Προφητείες, προφητείες, προφητείες. Προφητείες για την έλευση του Χριστού, προφητείες για την έλευση του Αντίχριστου…
Μάλλον, ήρθε η ώρα να δείξουμε πως υπάρχουν και προφητείες που μιλούν για την επιστροφή των Ολύμπιων Θεών.
σε πέντε Εποχές και πέντε Γένη (Χρυσό, Ασημένιο, Χάλκινο, Ηρωικό,
Σιδερένιο). Στο πέμπτο, το Σιδηρούν, στο οποίο ανήκουμε κι εμείς,
προβλέπει βάσανα και κόπους, μαράζι και κακία. Μας περιγράφει μία
εξαχρείωση, μία παρακμασμένη εποχή. Η Αιδώς και η Νέμεσις θα αποστρέψουν
το πρόσωπό τους στους καταστροφείς της κοινωνίας και θα ανέβουν στον
Όλυμπο κοντά στους αθάνατους θεούς.(Έργα και Ημέραι στχ 197-201).
Ησίοδος μας δείχνει διάφορα σημάδια του πότε περίπου θα συμβεί αυτό,
αλλά έναν σχεδόν ακριβή προσδιορισμό με ημερομηνίες βρίσκουμε στην
Ινδουιστική παράδοση και σε εκείνην των Μάγιας. Το τέλος της Κάλι
Γιούγκα (της Εποχής του Σιδήρου), της πρώτης, συμπίπτει με το «τέλος
εποχής» της δεύτερης, για την οποία και έχει γίνει πολύς λόγος με την
ημερομηνία 21/12/2012 (αν και πρόσφατα η ημερομηνία αυτή δεν θεωρήθηκε
ακριβής). Ινδουιστές και Μάγιας περιμένουν και αυτοί την επιστροφή των
θεών οι οποίοι θα φέρουν αγάπη και δικαιοσύνη.
Όλυμπος |
Β)
Ο Δανιήλ, στην Παλαιά Διαθήκη, προσπαθεί
να ερμηνεύσει ένα όραμα που είδε ο Ναβουχοδονόσορ: ένα άγαλμα με κεφάλι
από καθαρό χρυσό, στήθος και χέρια από ασήμι, κοιλιά και μηρούς από
χαλκό, πόδια από σίδερο και πηλό. Τότε, ένα κομμάτι λίθου κόπηκε από
κάποιο βουνό και έσπασε τα πόδια και το άγαλμα έπεσε και διαλύθηκε σε
κομμάτια (Δανιήλ 31-35). Στην συνέχεια ο Δανιήλ δίνει μία
ερμηνεία (36-45) η οποία, κατά την γνώμη μας είναι διαφορετική –αν και
γνωρίζουμε ότι εύκολα μπορεί να αμφισβητηθεί από τον καθένα –
προκειμένου να κερδίσει την εύνοια του Βαβυλώνιου Ναβουχοδονόσορα.
Δανιήλ ερμηνεύει τα μέταλλα ως βασίλεια, αλλά στην ουσία πρόκειται για
τα πέντε γένη του Ησιόδου. Το όρος, απ’ όπου κόπηκε ο λίθος, δεν είναι
της Σιών, διαφορετικά δεν θα παρέλειπε να το αναφέρει, όπως αναφέρεται
σε άλλες ανάλογες περιπτώσεις στην έκταση της Αγίας Γραφής.
την άποψή μας, λοιπόν, και, σε συνδυασμό με το ακατάσχετο μίσος που
υπάρχει σε όλη την Βίβλο για τους Βαβυλώνιους, ο Δανιήλ αποκρύπτει και
παραποιεί το όνειρο του Βαβυλώνιου βασιλέα.
Γ)
Ο Μάρκος και ο Λουκάς στην Καινή Διαθήκη, προαναγγέλλουν μία άφιξη:
ακολουθήστε τον» κι εκείνος ο άντρας με την στάμνα οδήγησε τους μαθητές
στο ανώγειο ενός σπιτιού, όπου θα λάμβανε χώρα ο λεγόμενος Μυστικός
Δείπνος. (Κατά Μάρκον ΙΔ 13-15, Κατά Λουκάν ΚΒ 10-12).
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice