Διαφημίσεις

Τα Μυστήρια δεν είναι 7 είναι αναρίθμητα, κάθε Λόγος και Μυστήριον, αυτόν είναι αποκαλυπτικότατον: Ιω. 5,45 μ δοκετε τι γ κατηγορήσω μν πρς τν πατέρα· στιν κατηγορν μν Μωϋσς, ες ν μες λπίκατε. Τι να σημαίνει εις την Τετραπιθανότητα;

Ιω. 5,45 μ δοκετε τι γ κατηγορήσω μν πρς τν πατέρα· στιν κατηγορν μν Μωϋσς, ες ν μες λπίκατε. [Ματθ. 12,37 ἐκ γὰρ τῶν λόγων σου δικαιωθήσῃ καὶ ἐκ τῶν λόγων σου καταδικασθήσῃ. Εννοεί και των πράξεων σου είναι αυτόματον αυτοκίνητον αυτονόητον. Ματθ. 7,1         Μὴ κρίνετε, ἵνα μὴ κριθῆτε· Ματθ. 7,2 ἐν ᾧ γὰρ κρίματι κρίνετε κριθήσεσθε, καὶ ἐν ᾧ μέτρῳ μετρεῖτε μετρηθήσεται ὑμῖν. Όσοι κρίθηκαν θα κρίνουν αυτούς όπου τους έκριναν κατά το μέτρον όπου τους έκριναν. Είμαστε βέβαιοι ότι όσα και ό,τι κατηγορούμε δεν το πράξαμε ποτέ και εάν μετανοήσαμε δεν το πράττουμε ή και εάν δεν το πράττουμε δεν πρέπει να θυμώμαστε ότι κάποτε και εμείς υπ’ ιδίου πάθους, άγνοιας, αμαρτίας, διαβολής, απληστίας, απληστείας, φθόνου, αισθησιασμού, το πράξαμε και να επιδείξωμεν κατανόηση; Άλλον να το σταματήσουμε από το να εκτείνεται και επεκτείνεται και άλλον να καταδικάσουμε αυτόν όπου το κάνει, τον σταματάμε και συνάμα τον νουθετούμε και βοηθούμε με αγάπη και ει δυνατόν αυταπάρνηση, άραγε πόσοι άξιοι εξ’ ημών δύναντε τέτοιας ύψιστης ευλογίας, χάρις, φιλανθρωπίας, φιλοπτωχείας, διότι η αμαρτία είναι πτώχεια και ο Φιλόπτωχος κλαίγει και οδύρεται διά την ψυχοπτωχεία-ψυχοπτώμα του αμαρτωλού, Ο Θεός να μας αξιώσει τους ανάξιους. Διά τους προχωρημένους των μυστικών μαθηματικών θυμηθείτε τον αριθμόν 143 ήτοι έναν παρά 144 και την σημασία πριν την πλήρωση ή και αριθμούς με Νόημα διά δυνάμεις Θεού και των άξιων παρά έναν ήτοι 7,1+7,2=71+72=143].

Διατί ο Μωϋσής κατηγορεί αυτούς εις Τον Πατέρα; Πρώτον, ο Μωϋσής έχει επικοινωνία και παρρησία προς Τον Πατέρα. Δεύτερον, διά να το κάνει αυτόν ο Μωϋσής είναι εξοργισμένος μαζύν τους και δεν τους θεωρεί ιδικούς του, όπως αναφέρει Ο Χριστός ότι θα τους κρίνει Ο Μωϋσης και εις την Αποκάλυψη ότι οι Μάρτυρες θα κρίνουν τους θύτες τους, δηλαδή ο καθένας θα Κρίνει εκείνους εκ τους οποίους κρίθηκε, δικάστηκε, καταδικάστηκε, κατηγορήθηκε, καταδιώκτηκε, θανατώθηκε και ο κάθε μύστης θα Κρίνει εκείνους όπου λέγουν ότι τηρούν τους λόγους του ως εξεταστής, καθηγητής του πανεπιστημίου του! Αυτόν θα το κάνει και ο διάβολος, ος όπως λέγεται εις την Αποκάλυψη κατηγορεί συνεχώς τους Αγίους επί γης και, βεβαίως είναι ο κατήγορος των ιδικών του εις τα 23 τελώνεια και το 24ον ήτοι ενώπιον Του Αρνίου Ιησού Χριστού. Προσέξετε μεταξύ αυτών πώς συνδυάζοντε τα λόγια Ιωάννη εις τα κεφάλαια 5 και 8:

Ιω. 5,45 μ δοκετε τι γ κατηγορήσω μν πρς τν πατέρα· στιν κατηγορν μν Μωϋσς, ες ν μες λπίκατε.

Ιω. 8,4 λέγουσιν αὐτῷ· διδάσκαλε, αὕτη ἡ γυνὴ κατείληπται ἐπ᾿ αὐτοφώρῳ μοιχευομένη·

Ιω. 8,5 καὶ ἐν τῷ νόμῳ ἡμῶν Μωϋσῆς ἐνετείλατο τὰς τοιαύτας λιθάζειν.

Ιω. 8,6 σὺ οὖν τί λέγεις; τοῦτο δὲ εἶπον ἐκπειράζοντες αὐτόν, ἵνα σχῶσι κατηγορίαν κατ᾿ αὐτοῦ. ὁ δὲ Ἰησοῦς κάτω κύψας τῷ δακτύλῳ ἔγραφεν εἰς τὴν γῆν.

Ιω. 8,7 ὡς δὲ ἐπέμενον ἐρωτῶντες αὐτόν, ἀνέκυψε καὶ εἶπεν αὐτοῖς· ὁ ἀναμάρτητος ὑμῶν πρῶτος βαλέτω λίθον ἐπ᾿ αὐτήν. [Ο Χριστός τους λέγει ότι δεν ήρθε να τους κατηγορήσει, υπάρχει ήδη ο κατήγορος τους ενώπιον Του Πατέρα, ο καθηγητής τους Μωϋσής, δηλαδή αυτός ήρθε διά να τους σώσει διά της Μετάνοιας, δεν υπάρχει άλλη οδός και αυτή είναι Ο Ίδιος είτε πιστεύουν μόνον τους Λόγους Του είτε και Τον Ίδιον, αφού τους είπε, τουλάχιστον πιστεύσετε εις τα λόγια μου σε άλλον εδάφιον. Συνεπώς, Ο Χριστός ήρθε να τους σώσει διότι οι κατηγορίες Μωϋσή προς αυτούς και άλλων μύστων ή αγγέλων σε σχέση με άλλους λαούς προς Τον Πατέρα είναι βάσιμες και δίκαιες. Ο Μωϋσής τους κατηγορεί ότι δεν είναι τέκνα του και τέκνα Αυραάμ = αύρα εμού = Αβραάμ, αλλά του διαβόλου όπως τους αποκαλύπτει Ο Χριστός διά να συνειδητοποιήσουν και μετανοήσουν διά να σωθούν, αλλά αυτοί του λένε ότι έχει δαιμόνιον, ενώ δεν γνωρίζουν τι κατηγορίες τους χρεώνει ο μύστης τους Μωϋσής]

Ιω. 8,8 καὶ πάλιν κάτω κύψας ἔγραφεν εἰς τὴν γῆν.

Σε κρίση ειλικρίνειας και γλώσσα άθελα λανθάνουσα λέγει την αλήθεια με τους Ιουδαίους να παραδέχοντε:

Ιω. 9,29 ἡμεῖς οἴδαμεν ὅτι Μωϋσεῖ λελάληκεν ὁ Θεός· τοῦτον δὲ οὐκ οἴδαμεν πόθεν ἐστίν. [εννοούν και καταγωγή αλλά κυρίως πνευματική καταγωγή, και συνάμα λένε ότι του λελάληκεν Ο Θεός αλλά συνάμα αντιφάσκουν ότι δεν γνωρίζουν από πού έρχεται, εκ Θεούν βεβαίως! Υπαινίσσοντε ότι δεν είχαν την παράδοση του Μωϋσή πριν τον γνωρίσουν ή ότι την απώλαισαν και ήταν μία αμυδρή ανάμνηση ιστορικής αναφοράς από στόμα σε στόμα]

Ιω. 8,14  ἀπεκρίθη Ἰησοῦς καὶ εἶπεν αὐτοῖς· κἂν ἐγὼ μαρτυρῶ περὶ ἐμαυτοῦ, ἀληθής ἐστιν ἡ μαρτυρία μου, ὅτι οἶδα πόθεν ἦλθον καὶ ποῦ ὑπάγω· ὑμεῖς δὲ οὐκ οἴδατε πόθεν ἔρχομαι ἢ ποῦ ὑπάγω. [Δεν γνωρίζουν από πού έρχεται και πού υπάγει ούτε Ο Χριστός ούτε ο Μωϋσής, άρα τε δεν μπορούν να τους συνδέσουν και δεν υποψιάζοντε ότι αφού μηδέναν εκ των δύο γνωρίζουν από πού έρχεται και πού υπάγει ότι πιθανόν να επέρχοντε εξ’ ιδίας πηγής και τόπου και αφού λελακούν-ωμιλούν τα ίδια, τότε εκ Θεού αμφότεροι και Ο Χριστός Υιός Θεού. Οι Ιουδαίοι δηλώνουν την διαχρονική άγνοια τους και τις αμφιβολίες τους ακόμη και περί Μωϋσέως, εξού και ο Μωϋσής τους κατηγορεί ότι δεν τηρούν τας 10 Εντολάς τας οποίας Ο Θεός του έδωκε, και επειδή οι Αγίοι δεν ψεύδονται δεν πρόκειται ο Μωϋσής να ειπεί ψεύδη εις Τον Πατέρα διά τους Ιουδαίους, άλλωστε αυτόν τον καθηγητή θα τον κρίνει εάν ψεύδεται Ο Άκτιστος Τριαδικός Καθηγητής και θα του ειπεί Μωϋσή ψεύδεσαι ενώπιον Μού;]….

Η Τετραπιθανότητα όπου ανάφερα κατ’ επανάληψιν είναι ότι α) ο δίκαιος παραδέχεται και δηλώνει την αλήθεια είτε τον συμφέρει και βολεύει είτε όχι β) ο άδικος παραδέχεται και δηλώνει την αλήθεια και το ψεύδος όποτε του συμφέρει και τα αρνείται όποτε δεν του συμφέρει και δεν τον βολεύει γ) εις το ουδέτερον ο αδιάφορος και μη έχων γνώμη ή γνώση είτε ως παιδίον αγαθόν είτε ως ενήλικας ανότητος και αγαθός ή και αναίσθητος και αδιάφορος δ) το ανάμεικτον, ήτοι όλα μαζύν ή μερικά από τα τρία αυτά.

Συνεπώς, ο διάβολος ως άδικος όπου είναι κατηγορεί και τους δίκαιους [όπως ομολογείται εις την Αποκάλυψη ότι το πράττει καθημερινώς ήτοι διαρκώς εξ’ ανέκαθεν] και τους άδικους όπου επηρέασε ο ίδιος ή δεν επηρέασε ή και σε ό,τι δεν επηρέασε. Οι δε αγγέλοι ψάχνουν να εύρουν έναν ψίχουλον καλού διά να ελαφρύνουν ή αθωώσουν την οιανδήποτε ψυχή κατηγορείται εκ του διαβόλου εις τα τελώνεια και ενώπιον Του Τριαδικού Θεού….

Άρα τε, όπως κρίνει ο Μωϋσής, οι Χριστομάρτυρες, κρίνει και ο διάβολος, αλλά αυτός πάντοτε διά να χαθούν οι ψυχές, καταγράφει πάσα αμαρτία τους διά να καταδικαστούν, εξού και εν τέλει ρίχνεται εις το πύρ το εξώτερον της γεέννας…. Ο Μωϋσής κρίνει βάσει του Νόμου των 10 Εντολών, τις άλλες τις έθραυσε διότι οίδε ότι με καμμία δύναμη του δεν μπορεί να κάμει τους Ιουδαίους να τις ακολουθήσουν, τις οποίες μετάφερε αργότερα Ο Χριστός, όπως το αγαπάτε αλλήλους και αγαπάτε και ευλογείτε τους εχθρούς σας. Ματθ. 5,43 Ἠκούσατε ὅτι ἐῤῥέθη, ἀγαπήσεις τὸν πλησίον σου καὶ μισήσεις τὸν ἐχθρόν σου. Ματθ. 5,44 Ἐγὼ δὲ λέγω ὑμῖν, ἀγαπᾶτε τοὺς ἐχθροὺς ὑμῶν, εὐλογεῖτε τοὺς καταρωμένους ὑμᾶς, καλῶς ποιεῖτε τοῖς μισοῦσιν ὑμᾶς καὶ προσεύχεσθε ὑπὲρ τῶν ἐπηρεαζόντων ὑμᾶς καὶ διωκόντων ὑμᾶς. Ματθ. 5,45 ὅπως γένησθε υἱοὶ τοῦ πατρὸς ὑμῶν τοῦ ἐν οὐρανοῖς, ὅτι τὸν ἥλιον αὐτοῦ ἀνατέλλει ἐπὶ πονηροὺς καὶ ἀγαθοὺς καὶ βρέχει ἐπὶ δικαίους καὶ ἀδίκους. Ματθ. 5,46ἐὰν γὰρ ἀγαπήσητε τοὺς ἀγαπῶντας ὑμᾶς, τίνα μισθὸν ἔχετε; οὐχὶ καὶ οἱ τελῶναι τὸ αὐτὸ ποιοῦσι; Ματθ. 5,47 καὶ ἐὰν ἀσπάσησθε τοὺς φίλους ὑμῶν μόνον, τί περισσὸν ποιεῖτε; οὐχὶ καὶ οἱ τελῶναι οὕτω ποιοῦσιν; Ματθ. 5,48 Ἔσεσθε οὖν ὑμεῖς τέλειοι, ὥσπερ ὁ πατὴρ ὑμῶν ὁ ἐν τοῖς οὐρανοῖς τέλειός ἐστιν. [Παρόλα ταύτα αγαπάει αλλά καταδικάζει εις το πύρ το εξώτερον και την κόλασιν, διατί; Διότι αυτοί δεν τελειώθηκαν ως Ο Πατέρας, δεν αγαπούν και έχουν συχνότητες απομάκρυνσης αντί πλησίασης προς Τον Πατέρα και όσοι δεν είναι μόνον κακοί εξ’ ανάγκης ή πλάνης ή πάθους, αλλά κακόψυχοι κακοποιοί κακοφιλήδονοι, τους οποίους εντοπίζει και απομακρύνει εκ των προτέρων και δεν τους αφήνει να Τον εννοήσουν όπως λέγει Ο Χριστός και πλησιάσουν διότι θα Του ζητήσουν να τους σώσει από συμφέρον και δεν αρνείται Ο Πατέρας όταν του ζητείται.].

Ιω. 10,33           ἀπεκρίθησαν αὐτῷ οἱ Ἰουδαῖοι λέγοντες· περὶ καλοῦ ἔργου οὐ λιθάζομέν σε, ἀλλὰ περὶ βλασφημίας, καὶ ὅτι σὺ ἄνθρωπος ὢν ποιεῖς σεαυτὸν Θεόν.

Ιω. 10,33                   Απήντησαν εις αυτόν οι Ιουδαίοι, λέγοντες· “δεν σε λιθοβολούμεν δια καλόν έργον, αλλά δια την φοβεράν βλασφημίαν που είπες, διότι ενώ συ είσαι άνθρωπος, κάνστον εαυτόν σου Θεόν και λέγεις ότι είσαι ένα με τον Θεόν”.

Ιω. 10,34           ἀπεκρίθη αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς· οὐκ ἔστι γεγραμμένον ἐν τῷ νόμῳ ὑμῶν, ἐγὼ εἶπα, θεοί ἐστε;

Ιω. 10,34  Τους απήντησεν ο Ιησούς· “στον νόμον σας, εκεί που ομιλεί ο Θεός προς τους δικαστάς, δεν είναι γραμμένον· Εγώ είπα, είσθε θεοί; [μην αμφισβητείτε τους Λόγους Θεού]

Ιω. 10,35 εἰ ἐκείνους εἶπε θεούς, πρὸς οὓς ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ ἐγένετο, καὶ οὐ δύναται λυθῆναι ἡ γραφή,

Ιω. 10,35 Εάν η Γραφή ωνόμασε θεούς τους δικαστάς εκείνους, τους οποίους εκάλεσε εις αυτό το έργον ο Θεός-και δεν είναι δυνατόν να καταλυθή η Γραφή-

Ιω. 10,36 ὃν ὁ πατὴρ ἡγίασε καὶ ἀπέστειλεν εἰς τὸν κόσμον, ὑμεῖς λέγετε ὅτι βλασφημεῖς, ὅτι εἶπον, υἱὸς τοῦ Θεοῦ εἰμι;

Ιω. 10,36 εις εκείνον, τον οποίον ο Πατήρ καθιέρωσε δια το μέγα έργον του Μεσσίου και τον έστειλε στον κόσμον, σεις λέγετε ότι βλασφημείς, επειδή είπα ότι είμαι Υιός του Θεού;

Ιω. 10,37 εἰ οὐ ποιῶ τὰ ἔργα τοῦ πατρός μου, μὴ πιστεύετέ μοι· [πιστεύσετε εις τους Λόγους και τα έργα μου]

Ιω. 10,37 Εάν δεν κάνω τα υπερφυσικά έργα, τα οποία είναι έργα του Πατρός μου, τότε μη πιστεύετε εις εμέ.

Ιω. 10,38 εἰ δὲ ποιῶ, κἂν ἐμοὶ μὴ πιστεύητε, τοῖς ἔργοις πιστεύσατε, ἵνα γνῶτε καὶ πιστεύσητε ὅτι ἐν ἐμοὶ ὁ πατὴρ κἀγὼ ἐν αὐτῷ. [τουλάχιστον πιστεύσετε ότι είμαι Άγιος τους λέγει και ότι είμαστε ενωμένοι με Τον Πατέρα και τότε επειδή κανένας άλλος δεν είπε τόση αλήθεια, δικαιοσύνη, αγάπη, θα αντιληφθείτε ότι είμαι Υιός Θεού Εγώ Ο Χριστός, ουσιαστικά τους παρακινεί και προκαλεί: πιστεύσατε μήπως και δεν αμοιφθήκατε με τεκμήρια; Πως απορρίπτετε αφού δεν δοκιμάσατε;]

Ιω. 10,38 Εφ’ όσον όμως κάνω τα έργα του Πατρός μου, πιστεύσατε εις αυτά τα έργα και τότε θα εννοήσετε καλά και θα πιστεύσετε εις εμέ και θα βεβαιωθήτε, ότι εγώ ζω και υπάρχω εν τω Πατρί, όπως και ο Πατήρ ζη και υπάρχει εν εμοί”.

Ιω. 10,39 Ἐζήτουν οὖν πάλιν πιάσαι αὐτόν· καὶ ἐξῆλθεν ἐκ τῆς χειρὸς αὐτῶν. [Έπρεπε να διατελέσει όσα άλλα υπολοίπονταν και μετά να τους αφήσει να Τον πιάσουν].

Παναγιώτης Δίας



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription
5 σχόλια στο “Τα Μυστήρια δεν είναι 7 είναι αναρίθμητα, κάθε Λόγος και Μυστήριον, αυτόν είναι αποκαλυπτικότατον: Ιω. 5,45 μὴ δοκεῖτε ὅτι ἐγὼ κατηγορήσω ὑμῶν πρὸς τὸν πατέρα· ἔστιν ὁ κατηγορῶν ὑμῶν Μωϋσῆς, εἰς ὃν ὑμεῖς ἠλπίκατε. Τι να σημαίνει εις την Τετραπιθανότητα;”
  1. Ιω. 8,6 σὺ οὖν τί λέγεις; τοῦτο δὲ εἶπον ἐκπειράζοντες αὐτόν, ἵνα σχῶσι κατηγορίαν κατ᾿ αὐτοῦ. ὁ δὲ Ἰησοῦς κάτω κύψας τῷ δακτύλῳ ἔγραφεν εἰς τὴν γῆν.

    Ιω. 8,7 ὡς δὲ ἐπέμενον ἐρωτῶντες αὐτόν, ἀνέκυψε καὶ εἶπεν αὐτοῖς· ὁ ἀναμάρτητος ὑμῶν πρῶτος βαλέτω λίθον ἐπ᾿ αὐτήν.
    ///
    Πέτρα Χώμα Πηλός Πλάκες
    Ό Μέγας Νομοθέτης έσκυψε στο χώμα
    Και Νόμο θετησε και έγραψε

  2. Φίλε Πανάνα εύγε, το είδα και κάπου αλλού αλλά δεν είχα χρόνον να το ανοίξω, μου το έστειλαν εις τα πολλά, νομίζω ότι πρέπει να αναρτηθεί…

  3. Πανάνα, μόνιμη αδικία του κράτους που καταργεί τα έθνη εις το νομισματικόν διεθνές ταμείον-κεφάλαιον-fund των Ηνωμένων Καταργημένων-Αυτοκαταργημένων [διά μασονών] Εθνών ώστε να έρθει ο ένας βασιλέας αντίχριστος, το διεθνές νομισματικόν ταμείον είναι ο προσωρυνός ναός του σολομώντα μαμωνά, μετά θα μεταφερθεί στο “ισραήλ” όπως αποκαλύπτει προφυτεία της Παλαιάς Διαθήκης.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek