Στόχος του σχεδίου, το οποίο έλαβε χθες το «πράσινο φως», όπως σημείωσε ο κ. Ρέππας, είναι το λειτουργικό έλλειμμα να ανέλθει σε 155 εκατομμύρια ευρώ το 2011, προκειμένου να αποκλιμακωθεί κατά 20% τα επόμενα χρόνια. Η κυβέρνηση προσδοκά μέσα στην επόμενη χρονιά να εξοικονομηθούν συνολικά 244 εκατ.ευρώ. Περίπου 88 εκατ. θα προέλθουν από την αύξηση των εισιτηρίων, την πάταξη της εισιτηριοδιαφυγής σε συνεργασία με ιδιώτες (ΣΔΙΤ) και την αύξηση των διαφημιστικών εσόδων. Περίπου 156 εκατ. ευρώ θα εξοικονομηθούν από την περιστολή των λειτουργικών δαπανών και ειδικότερα από τις μειώσεις των δευτερευουσών αποδοχών των εργαζομένων και τις μετατάξεις.
Αναλυτικά στις προβλέψεις του σχεδίου νόμου, το οποίο αναμένεται να έχει κατατεθεί στη Βουλή έως το τέλος Ιανουαρίου, προβλέπεται:
- Η μετεξέλιξη του ΟΑΣΑ σε μητροπολιτικό φορέα, με αρμοδιότητα για την Αττική, συμπεριλαμβανομένων και των συγκοινωνιακών φορέων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
- Η συγχώνευση των συγκοινωνιακών εταιρειών σε δύο φορείς, έναν για τα οδικά μέσα (ΟΜΕ ή ΟΣΥ) και ένα για τα μέσα σταθερής τροχιάς.
- Μετάταξη 1.500 εργαζομένων σε δύο στάδια. Αμεσα θα μεταταχθούν 1.500 άτομα που απασχολούνται ως βοηθητικό προσωπικό, ενώ χαρακτηρίζονται και αμείβονται ως «παραγωγικό», καθώς και το πλεονάζον διοικητικό προσωπικό. Το δεύτερο στάδιο των μετατάξεων θα γίνει μετά τη συγχώνευση των φορέων.
- Υπογραφή Συμφώνων Ευθύνης με τις διοικήσεις των εταιρειών, οι οποίες θα παρακολουθούνται σε μηνιαία βάση, ενώ κάθε τρίμηνο θα καταρτίζεται απολογισμός με δείκτες απόδοσης. Σε περίπτωση απόκλισης άνω του 10% από τους προϋπολογισμούς θα λαμβάνονται μέτρα.
- Η ανάληψη των κατασκευαστικών δραστηριοτήτων όλων των φορέων από την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.
- Ανάληψη των συσσωρευμένων χρεών των εταιρειών από το Δημόσιο με τη μεταφορά στον κρατικό προϋπολογισμό του υφιστάμενου δανεισμού των εταιρειών και τον συμψηφισμό τους με τις υπάρχουσες απαιτήσεις των εταιρειών από δημόσιες υπηρεσίες και φορείς.
- Αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας και των χώρων στάθμευσης των οργανισμών και ενίσχυση των διαφημιστικών εσόδων.
Παράλληλα προβλέπεται μείωση της κρατικής επιδότησης, η οποία, σύμφωνα με τον σχεδιασμό, δεν θα ξεπερνά το 40%. Για τη χορήγησή της θεσπίζονται 4 κριτήρια (τήρηση προϋπολογισμού σε μηναία βάση, επίτευξη στόχου επιβατικής κίνησης, βαθμός ικανοποίησης του επιβατών και επίτευξη στόχου για τη λαθρεπιβίβαση).
Ελληνα ο σημερινός εχθρός σου είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδες κάτι που σε άγγιξε , κάτι που το θεωρείς σωστό, ΜΟΙΡΆΣΟΥ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύεις οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένεις απαθής. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα. Μοιραστείτε αυτή την ανάρτηση
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice