Διαφημίσεις

Τι σας έρχεται στο μυαλό όταν ακούτε τη λέξη «πυραμίδα»; Μα, φυσικά, η πασίγνωστη πυραμίδα του Χέοπα στη Γκίζα. Όμως, ούτε αυτή ούτε οι δυο παρακείμενες «αδελφές» της, ούτε οι εξίσου γνωστές πυραμίδες των Μάγια στην Κεντρική Αμερική είναι οι μόνες στον πλανήτη.

Φαίνεται, μάλιστα, ότι και η Ελλάδα είναι διάσπαρτη από παρόμοια μυστηριώδη κτίσματα άγνωστης χρησιμότητας, που πολλοί υποστηρίζουν ότι είναι κατασκευές πολύ παλαιότερες αυτών της Αιγύπτου!

Πρόσφατα, στο αρχαιολογικό συνέδριο Ναυπακτίας – Τριχωνίδας, ο ερευνητής Ευάγγελος Χατζηαγάπης παρουσίασε μια εντυπωσιακή θεωρία.

Σύμφωνα με αυτήν, το βουνό Βλοχός στη δυτική πλαγιά του Παναιτωλικού όρους στην κορυφή του οποίου βρίσκεται το μοναστήρι της Κοιμήσεως της Θεοτόκου του 12ου αιώνα, δεν είναι παρά μια… πυραμίδα!

Η συνέχεια του άρθρου εδώ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

10 σχόλια στο “Ο Βλοχός και άλλες πυραμίδες στην Ελλάδα και το εξωτερικό”
  1. ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΑΜΟ.ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΤΑ ΒΟΤΣΑΛΑΚΙΑ.ΚΟΙΤΑΣ ΤΟ ΒΟΥΝΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΚΑΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΜΙΑ ΚΑΛΟΣΧΗΜΑΤΙΣΜΕΝΗ ΠΥΡΑΜΙΔΑ.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΕΝΑ ΒΟΥΝΟ.

  2. H Αιτωλική Συμπολιτεία αποτέλεσε την τελειότερη ίσως πολιτειακή οργάνωση που δημιούργησαν οι έλληνες.

    Η πόλη των Θεστιέων ήταν η μεγαλύτερη και περιφανέστερη από όλες τις Αιτωλικές πόλεις, ότι στο κάστρο του Βλοχού όπου φιλοξενούνταν πολύ υψηλά πρόσωπα είχε την έδρα του ο Άναξ της Δυτικής Ελλάδας, ένας από τους διασημότερους άνακτες του αρχαίου κόσμου. Είναι συγκλονιστικό να γνωρίζει κάνεις ότι δοξασμένα πρόσωπα και πάρα πολύ αξιόλογα γεγονότα της Ελληνικής ιστορίας, έχουν σχέση με το κάστρο των Θεστιέων και τον οίκο του Βασιλιά Θεστίου.
    Ο Μελέαγρος, ο σημαντικότερος ήρωας του πολέμου για τον καλυδώνιο κάπρο, είναι εγγονός του Θεστίου. Η Ελένη και η Κλυταιμνήστρα, οι γυναίκες των διάσημων Βασιλιάδων Μενελάου και Αγαμέμνονα, ήταν κόρες της Λήδας που και αυτή ήταν κόρη του Θεστίου. Ο ήρωας του πολέμου των «επτά επί Θήβαις», Αμφιάραος και ένας από τους πρωταγωνιστές αυτής της εκστρατείας, ήταν εγγονός του Θεστίου από την κόρη του Υπερμ(ν)ήστρα. Η κόρη του Θεστίου Αλθαία υπήρξε σύζυγος του βασιλιά της Καλυδώνας Οινέα. Ακόμη και αυτή η ένδοξη βασίλισσα της Ιθάκης Πηνελόπη η γυναίκα του Οδυσσέα, ήταν κόρη του Ικάριου του βασιλιά στον οποίο ο Θέστιος χάρισε ένα μέρος από το κράτος του για να το κυβερνά. Αλλά και αυτός ακόμα ο διασημότερος ήρωας της Αρχαιότητας Ηρακλής, έγινε σύζυγος της Δηιάνειρας, που ήταν κόρη της Αλθαίας και εγγονή του Θεστίου.
    Η πόλη των Θεστιέων, ευρισκόμενη στο κέντρο της εύφορης βόρειας Αιτωλικής πεδιάδας και της μεγαλύτερης λίμνης, της Τριχωνίδας, κατείχε δεσπόζουσα θέση μεταξύ των άλλων πόλεων γύρω από τη λίμνη. Όλες μαζί οι πόλεις αυτές δημιούργησαν έναν ιδιαίτερο φυλετικό δεσμό και αργότερα μια πολιτική ενότητα.

    Όπως η αρχαία Αθήνα, αφού ενοποιήθηκε με τους τοπικούς συνοικισμούς έγινε η «αι Αθήναι» (το όνομα στον πληθυντικό δηλώνει ακριβώς αυτή τη συνένωση των διαφόρων συνοικισμών) το ίδιο συνέβη και εδώ. Από την συνένωση των γύρω συνοικισμών έγινε η πόλη «Θεστιείς» η οποία ήταν η πλουσιότερη και περισσότερο κατοικημένη. Οι Θεστιείς ήταν πολυπληθείς και διασκορπισμένοι στο μεγαλύτερο μέρος της Βόρειας πεδιάδας της Τριχωνίδας, ανατολικά μέχρι το Φίστυον (Νερομάνα) και δυτικά μέχρι το σημερινό Δοκίμι και την Ειτέα (Σιτόμενα), όπου «παρατηρήθηκαν ικανά λείψανα αρχαίας ζωής». Το τείχος που περιέβαλε το κάστρο των Θεστιέων ήταν το μεγαλύτερο ολόκληρης της Αιτωλίας μήκους 4.000 μέτρων ενώ του Αγρινίου ήταν μόνον 2.500 μέτρων.
    Έτσι η πόλη των Θεστιέων, που περικλείονταν μέσα σε τόσο μεγάλα τείχη, ήταν η μεγαλύτερη και ισχυρότερη από όλες τις πόλεις της Αιτωλίας, ένα πανίσχυρο κράτος στο εσωτερικό της Αιτωλίας, έργο κατεξοχήν του Θεστίου, που ήταν μια εξέχουσα προσωπικότητα της εποχής εκείνης της μυκηναϊκής περιόδου. Η προσωπικότητα και ακτινοβολία του Θεστίου φαίνεται όχι μόνο από την επικράτησή του ως άρχοντας της Πλευρωνίας, ούτε μόνο στη συγγενική σχέση του με τους βασιλικούς οίκους της Σπάρτης, του Άργους, των Μυκηνών και της Ιθάκης αλλά και στην επιρροή του σε συγγραφείς οι οποίοι και τον παρουσιάζουν σαν γενάρχη, πολέμαρχο αλλά και πατέρα όχι μόνο των Θεστιέων αλλά και των Αιτωλών ακόμη.

  3. Βασικός πυρήνας της πόλεως που αναπτύχθηκε με την πάροδο του χρόνου στην πεδιάδα της Τριχωνίδας είναι η Ακρόπολη των Θεστιέων, ο Γλάς όπως αλλιώς είναι γνωστός. Ο τόπος εκατοικείτο πάντοτε από Έλληνες, όπως δείχνουν τα μέχρι και σήμερα σωζόμενα πρωτοελληνικά τοπωνύμια, τα οποία είναι ελληνικότατα, όπως το προαναφερθέν «Γλάς» που έχει ως συνθετικό τη λέξη «λας»= λίθος, κορυφή, προβολή εδαφική προς τα άνω. Επομένως σημαίνει την πετρώδη κορυφή που είναι οχυρωμένη με πέτρες. Η θέση της πόλεως βρισκόταν εκεί που είναι ο Γλάς, η Ακρόπολη δηλαδή και το κάστρο του Βλοχού. Στα τείχη της Ακροπόλεως κατέφευγαν οι υπήκοοι εν ώρα κινδύνου. Εκεί «ετοποθετείτο και το θρησκευτικό κέντρο των Αιτωλών…». Εκεί ήταν επίσης η έδρα του βασιλιά Θεστίου, το διοικητικό και οικονομικό κέντρο της επικράτειάς του. Στο βασίλειο των Θεστίου κατέφευγαν όσοι είχαν ανάγκη και διώκονταν άδικα, αναζητώντας άσυλο και δικαιοσύνη.
    Η Πόλη των Θεστιέων, από φυλετικό κράτος, όπως έχει διαμορφωθεί κατά τους Μυκηναϊκούς χρόνους, γίνεται πόλη-κράτος από Η΄ έως τον ΣΤ΄ αιώνα π.Χ. Η πόλη-κράτος των Θεστιέων ονομάζεται με το εθνικό όνομα των πολιτών «Θεστιείς» και όχι με το τοπωνύμιο.
    Μετά το τέλος του 6ουπ.Χ. αιώνα που παύουν τα κράτη πόλεις να υπάρχουν, η πόλη των Θεστιέων εξακολουθεί να διατηρεί την αίγλη και την αξία της, όχι φυσικά σαν κράτος αλλά σαν πόλη. Τα θεσμικά της στοιχεία – βουλή που εκλέγεται, Εκκλησία του Δήμου που συνέρχεται τακτικά μια φορά το μήνα και έκτακτα όταν υπάρχει ανάγκη και η συμμετοχή των πολιτών στα κοινά- την κατέστησαν ικανή να αποτελεί μέλος της συγκροτηθείσας «Αιτωλικής Συμπολιτείας». Ο Πολύβιος την αναφέρει μεταξύ των πρώτων αξιόλογων πόλεων της «Αιτωλικής Συμπολιτείας».

    Η ομοσπονδιακή διάρθρωση της Αιτωλικής Συμπολιτείας ήταν θεμελιωμένη στην αναγνώριση της ισοτιμίας και της ολοκληρωτικής αυτονομίας των μελών της. Κάθε οικισμός είτε ήταν πόλη είτε κώμη μικρή ή μεγάλη αποτελούσε ισότιμο μέλος της συμπολιτείας, και είχε πλήρη αυτονομία. Κάθε κοινότητα όσο μικρή και αν ήταν είχε τους δικούς της τοπικούς νόμους, εξέλεγε τους δικούς της τοπικούς άρχοντες και απαραίτητη προϋπόθεση για την προσχώρηση, και την παραμονή των πόλεων ή κοινοτήτων στη Συμπολιτεία ήταν να έχουν Δημοκρατικό Πολίτευμα.
    Στην ομοσπονδιακή Αιτωλική Συνέλευση, που ήταν το κυρίαρχο σώμα της συμπολιτείας, ένα είδος Λαϊκής Παναιτωλικής συνέλευσης (Παναιτώλιον), συμμετείχαν οι πολίτες όλων των πόλεων και κοινοτήτων μελών της που είχαν την νόμιμη ηλικία και ψήφιζαν κατά κεφαλήν, εφαρμοζόταν δηλαδή η απόλυτη δημοκρατική αρχή της άμεσης εκλογής των οργάνων, σε αντίθεση με την Αχαϊκή Συμπολιτεία, στη συνέλευση της οποίας τα μέλη ψήφιζαν κατά πόλεις (μια πόλη μια ψήφος). Οι άρχοντες–κυβερνήτες και τα λοιπά συλλογικά όργανα εκλέγονταν με ενιαύσια θητεία και δεν είχαν το δικαίωμα επανεκλογής στο ίδιο αξίωμα αν δεν είχε παρέλθει ένα αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα (6-7 χρονών). Ένας εναλλακτικός θεσμικός μηχανισμός αποτροπής κατάχρησης των εξουσίας. Η Αιτωλική Συμπολιτεία ως θεσμική οντότητα έδινε την καλύτερη εναλλακτική λύση στο πολιτικό πρόβλημα της ελληνιστικής Ελλάδας του 3ου π.χ. αιώνα, διότι αφενός μεν περιόριζε την πολιτική διάσπαση σε μικρές κοινότητες, χωρίς όμως οι πόλεις–μέλη να χάνουν την αυτονομία τους και αφετέρου δημιούργησε αναγκαίες προϋποθέσεις για οικονομική ανάπτυξη.
    Για να μαθαίνουν οι νέοι και να θυμούνται οι παλιοί…….

  4. Τι είναι , εν τέλει , η ιστορία;
    Ιστορία είναι αληθινά γεγονότα
    που γίνονται στο τέλος ψέματα,
    μύθοι και ψέματα που γίνονται στο
    τέλος ιστορία.
    Για να μαθαίνουμε όλοι μας

  5. Ἀηδία ἔχει καταντήσει αὐτὴ ἡ παραφιλολογία περὶ πυραμίδων.
    Ἔλεος! Ἄς σταματήση αὐτὸ τὸ καραγκιζιλίκι!
    Ἡ πυραμὶς τοῦ Ἑλληνικοῦ, ναὶ, εἶναι πυραμὶς. Ὅπως εἶναι πυραμὶς καὶ ἐκείνη τοῦ Λυγουριοῦ. Ἀλλὰ νὰ φθάνομεν εἰς τὸ σημεῖον νὰ χαρακτηρίζομεν πυραμίδας κορυφὰς βουνῶν, ἔεε, αὐτὸ πάει πολὺ!!
    Ὅλες οἱ γυμνὲς κορυφῶν τῶν βουνῶν τῆς Ἑλλάδος ἄν κοιταχτοῦν ἀπὸ μία συγκεκριμένη γωνία, διαφορετικὴ κατὰ περίπτωσιν, δίνουν τὴν ἐντύπωσιν πυραμίδος. Ὅταν ὁ παρατηρητὴς ἀλλάξει γωνίαν τότε ἡ μαγεία ἐξαφανίζεται . Τὸ φαινόμενονμ τοῦτο ὀφείλεται εἰς τὴν διάβρωσιν τῶν κορυφῶν ἀπὸ τοὺς ἀνέμους.
    Ἁπλᾶ πράγματα καὶ ἄς πάψουμε ἐπιτέλους νὰ γελοιοποιούμεθα!

  6. Κοιτα και ΒΛΟΧΟΣ Καρδιτσας διπλα στον Παλαμα. Ερευνηστε τους θρυλους που υπαρχουν για το στρογγυλοβουνι που εφαπτεται με το χωριο. Ακομα και τωρα οι θρυλοι ειναι ζωντανοι..

  7. κατι ασχετο..αν παρατηρησε καποιος φωτεινο αντικοιμενο στον ουρανο της χαλκιδικης στις 8/10/2013 περιπου στις 8μμ??

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek