ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΑΦΗΣΑ ΣΚΟΠΙΜΑ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ Ειχε αναρτηθει παλιοτερα η φωτο της Θεας Αθηνας με το θεμα αυτο:
Τι συμβολίζει ο «δράκοντας» (όφις) παρά τους πόδας της θεάς Αθηνάς ; Επειδη μου εκανε εντυπωση, περα απο τα οσα ανεφερε η αναρτηση, θελησα να παρω και την γνωμη του ΛΥΡΙΟΥ ΑΡΙΣΤΑΙΑ
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Αν διαβάσεις όλες τις παραλλαγές γεννήσεως της Θεάς Αθηνάς θα ιδείς τις εξής:
-Γεννήθηκε από το κεφάλι του Δία στον Όλυμπο.
-Γεννήθηκε από τον Δία και την Ήρα στον ουρανό.
-Γεννήθηκε από τον Ποσειδώνα και την Τριτωνίδα αλλά μάλωνε με τον πατέρα της , έφυγε από κοντά του και την υιοθέτησε ο Δίας.
-Γεννήθηκε στην Κρήτη όταν ο Ζευς με τον κεραυνό του διέλυσε ένα σύννεφο και μέσα από αυτό πετάχτηκε η Θεά Αθηνά.
-Γεννήθηκε από τον φτερωτό γίγαντα Πάλλαντα, ο οποίος μόλις είδε την κόρη του θέλησε να την βιάσει και η Θεά Αθηνά τον σκότωσε.
-Η πανθομολογούμενη σωστή εκδοχή είναι η πρώτη, παρ όλα αυτά υπάρχουν και ύμνοι και πόλεις που διεκδικούν την καταγωγή της Θεάς και την τιμούν.
-Σε ότι αφορά την πόρπη με το κεφάλι της Μέδουσας που συγκρατούσε την Αιγίδα της Αθηνάς, ήταν ο διακόπτης ή το τηλεχειριστήριο θα λέγαμε σήμερα, που συμβόλιζε τις τερατώδεις δυνάμεις που είχε η Μέδουσα και τις όποίες περιέκλειε και η Αιγίδα.
-Ο Κέκροπας όταν έγινε βασιλιάς της Ακτικής ή Ακτής, από τον βασιλιά της Ακταίο, την μετονόμασε σε Κεκροπία πολύ πριν αυτή ονομαστεί σε Αθήνα μετά από τον ανταγωνισμό της Αθηνάς με τον Ποσειδώνα. Ο Κέκροπας ήταν μισός άνθρωπος μισός φίδι, το φίδι δήλωνε την γήινη καταγωγή του και το ανθρώπινο την ουράνια. Έμενε πάνω στην Ακρόπολη αφού πρώτα έκτισε τα τείχη.
-Η Αθηνά με την μετονομασία της Ακτής σε Αθήνα, δεν ήθελε να καταργήσει την ιστορική διαδρομή της πόλεως που έφερε το όνομά της, Έτσι διατήρησε την παράσταση που δείχνει το φίδι στο τέλος του ποδήρη χιτώνα της και είναι ο Κέκροπας.
-Το φίδι που προστατεύεται από την Ασπίδα της Θεάς είναι ο Εριχθόνιος. Όταν η Αθηνά πήγε στο εργαστήριο του Ηφαίστου να παραγγείλει μια νέα πανοπλία ο Ήφαιστος θέλησε να την βιάσει, η Αθηνά τον χτύπησε με το ακόντιο αλλά το σπέρμα του Ήφαιστου έπεσε στο πόδι της.
-Τότε η θεά πήρε μια τούφα μαλλί, σκούπισε το πόδι της και το πέταξε στη Γη. -Η Γη γονιμοποιήθηκε και γέννησε τον Εριχθόνιο (έριο = μαλλί και χθων = γη) που ήταν μισός άνθρωπος μισός φίδι. Τόσο στην εποχή του Κέκροπα όσο και του Εριχθόνιου, η κραταιά θεά του κόσμου ήταν η Γαία.
-Η Αθηνά πήρε τον Εριχθόνιο και τον έκλεισε στο ναό της Ακροπόλεως, που ονομάστηκε Ερεχθείο, Αργότερα ο Εριχθόνιος έγινε Βασιλιάς των Αθηνών.
-Η παράσταση που δείχνει το φίδι πίσω από την ασπίδα της Θεάς είναι ο Εριχθόνιος τον οποίον προστατεύει χωρίς να το βλέπουν οι άλλοι.
-Υπ’ όψη ότι το Ερεχθείο παρουσιάζει τα ισχυρότερα ηλεκτρομαγνητικά φαινόμενα του βράχου της Ακροπόλεως των Αθηνών.
-Επομένως η προσωνυμία «Δράκαινα» σε καμία περίπτωση δεν στηρίζεται στην καταγωγή της από τον αστερισμό του Δράκοντα των αποστατών ή ότι έχει καμία σχέση με αυτούς, τους οποίους συνεχίζει να τους πολεμά μέχρι σήμερα, αλλά σχετίζεται με τους δύο μυθολογικούς βασιλιάδες της πόλεως των Αθηνών που φέρει το όνομά της.
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Ο Εριχθόνιος γέννησε τον Πανδίον και ο Πανδίονας γέννησε τους δίδιμους Ερεχθέα και Βούτο στην Δωρική διάλεκτο ή Βούτη στην Ιωνική διάλεκτο Και ο Βούτος έγινε ο γενάρχης των Βουτάδων και των Ετεοβουτάδων όπου το “ΕΤΕΟ’ σημαίνει το αληθές .. Οι απόγονοι του Βούτου σήμερα ζουν στην σκλαβιά και υπό κατοχή στις ξένες βαρβαρικές δυνάμεις που σφετερίζονται την δική τους εξουσία σε αυτό εδώ τον τόπο , παριστάνοντας τους Έλληνες ενώ είναι Φραγκολεβαντίνοι . ,, Βούτος: ούτος τήν ίερωσύνη έσχε, καί οί άπ΄ αύτού Βουτάδαι έκλήθησαν. Καλούνται δέ ΄Ετεοβουτάδαι οί άπόγονοι του Βούτου. Το γάρ έτέον άληθές δηλοί.
(ΣΟΥΔΑΣ.) … Λυκούργος έν τώ περί της ίερείας.γένος Άθηναίοις, οίον οί άληθώς άπό Βούτου΄έτέον γάρ το άληθές. Έκ δε τούτων καθίστατο
Ή ίέρεια της Πολιάδος ΄Αθηνάς. Καθά φησι Δράκων περί γενών…
( FGrHist 344 F 1).
Και επειδή οι σφετεριστές έχουν φροντίσει να εξαλείψουν την γνώση που τους ξεσκεπάζει , πολλοί για να μην πως σχεδόν όλοι οι Βουτάδες σήμερα αγνοούν την πραγματική τους καταγωγή ..
Τρία πουλάκια κάθονται…..ή Αθηνα ήταν μία φιδοθεα… όσο και να προσπαθείς να τα μπαλωσεις με αυτά τα τεχνασματα του τύπου”””””ξέρετε… δέ μπορεί να είναι ερπετοθεα γιατί δεν μπορεί να είναι κόρη του γίγαντα παλλαντα και του ποσειδωνα…. γιατί θα ήταν με τους αποστάτες και άλλες τέτοιες παπσριες””””””” ………. καί έρωτω αγαπητοί φίλοι,ΥΠΑΡΧΕΙ λαός περισσότερο φιδολατρης από τους ΑΘΗΝΑΙΟΥΣ:;;;;;κεκροπας.εριχθονιος,ηφαιστος,αθηνα….μην βάλω και τον Αίγαων-ποσειδωνα μεσα……..πανδιονες πανδαροι και όλες φολίδες της γης ήταν μαζεμένες εκεί……..ΚΑΝΩ ΚΑΠΟΥ ΛΑΘΟΣ;;;;;;;; Μην ακούσω τωρα ότι ή Αθηνα βγήκε από το κεφάλι του δια,ασε που γελάει ο κόσμος…αλλά κανένας δεν αναφέρει πως ακόμη και έτσι ο ΗΦΑΙΣΤΟΣ ΗΤΑΝ ΠΑΡΟΝ!!!!!!!ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΠΕΊ ΤΟΑΝΤΙΘΕΤΟ να το πεί με ονόματα και διευθύνσεις….. και όχι με παραπομπές του ησιοδου και αλεξανδρινών του πρώτου αιώνος π.χ….υπάρχουν και αρχαιότερα παίδες………
Η παναγια με τον οφη επισης στα ποδια Της, κηρυκειο του ερμη, ιερατικη ραβδος επισκοπων κλπ, θεικη μητερα Κουνταλινι σε ολες τις εποχες και τοπους. Η δευτερη γεννηση του ηλιακου ανθρωπου ο οποιος κυοφορειται στην κοιλια της ατομικης θεικης μητερας του καθενος ενδιαφερομενου. Ο υπαρχων ανθρωπος εντελει η θα τον φαει το μαυρο φιδι και θα βρει το δευτερο θανατο της ψυχης του η θα αφομοιωθει απο την μητερα Του κ θα γινει Χριστος. Απλα διαλεξτε κ παρτε.
Να συμπληρώσω σ’ αυτή την θεώρηση ότι η θεά Αθηνά είναι παρθένος.
Ηλίας Α. Λυμπέρης
Η Λατρεία της Παναγίας διαδόθηκε τον 5ο αιώνα , όταν στον θρόνο ως Αυγούστα και σύζυγος του Θεοδοσίου Β΄ , η Αθηναΐς ιέρεια της Θεάς Αθηνάς η οποία βαφτίστηκε Χριστιανή λίγο πριν τον γάμο της το 421 και πήρε το όνομα Ευδοκία και ανακηρύχθηκε Αγία αφότου κοιμήθηκε . Αυτή οργάνωσε όλο σχεδόν το τυπικό της Ορθοδόξου εκκλησίας , επί των ημερών της συγκλήθηκε η 3η Σύνοδος όπου καταδίκασε τον Αρειανισμό με τις Περσικές και Μυθραϊκές καταβολές και δημιούργησε στην Κωνσταντινούπολη την μεγάλη Πανεπιστημιακή Ελληνική σχολή , το γνωστό Πανσπουδαστήριο , όπου για πολλούς αιώνες εκεί φοίτησαν όλοι οι αξιωματούχοι της Ανατολικής Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας . Η Αθηναϊς ήταν κόρη του Λεόντιου Βούτου , ακαδημαϊκού και φιλόσοφου των Αθηνών .
Σύμβολα μύθων, μεταφράσεις εμπειριών, άλλες φορές ερμηνείες άλλων διαστάσεων. Τίποτα έξω από σένα μπορεί να σε βλάψει, κι αν πάθεις κάτι εσύ το έκανες στον εαυτό σου.
Το φίδι στήν περίπτωση της θεάς Αθηνάς, θα μπορούσε να θεωρηθεί ότι συμβολίζει ροϊκή κίνηση ενέργειας, διαίσθηση, ισχύ. Υπάρχουν αναπαραστάσεις όπου το πέπλο της θεάς, καί όχι μόνο, είναι όλο φίδια πού κινούνται προς τα έξω, πρός όλες τις κατευθύνσεις: πανίσχυρη.
Εσύ είσαι η θεά Αθηνά.
Ηλίας Α. Λυμπέρης
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΑΘΑΝΑΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΕΙΠΟΤΕ ΑΪΔΙΟΙ…
Για όσους έχουν μελετήσει ελληνική θεογονία και μυθολογία, όλα τα άνωθεν δεν είναι άγνωστες πτυχές. Η Αθηνά δεν είχε για μητέρα την Ήρα, αλλά την θλιμμένη κόρη της Τηθύος, την Μύτης… ο Δίας είχε καταπιεί την Μύτιδα με αποτέλεσμα να γεννηθεί η Αθηνά πάνοπλη, φέροντας το Δόρυ και την Ασπίδα. Η Μήτιδα προσωποποιείται στους ανθρώπους με τον Οδυσσέα, ενώ από τα ζώα με την αλεπού, και όσο αφορά τις ιδιότητες αυτή της σοφίας, ιδιότητες που πήρε και η Κόρη της. Κάπου εδώ πας και ακούς Rainbow The Temple Of The King, μιας και ουσιαστικά γίνεται αναφορά στην Μήτιδα .. εδώ ο νου σου (αν έχεις) πηγαίνει στην Αγία Σοφία και στον Ναό του Βασιλιά. Κατά τους χριστιανικούς χρόνους η Αθηνά ταυτίστηκε πολλές φορές με την Παναγία Παρθένο. Υπάρχουν γενετικές διαφορές ανάμεσα στον όφι, στην έχιδνα κ.λ.π. οι διαφορές υπάγονται εμφανέστατα στους οφθαλμούς, εξ’ άλλου ο οφθαλμός ετυμολογείται ως όφεως – θάλαμος κ.λ.π. το επώνυμο δράκαινα είναι ένα από τα πολλά επώνυμα της θεάς… το γιατί δεν θα το αναφέρω, αλλά δεν έχει σχέση με τον αστερισμό του δράκοντα, πάντως κάποιος που είδε την θεά χωρίς τα πέπλα της τυφλώθηκε από αυτό που είδε… ομοίως δεν θα κάνω αναφορά και για το γοργόνειο, αυτά δεν είναι για εσάς. Κατά τον Πλούταρχο η Αθηνά ταυτίζεται με την Ίσιδα των Αιγυπτίων… ενώ κατά τον Αριστοτέλη είναι η Σελήνη, ενώ ο Απόλλων ο ήλιος.
https://www.youtube.com/watch?v=GAxnF1iT39k
Στην μουσικό έργο Μυθωδία του Β. Παπαθανασίου, στο 14:20 λεπτό εισέρχονται οι δυο υψίφωνες, υπό την σκιά της Ακροπόλεως… πρώτα μπαίνει η υψίφωνος που είναι ντυμένη σαν δράκαινα εκπροσωπώντας το ιερατείο της Αθηνάς, ενώ η δεύτερη υψίφωνος ντυμένη στα λευκά, το ιερατείο του Απόλλωνα βλ. και Αισχύλου Ευμένιδες, όπως και Ευριπίδη Ιφιγένεια εν Ταύροις, που είναι η γεωγραφική περιοχή της τωρινής Κριμαίας, η βασιλικός Βόσπορος. Αυτά.
ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΚΑΙ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ. ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΙΧΑΝΕ ΦΑΝΤΑΣΙΑ. ΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ. ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝΕ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΝ ΤΙ ΗΤΑΝ Η ΑΘΗΝΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ. ΦΑΝΤΑΣΟΥ…
ΟΤΑΝ Ο ΕΝΑΣ ΕΤΡΩΓΕ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ, ΜΕΤΑ Ο ΕΝΑΣ ΓΕΝΝΟΥΣΕ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΠΗΚΑΝΕ ΚΑΜΙΑ ΕΚΑΤΟΝΤΑΡΙΑ ΚΑΙ ΒΑΛΕ, ΑΛΛΟΙ ΠΟΣΟΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΕΜΕΙΝΕ ΗΜΙΤΕΛΕΣ, ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΧΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ.
θελησα να παρω και την γνωμη του ΛΥΡΙΟΥ ΑΡΙΣΤΑΙΑ,,,,,,,,AΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΥΤΟΣ ΕΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΣΤΡΙΚΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ ΥΠΝΟΥΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ,,,,,,,,ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΟΤΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΑΝ ΣΩΜΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΚΟΥΛΙΚΙ ,,ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΑΘΑΝΑΤΗ ΨΥΧΗ,,,,,,,
Σ-Οφία = Θηλυκο του Οφις και το Σιγμα θα μπορουσε να σημαινει συγχρονισμος: http://www.greekalphabeta.com/learn-about-sigma-sigma-200.html
Μια υποθεση λεει οτι το γραμμα Σιγμα (Σ-Οφια) προερχεται απο το Φοινικικο γραμμα Samekh το οποιο συνδεεται με τον Ουροβορο Οφι που >> http://www.kundaliniresearchproject.net/resources/articles/ouroboros-and-straightened-spine >> Επισης το γραμμα Samekh συνδεεται με το ιερογλυφικο συμβολο https://en.wikipedia.org/wiki/Djed >> The djed (/dʒɛd/ in English) symbol is one of the more ancient and commonly found symbols in Egyptian mythology. It is a pillar-like symbol in hieroglyphics representing stability. It is associated with the Creator god Ptah and Osiris, the Egyptian god of the afterlife, the underworld, and the dead. It is commonly understood to represent HIS SPINE.
Κι εσύ προέρχεσαι από τη Μέση Ανατολή αλλά δεν το κάνουμε θέμα!
Η Σατανιστικη νεα εποχη οπως και οι αρχαιοι Γνωστικοι λεει οτι η Σ-Οφια ειναι η ενεργεια Kundalini που ταυτιζεται με τον Οφι (http://edgeba.webs.com/thekundaliniserpent.htm) και ανεβαινει απο την σπονδυλικη στηλη μεχρι το κεφαλι και ετσι μας κανει σοφους σαν τον Οφι: http://biblehub.com/matthew/10-16.htm > Λεγεται επισης οτι η επικοινωνια με αγγελους και θετικα πνευματα μπορει να επιτευχθει μονο απο οσους γνωριζουν το πως και μπορουν να ανεβασουν αυτη την ενεργεια μεχρι το κεφαλι τους. Μαλιστα οι Σατανιστες της νεας εποχης ταυτιζουν αυτη την ενεργεια (δηλαδη της Σ-Οφιας) και με το Αγιο Πνευμα οπως (και οι αρχαιοι Γνωστικοι) και το περιστερι που ειναι διαχρονικα ενα συμβολο της Μεγαλης θεας απο την εποχη της Ishtar μεχρι την εποχη της Αφροδιτης που και σε αυτη της την εκδοση ειχε σαν συμβολο το περιστερι οπως και η Αιγυπτια Χαθωρ/Αφροδιτη που ηταν και η θεα που ειχε την δυναμη να χρισει (Χριστος) καποιον ως Φαραω-Ωρο οπως για παραδειγμα το περιστερι-Αγιο Πνευμα που εχρισε τον Ιησου και τον εκανε Χριστο.
Ενας φανατικος Ελληνοπληκτος πραγματικος απογονος του Εριχθονιου και του Βουτου που αναγνωριζει την καταγωγη του απο τον Οφι θα μπορουσε να πει οτι η Σ-Οφια ειναι η συζηγος του Οφι των Ελληνικων μυστηριων που εμφανιζεται και ως Διας οταν προφανως η ενεργεια της Σ-Οφιας φτανει μεχρι το κεφαλι και για τους Εβραιους για παραγειγμα που εχουν και αυτο το σκουφακι σε αυτο που οι νεοπαλαιοεποχιτες λενε crown chkara θα μπορουσε να εκφραζει τον Γιαχβε και τον Θρονο. Ολο αυτο μοιαζει και με το ταξιδι του θνητου προς την θεωση και τον Ολυμπο η και την Σιων η και το Εκουρ που ειναι και το “ιερο βουνο” απο το οποιο προερχεται η παραδοση των ιερων βουνων. Ο Μωυσης ανεβηκε σε ενα βουνο που λεγοταν Ναμπου http://biblehub.com/topical/n/nebo.htm Μεσα απο αυτο το σχημα που εκφραζει την ΕλληνοΒαβυλωνιακοΑιγυτιακη παραδοση θα μπορουσαν να προκυψουν και οι παπαριες των Γνωστικων περι της Σ-Οφιας she of the left και του Χριστου-Οφι he of the right και ετσι ισως να φταναμε και στο Κυρυκειο του Ερμη που αλλωστε προερχεται απο την Βαβυλωνα. Θα μπορουσε μαλιστα καποιος να πει οτι αυτο το σχημα εκφραζει και την μυθολογια/αλληγορια του Αδαμ και της Ευας που εφαγαν το μυλο και εξεπεσαν και τωρα πρεπει να το φανε και παλι για να ανεβουν στους ουρανους και τα ιερα βουνα. Το μαυρο φιδι στα αριστερα του Κυρυκειου ειναι το θηλυκο το οποιο αλλωστε τρομαζει τους παπαδες και το βλεπουν συνηθως σαν τον Σατανα (δηλαδη την Σ-Οφια). Το ασπρο φιδι στα δεξια του Κυρυκειου που συνθετει τις αντιθεσεις θα μπορουσε να θεωρηθει ως ο Αδαμ που προσπαθει να ανεβει το βουνο και να γινει Χριστος ειτε στον Ολυμπο ειτε στην Σιων ειτε και σε ολα τα “ιερα βουνα” καθως αλλωστε ο βασιλεας τωνν βασιλεων θα φοραει πολλες κορονες. Μαλακιες δηλαδη.
Ασφαλως οταν ο Οφις εφτασε στο κεφαλι του Δια ηταν εκει ο Ηφαιστος-Vulcan που ειναι παραδοσιακα ο Ελληνορωμαικος θεος των craftsmen-builders-μασονων και αυτος με το σφυρι του ανοιξε το κεφαλι του Δια στα δυο (Διας/Ζευς) για να γεννηθει η ΑΘΗΝΑ = 69 και ετσι η Σοφια βγηκε μεσα απο το κεφαλι του μυημενου που ανεβασε την Kundalini του μεχρι το κεφαλι και που απλα εξεφραζε με αλληγοριες την εμπειρια του οπως αλλωστε συμβαινει παντα. Ασφαλως ειναι ανθελληνικο να πιστευει καποιος στην μαθηματικη δομη του ματριξ ετσι οπως διδαξε ο Πυθαγορας και για αυτο δεν θα πω οτι το 6 ειναι ο αριθμος της υλης και το 9 ο αριθμος της Χρυσης Αναλογιας και θα ηταν φυσικα εκτος απο ανθελληνικο και γελοιο να μιλσησει καποιος για το αρχετυπο και τον αρχτυπικο νου και για πραγματα δηλαδη που απασχολησαν τον Πλατωνα και τους Νεοπλατωνιστες.
Ασφαλως μεσα στα πλαισια αυτης της Σατανιστικης ιδεολογιας της νεας εποχης του Υδροχοου (για την οποια μιλαει και το diadrastika) καποιος θα μπορουσε να θεωρησει οτι ο Ουραιος που εβγαινε απο το τριτο ματι του Φαραω και τιμωρουσε τους “αμαρτωλους” και τους δαιμονες του Απεπ/Σατανα ειναι αυτη η ενεργεια της Σ-Οφιας που ειναι και αυτο που πραγματικα υπαρχει περα απο τον κοσμο των παραισθησεων (Maya) και με αυτη την εννοια καποιος θα μπορουσε να πει οτι η Σ-Οφια ειναι το φιδι που μας περικλειει και μεσα απο τις διαφορες παραδοσεις και που εμφανιζεται και ως ο εχθρος/adversary/Σατανας/Apep και το οποιο αναγεννατε αλλαζοντας το δερμα του συμφωνα με τις προσταγες της φιδοθεας Αναγκης του Χρονου που εκφραζει και την πρωταρχικη αιτια της γεννησης της φιδοθεας Σ-Οφιας. Θα μπορουσε καποιος να πει μαλιστα οτι η Σ-Οφια δεν μπορει να ειναι λιγοτερο επικινδυνη απο το δηλητηριο ενος ερπετου οταν αυτη σε δαγκωνει η και ακομα απο την ιδια την φυση που η καταστροφικη της μανια μπορει να βγει και εκτος ελεγχου περα απο τα ορια του ανθρωπου. Αλλωστε ο βλακας ο Ηρακλειτος μας ελεγε οτι το Εν ειναι η Σοφια και θελει και δεν θελει να λεγεται Διας γιατι θα μπορουσε για παραδειγμα να λεγετε και Γιαχβε και Φουφουτος αναλογα με την παραδοση στην οποια εισβαλλει αυτη η ενεργεια. Ασφαλως ο παλιοπουστας που πιστευε στον Ελληνα Αβαταρα του Υδροχοου θεωρουσε οτι ο Χριστος θα μπορουσε να λεγεται και Απολλωνας αμα δηλαδη το επιβαλει η συμπαντικη αρχη δια μεσω της Σ-Οφιας που ειναι και καλα η Χριστικη δυναμη μεσα στους αιωνες που εχριζε βασιλειες οπως η Ισταρ και φαραω οπως η Αθωρ/Αφροδιτη.
Αυτο ειναι αποσπασμα του ηράκλειτου για μια καλη ηθικη [εἶναι γὰρ ἓν τὸ σοφόν, ἐπίστασθαι γνώμην, ὁτέη ἐκυβέρνησε πάντα διὰ πάντων.]
Οι αρχαιονεοεποχιτες που ειναι τοσο αρχαιοι οσο τα μαυρα φιδια φτανουν μεχρι και τον ανιμισμο και την λατρεια του οφι στις Ελληνικες αλλα και τις προελληνικες παραδοσεις οπως για παραδειγμα αυτη των Οφιολατρων Πελασγων που λεγεται οτι δημιουργησαν οι Βαρβαροι Πελασγοι τους οποιους εδιωξαν οι πολιτισμενοι Ελληνες οπως αλλωστε εκαναν με τους Ινδιανους και οι πολιτισμενοι Ισπανοι και οι υπολοιποι Ευρω-πεοι απογονοι της πολιτισμενης Αρχαιας Ρωμης με τους παιδεραστες θεους και τα υπολοιπα που βολευει μια χαρα τους Σατανιστες που ενιοτε φορανε και ρασα για να κρυψουν προφανως την ερπετικη ουρα τους που εκφραζει την σκια τς Σοφιας και την αναποδη πενταλφα με τον Κατισκογαμη που ειναι και παλι η Σοφια η οποια κυνηγαει τους βιαστες της και προφανως και τους ευνουχους.