Ακούστε μια ανακατασκευή του ήχου που οι μελετητές υποστηρίζουν ότι είναι 100% ακριβής
Ανάμεσα στο 750 π.Χ. και 200 π.Χ., οι αρχαίοι Έλληνες συνέθεταν τραγούδια που συνόδευαν με λύρα, φλογέρες και διάφορα κρουστά. Περισσότερα από 2000 χρόνια αργότερα, οι σύγχρονοι μελετητές έχουν βρει τον τρόπο να ανακατασκευάσουν και να εκτελέσουν τους ήχους ώστε να καταλάβουμε πώς ακούγονταν τα τραγούδια και η μουσική που τα συνόδευε.
Η στήλη του Σείκιλου
Στην ιστοσελίδα του BBC ο Armand D’Angour, μουσικός και καθηγητής στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, σημειώνει: Τα αρχαία ελληνικά όργανα είναι γνωστά από περιγραφές, πίνακες ζωγραφικής και ευρήματα, τα οποία μας επιτρέπουν να καθορίσουμε τα ηχοχρώματα και το εύρος των ήχων που παράγουν.
Στην έρευνα έχουν χρησιμοποιηθεί όλα τα στοιχεία που έχουν διασωθεί μέχρι σήμερα σχετικά με τις μελωδίες, τους ρυθμούς και τα μουσικά όργανα της αρχαίας Ελλάδας. Σήμερα έχουν προκύψει νέες αποκαλύψεις σχετικά με την αρχαία ελληνική μουσική με μια φωνητική σημειογραφία, που επινοήθηκε γύρω στο 450 π.Χ., και αποτελείται από γράμματα της αλφαβήτου και σημεία που τοποθετούνται πάνω από τα φωνήεντα των ελληνικών λέξεων.
Οι Έλληνες είχαν επεξεργαστεί και σήμερα αποκαλύπτονται μαθηματικές αναλογίες των μουσικών διαστημάτων, ώστε μια οκτάβα είναι 2:1, το ένα πέμπτο 3:2, ένα τέταρτο 4:3, και ούτω καθεξής.
Μουσικοί σε θεατρική παράσταση
Η στήλη του Σεικίλου ανακαλύφθηκε το 1883, στις Τράλλεις (κοντά στην Έφεσο) της Μ. Ασίας και ξαναχάθηκε το 1922 κατά τη διάρκεια της μικρασιατικής καταστροφής. Βρέθηκε τυχαία (σπασμένη στη βάση της) στον κήπο μιας γυναίκας που τη χρησιμοποιούσε σαν βάση για μια γλάστρα. Σήμερα εκτίθεται στο εθνικό μουσείο της Δανίας. Η στήλη του Σεικίλου ανακαλύφθηκε το 1883, στις Τράλλεις (κοντά στην Έφεσο) της Μ. Ασίας και ξαναχάθηκε το 1922 κατά τη διάρκεια της μικρασιατικής καταστροφής. Βρέθηκε τυχαία (σπασμένη στη βάση της) στον κήπο μιας γυναίκας που τη χρησιμοποιούσε σαν βάση για μια γλάστρα. Σήμερα εκτίθεται στο εθνικό μουσείο της Δανίας.
Παρακάτω μπορείτε να ακούσετε τον David Creese, έναν κλασικιστή από το Πανεπιστήμιο του Newcastle, να παίζει «ένα αρχαίο ελληνικό τραγούδι από μια πέτρινη επιγραφή σε ένα όργανο με 8 χορδές που μοιάζει με σαντούρι. Η μελωδία που ακούγεται πιστώνεται στον Σείκιλο, γράφει το περιοδικό Αρχαιολογία. Ο Σείκιλος έζησε στις Τράλλεις της Μικράς Ασίας κατά το 200 π.Χ. Είναι γνωστός για το αρχαιότερο παγκοσμίως γνωστό τραγούδι, του οποίου σώζονται πλήρως και οι στίχοι και η μουσική. Ο Σείκιλος έγραψε το τραγούδι του μετά το 200 π.Χ. σε επιτύμβια κυλινδρική στήλη που έχει ύψος 40 εκατοστά και περιέχει στην κοινή ελληνική της ελληνιστικής εποχής ένα επίγραμμα δώδεκα λέξεων και ένα μέλος (τραγούδι) δεκαεφτά λέξεων μαζί με τη μουσική του.
lifo.gr
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Eνταξει η μουσικη αυτη ακουγεται καπως πρωτογονα…καμμια σχεση με την σημερινη μουσικη
το εντυπωσιακο ομως ειναι οτι ο αυλητης,φοραει γυναικεια ρουχα!!!!χαχαχαχαχ
ειναι ενας νεαρος απολλωνας? τον εχω δει αυτον τον τυπο να φοραει φουστανια σε αρκετες παραστασεις…..
ηταν ισως το τιμημα να μαθεις μουσικη στην αρχαια ελλαδα…..
δεκτο αν σκεφτεις οτι στην σημερινη ελλαδα το τιμημα να γινεις πρωτη μουρη στις πιστες ,ειναι οτι πρεπει να γινεις πισωγλεντης…ως τραγουδιστης βεβαια και οχι ως μουσικος οπως στο παρελθον….
ολα ειναι θεμα επιλογης ,βεβαια ,τουλαχιστον στην σημερινη εποχη,δεν ξερω αν ηταν θεμα επιλογης στις συντεχνιες στην αρχαια ελλαδα…
PANDAROS
Ναι ρεεεεέ …. έτσι ….. ακριβώς έτσι ……. όπως τα παιδία παίζει,
και μετά με τέτοιες …… μαλακίες ….. ώ του θαύματος … έχτιζαν Παρθενώνες
Θαυματοποιοί ….. που μόλις είχαν κατέβει από το δέντρο …. και βγει από την σπηλιά
Αν αντιμετωπίζεται έτσι ένας πολιτισμό που έκανε ενδοκρανιακές εγχειρήσεις, έφτιαχνε Παρθενώνες, μηχανισμούς Αντικυθήρων, μιλούσε για άτομα -τα πραγματικά άτμητα σωμα-φωτόνια – ενώ εμείς ακόμη σήμερα ψάχνουμε του κώλου μας την τρύπα, τότε ετοιμαστείτε σε λίγο θα μας πουν ότι και οι γονείς μας ήταν μαϊμούδες ……….
Δεν πάμε καλά ρεεεέ …..
Αυτά …………..
Αποκλειεται.Οι προγονοι μας μαζευονταν στη Σαμοθρακη και ακουγαν ψυχεδελικο αρχαιοελληνικο τρανς πινοντας κυκεωνα.
ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑΣ (ΜΟΥΣΙΚΗΣ) ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΨΥΧΑΓΩΓΗ, ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΑΓΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ, ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΥΨΩΝΕΙ. Κ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΗΧΟΙ ΝΑ ΒΓΕΝΟΥΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ Κ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ, ΟΠΩΣ Η ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΔΙΕΓΕΊΡΕΙ ΜΕ ΤΡΟΠΟ ΟΣΤΕ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΟΡΓΗ, ΘΥΜΟ, ΖΑΛΑΔΑ, Κ.Α.
ΠΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΣ Κ ΣΤΑΔΙΑΚΟΣ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΟΥΝ ΤΟ ΑΤΟΜΟ.
ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ?
Κ ΓΙΑΤΙ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΚΑΪΜΟΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ Κ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΣΜΟΥ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΝ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΠΟΘΗΚΕΥΜΕΝΕΣ ΣΤΙΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ Κ ΤΗΣ ΠΕΡΓΑΜΟΥ.
ΜΑΛΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΦΕΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΑΠΑΝΘΡΩΠΙΑΣ, ΜΙΣΟΥΣ, ΚΑΚΙΑΣ, ΑΠΟΒΛΑΚΩΣΗΣ Κ ΧΕΙΡΑΓΩΓΙΣΕΙΣ.
Η ΣΑΒΟΥΡΑ Η ΜΑΝΤΟΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΛΑΣΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ.
ΜΟΝΟΝ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ Κ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΒΓΑΛΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΕΔΩ Κ 2150 ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ.
ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΛΑΚΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΚΑΒΟΥΝ.
μουυυφα εδω ειναι η φαση https://www.youtube.com/watch?v=EptC0Wd8SJg
HOAX όπως και η "ξενική προφορά" των αρχαίων ελληνικών που "κυκλοφορεί στο διαδίκτυο και οι δίφθογγοι διαβάζονται σαν ξεχωριστά γράμματα.
Βρε ουστ απο εδώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Δυστυχώς δεν θα είμαστε σε θέση (τουλάχιστον σε τούτη τη ζωή) να ακούσουμε τη μουσική των προγόνων μας για πολλούς λόγους!!!!!