του χρόνου και συμβάλλει τα μέγιστα στην εκπαίδευση των παιδιών μας, γι’ αυτό λοιπόν ως γονείς παιδιών που χρήζουν Ειδικής Αγωγής ζητούμε ζητούμε θερμά να εδραιωθεί η θέση των δασκάλων μας και να διασφαλιστεί το μέλλον των παιδιών μας.

Ο Πρόεδρος Τα μέλη ”

Αύριο θα ολοκληρωθεί η διαδικασία ψήφισης του νομοσχεδίου. Σας παρακαλώ στηρίξτε αυτή την προσπάθεια κοινοποιώντας τη ώστε να ενημερωθεί όλος ο ελληνικός λαός για μία ακόμη αδικία της παρούσας κυβέρνησης που αυτή τη φορά αφορά παιδικές ψυχές!

 



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Ρίνα Σερέτη

Όσες σκέψεις κιαν διαβούν από το μυαλό, μόνο οι λέξεις στο χαρτί, μου δίνουν τη δύναμη να ακυρώσω κάθε ψεύτικο και να καλέσω κάθε αληθινό. Με αξίες, σεβασμό και πίστη στην ελληνική ψυχή μου.

5 σχόλια στο “ΣΟΣ ακυρώνουν την Ειδική Αγωγή!”
  1. Αγαπητα Κατοχικα
    Ονομαζομαι Κονδυλω Πανατου και ειμαι η Γραμματεας του Συλλογου Γονεων και Κηδεμονων στο 1ο Ειδικο Δημοτικο Σχολειο Καλυμνου.Ειμαι η μαμα η οποια προσκομισε στην αρθρογραφο σας Ρινα Σερετη την επιστολη η οποια εχει κοινοποιηθει παντου και εκφραζει τις ανησυχιες ολων εμας των γονιων που εχουμε παιδια με ιδιαιτεροτητες. Ασχολουμαι θελοντας και μη με την Ειδικη Αγωγη αρκετα χρονια μια και ο γιος μου διαγνωστηκε ενος ετους και τωρα ειναι σχεδον 8!Καθε χρονο εχουμε το ιδιο αγχος, αν θα ανοιξει το σχολειο και αν ανοιξει εαν θα ειναι οι ιδιοι εκπαιδευτικοι για να μπορεσουν να προσαρμοστουν τα παιδια πιο ευκολα και να μην υπαρξουν ακραιες συμπεριφορες και εκρηξεις. Καλουμαι λοιπον εγω ως μαμα να επωμιστω ενα επιπλεον αγχος δηλαδη ν ανησυχω εαν θα διδαξει την επομενη χρονια το παιδι μου καποιος εξειδικευμενος με εμπειρια η καποιος μονιμος αποφοιτος Γενικης Αγωγης με μεταπτυχιακο που θα τοποθετηθει ειτε με αποσπαση η απλα για να καλυφθει το κενο προκειμενου να μειωθουν οι προσληψεις αναπληρωτων δασκαλων. πιστεψτε με ξερω τι λεω.
    Εγω θα μεινω στην ουσια του πραγματος.Αγωνιζομαστε χωρις κομματικες ταμπελες γιατι αποζητουμε το καλυτερο για τα παιδια μας. Δεν θα μεινω ουτε σε αρθρα ουτε σε τροπολογιες αν και τα εχω διαβασει.Το ζητουμενο για μας, τους γονεις ειναι να μπορεσουν τα παιδια μας ν αποκτησουν τα απαραιτητα εφοδια για να μπορεσουν να ενσωματωθουν στο κοινωνικο συνολο και να γινουν λειτουργικα ατομα στο μεγιστο δυνατο βαθμο.
    Σας ευχαριστω πολυ για την φιλοξενια.

  2. Όπως έχετε καταλάβει τα ανώνυμα Mail με ενοχλούν ιδιαίτερα!
    Όποιος θέλει να εκφραστεί να εκφραστεί με την αλήθεια του προσώπου του και του ονοματεπώνυμού του και όχι κρυμμένος πίσω από την ανωνυμία του!
    Τι φοβάσαι; Έχουμε κάτι να χωρίσουμε; Ή μήπως έχουμε; Γιατί αυτός που μεροληπτεί απέναντι στο θέμα αυτό είσαι εσύ κύριε-κυρία ανώνυμε του mail και το μόνο που προασπίζεσαι είναι τα συμφέροντα των αναπληρωτών και με τα λύπης μου όχι των παιδιών!!!!
    Όχι το κείμενο δεν μεροληπτεί απλά εξηγεί με απλά λόγια πόσο απαραίτητο είναι η ζωή και η καθημερινότητα αυτών των παιδιών να μην διαταραχθεί και να ενισχυθεί με ανθρώπους ειδικούς στα θέματα της ειδικής αγωγής.
    Ναι ο τίτλος μιλά για ακύρωση αφού δυστυχώς τα πάντα σε αυτό το κράτος στα πλαίσια της εξίσωσης, της εξομοίωσης, της παγκοσμοιοποίησης τα βάζει όλα στο ίδιο καζάνι και ναι είμαστε όλοι μέσα….
    Δηλαδή στα πλαίσια της εξίσωσης ο εργολάβος θα είναι εξισωμένος…
    (για να χρησιμοποιήσω το λεξιλόγιο του mail που έλαβαν τα κατοχικά τόσο Τσακ μπαμ μετά την ανάρτηση του άρθρου μου…. κλείνω παρένθεση, ο νοών νοείτο) … με τον πολιτικό μηχανικό κι ο πολιτικός μηχανικός με τον αρχιτέκτονα, γιατί όχι και με τον χτίστη ρε παιδιά; Στα πλαίσια της εξίσωσης λοιπόν ο χειροπράκτης είναι εξισωμένος με τον γιατρό παθολόγο, ορθοπεδικό ή και γενικό χειρουργό αφού μπορεί να κάνει και ανατάξεις…. (προς Θεού αγαπώ τους συνειδητοποιημένους χειροπράκτες)
    Στα πλαίσια της εξίσωσης λοιπόν αφού ο Θεός είναι ένας ή όλοι είναι εξισωμένοι; Άρα και Αλάχ, Θεός, Δίας, ο έξω από δω( να μην πω όνομα) είναι όλοι εξισωμένοι Ε;;;
    Βλέπεις δεν σου μιλώ για εξίσωση τριτέκνων και πολυτέκνων επειδή θα μου πεις ως πολύτεκνη μεροληπτώ…
    Σας κούρασα; Πολλά παραδείγματα; Εννοείται! Η παγκοσμιοποίηση αυτό προϋποθέτει όλα μια ατελείωτη πληθυσμιακή ευθεία…
    Και για να έρθω ακριβώς στο θέμα, το συμφέρον αυτών των παιδιών δεν αναφέρθηκε ιδιαίτερα στο mail.
    Παρά μας έκανε μια παράθεση σε πληροφορίες μπλεγμένες που αφορούν διαμάχες για τις θεσούλες τους μα πουθενά για την καθημερινότητα αυτών των παιδιών!
    Εσύ που γράφεις το mail…
    Έχεις μασήσει φαγητό σε παιδί με ειδικές ανάγκες επειδή δεν μπορεί να μασήσει; Έχεις έρθει αντιμέτωπος με έκρηξη αυτιστικού, έχεις αντιμετωπίσει συζήτηση για θάνατο γονέα τέτοιου παιδιού και πως επηρεάζει την ψυχολογία όλης της ομάδας αυτών των παιδιών;;; Έχεις σηκώσει παιδί με κινητικά προβλήματα, το χεις καθαρίσει στην τουαλέτα;;; Παραδείγματα πολλά!!! Και μη μου πεις εσύ πού τα ξέρεις;; Δυστυχώς ή ευτυχώς με αξίωσε ο Θεός να τα μάθω για να είμαι εδώ να υπερασπιστώ όπως μπορώ αυτά τα παιδιά και τους γονείς τους!!!
    Και ναι γαμώτο αξίζουν μια ευκαιρία να ενταχθούν στο σύνολο αξίζουν και αυτά ένα καλύτερο αύριο! Και οι γονείς επιτέλους να νιώσουν ασφάλεια και αγάπη από ένα κράτος που χρησιμοποιεί πολύ καλά το διαίρει και βασίλευε και όχι την ομόνοια. Κι εσείς ανώνυμα ψάρια τσιμπάτε!!!!!
    Το μόνο που με νοιάζει είναι τα παιδιά και το μέλλον τους κύριε- κυρία ανώνυμε!!! Μόνο αυτό!!!

  3. Αγαπητά ΚΑΤΟΧΙΚΑ,είμαι εκπαιδευτικός γενικής αγωγής με μεγάλη προϋπηρεσία στο χώρο και με εξειδίκευση 400 ωρών στην ειδική αγωγή.Ποτέ δεν τόλμησα να αναλάβω παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.Ανεπιφύλακτα η ανεπάρκειά μας είναι καταστροφική γι’ αυτά τα παιδιά.Ειλικρινά απορώ πώς νέοι συνάδελφοι χωρίς βασική εκπαίδευση στην ειδική αγωγή τολμούν να διεκδικούν τέτοιες θέσεις στο όνομα της όποιας απασχόλησής τους εις βάρος των μαθητών .Τελικά η όποια διαμάχη ανάμεσα στους κλάδους για τα κριτήρια πρόσληψης αποβαίνει εις βάρος των παιδιών.Βιώνοντας την κατάσταση από μέσα,αν ήμουν γονιός παιδιού με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ,σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελα να αναλάβει το παιδί μου εκπαιδευτικός γενικής αγωγής με “συμπληρωματικές περγαμηνές” στην ειδική αγωγή.Κι επειδή σωστό θα ήταν να υπάρχει και ο αντίλογος από την πλευρά των εκπαιδευτικών της ειδικής αγωγής με βασική εκπαιδευση στο χώρο ,παραθέτω τον παρακάτω σύνδεσμο: https://xenesglosses.eu/2017/04/apantisi-keimeno-tou-sand-mea-ton-konstantinou-chrysikopoulou-konstantinou-ioannou-eidikoi-paidagogoi-71/

  4. Μια απαντηση που μας ηρθε στο εμαιλ μας για το συγκεκριμενο αρθρο …..

    Αγαπητά Κατοχικά Νέα

    Με αφορμή το άρθρο που ανεβάσατε σχετικά με την Ειδική Αγωγή ( Βλέπε εδώ https://goo.gl/juns2y ),
    θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι το άρθρο αυτό , δυστυχώς, είναι άκρως μεροληπτικό σε ότι αφορά τους δασκάλους της Γενικής Αγωγής ( οι απόφοιτοι δηλαδή Πανεπιστημιακών μονάδων Παιδαγωγικής εκπαίδευσης- δάσκαλοι δημοτικού), καθώς όλη αυτή η κίνηση έχει σχέση με την πρόσφατη ψήφιση τροπολογίας ( εδω η τροπολογία https://goo.gl/W3IoUI), όπου εξισώνει τους δάσκαλους αυτούς οι οποίοι έχουν πάρει μεταπτυχιακό πάνω στην Ειδική Αγωγή με τους απόφοιτους των 2 σχολών που αναφέρονται στο άρθρο ( Τμήμα Eκπαιδευτικής και Kοινωνικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Μακεδονίας και το Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας ).

    Επαναλαμβάνω. Εξισώνει δεν ακυρώνει ή προτάσσει κάποιον στους πίνακες κατάταξης αναπληρωτών ΕΑΕ, γιατί μέχρι πρότινος αυτό γινόταν, με χαρακτηριστικό παράδειγμα ένας απόφοιτος αυτών των σχολών να περναει στον πίνακα ,ανθρώπους με πολυετή προϋπηρεσία στην Ειδική Αγωγή ΚΑΙ με μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών ( Τροπολογία Λοβέρδου, https://goo.gl/8oPocQ ) ! Και όλα αυτά με ένα απλό βασικό πτυχίο σπουδών.

    Στο παρακάτω σύνδεσμο που σας αποστέλνω, θα δείτε με επιστημονικούς όρους , με αναφορές σε διατάγματα Διεθνών Οργανισμών, για ποιο λόγο, όχι μόνο δεν καταργείτε η Ειδική Αγωγή, όχι μόνο ότι ( δυστυχώς) αυτοί που λιβανίζονται τον όνομα της έχουν κριθεί με ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΉ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ, αλλά και ότι , οι σχολές τους είναι ΕΛΛΙΠΕΙΣ σε ότι αφορά την εκπαίδευση της ΕΙδικής Αγωγής ( https://goo.gl/HxwEC0 ).

    Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek