Στήριξε το έργο μας!

Η σελίδα μας βασίζεται στις δικές σου δωρεές για να παραμένει ανεξάρτητη και να προσφέρει υψηλής ποιότητας εναλλακτικές ειδήσεις. Υποστήριξέ μας σήμερα και βοήθησέ μας να συνεχίσουμε!

Διαφημίσεις

Ναι κύριε προϊστάμενε έρχομαι αμέσως ….

..Πείτε μου κύριε προϊστάμενε …..

..Μα κύριε προϊστάμενε δεν είναι ανήθικο σε μια εποχή κρίσης να τους το κάνουμε αυτό;..

..Το γνωρίζω κύριε προϊστάμενε ότι είναι η εργασία μου και ότι με αυτό τρώει η οικογένεια μου..

..Ναι γνωρίζω ότι έχω μπόνους για όποιους χωνουμε μέσα….

..Άλλα είναι πατριώτες μας ..και νομίζω ότι οι νόμοι μας ..έχουν γίνει πια…πως να το πω…όχι δικοί μας νόμοι..ελληνικοί!

..Μάλιστα κύριε προϊστάμενε δεν φέρνω αντιρρήσεις θα εκτελέσω κατά γραμμα…

Ποιο είναι το γραμμα των ικανοτήτων σου ; Είσαι όπως όλοι μας ένα γρανάζι σε μια μηχανή που θέλει να μας γονατίσει , αν σαν γρανάζι εσύ αρχίσεις να υπολειτουργείς και να λειτουργεί η συνείδηση τότε όλα τα γρανάζια μαζί χωρίς ιδιαίτερο κόπο μπορούν να κάνουν την μηχανή να γονατίσει ..

Απλά ξυπνώντας μόνο ένα πράγμα μπορείς να την γονατίσεις …ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΟΥ …την δική σου κρίση !

Ξεκινάμε από σήμερα λοιπόν..ποια είναι η πρόταση της Ημέρας αδέρφια ; ΑΡΝΗΣΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ….

ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝ ΓΕΝΝΗΜΕΝΟΣ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΣΑΙ ΣΤΟ ΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ!

Stranger



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

75 σχόλια στο “Άρνηση εξυπηρέτησης …”
  1. Maria Vaia, οι δύο πρώτες σειρές του "επεξηγηματικού" σου μηνύματος/σχολίου, είναι απαράδεκτες. Πρώτα απ'όλα τα "νομίσματα" είναι δικά σου και κράτα τα για 'σένα. ΟΚ? Σου λέω ότι ζήτησα πρώτα εξήγηση για να μπορέσω να κατανοήσω την ανάρτηση του φίλτατου Στρέιντζερ ΠΡΙΝ την κρίνω. Το καταλαβαίνεις? ΠΡΙΝ την κρίνω. Σε αντίθεση με εσένα που στο μήνυμά σου στις 8 Μαρτίου 2014 – 12:14 π.μ. τον τύπο δίχως να τον γνωρίζεις τον ξέσκισες, τον πήρες φαλάγγι χωρίς λόγο, ήσουν αυστηρή, απόλυτη και άδικη απέναντί του και γι'αυτό και το δικό μου αρχικό μήνυμα απέναντί σου ήταν και στο ανάλογο ύφος. Καταλαβαίνεις νομίζω ότι δεν θα μου πεις ΕΣΥ τί κατάλαβα και τί όχι εκτός κι αν είσαι στο μυαλό μου.

    Τώρα με χαρά είδα στην συνέχεια του μηνύματός σου ότι γράφεις κάποια πολύ σωστά πράγματα ή ας το πώ καλύτερα, κάποια πράγματα με τα οποία εγώ προσωπικά συμφωνώ απόλυτα. Όλα όσα γράφεις στην συνέχεια είναι λογικά και ανθρώπινα και συμφωνώ. Δεν χρειάζεται να τα γράψω ένα-ένα αυτά που έγραψες διότι συμφωνώ με όλα και επιπροσθέτως χαίρομαι που έχεις γνωστούς που στις θέσεις που βρίσκονται και φέρονται ανθρώπινα.

    Ξέρεις όμως κάτι Μαρία? Αυτό είναι αυτονόητο. ΔΕΝ είναι επανάσταση. Το σωστό φέρσιμο και η επιείκεια είναι αυτονόητα και λογικά πράγματα. Με αυτά όμως που λες ΕΣΥ παραπάνω (και που συμφωνώ 100% ξαναλέω) το παρόν σύστημα ΔΕΝ πεθαίνει. Απλά αυτό που λές είναι ουσιαστικά μια καλύτερη αντιμετώπιση αυτών που έχουν ανάγκη. Το πλαίσιο όμως
    – δυστυχώς – ΔΕΝ αλλάζει. Υποθέτω λοιπόν ότι καταλαβαίνεις ότι με αυτά ούτε έχουμε επανάσταση ούτε και αλλάζει κάτι ουσιαστικά. Να το πώ απλά χρησιμοποιώντας το παράδειγμα που ανέφερες εσύ η ίδια κάπου στην μέση του δεύτερου μηνύματός σου για τον εφοριακό που αντιμετωπίζει την περίπτωση ενός που δεν μπορεί να αποπληρώσει. Ακόμα και παραγραφή του υπολοίπου των οφειλών να υπάρξει, το πλαίσιο ΔΕΝ αλλάζει όπως προείπα. Τί εννοώ?
    – ΔΕΝ παύει δηλαδή να υφίσταται αυτό το σύστημα της φορολογίας, ΔΕΝ παύει να υπάρχει το σύστημα κατά το οποίο ο επιτηδευματίας αντιμετωπίζεται ΕΞ'ΑΡΧΗΣ ώς φοροφυγάς. ΔΕΝ παύει να ισχύει το σύστημα ξεπουλήματος της εθνικής περιουσίας και των "αβέρτα"
    ιδιωτικοποιήσεων. Δεν παύει η εξαθλίωση, δεν παύουν οι αυτοκτονίες όσων έχουν φτάσει στον πάτο κτλ κτλ…. ΟΛΑ αυτά και πολλά άλλα θα συνεχίσουν να εφαρμόζονται από την Νέα Τάξη. Άρα? Άρα επανάσταση δεν υπάρχει όπως είπα. Άρα δεν υπάρχει καλυτέρευση των πραγμάτων.
    Είναι κάτι σαν να λέμε ότι απλά η πληγή σκουπίζεται από το αίμα. ΔΕΝ κλείνει.
    Άρα???? Άρα μάλλον η άρνηση εξυπηρέτησης όπως την ερμηνεύσαμε εμείς οι δύο στον διάλογό μας δεν επαρκεί. ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΜΑΡΙΑ: ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΥΣΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΔΥΟ ΣΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ. ΔΗΛΑΔΗ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΙ ΚΑΤΩ … Είναι και πάλι ανεπαρκές δυστυχώς αυτό που είπαμε.
    Ο τρόπος παρ'όλα αυτά με τον οποίον συντάχθηκε το άρθρο μάλλον δίνει εντελώς διαφορετική εντύπωση για το τί εννοεί όσες φορές κι αν το διαβάσω. Όπως και να'χει ακόμα επιφυλάσσομαι να δώσω απάντηση και να σχηματίσω γνώμη για την ανάρτηση αν δεν θελήσει ο ίδιος συγγραφέας να δώσει κάποια διευκρίνηση για να καταλάβουμε στο κάτω – κάτω και τον ίδιο τον σκοπό για τον οποίο γράφτηκε το άρθρο. Άν πάλι εννοεί το άρθρο αυτό που λές εσύ – και ξανα-ματα-επαναλαμβάνω ότι είναι θεόσωστο – τότε νομίζω ότι δεν είναι ικανό να αντιστρέψει την κατάσταση φέρνοντας κάτι διαφορετικό – κάτι ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ. Δεν είναι τίποτα άλλο παρά "ένα χάδι στον άρρωστο" άς πούμε.
    Δυστυχώς.

  2. η αποψη του βριαρεως ειναι η πιο σωστη!stranger τι εχεις να απαντησεις πανω σε αυτο?για να ξεχωρισουμε κ λιγο τι ειναι επαναστατικο κ τι οχι.ποτε κανουμε πραγματικα την αλλαγη.

  3. προς ΒΡΙΑΡΕΩΣ. ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΕ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΠΟΛΛΑΚΙΣ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΑΡΘΡΟ ΠΑΡΟΤΙ ΟΠΩΣ ΣΩΣΤΑ ΕΝΤΟΠΙΣΕΣ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ. ΑΓΓΙΞΕΣ ΟΜΩΣ ΤΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΜΟΥ. "ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ" ΕΧΩ ΔΩΣΕΙ ΜΑΧΕΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ – ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ. ΔΕΝ ΤΙΣ ΕΧΑΣΑ. ΤΙΣ ΚΕΡΔΙΣΑ. Ο ΛΟΓΟΣ ΝΟΜΙΖΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΥΔΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙ ΟΤΑΝ ΤΟΥ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙΣ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ. ΜΟΙΑΖΕΙ ΛΙΓΟ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΩ " ΑΓΡΑΦΟ ΝΟΜΟ". ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΙΚΗ.ΙΣΧΥΕΙ ΔΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΜΑΣ. ΘΕΛΩ ΛΙΓΟ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΩΣ ΕΡΜΗΝΕΥΣΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ. " ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ". ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ, ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΥΣ. ΟΧΙ ΩΣ " ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ". ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ, ΟΤΙ ΜΕΣΩ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ, ΠΟΥ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΡΟΤΡΕΠΕΙ, ΔΕΝ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ. ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΟΥΝ ΤΑ ΜΟΛΥΒΙΑ ΚΑΤΩ. ΠΡΑΓΜΑ ΑΔΥΝΑΤΟΝ. ΑΡΑ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΚΑΚΩΣ ΚΕΙΜΕΝΑ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΤΣΙ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ….. ΜΙΑ ΧΟΥΦΤΑ ΚΟΣΜΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ… ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΨΥΧΗ ΝΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΩ ΜΠΟΡΟΥΝ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ 11.21 ΠΟΥ ΕΦΑΓΕ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΣΑΜΠΑ. ΑΛΛΑ ΠΗΡΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΟΛΩΝ ΟΣΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ " ΑΝΑΙΣΘΗΤΟΙ" ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ " ΟΙ ΛΥΚΟΙ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΑΜΠΟΥΜΠΟΥΛΑ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ" .ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΟΤΙ Ο ΙΟΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΟΧΩΡΑ ΠΙΟ ΒΑΘΙΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΒΑΘΙΑ.. ΑΛΛΑ ΑΣ ΣΚΕΦΤΟΥΝ ΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΟΛΟΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΤΙ " ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΗΜΟΥΝΑ, ΚΑΙ ΕΔΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΘΑΡΘΕΙΣ" …. ΤΟΥΣ ΕΙΔΟΠΟΙΟΥΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΑΜΕ…. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΘΗΣΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ…. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕΣ ΜΕ ΜΕΝΑ. ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΜΑΡΙΑ

  4. ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΑ!!!!!!
    ΑΛΛΑ ΕΒΑΛΕ ΕΝΑΝ ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑΣ
    ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΑΤΕ ΣΕ 10 ΓΛΩΣΕΣ ΓΙΑ Τ ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΑΣ ΤΟΥΣ…….ΑΥΤΟΥΣ ΤΕΛΩΣ ΠΑΝΤΩΝ…
    ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥ ΓΕΝΝΑ

  5. ΑΣ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΒΑΘΙΆ

    Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΡΞΗ—αν διαπραγματευτεις το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ τοτε αυτοματα εισαι σκλαβος και ζητας το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ
    ΤΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ –ΖΩΗ—και ειναι οτι ΥΠΑΡΧΗ ΣΤΟ ΠΛΑΝΗΤΗ ΑΥΤΟ ειναι αποτελεσμα αυτου του νομισματοςΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΣΧΟΛΗ δηλ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣκαι απο την αλλη μερια την ΑΣΧΟΛΙΑ δηλ την ΠΡΑΞΗ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΓΥΡΩ ΜΑΣ να μου πειτε οτι εδω και καμποσα χρονια αυτη την σχολη κανουμε σταΣΧΟΛΕΙΑ αρα αυτη την ΑΣΧΟΛΙΑ εκτρωμα ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ
    αρα η δημιουργια σε αυτον τον πλανητη ειναι το κλασμα αυτου του νομισματος και ειναι ΝΟΜΙΣΜΑ γιατι δεν υπαρχη η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ και αρα ειναι νομιζω..ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΑΝ ΣΤΟ ΚΛΑΣΜΑ σχολειο/ασχολεια ΤΟ ΑΣΧΟΛΕΊΣΑΙ ΜΙΚΡΑΊΝΕΙ ΤΟΤΕ αναγκαστικα θα υπαρξει καταρευση του υπαρχων γηινου πεδιου ΑΡΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΟΛΟΤΑΧΩΣ ΣΕ ΕΝΑ ΝΕΟ ΣΥΜΠΑΝ ΓΗΙΝΟ –ζωη– ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ
    ο ΜΠΛΑΚΑΣΗΣ ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΑΤΆΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΗ ΑΝΑΛΥΣΗ Η ΒΡΙΑΡΕΩΣ ας τον ειδοποιήσει περιμενω

  6. Maria Vaia, όντως ακόμα και τα αυτονόητα πράγματα έχουν χάσει την
    αυτονόητη έννοιά τους. Δεν είναι αυτονόητα για ένα στατιστικά σημαντικό κομμάτι του πληθυσμού και χαίρομαι που έχεις κερδίσει μάχες – σε οιαδήποτε επίπεδα – για να εφαρμοστεί το εκάστοτε "αυτονόητο".
    Μάλλον εκεί "καταντήσαμε". Να παλεύουμε για το αυτονόητο ενώ αυτό
    …είναι αυτονόητο.

    Ναι – όντως είναι αυτονόητα αυτά που είπαμε – ΩΣ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ – και πραγματικά χαίρομαι που κατάλαβες αυτό που εννοώ / που έγινα κατανοητός ώς προς το ότι η ερμηνεία που δώσαμε είναι απλά η δική μας ερμηνεία του άρθρου. Δεν ξέρουμε άν εννοεί αυτό ο γράφων το άρθρο. Διότι το άρθρο όπως είπα φαίνεται να εννοεί άλλα (βλ. προηγούμενο σχόλιό μου). Και χαίρομαι επίσης που κατανόησες αλλά και συμφώνησες με αυτό που είπα ότι μία τέτοια εφαρμογή και στάση ζωής (των εχόντων νευραλγικές θέσεις) η οποία φυσικά απορρέει από το σκεπτικό που δώσαμε ώς ερμηνεία του άρθρου του Στρέιντζερ απέχει πολύ από το "επαναστατικό" ή με άλλα λόγια αποτελεσματικό.

    Άρα απ'ότι φαίνεται η απορία θα παραμείνει στο μυαλό μας, τόσο για το τί εννοεί ο αρθρογράφος, όσο για το αν η "άρνηση εξυπηρέτησης" με την γενική της μορφή (που αυτό μάλλον εννοεί το άρθρο) και όχι με την εξήγηση που εμείς δώσαμε και συμφωνήσαμε ότι θα ήταν πρέπουσα/ανθρώπινη, θα ήταν μιά σωστή στρατηγική ή λύση στο πρόβλημα.

    – "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕΣ ΜΕ ΜΕΝΑ. "
    Μην ξεχνάς αγαπητή Μαρία, δεν ασχολήθηκα με 'σένα. Για την ακρίβεια δεν ασχολήθηκα καν με αυτό που είπες. Απλά αυτό/αυτά που είπες ήταν αφορμή για να ασχοληθώ με το άρθρο και να διατυπώσω τους προβληματισμούς μου σε αυτά που διατύπωσε ο Στρέιντζερ.
    Τίποτα άλλο. Δεν σε γνωρίζω, δεν έχω κάτι μαζί σου. Το καταλαβαίνεις αυτό.
    Φιλικά, Βριάρεως.

    ΣΗΜΑ ΤΩΡΕ,
    Αν εξαιρέσουμε τις δύο τελευταίες γραμμές του μηνύματός σου τις οποίες
    δεν κατάλαβα συμφωνώ με όλα όσα εννοείς υπό την προυπόθεση ότι την λέξη "ζωή" στο κείμενό σου θα την αντικαταστήσεις με την λέξη "ύπαρξη".
    Αναφορικά με τις δύο τελευταίες γραμμές να υποθέσω ότι αναφέρεσαι στον
    ΜΠΛΑΚΑΗΣ (εκεί που λες ΜΠΛΑΚΑΣΗΣ)? Και εκεί που λες "Η ΒΡΙΑΡΕΩΣ"
    μήπως εννοείς "Ο ΒΡΙΑΡΕΩΣ"?

    9 Μαρτίου 2014 – 1:11 μ.μ.,
    να'σαι καλά παλίκαρε. Υπάρχει όντως μία ασάφεια. Θα ήταν ιδιαίτερα
    ωφέλιμη η αποσαφήνιση του Στρέιντζερ αλλά ας είναι… Ελπίζω σε μελλοντική ανάρτηση να τα κάνει λίγο πιο λιανά για να αποφύγουμε
    και εμείς οι αναγνώστες τις υποθέσεις και τα "if, elif, if-else" if you
    know what i mean tsakale…

  7. αν εκανα τετοια γκαφα συγνωμη για το ο βριαρεως
    αλλα στο μπλακαης ειχα διακρινει μια τετραγωνη λογικη και θα ειθελα την αποψη του σε πολλα θεματα , τωρα που τα πραγματα στενευουν για να βγουν στο ξεφωτο αρα και ειναι κρισιμα , με τις διαφορετικες αποψεις φτανουμε παντα σε σωστη κριση

  8. Εγώ λειτουργώ έτσι ακριβώς όπως περιγράφεται στο άρθρο στη μισθωτή δουλειά μου, έχω εξηγήσει ακριβώς τη θέση μου και τη σκέψη μου, τους έχω προκαλέσει αν δεν τους γουστάρει να μου δώσουν την αποζημίωση μου και να με στείλουν σπίτι μου, τους έχω τονίσει ότι εφόσον παραβιάστηκε μονομερώς η σύμβαση μου (εξωφρενική μείωση μίσθου) δεν είμαι διατεθειμένος να προσφέρω καμία εξυπηρέτηση και εργασία, έχω προσπαθήσει να το αναλύσω και να το εξηγήσω και σε συναδέλφους και τα αποτελέσματα:

    1) δε με διώξανε και με πετάξανε σε ένα απομονωμένο γραφείο χωρίς αντικείμενο και χωρίς καν η/υ, φέρνω έναν από το σπίτι μου.
    2) κανένας συνάδελφος δε μου αναθέτει καμιά δουλειά και συνεργασία κατόπιν εντολής της διοίκησης
    3) ελέγχομαι καθημερινά και εξονυχιστικά στο ωράριο μου (σε αντίθεση με όλους τους άλλους)
    4) οι συνάδελφοι με αποφεύγουν και ελάχιστοι μου μιλάνε μόνο όταν δεν τους βλέπουν οι άλλοι

    Είπατε τίποτα;

  9. 8 Μαρτίου 2014 – 12:14 π.μ. Maria Vaia
    είσαι μεγάλη γαϊδούρα (και βρίζω και τα συμπαθή ζώα) και εντελώς αναίσθητη και εκτός πραγματικότητας.
    Δε χρειάζεται τίποτα άλλο, δε θα το καταλάβεις έτσι κι αλλιώς.

  10. 9 Μαρτίου 2014 – 2:25 μ.μ.

    Οι "αναίσθητοι" μωρή γαϊδάρα ΙΣΩΣ να μην έχουν άλλον τρόπο να ζήσουν και όλοι οι άνθρωποι δεν είναι γεννημένοι "ήρωες" .
    Εσένα δε σου λείπει το ψωμί κυρά δικηγορίνα που στη γλώσσα είσαι πρώτη.
    Για πήγαινε να υπερασπιστείς ΤΖΑΜΠΑ (και τα χαρτόσημα από την τσέπη σου) όλους αυτούς που προκαλείς να γίνουν "ήρωες" εσύ που είσαι "έξυπνη" και ….. "δυναμική"

  11. ΑΠΑΝΩΤΑ ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ…

    ΜΙΚΡΑ ΑΛΛΑ ΣΥΝΕΧΗ..

    ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΗ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΗ…

    ΣΤΟΧΟΣ: ΑΠΟΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ-ΡΗΞΗ ΤΟΥ ΚΕΛΥΦΟΥΣ.

    ΑΡΣΗ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗΣ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ 5ης ΔΙΑΣΤΑΣΗΣ.

    ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΦΩΛΕΑΣ ΣΕ Ζ ΕΠΙΠΕΔΟ.

    SOS ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΠΟΨΙΑ ΙΣΧΝΗΣ ΔΙΑΚΡΙΤΟΤΗΤΑΣ..

    SOS

    SOS

    Κύριε, μὴ τῷ θυμῷ σου ἐλέγξῃς με,
    μηδὲ τῇ ὀργῇ σου παιδεύσῃς με.
    ἐλέησόν με, Κύριε, ὅτι ἀσθενής εἰμι•

    ἴασαί με, Κύριε,

    ὅτι ἐταράχθη τὰ ὀστᾶ μου, καὶ ἡ ψυχή μου ἐταράχθη σφόδρα•
    καὶ σύ, Κύριε, ἕωςπότε;
    ἐπίστρεψον, Κύριε,
    ρῦσαι τὴν ψυχήν μου, σῶσόν με ἕνεκεν τοῦ ἐλέους σου.
    ὅτι οὐκ ἔστιν ἐν τῷ θανάτῳ ὁ μνημονεύων σου•
    ἐν δὲ τῷ ῞ᾼδῃ τίς ἐξομολογήσεταί σοι;
    ἐκοπίασα ἐν τῷ στεναγμῷ μου,
    λούσω καθ᾿ ἑκάστην νύκτα τὴν κλίνην μου,
    ἐν δάκρυσί μου τὴν στρωμνήν μου βρέξω.
    ἐταράχθη ἀπὸ θυμοῦ ὁ ὀφθαλμός μου,
    ἐπαλαιώθην ἐν πᾶσι τοῖς ἐχθροῖς μου.
    ἀπόστητε ἀπ᾿ ἐμοῦ πάντες οἱ
    ἐργαζόμενοι τὴν ἀνομίαν,
    ὅτι εἰσήκουσε Κύριος τῆς φωνῆς τοῦ κλαυθμοῦ μου•
    ἤκουσε Κύριος τῆς δεήσεώς μου,
    Κύριος τὴν προσευχήν μου προσεδέξατο.
    αἰσχυνθείησαν καὶ ταραχθείησαν σφόδρα πάντες οἱ
    ἐχθροί μου,
    ἀποστραφείησαν καὶ καταισχυνθείησαν σφόδρα διὰ τάχους.

    ΦΑΕΘΩΝ

    σύντομα όλα πάλι θα είναι καλά…

  12. απο τις καλές εποχες είχα 19 άτομα προσωπικό..από το 2009 είχα να δω κέρδη στην επιχείρισή μου..τον σεπτ. του13 απέλυσα 9 άτομα με τις νόμιμες αποζημιώσεις τους περίπου 60 χιλ ευρώ.οι υπόλοιοποι που μείναν δεχτηκαν να δουλεύουν με 650 ευρώ το οκτάωρο εναντι 1000 που περίπου περνανε τις καλές εποχές.κάθε μήνα έχουν και 40 εως 60ευρώ παραπάνω.
    τα ενδιάμεσα χρόνια που δεν τους απέλυα και δεν είχα και κέρδη χρεώθηκα περίπου 80 χιλ.ευρώ στην τράπεζα.έτσι και η επιχείρηση λειτουργεί και δίνω δουλειά σε 10 ανθρώπους-οικογένειες, διακανονισα τα χρέη μου μιας και η επιχ. ΔΕΝ εκλεισε και νομίζω πως είμαστε ΟΛΟΙ ευχαριστιμένοι…αυτό φαίνεται και στα μάτια των 10 συνεργατών μου εξάλλου.

  13. Φίλε Σηματώρε – no worries 😉
    Και ναι – θαρρώ πως διέκρινες πολύ σωστά τόσο τον τρόπο σκέψης του Μπλακαης όσο και την αμοιβαία εκτίμηση που υπήρχε μεταξύ μας.
    Στον Μπλακ-αης διέκρινα και'γω ακριβώς τα ίδια.
    Παρ'όλο που διαφωνούσαμε σε κάποια θέματα πίστης, ο Μπλακ-αης είναι/ήταν από τους καλύτερους συνομιλητές που υπήρξαν εδώ μέσα πάντα με ενδιαφέρουσα άποψη και πνεύμα καθαρά Ελληνικό. Για να μην μιλήσω για λογραριασμό άλλων, θα πώ απλά ότι η πάντα ενδιαφέρουσα γνώμη του μου'χει λείψει. Ελπίζω να είναι καλά στην υγεία του ο άνθρωπος. Και ελπίζω να επιστρέψει. Έστω και με άλλο nick. Πάντως αν έκρινε ότι πρέπει να αφιερώσει αλλού λίγο χρόνο παραπάνω, τότε σίγουρα θα έχει τους λόγους του για αυτήν την απουσία από τα κατοχικά.
    Ας μην τα πολυλογώ όμως. Keep up the good work Σηματώρε.

    Φίλε 10 Μαρτίου 2014 – 11:01 π.μ., διαβάσαμε την ιστορία και την δικιά σου και τις παρόμοιες από τους υπόλοιπους και νομίζω πως όλοι έχουμε γνώση για το τί θεωρείται πλέον "αυτονόητο" από πολλούς ΝΕΟέλληνες. Είμαι σίγουρος ότι όσοι έχουν πράξει ορθά και ηθικά στην ζωή τους όπως εσύ έκανες κατάλαβαν ΑΚΡΙΒΩΣ όλα όσα περιγράφεις και θυμήθηκαν παρόμοιες καταστάσεις από το δικό τους παρελθόν. Τί μπορεί να πει κανείς πάνω σε αυτά που έγραψες…? Χε, χε…. Φαίνεται πως το αυτονόητο της περίπτωσης είναι σε πρώτη φάση το "Φέρσου σωστά και θα σε απομονώσουν". ΕΙΔΙΚΑ σε συγκεκριμένους τομείς εργασίας και επαγγέλματος (π.χ. δημόσιο). Σε δεύτερη φάση – αναφορικά με το μότο "άρνηση εξυπηρέτησης" – βλέπουμε…

  14. ΒΡΙΑΡΕΩΣ που συμφωνούμε γιατί ζεις μέσα στην πραγματικότητα της κοινωνίας, είμαι ο 10 Μαρτίου 2014 – 11:01 π.μ, δε μετάνοιωσα καθόλου, λυπάμαι μόνο που είμαστε 700 υπάλληλοι και εγώ είμαι ένας (ούτε ένας δε βρέθηκε παραπάνω), κι αντέχω…… με ενοχλεί και πολλές φορές έχω σκεφτεί πως κάνω λάθος γιατί δε μου αξίζει να είμαι απομονωμένος αλλά δεν μπορώ πια να κάνω πίσω, δεν μπορώ να λειτουργήσω όπως παλιά.
    Αν είχα και χρήματα θα τους κυνηγούσα και νομικά όσο μπορώ…..
    Για την ώρα περιμένω μήπως το κλείσουν το κωλοχανείο και πάρω την αποζημίωση μου τουλάχιστον να κάνω κάτι άλλο με αυτά, ότι νά'ναι αρκεί να νιώσω χρήσιμος και δημιουργικός.

    ΥΓ. και ναι, δημόσιο/κρατικό είναι το μπουρδέλο για αυτό δεν έχω φάει κλωτσιά ακόμα και συγνώμη από όλους σας γιατί τόσα χρόνια νόμιζα πως δουλεύω σαν κρατικός υπάλληλος, εξυπηρετώ την κοινωνία και πληρώνομαι από τους φόρους των συμπολιτών μου για αυτές τις υπηρεσίες μου.
    Δε μου είπε κανείς ότι πληρώνομαι με δανεικά από τους ξένους. Δε με ενημέρωσε κανείς πως έχουν καταχρεώσει τη χώρα μου στους τοκογλύφους και αυτοί τώρα είναι που συντηρούν το Κράτος με δανεικά.
    Αν το ήξερα αυτό θα είχα φύγει μόνος πολύ ενωρίτερα τότε που τα χρόνια ήταν πιο ομαλά και θα μπορούσα να βρω άλλο δρόμο.
    αλλά ποτέ δεν είναι αργά…..

  15. ΠΡΟΣ 11.05, 11.08 ΝΑ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΩ ΑΠΛΑ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΣΑ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΩ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΜΟΥ, ΟΤΑΝ ΥΠΗΡΞΕ ΠΡΟΔΟΣΙΑ, ΤΟ "ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ" ΔΙΚΑΙΟ ΜΟΥ. ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ…. ΦΑΕΘΩΝΑ ….. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ… ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ… ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ. ΕΞΟΥΘΕΝΩΜΕΝΗ ΜΑΡΙΑ

  16. Φιλαράκο μου 11 Μαρτίου 2014 – 11:08 π.μ., σόρυ για την καθυστέρηση.

    Το μόνο που έχω να σου ευχηθώ είναι καλή δύναμη για τον σωστό δρόμο που πήρες…. Θα την χρειαστείς…..
    Θα μου πεις: "Καλά και ποιος είσαι εσύ ρε Βριάρεε που θα κρίνεις τον δρόμο που πήρα αν είναι σωστός ή όχι…?"

    Δίκιο θα 'χεις φίλε.
    Από τον τρόπο που μιλάς συμπέρανα κάποια πράγματα. Από'κει και πέρα… ο Θεός και η ψυχή μας.

    Ολόψυχα καλή δύναμη αδερφέ.

  17. Νόμος 851/1978 – ΦΕΚ Α-233/22-12-1978
    Άρθρο 2.2Η Εθνική Σημαία δύναται επίσης να επαίρεται:
    α)Κατά την διάρκειαν Εθνικού ή Δημοσίου Πένθους, υπό ιδιωτών εις οικίας, καταστήματα, γραφεία, επιχειρήσεις και λοιπούς χώρους ασκήσεως επαγγέλματος, κατόπιν αποφάσεως του Υπουργού των Εσωτερικών
    Άρθρο 8.
    Ποινικαί κυρώσεις
    Οι μη συμμορφούμενοι προς τας διατάξεις του παρόντος νόμου και των εις εκτέλεσιν αυτού εκδιδομένων Π. Δ/των τιμωρούνται δια κρατήσεως μέχρι 2 μηνών, ή προστίμου ή και δι΄ αμφοτέρων των

Αφήστε μια απάντηση

elGreek