Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

08:23 - 18/05/2016

ANTEΧΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ; Η ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Πώς ο Χριστιανισμός απο νοοτροπία έγινε θρησκεία , και πώς απο Ελληνοκεντρικός έγινε Εβραιοκεντρικός.

Η καταστροφή της γνώσης και η αποκάλυψη της αλήθειας μέσα απο τα χειρόγραφα Νάγκ Χαμάντι και η μεγάλη συμφωνία ανάμεσα στην Μαύρη Αδελφότητα και τους ηγέτες της Χριστιανικής Εκκλησίας.

Δείτε το βίντεο
https://www.youtube.com/watch?v=btkag3KcAa0

Επιμέλεια άρθρου: Vagedim
Φωτογραφία: Vagedim
Πηγή: Αθέατη γνώση
8 Μαίου 2016



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (27)

  1. ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΜΩΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΕ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΟΚΕΝΤΡΙΚΗ Η ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΊΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΞΑΝΕ.
    ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΝ Ο ΚΕΛΣΟΣ, Ο ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΛΑΒΙΟΥΣ ΙΩΣΗΠΟΥΣ, ΤΑΚΙΤΟΥΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΥΣ???
    ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ???
    ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΞΕΣΚΙΣΑΝ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΗΝ ΥΠΑΤΙΑ???
    ΕΠΕΙΔΗ ΗΤΑΝ ΕΒΡΑΙΑ????
    ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΑΝΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΦΑΓΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΓΑΛΑΝΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑΒΑΤΗ ΑΝ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗ Η ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ???? ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΤΟΤΕ???
    Ο ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΣΤΕΙΛΕ ΤΟΝ ΑΛΑΡΙΧΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΠΠΟΥ ΜΙΛΑΣ (392Μ.Χ.) ΝΑ ΓΕΝΟΚΤΟΝΗΣΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ “ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΝΟΣΟΝ” ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΘΝΙΚΟΥΣ ΔΗΛΑΔΗ????

    ΘΕΛΕΤΕ ΠΟΛΥ ΝΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΤΕ??

    ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΔΙΑΟΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΣΠΡΟ ΜΑΥΡΟ..

    • Προφανώς δεν είδες το βίντεο ούτε κατάλαβες τι λέει

      Στην αρχή ήταν ιδεολογία ο Χριστιανισμός. Απ όταν έγινε θρησκεία έγινε ο χαμός ολα αυτά που λές έγινε εφόσον ο Χριστιανισμός αποφασίστηκε να γίνει θρησκεία. Τότε μπήκε όλη η λαμογιά και η χλεμπα μεσα

    • Ανώνυμος 05/18/2016 @ 12:49 ΜΜ

      ΞΕΚΙΝΑ ΠΡΩΤΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΦΥΛΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΙΑΣΕ ΟΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ.
      Ο ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΠΑΝΤΕΣ.

    • Την Υπατία την σκότωσαν το 417 μ.χ. “χριστιανοί”. Για τους υπόλοιπους τι έχεις να μας πεις, γιατί δεν ξέρω ποιοι τους σκότωσαν.
      Δεν έχει κάποια ανακρίβεια με άλλα λόγια.

    • Ανώνυμος 05/18/2016 @ 3:31 ΜΜ

      http://www.egolpion.com/ypatia_karika.print.el.aspx
      http://oodegr.co/neopaganismos/diogmoi/ypatia.htm
      http://www.impantokratoros.gr/Ag_kyrillos-Ypatia.el.aspx
      έχει και άλλα τα οποία νομίζω θα τα βρείς ενδιαφέροντα.κόψτε τα παραμυθάκια συνεπώς.

  2. “Νοοτροπία” ο Χριστιανισμός??? Το ακούσαμε κι αυτο….
    Πάντως την μία διαβάζουμε οτι ο Χριστιανισμός ειναι παραμύθι, την άλλη για προφητείες και Αγ. Παίσιο
    κρατήστε μια σταθερή γραμμή να ξέρουμε κι εμείς.

    • Ανώνυμος 05/19/2016 @ 12:27 ΠΜ

      Οι “σταθερες γραμμες” βρισκονται στην καρδια μας ………το site εχει υποχρεωση να ειναι πολυεπιπεδο!

      Αθηνα

  3. Ανώνυμος 05/18/2016 @ 11:16 ΠΜ

    Αφού ξεκινάτε με Λιακόπουλο μιλάμε για την “απόλυτη” αλήθεια…καλά κρασιά.
    Κάτσε να πάω να ξεπαρκάρω την Τριήρης μου για κανά Διαστρικό ταξιδάκι δια μέσω σκουλυκότρυπων…
    Και τον χρησιμοπείτε για να πλασάρετε τα ανυπόγραφα και αιρετικά έγγραφα της τότε εποχής του Χριστιανισμού.Αιρετικοί υπήρχαν,υπάρχουν και θα υπάρχουν.

  4. Ανώνυμος 05/18/2016 @ 2:03 ΜΜ

    ΜΑΥΡΗ ΑΔΕΡΦΑΤΟ, ΣΑΝΤΙΑΓΚΟ ΝΤΕ ΚΟΜΠΟΣΤΕΛΑ. ΝΙΚΟΣ ΓΚΟΝΟΣ.

    • Κατοχικά Νέα 05/18/2016 @ 2:14 ΜΜ

      Μονο ; Βαλε και μαυρη μαγεια , σεκτες , θυσιες , μασονιες ..τι αλλο να σκεφτω … παντως μονο; Σιγα μην ειναι ο κομποστελα μονο…μιλαμε για πολυ μαυριλα ρε εεεεε….πολυ μαυριλα … χαχαχαχα μαυρο αδερφατο …ειμαστε μαζεμενες ολες οι αδερφες και κανουμε κομποστελες μεσα σε σιδερενια κλουβια !! Ηλιθιε …

      • Ανώνυμος 05/18/2016 @ 9:51 ΜΜ

        ΤΑ ΞΕΧΑΣΑ ΑΥΤΑ (ΣΕΚΤΕΣ ΚΤΛ). ΒΑΛΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΕ ΜΑΥΡΕΣ ΖΑΡΤΙΕΡΕΣ. ΞΥΠΝΙΕ.

        Υ.Γ. ΠΑΩ ΓΙΑ ΥΠΝΟ ΤΩΡΑ…..ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ.

  5. Ανώνυμος 05/18/2016 @ 3:42 ΜΜ

    Ερευνάτε τας γραφάς!!
    Αυτό συνέχεια λέει ο Λιακόπουλος (για όποιους πραγματικά διαβάζουνε και ακούνε και όχι παπαγαλάκια)
    Και ίσως μερικά ακούγονται εξωπραγματικά κλπ, αλλά έλα ντε που σε τελευταία ανάλυση “κουμπώνουν” εκεί που άλλες θεωρίες λένε κουραφέξαλα.
    Ο Λιακόπουλος ποτέ δεν είπε 2+2=5. Πάντα έλεγε ότι ήταν 4.
    Όσοι κατάλαβαν κατάλαβαν, οι λοιποί έτσι κι αλλιώς δεν “ξυπνάνε” με τίποτα.

  6. ΝΕΜΕΣΙΚΟΣ 05/18/2016 @ 5:15 ΜΜ

    ολα αυτα το αποτελεσμα των οικουμενικων ο παυλικανισμος;;; ΜΑΥΡΗ ΕΙΝΑΙ Η ΝΥΥΧΤΑΑ ΣΤΑΑ ΒΟΥΟΥΝΑΑΑ ΣΤΟΝ ΚΑΑΜΠΟ ΠΕΕΦΤΕΙ ΧΙΩΩΝΙΙΙ…

  7. Δεν αμφιβαλω καθολου, οτι ολα ειναι μαγειρεμενα… οπως θελουν και τωρα, στην εποχη μας να μαγειρεψουν την καινουρια θρησκεια(Κρητη 16-6-216) και μετα απο αυτο…. αλλη μια σφαγη οπου δεν θα αφησουν πειστηρια. Ποιος θα ζησει να θυμαται,τι πιστευαμε????
    Ποσο δυσκολο ειναι για καποιους να δουν??
    Εχουμε ματια μα δε βλεπουμε…γιατι??
    Γιατι το μυαλο ειναι αυτο που βλεπει.
    Ερωτηση… Σταυρωσαν το Χριστο οι Ευραιοι,γιατι να μην κανουν σφαγες,λεηλασιες και αλλαγη σε οσα οι ανθρωποι γνωριζαν, πιστευαν τοτε????
    Αλλωστε την ιδια τακτικη χρησιμοποιουν… δεν θα μπορουμε να αγοραζουμε,να πουλαμε,να εχουμε σπιτι,φαγητο εαν δεν τσιπαριστουμε και αν δεν συμφωνουμε με τα σχεδια τους….
    Γιατι λοιπον κατηγορουμε ανθρωπους που μας δειχνουν, οτι η ιστορια επαναλαμβανεται.
    Κολλαμε σε λεξεις και αγνοουμε την πραγματικοτητα, την ουσια….
    Δεν θελουμε να δεχτουμε οτι ισως μας κοροιδεψαν??? Ειναι ομως πολυ πιθανο.
    Κανεις δεν μπορει να μου παρει αυτο που εχω στην ψυχη μου,κανεις δεν μπορει να μου παρει την πιστη στο Θεο,στην Παναγια ειμαι Χριστιανη Ορθοδοξη και ετσι θα πεθανω….αλλα θα ηθελα αν μπορουσα να μαθω την αληθεια …..χωρις αυτο να σημαινει οτι θα αλλαζε κατι σε αυτα που πιστευω.
    Ο Θεος μου, ειναι Θεος αγαπης,συμπονιας,καλοσυνης,δικαιοσυνης, ευσπλαχνιας,συγχωρεσης…..ειναι το φως και φως ειναι η αληθεια…καποιοι οπως φαινεται φοβουνται την αληθεια ……γιατι αραγε?????
    Ο Θεος των Εβραιων , τοτε και τωρα ηταν το χρημα, η εξουσια,ο λιθοβολισμος,η σφαγες, αφεντικα και δουλοι….το ιδιο δεν κανουν και τωρα????
    Συμβαινουν τρομερα πραγματα, που δυστυχως μεγαλη μεριδα ΑΝΘΡΩΠΩΝ….δεν εχει ιδεα η δεν θελει να εχει ιδεα.
    Εχουμε βολευτει στις μιζερια μας και ασχολουμαστε με τα ασημαντα και οχι τα σημαντικα.
    Ευχομαι να δουμε συντομα περα απο τη μυτη μας…
    Με σεβασμο, σε καθε αντιθετη αποψη.

  8. Λέει κάποιες αλήθειες όμως ο Γνωστικισμός δεν υπήρξε ποτέ, ούτε Ελληνοκεντρικός, ούτε Εβραιοκεντρικός όπως άλλωστε ούτε και ο Νεοπλατωνισμός, και σε σχέση με την Π.Δ υπήρχαν διαφορές στην προσέγγιση και κριτική, καθώς επίσης και ο ίδιος ο Ιησούς άσκησε κριτική στο Ιουδαϊκό ιερατείο, όχι όμως καθολική απόρριψη της εστίας του Χριστιανισμού, από την οποία άλλωστε προερχόταν η σχετική γνώση για τον Μελχισεδέκ και τα Αγγελική τάγματα κλπ.

    Σε γενικές γραμμές συμφωνώ σε σχέση με το πως χρησιμοποιήθηκε η Π.Δ για εξουσιαστικούς λόγους, μέσα από κατευθυνόμενες οντολογικές ερμηνείες, που βασικά είχαν σαν στόχο τον νοητικό έλεγχο και μέσα σε αυτά τα πλαίσια οι αγώνες που έκαναν κάποιοι άγιοι και σοφοί άνθρωποι όπως ο Κλήμης ο Αλεξανδρεύς για την προστασία της πίστης του κοσμάκη σε αρκετές περιπτώσεις εξυπηρέτησαν τις σκιές, οι οποίες άλλωστε στην πορεία εξοβέλισαν το δόγμα της Ελληνιστικής σχολής του Κλήμη που προέβλεπε την αναγωγή της πίστης σε γνώση.

  9. Ανώνυμος 05/18/2016 @ 7:42 ΜΜ

    http://sakis24.blogspot.gr/2013/04/blog-post_3746.html
    Oι μπούρδες που διαδίδει ο Λιακόπουλος περιληπτικά και πουλάει μάλιστα ως ζεστό ψωμί.Απο Φυσικός σε ύψιστος “Θεολόγος” τι να λέμε τώρα…
    http://neataksi.blogspot.gr/2007/10/blog-post_16.html
    http://www.agioskosmas.gr/themata.asp?isue=76&artid=4413
    http://orthodox-treasures.blogspot.gr/2015/12/10.html(Απαντήσεις στα ψέματα του).
    Να τον χαίρεστε…λαντε τώρα σηκωθείτε απο ντιβάνια,καναπέδες,τηλεοράσεις,φούρνους,κρεβάτια,τραπέζια,κάδρα,χαλιά,μπαλκόνια και σκαλοπάτια και πάρτε στό…φέξε μου και γλίστρησα.

  10. Ο Κέλσος είναι το απόλυτο παράδειγμα ενός ειδωλολάτρη αλαζόνα που μέσα στην γενικότερη του σύγχυση έλεγε ότι ο Ιησούς και καλά μελέτησε Πλάτωνα και ήταν επίσης ένας παρακινητής βίας εναντίον των Χριστιανών που υποστήριζε την θεϊκή υπόσταση των Ρωμαίων πορνοκρατόρων και την απόλυτη πειθαρχεία επί της ουσίας στην μαύρη αδελφότητα που μετέπειτα διέστρεψε τον Χριστιανισμό λόγω της αδυναμίας της να καταπολεμήσει το Χριστιανικό πνεύμα με αυτές τις φαιδρές μεθόδους.

    Μέσα στο παραλήρημα του κατηγορούσε τους Χριστιανούς για αποστασία από τον Ιουδαϊσμό, καθώς επίσης μέσα στο έργο του που είναι γνωστό ως ο “Αληθής Κώλος” έβαλε τον Ιουδαϊσμό να επιτίθεται στον Ιησού σε μια προσπάθεια του να τον εξευτελίσει και τελικά χέστηκε μαζί με τους Ιουδαίους και την επιχειρηματολογία τους.

    Ο Ιουλιανός ο οποίος ήταν μυημένος στα Χαλδαϊκά μυστήρια από τοτε γνωστό μαύρο μάγο Μάξιμο είχε συμμαχήσει με τους Ιουδαίους κατά των Χριστιανών και μάλιστα αποφάσισε να αναγείρει τον ναό του Σολομώντα με δικά του έξοδα.

    Ανεξάρτητα με το ποιος τελικά σκότωσε την Υπατία το θέμα ήταν πολιτικό και όχι θρησκευτικό καθώς η βασική αίτια της σύγκρουσης ήταν οι φιλικές σχέσεις του Χριστιανού κατά τα άλλα Ορέστη με τους Ιουδαίους.

  11. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ 05/19/2016 @ 12:39 ΠΜ

    παντως εγω ξεκαθαρισα πολλα στο μυαλο μου.
    επιτελους ας ξεχωρισουμε τι ειναι πιστη και θρησκεια, και τι ειναι οι υπαλληλοι και η γραφιοκρατεια της εκκλησιας.
    πιστευω στον Χριστο, ομως παντα αναρωτιομουν γιατι και πως χαθηκε ολη αυτη η αρχαια ελληνικη γνωση , και πρωτιστα πως αποκτηθηκε!
    πως οι αποστολοι ειναι δωδεκα…οπως και οι θεοι του ολυμπου! πως ο αγιος Γεωργιος σκοτωσε το δρακο, και που βρεθηκε ο δρακος ? ποσο πολυ μοιαζει η εικονα του αγιου γεωργιου με το αγαλμα του ερμη του τρισμεγιστου? ποσο ιδιες ειναι οι 10 εντολες με τα δελφικα παραγγελματα?ποσο ειναι αληθηνη
    η αρχαια ελληνικη μυθολογια? οπως φαινεται αρκετα!
    πως σε μια παλαια διαθηκη ο θεος ζητα απο τον αβρααμ να θυσιασει το παιδι του για να αποδειξει την πιστη του? αυτο δεν το χωρεσε ποτε το μυαλο μου, απο τοτε που ημουν 7-8 χρονων!
    γιατι παντοτε στη θρησκεια μας διδασκομαστε πραγματα, κατ εμενα ορθα, αλλα ποτε δεν δινεται μια εξηγηση?
    πχ. ολοι να πηγαινουμε εκκλησια καθε κυριακη.
    -αυτο ειναι κουραστικο.
    -αυτο ειναι καταπιεστικο.
    …..ναι αλλα ποτε δεν μας εξηγησαν οτι η δυναμη της προσευχης, της αυρος ,ειναι πιο δυνατη οταν ειναιι ομαδικη! τοσο απλα!
    για την νηστεια…. για την εγκρατεια….
    ολα μοιαζουν τοσο καταπιεστικα και τοσο πρεπει, ενω στην ουσια ειναι τοσο σωστα και απλα.
    απο μικροι μας μαθαιναν το κακο 666 αλλα ποτε δεν μας εξηγηγαν γιατι κατι συμβολα τυπου πενταλφα βρισκονται σε καποιους ναους.
    αγιαζουμε με νερο, κανεις ομως δεν μας εξηγησε για τη δυναμη του……
    μπραβο για το βιντεο.

    • Ανώνυμος 05/19/2016 @ 12:47 ΜΜ

      Με αυτά που είπες στον Δια πιστεύεις όχι στον Χριστο κουτοπονηρη.Τελος ποια αρχαία γνώση και μαλακιες σας αποκρύπτουν;Ο Χριστός δημοσίως δίδασκε και τα έλεγε.Ως Θεός και άνθρωπος και φυσικά αναμάρτητος μιλούσε την γλώσσα της αλήθειας.Αυτα τα υπονοούμενα για κρυφές γνώσεις,δελφικα,μυθολογίες και λοιπές παπαριες Νεοεποχιτικες κρατά τες για τον εαυτό σου.
      Τον Χριστο μακρυά απο τις βρωμιες σας…

      • ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ 05/23/2016 @ 10:39 ΠΜ

        ο Χριστος διδαξε αγαπη συμπονια κι αλληλεγγυη. μια τεραστια μορφη, που μας εκανε το χατηρι να κατεβει στον κοσμο μας και να προσπαθησει αν μη τι αλλο , να μας διδαξει.
        μεχρι εδω, πιστευω να συμφωνουμε.
        ο ιδιος ο Χριστος ειπε να μην βλεπουμε τις πραξεις των ιερεων αλλα να ακουμε αυτα που μονο διδασκουν.
        ο ιδιος ο Χριστος, εκανε γης μαδιαμ τους εμπορους εξω απο τον ναο.
        γιατι?
        γιατι αυτο που ηρθε να διδαξει, ειναι πιο πανω απο την υλη κι απο αυτα που βλεπουμε.
        ομως που ειναι αυτο που ηρθε να διδαξει?
        διδαξε ο Χριστος οτι πρεπει να πηγαινεις καθε κυριακη στην εκκλησια και να αφηνεις και τον οβολο σου?
        ειπε να προσευχομαστε.
        ειπε οτι ο γαμος πρεπει να τελειτε οπωσδηποτε σε ναο?
        ευλογησε το γαμο στη κανα.
        και για εξηγησσε μου : γιατι εχουμε τα 7 μηστυρια? αν δεν ηθελαν να αποκρυψουν την αληθεια δεν θα μας εξηγουσαν τις δυναμεις αυτων των μηστυριων?
        αυτο δεν καταλαβαινω εγω!
        οταν εχεις καποιον που θελεις να προστατευσεις απο κατι, πχ. ενα παιδι, δεν του λες μην ξαναπιασεις ποτε μαχαιρι στη ζωη σου! του εξηγεις τι ζημια μπορει να του κανει.
        δυστυχως κοιμησαν πολλα νοηματα απο τον χριστιανισμο αφηνοντας μας να πλανηθουμε στο κοσμο του”ε και τι εγινε?”, πλασαροντας ετσι την πανθρησκεια.
        “ε και τι εγινε?” και στην εκκλησια αναβεις κερι αλλά και στη γιογκα.
        με νερο κανει αγιασμο ο χριστιανος και καθαρισμο την ατμοσφαιρας και το φεινγκ σουι.
        μην καθεσαι με σταυρωμενα ποδια στην εκκλησια αλλα ουτε και στη κυρια που λεει τα ταρω..και πολλα πολλα αλλα.
        αυτο που με ενοχλει ειναι οτι δεν εξηγουν!!!!!!
        μην καθεσαι με σταυρωμενα ποδια στην εκκλησια γιατι δεν κυκλοφορει σωστα η ενεργεια και η αυρα στο σωμα σου ουτως ωστε η προσευχη σου να εχει δυναμη! τοσο απλο. γιατι πρεπει να χαθω σε διαφορες θεωρειες και θρησκειες για να το βρω και να μην μου το εξηγει αφου θελει να με βοηθησει και να με προστατευσει?
        και τελος τελος να σου πω, το οτι νοιωθει και το τι πιστευει ο καθε ενας ειναι προβλημα του και δικαιωμα του. δεν ειναι σωστο να κανεις προπαγανδα πισω απο την ανωνυμια σου, βγαζοντας συμπερασματα με βαση οχι αυτα που διαβασες, αλλα με αυτα που καταλαβες.
        ο κινδυνος δεν ειμαι εγω ή εσυ!!!!
        ανοιξε τα ματια σου και κοιταξε γυρω σου, να σωσουμε αυτα που καταρρεουν.

        • απαντησεις βρισκεις μεσα σου δυστυχως πρεπει να συνδυαστουν πολλα πραγματα ο Κυριος διδαξε την αγαπη την απολυτη αγαπη δεν ειπε σε κανενα ξεκινηστε τις σταυροφοριες και στο ονομα του Κυριου σφαξτε και διαλυστε τα παντα αρα πραγματι κρυβουν πολλα το θεμα ειναι εμεις τι κανουμε

  12. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ 05/19/2016 @ 12:42 ΠΜ

    μονο μια απορεια: αφου ειναι ο ψευτικος κοσμος του σατανα , εμεις τι κανουμε εδω?

    • Ήρθαμε εδώ για να βρούμε τον δρόμο της επιστροφής.

    • Ανώνυμος 05/19/2016 @ 11:06 ΠΜ

      Αγαπητή Αναστασία, συμφωνώ μαζί σου (και με το προηγούμενο σχόλιο).
      Όντως υπάρχουν πολλά ερωτήματα. Δυστυχώς έχουν εξαφανίσει τις αλήθειες και μας μπολιάζουν ότι άλλο μπορούμε να φανταστούμε.
      Γι΄αυτό, σεβόμαστε τα πάντα και ψάχνουμε συνέχεια.
      Τώρα αν αυτό γίνεται Δυνατά και Ελληνικά ή Ιταλικά ή Κινέζικα, ε αυτό είναι μία άλλη πάλι ιστορία.

  13. Ανώνυμος 05/19/2016 @ 12:44 ΠΜ

    Με το όνομα “Βιβλίο Ενώχ” σώζεται απόκρυφο σύγγραμμα που γράφτηκε περί τα 110 π.Χ., περιέχει προφητείες περί της συντέλειας του κόσμου, και είναι σε αιθιοπική μετάφραση. Δεν αποκλείεται η παραπομπή στο βιβλίο του Ιούδα να είναι παρμένη απ’ αυτό. Όμως το βιβλίο αυτό το απέρριψαν ως “μη κανονικό” τόσο οι Εβραίοι όσο και οι Πατέρες της Εκκλησίας.

  14. Φανταστείτε ότι ο Κέλσος ο Φιλοψευδής έπαιζε τότε τον ρόλο που παίζουν σήμερα οι ακραίοι μνημονικοί, και ότι επί της ουσίας υπερασπιζόταν με φαιδρά νοητικά τεχνάσματα αυτούς που υπέγραφαν πνευματικά μνημόνια με το σκότος και μάλιστα χωρίς ίχνος ντροπής.

    Μέσα στο παραλήρημα του έλεγε ότι τον φυσικό κόσμο τον δημιούργησαν δαίμονες και παρά όλα αυτά κατηγορούσε τον Χριστό και τους Χριστιανούς μυστικιστές, ότι καλά αντέγραψαν και διέστρεψαν την Πλατωνική σκέψη, προσπαθώντας να πείσει τους αδαείς ότι ο νους του ανθρώπου και η φιλοσοφία είναι η πηγή του πνεύματος και όχι το αντίθετο, καθώς όπως εξήγησε και ο Διογένης ο Λαέρτιος η Ελληνική φιλοσοφία βασιζόταν στην εμπειρική γνώση των μυστικιστών της ανατολής, οι οποίοι καταρχήν ήταν εμπειριστές και όχι νοητικοί αυνανιστές όπως ο Κέλσος, ο οποίος και θα μπορούσε να κατηγορηθεί για διαστροφή της Πλατωνικής σκέψης, που άλλωστε υποστήριζε την ιδέα του δημιουργού.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Demiurge

    Οι Εωσφοριστές της τότε εποχής διατείνονταν ότι ήταν όλοι αγράμματοι και ηλίθιοι οι Χριστιανοί και σύμφωνα με την αντίληψη και του Θεόδωρου Παπαγάλου αλλά και του Κέλσου δεν ήταν “πολιτικά ορθοί” και για αυτό άλλωστε το Άγιο Πνεύμα και η ψυχή του όλου επί της ουσίας τους αποκεφάλισε και τους έβαλε τα είδωλα και τα δαιμονικά τους σύμβολα στον κώλο τους, στρέφοντας τους πόλους προς τα μέσα προς τον Θεό μεθ’ημών μέσα από την διασταύρωση των πολικοτητήτων που όπως γνωρίζομαι και από τις διδασκαλίες των Αγίων πραγματοποίησε η Μεγάλη Παναγία Μητέρα μέσα από την γέννηση του Χριστού.

    https://www.youtube.com/watch?v=IoSuyUFiEYo

  15. Ασφαλώς πρόκειται για λάθος που προέκυψε από τον αυτόματο ορθογράφο όμως ο Θεόδωρος Παπαγάλος με το τεράστιο κεφάλι είναι ένα υπαρκτό πρόσωπο, που απλά παπαγαλίζει την προπαγάνδα του σκότους, καθώς έχει ήδη απολέσει την ψυχή του για να τιμήσει την διεστραμμένη και δαιμονική ευφυΐα του και αυτό είναι που συμβαίνει με όλους όσους έχουν χάσει επί της ουσίας αυτό στο παιχνίδι της κοσμικής συνειδητοτητας και απλά καίγονται μέσα στις παραισθήσεις τους (ILLUSION = 666) σε σχέση με το ποσά πολλά ξερούςN και to πόσο “έξυπνοι” μαλάκες είναι και ακόμα χειρότερα σε σχέση με το πόσα ήξεραν οι αρχαίοι, κάτι που είναι ακόμα πιο θλιβερό και για όσους μάλιστα μπορούν να κατανοήσουν για παράδειγμα την αγωνία του Εμπεδοκλή για την σωτηρία της ψυχής του από τον κατώτερο κόσμο της ύλης και της πλάνης, μέσα.στον οποίο ένιωθε σαν να συμφύρεται ανάμεσα σε χυδαία δίποδα. .

    Σε σχέση με τα υπόλοιπα ορθογραφικά λάθη ο βιαστικός και ακατάστατος τρόπος που γράφω κατά την άποψη μου είναι αρκετά δημιουργικός για τα όντα της επιφάνειας, που ψάχνουν επί της ουσίας την τελειότητα του μηχανισμού, καθώς το να ζοριστούν και λίγο για να καταλάβουν την ουσία αυτών που λέω μόνο καλό θα μπορούσε να τους κάνει για αυτό άλλωστε και τα μυστηριακά κείμενα δεν χαρακτηρίζονται ποτέ από την ψυχρή λογική των μηχανισμών της επιφάνειας.

    —-

    Φανταστείτε ότι ο Κέλσος ο Φιλοψευδής έπαιζε τότε τον ρόλο που παίζουν σήμερα οι ακραίοι μνημονιακοί, και ότι επί της ουσίας υπερασπιζόταν με φαιδρά νοητικά τεχνάσματα αυτούς που υπέγραφαν πνευματικά μνημόνια με το σκότος και μάλιστα χωρίς ίχνος ντροπής.

    Μέσα στο παραλήρημα του έλεγε ότι τον φυσικό κόσμο τον δημιούργησαν δαίμονες και παρά όλα αυτά κατηγορούσε τον Χριστό και τους Χριστιανούς μυστικιστές, ότι καλά αντέγραψαν και διέστρεψαν την Πλατωνική σκέψη, προσπαθώντας να πείσει τους αδαείς, ότι ο νους του ανθρώπου και η φιλοσοφία είναι η πηγή του πνεύματος και όχι το αντίθετο, καθώς όπως εξήγησε και ο Διογένης ο Λαέρτιος, η Ελληνική φιλοσοφία βασιζόταν στην εμπειρική γνώση των μυστικιστών της ανατολής, οι οποίοι καταρχήν ήταν εμπειριστές και όχι νοητικοί αυνανιστές όπως ο Κέλσος, ο οποίος και θα μπορούσε να κατηγορηθεί για διαστροφή της Πλατωνικής σκέψης, που άλλωστε υποστήριζε την ιδέα του δημιουργού.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Demiurge

    Οι Εωσφοριστές της τότε εποχής διατείνονταν ότι όλοι οι Χριστιανοί ήταν αγράμματοι και ηλίθιοι και σύμφωνα με την αντίληψη και του Θεόδωρου Πάγκαλου αλλά και του Κέλσου δεν ήταν «πολιτικά ορθοί» και για αυτό άλλωστε το Άγιο Πνεύμα και η ψυχή του όλου επί της ουσίας τους αποκεφάλισε και τους έβαλε τα είδωλα και τα δαιμονικά τους σύμβολα στον κώλο τους, στρέφοντας τους πόλους προς τα μέσα προς τον Θεό μεθ’ημών μέσα από την διασταύρωση των πολικοτητήτων που όπως γνωρίζουμε και από τις διδασκαλίες των Αγίων πραγματοποίησε η Μεγάλη Παναγία Μητέρα μέσα από την γέννηση του Χριστού.

    Να αλλάξω και την μουσικούλα με ένα ακόμα τραγούδι που είναι παράγωγο του Αρχέτυπου που μιλάει για αυτόν που ήρθε από τα βουνά (Όλυμπος-Σιών-Εκούρ?).

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*